Connect with us

ΚΑΒΑΛΑ

Αποχώρηση Δημήτρη Βογιατζή από τη Χρυσή Αυγή

Δημοσιεύτηκε

στις

Την παραίτηση του από τη Χρυσή Αυγή και την παραμονή του ως ανεξάρτητου δημοτικού συμβούλου Καβάλας, ανακοίνωσε ο Δημήτρης Βογιατζής σε συνέντευξη Τύπου.

Ο κ. Βογιατζής είχε κατέβει ως υποψήφιος δήμαρχος της Χρυσής Αυγής, αλλά στην πορεία διαφώνησε με τις επιλογές του κόμματος.

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Εκσυγχρονισμένα και καλά προετοιμασμένα τα 14 αεροδρόμια λίγο πριν την πρεμιέρα του Τουρισμού

Δημοσιεύτηκε

στις

Σε διπλό στοίχημα ποντάρει η Fraport Greece, εταιρεία διαχείρισης των 14 αεροδρομίων-πυλών ταξιδιωτών στην χώρα. Το ένα αφορά στο επενδυτικό πλάνο 415 εκατομμυρίων ευρώ για την επέκταση, αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των υποδομών το οποίο υλοποιείται από τον Απρίλιο του 2017 και πλέον έχει εισέλθει στην τελική του φάση.

Τα έργα στους εννιά από τους 14 αερολιμένες έχουν ολοκληρωθεί ενώ στους υπόλοιπους πέντε οι μηχανές δουλεύουν νυχθημερόν έτσι ώστε οι ολοκαίνουργιες εγκαταστάσεις να παραδοθούν εντός χρονοδιαγραμμάτων στις τοπικές κοινωνίες και το επιβατικό κοινό. Το άλλο μεγάλο στοίχημα αφορά στην προσαρμογή και ευθυγράμμιση όλων των διαδικασιών και όλων των χρηστών του αεροδρομίου με τα υγειονομικά πρωτόκολλα, όπως αυτά προέκυψαν εν μέσω της πανδημίας, έτσι ώστε να διασφαλιστεί η υγεία και ασφάλεια των επισκεπτών.

Το newsbeast.gr ρίχνει φως στις δυο αυτές παραμέτρους και σας παρουσιάζει αναλυτικά τον «χάρτη» των μέτρων προστασίας από τον COVID-19 στα αεροδρόμια καθώς επίσης και τα έργα τα οποία είτε έχουν ολοκληρωθεί είτε βρίσκονται σε στάδιο κατασκευής και υλοποίησης στα 14 αεροδρόμια.

Μπορεί κατά τους προηγούμενους δυο μήνες η ζωή σε όλον τον πλανήτη να σταμάτησε υπό τη σκιά της εξάπλωσης της φονικής πανδημίας, όμως η Ελλάδα επιδεικνύοντας μια απρόσμενη ωριμότητα και εξαιρετικά αντανακλαστικά, κατάφερε όχι μόνο να περιορίσει τα κρούσματα αλλά και να γίνει μια χώρα- πρότυπο, παράδειγμα προς μίμηση και πόλος έλξης για χιλιάδες τουρίστες.

Πλέον, οι δραστηριότητες επανέρχονται και οι άνθρωποι βήμα-βήμα ξαναπαίρνουν τη ζωή στα χέρια τους εισερχόμενοι σε μια διαφορετική καθημερινότητα με νέους κανόνες και προκλήσεις. Ο κόσμος λοιπόν αρχίζει και πάλι να μετακινείται και να ταξιδεύει.

Πώς διαμορφώνονται τα ταξίδια για το 2020 και ποια τα μέτρα που λαμβάνουν τα αεροδρόμια στις 14 περιοχές-ναυαρχίδες της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας;

Σχετικά με τον ιό COVID-19 ακολουθείται πιστά το σχέδιο δράσης που έχει εκδοθεί από τον ΕΟΔΥ το οποίο και ευθυγραμμίζεται με τα σχέδια αντιμετώπισης καταστάσεων έκτακτης ανάγκης που εκπονούνται από την Fraport Greece.

Μέσα ατομικής προστασίας έχουν εξασφαλιστεί και διανεμηθεί στο προσωπικό της διαχειρίστριας εταιρείας (μάσκες, γάντια, αντισηπτικά, ρόμπες μιας χρήσης, σκουφάκια και γυαλιά προστασίας) ενώ όλοι οι επισκέπτες και εργαζόμενοι των αεροδρομίων φορούν υποχρεωτικά μάσκες.

Στα αεροδρόμια έχει τοποθετηθεί σήμανση προκειμένου να υπάρχει τήρηση της απόστασης τουλάχιστον 1,5 μέτρου για τους επιβάτες που περιμένουν τόσο στον έλεγχο όσο και στις πύλες αναχώρησης.

Παράλληλα και με στόχο την αποφυγή χρήσης λεωφορείων επιβατών για τις επιβιβάσεις και αποβιβάσεις εφαρμόζεται κατά το δυνατόν η διαδικασία walk in –walk out, δηλαδή οι επιβάτες περπατούν από τον τερματικό σταθμό προς το αεροσκάφος και αντίστροφα, αντί να μεταβαίνουν από και προς αυτά με τα λεωφορεία.

Χώροι παραμονής πιθανού κρούσματος αλλά και χώροι παραμονής συνεπιβατών από ενδεχόμενο κρούσμα σε πτήση, έχουν οριστεί και στα 14 αεροδρόμια.

Ταυτόχρονα, υπάρχει μέριμνα για σύστημα διαχείρισης αποβλήτων βιολογικού κινδύνου για περιπτώσεις απολύμανσης αεροσκαφών, οχημάτων, εγκαταστάσεων αλλά και για διαχείριση πιθανού κρούσματος στους χώρους και παρέχεται η δυνατότητα απολύμανσης μετά από πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα με τη χρήση των απαραίτητων μέσων ατομικής προστασίας από τις εταιρίες καθαρισμού.

Τα συνεργεία καθαρισμού έχουν εντατικοποιήσει τις υπηρεσίες καθαριότητας/προληπτικής απολύμανσης σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του αεροδρομίου.

Αναλυτικά:

1) Αφίξεις: μετά από κάθε άφιξη, διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι (δηλαδή σε πόμολα, πόρτες, ιμάντες, κουπαστές, μπουτόν ασανσέρ, καθίσματα, τραπεζάκια, βρύσες, νιπτήρες, συσκευές κλπ.)

2) Αναχωρήσεις: μετά από κάθε αναχώρηση, διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι

3) Check in: με την ολοκλήρωση της διαδικασίας check-in μίας πτήσης διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι

4) Πύλες αναχωρήσεων: με την ολοκλήρωση της επιβίβασης μίας πτήσης διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι

5) Αυτόματα μηχανήματα ανάληψης μετρητών (ATM) σχολαστικός καθαρισμός με ενδεδειγμένο τρόπο

6) Στους χώρους διαβατηριακού και τελωνειακού ελέγχου που χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση επιβατών, μετά και τη κάθε χρήση τους, πραγματοποιείται διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι

7) Λοιποί κοινόχρηστοι μη ελεγχόμενοι χώροι, όπως και παραπάνω, διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι

– Σε ότι αφορά στα σημεία ελέγχου επιβατών και χειραποσκευών (Security screening points): μετά από κάθε αναχώρηση των επιβατών της πτήσης ή όπου αυτό δεν είναι εφικτό ανά 3 ώρες, διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε ό,τι έρχεται σε επαφή με το ανθρώπινο χέρι (δοχεία εναπόθεσης αντικειμένων και ταινίες)

– Στα WC, διεξοδικός καθαρισμός και απολύμανση σε όλες τις τουαλέτες (πόμολα, πόρτες, βρύσες, νιπτήρες, λεκάνες, συσκευές κλπ.). Ταυτόχρονα, τοποθετούνται συσκευές χειροπετσετών στα WC των αεροδρομίων και γίνεται τακτικός έλεγχος διαθεσιμότητας σαπουνιού και τρεχούμενου νερού έτσι ώστε να διασφαλίζεται στο μέγιστο η προσωπική υγιεινή των επιβατών και υπαλλήλων, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΠΟΥ και των Αρχών Δημόσιας Υγείας.

– Τοποθέτηση tensa-barrier μπροστά από τα γκισέ των check in και τα γραφεία πωλήσεων (sales desks) με στόχο τη διατήρηση ασφαλούς απόστασης κατά την διαδικασία check-in & έκδοσης εισιτηρίων.

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στη δημόσια υγεία και την υγεία των ταξιδιωτών, διαμορφώνεται μια νέα εμπειρία εντός των 14 αεροδρομίων η οποία τοποθετεί στο επίκεντρο τον επιβάτη, λαμβάνοντας όλα εκείνα τα μέτρα τα οποία ως δίχτυ προστασίας, παρέχουν την αίσθηση ασφάλειας και ηρεμίας.

Βέβαια, όλα τα παραπάνω θα ήταν δύσκολο να υλοποιηθούν αν δεν είχαν αναβαθμιστεί οι υποδομές και οι διαδικασίες στα περιφερειακά αεροδρόμια.

Το newsbeast.gr εξασφάλισε και σας παρουσιάζει την «ακτινογραφία» των 14 αεροδρομίων.

Τα εννιά αεροδρόμια που έχουν παραδοθεί:

Αεροδρόμιο Μυτιλήνης «Οδυσσέας Ελύτης»

  1. Κατασκευή νέου αεροσταθμού συνολικής έκτασης 7.185 m2
  2. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  3. Κατασκευή νέας εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων
  4. Κατασκευή νέου χώρου στάθμευσης αεροσκαφών και αναδιαμόρφωση του υπάρχοντος
  5. 30% αύξηση των σημείων check-in
  6. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  7. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  8. Κατασκευή νέου περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Αεροδρόμιο Ρόδου «Διαγόρας»

  1. Πλήρης ανακαίνιση του αεροσταθμού
  2. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών
  3. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  4. 15% αύξηση των σημείων check-in
  5. 15% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών
  6. 70% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  7. 7. 25% αύξηση των ιμάντων παραλαβής αποσκευών
  8. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  9. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  10. Ανάπλαση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Αεροδρόμιο Καβάλας «Μέγας Αλέξανδρος»

  1. Επέκταση τερματικού σταθμού κατά 2.029 m2
  2. Αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
  3. Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
  4. Αναδιαμόρφωση και επέκταση του πυροσβεστικού σταθμού
  5. Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο
  6. Αναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  7. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  8. 20% αύξηση των σταθμών Check-in

Αεροδρόμιο Ζακύνθου «Διονύσιος Σολωμός»

  1. Ανακαίνιση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού
  2. Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών
  3. Ανακαίνιση του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας
  4. Νέος πυροσβεστικός σταθμός
  5. Μετεγκατάσταση των μετασχηματιστών και γεννητριών
  6. Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  7. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  8. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στην είσοδο του αεροδρομίου και στο χώρο στάθμευσης οχημάτων
  9. Νέος σταθμός ασφάλειας & φύλαξης
  10. 33% αύξηση των σταθμών Check-in
  11. 150% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου

Αεροδρόμιο Σάμου «Αρίσταρχος ο Σάμιος»

Ολοκλήρωση Έργου: 2019

  1. Επέκταση κατά 1.550 τ.μ και ανακαίνιση του υπάρχοντος
  2. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  3. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών
  4. 40% αύξηση των σημείων check-in
  5. 25% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών
  6. 50% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  7. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  8. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών

Αεροδρόμιο Σκιάθου «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης»

  1. Επέκταση κατά 2.185 τ.μ. και ανακαίνιση του υπάρχοντος αεροσταθμού
  2. Aναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  3. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  4. 10% αύξηση των σημείων check-in
  5. 70% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών 6. Διπλασιασμός των ιμάντων παραλαβής αποσκευών
  6. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  7. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  8. Ανάπλαση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Αεροδρόμιο Ακτίου

  1. Επέκταση κατά 2.500 m2 και ανακαίνιση αεροσταθμού
  2. 75% αύξηση των σημείων check-in
  3. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  4. 40% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών αναχωρήσεων
  5. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  6. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  7. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

Αεροδρόμιο Χανίων «Ιωάννης Δασκαλογιάννης»

  1. Αναδιοργάνωση εσωτερικών χώρων αεροσταθμού
  2. Αναδιοργάνωση του χώρου αναχωρήσεων
  3. Νέο σύστημα ελέγχου αποσκευών
  4. Επέκταση των διαδικασιών ασφαλείας
  5. Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο
  6. Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  7. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  8. 25% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών
  9. Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου

Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς «Άννα Πολλάτου»

  1. Κατασκευή νέου αεροσταθμού επιφάνειας 10.700 m2
  2. 70% αύξηση των σημείων check-in
  3. Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  4. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  5. Διπλασιασμός του συνολικού αριθμού πυλών αναχωρήσεων
  6. Κατασκευή νέας εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων
  7. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού και νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  8. Ανακαίνιση πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας
  9. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  10. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

Τα πέντε αεροδρόμια στα οποία οι εργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθούν τους επόμενους μήνες

Αεροδρόμιο Σαντορίνης

  1. Επέκταση κατά 12.900 τ.μ. και ανακαίνιση του υπάρχοντος αεροσταθμού
  2. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  3. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
  4. 115% αύξηση των σημείων check-in
  5. Διπλασιασμός των ιμάντων παραλαβής αποσκευών
  6. 20% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών
  7. 250% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  8. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  9. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  10. Ανάπλαση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Αεροδρόμιο Κέρκυρας «Ιωάννης Καποδίστριας»

  1. Κατασκευή νέου αεροσταθμού επιφάνειας 10.350 m2, ως επέκταση του υφιστάμενου
  2. Ανακαίνιση του υφιστάμενου αεροσταθμού
  3. 35% αύξηση των σημείων check-in
  4. 60% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  5. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  6. 50% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών αναχωρήσεων
  7. Ανακαίνιση και αναβάθμιση του πυροσβεστικού σταθμού
  8. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  9. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  10. Επέκταση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών κατά 10.350 m2 και αναδιαμόρφωσή του

Αεροδρόμιο Μυκόνου

  1. Επέκταση κατά 3.450 τ.μ. και ανακαίνιση του αεροσταθμού
  2. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  3. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών
  4. 33% αύξηση των σημείων check-in
  5. 20% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών
  6. 25% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  7. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  8. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  9. Ολική ανακατασκευή του διαδρόμου προσγείωσης/απογείωσης
  10. Ανάπλαση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Αεροδρόμιο Κω «Ιπποκράτης»

  1. Κατασκευή νέου αεροσταθμού συνολικής έκτασης 24.000 m2
  2. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  3. Επέκταση και ανακαίνιση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων
  4. 75% αύξηση των σημείων check-in
  5. 125% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  6. Ολική ανακατασκευή του διαδρόμου προσγείωσης/απογείωσης
  7. Επέκταση και αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών
  8. Κατασκευή νέου φυλακίου ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  9. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  10. Ανάπλαση περιβάλλοντος χώρου και χώρου στάθμευσης οχημάτων

Τέλος, το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας και κόμβος της ΝΑ Ευρώπης για ταξίδια προς όλον τον κόσμο, το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης μεταμορφώνεται ριζικά και με εντυπωσιακά γρήγορους ρυθμούς.

Πιο συγκεκριμένα υλοποιούνται στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»:

  1. Κατασκευή νέου αεροσταθμού επιφάνειας 34.100 m2 ως επέκταση του υφιστάμενου και δημιουργία νέας πρόσβασης
  2. Ανακαίνιση του υπάρχοντος αεροσταθμού
  3. 45% αύξηση των σημείων check-in
  4. 115% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου
  5. Εγκατάσταση μοντέρνου συστήματος ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών
  6. 50% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών αναχωρήσεων
  7. 75% αύξηση των ιμάντων παραλαβής αποσκευών
  8. Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων και σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο
  9. Κατασκευή νέου πυροσβεστικού σταθμού
  10. Κατασκευή δύο νέων φυλακίων ελέγχου πρόσβασης στην περιοχή δραστηριοτήτων αεροσκαφών
  11. Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών
  12. Αναδιαμόρφωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Ισχυρή χαλαζόπτωση στον Δήμο Νέστου

Δημοσιεύτηκε

στις

Μπορεί το πρωί της Τρίτης 26 Μαΐου 2020 να ήταν ηλιόλουστο στο μεγαλύτερο μέρος του νομού Καβάλας, ωστόσο η κακοκαιρία που έπληξε τον νομό Καβάλας,  είχε σαν βασικό της χαρακτηριστικό την χαλαζόπτωση που παρατηρήθηκε στην Χρυσούπολη.

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΚΑΒΑΛΑ

Ερώτηση προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Nησιωτικής Πολιτικής σχετικά με την επανεκκίνηση της πορθμειακής γραμμής Καβάλας – Πρίνου

Δημοσιεύτηκε

στις

Οι πρόεδροι της Αντιπεριφέρειας Καβάλας, του Επιμελητηρίου Καβάλας, της Θασιακής Ένωση Καβάλας, του Ιατρικού Συλλόγου Καβάλας, του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας, του ΤΕΕ – τμήμα Ανατ. Μακεδονίας, καθώς και του Φαρμακευτικού Συλλόγου Καβάλας, του Οδοντιατρικού Συλλόγου Καβάλας, του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας, απέστειλαν την κάτωθι ερώτηση προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Nησιωτικής Πολιτικής κ. Πλακιωτάκη Ιωάννη με θέμα την «Επανεκκίνηση της πορθμειακής γραμμής Καβάλας – Πρίνου» 

Το κείμενο της επιστολής:

Kύριε Υπουργέ, 

Μετά την υγειονομική κρίση, που με τόση επιτυχία την αντιμετώπισε η κυβέρνηση και η κοινωνία μας, δίνεται πλέον μια μεγάλη μάχη για την επανεκκίνηση της οικονομίας. Η ομαλότητα στην επιχειρηματική δραστηριότητα ξεκίνησε, και από της 1η Ιουνίου ανοίγουν και τα σύνορα για τους βόρειους γείτονες μας. Δυστυχώς όμως βλέπουμε ότι το θέμα των δρομολογίων της πορθμειακής γραμμής Πρίνου-Καβάλας, που πολλές φορές μας απασχόλησε τα τελευταία χρόνια, συνεχίζει να είναι ένα μεγάλο αγκάθι και ακόμη να μην έχει ανακοινωθεί από καμία ναυτιλιακή εταιρεία η επανεκκίνηση της γραμμής. Όπως γνωρίζετε τα υπάρχοντα δρομολόγια στην παραπάνω πορθμειακή γραμμή επιβλήθηκαν στις ναυτιλιακές εταιρίες μετά από συνεχείς παρεμβάσεις και διαμαρτυρίες προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με τις οποίες ζητούσαμε την επιβολή υποχρεώσεων δημόσιας υπηρεσίας, για λόγους δημοσίου συμφέροντος, στις πλοιοκτήτριες εταιρίες που θα υποβάλουν δηλώσεις δρομολόγησης πλοίων στη γραμμή Κεραμωτής – Λιμένα Θάσου, καθώς μόνο έτσι μπορούσε να εξασφαλιστεί η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και στη γραμμή Καβάλας – Πρίνου, ιδιαίτερα κατά τους χειμερινούς μήνες. Με αφορμή την πανδημία του κορονοϊού και παρά την άρση των απαγορευτικών μέτρων και την ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών στα νησιά η πορθμειακή γραμμή Πρίνου Θάσου-Καβάλας παραμένει κλειστή από τις 28.3.2020. Αυτό σημαίνει ότι η πρωτεύουσα του Νομού παραμένει ουσιαστικά αποκομμένη από της απευθείας σύνδεση με το Νησί. 

Πρακτικά οι Θάσιοι που κατοικούν στο κεντρικό και νότιο τμήμα του νησιού και που πληθυσμιακά αποτελούν τα 2/3 της Θάσου, επιβαρύνονται οικονομικά και συγχρόνως υφίστανται μεγάλη ταλαιπωρία (διανύοντας περισσότερα από 100 χμ. και πάνω από δύο ώρες μετακίνηση), προκειμένου να εξυπηρετηθούν από βασικές υπηρεσίες, που βρίσκονται στην πόλη της Καβάλας, όπως για την τακτοποίηση υποθέσεών τους σε δημόσιες υπηρεσίες της Αντιπεριφέρειας, είτε για ιατρικές εξετάσεις στο Νοσοκομείο Καβάλας ή σε ιδιώτες γιατρούς, είτε για εμπορικές συναλλαγές και αγορές αγαθών από την πόλη της Καβάλας, και δυστυχώς είναι αναγκασμένοι να ταξιδεύουν μέσω Κεραμωτής, για να φτάνουν στην πρωτεύουσα με αυτοκίνητο ή άλλο μεταφορικό μέσο. Επίσης οι συνθήκες αυτές επιβαρύνουν ιδιαίτερα τους κατοίκους που διανύουν την τρίτη ηλικία, τους σπουδαστές στα Επαγγελματικά Λύκεια ή τον ΟΑΕΔ της Καβάλας, και τέλος θέτουν σε σοβαρό κίνδυνο τη ζωή των ασθενών κατά τη μεταφορά τους από το Κέντρο Υγείας Πρίνου στο Γ. Ν. Καβάλας μέσω Κεραμωτής. Πάγια θέση όλων των φορέων της Καβάλας και Θάσου, ήταν και είναι η απρόσκοπτη και όσον το δυνατόν συχνότερη σύνδεση ακτοπλοϊκώς του Νησιού της Θάσου με το χερσαίο τμήμα της Καβάλας, που είναι απόλυτα σαφές ότι εξυπηρετεί όχι μόνο εμπορικούς και τουριστικούς σκοπούς, αλλά και κοινωνικούς. Η ύπαρξη αυτής της ακτοπλοϊκής σύνδεσης πλέον όλων, κρίνεται απαραίτητη καθώς συμβάλλει στην αναβάθμιση της εμπορικής κίνησης τόσο της πόλης της Καβάλας όσο και της Θάσου και λειτουργεί προς όφελος του επιχειρηματικού κόσμου. 

Κύριε Υπουργέ, λαμβάνοντας υπόψη σας την κραυγή αγωνίας των κατοίκων της Θάσου και της Καβάλας και δείχνοντας την κοινωνική σας ευαισθησία για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, σας καλούμε να παρέμβετε και να απαιτήσετε από τις τρεις Ναυτιλιακές Εταιρίες την άμεση έναρξη των προβλεπόμενων για την περίοδο που διανύουμε δρομολογίων στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας-Πρίνου, δίνοντας έτσι λύση σε ένα σοβαρότατο κοινωνικό και οικονομικό πρόβλημα της περιοχής μας. 

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΚΑΒΑΛΑ

Χρηματοδότηση του Δήμου Καβάλας για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών

Δημοσιεύτηκε

στις

Η αδήριτη ανάγκη εξεύρεσης πόρων για την αντιμετώπιση των ζημιών που προκάλεσαν τα έντονα καιρικά φαινόμενα του περασμένου Νοεμβρίου, κινητοποίησε άμεσα τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Καβάλας.

Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα ολοκληρώθηκε η απαραίτητη συλλογή στοιχείων και υποβλήθηκαν στα συναρμόδια υπουργεία οι φάκελοι, τόσο για την εκτέλεση ορισμένων έργων, όπως η ανακατασκευή της οδού Χρυσοστόμου Σμύρνης, όσο και για την σύνταξη μελετών, προκειμένου να πραγματοποιηθούν διάφορες παρεμβάσεις μικρότερης κλίμακας. 

Ο Δήμος Καβάλας, στο πλαίσιο της έκτακτης χρηματοδότησης των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης από το Υπουργείο Εσωτερικών, έλαβε πριν από δυο περίπου μήνες το ποσό των 200.000 ευρώ, ενώ του ίδιου ύψους ήταν και η οικονομική ενίσχυση που εξασφάλισε προ ημερών από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για την αποκατάσταση της λειτουργικής ικανότητας των τεναγών Φιλίππων. 

Για την ταχύτατη ανταπόκριση της πολιτικής ηγεσίας των προαναφερόμενων υπουργείων, ασκήθηκαν οι κατάλληλες πιέσεις από τους τρεις κυβερνητικούς βουλευτές της περιφερειακής ενότητας Καβάλας, οι οποίοι, από την πρώτη που ανέλαβε τα καθήκοντα της η νέα δημοτική αρχή, φρόντισαν, επ’ ωφελεία των πολιτών, να τη φέρουν σε επαφή με τα κέντρα λήψης αποφάσεων και να δημιουργήσουν διαύλους επικοινωνίας με τα μέλη του υπουργικού συμβουλίου.                   

(Visited 1 times, 1 visits today)
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

.

Menoume Spiti

Monopolio Delivery

Popular posts:

PABTEBOY ME GIATRO

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Free Group 01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ