Παρουσίες στο Enachannel

Απο τις όμορφες παρουσίες στην ενημέρωση του ENACHANNEL η Μαργαρίτα Πετρουλή η οποία καθημερινά βρίσκεται στις επάλξεις για την άμεση εύρεση και μεταφορά της είδησης. Η Μαργαρίτα που ολοκληρώνει τις σπουδές της στην Ψυχολογία και την δημοσιογραφία,  δηλώνει πως η περιφερειακή τηλεόραση έχει πολύ μέλλον διότι ο τηλεθεατής έχει στραφεί στα τοπικά ΜΜΕ και παρακολουθεί με μεγάλο ενδιαφέρον τις εξελίξεις στην περιοχή του. 




Ο Ντίνος …

Κλειστά κρατάει ακόμη τα χαρτιά του ο τ. διοικητής του Νοσοκομείου Καβάλας, ο οποίος θα διεκδικήσει τον δήμο Καβάλας με μεγάλη αισιοδοξία. Φυσικά πολλοί οι μνηστήρες που θέλουν να καθίσουν στην καρέκλα, ο Ντίνος όμως αποτελεί καλό χαρτί για  κυβερνητικούς οι οποίοι πιστεύουν στις δυνατότητές και στις δημόσιες σχέσεις του. Αλλωστε και ο ίδιος έχει αποδείξει πως μπορεί να κουμαντάρει μεγάλα καράβια όπως αυτό του Νοσοκομείου Καβάλας ιδιαίτερα στην πολύ δύσκολη περίοδο του κόβιντ. Αν και προηγούνται οι βουλευτικές εκλογές, ο ίδιος αρχίζει να οργανώνει το γραφείο του και το ψηφοδέλτιό του με στελέχη που όπως αναφέρει “μπορούν να τα καταφέρουν” χωρίς τυμπανοκρουσίες και μεγάλα λόγια. Επίσημη πρώτη του στην κοπή πίτας της τοπικής ΝΔ όπου όπως φαίνεται και στην φωτό, πήρε  το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας.. Τυχαίο; 




Η φωτό της ημέρας




ο τελευταίος των μοϊκανών …

Απο τους πλέον καταξιωμένους και σοβαρούς δημοσιογράφους της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ο Γιώργος Γανίτης, εκδότης του Κ-ΤΥΠΟΥ και της εφημερίδας ΞΥΡΑΦΙ, δηλώνει πως προτιμά να χορεύει τάνγκο απο το να συμμετέχει σε πάνελ πολιτικού περιεχομένου.. Ο ίδιος, που έχει γράψει  την δική του ιστορία στον χώρο της έγκριτης δημοσιογραφίας έχει πλέον την πολυτέλεια να επιλέγει τις παρουσίες και της δουλειές του. Προσωπικά, αποτελεί το καλύτερο και σωστότερο “χαρτί” της δημοσιογραφίας η οποία στις μέρες μας γνωρίζει τεράστια φθορά και αγραμματοσύνη. “Τα σημερινά παιδιά δεν γνωρίζουν την ελληνική γλώσσα” δηλώνει κι έχει απόλυτο δίκιο εφόσον η νέα γενιά των δημοσιογράφων ανδρώνεται μέσα απο τα σάιτ, τις αντιγραφές και τα κακώς κείμενα μια παιδείας που δέχεται τον “Γιάννη ως Γιάνη” ,την “βουλευτή ως βουλεύτρια”  και τόσα άλλα παράλογα για τους κλασικούς της δημοσιογραφίας..  Ο Γιώργος Γανίτης αποτελεί πλέον σχολή για τους νέους του χώρου. 




η Τσανάκα …

Η τ. δήμαρχος Καβάλας κ. Τσανάκα παρευρίσκεται όπου μπορεί σε εκδηλώσεις και περιχαρής δηλώνει πως η ΝΔ δεν υφίσταται καμμία φθορά εκ των έσω παρά μένει ενωμένη και αυτόν τον αέρα της ενότητας τον διαχέει και προς τους ψηφοφόρους της. Η τ. δήμαρχος που δήλωσε στο παρελθόν πως δεν θα διεκδικήσει τον δήμο, κι αυτό έκανε, δείχνει τις προτιμήσεις της σε τέως συναδέλφους της στο δήμο που απ’ότι φαίνεται θα στηρίξει. Η ίδια πάντως βρίσκεται στα πάνω της εφόσον το στύλ της είναι ανεπανάληπτο και η πυγμή της γνώριμη σε ψηφοφόρους και μή. Ο ρόλος που θα παίξει στα δημοτικά δρώμενα θα είναι καθοριστικός για την άγρα ψήφων του ατόμου που θα σταθεί εμπράκτως δίπλα του, αν και ακόμη δεν ανοίγει τα χαρτιά της.  




Η φωτό της ημέρας …




Η σιδηρά κυρία του ΜΑΣΟΥΤΗ

Η Φρόσω Αγοραστού είναι το πρόσωπο κλειδί στην επιχείρηση ΜΑΣΟΥΤΗΣ η οποία εδώ και πολλά χρόνια κρατάει το τιμόνι της πλεύσης προς την επιτυχία. Στην εκδήλωση – κοπή πιτας- της εταιρίας που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή, η ίδια φανερά συγκινημένη αναφέρθηκε στην πορεία μια μικρής επιχείρησης που έγινε μεγάλη και συνεχίζει να προχωρά μπροστά, ενώ ευχαρίστησε όλους τους συνεργάτες της για την βοήθεια που προσφέρουν απο τα πόστα στα οποία βρίσκονται. Μια γυναίκα που αποτελεί την “σιδηρά κυρία” ξέρει να οδηγεί προσεκτικά και προς την άνοδο ένα μεγάλο καράβι το οποίο πλέον έχει βάλει στο δρομολόγιό του και τις Κυκλάδες εφόσον εξαγόρασε την επιχείρηση του ΔΕΝΑΞΑ και λειτουργεί σε Σαντορίνη και Μύκονο με ανοδική κατεύθυνση. 




Θέλει η χαρά να κρυφτεί ..

Εχει καταγραφεί στην φωτό η στιγμή που ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας, μου ανακοινώνει την αύξηση επενδύσεων και θέσεων εργασίας, μείωση του κόστους ενέργειας και εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, στο πλαίσιο του νέου εθνικού ενεργειακού σχεδιασμού για την περίοδο ως το 2030… Λέμε τώρα…

 




Πίσω απο τις κάμερες…

Πίσω απο τις κάμερες πάντα οι άνθρωποι που κρατούν την περιφερειακή τηλεόραση ζωντανή. Στο χέρι τους βρίσκεται η οπτικοποίηση του ρεπορτάζ, η εικόνα,ο ήχος που μεταφέρουν και ο τρόπος που χειρίζονται την εικόνα και τον ήχο. Η αντίληψη και η εργατικότητα, η συνεργασία με τον συνεντευξιαζόμενο και τον δημοσιογράφο. Κλασική αξία που είναι απαραίτητη για την λειτουργία της τηλεόρασης. Δεκάδες άνθρωποι που αγαπούν την κάμερα, βρίσκοντα,ι με  συνθήκες που τις περισσότερες φορές δεν είναι ευνοϊκές,  στο μέτωπο της ενημέρωσης. Γιατί αγαπητοί μου τηλεόραση χωρίς εικόνα δεν νοείται.Και είναι πολλοί που στέκονται επάξια στο τιμόνι της  ενημέρωσης. (στην φωτό Γιάννης Ζάχαρης, Δημήτρης Χατζημαλλής)




Μανώλη μας άφησες νωρίς …

Μεγάλη θλίψη έχει προκαλέσει στην κοινωνία της Καβάλας ο θάνατος του Μανώλη Φραντζεσκάκη. Ενος ανθρώπου που όσοι γνωρίσαμε τον θαυμάζαμε για την αγωνιστικότητα και τον ατόφιο χαρακτήρα του. Αυτό το ότι μεταθάνατον όλοι ήταν καλοί άνθρωποι, δεν ισχύει για τον Μανώλη που πραγματικά ήταν καλό παιδί καθ’ όλη την διάρκεια της σύντομης ζωής του. Ο ίδιος πάλεψε για την επικράτηση των θέσεων της ΝΔ στην Τοπική και περιφερειακή αυτοδιοίκηση, ήταν παρόντας σ’ όλα τα μεγάλα γεγονότα ανάπτυξης και πρωτοστατούσε στις εξελίξεις. Για τον δημοσιογραφικό κόσμο, ήταν ο άνθρωπος που ποτέ δεν σου έκλεινε το τηλέφωνο, ήταν εκεί όποτε τον ζητούσες για να αναλύσει και να παρουσιάσει τις θέσεις του κόμματος που με σθένος εκπροσωπούσε. Πάντα είχε άποψη και σίγουρα είχε πολύ μέλλον. Χτυπήθηκε  συναισθηματικά μετά τον θάνατο της αγαπημένης του αδελφής Μαρίας που ήταν γιαυτόν αναπάντεχο και πολυ ξαφνικό, με αποτέλεσμα και την γρήγορη επιδείνωση της υγείας του. Το πάλεψε μέχρι το τέλος, όταν με χαμόγελο και μέσω σκάιπ έδινε συνεντεύξεις υποστηρίζοντας τις θέσεις και τις απόψεις του πριν απο ένα χρόνο στις “Εξελίξεις” του Γιάννη Χατζηεμμανουήλ. Ενα μεγάλο κρίμα. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει…




Η φωτό της ημέρας




Η δικιά μας Τζέσικα ..

Αυτό το ξεχωριστό σεξ απίλ, το νάζι και το κόκκινο μαλλί έχει τρελάνει απ’ ότι φαίνεται τον αντρικό πληθυσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης γιαυτό και πάντα σε πρώτο πλάνο οι φωτογραφήσεις πολιτιστικών εκδηλώσεων και δράσεων  περιλαμβάνουν την “δικιά μας” Τζέσικα ράμπιτ. Κακώς κάποιοι γκρινιάζουν για την εικόνα και το προφίλ του Δήμου. Εχει καταφέρει η εν λόγω κυρία να φέρει αυτό τον αέρα του life style αναβαθμίζοντας την υπηρεσία που εκπροσωπεί, δίνοντας μαθήματα στις υπόλοιπες που εμφανίζονται με το απλό λιτό δημοσιουπαλληλίστικο ντύσιμο… οι “φτωχάντζες”




Ραν ταν πλάν

Ποιός τ.υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ, χοντρόπετσος, αργοκίνητος και φωνακλάς μετονομάστηκε σε ΡΑΝ ΤΑΝ ΠΛΑΝ διά στόματος Άδωνη; για τον χαρακτηρισμό η διευκρίνηση ήταν η εξής: “ο Ραν ταν πλάν αντιλαμβανόταν τον πόνο μόλις του πατούσες το πόδι μετά απο αρκετή ώρα και γαύγιζε μέχρι τελικής πτώσης”




η φωτό της ημέρας




Και ένα και δύο και τρία και τέσσερα παιδιά….

 Αυτό θα πει φωτογράφηση κι αφήστε τις σέλφι κατά μέρος. Κουστούμι, γραβάτα, παλτό σινιέ και χαμόγελα … η σωστή φωτογραφία που εκπέμπει κύρος και σοβαρότητα και προσδίδει μια εσάνς VIP . Ούτε στο Μαξίμου να είσασταν κύριοι … 




Παπακοσμάς και Ιστορία

Περήφανη που ο συνάδελφος και φίλος Κώστας Παπακοσμάς μπορεί και κινεί τα νήματα της ιστορίας με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο εφόσον ασχολήθηκε πολύ με το παρελθόν και την ιστορία της Περιφέρειας και κατάφερε να ακολουθήσει επάξια τα βήματα προκατόχων του στο αντικείμενο αυτό (Ρουδομέτωφ, Λυμπεράκης). Αν και πολιτική σκηνή τον έχει κερδίσει ο ίδιος προτιμά να “σκαλίζει” το παρελθόν, να συλλέγει και τέλος να μαθαίνει παλαιότερους και νεότερους γεγονότα που δεν γνωρίζαμε ή τα έχουμε ξεχάσει. Μόλις χθες συναντήθηκε με τον περιφερειάρχη Μέτιο με στόχο την προώθηση ντοκυμαντέρ ιστορίας κάτι που και ο ίδιος ο περιφερειάρχης δέχθηκε με χαρά και μάλιστα ενθουσιάστηκε με το δεδομένο της προβολής μιας άλλης εποχής. Φυσικά ο Κώστας είναι εκ φύσεως σεμνός και δεν δέχεται ακόμη τον τίτλο του ιστορικού που δεν θα αργήσει να έρθει τελικά. 




God save the King …

Τατόι: Ο πολιτισμός μιας χώρας.. η πλήρης εγκατάλειψη ενός τόπου που αναδεικνύει την ιστορία, μας κάνει να ντρεπόμαστε ως Ελληνες… Το υπουργείο πολιτισμού με την ουρά στα σκέλια υποδέχθηκε τους βασιλείς σε λασπωμένους χωματόδρομους, γκρεμισμένα κτίρια και ξερά δέντρα! Οι εικόνες έκαναν τον γύρο του κόσμου με απορίες για την πολιτιστική κουλτούρα ενός λαού που με σθένος ζητά την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα…

Σήμερα διαβάζω αυτό στο news.it

Μετά και τον θάνατο του τέως Βασιλιά Κωνσταντίνου, τα πρώην βασιλικά ανάκτορα ετοιμάζονται να περάσουν σε μια νέα εποχή. Πρόκειται να μεταμορφωθούν σε ένα όμορφο πάρκο αναψυχής, όχι μόνο της Αττικής αλλά και ολόκληρης της Ελλάδας.

Κατόπιν εορτής … 

 




Ράβε – Ξήλωνε

Αυτές οι επισκέψεις στελεχών του ΚΚΕ μας θυμίζουν το παλιό καλό ΠΑΣΟΚ και ανατρέχουμε στην μάχη της αφισοκόλλησης που κρατούσε τα σκήπτρα στις προεκλογικές εκστρατείες. Τότε που γέμιζαν τοίχοι και κολώνες με φωτό των υποψηφίων και που το βράδυ δινόταν η μάχη της καπέλωσης.. Ξηλώνω την δική σου και βάζω την δική μου και τουμπαλιν. Με τα χρόνια τα πράγματα ηρέμησαν αλλά να που έκαναν αυτές τις μέρες την εμφάνισή τους οι αφισοκολλητές για την επίσκεψη του Κουτσούμπα στην Καβάλα. Η παράκληση να μην τις κατεβάσουν οι άνθρωποι του δήμου και η υπόσχεση πως όλα τα σημεία μ’ αυτές θα αποκατασταθούν πλήρως αμέσως μετά την επίσκεψη όπως δήλωσε το κόμμα δεν μας αφήνει αδιάφορους, διότι καλό θα ήταν να μην μπαίνουμε σε λογικές ράβε ξήλωνε εφόσον σίγουρα κάτι θα παιχθεί στον αγώνα της προεκλογικής επιβίωσης. 




ο Mc Dreamy

Εχει επιστρατευτεί ο Αλέξης , για να φέρει κλήρο και πολιτιστικούς συλλόγους κοντά. Ο Mc dreamy που φιλοδοξεί σε παραπάνω δόξες απο το ιατρικό του καθήκον καλεί κληρικούς και προέδρους συλλόγων σε συνεργασία για εθελοντική προσφορά σε απόρους συνανθρώπους μας. Πολύ καλή κίνηση κ. αντιπεριφερειάρχα μου και μπράβο σας. Ενας γιατρός που βλέπει μπροστά είναι πάντα το “καλό κομμάτι της πίτας” αρκεί να μην περάσει η δράση στην υπερβολή και κάπου χαθεί η προσπάθεια στην μετάφραση!




Ου γαρ…

Μια ωραία παρέα στην κοπή πίτας του ΟΕΒΕ,  η οποία θύμιζε κάτι απο τα παλιά σε μας τους μαθουσάλες δημοσιογράφους της Καβάλας που ζήσαμε ωραία τραπέζια, με πολύ φαγητό και άπειρες συζητήσεις (ποτέ δημοσιογραφικού ενδιαφέροντος) πάντα όμως καυστικού περιεχομένου. Τα χρόνια που περνούν μας κάνουν καλύτερους, εμπειρότερους όχι όμως και σοβαρότερους διότι κατά συνάδελφο “όταν πολυσοβαρεύεις γερνάς”. Στο τραπέζι με την Βιβή Σοφιανού, τον Νίκο Σπιτσέρη και την Βένη Γρηγοριάδου.




Το κομμάτι της πίτας για τους δημοσιογράφους παρέλαβε χθες στην εκδήλωση του ΟΕΒΕ η Μαργαρίτα Πετρουλή δημοσιογράφος στο Enachannel




Κίμων ο μονομάχος …

Απο την μύτη τους βγήκε η πίτα (η οποία ήταν πεντανόστιμη) χθες το βράδυ στην εκδήλωση του ΟΕΒΕ Καβάλας. Σε δηλώσεις (πάνω απο την αγιασμένη βασιλόπιττα) ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ Καββαθάς άρχισε την γκρίνια για την κυβερνητική πολιτική πάνω στα δάνεια των επιχειρηματιών και την αντιμετώπισή τους απο τις τράπεζες. “Δεν βρίσκεται η κυβέρνηση δίπλα στον επιχειρηματία” είπε, για τις τράπεζες είπε, για την μέριμνα στις επιχειρήσεις είπε, … με τον Γιάννη Πασχαλίδη της ΝΔ να κοιτά το κινητό του γράφοντας μηνύματα (μάλλον δεν είχε καταλάβει τι γίνεται), άλλοι να πίνουν αμέριμνοι το κρασί τους, η Τάνια Ελευθεριάδου να κρυφογελάει με τα λεγόμενα του προέδρου και τον Κίμωνα να κάνει την διαφορά. “Μας λέτε δηλαδή να ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ και Αλέξη Τσίπρα” διά στόματος Κίμωνα, προκαλώντας ένταση, την οργή του Καββαθά, άπειρους ψιθύρους στην αίθουσα ψυχαγωγίας ενώ χαρακτηριστική η αποχώρησή του, με τον Αντωνιάδη να προσπαθεί να τον ηρεμήσει… Ωραία περάσαμε και χθές!!!




Εύγε κύριε δημοσιογράφε …

Πως είναι δυνατόν εν ενεργεία βουλευτής με μεγάλη εμπειρία στα πάνελ να μπερδεύει την “ώρα και στιγμή”, “το στούντιο με την αίθουσα ντιμπέιτ” και να κάνει επίθεση(;) στον δημοσιογράφο παρουσιαστή της οικονομικής εκδήλωσης Νίκο Σπιτσέρη λέγοντας πως δεν τον έχει καλέσει στο στούντιο του τηλεοπτικού σταθμού που εργάζεται τα τελευταία τρία χρόνια για συνέντευξη. Φυσικά ο δημοσιογραφικός κόσμος που παρευρέθει παρακολουθώντας το στιγμιότυπο αισθάνθηκε υπερήφανος με την άμεση και στοχευμένη απάντηση του συναδέλφου Σπιτσέρη ο οποίος ουσιαστικά και ορθολογικά έβαλε στην θέση του τον βουλευτή.  Εχουν ξεφύγει τελείως οι κύριοι της εξουσίας και νομίζουν πως μπορούν να προσβάλλουν τους δημοσιογράφους, το μόνο όργανο που έχουν στα χέρια τους για την ανάδειξη και την προβολή τους. 




Αναμνηστική φωτό απο την “Ημέρα Αγκαλιάς” 




Σέλφι ..

Μια φωτογραφία στημένη δεν έχει την χαρά της στιγμής. Αυτές που δίνουν και παίρνουν στις εκδηλώσεις είναι οι χαρακτηρικές σέλφι απο κάθε είδους κινητό. Στον δρόμο που χάραξε ο πρωθυπουργός ο οποίος δεν κρύβει την χαρά του να φωτογραφίζεται με τους πολίτες, έτσι και οι βουλευτές του στο πρώτο κλικ αρχίζουν τα χαμόγελα. Νέα πολιτική ρότα; Τρόπος επικοινωνίας; Αγάπη προβολής; Οι σέλφι έχουν μπει στην ζωή μας αν κρίνω και απο υψηλόβαθμα στελέχη της κυβέρνησης οι οποίοι στο λόμπι ξενοδοχείου της Αλεξανδρούπολης δεν έχασαν στιγμή απο το να ανταλλάσουν σέλφι και να πλατιάζουν τα χαμόγελα. Πάντως μια αυθόρμητη σέλφι αποτυπώνει την ψυχολογία της στιγμής και απ’ ότι βλέπω ο Μακάριος είναι στα πάνω του αυτή την περίοδο!




Το πουλέν

Η παρουσία Μπαλτάκου στην εκδήλωση της κοπής πίτας της ΕΠΣΚ στην Ελευθερούπολη, ήταν το πουλέν για γνωριμίες και συζητήσεις όχι απαραίτητα αθλητικού περιεχομένου. Σίγουρα η παρουσία του αναβάθμισε την εκδήλωση η οποία στέφθηκε απο απόλυτη επιτυχία, εφόσον οι διοργανωτές την είχαν στήσει με υψηλά στάνταρ και μάλιστα είχαν το άγχος της ομαλής διεξαγωγής μέχρι και το τέλος. Μια εκδήλωση που τα είχε όλα καθώς και πλήθος μελλοντικών υποψηφίων και φορέων εν ενεργεία που έκαναν αισθητή την παρουσία τους στα κατ’ ιδίαν “πηγαδάκια” …




Χωρίς λόγια …




Ετη πολλά Δέσποτα ..

Σήμερα έχει τα γεννέθλιά του ο “δικός μας” Δέσποτας Γενάδιος Στάντζιος τον οποίο γνωρίσαμε στο ξεκίνημα της ιερατικής του πορείας δίπλα στον αείμνηστο Μητροπολίτη ΦΝΘ Προκόπιο, εν συνεχεία ως αρχιμανδρίτη και σήμερα Δεσπότη Μποτσουάνας. Ενας νέος Πατέρας της Εκκλησίας, δραστήριος με μεγάλη αγάπη στο ποίμνιο, γράφει στο δυναμικό του εκαντοντάδες δράσεις για την Ορθοδοξία και την Πίστη. Ετη πολλά Δέσποτα!




Δύο δημοσιογραφίνες στον Εριφυλλίδη

Δύο δημοσιογραφίνες στο τιμόνι των δημοσίων σχέσεων του υποψηφίου δημάρχου Γιάννη Εριφυλλίδη. Η Βιβή Σοφιανού με την πολυετή εμπειρία της και την θεσπέσια φωνή της και η Νανά Ηλιάδου επίσης έμπειρη δημοσιογράφος. Και οι δύο αρθρογραφούν χρόνια σε έντυπα μέσα, έχουν περάσει απο επιχειρήσεις ραδιοφωνικές και γνωρίζουν πολύ καλά τον τρόπο προβολής ενός υποψηφίου. Τις είδαμε σ’ όλες τις δράσεις του Γιάννη να πρωτοπορούν και να φωτογραφίζουν τις δραστηριότητές του. Το να συμπεριλάβεις στην ομάδα σου έμπειρους συνεργάτες είναι ίσως το ουσιαστικότερο, ιδιαίτερα όταν φιλοδοξείς την επιτυχία. 




Φωτογραφία ανφάς …

Το να έχω μια φωτό αγαπημένου προσώπου στο γραφείο μου θεωρείται φυσιολογικό. Δύο, πάλι φυσιολογικό. Στις τρείς αρχίζει η υπερβολή. Οταν αρχίζω και κρεμάω και στους τοίχους διάφορες αναμνήσεις  με το αγαπημένο μου πρόσωπο εκεί αγαπητοί μου αρχίζει η παράνοια. Οταν δε βάλω και γιγαντοαφίσα … εχω ξεφύγει τελείως!

Ποιός εν ενεργεία βουλευτής Νομού Καβάλας έχει πάθει “προεδρίαση” και δεν βλέπεις τίποτε άλλο στο πολιτικό του γραφείο εκτός απο φωτο με τον πρόεδρο του κόμματός του; Αγαπητέ μου, αγαπήσαμε κι εμείς αλλά δεν τρελαθήκαμε…