Άνοιξε η Εγνατία Οδός στην Καβάλα

H αστυνομία ενημέρωσε πως αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Εγνατία οδό στην Καβάλα, που είχε διακοπεί λόγω της φωτιάς στο Δήμο Νέστου

Η κυκλοφορία των οχημάτων αποκαταστάθηκε και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

Η ανακοίνωση της αστυνομίας αναφέρει τα εξής:

“Σε συνέχεια προηγούμενης ενημέρωσης, ανακοινώνεται ότι, στην Εγνατία Οδό Καβάλας – Ξάνθης από το ύψος του κόμβου Χρυσούπολης Νέστου έως το ύψος του κόμβου Βανιάνου  Ξάνθης αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.”