Καβάλα: Κλειστό το κέντρο της πόλης για τη μετακίνηση υπουργών

Σε αυξημένη επιφυλακή βρίσκεται από το πρωί της Παρασκευής 16 Μαΐου η Αστυνομική Διεύθυνση Καβάλας, λόγω της άφιξης κυβερνητικού κλιμακίου και της προγραμματισμένης σύσκεψης φορέων που θα πραγματοποιηθεί στη Μεγάλη Λέσχη της πόλης.

Για την ασφάλεια των υπουργών και υφυπουργών, έχει μετακινηθεί ισχυρή αστυνομική δύναμη από την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, ενώ για τη διευκόλυνση της μετακίνησης τους, η Αστυνομία έχει προχωρήσει σε απαγορεύσεις στάθμευσης και κλείσιμο δρόμων στο κέντρο της Καβάλας.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Οι περιορισμοί ισχύουν από τις 07:00 το πρωί έως τις 19:30 το απόγευμα της Παρασκευής 16 Μαΐου 2025.

Κλειστοί δρόμοι:

  • Οδός Κ. Παλαιολόγου, σε όλο το μήκος της (και στις δύο κατευθύνσεις).

  • Οδός Εθν. Μακαρίου, από τη συμβολή της με την οδό Κ. Παλαιολόγου έως τη συμβολή της με την οδό Κύπρου.

  • Οδός Κύπρου, από τη συμβολή της με την οδό Εθν. Μακαρίου έως τη συμβολή της με την οδό Ελ. Βενιζέλου.

Οι τοπικές αρχές καλούν τους κατοίκους και τους οδηγούς να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις της Τροχαίας και να αποφεύγουν την κίνηση στο κέντρο για όσο διάστημα διαρκούν οι ρυθμίσεις. Η σύσκεψη που φιλοξενείται στη Μεγάλη Λέσχη αναμένεται να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον της τοπικής κοινωνίας και των μέσων ενημέρωσης.




Σοκ στον Ήφαιστο Κομοτηνής: Νεκρός άνδρας εντοπίστηκε σε προχωρημένη σήψη

Αναστάτωση επικρατεί στον οικισμό Ηφαίστου Κομοτηνής, όπου πριν από λίγη ώρα εντοπίστηκε νεκρός άνδρας μέσα σε οικία. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, πρόκειται για μεσήλικα αγνώστων στοιχείων, του οποίου το άψυχο σώμα βρέθηκε σε προχωρημένη σήψη, γεγονός που υποδεικνύει ότι ο θάνατός του επήλθε πριν περίπου τρεις ημέρες.

Ο εντοπισμός του πτώματος έγινε από κάτοικο της περιοχής, ο οποίος ενημέρωσε άμεσα τις αρχές. Στο σημείο έσπευσαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, υπό την παρουσία του αστυνομικού διευθυντή Ροδόπης Π. Ζιώγα, για τη διερεύνηση των συνθηκών του θανάτου.

Από τις έως τώρα πληροφορίες, δεν υπάρχουν ενδείξεις εγκληματικής ενέργειας, χωρίς ωστόσο να έχει αποκλειστεί κανένα ενδεχόμενο έως ότου ολοκληρωθούν οι απαραίτητες ιατροδικαστικές εξετάσεις.

Η είδηση έχει προκαλέσει ανησυχία στους κατοίκους του οικισμού, οι οποίοι δηλώνουν συγκλονισμένοι, τονίζοντας πως παρόμοιο περιστατικό δεν έχει ξανασημειωθεί στην περιοχή. «Δεν έχουμε ζήσει κάτι τέτοιο εδώ. Είμαστε όλοι αναστατωμένοι», ανέφερε χαρακτηριστικά κάτοικος μιλώντας στον «Χ».

Οι αρχές συνεχίζουν τις έρευνες, ενώ αναμένεται επίσημη ανακοίνωση από την ΕΛ.ΑΣ. μόλις ολοκληρωθεί η προκαταρκτική εξέταση.




Σαρωτικές συλλήψεις για ναρκωτικά σε Ανατολική Μακεδονία και Θράκη

Στο πλαίσιο ειδικών και στοχευμένων δράσεων της Αστυνομίας για την καταπολέμηση της διακίνησης ναρκωτικών ουσιών, συνελήφθησαν δεκαπέντε άτομα σε διάφορες περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης από τις 7 έως και τις 15 Μαΐου 2025. Οι συλλήψεις πραγματοποιήθηκαν από αστυνομικές δυνάμεις των Διευθύνσεων Αστυνομίας Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης και Αλεξανδρούπολης.

Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίστηκαν δέκα ξεχωριστές δικογραφίες για παραβάσεις της νομοθεσίας περί ναρκωτικών.

Πρώτη υπόθεση: Ανήλικος με μικροποσότητα

Στις 13 Μαΐου, στην Αλεξανδρούπολη, αστυνομικοί εντόπισαν ανήλικο στην κατοχή του οποίου βρέθηκε μικροποσότητα κάνναβης. Στην οικία του, έπειτα από έρευνα με τη συνδρομή αστυνομικού σκύλου, εντοπίστηκαν επιπλέον ποσότητες κάνναβης, μεταλλικός τρίφτης και αυτοσχέδιο τσιγάρο κάνναβης. Συνελήφθησαν και οι δύο γονείς του για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.

Κατασχέθηκαν συνολικά:

  • 77,85 γραμμάρια κάνναβης

  • 1 τρίφτης

  • 1 τσιγάρο κάνναβης

Συλλήψεις σε άλλες περιοχές

Σε εννέα επιπλέον επιχειρήσεις που πραγματοποιήθηκαν από αστυνομικές υπηρεσίες Αλεξανδρούπολης, Ορεστιάδας, Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Κομοτηνής και τις Ομάδες ΔΙ.ΑΣ., συνελήφθησαν:

  • 4 άτομα στη Δράμα

  • 3 άτομα στην Καβάλα

  • 2 άτομα σε οικισμό της Ξάνθης

  • 2 άτομα στην Κομοτηνή

  • 3 άτομα σε περιοχές του Έβρου

Κατά τις συλλήψεις και τις κατ’ οίκον έρευνες εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν μικροποσότητες κάνναβης, ηρωίνης, κοκαΐνης, καθώς και αυτοσχέδια τσιγάρα κάνναβης.

Οι δικογραφίες διαβιβάστηκαν στους κατά τόπους αρμόδιους εισαγγελείς, ενώ η προανάκριση συνεχίζεται από τις αντίστοιχες Υποδιευθύνσεις και Τμήματα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων.




Στις Φυλακές Γρεβενών ο 61χρονος από τη Θάσο

Στις φυλακές των Γρεβενών οδηγήθηκε την Παρασκευή 9 Μαΐου 2025, ο 61χρονος άνδρας από τη Θάσο, ο οποίος κατηγορείται για τον βιασμό μιας 31χρονης φίλης του την Πρωτομαγιά. Σύμφωνα με την καταγγελία, το περιστατικό έλαβε χώρα σε ταβέρνα στον Λιμένα της Θάσου, όταν η γυναίκα βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ.

Η καταγγέλλουσα πέρασε την πόρτα του ανακριτή την Τετάρτη 7 Μαΐου για να καταθέσει, ενώ ο κατηγορούμενος παρουσιάστηκε την επόμενη μέρα στο δικαστικό μέγαρο Καβάλας προκειμένου να απολογηθεί. Μετά από πολυήμερη διαδικασία, κρίθηκε προφυλακιστέος με σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα.

Ο 61χρονος, μέσω του δικηγόρου του Μωυσή Γιοκαρτίδη, αρνείται όλες τις κατηγορίες. «Για την υπόθεση δεν μπορώ να σας πω πολλά. Μπορώ να σας πω μόνο ότι ο πελάτης μου αρνείται τα πάντα», δήλωσε ο συνήγορος υπεράσπισης.

Απαντώντας σε φήμες ότι η κράτηση του 61χρονου σχετίζεται με άλλο αδίκημα, ο κ. Γιοκαρτίδης ξεκαθάρισε: «Προφυλακίστηκε για τις αποδείξεις που υπήρχαν στη δικογραφία. Η απόφαση στηρίχθηκε κυρίως στην κατάθεση της καταγγέλλουσας. Ο ίδιος αρνείται τα πάντα. Έχει το δικαίωμα να στραφεί κατά του θεσπίσματος της προσωρινής κράτησης και να ζητήσει αποφυλάκιση όταν ωριμάσουν οι συνθήκες».

Σημειώνεται ότι οι φυλακές Γρεβενών, όπως και της Τρίπολης, έχουν μετατραπεί σε καταστήματα κράτησης αποκλειστικά για υποθέσεις εγκλημάτων κατά της γενετήσιας ελευθερίας.




Αττική: Πέταξε 20.000€ σε Κάδο – Τα Βρήκαν και τα Παρέδωσαν

Μια απίστευτη, αλλά απόλυτα αληθινή ιστορία εκτυλίχθηκε στην Αττική, όταν ηλικιωμένος πολίτης πέταξε κατά λάθος 20.000 ευρώ σε κάδο ανακύκλωσης. Η κατάληξη, ευτυχώς, ήταν θετική, χάρη στην τιμιότητα ενός υπαλλήλου καταστήματος που βρήκε τα χρήματα και ενημέρωσε άμεσα την αστυνομία.

Τα χρήματα πετάχτηκαν σε κουτί προς ανακύκλωση

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛ.ΑΣ., ο ηλικιωμένος είχε τοποθετήσει το ποσό των 20.000 ευρώ μέσα σε ένα κουτί συσκευασίας modem, μαζί με άλλα αντικείμενα που επρόκειτο να πετάξει για ανακύκλωση. Χωρίς να αντιληφθεί τι έκανε, τα χρήματα βρέθηκαν σε κάδο ανακύκλωσης ηλεκτρονικών συσκευών.

Η τιμιότητα σε πρώτο πλάνο

Το ποσό εντόπισε ο υποδιευθυντής του καταστήματος “Πλαίσιο”, ο οποίος δεν το κράτησε, αλλά ενημέρωσε αμέσως την αστυνομία, επιδεικνύοντας παραδειγματική εντιμότητα.

Η κινητοποίηση της αστυνομίας

Η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Βορειοανατολικής Αττικής κινητοποιήθηκε άμεσα. Μέσω ανάλυσης βιντεοληπτικού υλικού, οι αστυνομικοί κατάφεραν να εντοπίσουν τον ηλικιωμένο, ο οποίος σοκαρισμένος δήλωσε ότι τα χρήματα προορίζονταν για την πληρωμή συνεργείου ανακαίνισης στο σπίτι του.

Η ανάρτηση της ΕΛ.ΑΣ.

Σε ανάρτησή της η αστυνομία αναφέρει:

«Αν έβρισκες 20.000 ευρώ σε κάδο ανακύκλωσης, τι θα έκανες; Άξιος συγχαρητηρίων είναι ο υποδιευθυντής καταστήματος τεχνολογίας, ο οποίος βρήκε το ποσό και ενημέρωσε την Αστυνομία. Η συνεργασία πολιτών και αστυνομικών οδήγησε στην ταυτοποίηση του κατόχου και την επιστροφή των χρημάτων».




Δράμα: Καταδικάστηκε γιατρός για την σεξουαλική παρενόχληση 41χρονης που ήταν ασθενής του

Ποινή φυλάκισης 8 μηνών επέβαλε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Δράμας σε 47χρονο γιατρό, ο οποίος κατηγορείται ότι παρενόχλησε σεξουαλικά γυναίκα ασθενή του κατά τη διάρκεια ιατρικής εξέτασης.

Ο κατηγορούμενος, πνευμονολόγος ιατρός, κρίθηκε ένοχος για προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας, ενώ η ποινή του ανεστάλη επι τριετία. Ο ίδιος αρνήθηκε την κατηγορία και δήλωσε ότι είναι αθώος, όπως είχε κάνει και προανακριτικά.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ :




Σύλληψη δύο διακινητών στον Έβρο – Μετέφεραν συνολικά 14 μη νόμιμους μετανάστες

Σε δύο ξεχωριστές επιχειρήσεις που πραγματοποιήθηκαν στις 6 και 7 Μαΐου 2025 σε περιοχές του Έβρου, αστυνομικοί των Διευθύνσεων Αστυνομίας Ορεστιάδας και Αλεξανδρούπολης συνέλαβαν δύο διακινητές – έναν ημεδαπό και έναν αλλοδαπό – οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας συνολικά 14 μη νόμιμους μετανάστες.

Πρώτο περιστατικό – Σύλληψη ημεδαπού στη Μάνδρα

Το πρώτο περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της 6ης Μαΐου, στην επαρχιακή οδό Μάνδρας – Μικρού Δερείου. Αστυνομικοί του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου συνέλαβαν ημεδαπό άνδρα, ο οποίος μετέφερε παράνομα επτά μη νόμιμους μετανάστες με Ι.Χ. φορτηγό αυτοκίνητο. Ο δράστης δεν διέθετε άδεια ικανότητας οδήγησης, ενώ το όχημα που χρησιμοποιούσε είχε δηλωθεί ως κλεμμένο την ίδια ημέρα στην αρμόδια αστυνομική υπηρεσία. Επιπλέον, από την αστυνομική έρευνα προέκυψε ότι την προηγούμενη μέρα είχε επιχειρήσει να αφαιρέσει δύο ακόμη οχήματα στην ίδια περιοχή.

Δεύτερο περιστατικό – Σύλληψη αλλοδαπού στην Αλεξανδρούπολη

Το δεύτερο περιστατικό σημειώθηκε κατά τις βραδινές ώρες της 6ης προς 7η Μαΐου στην ευρύτερη περιοχή της Αλεξανδρούπολης. Αστυνομικοί της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) εντόπισαν αλλοδαπό διακινητή να οδηγεί Ι.Χ. επιβατηγό όχημα μεταφέροντας επίσης επτά μη νόμιμους μετανάστες. Ο οδηγός δεν συμμορφώθηκε αρχικά στο σήμα στάσης των αστυνομικών και, αφού το όχημα ακινητοποιήθηκε, επιχείρησε να διαφύγει πεζός χωρίς επιτυχία. Το αυτοκίνητο είχε δηλωθεί ως κλεμμένο από αστυνομική υπηρεσία της Θεσσαλονίκης από τις 22 Απριλίου 2025.

Κατασχέσεις και επόμενες ενέργειες

Κατασχέθηκαν και στις δύο περιπτώσεις τα οχήματα μεταφοράς καθώς και κινητά τηλέφωνα που βρέθηκαν στην κατοχή των δραστών. Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ τις σχετικές προανακρίσεις διενεργούν τα Τμήματα Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου και Σουφλίου.




Βίντεο-ντοκουμέντο από τη βομβιστική επίθεση στη Θεσσαλονίκη

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των Αρχών για τη βομβιστική επίθεση έξω από τραπεζικό υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη, που κόστισε τη ζωή της φερόμενης ως δράστιδας. Το τηλεοπτικό δίκτυο MEGA φέρνει στο φως αποκλειστικό βίντεο-ντοκουμέντο από κάμερα ασφαλείας, το οποίο καταγράφει καρέ-καρέ τη στιγμή τοποθέτησης της βόμβας, αλλά και τις τελευταίες κινήσεις της 38χρονης.

Το περιστατικό σημειώθηκε ξημερώματα Σαββάτου 3 Μαΐου, λίγο μετά τις 05:00 π.μ., με την 38χρονη να εμφανίζεται φορώντας μαύρο μπουφάν, κουκούλα, σκούρα ρούχα και γάντια μιας χρήσης, κρατώντας στα χέρια της μια λευκή πλαστική σακούλα, όπου φέρεται να είχε τοποθετήσει τον εκρηκτικό μηχανισμό.

Οι κινήσεις πριν την έκρηξη

Στο υλικό διακρίνεται να προσεγγίζει την τράπεζα, να κοντοστέκεται, να παρατηρεί τον χώρο και να τοποθετεί τη σακούλα με τη βόμβα στη γωνία του κτιρίου. Παραμένει για περίπου 15 δευτερόλεπτα πάνω από τον μηχανισμό, τοποθετώντας το αριστερό χέρι στην τσέπη, πριν απομακρυνθεί.

Καθώς η κίνηση στην πόλη ξεκινά, περαστικοί και οχήματα περνούν ανυποψίαστοι από το σημείο. Περίπου ένα λεπτό αργότερα, η 38χρονη επιστρέφει, περνά ξανά μπροστά από το σημείο, κάνει τον γύρο του τετραγώνου και εμφανίζεται ξανά στις 05:26:08, λίγα μόλις λεπτά πριν την έκρηξη.

Η τελευταία της κίνηση, όπως αποτυπώνεται στο βίντεο, είναι να σταθεί και πάλι πάνω από τη σακούλα, την οποία αφαιρεί και απομακρύνεται με νευρικότητα, μόνο για να επιστρέψει λίγα δευτερόλεπτα αργότερα και να ελέγξει τον μηχανισμό. Η απόφαση αυτή αποδεικνύεται μοιραία, καθώς η βόμβα εκρήγνυται και η γυναίκα σκοτώνεται επί τόπου.

Οι έρευνες συνεχίζονται – Αναζητούνται συνεργοί

Με το πρώτο φως της ημέρας, ειδικά κλιμάκια της ΕΛ.ΑΣ. περισυλλέγουν τα υπολείμματα του εκρηκτικού μηχανισμού από το σημείο, ενώ παράλληλα έχουν εντοπιστεί ίχνη από διαμέρισμα-γιάφκα που είχε νοικιάσει η 38χρονη μαζί με έναν 36χρονο άνδρα, ο οποίος πλέον αναζητείται από τις Αρχές.

Στο επίκεντρο των ερευνών βρίσκεται και ο «εγκέφαλος» της επίθεσης, ένα πρόσωπο-κλειδί που εκτιμάται ότι σχεδίασε ή καθοδήγησε τη βομβιστική ενέργεια.

Η Αστυνομία συνεχίζει την έρευνα εξετάζοντας πιθανές διασυνδέσεις, αλλά και το ενδεχόμενο η 38χρονη να μην ήταν μοναχική δράστης, αλλά μέλος ενός ευρύτερου σχεδίου.




Παραμένει υπό κράτηση 64χρονος κατηγορούμενος για τον βιασμό φίλης του

Ένας 64χρονος κάτοικος Θάσου, ο οποίος κατηγορείται για τον βιασμό φίλης του, ζήτησε και έλαβε νέα προθεσμία για να απολογηθεί την Πέμπτη ενώπιον του Ανακριτή. Πρόκειται για περιστατικό που συνέβη την Πρωτομαγιά στην Θάσο.

Μέχρι την απολογία του, ο κατηγορούμενος παραμένει υπό κράτηση.




Εξαφάνιση Αγγελακούδη: Συγκλονιστικές αποκαλύψεις στο Φως στο Τούνελ

Νέα ερωτήματα προκαλεί η μαρτυρία του φίλου της Μαρίας Αγγελακούδη, ο οποίος φαίνεται να ήταν και ο τελευταίος άνθρωπος που της μίλησε, λίγο πριν εξαφανιστεί μυστηριωδώς. Ο ίδιος μίλησε εκ νέου στην κάμερα του “Τούνελ”, αλλά κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, φαίνεται να ξέχασε πως είχε μιλήσει μαζί της τουλάχιστον οκτώ φορές το επίμαχο βράδυ.

Αιφνιδιάστηκε από τη δημοσιογράφο, που του ανέφερε την αναλυτική λίστα τηλεφωνημάτων, από το κινητό της Μαρίας. «Αποκλείεται να μίλησα μαζί της οκτώ φορές εκείνο το βράδυ…», είπε χαρακτηριστικά, όταν του αποκαλύφθηκε πως, σύμφωνα με τα καταγεγραμμένα δεδομένα, οι δύο τους επικοινώνησαν επανειλημμένα από τις 11 το βράδυ στις 2 Οκτωβρίου, μέχρι τα ξημερώματα της 3ης.

Υπήρξαν τουλάχιστον οκτώ τηλεφωνικές συνομιλίες, κάποιες διάρκειας έως και πέντε λεπτών, κάτι που, όπως επισημάνθηκε στον ίδιο, δύσκολα θα μπορούσε να έχει ξεχάσει. «Καθόλου δεν το θυμάμαι…», επέμεινε ο φίλος της Μαρίας.

Σε ερώτηση της δημοσιογράφου για το αν υπήρξε μεταξύ τους κάποιος καβγάς ή αν συναντήθηκαν τελικά εκείνο το βράδυ, ο ίδιος αρνήθηκε κατηγορηματικά. «Όχι, ποτέ με τη Μαρία δε μαλώναμε έξω. Ούτε στο σπίτι. Ποτέ, ποτέ», απάντησε, προσθέτοντας ότι ο μόνος λόγος για ενδεχόμενη ένταση θα μπορούσε να ήταν ότι «την περίμενε και δεν ήρθε».

Μετά τα όσα αποκαλύφθηκαν στο «Τούνελ» τη νύχτα της Παρασκευής 27 Απριλίου, για το θρίλερ της αγνοούμενης Μαρίας Αγγελακούδη από τη Θεσσαλονίκη, ο φίλος της που τη φιλοξενούσε λίγο πριν χαθούν τα ίχνη της επικοινώνησε εκ νέου με την εκπομπή. Ήθελε να διευκρινίσει τα όσα είχε πει για την τελευταία τους επικοινωνία…

«Ήθελα να σας πω κάτι γιατί το ανέφερα λάθος. Η Μαρία έφυγε από εμένα 30 του μηνός και όχι 26-27 που σας είπα. Αυτό σας το λέω γιατί Κυριακή 29 του μήνα είχα πάει στη βάφτιση του εγγονού του ξαδέρφου μου στην Αθήνα και μου το θύμισε ο ξάδερφος μου. Είχα αφήσει στο σπίτι τη Μαρία το Σαββατοκύριακο εκείνο. Γύρισα την ίδια ημέρα της βάφτισης το βράδυ. Άρα, από τη Δευτέρα 30 εξαφανίζεται και με παίρνει τηλέφωνο την Πέμπτη στις 3 Οκτωβρίου το βράδυ περίπου στις εννιά με δέκα. Αυτή ήταν και η τελευταία φορά που μιλήσαμε και την είχα βρίσει που σας είχα πει.», λέει χαρακτηριστικά.
Στις επίμονες ερωτήσεις του δημοσιογράφου για το αν είχαν μιλήσει κι άλλες φορές εκείνη την ημέρα, απαντούσε πως ήταν η μοναδική φορά που επικοινώνησαν.

«Μιλήσαμε κανονικά στο κινητό μου αλλά δυστυχώς τη συσκευή αυτή την έχω χάσει και δεν έχω την κλήση. Ακόμα δεν με έχει πάρει κανείς τηλέφωνο από τις Αρχές για να με ρωτήσει το οτιδήποτε», καταλήγει.




ΑΜΘ: Εννέα συλλήψεις για ναρκωτικά

Εντατικοί έλεγχοι από τις αστυνομικές αρχές σε πέντε νομούς της Περιφέρειας – Κατασχέσεις κάνναβης, ναρκωτικών δισκίων και αυτοσχέδιων τσιγάρων

Στη σύλληψη εννέα ατόμων προχώρησαν οι αστυνομικές δυνάμεις στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη κατά το διάστημα 17 έως 29 Απριλίου 2025, στο πλαίσιο στοχευμένων επιχειρήσεων για την καταπολέμηση της διακίνησης ναρκωτικών.

Οι επιχειρήσεις πραγματοποιήθηκαν από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αλεξανδρούπολης, Ξάνθης, Καβάλας, Ροδόπης και Δράμας, με τη συνδρομή των Υποδιευθύνσεων Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων.

Αναλυτικά οι συλλήψεις και οι κατασχέσεις

Κατά τη διάρκεια των ελέγχων, συνελήφθησαν:

  • 1 άτομο στον Έβρο

  • 3 άτομα στη Ξάνθη

  • 1 άτομο στην Καβάλα

  • 2 άτομα στη Δράμα

  • 2 άτομα στη Ροδόπη

Οι συλληφθέντες, όλοι Έλληνες υπήκοοι, κατηγορούνται για παραβάσεις της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών. Σε έρευνες σε οικίες και σε προσωπικούς ελέγχους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

  • Ποσότητες αποξηραμένης και νωπής κάνναβης

  • Ναρκωτικά δισκία χωρίς ιατρική συνταγή

  • Αυτοσχέδιο τσιγάρο κάνναβης

  • Θρυμματιστές και ζυγαριές ακριβείας

Δικογραφίες και προανάκριση

Οι σχετικές δικογραφίες υποβλήθηκαν στους κατά τόπους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση χειρίστηκαν:

  • Η Υποδιεύθυνση Δίωξης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης

  • Τα Τμήματα Δίωξης Ξάνθης, Καβάλας, Κομοτηνής και Δράμας




ΑΜΘ: Δώδεκα συλλήψεις για σοβαρές παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Σαρωτικοί έλεγχοι της Τροχαίας σε Ξάνθη, Ροδόπη, Καβάλα και Έβρο – Οδηγοί χωρίς άδεια και υπό την επήρεια οινοπνεύματος

Σε δώδεκα συλλήψεις προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, κατά το χρονικό διάστημα από 26 έως και 29 Απριλίου 2025, στο πλαίσιο των εντατικών ελέγχων για την αντιμετώπιση επικίνδυνων οδηγικών συμπεριφορών.

Οι έλεγχοι πραγματοποιήθηκαν από αστυνομικούς της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης ΑΜΘ σε περιοχές των νομών Ξάνθης, Ροδόπης, Καβάλας και Έβρου, και στόχευαν σε σοβαρές παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ).

Αναλυτικά οι συλλήψεις ανά περιοχή

Ξάνθη

Συνελήφθησαν πέντε άτομα να οδηγούν δύο δίκυκλα και τρία Ι.Χ.Ε. οχήματα χωρίς άδεια ικανότητας οδήγησης. Οι έλεγχοι έγιναν από αστυνομικούς της Τροχαίας Ξάνθης, του Αστυνομικού Τμήματος Τοπειρού, της ΟΠΚΕ και της ομάδας ΔΙ.ΑΣ.

Ροδόπη

Τρία άτομα συνελήφθησαν:

  • Ένας οδηγός εμπλέκονταν σε τροχαίο ατύχημα υλικών ζημιών, ενώ βρισκόταν υπό την επήρεια οινοπνεύματος και χωρίς δίπλωμα.

  • Οι άλλοι δύο οδηγούσαν Ι.Χ.Ε. και δίκυκλο χωρίς άδεια οδήγησης.

Καβάλα και Θάσος

Τρεις οδηγοί χωρίς άδεια, εκ των οποίων ο ένας ήταν και υπό την επήρεια αλκοόλ.

Έβρος

Ένας οδηγός συνελήφθη για εμπλοκή σε τροχαίο ατύχημα υλικών ζημιών, αρνούμενος να υποβληθεί σε αλκοτέστ.

Εντατικοί έλεγχοι με στόχο την πρόληψη

Η ΕΛ.ΑΣ. ανακοίνωσε ότι οι στοχευμένοι έλεγχοι συνεχίζονται με αμείωτη ένταση, καθώς το ζήτημα της οδικής ασφάλειας παραμένει υψηλά στην ατζέντα, ειδικά ενόψει της τουριστικής περιόδου.




Ξάνθη: Σύλληψη οδηγού που έσερνε σκύλο με αυτοκίνητο

Σοκ και αποτροπιασμό προκαλεί στην κοινωνία της Ξάνθης η είδηση ότι το απόγευμα της 28ης Απριλίου 2025, αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Ξάνθης συνέλαβαν έναν ημεδαπό μετά από σχετική καταγγελία, για βάναυση κακοποίηση ζώου.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το μεσημέρι της ίδιας ημέρας, ο δράστης εντοπίστηκε να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο σε επαρχιακή οδό, έχοντας δεμένο με αλυσίδα έναν σκύλο ο οποίος εξαναγκαζόταν να κινείται παράλληλα με το όχημα. Επιπλέον, όπως διαπιστώθηκε, ο σκύλος δεν έφερε τη νόμιμη ηλεκτρονική σήμανση (τσιπ), κάτι που αποτελεί υποχρέωση των ιδιοκτητών κατοικιδίων ζώων.

Σε βάρος του δράστη επιβλήθηκαν τα προβλεπόμενα διοικητικά πρόστιμα για τις παραβάσεις της νομοθεσίας περί προστασίας των ζώων. Την προανάκριση της υπόθεσης έχει αναλάβει το Αστυνομικό Τμήμα Ξάνθης.

Η υπόθεση έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από την τοπική κοινωνία και φιλοζωικές οργανώσεις, που ζητούν την αυστηρή τιμωρία τέτοιων περιστατικών βάναυσης συμπεριφοράς απέναντι στα ζώα.




Κατασχέθηκαν από την ΑΑΔΕ σχεδόν 1,2 εκατ. ευρώ στον Έβρο

Χρηματικό ποσό ύψους 1.192.000 ευρώ, εντόπισαν και δέσμευσαν οι τελωνειακοί ελεγκτές της ΑΑΔΕ, στον συνοριακό σταθμό των Καστανέων Έβρου.

Κατά τον έλεγχο επιβατικού Ι.Χ. οχήματος που εισήλθε στο ελληνικό έδαφος από τη γείτονα χώρα, οι ελεγκτές εντόπισαν το ποσό σε τρεις επιβάτιδες ελληνικής υπηκοότητας. Τα μετρητά ήταν επιμελώς κρυμμένα σε ειδικές ζώνες με θήκες, δεμένες γύρω από το σώμα τους, μια μέθοδος γνωστή ως «μέθοδος του μυρμηγκιού»

Μετά την κατάσχεση των μετρητών, ακολουθεί έρευνα από την Αρχή για την Καταπολέμηση της Νομιμοποίησης Εσόδων από Παράνομες Δραστηριότητες, προκειμένου να διαπιστωθεί η προέλευσή τους. Αν δεν προκύψει σύνδεση με παράνομη δραστηριότητα, η ΑΑΔΕ δεσμεύει το 25% του ποσού και επιστρέφει το υπόλοιπο 75% στους κατόχους.

Η υπόθεση αυτή αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη κατάσχεση ρευστών διαθεσίμων από την ΑΑΔΕ, μετά την κατάσχεση 2.281.000 ευρώ στις 14/8/2016 στο Τελωνείο του Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Κατασχέθηκαν από την ΑΑΔΕ σχεδόν 1,2 εκατ. ευρώ στον Έβρο – «Μέθοδος του μυρμηγκιού» από επιβάτιδες ΙΧ



Μαφιόζικη εκτέλεση στο Χαλάνδρι: Γάζωσαν τον “Θαμνάκια” μέρα μεσημέρι

Σοκ και τρόμο προκαλεί η νέα μαφιόζικη εκτέλεση που σημειώθηκε χθες το μεσημέρι στο Χαλάνδρι, με θύμα τον 55χρονο Γιώργο Μοσχούρη – γνωστό και ως «Θαμνάκια» – σε ένα από τα πιο κεντρικά σημεία της πόλης, μπροστά στα μάτια πολιτών.

Οι δράστες είχαν στήσει καρτέρι έξω από ιδιωτικό ιατρικό κέντρο. Μόλις το θύμα εμφανίστηκε, τον γάζωσαν με καλάσνικοφ, ρίχνοντας πάνω από 30 σφαίρες, αρκετές από τις οποίες χτύπησαν και απέναντι στο δρόμο, με μία να καταλήγει μέχρι και στο γκισέ της ρεσεψιόν της κλινικής. Από θαύμα δεν υπήρξαν τραυματισμοί μεταξύ πολιτών και εργαζομένων.

Εκτέλεση μπροστά σε κόσμο, χωρίς κανέναν δισταγμό

Η μαφιόζικη επίθεση έγινε καταμεσήμερο στην οδό Παπανικολή, με τους εκτελεστές να δρουν αποφασιστικά και ψυχρά, παρά την παρουσία περαστικών και οδηγών. Το θύμα δέχθηκε δεκάδες πυρά κυρίως στο κεφάλι και στον θώρακα, αφήνοντας την τελευταία του πνοή επί τόπου.

Λίγη ώρα αργότερα, στην περιοχή Πάτημα Χαλανδρίου βρέθηκε καμένο αυτοκίνητο, το οποίο φέρεται να ήταν το όχημα διαφυγής των δραστών.

Στο μικροσκόπιο οι ηθικοί αυτουργοί

Οι έρευνες της Δίωξης Ανθρωποκτονιών και της Δίωξης Εκβιαστών έχουν επικεντρωθεί τόσο στους φυσικούς αυτουργούς, όσο και στον άνθρωπο που φέρεται να έδωσε την εντολή για την εκτέλεση του Μοσχούρη, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για «συμβόλαιο θανάτου» μεγάλης χρηματικής αξίας.

Ένα από τα πρόσωπα που ερευνούν είναι ένας κρατούμενος με τον οποίο το θύμα είχε παλιά αντιδικία. Ωστόσο, ερευνάται και ο ρόλος του περιβόητου «Έντικ», Γεωργιανού που θεωρείται «αρχηγός» της ρωσόφωνης μαφίας στην Ευρώπη, και ο οποίος διαμένει στο Ντουμπάι. Το όνομά του είχε συνδεθεί από τις αρχές με σειρά δολοφονιών εντός του πλαισίου της λεγόμενης Greek Mafia.

Ο «Θαμνάκιας» και η αθηναϊκή νύχτα

Ο Γιώργος Μοσχούρης ήταν γνωστός στις αρχές για τη δράση του στη νύχτα και είχε παλαιότερα τραυματιστεί σε ανάλογη επίθεση το 2020. Το τελευταίο διάστημα, φέρεται να δήλωνε αποστασιοποιημένος από την παρανομία και να προσπαθούσε να αποσυρθεί, δηλώνοντας «μετανιωμένος». Το παρελθόν του όμως, φαίνεται πως δεν τον άφησε να ξεφύγει.

Το χρονικό της εκτέλεσης

Οι δράστες παρακολουθούσαν τον Μοσχούρη, γνωρίζοντας τις κινήσεις του. Όταν τον είδαν να βγαίνει από την κλινική, τον πλησίασαν αθόρυβα από πίσω και τον εκτέλεσαν με ψυχρό τρόπο. Η τζαμαρία της κλινικής θρυμματίστηκε, ενώ στο σημείο επικράτησε πανικός.

Αμέσως μετά την εκτέλεση, η αστυνομία απέκλεισε το σημείο. Οι πρώτες έρευνες εστιάζουν στην ανάλυση υλικού από κάμερες ασφαλείας σε απόσταση τεσσάρων χιλιομέτρων από τη σκηνή του εγκλήματος μέχρι το Πάτημα Χαλανδρίου, όπου βρέθηκε το καμένο αυτοκίνητο.

Συμβόλαιο θανάτου με άρωμα μαφίας

Η δολοφονία του Μοσχούρη προστίθεται σε μια μακρά λίστα ξεκαθαρισμάτων λογαριασμών μεταξύ αντίπαλων φατριών της Greek Mafia. Η επιλογή της τοποθεσίας και της ώρας μαρτυρά θράσος και απόλυτο σχεδιασμό. Οι αρχές εκτιμούν πως το χτύπημα σχεδιάστηκε μήνες πριν και ίσως σηματοδοτεί μια νέα φάση έντασης στον υπόκοσμο.

Οι εξελίξεις αναμένονται ραγδαίες, καθώς οι αρχές προσπαθούν να ανασυνθέσουν το παζλ της εκτέλεσης και να βρουν τους ηθικούς αυτουργούς και τους εκτελεστές πριν υπάρξουν νέες αιματηρές συνέχειες.




Νέες Αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας: Ψηφιακές Κλήσεις και Point System

Σε δημόσια διαβούλευση βρίσκεται ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, ο οποίος φέρνει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο διαχείρισης των τροχονομικών παραβάσεων, με στόχο την εκσυγχρονισμό και την καλύτερη διαχείριση των διαδικασιών. Ένα από τα πιο σημαντικά σημεία της νέας πρότασης είναι η κατάργηση του παραδοσιακού “ροζ χαρτιού” των κλήσεων και η εισαγωγή ψηφιακών κλήσεων.

Με την εφαρμογή του νέου ΚΟΚ, οι παραβάσεις των οδηγών θα αποστέλλονται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του gov.gr στην προσωπική θυρίδα κάθε οδηγού. Αυτό θα σημάνει το τέλος των παραδοσιακών εντύπων και θα δώσει τη δυνατότητα στους πολίτες να ενημερώνονται άμεσα για τις παραβάσεις τους, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν φυσική επίδοση της κλήσης.

Τι αλλάζει με τον νέο ΚΟΚ:

  1. Ψηφιακές Κλήσεις: Οι παραβάσεις δεν θα καταγράφονται πλέον σε έντυπα, αλλά θα αποστέλλονται ψηφιακά μέσω email ή sms. Κάθε κλήση θα φέρει έναν μοναδικό αριθμό πληρωμής και θα είναι ψηφιακά υπογεγραμμένη, προσφέροντας μεγαλύτερη διαφάνεια και ευκολία.

  2. Ενημέρωση μέσω SMS και Email: Όταν ένας οδηγός παραβιάσει τον ΚΟΚ, θα ενημερώνεται άμεσα μέσω ενός μηνύματος στο κινητό ή το email του. Σε αυτό το μήνυμα, θα περιλαμβάνεται ο αριθμός της παράβασης και ο τρόπος πληρωμής του προστίμου.

  3. Αυτόματη Διαβίβαση στο Taxisnet: Σε περίπτωση που το πρόστιμο δεν πληρωθεί εγκαίρως, θα αποστέλλεται αυτόματα στο Taxisnet για την επιβολή των σχετικών διοικητικών μέτρων.

  4. Ηλεκτρονική Ένσταση: Ο πολίτης που έχει λάβει κλήση θα έχει τη δυνατότητα να υποβάλει ηλεκτρονική ένσταση μέσω μιας ειδικής πλατφόρμας του gov.gr. Η ένσταση μπορεί να υποβληθεί εντός τριών ημερών από τη δημοσιοποίηση της παράβασης.

  5. Point System: Οι παραβάτες οδηγοί θα εντάσσονται στο νέο point system, το οποίο παρακολουθεί την οδηγική τους συμπεριφορά και το οποίο θα είναι προσβάσιμο μέσω της ηλεκτρονικής θυρίδας του κάθε οδηγού. Με την εφαρμογή αυτού του συστήματος, οι οδηγοί θα έχουν άμεση ενημέρωση για τα σημεία που έχουν συγκεντρώσει και την κατάσταση του ιστορικού τους.

Οφέλη από τις νέες αλλαγές:

  • Αυξημένη Διαφάνεια: Η ψηφιοποίηση της διαδικασίας επιτρέπει τη γρήγορη και αξιόπιστη ενημέρωση των πολιτών για τις παραβάσεις τους, μειώνοντας τη δυνατότητα για παρατυπίες ή για “σβήσιμο” κλήσεων.

  • Εξοικονόμηση Χρόνου και Κόστους: Η ηλεκτρονική διαχείριση των κλήσεων μειώνει την ανάγκη για φυσική επίδοση εγγράφων και ταχυδρομικά έξοδα, διευκολύνοντας τη διαδικασία τόσο για τους οδηγούς όσο και για τις αρχές.

  • Αποτελεσματική Εφαρμογή του Point System: Με την παρακολούθηση της οδηγικής συμπεριφοράς και τη σύνδεση του συστήματος με την ηλεκτρονική θυρίδα, οι οδηγοί θα έχουν άμεση εικόνα των σημείων που έχουν συγκεντρώσει, βοηθώντας στη βελτίωση της κυκλοφοριακής συμπεριφοράς και την αποτροπή παραβάσεων.

Η δημόσια διαβούλευση για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας είναι σε εξέλιξη και αναμένονται περισσότερες πληροφορίες και προτάσεις. Ο νέος ΚΟΚ φαίνεται ότι εισάγει καινοτομίες που αποσκοπούν στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και της καθημερινής εμπειρίας των οδηγών, καθιστώντας τη διαδικασία των τροχονομικών παραβάσεων πιο άμεση και πιο διαφανή.




Σοκαριστικό Τροχαίο Στα Διόδια Πολυμύλου: Νέο Βίντεο Αποκαλύπτει Τις Τραγικές Στιγμές

Ένα βίντεο ντοκουμέντο που φέρνει στο φως της δημοσιότητας το newsit.gr αποκαλύπτει τις σοκαριστικές στιγμές του τροχαίου δυστυχήματος που σημειώθηκε στα διόδια του Πολυμύλου στην Εγνατία Οδό το μεσημέρι της Μεγάλης Τρίτης, 15 Απριλίου 2025. Το τροχαίο είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο ενός ζευγαριού, το οποίο απανθρακώθηκε μέσα στο αυτοκίνητό του, ενώ άλλα τέσσερα άτομα τραυματίστηκαν σοβαρά.

Στο βίντεο καταγράφεται η ξέφρενη πορεία του φορτηγού που οδηγούσε ο 39χρονος Ουκρανός οδηγός, ο οποίος έχει προφυλακιστεί, και το οποίο καταλήγει στο να συνθλίψει το όχημα του ζευγαριού. Το βίντεο αποκαλύπτει επίσης το χάος που επικρατεί στα διόδια, με τα αυτοκίνητα να ακινητοποιούνται και τη σύγκρουση του φορτηγού με τα προπορευόμενα οχήματα να προκαλεί εκρήξεις και φωτιά.

Η Σοκαριστική Σύγκρουση και η Αντίδραση του Οδηγού

Ο 39χρονος οδηγός του φορτηγού, σε δηλώσεις του στο newsit.gr, ανέφερε ότι είχε αντιληφθεί τα διόδια περίπου 35-40 μέτρα πριν από την πρόσκρουση, όταν και προσπάθησε να πατήσει φρένο και να στρίψει το τιμόνι για να αποφύγει τη σύγκρουση. Ωστόσο, λόγω του φορτίου του φορτηγού και της ολισθηρότητας του δρόμου, ο οδηγός έχασε τον έλεγχο και παρέσυρε τα οχήματα που ήταν μπροστά του. Η ομίχλη και οι επικρατούσες καιρικές συνθήκες φαίνεται να συνέβαλαν στην αδυναμία του οδηγού να αντιδράσει έγκαιρα, με τραγική κατάληξη.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η ταχύτητά του την ώρα της σύγκρουσης ήταν 50 χλμ./ώρα, ενώ το όριο ταχύτητας στην περιοχή είναι 60 χλμ./ώρα. Η δήλωσή του υπογραμμίζει ότι, παρά την υπακοή στο όριο ταχύτητας, οι επικίνδυνες συνθήκες και η αδυναμία ελέγχου του οχήματος οδήγησαν στο τραγικό δυστύχημα.

Αποκαλυπτικό Βίντεο και Καταστροφή

Το βίντεο που καταγράφηκε από κάμερα ασφαλείας των διοδίων δείχνει με δραματικό τρόπο την κίνηση των οχημάτων, ενώ αποτυπώνει την ένταση της σύγκρουσης, την καταστροφή των οχημάτων και τη στιγμή της φλεγόμενης έκρηξης. Τα όργανα του θύματος και το όχημα του 34χρονου που ακολουθούσε, καταστρέφονται ολοσχερώς, ενώ το κουβούκλιο του υπαλλήλου των διοδίων διαλύεται πλήρως από τη δύναμη της σύγκρουσης.

Δικαιολογία του Οδηγού και Ρηξικέλευθη Υποστήριξη από τον Δικηγόρο του

Ο δικηγόρος του Ουκρανού οδηγού, Λάζαρος Κουμπουλίδης, υπερασπίστηκε τον πελάτη του, επισημαίνοντας ότι ο οδηγός κινούνταν με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα, ενώ το όριο για εκείνη την περιοχή είναι 60 χλμ./ώρα, υποστηρίζοντας ότι η ταχύτητα του οδηγού ήταν εντός των επιτρεπόμενων ορίων.

Η υπόθεση προκαλεί έντονες αντιδράσεις και αναδεικνύει τη σημασία της προσοχής και της αλληλεπίδρασης στις επικίνδυνες καιρικές συνθήκες και τις συνθήκες κυκλοφορίας, οι οποίες συχνά μπορούν να οδηγήσουν σε αναπόφευκτα ατυχήματα, όπως αυτό στο Πολυμύλο.




Πυροβόλησε και τραυμάτισε τον γείτονα του στη Λημνιά Καβάλας

Η σχετική ενημέρωση της ΕΛΑΣ αναφέρει:

Συνελήφθη ημεδαπός για απόπειρα ανθρωποκτονίας που διαπράχθηκε σε οικισμό της Καβάλας

Σε βάρος του δράστη σχηματίσθηκε σχετική δικογραφία, ενώ κατασχέθηκαν κυνηγετικό όπλο, -84- φυσίγγια και -9- κάλυκες κυνηγετικού όπλου

Συνελήφθη χθες (21-4-2025) το βράδυ σε περιοχή της Καβάλας, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καβάλας, ένας ημεδαπός για απόπειρα ανθρωποκτονίας που διαπράχθηκε σε οικισμό της Καβάλας σε βάρος έτερου ημεδαπού.

Ειδικότερα, χθες το απόγευμα σε οικισμό της Καβάλας, ο δράστης ένεκα προσωπικής διαφοράς με τον ημεδαπό παθόντα ενήργησε πυροβολισμούς με κυνηγετικό όπλο με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του τελευταίου και στη συνέχεια διέφυγε με Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, ενώ ο παθόντας μετέβη στο νοσοκομείο Καβάλας όπου μετά την παροχή πρώτων βοηθειών αποχώρησε.

Στο σημείο βρέθηκαν και κατασχέθηκαν -9- κάλυκες κυνηγετικού όπλου, ενώ από την οικία του δράστη κατασχέθηκαν ένα κυνηγετικό όπλο που κατείχε νόμιμα και -84- φυσίγγια κυνηγετικού όπλου.

Έπειτα από σχετικές αναζητήσεις στην ευρύτερη περιοχή οι αστυνομικοί εντόπισαν σε επαρχιακή οδό το αυτοκίνητο που χρησιμοποίησε ο δράστης, ενώ ο ίδιος εντοπίσθηκε και συνελήφθη σε παρακείμενη θαμνώδη περιοχή.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καβάλας, ενώ την προανάκριση ενήργησε το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καβάλας.




Τρομοκρατία: Ανάληψη ευθύνης και διαφορετικά «ίχνη» στις δύο επιθέσεις

Την ευθύνη για τη βομβιστική επίθεση έξω από τα γραφεία της Hellenic Train, που σημειώθηκε το βράδυ της Παρασκευής στο κέντρο της Αθήνας, ανέλαβε η οργάνωση “Επαναστατική Ταξική Αυτοάμυνα”. Η ανάληψη έγινε μέσω προκήρυξης που δημοσιεύθηκε την Κυριακή στο Athens Indymedia, υπό τον τίτλο: «Ανάληψη ευθύνης για τις βομβιστικές, ένοπλες επιθέσεις στο Υπουργείο Εργασίας και την Hellenic Train».

Στο ίδιο κείμενο, η οργάνωση αναλαμβάνει και την ευθύνη για την επίθεση στο υπουργείο Εργασίας, που είχε πραγματοποιηθεί τον Φεβρουάριο του 2024, με την οργάνωση τότε να εμφανίζεται για πρώτη φορά.

Περιεχόμενο της προκήρυξης

Το μακροσκελές κείμενο περιέχει ιδεολογικές αναφορές σε εργατικά ατυχήματα, το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, και τη γεωπολιτική κατάσταση στη Μέση Ανατολή. Μεταξύ άλλων, ο συντάκτης χαρακτηρίζει την Hellenic Train «κρατικό καπιταλιστικό εργαλείο» και κάνει λόγο για “δολοφόνους της εργατικής τάξης”, ενώ τοποθετεί την επίθεση στο πλαίσιο αντικαπιταλιστικής και αντιιμπεριαλιστικής δράσης.

Η οργάνωση αφιερώνει τις επιθέσεις στον παλαιστινιακό λαό και καταφέρεται εναντίον του ΝΑΤΟ και των «κρατικών και ιδιωτικών μονοπωλίων».

Εκτιμήσεις των Αρχών

Αστυνομικές πηγές συνδέουν τις δύο επιθέσεις, επισημαίνοντας ομοιότητες αλλά και διαφορές στον τρόπο δράσης.

  • Επίθεση στο Υπουργείο Εργασίας (2024):
    Χρησιμοποιήθηκε ισχυρή εκρηκτική ύλη, η βόμβα τοποθετήθηκε στρατηγικά για μέγιστο αποτέλεσμα, ενώ οι δράστες κινήθηκαν με όχημα, υποδεικνύοντας οργανωμένο και έμπειρο πυρήνα.

  • Επίθεση στη Hellenic Train (2025):
    Οι δράστες κινήθηκαν πεζή, χρησιμοποίησαν πυροτεχνική ύλη μικρής ισχύος (παρόμοια με αυτή των κροτίδων), ενώ η βόμβα τοποθετήθηκε σε κολόνα φωτισμού και ασφαλίστηκε με λουκέτο — όπως είχε γίνει και στην επίθεση του Υπ. Εργασίας.

Οι Αρχές εκτιμούν ότι την τελευταία επίθεση πραγματοποίησαν νεότερα μέλη του αντιεξουσιαστικού χώρου, τα οποία δεν είναι ευρέως γνωστά στις δυνάμεις ασφαλείας, γεγονός που τους επέτρεψε να κινηθούν στο κέντρο της Αθήνας χωρίς να γίνουν αντιληπτοί.

Ωστόσο, η προκήρυξη και το περιεχόμενό της οδηγούν στο συμπέρασμα πως στην καθοδήγηση συμμετείχαν έμπειρα πρόσωπα, τα οποία είναι γνωστά στην ΕΛ.ΑΣ. και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

Συνεχίζονται οι έρευνες

Η Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία εξετάζει τα στοιχεία των επιθέσεων, συγκεντρώνει υλικό από κάμερες ασφαλείας και αναζητά συσχετισμούς με παλαιότερες ενέργειες της οργάνωσης. Η πιθανότητα αναδιοργάνωσης ένοπλων πυρήνων του αντιεξουσιαστικού χώρου παραμένει ανοιχτή.




Αστυνομική εισβολή σε υπό κατάληψη κτίριο στα Εξάρχεια

Επιχείρηση εκκένωσης υπό κατάληψη κτιρίου πραγματοποίησαν από νωρίς το πρωί οι δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ., στη συμβολή των οδών Θεμιστοκλέους και Κωλέττη, στην περιοχή των Εξαρχείων.

Στο σημείο συμμετείχαν ισχυρές δυνάμεις καταστολής, μεταξύ των οποίων ΜΑΤ, ΕΚΑΜ και ΟΠΚΕ, οι οποίες εισήλθαν εντός του κτιρίου. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, δεν εντοπίστηκαν άτομα στο εσωτερικό του χώρου.

Οι αστυνομικές αρχές προχώρησαν σε συλλογή αντικειμένων και στοιχείων, ενώ αναζητούνται δακτυλικά αποτυπώματα και γενετικό υλικό που ενδέχεται να οδηγήσουν σε ταυτοποίηση ατόμων που σχετίζονται με την κατάληψη.

Τέσσερις προσαγωγές χωρίς σύνδεση με την κατάληψη

Λίγο αργότερα, στην οδό Σουλτάνη, η ΕΛ.ΑΣ. προχώρησε σε τέσσερις προσαγωγές ατόμων, τα οποία όμως – σύμφωνα με πληροφορίες – δεν φαίνεται να σχετίζονται με την υπόθεση. Πρόκειται για πολίτες που απλώς βρίσκονταν στην περιοχή την ώρα της επιχείρησης.

Αντιδράσεις για «αστυνομοκρατία»

Από κύκλους προσκείμενους σε κοινωνικούς και κινηματικούς χώρους, η επιχείρηση χαρακτηρίζεται ως «τρομοκράτηση» και προσπάθεια εκφοβισμού των αυτοδιαχειριζόμενων και κοινωνικών εγχειρημάτων, εντάσσοντας την ενέργεια στο πλαίσιο «άγριας αστυνομοκρατίας» που – όπως υποστηρίζεται – επικρατεί στην περιοχή των Εξαρχείων.

Οι έρευνες της Αστυνομίας συνεχίζονται, ενώ προς το παρόν δεν έχουν γίνει συλλήψεις.




Ανάληψη ευθύνης για τη Hellenic Train από την «Επαναστατική Ταξική Αυτοάμυνα»

Την ευθύνη για τις βομβιστικές επιθέσεις στο Υπουργείο Εργασίας και στα γραφεία της Hellenic Train ανέλαβε η οργάνωση «Επαναστατική Ταξική Αυτοάμυνα», μέσω προκήρυξης που δημοσιεύτηκε σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.

Στο ίδιο κείμενο, η οργάνωση ανέλαβε την ευθύνη και για προηγούμενη απόπειρα βομβιστικής επίθεσης απέναντι από το Υπουργείο Εργασίας, η οποία είχε σημειωθεί το 2024.

Στόχος η “πολιτική συγκάλυψη” του δυστυχήματος στα Τέμπη

Η οργάνωση αναφέρει ότι η επίθεση κατά της Hellenic Train πραγματοποιήθηκε ως “απάντηση στο πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη”, αλλά και, όπως ισχυρίζεται, στην “προσπάθεια συγκάλυψης του εγκλήματος”.

Χαρακτηριστικά τονίζει πως:

«Η συγκάλυψη του εγκλήματος στα Τέμπη είναι η ανάληψη της πολιτικής ευθύνης του από την Κυβέρνηση».

«Αφιέρωση» στον παλαιστινιακό λαό

Η «Επαναστατική Ταξική Αυτοάμυνα» καταλήγει στην προκήρυξή της δηλώνοντας πως οι επιθέσεις στο Υπουργείο Εργασίας και στη Hellenic Train αφιερώνονται στον παλαιστινιακό λαό και την “ηρωική αντίστασή” του, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το κείμενο.

Έρευνες από τις Αρχές

Οι Αρχές εξετάζουν τη γνησιότητα της προκήρυξης, ενώ έχουν ήδη ενταθεί οι έρευνες της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας για την ταυτοποίηση και τη σύλληψη των μελών της οργάνωσης, η οποία είχε εμφανιστεί ξανά στο παρελθόν με επιθέσεις μικρής ή μεσαίας ισχύος.




Σέρρες-Κυκλώματα αρχαιοκαπηλίας: Ελεύθεροι 8 κατηγορούμενοι μετά την απολογία τους

Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους αφέθηκαν οι οκτώ συλληφθέντες, που κατηγορούνται για τη συμμετοχή τους σε κυκλώματα αρχαιοκαπηλίας μετά την απολογία τους στην ανακρίτρια και την εισαγγελέα Σερρών σήμερα, Δευτέρα 17 Μαρτίου 2025. Ένας ακόμη κατηγορούμενος για την ίδια υπόθεση ζήτησε και έλαβε προθεσμία για να απολογηθεί αύριο, Τρίτη 18 Μαρτίου 2025.

Σύμφωνα με τους δικηγόρους, οι κατηγορούμενοι δεν πραγματοποιούσαν παράνομες ανασκαφές αλλά έρευνες για θησαυρούς όπως χρυσό και λίρες.

Εξάλλου, όπως υποστήριξαν σε δηλώσεις τους στους δημοσιογράφους, από τις έρευνες των αρχών δεν έχουν προκύψει ενοχοποιητικά στοιχεία για παράβαση του νόμου περί αρχαιοτήτων για κανέναν από τους συλληφθέντες – συμπεριλαμβανομένου και του 63χρονου υπαλλήλου της Εφορείας Αρχαιοτήτων στις Σέρρες- με τις κατηγορίες να βασίζονται μόνο σε τηλεφωνικές συνομιλίες.




Χρυσούπολη | Προσπάθησε να «ανοίξει» φορτηγό αλλά…

Σύλληψη ημεδαπού από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Νέστου για απόπειρα κλοπής και κατοχή ναρκωτικών

Συνελήφθη το βράδυ της Κυριακής 9-3-2025 στη Χρυσούπολη Καβάλας, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Νέστου ένας ημεδαπός, διότι εντοπίσθηκε να έχει διαρρήξει ΙΧΦ αυτοκίνητο χωρίς να προλάβει να αφαιρέσει ο,τιδήποτε από το εσωτερικό του, ενώ στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν -2- ναρκωτικά δισκία.

Την προανάκριση ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Νέστου.

www.kavalapost.gr




Καταδίκη 50χρονου κατοίκου Καβάλας για εκβίαση και εμπρησμό ΙΧ

Στις 6 Μαρτίου 2025, το Τριμελές Κακουργιοδικείο Θράκης καταδίκασε έναν 50χρονο κάτοικο Καβάλας σε ποινή φυλάκισης έξι ετών με αναστολή.

Ο κατηγορούμενος κρίθηκε ένοχος για εκβίαση κατ’ εξακολούθηση εις βάρος επιχειρηματία της Καβάλας, καθώς και για τον εμπρησμό του αυτοκινήτου του. Οι δύο άνδρες υπήρξαν συνεργάτες, αλλά μεταξύ τους προέκυψαν οικονομικές διαφορές. Τα περιστατικά συνέβησαν τον Αύγουστο του 2020 στην Καβάλα.

Κατά την απολογία του, ο 50χρονος αρνήθηκε τις κατηγορίες, αλλά δεν έπεισε το δικαστήριο. Ωστόσο, του χορηγήθηκε αναστολή εκτέλεσης της ποινής.

Την υπεράσπισή του κατηγορουμένου ανέλαβε ο δικηγόρος Χρήστος Γάκης.

Φωτογραφία Αρχείου




Ελεύθερος ο 61χρονος αγρότης που κατηγορείται ότι πυροβόλησε και σκότωσε σκύλο

Ελεύθερος αφέθηκε μετά την απολογία του στον Ανακριτή 61χρονος αγρότης. Κατηγορείται για θανάτωση σκύλου.

Κατά τη δικογραφία, τον πυροβόλησε. Τα στοιχεία που τέθηκαν υπόψη του Ανακριτή δεν τον έπεισαν ότι ο κατηγορούμενος πρέπει να προφυλακιστεί. Ο 61χρονος που καταγγέλθηκε από κτηνοτρόφο, αρνήθηκε όσα του αποδίδονται. Η υπόθεση θα κριθεί αργότερα στο δικαστήριο. Το περιστατικό έγινε την προηγούμενη εβδομάδα σε περιοχή μεταξύ Χαλκερού και Νέας Καρβάλης.

www.proininews.gr




Καταζητούμενος για ανθρωποκτονία στην Τουρκία συνελήφθη στην… Κομοτηνή

Συνελήφθη το μεσημέρι της Πέμπτης, 20 Φεβρουαρίου 2025, στην Κομοτηνή, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων της πόλης, ένας αλλοδαπός καταζητούμενος.

Ο συλληφθείς διωκόταν με Ερυθρά Αγγελία Διεθνών Αναζητήσεων της Interpol Τουρκίας για το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από πρόθεση. Προγραμματίζεται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα εφετών Θράκης για τις περαιτέρω νομικές διαδικασίες.




Τον έψαχνε η Interpol για ανθρωποκτονία και αυτός… έκοβε βόλτες στη Θράκη!

Συνελήφθη την 20-2-2025 το μεσημέρι στην Κομοτηνή, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κομοτηνής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ροδόπης, ένας αλλοδαπός, ο οποίος διώκεται με Ερυθρά Αγγελία Διεθνών Αναζητήσεων της InterpolΤουρκίαςγια το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από πρόθεση. Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Εφετών Θράκης.

www.xanthinea.gr




Σέρρες – Σιτοχώρι: Τι έδειξε η Ιατροδικαστική έκθεση της 52χρονης

Σοκαριστικά είναι τα ευρήματα του ιατροδικαστή για τα τελευταία λεπτά της ζωής της 52ρονης, η οποία έπεσε θύμα άγριας δολοφονίας από τον 58χρονο σύντροφό της το πρωί της Τετάρτης 13 Φεβρουαρίου, στο Σιτοχώρι του Δήμου Βισαλτίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η γυναίκα δέχθηκε αλλεπάλληλα χτυπήματα στο πρόσωπο και το κεφάλι της με αμβλύ αντικείμενο. Αφού την έριξε στο έδαφος, ο άνδρας φέρεται να τη στραγγάλισε με τα ίδια του τα χέρια, κόβοντας για πάντα το νήμα της ζωής της.

Τα ίχνη πνιγμού γύρω από τον λαιμό της επιβεβαιώνουν την αγριότητα του εγκλήματος, που φαίνεται πως ήταν προμελετημένο.

Το σκηνικό της δολοφονίας μαρτυρά πως ο 58χρονος ήταν αποφασισμένος να σβήσει το χαμόγελο της 52χρονης γυναίκας, με την αστυνομία να συνεχίζει να αναζητά το κίνητρο πίσω από τη φρικτή αυτή πράξη.




Σοκ στα Δωδεκάνησα : 13χρονη προσπάθησε να δηλητηριάσει τη μητέρα της!

Συνταρακτικές διαστάσεις λαμβάνει μία υπόθεση που εκτυλίχθηκε σε ακριτικό νησί της ζώνης ευθύνης της Α’ Αστυνομικής Διεύθυνσης Δωδεκανήσου και αφορά δύο ανήλικους, ηλικίας 13 και 15 ετών, οι οποίοι κατηγορούνται για απόπειρα ανθρωποκτονίας από κοινού, με στόχο τη μητέρα της ανήλικης κοπέλας, όπως αποκαλύπτει η Δημοκρατική.

Το σχέδιο φέρεται να περιελάμβανε δηλητηρίαση μέσω τροφής, με στόχο να ξεπεράσουν τα εμπόδια που, κατά την αντίληψή τους, έθεταν οι γονείς της νεαρής στην ερωτική τους σχέση.

Η υπόθεση αποκαλύφθηκε όταν η μητέρα της ανήλικης κατήγγειλε στις αρχές ότι εντόπισε μηνύματα και στοιχεία που έδειχναν ότι η κόρη της, υπό την καθοδήγηση του ανήλικου φίλου της, σχεδίαζε να της αφαιρέσει τη ζωή.

Η καταγγελία της οδήγησε σε ενδελεχή έρευνα, η οποία αποκάλυψε ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για την εξέλιξη της σχέσης των δύο εφήβων, την επιρροή του αγοριού στην ψυχολογία της κοπέλας και τις ενέργειες που τελικά απέτρεψαν το έγκλημα.

Από την αθώα γνωριμία στην επικίνδυνη επιρροή

Η σχέση των δύο ανηλίκων ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2024 και γρήγορα πήρε διαστάσεις που ανησύχησαν τους γονείς της 13χρονης.

Η συμπεριφορά της άρχισε να αλλάζει δραματικά. Συγκεκριμένα επέστρεφε αργά στο σπίτι χωρίς ενημέρωση, άρχισε να καπνίζει και να καταναλώνει ενεργειακά ποτά, αντιδρούσε επιθετικά σε κάθε παρατήρηση των γονιών της, δηλώνοντας ότι είναι ελεύθερη να κάνει ό,τι θέλει, παράτησε τα φροντιστήριά της και άρχισε να κάνει απουσίες στο σχολείο και εγκατέλειψε τη φαρμακευτική αγωγή που ελάμβανε για αλλεργία, παρά τις ιατρικές οδηγίες.

Η ραγδαία αλλαγή στην προσωπικότητά της και η εμμονή της με τη σχέση της οδήγησαν τους γονείς να ζητήσουν βοήθεια από ειδικό ψυχολόγο.

Ο ειδικός διαπίστωσε ότι η ανήλικη βρισκόταν υπό έντονη επιρροή του 15χρονου, ο οποίος φαινόταν να έχει τον απόλυτο έλεγχο στη συμπεριφορά της.

Όταν η μητέρα, ανησυχώντας για την κόρη της, έλεγξε τις συνομιλίες της στα κοινωνικά δίκτυα, ήρθε αντιμέτωπη με ένα ανατριχιαστικό εύρημα: μηνύματα στα οποία ο 15χρονος παρότρυνε την 13χρονη να βλάψει τη μητέρα της.

Το σχέδιο εξόντωσης

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσαν οι αρχές, η κοπέλα, καθοδηγούμενη από τον ανήλικο φίλο της, αποπειράθηκε να δηλητηριάσει τη μητέρα της, τοποθετώντας ποντικοφάρμακο σε γλυκό και τσάι που της πρόσφερε.

Ωστόσο, η μητέρα δεν τα κατανάλωσε και σύντομα συνειδητοποίησε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Η κατάσταση έγινε ακόμη πιο ανησυχητική όταν η μητέρα εντόπισε στο δωμάτιο της κόρης της ένα μαχαίρι κουζίνας, το οποίο η ίδια δεν αναγνώριζε. Παράλληλα, οι διαδικτυακές συνομιλίες αποκάλυψαν ότι ο 15χρονος πίεζε τη 13χρονη να ολοκληρώσει το σχέδιο, ενώ σε μηνύματα την απειλούσε όταν εκείνη εξέφραζε ενδοιασμούς.

Την ημέρα της σύλληψής τους, οι δύο ανήλικοι είχαν περάσει χρόνο μαζί στο σπίτι της 13χρονης, με τον 15χρονο να κρατά στα χέρια του ένα σωληνάριο με άγνωστη ουσία. Τα μηνύματα που αντάλλαξαν αποκάλυψαν ότι περίμεναν να φύγει ο πατέρας από το σπίτι, προκειμένου να «κανονίσουν» τη μητέρα.

Η αποκάλυψη και η επέμβαση των αρχών
Η μητέρα, τρομοκρατημένη από τα ευρήματα, μετέβη άμεσα στις αρχές και κατήγγειλε το περιστατικό. Οι αστυνομικοί προχώρησαν σε έρευνα, κατάσχεσαν το μαχαίρι και τα μηνύματα συνομιλιών και σχημάτισαν δικογραφία για απόπειρα ανθρωποκτονίας από κοινού, σε συνδυασμό με τις διατάξεις περί ενδοοικογενειακής βίας και περί όπλων.

Κατά την εξέτασή της από τις αρχές, η 13χρονη ομολόγησε ότι είχε τοποθετήσει ποντικοφάρμακο στο φαγητό της μητέρας της και ότι είχε πάρει το μαχαίρι από το σπίτι του φίλου της, προκειμένου να το χρησιμοποιήσει εναντίον της.

Η υπόθεση διαβιβάστηκε ήδη στην Εισαγγελία Ανηλίκων για τα περαιτέρω.

Το προφίλ των ανηλίκων και οι ανησυχίες των ειδικών

Η υπόθεση έχει προκαλέσει σοκ. Ειδικοί ψυχολόγοι αναφέρουν ότι η υπόθεση αυτή αναδεικνύει τη σημασία της στενής παρακολούθησης των εφηβικών σχέσεων από τους γονείς, καθώς και την ανάγκη για ψυχολογική στήριξη των παιδιών που εμφανίζουν απότομες αλλαγές στη συμπεριφορά τους.

Η συγκεκριμένη υπόθεση φέρνει στο προσκήνιο κρίσιμα ερωτήματα σχετικά με τα όρια της γονικής παρέμβασης, την ψυχολογική χειραγώγηση μεταξύ εφήβων και τη σκοτεινή πλευρά της διαδικτυακής επικοινωνίας, που μπορεί να αποτελέσει όχημα για επικίνδυνες ιδέες και πράξεις.

Οι νομικές εξελίξεις αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς η υπόθεση θέτει σοβαρά ζητήματα για τη νομική αντιμετώπιση εγκλημάτων ανηλίκων και την ανάγκη ενίσχυσης των κοινωνικών δομών στήριξης εφήβων και οικογενειών.

Πηγή: Δημοκρατική




Σιτοχώρι Σερρών: Όλο το χρονικό του φονικού που συγκλονίζει το πανελλήνιο

Νέα γυναικοκτονία συγκλονίζει το πανελλήνιο. Αυτή τη φορά σήμερα Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2025 στο Σιτοχώρι του Δήμου Βισαλτίας του Νομού Σερρών 59χρονος άνδρας στραγγάλισε και σκότωσε την 52χρονο σύζυγό του μέσα στο σπίτι τους και ακολούθως ετράπη σε φυγή.

Ο 59χρονος πήρε τηλέφωνο την Αστυνομία λέγοντας «σκότωσα την γυναίκα μου, ελάτε»

Η Αστυνομία ειδοποιήθηκε νωρίς σήμερα το πρωί από τον ίδιο τον άνδρα, ο οποίος τηλεφώνησε στις αρχές λέγοντάς τους : «σκότωσα την γυναίκα μου, ελάτε. Θα πάω να κρεμαστώ. Δεν έχω τίποτα να περιμένω. Το παιδί μου είναι φυλακή και σήμερα έχει και δικαστήριο».

Όταν οι άνδρες της Αστυνομίας έσπευσαν λίγο πριν από τις 9 το πρωί στο σημείο βρήκαν μέσα στο σπίτι το άψυχο κορμί της 52χρονης, ωστόσο, ο δράστης ήταν άφαντος.

Το άψυχο κορμί της γυναίκας, το ανθρωποκυνηγητό στα πέριξ βουνά για τον εντοπισμό του συζύγου-φονιά και το απανθρακωμένο πτώμα στο μαντρί

Αμέσως, εξαπέλυσαν ανθρωποκυνηγητό στα παρακείμενα βουνά αναζητώντας τον. Δύο ώρες αργότερα και περίπου 500 μέτρα έξω από το χωριό Σιτοχώρι, στη θέση Παλιούρια, κλήθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία για να κατασβέσει πυρκαγιά σε εγκαταλελειμμένο μαντρί. Οι άνδρες της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής εντόπισαν το απανθρακωμένο πτώμα του 59χρονου συζυγοκτόνου, ο οποίος φέρεται να διανυκτέρευσε το βράδυ στο πρόχειρο κατάλυμα της εν λόγω στάνης, την οποία και αργότερα έβαλε φωτιά. Εκεί και εξαιτίας της φωτιάς που ο ίδιος έβαλε βρήκε τραγικό θάνατο δίνοντας ακόμη πιο μακάβριο τέλος στην όλη υπόθεση.

Ιδιόχειρο σημείωμα του 59χρονου βρήκαν μέσα στο σπίτι οι αρχές

Επιπλέον, μέσα στο σπίτι του τραγικού συμβάντος βρέθηκε από τους αστυνομικούς ιδιόχειρο σημείωμα του 59χρονου με το οποίο αποχαιρετούσε τα δύο παιδιά του, ενώ μαρτυρίες αναφέρουν ότι απέστειλε γραπτά μηνύματα μέσω του κινητού του τηλεφώνου σε συγγενικά του πρόσωπα λέγοντάς τους ότι προτίθεται να αυτοκτονήσει.