Ωραίος ως Ελλην …
Σε κρατικό κτήριο η Ελληνική σημαία μεσίστια… Ανάποδα… Ελλάς το μεγαλείο σου, το λιγότερο που έχω να γράψω...
Σε κρατικό κτήριο η Ελληνική σημαία μεσίστια… Ανάποδα… Ελλάς το μεγαλείο σου, το λιγότερο που έχω να γράψω...
Στις 8 Μαρτίου του 1887 κυκλοφορεί για πρώτη φορά η «Εφημερίς των Γυναικών».
Αρχικά η έκδοση ήταν εβδομαδιαία και από τις 25 Μαρτίου 1907 έγινε δεκαπενθήμερη.
Ήταν η πρώτη εφημερίδα στον ελλαδικό χώρο, που γραφόταν αποκλειστικά από γυναίκες για γυναίκες.
Ψυχή της έκδοσης της εφημερίδας υπήρξε η ρεθυμνιώτισσα εκπαιδευτικός, δημοσιογράφος και πρωτοπόρος φεμινίστρια Καλλιρρόη Παρρέν, το γένος Σιγανού (1861-1940), που πλαισιωνόταν από γυναίκες του πνεύματος και της τέχνης. Στα πρώτα φύλλα υπέγραφε τα άρθρα της με ψευδώνυμο Εύα Πρενάρ.
Όπως γράφει το sansimera.gr, η «Εφημερίς των Κυριών» στόχευε την πνευματική και κοινωνική ανύψωση της γυναίκας με την παροχή πλήρων δικαιωμάτων στην εκπαίδευση και την εργασία.
Η Παρρέν πίστευε στην αυτοχειραφέτηση της γυναίκας: «Η Ελληνίς δύναται να αναλάβη τον της αναπτύξεως της αγώνα μόνη, μη προσδοκούσα εν τω σταδίω τούτω το παράπαν την συνδρομή του ανδρός διότι ούτος αδιαφορεί και εν τω εγωισμώ του εν μόνο βλέπει, εν επιθυμεί και θέλει, την δουλικήν της γυναικός υποταγήν εις τα νεύματά του», έγραφε στο πρώτο φύλλο της Εφημερίδας των Κυριών.
Το έντυπο υπήρξε ο πρόδρομος της φεμινιστικής κίνησης στην Ελλάδα και συνετέλεσε στη δημιουργία της πρώτης σοβαρής γυναικείας οργάνωσης των Ελληνίδων, με τη σύσταση της Ενώσεως των Ελληνίδων, η οποία δημιούργησε την πρώτη οικοκυρική και επαγγελματική σχολή στην Αθήνα.
Από τις στήλες της εφημερίδας οι γυναίκες αρθρογράφοι απαιτούσαν, μεταξύ άλλων, να επιτραπεί η είσοδος των γυναικών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση -αίτημα που θα ικανοποιηθεί σχετικά γρήγορα από τον Θεόδωρο Δηλιγιάννη- και να δοθεί ψήφος στις γυναίκες, που θα γίνει πραγματικότητα αρκετά αργότερα, στα μέσα του 20ου αιώνα.
Στη δράση του περιοδικού οφείλεται η ίδρυση του Λυκείου των Ελληνίδων (1911) και των κοινωφελών ιδρυμάτων Άσυλον των Ανιάτων (1896) και Άσυλον της Αγίας Αικατερίνης (1893), με σκοπό «την παροχή ηθικής προστασίας και περιθάλψεως των υπηρετριών και εργατίδων, αίτινες στερούνται εργασίας και ευρίσκονται μακράν των γονέων και συγγενών των».
Οι πολέμιοι και οι ένθερμοι υποστηρικτές
Οι πρώτες αντιδράσεις γι’ αυτή την προσπάθεια χειραφέτησης των γυναικών μέσω της εφημερίδας ήταν από αρνητικές έως χλευαστικές. Ο Εμμανουήλ Ροΐδης εκφραζόταν υποτιμητικά για τη γυναίκα. Είχε υποστηρίξει ότι οι γυναίκες που εξασκούν «ανδρικά» επαγγέλματα (όπως γιατρού και δικηγόρου) αγγίζουν τα όρια της γελοιότητας και ότι μόνο δύο επαγγέλματα αρμόζουν στις γυναίκες, εκείνα της νοικοκυράς και της εταίρας.
Η Παρρέν τού απάντησε από τις στήλες της εφημερίδας ότι δεν έχει ιδέα από τις γυναίκες και τον κατηγόρησε ότι δημοσιεύει στις εφημερίδες τα απομεινάρια της πνευματικής του παραγωγής.
Περιγράφει τον Ροΐδη ως φύλακα άγγελο του παλαιού καθεστώτος, θεωρεί ότι ο τύπος της γυναίκας που περιγράφει στο άρθρο του είναι ανύπαρκτος και ότι οι απόψεις του είναι αναχρονιστικές και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Πηγή: Εφημερίδα Μακεδονία
Εθνική τραγωδία … το είπαν έγκλημα … δολοφονία…
‘Οπως ο καθένας το αντιλαμβάνεται και το χαρακτηρίζει, το τραίνο της Ντροπής δεν γυρίζει πίσω. Δεν έχει πισωγύρισμα ο θάνατος. Ευθύνες στην τραγωδία; Ψάξτε κύριοι και θα τις βρείτε. Στα καρβουνιασμένα κορμιά, στις παλαιωμένες ράγες, στο απαρχαιωμένο σύστημα λειτουργίας του ΟΣΕ, στον σταθμάρχη που την επίμαχη ώρα έπινε καφέ. Κι αν δεν τις βρείτε εκεί ψαχτείτε, δείτε γύρω σας, τον διπλανό σας στο έδρανο, τον πίσω τον μπροστινό, και αναρρωτηθείτε αν πρέπει να τους συμπεριλάβετε στον κατάλογο των ευθυνών για την πορεία του Τραίνου που απο την ανύπαρκτη τηλεδιοίκησή του κρέμονται οι ζωές όλων μας. Εσείς οι εκλεκτοί των μεγάλων ανεύθυνων τίτλων που παίζετε πόκερ με την ασφάλεια, την μόρφωση, την παιδεία, την υγεία, την χαρά του Ελληνα.
Ολοι είμαστε επιβάτες του τραίνου σ’ αυτή την χώρα. Απο τον μικρό έως τον υπερήλικα. Και ματώνουμε καθημερινά προσπαθώντας να προστατεύσουμε το χάρισμα της μικρής ζωής μας. Ολοι φέρουμε ευθύνη για το τρένο του θανάτου. Γιατί δεν μπορούμε να αξιολογήσουμε, δεν έχουμε κρίση, δεν έχουμε αντίληψη των όσων συμβαίνουν στην Ελλάδα. Κι άν έχουμε αδιαφορούμε και περιμένουμε κάποιος άλλος να φροντίσει για μας. Δεν έχουμε βάλει μυαλό ζώντας όλα όσα διαδραματίζονται με σταδιακές αποκορυφώσεις ανά τα χρόνια και πάλι αδιαφορούμε και προσπερνάμε περιμένοντας μια άλλη τραγωδία απο αμέλεια, αδιαφορία, έπαρση, ρουσφέτι, κακοδιαχείριση..για να κρίνουμε και να διεκδικήσουμε, σταματώντας να “ταίζουμε” τους χορτασμένους.
Ευτυχώς μέσα στην άνοιξη ενός δύσκολου χειμώνα με δεκάδες νεκρούς απο το κρύο και την πείνα, οι νέοι αυτού του τόπου δεν περιμένουν άλλο και μαζί με τα νειάτα εμείς οι μεγαλύτεροι ακολουθούμε. Και πορευόμαστε και μιλάμε επιτέλους για την σαπίλα που επικρατεί χρόνια και που δεν κάναμε απολύτως τίποτε για να προσφέρουμε στα παιδιά μας αυτό το καλύτερο. Η αλλαγή γίνεται μέσα απο τις φωνές των 19χρονων φοιτητών που μάζευαν κορμιά σκοτωμένα στο τρένο. Αυτοί δεν φοβούνται και εγώ χαίρομαι που πλέον οι νέοι που αποχαυνώσατε με τις παπαριές των social, δεν ήταν ποτέ αποχαυνωμένοι. Απλώς παρακολουθούσαν σιωπηλά και περίμεναν την ώρα.
Δεν γνωρίζω αν κάποιος “αγνός” απο αυτούς τους κυρίους θα πρέπει να κρυφτεί γιατί πραγματικά ντρέπεται, σίγουρα όμως θα πρέπει να Τρέξει, γιατί το “άρωμα” του θανάτου θα τον ακολουθεί παντού και δυστυχώς η νέμεσις δεν κάνει διακρίσεις.
Στα νέα παιδιά στον χώρο της δημοσιογραφίας, που έχουν ξεχωρίσει για το ήθος, την εργατικότητα, την ενημέρωση και την παρουσίαση, ανήκει ο Απόστολος Ατζεμιδάκης, που ως “αδέκαστος” κρατάει την ενημερωτική ζώνη στο Ena Channel. Με χαμηλό προφίλ και σεβασμό προς τους καλεσμένους και συνεντευξιαζόμενους, ο Τόλης δείχνει φανερά πως αγαπάει την δημοσιογραφία και το λειτούργημα της ενημέρωσης, καθώς καθημερινά είναι ετοιμοπόλεμος και ενημερωμένος για όλη την τρέχουσα επικαιρότητα και τις εξελίξεις τόσο στο πολιτικό όσο και στο κοινωνικό ρεπορτάζ. Ευελπιστούμε για την περαιτέρω ανοδική πορεία του στον σημερινό τόσο “φτωχό” χώρο της τοπικής και περιφερειακής δημοσιογραφίας.
Οταν στο πλάνο της φωτογραφίας σου συμμετέχει μια ωραία γυναίκα κι ένας σκύλος, τότε σίγουρα η φωτό είναι πετυχημένη! Ο δήμαρχος Παγγαίου περιχαρής στην βράβευση του δήμου στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά για την προσφορά του στην ανάπτυξη, προβολή και αναβάθμιση του τοπικού αθλητισμού. Πολλά μπράβο στο Παγγαίο!
Μια νέα όμορφη γυναίκα και ιδιατέρως δραστήρια η Αθηνά Παναγιωτίδου διεκδικεί μια θέση στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ για τις βουλευτικές εκλογές. Η ίδια ασχολείται εδώ και πολλά χρόνια με τα κοινά, κι ενώ περιμέναμε να συμμετέχει στις αυτοδιοικητικές εκλογές, τελικά όπως και η ίδια δηλώνει η συμμετοχή της στο ψηφοδέλτιο ήταν μονόδρομος κι αυτό είχε επιλέξει εξ’ αρχής. Το ότι παρευρίσκεται σε εκδηλώσεις, δράσεις και δραστηριότητες υποψηφίων δημάρχων, αυτό γίνεται απο επιλογή την στιγμή που οι περισσότεροι ανήκουν στους στενούς της φίλους. Αυτό που μένει είναι να δούμε αν θα μπορέσει να κερδίσει την μάχη η οποία θα είναι δύσκολη εφόσον απέναντί της έχει δυνατά ονόματα και τα “κουκιά είναι μετρημένα” για την θέση της έδρας.
Οργασμός στα κόμματα για το κλείσιμο των ψηφοδελτίων. Κι εκεί που κατασταλλάζουν σ’ένα όνομα οι παρατάξεις και αισθάνονται πως ολοκληρώθηκε το έργο και πάμε παρακάτω, πάντα κάτι γίνεται και τελευταία στιγμή οι υποψήφιοι αλλάζουν γνώμη. Σε μικρότερο βαθμό αυτό το συναντάμε στην τοπική αυτοδιοίκηση. Ετσι, μετά την αποχώρηση Δέμπα που ήταν σχεδόν σίγουρος στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ τώρα πέραν της μιας γυναίκας, αναζητείται κι ένας άντρας για να κλείσει η “ομάδα”. Στο ΠΑΣΟΚ αντίστοιχα, πολλές συζητήσεις για τον έκτο υποψήφιο, αν και ακούγεται τον τελευταίο καιρό ένα όνομα ο ίδιος δεν έχει αποφασίσει ακόμη. Στα προεκλογικά πηγαδάκια σχολιάζεται επίσης το γεγονός πως επειδή στο βουλευτικό ψηφοδέλτιο της ΝΔ τα πρώτα ονοματα είναι ηχηρά και δυνατά, οι υπόλοιποι δεν φέρουν καμμία τύχη πράγμα απογοητευτικό για τους υποψηφίους για τις θέσεις..
Σταθερή αξία ο τεχνικός Κώστας Χρυσοχοίδης, ανά το πέρασμα των χρόνων ελέγχει την κάμερα και την εικόνα στην τοπική τηλεόραση. Ο Κώστας συγκαταλέγεται στους πρωτεργάτες του τηλεοπτικού σταθμού Enachannel ο οποίος έστησε και ανέδειξε την εικόνα του καναλιού απο το 1992. Αν και “παίζει μπάλα” αυτή την εποχή σε άλλη ομάδα, εμείς τον αγαπάμε γιαυτό που πρόσφερε και συνεχίζει να προσφέρει στην περιφερειακή τηλεόραση της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Την παρουσίαση των πρώτων υποψηφίων του συνδιασμού του (το όνομα δεν έγινε ακόμη γνωστό) παρουσίασε ο υποψήφιος για την δημαρχεία Καβάλας Ντίνος Κλειτσιώτης. Ο πρ. διοικητής του νοσοκομείου Καβάλας, με ενθουσιασμό πραγματοποίησε την πρώτη του προεκλογική ομιλία κάτω απο “μπαλκόνι” εφόσον είναι μακρύς ο δρόμος ακόμη για εξαγγελίες μέσα απο αυτό! Το παρών τους πάντος έδωσαν οι άνθρωποι της τοπικής ΝΔ ενώ είδαμε πολλούς επαγγελματίες και νέα παιδιά να απαρτίζουν τους “πρώτους” του ψηφοδελτίου του. Ο ίδιος δηλώνει έτοιμος και με πολλά ονόματα που θα συζητηθούν στο μέλλον στον συνδιασμό του και αισιόδοξος πως οι Καβαλιώτες θα ψηφίσουν με την λογική για την αλλαγή και την αναβάθμιση της πόλης.
Απο τις εμβληματικές και όμορφες παρουσίες στην εκδήλωση του Γιάννη Εριφυλλίδη η Καβαλιώτισσα και γνωστή ηθοποιός Παρθένα Χοροζίδου η οποία παρευρέθηκε χθες στην όμορφη εκδήλωση για τον Αγιο Βαλεντίνο ντυμένη στα κόκκινα. Χαμογελαστή και με έμφυτο χιούμορ η Παρθένα είναι ένα κορίτσι με απόλυτο ήθος και ευγένεια πράγμα που αποδεικνύει πως η Καβάλα έχει στο δυναμικό της καλλιτέχνες που αγαπούν την πόλη που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν και βρίσκονται με την πρώτη ευκαιρία σε εκδηλώσεις και δράσεις για να τις ολοκληρώσουν με την παρουσία τους.
Μια γυναίκα ψάχνει η Ν.Δ. για να κλείσει το ψηφοδέλτιο, την στιγμή που ο Μάρκος Δέμπας κατά 90% θα είναι υποψήφιος και η Μαίρη Χ’Κωνσταντίνου συγκαταλέγεται ήδη σ’ αυτό. Πληροφορίες μας αναφέρουν πως ακούγεται στους κύκλους της τοπικής ΔΕΕΠ το όνομα μιας κυρίας που δραστηριοποίηθηκε επαγγελματικά αναλαμβάνοντας μεγάλη εταιρία στην Καβάλα στον τομέα του τουρισμού. Σε λίγες ημέρες πιθανόν να ανακοινωθεί το όνομά της αν και γίνονται πολλές συζητήσεις για την αποδοχή του τίτλου.
Στον πολύ όμορφο χώρο του Αρχαιολογικού Θεάτρου των Φιλίππων έκοψε την βασιλόπιτα του ο Χριστόδουλος Τοψίδης ο οποίος με αέρα νικητή υποδέχθηκε φίλους και υποψηφίους της περιφέρειας. Στον χώρο της εκδήλωσης είδαμε τον Μπάμπη Δράκο, την Στέλλα Παπαδοπούλου, τον Ιορδάνη Παπαντίδη, την Βάσω Παπουτσή Μήττα, τον Θόδωρο Μαρκόπουλο, τον Αλέξανδρο Ιωσηφίδη. Τα πηγαδάκια στήθηκαν στα τραπέζια απο νωρίς ενώ ο Τοψίδης κάνοντας αναφορά στο έργο της Περιφέρειας δήλωσε πως ξεκινά επίσημα και την προεκλογική εκστρατεία της παράταξής του, διαβάζοντας το πλάνο στο οποίο θα κινηθούν οι υποψήφιοί του για να φθάσουν στην πολυπόθητη νίκη.
Κρασάκι και καλή παρέα με τον υποψήφιο Δήμαρχο Γιάννη Εριφυλλίδη απόλαυσαν χθες δημοσιογράφοι και τεχνικοί της τηλεόρασης. Με κρασοκατάνυξη η συζήτηση είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον εφόσον κινήθηκε περισσότερο σε θέματα γενικού παρά πολιτικού περιεχομένου. Ο Γιάννης χαμογελαστός και με ιδιαίτερο ενδιαφέρον “ασχολήθηκε” με τους τρόπους λειτουργίας μιας κάμερας, μιας live μετάδοσης ενώ δεν έλειψαν και οι απορίες στησίματος εκπομπής εφόσον και ο ίδιος έχει εμπειρία ως παραγωγός και παρουσιαστής. Η παρέα σ’ ένα ζεστό περιβάλλον, κατανάλωσε (όχι οι οδηγοί) αρκετό λευκό κρασί συνοδεία εδεσμάτων. Να επαναληφθεί παρακαλώ!
Η φωτό μιλάει απο μόνη της για το τι πρόκειται να συμβεί κατά την διάρκεια της προεκλογικής αναμέτρησης των υποψηφίων … Ο Γιώργος Καλαντζής απο την θέση του συμβούλου του πρωθυπουργού στέλνει το μήνυμα στους απανταχού ενδιαφερομένους … (του πάει πάντως το western style)
Στα καλύτερα παιδιά του survivor συγκαταλέγονται ο Σάκης και η Μαριαλένα. Ο Κατσούλης είναι απο τα πιο ευγενικά παιδιά που γνωρίσαμε, προσγειωμένα και χαμογελαστά και φυσικά ακολουθεί αυτό το μοτίβο και η Μαριαλένα που βρίσκεται συνεχώς δίπλα του σ’ όλα τα προσωπικά και επαγγελματικά του βήματα. Ο ίδιος έχει ιδρύσει εταιρίες ένδυσης και υπόδησης και πλασάρει τα προϊόντα του σε καταστήματα με μεγάλα brands στις Κυκλάδες. Αν και παρεξηγημένος χαρακτήρας εξ αποστάσεως, όταν συνομιλήσεις και τον γνωρίσεις σίγουρα θα συμπαθήσεις τον χαρακτήρα και το ήθος του.
Ανακοίνωσε τους δώδεκα που θα απαρτίσουν το ψηφοδέλτιό της η Αναστασία Ιωσηφίδου η οποία προχωρά σταθερά και με σίγουρους ρυθμούς για την διεκδίκηση του Δήμου Καβάλας. Η Σάσα αποτελεί καλό χαρτί για τον Δήμο γιατί είναι δραστήρια και γνωρίζει πολύ καλά τους ρυθμούς της πόλης. Αν και η τοπική ΝΔ κάνει λόγο για ένωση παρατάξεων στην προσπάθεια μετά τις βουλευτικές εκλογές να μην χάσει τον Δήμο Καβάλας, πολλοί οι μνηστήρες, οι υποψήφιοι συνεχίζουν τις επαφές τους και πάντα βρίσκονται σύμβουλοι που θέλουν να ενταχθούν ανάλογα με τα πρόσωπα και τις προσωπικές προτιμήσεις τους.
Με τι χαρά δέχθηκε τους προέδρους των Επιμελητηρίων Καβάλας (Δέμπα) και Δράμας (Γεωργιάδη) ο Αδωνης δεν περιγράφεται.. Αλλωστε φαίνεται και στην φωτό η θετικότητά του να φωτογραφηθεί για να κατοχυρωθεί η δεκτικότητα με την οποία δέχθηκε και άκουσε τα προβλήματα και τις προτάσεις τους. Ο Αδωνης που τελευταία κάνει μαθήματα φωνητικής για να ελέγξει τον τόνο της τσιρίδας του, ανήκει στα παιδιά του Καρατζαφέρη που προσπάθησαν με δεκάδες κολοτούμπες να αναρριχηθούν σε κυβερνητικά πόστα και το έχει καταφέρει. Πριν απο αρκετά χρόνια όταν πάλευε για το μεροκάματο ούτε ο ίδιος μπορούσε να φανταστεί πως θα βρίσκεται σ’ αυτή την θέση και μάλιστα τόσο δίπλα στον Μητσοτάκη. Του δίνουμε τα εύσημα για την τεράστια προσπάθεια της καθιέρωσής του στα μάτια των ψηφοφόρων ως υπουργός κι ένα καλάθι με νηστήσιμα προϊόντα απο μικρομάγαζα στου Ψυρρή εφόσον ο ίδιος προτιμά τα χάι καταστήματα της Κηφισιάς!
Το ότι στην υπόλοιπη χώρα η Μπάρμπαρα έκανε την εμφάνισή της και μάλιστα με πολυ κρύο και χιόνι και στην Καβάλα ο ήλιος έχει την τιμητική του, κατατάσει την πόλη στις πλέον ηλιόλουστες περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Το πρόβλημα είναι πως οι πολίτες περιμένουν εναγωνίως λίγο χιονάκι μήπως και δούν άσπρη μέρα, διότι τα πράγματα τόσο οικονομικά όσο και πολιτικά είναι σκούρα γκρί έως μαύρα. Η αγορά της πόλης αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα ρευστότητας, οι επαγγελματίες βρίσκονται με τα ενεργειακά στο ναδίρ, οι μισθοί των εργαζομένων πληρώνουν μόνο τα απαραίτητα σε μια οικογένεια και το κερασάκι… εν όψει προεκλογικού πυρετού οι υποψήφιοι που κυνηγούν τις ψήφους απο πίτα σε πίτα κι απο εκδήλωση σε εκδήλωση. Καλώς κάνουν όμως η ουσία βρίσκεται πάντα στις πράξεις… αντε να χιονίσει λίγο…
Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις.. Πολιτική, πολιτειακή και στρατιωτική ηγεσία είπαν το τελευταίο “αντίο” στον κυβερνήτη Σμηναγό του μοιραίου Φάντομ Στάθη Τσιτλακίδη. Τραγικές φιγούρες οι γονείς του, κουφέτα και λουλούδια στην κηδεία του, οι καμπάνες χτυπούν πένθιμα, οι σημαίες κυματίζουν μεσίστιες σε ολόκληρη την περιοχή. Ο δικός μας υπουργός Νίκος Παναγιωτόπουλος παρευρέθηκε και στις δύο εξόδιες ακολουθίες αποχαιρετώντας τα παληκάρια που “έπεσαν υπέρ πατρίδος” . Το κλίμα βαρύ και η συγκίνηση του Υπουργού μεγάλη..
Χωρίς λόγια…
Μας συγκλόνησε ο χαμός των δύο παληκαριών μας με την πτώση του Φάντομ, μας γέμισε όμως με υπερηφάνια που νέοι άντρες με τόλμη και αυταπάρνηση οδηγούν τα μαχητικά μας και φτάνουν στα όριά τους. “Επεσαν υπέρ πατρίδος” κυνηγώντας αυτό που αγαπούσαν περισσότερο, την ΕΛΛΑΔΑ. Οι οικογένειές τους μέσα στον πόνο τους, αισθάνονται βαθειά πως μεγάλωσαν σωστά παληκάρια, γεμάτα απο το γαλάζιο του ουρανού και της θάλασσας αυτό το χρώμα,της σημαίας, της πατρίδας. ΑΘΑΝΑΤΟΙ!
Η ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων αποφάσισε να αποδώσει την μέγιστη τιμή στους αδικοχαμένους πιλότους του μοιραίου F-4 Φάντομ, με τον κωδικό 507 στο ουραίο, που συνετρίβη τη Δευτέρα (30.01.2023) στη θαλάσσια περιοχή 8 ναυτικά μίλια δυτικά του Κατάκολου.
Kατόπιν εισήγησης του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ, Στρατηγού Κωνσταντίνου Φλώρου, το Συμβούλιο Αρχηγών Γενικών Επιτελείων (ΣΑΓΕ) σε έκτακτη, διά περιφοράς, συνεδρίασή του χθες (01.02.2023) το απόγευμα αποφάσισε την προαγωγή των δυο πιλότων του Φάντομ, του 31χρονου Σμηναγού Ευστάθιου Τσιτλακίδη και του 29χρονου Υποσμηναγού Μάριου – Μιχαήλ Τουρούτσικα, στον τιμητικό βαθμό του αντιπτέραρχου (newsit)
Οι υποψηφιότητες των δημάρχων για την Καβάλα καλά κρατούν! Ο Χαράλαμπος Χρυσανίδης απο χθες διεκδικεί και επίσημα πλέον τον Δήμο, υποψηφιότητα που την ανακοίνωσε σε φίλους και συναγωνιστές του παρουσιάζοντας παράλληλα το πρόγραμμα και τις θέσεις του. Ο ίδιος θα κατέβει Ανεξάρτητος, αν και οι παρουσίες των πολιτικών προσώπων που παρευρέθησαν στην εκδήλωσή του άλλα μας έδειξαν. Ο δήμαρχος Παγγαίου, ο αντιδήμαρχος Μποσμπότης ενώ δεν έλειψαν τα σφιχταγκαλιάσματα με τον Μπάμπη Δράκο της τοπικής ΝΔ. Αν και είναι νωρίς ακόμη για τις δημοτικές εκλογές η προετοιμασία έχει ξεκινήσει εδώ και μήνες. Σίγουρα ο αγώνας θα είναι σκληρός με την παρουσία τόσων διεκδικητών. Πολλοι οι μνηστήρες … αν και στο τέλος ο ευνοούμενος ήταν ο Οδυσσέας!