Ρευματοκλοπές εκατομμυρίων: Στο «κάδρο» και περιοχές της ΑΜΘ

Εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας φέρονται να δραστηριοποιούνταν σε εκτεταμένες ρευματοκλοπές και παράνομες παρεμβάσεις σε μετρητές ηλεκτρικής ενέργειας, εξαρθρώθηκε από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος.

Η υπόθεση αφορά πολλές περιοχές της χώρας, μεταξύ των οποίων και περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, όπως η Καβάλα, οι Σέρρες, η Ξάνθη και ο Έβρος.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., συνελήφθησαν πέντε άτομα, εκ των οποίων τρία φέρονται ως μέλη της οργάνωσης, ενώ στη δικογραφία που σχηματίστηκε περιλαμβάνονται ακόμη 101 φυσικά και νομικά πρόσωπα.

Από την αστυνομική έρευνα εξιχνιάστηκαν 105 αξιόποινες πράξεις. Ανάμεσά τους περιλαμβάνονται 103 περιπτώσεις ρευματοκλοπών, καθώς και δύο περιπτώσεις απάτης μέσω παράνομης αύξησης της εμφανιζόμενης ως παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας.

Η συνολική ζημία σε βάρος του ΔΕΔΔΗΕ υπολογίζεται σε 9.163.354 ευρώ, ενώ το παράνομο περιουσιακό όφελος που φέρεται να αποκόμισε η οργάνωση εκτιμάται ότι ξεπερνά τις 371.000 ευρώ.

Πώς δρούσε η οργάνωση

Σύμφωνα με την αστυνομία, τα μέλη της οργάνωσης φέρονται να πραγματοποιούσαν παράνομες επεμβάσεις σε αναλογικούς και ψηφιακούς μετρητές ηλεκτρικής ενέργειας.

Στόχος των παρεμβάσεων ήταν η μείωση της καταγραφόμενης κατανάλωσης σε σχέση με την πραγματική, με αποτέλεσμα να προκαλείται μεγάλη οικονομική ζημία στον ΔΕΔΔΗΕ και αντίστοιχο παράνομο όφελος για τους εμπλεκόμενους.

Στους αναλογικούς μετρητές, σύμφωνα με την έρευνα, γίνονταν αυθαίρετες παρεμβάσεις με διάφορους τεχνικούς τρόπους, όπως παραβιάσεις σφραγίδων, επεμβάσεις σε πηνία και καλωδιώσεις, αλλά και άλλες μέθοδοι αλλοίωσης της καταγραφής.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στις παρεμβάσεις σε ψηφιακούς μετρητές. Όπως αναφέρει η ΕΛ.ΑΣ., χρησιμοποιούνταν εξειδικευμένο παράνομο λογισμικό, το οποίο εγκαθίστατο στους μετρητές με ειδικό τεχνικό εξοπλισμό.

Με τον τρόπο αυτό αλλοιώνονταν τα δεδομένα κατανάλωσης που καταγράφονταν και μεταδίδονταν στο σύστημα τηλεμέτρησης του ΔΕΔΔΗΕ.

Παρεμβάσεις με διεθνές τεχνικό ενδιαφέρον

Σύμφωνα με την αστυνομική ανακοίνωση, οι επεμβάσεις σε ψηφιακούς μετρητές χαρακτηρίζονται ως ιδιαίτερα εξελιγμένες.

Μάλιστα, ο κατασκευαστής των συγκεκριμένων μετρητών φέρεται να χαρακτήρισε τις παρεμβάσεις ως το πλέον εξεζητημένο περιστατικό που έχει εντοπιστεί διεθνώς σε περισσότερους από δύο εκατομμύρια μετρητές του ίδιου τύπου.

Λόγω της τεχνικής πολυπλοκότητας της μεθόδου, αναπτύχθηκε ειδικό εργαλείο διάγνωσης για την ανίχνευση των συγκεκριμένων παρεμβάσεων.

Ποιες επιχειρήσεις φέρονται να εμπλέκονται

Όπως προέκυψε από την έρευνα, σημαντικός αριθμός των εμπλεκόμενων παροχών αφορούσε επιχειρήσεις υψηλής ενεργειακής κατανάλωσης.

Μεταξύ αυτών αναφέρονται πρατήρια υγρών καυσίμων, επιχειρήσεις εστίασης, internet cafe, βιομηχανικές μονάδες συσκευασίας κρεάτων, τροφίμων και γάλακτος, καθώς και ελαιοτριβεία.

Σε αρκετές περιπτώσεις, σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., η ζημία από τη μη καταγραφείσα ηλεκτρική ενέργεια ξεπερνούσε τις 100.000 ευρώ ανά παροχή.

Τι βρέθηκε στις έρευνες

Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής επιχείρησης πραγματοποιήθηκαν έρευνες σε οικίες, οχήματα και επαγγελματικούς χώρους.

Μεταξύ άλλων, κατασχέθηκαν ηλεκτρολογικός εξοπλισμός, μολυβδοσφραγίδες, εργαλεία, φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα, υλικά που σχετίζονται με μετρητές ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και χρηματικό ποσό 24.970 ευρώ.

Στο πλαίσιο των ελέγχων του ΔΕΔΔΗΕ εντοπίστηκαν και δύο αυτόφωρες περιπτώσεις ρευματοκλοπής σε επιχειρήσεις, για τις οποίες συνελήφθησαν οι νόμιμοι εκπρόσωποι – ιδιοκτήτες τους.

Στη μία περίπτωση, σύμφωνα με την αστυνομία, παροχή ηλεκτρικής ενέργειας που είχε διακοπεί από το 2019 φέρεται να είχε επανασυνδεθεί αυθαίρετα, με την υπολογισθείσα ζημία να ανέρχεται σε 65.775 ευρώ.

Στη δεύτερη περίπτωση διαπιστώθηκε παράνομη γεφύρωση τριφασικού μετρητή επιχείρησης, με αποτέλεσμα τη μη καταγραφή 6.532 kWh ηλεκτρικής ενέργειας και οικονομική ζημία 4.401 ευρώ.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή, ενώ η έρευνα συνεχίζεται για την πλήρη αποτύπωση της δράσης και της οικονομικής ζημίας.




ΕΛ.ΑΣ.: Προειδοποίηση για απατηλό email με ψευδή χρήση στοιχείων Europol και Αστυνομίας

Προειδοποίηση προς τους πολίτες απευθύνει το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας για απατηλό ηλεκτρονικό μήνυμα phishing, το οποίο διακινείται το τελευταίο χρονικό διάστημα με ψευδή χρήση στοιχείων της Εθνικής Μονάδας Europol και της Ελληνικής Αστυνομίας.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., το μήνυμα εμφανίζεται να έχει αποσταλεί από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου enugr@enu.gr, με την ένδειξη HELLENIC EUROPOL NATIONAL UNIT, και φέρει ως θέμα «ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΓΗ».

Οι δράστες επιχειρούν να εξαπατήσουν πολίτες – χρήστες του διαδικτύου, αποστέλλοντας επιστολή που εμφανίζεται ψευδώς ως έγγραφο αρμόδιων ελεγκτικών αρχών.

Στο απατηλό μήνυμα αναφέρεται, με παραπλανητικό τρόπο, ότι ο αποδέκτης εμπλέκεται σε υπόθεση πορνογραφίας ανηλίκων και άλλων αδικημάτων, με στόχο την πρόκληση φόβου και την εξαπάτησή του.

Για να προσδώσουν αληθοφάνεια στην ψευδή επιστολή, οι δράστες χρησιμοποιούν λογότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της EUROPOL, καθώς και ψευδή υπογραφή δήθεν Γενικού Επιθεωρητή Αστυνομίας.

Η Ελληνική Αστυνομία ξεκαθαρίζει ότι το συγκεκριμένο μήνυμα είναι καταφανώς ψευδεπίγραφο και απατηλό και αποστέλλεται από δράστες που επιχειρούν να παραπλανήσουν τους πολίτες και να αποκομίσουν παράνομο οικονομικό όφελος.

Οι πολίτες καλούνται να μην ανταποκρίνονται στο συγκεκριμένο email, να το διαγράφουν και να μην ανοίγουν τα συνημμένα αρχεία, ώστε να αποφύγουν πιθανή προσβολή από κακόβουλο λογισμικό.

Η ΕΛ.ΑΣ. υπενθυμίζει ότι περισσότερες συμβουλές για την αποφυγή εξαπάτησης πολιτών είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα www.astynomia.gr, στην ενότητα «Οδηγός του πολίτη / Χρήσιμες συμβουλές».

Επιπλέον πληροφορίες και οδηγίες για περιστατικά ηλεκτρονικών απατών παρέχονται και μέσω της ιστοσελίδας της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, www.cyberalert.gr.




Θάσος: Συνελήφθη αλλοδαπός που διωκόταν με Ευρωπαϊκό Ένταλμα Σύλληψης

Αλλοδαπός συνελήφθη το μεσημέρι της Τετάρτης 17 Ιουνίου 2026 στη Θάσο, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου.

Σε βάρος του εκκρεμούσε Ευρωπαϊκό Ένταλμα Σύλληψης των Αρχών της Γερμανίας, για το αδίκημα της παράνομης διακίνησης ναρκωτικών και ψυχοτρόπων ουσιών.

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Εφετών Θράκης.




Στυλιανίδης: Επίδομα παραμεθορίου για όλους τους αστυνομικούς της Ροδόπης

Ερώτηση προς τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, και τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκο Πιερρακάκη, κατέθεσε ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας, Ευριπίδης Στυλιανίδης, με θέμα το επίδομα παραμεθορίου για τους αστυνομικούς της Ροδόπης.

Ο κ. Στυλιανίδης ζητά να ενταχθεί το σύνολο του προσωπικού της Ροδόπης στους δικαιούχους του επιδόματος, επισημαίνοντας ότι οι αστυνομικοί της περιοχής υπηρετούν σε έναν νομό με παραμεθόριο χαρακτήρα, αυξημένο επιχειρησιακό φορτίο και ιδιαίτερες απαιτήσεις λόγω μεταναστευτικών ροών και διασυνοριακού εγκλήματος.

Στην ερώτηση γίνεται λόγος για άνιση μεταχείριση σε σχέση με όμορους νομούς, αλλά και με άλλους δημοσίους υπαλλήλους της ίδιας περιοχής, ενώ τίθεται ζήτημα αναδρομικής καταβολής του επιδόματος από την 1η Οκτωβρίου 2025.

Ακολουθεί η ερώτηση:




Δράμα: Εξιχνιάστηκαν δύο υποθέσεις απάτης σε βάρος Ελληνίδων

Δύο ξεχωριστές υποθέσεις απάτης, που διαπράχθηκαν σε βάρος δύο Ελληνίδων στη Δράμα, εξιχνιάστηκαν από αστυνομικούς της Ομάδας Δημόσιας Ασφάλειας του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Δράμας.

Οι υποθέσεις είχαν σημειωθεί στις 7 Μαΐου 2026 και στις 24 Μαρτίου 2026, ενώ σχηματίστηκαν δύο ξεχωριστές δικογραφίες σε βάρος δύο Ελλήνων για τα αδικήματα της απάτης και της εγκληματικής οργάνωσης.

Οι δικογραφίες περιλαμβάνουν και άγνωστους μέχρι στιγμής συνεργούς τους.

Στην πρώτη περίπτωση, άγνωστος δράστης επικοινώνησε τηλεφωνικά με Ελληνίδα στη Δράμα, προσποιούμενος υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ.

Με το πρόσχημα ότι παρατηρούνταν υψηλή τάση στην ηλεκτρική σύνδεση της οικίας της, την έπεισε να συγκεντρώσει διάφορα χρυσαφικά έως ότου αποκατασταθεί η δήθεν βλάβη.

Η γυναίκα εναπόθεσε τα χρυσαφικά σε σημείο της οικίας της, από όπου τα παρέλαβε άγνωστος δράστης.

Μετά από έρευνα των αστυνομικών, ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία Έλληνα δράστη, ο οποίος, όπως διαπιστώθηκε, μετέβη στην οικία με Ι.Χ. αυτοκίνητο ιδιοκτησίας του και, από κοινού με άγνωστο συνεργό του, παρέλαβε τα χρυσαφικά.

Το όχημα εντοπίστηκε στις 20 Μαΐου 2026 από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος της Διεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Θεσσαλονίκης και κατασχέθηκε ως μέσο τέλεσης της απάτης.

Στη δεύτερη περίπτωση, άγνωστος δράστης επικοινώνησε τηλεφωνικά με Ελληνίδα στη Δράμα, προσποιούμενος τον λογιστή.

Με το πρόσχημα αποφυγής επιβολής προστίμου από την Εφορία, την έπεισε να συγκεντρώσει όλα τα χρυσαφικά της, να τα τοποθετήσει σε πλαστική σακούλα και να τα παραδώσει σε άγνωστο δράστη.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο δράστης, από κοινού με άγνωστο συνεργό του, μετέβη στην περιοχή με Ι.Χ. αυτοκίνητο, το οποίο είχε μισθώσει Έλληνας, τα στοιχεία του οποίου έχουν ταυτοποιηθεί.

Το προανακριτικό έργο για τις δύο υποθέσεις ενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Δράμας.




Ξάνθη – Καβάλα: Δύο Έλληνες συνελήφθησαν για ναρκωτικά

Δύο Έλληνες συνελήφθησαν σε περιοχές της Ξάνθης και της Καβάλας, στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων της Αστυνομίας για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών.

Οι συλλήψεις πραγματοποιήθηκαν στις 13 και 15 Ιουνίου 2026 από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης.

Σε βάρος των δύο συλληφθέντων σχηματίστηκαν δύο ξεχωριστές δικογραφίες για παραβάσεις της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών.

Στην πρώτη περίπτωση, το βράδυ της 13ης Ιουνίου 2026, στην Ξάνθη, αστυνομικοί της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών συνέλαβαν έναν Έλληνα, καθώς διαπιστώθηκε ότι είχε παραλάβει δέμα που περιείχε μία συσκευασία με ακατέργαστη κάνναβη.

Η ποσότητα κάνναβης είχε βάρος 239,5 γραμμάρια και κατασχέθηκε.

Στη δεύτερη περίπτωση, το μεσημέρι της 15ης Ιουνίου 2026, στη Χρυσούπολη Καβάλας, συνελήφθη ένας ακόμη Έλληνας για καλλιέργεια ναρκωτικών.

Η σύλληψη έγινε από αστυνομικούς της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών Ξάνθης, σε συνεργασία με αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Νέστου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας.

Στο πλαίσιο αστυνομικής επιχείρησης, οι αστυνομικοί εντόπισαν σε δασική περιοχή της Καβάλας 80 δενδρύλλια κάνναβης, ύψους από 34 εκατοστά έως 1,5 μέτρο.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, τα δενδρύλλια καλλιεργούσε ο συλληφθείς. Τα φυτά εκριζώθηκαν και κατασχέθηκαν.

Επιπλέον, κατασχέθηκαν ένα πλαστικό δοχείο και ένα λάστιχο ποτίσματος, που χρησιμοποιούνταν για την περιποίηση των δενδρυλλίων.

Την προανάκριση για τις δύο υποθέσεις ενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης.




Θάσος: Συνελήφθησαν δύο Έλληνες για λαθραία τσιγάρα και καπνό

Δύο Έλληνες συνελήφθησαν χθες το πρωί στη Θάσο από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας.

Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί εθνικού τελωνειακού κώδικα.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, οι συλλήψεις έγιναν στο πλαίσιο αξιοποίησης πληροφοριών σχετικά με διακίνηση λαθραίων καπνικών προϊόντων.

Οι αστυνομικοί εντόπισαν τους δύο άνδρες σε οικισμό της Θάσου να κατέχουν και να θέτουν προς πώληση συνολικά 941 πακέτα τσιγάρων και 23 νάιλον συσκευασίες με καπνό.

Ο λαθραίος καπνός είχε συνολικό βάρος 1 κιλό και 150 γραμμάρια, ενώ για τις ποσότητες αυτές δεν είχαν καταβληθεί στο Δημόσιο οι ανάλογοι φόροι και δασμοί.

Κατασχέθηκαν οι ποσότητες λαθραίων τσιγάρων και καπνού, καθώς και χρηματικό ποσό.

Την προανάκριση ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Θάσου.




Δράμα: Δικογραφία σε βάρος αλλοδαπού για απάτη σε βάρος Ελληνίδας

Δικογραφία σε βάρος αλλοδαπού για απάτη σχηματίστηκε από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Κάτω Νευροκοπίου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Δράμας.

Η υπόθεση αφορά απάτη που διαπράχθηκε το μεσημέρι της 3ης Ιουνίου 2026 σε οικισμό της Δράμας, σε βάρος ηλικιωμένης Ελληνίδας.

Σύμφωνα με την αστυνομία, άγνωστος δράστης επικοινώνησε τηλεφωνικά με την ηλικιωμένη, προσποιούμενος τον γιατρό.

Με το πρόσχημα ότι συγγενικό της πρόσωπο είχε εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα και βρισκόταν στο νοσοκομείο, απαίτησε χρηματικό ποσό.

Ο δράστης κατάφερε να πείσει την παθούσα να παραδώσει τα χρήματα σε συνεργό του, σε προκαθορισμένο σημείο.

Στο πλαίσιο των ερευνών, αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Κάτω Νευροκοπίου και του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Κάτω Νευροκοπίου εντόπισαν το βράδυ της 12ης Ιουνίου 2026 τον αλλοδαπό στην Εθνική Οδό Δράμας – Εξοχής.

Ο άνδρας οδηγούσε Ι.Χ. φορτηγό αυτοκίνητο και, σύμφωνα με την αστυνομία, διακριβώθηκε η εμπλοκή του στην υπόθεση.

Όπως προέκυψε, είχε τον ρόλο του «εισπράκτορα» και φέρεται να παρέλαβε από την παθούσα τα χρήματα που είχαν ζητηθεί.

Οι αστυνομικοί κατάσχεσαν το όχημα που χρησιμοποίησε ο δράστης, καθώς και ένα κινητό τηλέφωνο.

Την προανάκριση ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Κάτω Νευροκοπίου.




ΑΜΘ: 21 συλλήψεις για ναρκωτικά σε στοχευμένες αστυνομικές δράσεις

Είκοσι ένα άτομα συνελήφθησαν σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στο πλαίσιο ειδικών δράσεων της ΕΛ.ΑΣ. για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών.

Οι συλλήψεις πραγματοποιήθηκαν από τις 5 έως και τις 12 Ιουνίου 2026, από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης, Ροδόπης, Ξάνθης, Καβάλας και Δράμας.

Συνολικά συνελήφθησαν 21 άτομα, εκ των οποίων 18 Έλληνες και 3 αλλοδαποί. Σε βάρος τους σχηματίστηκαν 19 ξεχωριστές δικογραφίες για παραβάσεις της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών και, κατά περίπτωση, για βία κατά υπαλλήλων και δικαστικών προσώπων.

Σε μία από τις υποθέσεις, συνελήφθη το βράδυ της 12ης Ιουνίου στην Ξάνθη ένας Έλληνας, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης.

Σύμφωνα με την αστυνομία, έπειτα από αξιοποίηση πληροφοριών για δραστηριοποίησή του στη διακίνηση ναρκωτικών, πραγματοποιήθηκε έρευνα σε οικία όπου διαμένει. Εκεί βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τέσσερις νάιλον συσκευασίες με κοκαΐνη, συνολικού βάρους 202,51 γραμμαρίων, δύο ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας, χρηματικό ποσό 11.695 ευρώ και κινητό τηλέφωνο.

Κατά τη σύλληψή του, ο άνδρας φέρεται να αντιστάθηκε στους αστυνομικούς.

Σε δεύτερη περίπτωση, το βράδυ της 11ης Ιουνίου στη Δράμα, αστυνομικοί της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης του Αστυνομικού Τμήματος Δράμας εντόπισαν έναν αλλοδαπό και έναν Έλληνα. Όπως προέκυψε, ο πρώτος φέρεται να προμήθευσε τον δεύτερο με νάιλον συσκευασία που περιείχε μικροποσότητα ακατέργαστης κάνναβης, έναντι χρηματικής αμοιβής.

Στην τρίτη υπόθεση, το απόγευμα της 5ης Ιουνίου στην Καβάλα, αστυνομικοί της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης του Αστυνομικού Τμήματος Καβάλας εντόπισαν έναν Έλληνα, ο οποίος κατείχε νάιλον συσκευασία με ακατέργαστη κάνναβη, βάρους 5,5 γραμμαρίων.

Σε έρευνα που ακολούθησε σε οικία του στην Ξάνθη, βρέθηκε και κατασχέθηκε ακόμη μία νάιλον συσκευασία με ακατέργαστη κάνναβη, βάρους 184 γραμμαρίων.

Επιπλέον, σε άλλες 16 περιπτώσεις, αστυνομικοί πραγματοποίησαν ελέγχους σε περιοχές του Έβρου, της Ροδόπης, της Καβάλας, της Θάσου και της Δράμας.

Κατά τη διάρκεια των ελέγχων συνελήφθησαν πέντε Έλληνες και δύο αλλοδαποί σε περιοχές του Έβρου, δύο Έλληνες σε περιοχές της Ροδόπης, τέσσερις Έλληνες σε περιοχές της Καβάλας και της Θάσου και τέσσερις Έλληνες σε περιοχές της Δράμας.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., από τις έρευνες σε οικίες, οχήματα και στην κατοχή των συλληφθέντων κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων, ποσότητα κοκαΐνης βάρους 20,41 γραμμαρίων, φυτικά αποσπάσματα «μπονσάι» βάρους 68 γραμμαρίων και ακατέργαστη κάνναβη βάρους περίπου 100 γραμμαρίων.

Οι δικογραφίες υποβλήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις υποθέσεις ενήργησαν οι αρμόδιες αστυνομικές υπηρεσίες σε Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή, Ξάνθη, Καβάλα, Δράμα, Ίασμο και Θάσο.




Παγγαίο: Εξιχνιάστηκαν 8 κλοπές και 1 κλοπή οχήματος

Δικογραφία σε βάρος δύο Ελλήνων σχηματίστηκε από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Παγγαίου, για διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπής, τετελεσμένες και σε απόπειρα, καθώς και για κλοπή τροχοφόρου.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, εξιχνιάστηκαν οκτώ υποθέσεις διακεκριμένων κλοπών και μία κλοπή οχήματος, που διαπράχθηκαν από τις 7 Απριλίου έως τις 21 Μαΐου 2026, σε οικισμούς και αγροτικές περιοχές της Καβάλας.

Από την έρευνα των αστυνομικών προέκυψε ότι οι δύο δράστες, κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα, διέρρηξαν πέντε επιχειρήσεις και εισήλθαν σε τρία αντλιοστάσια.

Από τους χώρους αυτούς αφαίρεσαν ένα Ι.Χ. φορτηγό αυτοκίνητο, διάφορα εργαλεία και εργαλειοθήκες, ηλεκτρικά εργαλεία και συσκευές, αγροτικά εργαλεία, καλώδια χαλκού και έπιπλα.

Στο πλαίσιο των ερευνών, στην οικία των δραστών εντοπίστηκαν το αφαιρεθέν όχημα, καθώς και μέρος των αντικειμένων και εργαλείων που είχαν αφαιρεθεί.

Τα αντικείμενα κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στους δικαιούχους τους, ενώ κατασχέθηκε και χρηματικό ποσό.

Το προανακριτικό έργο ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Παγγαίου.




Συνελήφθη αλλοδαπός για απάτες σε Δράμα και Καβάλα

Αλλοδαπός συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καβάλας, δυνάμει εντάλματος ελληνικών δικαστικών αρχών, για συμμετοχή σε απάτες σε βάρος πολιτών σε περιοχές της Δράμας και της Καβάλας.

Η σύλληψη πραγματοποιήθηκε στις 8 Ιουνίου 2026, σε περιοχή της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με την αστυνομία, εξιχνιάστηκαν δύο υποθέσεις απάτης που διαπράχθηκαν στις 29 Απριλίου 2026 σε βάρος δύο Ελλήνων, σε περιοχές της Δράμας και της Καβάλας.

Η δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του συλληφθέντα περιλαμβάνει τα αδικήματα της απάτης, της σωματικής βλάβης, της εξύβρισης, της βίας κατά υπαλλήλων και δικαστικών προσώπων και της παράβασης της νομοθεσίας περί αλλοδαπών.

Στην ίδια δικογραφία περιλαμβάνονται ακόμη δύο αλλοδαποί συνεργοί του, οι οποίοι αναζητούνται για την τέλεση των απατών.

Ως προς τη μεθοδολογία, ένας από τους δράστες, προσποιούμενος τον λογιστή, επικοινώνησε τηλεφωνικά με μία γυναίκα σε περιοχή της Δράμας και στη συνέχεια με έναν άνδρα σε περιοχή της Καβάλας. Με πρόσχημα υποτιθέμενο πρόστιμο ή καταβολή φόρου, κατάφερε να τους πείσει να συγκεντρώσουν κοσμήματα και χρηματικό ποσό.

Στη συνέχεια, οι παθόντες παρέδωσαν τα συμφωνηθέντα στους δράστες, οι οποίοι μετέβησαν στις οικίες τους με αυτοκίνητο που, σύμφωνα με την αστυνομία, είχε μισθώσει και παραχωρήσει ο συλληφθείς.

Το όχημα εντοπίστηκε αργότερα εγκαταλελειμμένο σε περιοχή της Θεσσαλονίκης.

Έπειτα από συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση, ο αλλοδαπός εντοπίστηκε και συνελήφθη, ενώ οι συνεργοί του αναζητούνται.

Σημειώνεται ότι, κατά τη σύλληψή του, ο κατηγορούμενος φέρεται να εξύβρισε τους αστυνομικούς και να άσκησε σωματική βία σε βάρος τους, ενώ διαπιστώθηκε ότι παρέμενε παράνομα στη χώρα.

Την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καβάλας.




Σέρρες: Διάρρηξη και φθορές στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας

Άγνωστοι διέρρηξαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Δήμου Σερρών το προηγούμενο 24ωρο, προκαλώντας φθορές στις εγκαταστάσεις.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, οι δράστες έσπασαν παράθυρο στο πίσω μέρος του κτηρίου και επιχείρησαν να εισέλθουν στον χώρο του μουσείου, χωρίς αρχικά να τα καταφέρουν.

Στη συνέχεια παραβίασαν την κεντρική είσοδο, σπάζοντας την κλειδαριά, και κατάφεραν να μπουν στο εσωτερικό.

Οι διαρρήκτες προκάλεσαν φθορές στις εγκαταστάσεις, ξηλώνοντας καλώδια από το σύστημα κλιματισμού, με σκοπό να αφαιρέσουν τον χαλκό.

Το περιστατικό έχει ήδη καταγγελθεί στις αστυνομικές αρχές, οι οποίες διερευνούν την υπόθεση για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.

Οι υπηρεσίες του Δήμου Σερρών προχώρησαν άμεσα στην καταγραφή των ζημιών και στις απαραίτητες ενέργειες για την αποκατάσταση των φθορών, ώστε το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας να συνεχίσει απρόσκοπτα τη λειτουργία του.

Η Δήμαρχος Σερρών Βαρβάρα Μητλιάγκα δήλωσε:

«Η διάρρηξη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Δήμου Σερρών αποτελεί μία απαράδεκτη πράξη που στρέφεται κατά της δημόσιας περιουσίας. Δεν θα επιτρέψουμε τέτοιες ενέργειες να υπονομεύουν το έργο και την προσπάθεια που καταβάλλεται από τη δημοτική αρχή, για τη διατήρηση και την ανάδειξη των χώρων πολιτισμού του Δήμου μας».




ΑΜΘ: 16 συλλήψεις για ναρκωτικά σε μία εβδομάδα

Δεκαέξι άτομα συνελήφθησαν σε περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στο πλαίσιο στοχευμένων αστυνομικών δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών.

Οι συλλήψεις πραγματοποιήθηκαν από τις 29 Μαΐου έως και τις 4 Ιουνίου 2026, από αστυνομικούς των Διευθύνσεων Αστυνομίας Ορεστιάδας, Αλεξανδρούπολης, Δράμας, Ροδόπης και Καβάλας.

Συνολικά συνελήφθησαν 16 άτομα, εκ των οποίων 15 Έλληνες και ένας αλλοδαπός, ενώ σχηματίστηκαν 12 ξεχωριστές δικογραφίες για παραβάσεις της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών και περί όπλων, κατά περίπτωση.

Σε μία από τις υποθέσεις, στη Δράμα, συνελήφθησαν δύο Έλληνες, καθώς ο ένας φέρεται να προμήθευσε τον δεύτερο με συσκευασία ακατέργαστης κάνναβης, βάρους 4 γραμμαρίων, έναντι χρηματικής αμοιβής.

Σε άλλη περίπτωση, στη Θάσο, συνελήφθησαν ένας Έλληνας και ένας ανήλικος αλλοδαπός, καθώς, σύμφωνα με την αστυνομία, ο ανήλικος προμηθεύτηκε από κατάστημα ένα τσιγάρο κάνναβης. Σε έρευνα στο κατάστημα βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τσιγάρα κάνναβης, συσκευασίες με μικροποσότητες κάνναβης και συσκευές ατμίσματος με κάνναβη σε υγρή μορφή.

Επιπλέον, συνελήφθη ένας αλλοδαπός για παραμέληση εποπτείας του ανήλικου τέκνου του.

Σε δέκα ακόμη περιπτώσεις, αστυνομικοί πραγματοποίησαν ελέγχους σε περιοχές του Έβρου, της Κομοτηνής, της Καβάλας, της Θάσου και της Δράμας, κατά τους οποίους εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν μικροποσότητες ακατέργαστης κάνναβης, ναρκωτικά δισκία, τσιγάρα κάνναβης, μεταλλική ράβδος και θρυμματιστής.

Οι δικογραφίες υποβλήθηκαν στους αρμόδιους Εισαγγελείς, ενώ την προανάκριση για τις υποθέσεις ενήργησαν οι αρμόδιες αστυνομικές υπηρεσίες της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.




Αλεξανδρούπολη: Συνελήφθησαν δύο Έλληνες για απάτη σε βάρος ηλικιωμένης

Δύο Έλληνες, μέλη εγκληματικής συμμορίας, συνελήφθησαν στην Αλεξανδρούπολη για απάτη σε βάρος ηλικιωμένης.

Οι συλλήψεις έγιναν το απόγευμα της Τετάρτης 4 Ιουνίου 2026 από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης και της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης του Αστυνομικού Τμήματος Αλεξανδρούπολης.

Σύμφωνα με την αστυνομία, άγνωστοι δράστες επικοινώνησαν τηλεφωνικά με ηλικιωμένη, προσποιούμενοι υπαλλήλους λογιστικού γραφείου. Παρουσιάζοντας ψευδή γεγονότα ως αληθή, την έπεισαν να συγκεντρώσει χρηματικό ποσό, κοσμήματα και τιμαλφή και να τα παραδώσει σε συνεργό τους.

Ο συνεργός, που είχε ρόλο «εισπράκτορα», μετέβη στην οικία της γυναίκας για να παραλάβει τα συμφωνηθέντα.

Έπειτα από έρευνες των αστυνομικών, ταυτοποιήθηκαν άμεσα και συνελήφθησαν οι δύο Έλληνες δράστες, οι οποίοι φέρονται να εξαπάτησαν την ηλικιωμένη και να παρέλαβαν τα χρήματα και τα κοσμήματα.

Στο πλαίσιο των ερευνών βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τα αφαιρεθέντα χρήματα, κοσμήματα και τιμαλφή, τα οποία αποδόθηκαν στη δικαιούχο τους.

Επιπλέον, κατασχέθηκαν ένα αναδιπλούμενο μαχαίρι, χρηματικό ποσό που βρέθηκε στην κατοχή ενός εκ των συλληφθέντων, καθώς και ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποίησαν οι δράστες.

Όπως προέκυψε, το όχημα είχε μισθωθεί την ίδια ημέρα από άλλον Έλληνα, τα στοιχεία του οποίου έχουν ταυτοποιηθεί και περιλαμβάνεται στη σχετική δικογραφία.

Η δικογραφία περιλαμβάνει ακόμη έναν Έλληνα και δύο άγνωστους μέχρι στιγμής συνεργούς.

Την προανάκριση ενεργεί η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης.




Δράμα: Εξιχνιάστηκαν δύο υποθέσεις απάτης σε βάρος πολιτών

Δύο ξεχωριστές υποθέσεις απάτης, που διαπράχθηκαν σε βάρος πολιτών σε περιοχές της Δράμας, εξιχνιάστηκαν από αστυνομικούς της Ομάδας Δημόσιας Ασφάλειας του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Δράμας.

Οι απάτες σημειώθηκαν στις 12 και 13 Μαΐου 2026, ενώ σχηματίστηκαν δύο ξεχωριστές δικογραφίες σε βάρος τριών Ελλήνων για τα αδικήματα της απάτης και της εγκληματικής οργάνωσης. Στις δικογραφίες περιλαμβάνονται και άγνωστοι μέχρι στιγμής συνεργοί τους.

Στην πρώτη περίπτωση, άγνωστος δράστης τηλεφώνησε σε γυναίκα προσποιούμενος τον λογιστή και, με πρόσχημα την καταγραφή ηλεκτρικών συσκευών, την καθοδήγησε να συγκεντρώσει και να παραδώσει χρυσαφικά, τα οποία υποτίθεται ότι θα της επιστρέφονταν.

Στη συνέχεια, συνεργός του επικοινώνησε επίσης τηλεφωνικά με την παθούσα, πιέζοντάς την να ενεργήσει άμεσα. Η γυναίκα παρέδωσε τα χρυσαφικά σε Έλληνα δράστη, ο οποίος, σύμφωνα με την αστυνομία, είχε ρόλο «εισπράκτορα» και μετέβη στην οικία της με αυτοκίνητο.

Από την έρευνα προέκυψε ότι το όχημα που χρησιμοποιήθηκε ανήκει σε άλλο Έλληνα συνεργό, ο οποίος περιλαμβάνεται στη δικογραφία.

Στη δεύτερη περίπτωση, άγνωστος δράστης τηλεφώνησε σε άλλη γυναίκα, προσποιούμενος υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ. Με πρόσχημα δήθεν υψηλή τάση ρεύματος στο σπίτι της, την έπεισε να συγκεντρώσει χρήματα και χρυσαφικά, να τα τοποθετήσει σε πλαστική σακούλα και να τα αφήσει έξω από την οικία της.

Τα χρήματα και τα χρυσαφικά παρέλαβε Έλληνας συνεργός του, ο οποίος στη συνέχεια διέφυγε με αυτοκίνητο προς άγνωστη κατεύθυνση.

Έπειτα από έρευνα, ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία του δράστη που είχε τον ρόλο του «εισπράκτορα» στη δεύτερη υπόθεση. Το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε, ιδιοκτησίας του ίδιου, εντοπίστηκε σε περιοχή της Θεσσαλονίκης από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκλημάτων Δέλτα και κατασχέθηκε.

Το προανακριτικό έργο ενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Δράμας.




ΟΠΕΚΕΠΕ: Στην Αθήνα οι 17 συλληφθέντες από τη Βόρεια Ελλάδα

Στην Αθήνα μεταφέρθηκαν οι 17 συλληφθέντες από τη Βόρεια Ελλάδα, οι οποίοι φέρονται να εμπλέκονται στην υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ, που αφορά παράνομες αγροτικές ενισχύσεις.

Το πούλμαν – κλούβα της Ελληνικής Αστυνομίας έφτασε από τη Θεσσαλονίκη στην Αττική στις 10:30, μεταφέροντας τους εμπλεκόμενους στα γραφεία της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας, επί της οδού Λουκάρεως.

Ζημία άνω των 4,5 εκατ. ευρώ

Σύμφωνα με την Αστυνομία, η εκτιμώμενη ζημία σε βάρος του ΟΠΕΚΕΠΕ υπερβαίνει τα 4,5 εκατ. ευρώ.

Κατά τη διάρκεια των ερευνών σε σπίτια και γραφεία κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων, 302.825 ευρώ, 18 χρυσές λίρες και 12 αυτοκίνητα.

Ο ρόλος των αρχηγικών μελών

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, τα φερόμενα ως αρχηγικά μέλη της οργάνωσης είχαν τον κεντρικό σχεδιασμό και τον συντονισμό της δράσης.

Φέρονται να εντόπιζαν επιλέξιμα αγροτεμάχια, να οργάνωναν την υποβολή ψευδών αιτήσεων, να στρατολογούσαν νέα μέλη και να διαχειρίζονταν τραπεζικούς λογαριασμούς στους οποίους πιστώνονταν οι παράνομες ενισχύσεις.

Παράλληλα, οι Αρχές εξετάζουν πράξεις νομιμοποίησης παράνομων εσόδων μέσω αγορών ακινήτων, οχημάτων, γεωργικών μηχανημάτων και άλλων περιουσιακών στοιχείων.

Πώς λειτουργούσε το κύκλωμα

Τα βασικά μέλη φέρονται να παραχωρούσαν τραπεζικούς λογαριασμούς για την πίστωση των παράνομων ενισχύσεων, να πραγματοποιούσαν αναλήψεις μετρητών και να διακινούσαν χρηματικά ποσά προς τα αρχηγικά μέλη.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, παρακρατούσαν μέρος των ενισχύσεων ως αμοιβή για τη συμμετοχή τους.

Τα λοιπά μέλη – αιτούντες φέρονται να υπέβαλαν ψευδείς Ενιαίες Αιτήσεις Ενίσχυσης, χρησιμοποιώντας τη δομή και τα μέσα της οργάνωσης. Μέρος των χρημάτων κατέληγε στους ίδιους, ενώ το υπόλοιπο φέρεται να μεταφερόταν σε επιχειρησιακούς λογαριασμούς της οργάνωσης.

Άσχετη επαγγελματική δραστηριότητα με τον αγροτικό τομέα

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει, σύμφωνα με την έρευνα, ότι αρκετά από τα εμπλεκόμενα πρόσωπα δεν είχαν σχετική επιχειρηματική δραστηριότητα ή δεν είχαν καθόλου επιτήδευμα.

Μεταξύ αυτών φέρονται να περιλαμβάνονται άτομα με επαγγέλματα χωρίς σύνδεση με την αγροτική παραγωγή, όπως καθαρίστρια, ανειδίκευτοι εργάτες, οδηγοί φορτηγών, διανομείς και υπάλληλοι καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Η υπόθεση βρίσκεται πλέον ενώπιον της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας, ενώ οι έρευνες συνεχίζονται για την πλήρη αποτύπωση της δράσης του κυκλώματος και τον εντοπισμό τυχόν επιπλέον εμπλεκομένων.




Σέρρες: Απάτη με λεία 200.000 ευρώ και χρυσές λίρες

Υπόθεση μεγάλης απάτης στις Σέρρες, με λεία 200.000 ευρώ, 12 χρυσές λίρες και κοσμήματα, εξιχνίασαν αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων.

Για την υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος γυναίκας, τα στοιχεία της οποίας ταυτοποιήθηκαν, ενώ η έρευνα συνεχίζεται για την ταυτοποίηση και τον εντοπισμό των συνεργών της.

Πώς έγινε η απάτη

Σύμφωνα με την Αστυνομία, η υπόθεση σημειώθηκε τον Αύγουστο του 2025, όταν άγνωστος άνδρας τηλεφώνησε στην παθούσα, προσποιούμενος τον συνεργάτη του λογιστή της.

Στη συνέχεια, την έφερε σε επαφή με γυναίκα, η οποία παρουσιάστηκε ως σύμβουλος επενδύσεων και την έπεισε να διαθέσει χρήματα σε οικονομικά προγράμματα.

Η λεία των δραστών

Με τη συγκεκριμένη μεθοδολογία, οι δράστες κατάφεραν να αποσπάσουν από την παθούσα 200.000 ευρώ, 12 χρυσές λίρες και κοσμήματα.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, τα χρήματα και τα αντικείμενα φέρεται να παρέλαβε η γυναίκα που ταυτοποιήθηκε από τις αρχές.

Συνεχίζεται η έρευνα

Οι αστυνομικοί εξετάζουν το ενδεχόμενο εμπλοκής των δραστών και σε άλλες παρόμοιες υποθέσεις απάτης.

Η δικογραφία που σχηματίστηκε θα διαβιβαστεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Σερρών.




Δράμα: Αστυνομικός εκτός υπηρεσίας συνέλαβε μέλος κυκλώματος απάτης

Στη Δράμα εξαρθρώθηκε κύκλωμα που φέρεται να εμπλέκεται σε τηλεφωνικές απάτες σε βάρος ηλικιωμένων, μετά την άμεση αντίδραση αστυνομικού εκτός υπηρεσίας, ο οποίος εντόπισε και ακινητοποίησε έναν από τους φερόμενους ως «εισπράκτορες» της ομάδας.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, μέλος της ομάδας μετέβη με ηλεκτρικό πατίνι σε σπίτι ηλικιωμένης, προκειμένου να παραλάβει χρήματα που είχαν αποσπαστεί με απατηλό πρόσχημα. Οι δράστες φέρονται να έπεισαν την ηλικιωμένη ότι έπρεπε να καταβάλει χρηματικό ποσό για να αποφύγει δήθεν προβλήματα με τις Αρχές.

Ο αστυνομικός, αν και βρισκόταν εκτός υπηρεσίας, αντιλήφθηκε ύποπτες κινήσεις και παρακολούθησε διακριτικά τους εμπλεκόμενους. Όπως αναφέρεται, είχε ήδη γνώση για όχημα συγκεκριμένου τύπου και χρώματος που φέρεται να συνδεόταν με υποθέσεις εξαπάτησης ηλικιωμένων στην περιοχή.

Αφού διαπίστωσε ότι ένας από τους υπόπτους κινήθηκε προς συγκεκριμένη κατοικία και στη συνέχεια παρέλαβε χρήματα, ενημέρωσε τους συναδέλφους του και συνέβαλε στον συντονισμό επιχείρησης για τη σύλληψή του.

Ο φερόμενος ως «εισπράκτορας» προσπάθησε να διαφύγει με το ηλεκτρικό πατίνι, ωστόσο ο αστυνομικός κατάφερε να τον σταματήσει. Ακολούθησε πάλη σώμα με σώμα, με τον αστυνομικό να καταφέρνει τελικά να τον ακινητοποιήσει.

Στην κατοχή του εντοπίστηκαν τα χρήματα που φέρεται να είχαν αποσπαστεί από την ηλικιωμένη. Παράλληλα, αστυνομικοί κατάφεραν να ακινητοποιήσουν και το όχημα που φέρεται να χρησιμοποιούσαν μέλη της ομάδας.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η ομάδα φέρεται να εξαπατούσε ηλικιωμένους με διαφορετικά προσχήματα, όπως τροχαία ατυχήματα συγγενικών προσώπων ή δήθεν ελέγχους από υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στις αρμόδιες αρχές, ενώ η έρευνα συνεχίζεται για την πλήρη διαλεύκανση της δράσης του κυκλώματος και την ταυτοποίηση τυχόν εμπλοκής του σε άλλες υποθέσεις τηλεφωνικής απάτης.




Μενίδι: Τι υποστηρίζει ο Κώστας Παπαδόπουλος για τον 14χρονο

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για την υπόθεση στο Μενίδι, στην οποία εμπλέκεται ο Κώστας Παπαδόπουλος, πρώην παίκτης του Survivor και ιδιοκτήτης ζαχαροπλαστείου, μετά από καταγγελία για περιστατικό με 14χρονο.

Ο επιχειρηματίας αρνείται ότι χτύπησε τον ανήλικο και υποστηρίζει πως δεν είχε πρόθεση να του κάνει κακό. Αντίθετα, σύμφωνα με όσα φέρεται να δήλωσε, είχε σκεφτεί να του προσφέρει εργασία στο κατάστημά του, ώστε να έχει ένα μικρό εισόδημα και να απομακρυνθεί από παραβατικές συμπεριφορές.

Ο ίδιος υποστηρίζει ότι το περιστατικό ξεκίνησε μετά από επαναλαμβανόμενες κλοπές στο κατάστημά του. Όπως αναφέρει, ομάδα ανηλίκων είχε εισβάλει στο ζαχαροπλαστείο περισσότερες από μία φορές μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, αφαιρώντας προσωπικά αντικείμενα και κινητά τηλέφωνα.

Σύμφωνα με την πλευρά του Κώστα Παπαδόπουλου, ο 14χρονος τραυματίστηκε όταν έπεσε κατά τη διάρκεια της καταδίωξης. Ο επιχειρηματίας φέρεται να υποστηρίζει ότι, όταν τον ακινητοποίησε και είδε πως είχε τραυματιστεί, δεν τον οδήγησε τελικά στην Αστυνομία, αλλά τον άφησε να φύγει.

Από την άλλη πλευρά, ο 14χρονος κατήγγειλε ότι δέχθηκε χτυπήματα στο κεφάλι και ότι ο επιχειρηματίας τον έβαλε στο πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου του. Οι καταγγελίες εξετάζονται από τις Αρχές, ενώ φωτογραφίες με τα τραύματα του ανηλίκου έχουν τεθεί υπό αξιολόγηση.

Ο Κώστας Παπαδόπουλος συνελήφθη μετά την καταγγελία και σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για σωματική βλάβη σε βάρος ανηλίκου.

Παράλληλα, ο επιχειρηματίας υποστηρίζει ότι μετά το περιστατικό έχει δεχθεί απειλές από άτομο που φέρεται να είναι συγγενής του 14χρονου και να διαμένει στην περιοχή.

Η δίκη στο Αυτόφωρο αναβλήθηκε για τον Φεβρουάριο του 2027, λόγω ασθένειας του συνηγόρου του κατηγορούμενου.

Η υπόθεση παραμένει σε εξέλιξη, με τις Αρχές να εξετάζουν τις καταγγελίες και τους ισχυρισμούς και των δύο πλευρών.




Δράμα: Συνελήφθησαν δύο Έλληνες για απάτες σε βάρος πολιτών

Δύο Έλληνες συνελήφθησαν το μεσημέρι της Τρίτης 26 Μαΐου 2026 στη Δράμα από αστυνομικούς της Ομάδας Δημόσιας Ασφάλειας του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Δράμας, καθώς φέρονται να αποτελούσαν μέλη εγκληματικής ομάδας που δραστηριοποιούνταν στην εξαπάτηση πολιτών.

Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για τα κατά περίπτωση αδικήματα της εγκληματικής οργάνωσης και της απάτης, τετελεσμένης και σε απόπειρα. Στη δικογραφία περιλαμβάνονται ακόμη ένας Έλληνας και δύο άγνωστοι μέχρι στιγμής συνεργοί τους.

Σύμφωνα με την αστυνομία, άγνωστος δράστης επικοινώνησε τηλεφωνικά με Έλληνα στη Δράμα, προσποιούμενος τον λογιστή. Με το πρόσχημα της καταγραφής και αποτίμησης χρημάτων και χρυσαφικών, φέρεται να του ζήτησε να συγκεντρώσει χρήματα, χρυσαφικά και τιμαλφή, προκειμένου να τα παραδώσει σε υποτιθέμενο υπάλληλο για την αποφυγή προβλημάτων με την εφορία.

Ο πολίτης αντιλήφθηκε τις απατηλές προθέσεις του δράστη και προχώρησε σε καταγγελία. Ακολούθησε οργανωμένη αστυνομική επιχείρηση, κατά την οποία συνελήφθησαν οι δύο δράστες, οι οποίοι είχαν μεταβεί με Ι.Χ. αυτοκίνητο στην οικία του παθόντα, έχοντας τον ρόλο των «εισπρακτόρων».

Από τη συνεχιζόμενη έρευνα προέκυψε ότι ο ένας από τους συλληφθέντες, από κοινού με ακόμη έναν Έλληνα συνεργό τους, φέρεται να είχε εξαπατήσει με την ίδια μεθοδολογία μία Ελληνίδα σε οικισμό της Δράμας και έναν Έλληνα σε περιοχή της Έδεσσας, στις 19 και 22 Μαΐου 2026, αποσπώντας χρήματα και διάφορα χρυσαφικά – τιμαλφή.

Οι αστυνομικοί κατέσχεσαν το αυτοκίνητο που χρησιμοποίησαν οι δράστες, χρηματικό ποσό και κινητά τηλέφωνα.

Την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Δράμας.




Κομοτηνή: Συνελήφθησαν τρεις Έλληνες για απόπειρα ανθρωποκτονίας

Τρεις Έλληνες συνελήφθησαν το μεσημέρι της 21ης Μαΐου 2026 στην Κομοτηνή, από αστυνομικούς της Ομάδας Δημόσιας Ασφάλειας του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κομοτηνής.

Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για τα κατά περίπτωση αδικήματα της απόπειρας ανθρωποκτονίας, της παράβασης του νόμου περί όπλων και της επικίνδυνης οδήγησης.

Η δικογραφία περιλαμβάνει ακόμη έναν Έλληνα συνεργό τους, τα στοιχεία του οποίου έχουν ταυτοποιηθεί και αναζητείται.

Το χρονικό της υπόθεσης

Σύμφωνα με την Αστυνομία, το πρωί της ίδιας ημέρας στην Κομοτηνή, οι τρεις δράστες κινούνταν με Ι.Χ. αυτοκίνητο, ο οδηγός του οποίου οδηγούσε επικίνδυνα.

Αρχικά συγκρούστηκαν με άλλο Ι.Χ. αυτοκίνητο, στο οποίο επέβαιναν δύο παθόντες, ενώ στη συνέχεια ακολούθησε συμπλοκή μεταξύ τους, παρουσία και τρίτου παθόντα, λόγω προσωπικών διαφορών.

Ακολούθως, ο τέταρτος δράστης μετέβη στο σημείο με άλλο Ι.Χ. αυτοκίνητο και, αφού αποβιβάστηκε, πραγματοποίησε βολές με κυνηγετικό όπλο προς το όχημα στο οποίο είχαν επιβιβαστεί οι δύο παθόντες, προκαλώντας υλικές ζημιές κατά την αποχώρησή τους.

Τι κατασχέθηκε

Μετά από έρευνες και αναζητήσεις, οι αστυνομικοί εντόπισαν και συνέλαβαν τους τρεις δράστες σε περιοχές της Κομοτηνής, ενώ ο τέταρτος αναζητείται.

Από τις έρευνες στο σημείο του περιστατικού, στις περιοχές σύλληψης των δραστών και στις οικίες τους κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων:

  • 2 κυνηγετικά όπλα με 12 φυσίγγια, εκ των οποίων το ένα είχε κλαπεί το 2013 από οικία σε περιοχή της Κομοτηνής, ενώ το άλλο δεν ήταν νομίμως καταχωρημένο
  • 2 Ι.Χ. αυτοκίνητα
  • 12 κάλυκες και 1 φυσίγγιο κυνηγετικού όπλου
  • 2 ξύλινα ρόπαλα και 1 λαβή ξύλινου ρόπαλου
  • 1 μεταλλική ράβδος
  • 5 μολύβδινα σφαιρίδια

Το προανακριτικό έργο ενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κομοτηνής.




Θράκη: Δύο συλλήψεις για παράνομη διακίνηση 25 πιστολιών

Δύο άτομα συνελήφθησαν το απόγευμα του Σαββάτου 23 Μαΐου 2026, σε περιοχές της Θράκης, για υπόθεση παράνομης εισαγωγής και διακίνησης όπλων στη χώρα.

Οι συλλήψεις έγιναν από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος, ενώ οι συλληφθέντες κατηγορούνται για διακεκριμένη περίπτωση οπλοκατοχής.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, η επιχείρηση οργανώθηκε μετά από αξιοποίηση πληροφοριών για πρόσωπα που δραστηριοποιούνται στην παράνομη εισαγωγή και διακίνηση όπλων, με σκοπό τον εφοδιασμό εγκληματικών ομάδων υπηκόων Τουρκίας.

Βρέθηκαν 25 πιστόλια σε αυτοκίνητο

Στο πλαίσιο της αστυνομικής επιχείρησης, εντοπίστηκε και ακινητοποιήθηκε αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε ο ένας από τους κατηγορούμενους.

Κατά την έρευνα στο όχημα, οι αστυνομικοί εντόπισαν στο πορτ-μπαγκάζ ταξιδιωτικό σάκο που περιείχε 25 πιστόλια.

Τα όπλα και οι αντίστοιχοι γεμιστήρες τους ήταν συσκευασμένα σε διαφανείς νάιλον συσκευασίες, ενώ δεν έφεραν διακριτικά στοιχεία κατασκευαστή ή άλλες ενδείξεις αναγνώρισης, δηλαδή επρόκειτο για λεγόμενα «όπλα φαντάσματα».

Εμπλοκή και δεύτερου ατόμου

Από την προανακριτική διαδικασία προέκυψε και η εμπλοκή δεύτερου κατηγορούμενου, ο οποίος συνελήφθη με τη συνδρομή της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Αλεξανδρούπολης.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο δεύτερος συλληφθείς φέρεται να παρέδωσε το όχημα και τον οπλισμό στον οδηγό.

Τι κατασχέθηκε

Συνολικά από τις έρευνες βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

  • 25 πιστόλια
  • 25 γεμιστήρες
  • 5 κινητά τηλέφωνα
  • 2 κάρτες SIM
  • το όχημα, ως μέσο τέλεσης εγκληματικών πράξεων

Τα όπλα θα αποσταλούν στην Υποδιεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών Βορείου Ελλάδος για εργαστηριακές εξετάσεις.

Οι συλληφθέντες οδηγούνται στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή, ενώ η έρευνα συνεχίζεται για τη διακρίβωση του πλήρους εύρους της εγκληματικής δραστηριότητας και τυχόν διασυνδέσεων με άλλες υποθέσεις παράνομης διακίνησης οπλισμού.

Φωτογραφία από: newsbeast




ΕΛ.ΑΣ. ΑΜΘ: Προσοχή σε απάτες σε βάρος ηλικιωμένων

Προειδοποίηση προς τους πολίτες απευθύνει η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με αφορμή περιστατικά εξαπάτησης που καταγράφονται το τελευταίο διάστημα στην περιοχή.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., επιτήδειοι επιχειρούν να αποσπάσουν χρηματικά ποσά, κυρίως από ηλικιωμένους, χρησιμοποιώντας διάφορα προσχήματα, τεχνάσματα και ψευδείς ισχυρισμούς.

Οι δράστες παρουσιάζονται συχνά ως υπάλληλοι λογιστικών ή ασφαλιστικών γραφείων, συμβολαιογράφοι, τεχνικοί, υπάλληλοι δημόσιων υπηρεσιών ή άλλων φορέων, προκειμένου να πείσουν τα θύματά τους να τους δώσουν χρήματα ή να τους επιτρέψουν την είσοδο στο σπίτι.

Τι συμβουλεύει η Αστυνομία

Η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση ΑΜΘ καλεί τους πολίτες να μην πείθονται από άτομα που εμφανίζονται με διάφορες ιδιότητες, επικαλούμενα κοινωνικά επιδόματα, επιστροφές χρημάτων, φοροαπαλλαγές, επείγουσες οφειλές, αγοροπωλησίες ή τεχνικά προβλήματα, εφόσον δεν τα έχουν καλέσει οι ίδιοι.

Ιδιαίτερη προσοχή συνιστάται και σε άγνωστους που παρουσιάζονται ως γιατροί ή αστυνομικοί, ζητώντας χρήματα με πρόσχημα δήθεν τροχαίο ατύχημα συγγενικού προσώπου ή ανάγκη άμεσης χειρουργικής επέμβασης.

Η ΕΛ.ΑΣ. υπενθυμίζει επίσης ότι οι πολίτες δεν πρέπει να δίνουν ποτέ και σε κανέναν τους μυστικούς κωδικούς της τραπεζικής τους κάρτας.

Άμεση ενημέρωση του «100»

Σε περίπτωση εξαπάτησης ή ακόμη και απόπειρας απάτης, οι πολίτες καλούνται να ειδοποιούν άμεσα το 100 ή το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής τους.

Η Αστυνομία συνιστά ιδιαίτερη επιφυλακτικότητα απέναντι σε αγνώστους που επιχειρούν, με οποιοδήποτε πρόσχημα, να εισέλθουν σε κατοικίες.




Αλεξανδρούπολη: Συνελήφθησαν 4 Έλληνες για ληστεία σε σπίτι

Τέσσερις Έλληνες συνελήφθησαν το μεσημέρι της Κυριακής 18 Μαΐου 2026 στην Αλεξανδρούπολη, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης.

Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για ληστεία, η οποία περιλαμβάνει ακόμη έναν άγνωστο μέχρι στιγμής συνεργό τους.

Εισέβαλαν σε σπίτι και απείλησαν με μαχαίρι

Σύμφωνα με την αστυνομία, τις πρώτες πρωινές ώρες της ίδιας ημέρας, οι δράστες εισήλθαν σε οικία στην Αλεξανδρούπολη, όπου διέμεναν δύο Έλληνες.

Με άσκηση σωματικής βίας και με απειλή χρήσης μαχαιριού, κατά περίπτωση, αφαίρεσαν από το εσωτερικό του σπιτιού διάφορα κοσμήματα και δύο κινητά τηλέφωνα.

Εντοπίστηκαν μετά από έρευνες

Έπειτα από επιστάμενες έρευνες των αστυνομικών, εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν οι τρεις από τους δράστες.

Ο τέταρτος μετέβη αυτοβούλως στην Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης και συνελήφθη.

Κατασχέθηκαν όχημα και μαχαίρι

Στο πλαίσιο των ερευνών βρέθηκε και κατασχέθηκε το όχημα που χρησιμοποίησαν οι δράστες.

Επίσης, στο εσωτερικό του οχήματος εντοπίστηκε και κατασχέθηκε ένα μαχαίρι.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης, ενώ την προανάκριση διενεργεί η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης.




Κομοτηνή: Εξαρθρώθηκε οργάνωση για απάτες σε βάρος του Δημοσίου

Εγκληματική οργάνωση που φέρεται να διέπραττε κακουργηματικές απάτες σε βάρος του Δημοσίου μέσω εταιρείας – Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης εξάρθρωσε το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κομοτηνής.

Σύμφωνα με την αστυνομική ανακοίνωση, συνελήφθησαν έξι μέλη της οργάνωσης, μεταξύ των οποίων και τα φερόμενα ως αρχηγικά.

Η συνολική ζημία σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου από την έναρξη λειτουργίας του κέντρου φέρεται να ξεπερνά τις 450.000 ευρώ.

Η αστυνομική επιχείρηση

Από αστυνομικούς της Ομάδας Δημόσιας Ασφάλειας του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κομοτηνής πραγματοποιήθηκε ευρείας κλίμακας αστυνομική επιχείρηση.

Στην επιχείρηση συνέδραμαν αστυνομικοί της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας, της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών και του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Σαπών.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης, οι αστυνομικοί συνέλαβαν στις 11 Μαΐου 2026, σε οικισμό της Λάρισας, τα δύο φερόμενα ως αρχηγικά μέλη της οργάνωσης.

Στην Κομοτηνή συνελήφθησαν τρία ακόμη μέλη, ενώ στις 12 Μαΐου 2026, σε περιοχή του Έβρου, συνελήφθη και το έκτο μέλος, με τη συνδρομή αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης.

Οι κατηγορίες

Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία για κακουργηματικού χαρακτήρα αδικήματα, κατά περίπτωση.

Η δικογραφία αφορά εγκληματική οργάνωση, απάτη και νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες.

Πώς φέρεται να δρούσε η οργάνωση

Όπως προέκυψε από την πολύμηνη και εμπεριστατωμένη έρευνα, οι δράστες φέρονται να είχαν συγκροτήσει από το 2023 έως τον Μάιο του 2026 επιχειρησιακά δομημένη εγκληματική οργάνωση, με διαρκή δράση και διακριτούς ρόλους.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., ο Έλληνας φερόμενος ως αρχηγός και η Ελληνίδα φερόμενη ως υπαρχηγός είχαν ιδρύσει εταιρεία και είχαν εντάξει ως προσωπικό της επιχείρησης άλλες τέσσερις Ελληνίδες.

Η οργάνωση φέρεται να αποκόμιζε συστηματικά χρηματικά ποσά αρχικά μέσω εγγραφής μέγιστου αριθμού ανήλικων μαθητών σε σχέση με τη χωρητικότητα του κέντρου και στη συνέχεια μέσω ψευδών καταχωρήσεων παρουσιών ανήλικων μαθητών.

Με τον τρόπο αυτό, σύμφωνα με την αστυνομική έρευνα, εκμεταλλεύονταν τις σχετικές επιδοτήσεις voucher των υποτιθέμενων μαθητών, λαμβάνοντας εικονικές παράνομες πληρωμές.

Ζημία άνω των 450.000 ευρώ

Η συνολική ζημία σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου από την έναρξη λειτουργίας του κέντρου και καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής, από το 2023 έως το 2026, ανέρχεται τουλάχιστον σε ποσό άνω των 450.000 ευρώ.

Το ποσό αυτό προκύπτει σύμφωνα με την υπηρεσία της Ελληνικής Εταιρείας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης.

Τι κατασχέθηκε

Σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στις οικίες των δραστών και στην επιχείρηση, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων:

  • πλήθος εγγράφων
  • το χρηματικό ποσό των 9.285 ευρώ
  • τρεις κάμερες καταγραφής
  • συσκευές κινητών τηλεφώνων
  • δύο φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές

Επιπλέον, κατασχέθηκαν τρία οχήματα, εκ των οποίων το ένα φέρεται να αγοράστηκε μέσω των επίμαχων πληρωμών και επιδοτήσεων.

Στον εισαγγελέα οι συλληφθέντες

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους.

Το προανακριτικό έργο διενήργησε το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Κομοτηνής.




Πασχαλίδης: 58 αστυνομικοί ενισχύουν τη Διεύθυνση Αστυνομίας Καβάλας

Την ενίσχυση της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας με συνολικά 58 αστυνομικούς για τη θερινή περίοδο ανακοίνωσε ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου, Γιάννης Πασχαλίδης.

Η ενίσχυση αφορά δόκιμους και αποσπασμένους αστυνομικούς και γίνεται στο πλαίσιο των αυξημένων επιχειρησιακών αναγκών που καταγράφονται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες σε περιοχές με έντονη τουριστική και εποχική δραστηριότητα.

Στόχος είναι η αποτελεσματικότερη αστυνόμευση, η καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και επισκεπτών και η ενδυνάμωση της επιχειρησιακής ετοιμότητας των αστυνομικών υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας.

Πού τοποθετούνται οι δόκιμοι αστυνομικοί

Σύμφωνα με την ενημέρωση του κ. Πασχαλίδη, προβλέπεται η διάθεση 37 δοκίμων αστυνομικών.

Από αυτούς:

  • 16 τοποθετούνται στο Αστυνομικό Τμήμα Θάσου
  • 15 στο Αστυνομικό Τμήμα Αερολιμένα
  • 3 στο ΤΔΕΕ Καβάλας
  • 2 στο Αστυνομικό Τμήμα Καβάλας
  • 1 στον Αστυνομικό Σταθμό Λιμεναρίων

Και 21 αποσπασμένοι αστυνομικοί

Παράλληλα, η Διεύθυνση Αστυνομίας Καβάλας ενισχύεται και με 21 αποσπασμένους αστυνομικούς.

Η κατανομή τους έχει ως εξής:

  • 6 στο Αστυνομικό Τμήμα Θάσου
  • 5 στον Αστυνομικό Σταθμό Ορφανού
  • 4 στον Αστυνομικό Σταθμό Νέας Περάμου
  • 3 στο Αστυνομικό Τμήμα Αερολιμένα
  • 3 στον Αστυνομικό Σταθμό Λιμεναρίων

Ενίσχυση για τη θερινή περίοδο

Η ενίσχυση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Καβάλας συνδέεται με τις αυξημένες ανάγκες της θερινής περιόδου, όταν η περιοχή δέχεται μεγάλο αριθμό επισκεπτών.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στη Θάσο, στον Αερολιμένα, στα Λιμενάρια, στη Νέα Πέραμο και στον Ορφανό, περιοχές όπου η τουριστική και εποχική δραστηριότητα αυξάνει τις ανάγκες αστυνόμευσης.

Η δήλωση του Γιάννη Πασχαλίδη

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά:

«Ευχαριστώ θερμά τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, που ανταποκρίθηκε στο αίτημά μου.»

Η ανακοίνωση του βουλευτή επισημαίνει ότι η ενίσχυση θα συμβάλει στην καλύτερη λειτουργία των αστυνομικών υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.




Αλεξανδρούπολη: Ελληνίδα συνελήφθη για απάτη σε ηλικιωμένη

Το βράδυ της 8ης Μαΐου 2026 στην Αλεξανδρούπολη, αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης συνέλαβαν Ελληνίδα, μέλος εγκληματικής συμμορίας, για απάτη σε βάρος ηλικιωμένης.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, η συλληφθείσα φέρεται να εμπλέκεται σε υπόθεση εξαπάτησης ηλικιωμένης, από την οποία αφαιρέθηκαν χρήματα, χρυσαφικά και τιμαλφή.

Τα αφαιρεθέντα εντοπίστηκαν στην κατοχή της συλληφθείσας, κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στην παθούσα.

Πώς έγινε η απάτη

Σύμφωνα με την αστυνομική ανακοίνωση, το μεσημέρι της 8ης Μαΐου 2026, άγνωστος δράστης τηλεφώνησε στην ηλικιωμένη, προσποιούμενος τον αστυνομικό.

Με το πρόσχημα δήθεν αστυνομικής επιχείρησης για τη σύλληψη ατόμων που διαπράττουν απάτες στην περιοχή, την έπεισε να συγκεντρώσει χρήματα, χρυσαφικά και τιμαλφή.

Ο δράστης φέρεται να της είπε ότι τα αντικείμενα θα χρησιμοποιούνταν ως δήθεν «δόλωμα» για τη σύλληψη των δραστών.

Παρέλαβε χρήματα και χρυσαφικά

Η ηλικιωμένη συγκέντρωσε χρηματικό ποσό, χρυσαφικά και τιμαλφή και τα άφησε σε σημείο κοντά στην οικία της, όπως της είχε υποδειχθεί.

Στη συνέχεια, τα αντικείμενα παρέλαβε γυναίκα, η οποία, σύμφωνα με την Αστυνομία, ήταν μέλος της εγκληματικής συμμορίας.

Εντοπίστηκε και συνελήφθη

Μετά από έρευνες και αναζητήσεις των αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης, με τη συνδρομή της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης του Αστυνομικού Τμήματος Αλεξανδρούπολης, η Ελληνίδα εντοπίστηκε το βράδυ της ίδιας ημέρας και συνελήφθη.

Από την κατοχή της κατασχέθηκαν όλα τα χρήματα, τα χρυσαφικά και τα τιμαλφή που είχαν αφαιρεθεί από την ηλικιωμένη.

Στον Εισαγγελέα η συλληφθείσα

Η συλληφθείσα θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης.

Την προανάκριση για την υπόθεση ενεργεί η Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης.




Δράμα: Εξιχνιάστηκε απάτη σε βάρος ηλικιωμένης – Δικογραφία σε βάρος τριών Ελλήνων

Από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Δράμας εξιχνιάστηκε υπόθεση απάτης σε βάρος ηλικιωμένης στην πόλη της Δράμας.

Σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος τριών Ελλήνων.

Συγκεκριμένα, από αστυνομικούς της Ομάδας Δημόσιας Ασφάλειας εξιχνιάστηκε απάτη που διαπράχθηκε στις 26 Μαρτίου 2026, ενώ η δικογραφία αφορά τρεις Έλληνες – μέλη εγκληματικής συμμορίας, καθώς και έναν άγνωστο συνεργό τους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το μεσημέρι της 26ης Μαρτίου 2026, άγνωστος δράστης επικοινώνησε τηλεφωνικά με ηλικιωμένη Ελληνίδα, προσποιούμενος τον λογιστή και την έπεισε να συγκεντρώσει χρυσαφικά και κοσμήματα, με το πρόσχημα ότι δικαιούται επίδομα και απαιτείται καταγραφή τους.

Με αυτόν τον τρόπο, η παθούσα συγκέντρωσε λίρες, τις οποίες στη συνέχεια παρέδωσε σε Ελληνίδα δράστιδα, η οποία μετέβη στην οικία της ως «εισπράκτορας», επιβαίνοντας σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που οδηγούσε συνεργός της, επίσης Έλληνας.

Έπειτα από επισταμένες έρευνες, οι αστυνομικοί ταυτοποίησαν τα στοιχεία των δύο δραστών που μετέβησαν στην οικία της ηλικιωμένης, καθώς και του ιδιοκτήτη του οχήματος που χρησιμοποιήθηκε για την τέλεση της απάτης.

Την προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Δράμας.

Με αφορμή το περιστατικό, αλλά και παρόμοιες υποθέσεις εξαπάτησης πολιτών που καταγράφονται το τελευταίο διάστημα στην Περιφέρεια, οι αρχές υπενθυμίζουν ότι επιτήδειοι προσεγγίζουν πολίτες προσποιούμενοι υπαλλήλους λογιστικών και ασφαλιστικών γραφείων, συμβολαιογράφους ή υπαλλήλους δημόσιων υπηρεσιών, με διάφορα προσχήματα όπως επιδόματα, επιστροφές χρημάτων, φοροαπαλλαγές ή επείγουσες οφειλές.

Για την αποφυγή εξαπάτησης, οι πολίτες καλούνται:

  • Να μην πείθονται από αγνώστους που επικαλούνται ιδιότητα υπαλλήλου, εάν δεν έχει προηγηθεί δική τους επικοινωνία.
  • Να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τηλεφωνικές κλήσεις από άγνωστους αριθμούς.
  • Να επικοινωνούν οι ίδιοι με συγγενείς ή γνωστούς σε περίπτωση που γίνεται επίκληση έκτακτης ανάγκης.
  • Να γνωρίζουν ότι δημόσιες υπηρεσίες δεν αποστέλλουν υπαλλήλους σε οικίες για είσπραξη χρημάτων.
  • Να δηλώνουν ξεκάθαρα ότι δεν θα παραδώσουν χρήματα χωρίς επιβεβαίωση.
  • Να συγκρατούν στοιχεία δραστών και οχημάτων, εφόσον είναι δυνατόν.
  • Να ενημερώνουν άμεσα τις αστυνομικές αρχές, ακόμη και σε περίπτωση απόπειρας απάτης.

Οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται για σχετικά περιστατικά και τρόπους προστασίας μέσω της ιστοσελίδας της Ελληνικής Αστυνομίας και της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.




Αλεξανδρούπολη: Δολοφονία 84χρονου – Συνελήφθησαν τρεις δράστες

Εξιχνιάστηκε άμεσα υπόθεση ανθρωποκτονίας στην Αλεξανδρούπολη από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων, με τη σύλληψη τριών Ελλήνων δραστών.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, το απόγευμα της 15ης Φεβρουαρίου 2026 εντοπίστηκε νεκρός ένας 84χρονος Έλληνας μέσα στην οικία του στην Αλεξανδρούπολη, από συγγενικό του πρόσωπο.

Από την προανάκριση και τις συντονισμένες έρευνες των αστυνομικών, καθώς και από την αυτοψία στον χώρο του εγκλήματος με τη συνδρομή κλιμακίου της Υποδιεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών Βορείου Ελλάδος, προέκυψε ότι το έγκλημα τελέστηκε στις 11 Φεβρουαρίου 2026.

Συγκεκριμένα, οι τρεις δράστες εισήλθαν στην οικία του ηλικιωμένου και, χρησιμοποιώντας μαχαίρι, τον τραυμάτισαν θανάσιμα. Οι κατηγορούμενοι εντοπίστηκαν άμεσα και συνελήφθησαν από τις αστυνομικές αρχές.

Από τον χώρο του εγκλήματος διαπιστώθηκε η αφαίρεση ενός κινητού τηλεφώνου, ενώ τα ακριβή κίνητρα της πράξης ερευνώνται. Στο πλαίσιο των ερευνών εντοπίστηκε και κατασχέθηκε το μαχαίρι που φέρεται να χρησιμοποιήθηκε στην ανθρωποκτονία.

Οι συλληφθέντες αναμένεται να οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αλεξανδρούπολης, ενώ την προανάκριση συνεχίζει η αρμόδια Υπηρεσία.




Καβάλα: Απατεώνες προσποιήθηκαν λογιστές και άρπαξαν 138.000 ευρώ από 83χρονο

Θύμα απάτης έπεσε ένας 83χρονος στην Καβάλα, όταν επιτήδειοι που προσποιήθηκαν τους λογιστές του κατάφεραν να του αποσπάσουν το ποσό των 138.000 ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δράστες επικοινώνησαν τηλεφωνικά με τον ηλικιωμένο και, χρησιμοποιώντας πειστικά επιχειρήματα, τον έπεισαν να αφήσει τα χρήματα σε εξωτερικό χώρο κοντά στο σπίτι του.

Λίγο αργότερα, άγνωστο άτομο παρέλαβε το ποσό και εξαφανίστηκε, με αποτέλεσμα ο 83χρονος να αντιληφθεί ότι είχε πέσει θύμα απάτης.

Οι αρχές διεξάγουν έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών.

Πηγή πληροφοριών:iefimerida.gr