Aρσονιάδης| Να κάνουμε με τον ΟΑΕΕ ότι και στην Πάτρα!

Για άλλη μία φορά τα χρέη χιλιάδων επαγγελματιών προς τον ΟΑΕΕ απασχόλησε σήμερα την συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο πρόεδρος του ΟΕΒΕΕ Καβάλας Παναγιώτης Αρσονιάδης.
Ο κ. Αρσονιάδης ζήτησε συστράτευση όλων των επαγγελματιών στις τάξεις του ΟΕΒΕΕ ώστε μαζί να διεκδικήσουν με ομαδικές αγωγές αυτό που κέρδισαν οι συνάδελφοί τους στην Πάτρα, να τους θεωρήσουν τα βιβλιάρια υγείας ασχέτως εάν χρωστάνε στον ασφαλιστικό τους φορέα.
Για το θέμα μάλιστα τοποθετήθηκε και ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ Γιώργος Καββαθάς ο οποίος απευθύνθηκε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης μέσω skype από την Αθήνα.