Quantcast
Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξήθηκαν οι επισκέψεις και οι τουριστικές εισπράξεις στην Ελλάδα

Αύξηση 23% σημειώθηκε στις επισκέψεις όπως επίσης και στις τουριστικές εισπράξεις στις 13 περιφέρειες της χώρας την περίοδο 2016 – 2018, ενώ η μέση δαπάνη ανά επίσκεψη κυμάνθηκε στα 449 ευρώ, όπως τονίζεται σε μελέτη-έκθεση που δημοσιοποίησε τo Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ).

Πρόκειται για την την πρώτη έκδοση των ετήσιων εκθέσεων ανταγωνιστικότητας και διαρθρωτικής προσαρμογής στον τομέα του τουρισμού των 13 περιφερειών της χώρας, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, επισημαίνοντας ότι αυτές οι εκθέσεις ακτινογραφούν με λεπτομερή στοιχεία, επικαιροποιημένα έως και το 2018, τον τουριστικό τομέα κάθε περιφέρειας, και θα αποτελέσουν ένα χρήσιμο εργαλείο για τις επιχειρήσεις, τις περιφέρειες και τους δήμους καθώς και την κεντρική κυβέρνηση για τη διαμόρφωση πολιτικών και τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων για την βιώσιμη ανάπτυξη του τουρισμού προς όφελος των τοπικών οικονομιών και κοινωνιών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία των εκθέσεων, τα οποία επικαλείται το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι επισκέψεις στις 13 περιφέρειες της χώρας την περίοδο 2016 – 2018 αυξήθηκαν κατά 23% (από 28,38 εκατ. σε 34,83 εκατ.). Αντίστοιχα, οι τουριστικές εισπράξεις στην Ελλάδα την ίδια περίοδο αυξήθηκαν κατά 23% (από 12,75 δισ. ευρώ το 2016 σε 15,65 δισ. ευρώ το 2018). Επίσης, η μέση δαπάνη ανά επίσκεψη στην Ελλάδα το 2018 διατηρήθηκε σχεδόν στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το 2016, στα 449 ευρώ. Επιμέρους, η μέση δαπάνη κατέγραψε θετική μεταβολή σε 7 Περιφέρειες, ενώ παρουσίασε μείωση σε 6 Περιφέρειες. Ειδικότερα, ανά Περιφέρεια οι επισκέψεις, οι τουριστικές εισπράξεις και η μέση δαπάνη ανά επίσκεψη στην Ελλάδα και το ποσοστό μεταβολής μεταξύ 2016 και 2018 διαμορφώθηκαν ως εξής:

Στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας οι επισκέψεις σημείωσαν αύξηση 22% και διαμορφώθηκαν από 6,4 εκατομμύρια σε 7,8 εκατομμύρια, οι εισπράξεις αυξήθηκαν κατά 35%, από 1,7 δισ. ευρώ σε 2,3 δισ. ευρώ, ενώ η μέση δαπάνη κινήθηκε με αύξηση 10% από 264 ευρώ σε 291 ευρώ

Στην περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου οι επισκέψεις σημείωσαν αύξηση 27% και διαμορφώθηκαν από από 5,2 εκατομμύρια, σε 6,6 εκατομμύρια, οι εισπράξεις αυξήθηκαν 41%, από 3,1 δισ. ευρώ σε 4,4 δισ. ευρώ, ενώ η μέση δαπάνη κινήθηκε με αύξηση 11% από 600 ευρώ σε 666 ευρώ.

Στην περιφέρεια Αττικής οι επισκέψεις σημείωσαν αύξηση 25%, και διαμορφώθηκαν από 4,5 εκατομμύρια σε 5,7 εκατομμύρια, οι εισπράξεις αυξήθηκαν 31%, από 1,7 δισ. ευρώ σε 2,3 δισ. ευρώ, ενώ η μέση δαπάνη κινήθηκε με αύξηση 5% από 382 ευρώ σε 401 ευρώ.

Στην περιφέρεια Κρήτης οι επισκέψεις σημείωσαν αύξηση 15%, από 4,5 εκατομμύρια σε 5,2 εκατομμύρια, οι εισπράξεις αυξήθηκαν 1%, από 3,1 δισ. ευρώ σε 3,13 δισ. ευρώ, ενώ η μέση δαπάνη μειώθηκε 12% από 682 ευρώ σε 599 ευρώ.

Στην περιφέρεια Ιονίων Νήσων οι επισκέψεις σημείωσαν αύξηση 29%, από 2,5 εκατομμύρια σε 3,2 εκατομμύρια, οι εισπράξεις αυξήθηκαν 12%, από 1,5 δισ. ευρώ σε 1,7 δισ. ευρώ, ενώ η μέση δαπάνη μειώθηκε 13% από 612 ευρώ σε 535 ευρώ.

Στην περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης οι επισκέψεις σημείωσαν αύξηση 42%, από 1,4 εκατομμύρια σε 1,9 εκατομμύρια, οι εισπράξεις αυξήθηκαν 12%, από 288 εκατ. ευρώ σε 322 εκατ. ευρώ, ενώ η μέση δαπάνη μειώθηκε 21% από 212 ευρώ σε 167 ευρώ.

Στην περιφέρεια Πελοποννήσου οι επισκέψεις σημείωσαν αύξηση 5%, από 843 χιλιάδες. σε 886 χιλιάδες., οι εισπράξεις αυξήθηκαν 28%, από 324 εκατ. ευρώ σε 415 εκατ. ευρώ, ενώ η μέση δαπάνη αυξήθηκε 22% από 384 ευρώ σε 469 ευρώ.

Στην περιφέρεια Ηπείρου οι επισκέψεις σημείωσαν αύξηση 15%, από 717 χιλιάδες σε 823 χιλιάδες., οι εισπράξεις αυξήθηκαν 2%, από 218 εκατ. ευρώ σε 222 εκατ. ευρώ, ενώ η μέση δαπάνη μειώθηκε 11% από 304 ευρώ σε 270 ευρώ.

Στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας οι επισκέψεις σημείωσαν αύξηση 36%, από 513 χιλιάδες σε 699 χιλιάδες, οι εισπράξεις αυξήθηκαν 46%, από 146 εκατ. ευρώ σε 212 εκατ. ευρώ, ενώ η μέση δαπάνη αυξήθηκε 7% από 283 ευρώ σε 303 ευρώ.

Στην περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας οι επισκέψεις σημείωσαν αύξηση 34%, από 409 χιλιάδες σε 549 χιλιάδες, οι εισπράξεις αυξήθηκαν 65%, από 117 εκατ. ευρώ σε 194 εκατ. ευρώ, ενώ η μέση δαπάνη αυξήθηκε 23% από 287 ευρώ σε 353 ευρώ.

Στην περιφέρεια Βορείου Αιγαίου οι επισκέψεις σημείωσαν αύξηση 19%, από 328 χιλιάδες σε 389 χιλιάδες, οι εισπράξεις αυξήθηκαν 26%, από 131 εκατ. ευρώ σε 164 εκατ. ευρώ, ενώ η μέση δαπάνη αυξήθηκε 6% από 399 ευρώ σε 422 ευρώ.

Στην περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας οι επισκέψεις σημείωσαν αύξηση 6%, από 330 χιλιάδες σε 349 χιλιάδες, οι εισπράξεις μειώθηκαν 11%, από 68 εκατ. ευρώ σε 61 εκατ. ευρώ, ενώ η μέση δαπάνη μειώθηκε 15% από 205 ευρώ σε 174 ευρώ.

Στην περιφέρεια Θεσσαλίας οι επισκέψεις σημείωσαν μείωση 6%, από 714 χιλιάδες σε 675 χιλιάδες, οι εισπράξεις μειώθηκαν 10%, από 301 εκατ. ευρώ σε 270 εκατ. ευρώ, ενώ η μέση δαπάνη μειώθηκε 5% από 422 ευρώ σε 401 ευρώ.

Σημειώνεται ότι ως επισκέψεις, ορίζονται οι επισκέψεις που κάνει ένας τουρίστας στις επιμέρους Περιφέρειες της χώρας. Για παράδειγμα, ένας τουρίστας που ταξιδεύει στην Ελλάδα και επισκέπτεται δύο Περιφέρειες (π.χ. Αττικής και Νοτίου Αιγαίου) καταγράφεται στην Έρευνα Συνόρων της Τράπεζας της Ελλάδος ως μια άφιξη και δύο επισκέψεις. Για τον λόγο αυτό, το σύνολο των επισκέψεων στις Περιφέρειες υπερβαίνει το σύνολο των αφίξεων στη χώρα.

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χρηματιστήριο | Άνοιγμα με ήπια πτώση – Στις 1.440 μονάδες ο Γενικός Δείκτης

Πτωτικά κινούνται οι τιμές των μετοχών στο άνοιγμα της σημερινής συνεδρίασης του Χρηματιστηρίου, εν μέσω ήπιας καθοδικής κίνησης των ευρωπαϊκών αγορών.

Η αγορά διορθώνει μετά από έξι πτωτικές συνεδριάσεις, στη διάρκεια των οποίων ο βασικός χρηματιστηριακός δείκτης κατέγραψε συνολικά κέρδη 6,74%.

O Γενικός Δείκτης στις 11:00, υποχωρεί στις 1.440,77 μονάδες σημειώνοντας πτώση 0,55%.

Η αξία των συναλλαγών ανέρχεται στα 10,57 εκατ. ευρώ.

Ο δείκτης υψηλής κεφαλαιοποίησης σημειώνει πτώση σε ποσοστό 0,62%, ενώ ο δείκτης της μεσαίας κεφαλαιοποίησης υποχωρεί σε ποσοστό 0,27%.

Ανοδικά κινούνται 27 μετοχές, 35 πτωτικά και 13 παραμένουν σταθερές.

Πηγή: ΑΠΕ, newsbeast.gr

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με βάση τον συντελεστή δόμησης το «μπόνους» στα ύψη των κτιρίων | Σε εφαρμογή από την 1 Μαΐου ο νέος κανονισμός

Τροπολογία για τα μπόνους στα ύψη των κτιρίων κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή, στο νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Το νομοσχέδιο εισήχθη προς συζήτηση σήμερα στην Ολομέλεια.

Η διάταξη, μεταξύ άλλων, προβλέπει ότι στις περιοχές με συντελεστή δόμησης έως 0,8 το επιπλέον ύψος κτιρίου θα είναι έως 2 μέτρα. Στις περιοχές με συντελεστή δόμησης από 0,8 έως 1,6 το πρόσθετο ύψος που θα μπορεί ένα κτίριο να φτάνει θα είναι έως τα 2,5 μέτρα και στις περιοχές με συντελεστή δόμησης μεγαλύτερο από 1,6 το μπόνους θα είναι έως 3 μέτρα.

Η ρύθμιση θα ισχύει από την 1η Μαΐου έως το τέλος του 2025 εκτός και αν έχουν εγκριθεί νωρίτερα τα Τοπικά Πολεοδομικά Σχέδια.

Ειδικότερα, στην Ολομέλεια της Βουλής ξεκίνησε σήμερα η συζήτηση του σχεδίου νόμου του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση των πολυεπίπεδων επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής στους τομείς: α) της διαχείρισης υδάτων, β) της διαχείρισης και προστασίας των δασών, γ) της αστικής ανθεκτικότητας και πολιτικής, δ) της καταπολέμησης της αυθαίρετης δόμησης, ε) της ενεργειακής ασφάλειας».

Το νομοσχέδιο έχει εισαχθεί για συζήτηση και ψήφιση στην Ολομέλεια από την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου με τη θετική ψήφο της ΝΔ. Κατά του σχεδίου νόμου έχουν ταχθεί ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, ΚΚΕ, Νέα Αριστερά και Σπαρτιάτες. Επιφύλαξη να τοποθετηθούν στη συζήτηση της Ολομέλειας έχουν δηλώσει Ελληνική Λύση, Νίκη και Πλεύση Ελευθερίας.

Το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ κατέθεσε αίτημα διεξαγωγής ονομαστικής ψηφοφορίας επί της αρχής του νομοσχεδίου και των άρθρων 3 έως 13 που αφορούν τη σύσταση και λειτουργία του νέου Οργανισμού Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας ΑΕ. Για τα ίδια άρθρα κατέθεσε και ο ΣΥΡΙΖΑ ένσταση αντισυνταγματικότητας, υποστηρίζοντας πως παραβιάζουν το άρθρο 2 παρ. 1 και το άρθρο 5 παρ. 1 του Συντάγματος.

Τροπολογίες

Στο σχέδιο νόμου, παράλληλα, έχουν κατατεθεί τρεις υπουργικές και επτά βουλευτικές τροπολογίες.

Η πρώτη υπουργική τροπολογία έχει διατάξεις σχετικές με τον εξορθολογισμό της χρήσης των κινήτρων για την περιβαλλοντική αναβάθμιση και βελτίωση της ποιότητας ζωής σε πυκνοδομημένες και αστικές περιοχές έως την έγκριση των Τοπικών Πολεοδομικών Σχεδίων – Ενίσχυση των ελέγχων – Μεταβατική διάταξη – Προσθήκη παρ. 8 στο άρθρο 27, τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 18 Νέου Οικοδομικού Κανονισμού και παρ. 1 άρθρου 44 ν. 4495/2027. Ρυθμίσεις για τους κοινόχρηστους χώρους σε περίπτωση επανεπιβολής ρυμοτομικής απαλλοτρίωσης – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 89 και αντικατάσταση παρ. 3 άρθρου 93 ν. 4759/2020. Ρύθμιση θεμάτων εφαρμογής Πολεοδομικής Μελέτης Οικοδομικών Συνεταιρισμών – Προσθήκη παρ. 15 άρθρου 39 ν. 4030/2011. Σώρευση της άδειας κατεδάφισης και της έγκρισης εργασιών κατεδάφισης στην περιοχή της Ανάπλασης I – Προσθήκη περ. Ι στην παρ. 4 άρθρου 23 ν. 3983/2011. 5. Παρατάσεις προθεσμιών – Τροποποιήσεις παρ. 7 άρθρου 17 ν. 4936/2022, παρ. 4 άρθρου 53Α ν. 4662/2020, άρθρου 96 ν. 4504/2017, παρ. 2 άρθρου 293 ν. 5020/2023.

Η δεύτερη υπουργική τροπολογία έχει διατάξεις σχετικά με τοποθετήσεις – μεταθέσεις – Τροποποίηση άρθρου 149 και περ. β παρ. 3 άρθρου 159 ν. 4662/2020. Μετακινήσεις – Αντικατάσταση άρθρου 161 ν. 4662/2020. Έκταση εφαρμογής διατάξεων περί μεταθέσεων και αποσπάσεων – Τροποποίηση άρθρου 162 ν. 4662/2020. Καθήκοντα, στελέχωση και διοικητική υπαγωγή Ειδικών Μονάδων Δασικών Επιχειρήσεων – Προσθήκη παρ. 1Α στο άρθρο 38 ν. 4892/2022. 5. Ανάθεση αρμοδιοτήτων στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος για δράσεις πολιτικής προστασίας – Προσθήκη άρθρου 18Α στον ν. 4662/2020. Συμψηφισμός και επιστροφή ποσών έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης σε φυσικά και νομικά πρόσωπα – Προσθήκη παρ. 2α στο άρθρο εξηκοστό έκτο ν. 4839/2021.

Η τρίτη υπουργική τροπολογία έχει ρυθμίσεις για τη διάθεση τροχαίου υλικού και παρελκομένων – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 51 ν. 5092/2024. Ρυθμίσεις για την κυκλοφορία των επιβατηγών δημοσίας χρήσης οχημάτων «ΤΑΞΙ» που συμπληρώνουν το όριο ηλικίας απόσυρσης έως και την 30ή Απριλίου 2024. Επιπρόσθετη επιχορήγηση για την αναβάθμιση και την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου. Θέματα Μητρώων συντελεστών παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών έργων, μελετών, τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών – Τροποποίηση άρθρου 144 ν. 4764/2020 και άρθρων 39 και 65 π.δ. 71/2019. Μεταβατικές διατάξεις ισχύος βεβαιώσεων εγγραφής και πτυχίων που αφορούν στο ΜΗ.Τ.Ε. – Αντικατάσταση παρ. 2 άρθρου 39 και παρ. 6 άρθρου 65 π.δ. 71/2019.

Παράλληλα, έχουν κατατεθεί και οι εξής βουλευτικές τροπολογίας: Μία από τον βουλευτή της ΝΔ, Γιάννη Τραγάκη, για την εξέταση του δασικού χαρακτήρα του κτήματος Γ. Πάχη εντός της χωρικής αρμοδιότητας των Δήμων Κορυδαλλού και Νίκαιας – Αγ. Ιωάννη Ρέντη βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας για ιδιωτικές περιοχές. Μία τροπολογία από βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ για τη διατήρηση της κατά παρέκκλιση αρτιότητας σε περίπτωση υφισταμένου κτιρίου στο όμορο οικόπεδο, το οποίο έχει υπαχθεί σε ρύθμιση. Τρεις τροπολογίες από βουλευτές του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ με θέματα την προώθηση τροπολογίας για τον αποχαρακτηρισμό λατομικών περιοχών εξόρυξης λατομικών ορυκτών (παρέμβαση στην παρ. 7 του άρθρου 48 του ν. 4512/2018 (ΦΕΚ Α’5). Την ενίσχυση του ανταποδοτικού οφέλους των τοπικών κοινωνιών από τους σταθμούς ΑΠΕ. Την τροποποίηση του άρθρου 154, «Αναβίωση φωτοβολταϊκών σταθμών για την εφαρμογή ενεργειακού συμψηφισμού» του ν. 5037/2023. Η βουλευτής της Νέας Αριστεράς, Πέτη Πέρκα, έχει καταθέσει τροπολογία με θέμα την παράταση της προθεσμίας σύναψη Σύμβασης Λειτουργικής Ενίσχυσης χωρίς υπαγωγή σε ανταγωνιστικές διαδικασίες από Ενεργειακές Κοινότητες της Δυτικής Μακεδονίας. Επίσης, τροπολογία έχει καταθέσει και η ανεξάρτητη βουλευτής, Αρετή Παπαϊωάννου, σχετικά με μέτρα προληπτικής πυροπροστασίας σε εκτός σχεδίου αδόμητα γήπεδα.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς θα λειτουργούν τα beach bars και οι καντίνες στις παραλίες το καλοκαίρι

Αυστηρούς κανόνες στη λειτουργία των επιχειρήσεων, στις οποίες θα παραχωρηθεί το δικαίωμα της απλής χρήσης αιγιαλού και παραλίας, ορίζει νέα απόφαση που υπογράφουν οι Κωστής Χατζηδάκης και Θεόδωρος Σκυλακάκης.

Με την νέα απόφαση, αφού ξεκαθαρίζεται ότι η παραχώρηση απλής χρήσης επιτρέπεται εφόσον διατηρείται ο κοινόχρηστος χαρακτήρας του αιγιαλού και της παραλίας και διασφαλίζεται η ελεύθερη διέλευση του κοινού από και προς τη θάλασσα, τον αιγιαλό και την παραλία, προσδιορίζονται αναλυτικά οι υποχρεώσεις των παραχωρησιούχων καθώς και οι προδιαγραφές των εγκαταστάσεων.

Συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης, ο παραχωρησιούχος έχει τις παρακάτω υποχρεώσεις:

  1. Διασφαλίζει την ελεύθερη, απρόσκοπτη και ασφαλή διέλευση του κοινού στον αιγιαλό και την παραλία.
  2. Διασφαλίζει τη χρήση του αιγιαλού και της παραλίας για άτομα με αναπηρία στους αιγιαλούς και τις παραλίες.
  3. Περιορίζει την ανάπτυξη των ομπρελών, ξαπλωστρών, τραπεζοκαθισμάτων και θαλάσσιων μέσων αναψυχής και λοιπών κινητών στοιχείων σε ποσοστό του εμβαδού της παραχωρούμενης έκτασης που δεν υπερβαίνει το 60% ή το 30%, αν πρόκειται για προστατευόμενο αιγιαλό και παραλία
  4. Διατηρεί καθημερινά καθαρό το παραχωρούμενο τμήμα αιγιαλού και παραλίας.
  5. Αναρτά σε εμφανές σημείο στον αιγιαλό ή την παραλία πινακίδα, η οποία επιτρέπει στο κοινό να έχει πρόσβαση, με ηλεκτρονικό τρόπο, περί συστήματος ηλεκτρονικών καταγγελιών, στα προσδιοριστικά στοιχεία της παραχώρησης, όπως τις συντεταγμένες, τον αριθμό της απόφασης παραχώρησης, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του κοινού και του παραχωρησιούχου και το διάγραμμα της παραχώρησης. Προς τον σκοπό αυτό μεριμνά ώστε η πινακίδα να έχει επαρκείς διαστάσεις και να είναι εμφανής από τους λουόμενους.
  6. Τοποθετεί κινητά στοιχεία για την εξυπηρέτηση του κοινού. Προς τον σκοπό αυτό τοποθετεί ντους και αποδυτήρια.
  7. Μεριμνά για τη διατήρηση της ισορροπίας του οικοσυστήματος του παραχωρούμενου χώρου, όπως με τη διατήρηση της μορφολογίας της ακτής και της ακτογραμμής. Προς τον σκοπό αυτό δεν αλλοιώνει τον παραχωρούμενο χώρο επιφέροντας οποιεσδήποτε μεταβολές (επιχωματώσεις ή άλλες διαμορφώσεις), πέραν του κοσκινίσματος με στόχο τον καθαρισμό της άμμου, παρά μόνο στο βαθμό που επιτρέπεται από τον νόμο και την παρούσα.
  8. Παραδίδει τον παραχωρούμενο χώρο στην αρχική κατάσταση και απομακρύνει τα κινητά στοιχεία κατά τις περιόδους που καθορίζονται στη σύμβαση παραχώρησης.
  9. Διασφαλίζει την παρουσία ναυαγοσώστη, εφόσον του υποδειχθεί ότι η υποχρέωση αυτή δεν καλύπτεται από τον οικείο Δήμο.
  10. Λαμβάνει μέτρα πυροπροστασίας εντός του παραχωρούμενου χώρου καθώς και ασφαλούς απομάκρυνσης του κοινού από τον παραχωρούμενο χώρο σε κύρια οδό σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (π.χ. πυρκαγιάς κ.ά).
  11. Φροντίζει για την προστασία του περιβάλλοντος με τη χρήση φιλικών προς το περιβάλλον υλικών, σε στερεή, υγρή και αέρια μορφή στον παραχωρούμενο χώρο και πέριξ αυτού.
  12.  Εάν η επιχείρηση εξακολουθεί να λειτουργεί μετά τη δύση του ηλίου, διαθέτει χαμηλό και περιορισμένο φωτισμό στο απολύτως αναγκαίο μέτρο, για λόγους ασφαλείας και καθοδήγησης, στο βαθμό που δεν αλλοιώνεται η σχέση με τη φύση. Τοποθετούνται φωτιστικά σώματα που παρέχουν διάχυτο φωτισμό και έχουν τέτοια διαμόρφωση ώστε να εμποδίζεται ο σχηματισμός φωτεινής δέσμης που θα μπορούσε να αποπροσανατολίσει ζώα, να ενοχλήσει επισκέπτες και περίοικους καθώς και πλωτά μέσα. Σε περίπτωση που ο φωτισμός εξασφαλίζεται από φωτιστικά σώματα σε ιστούς, αυτοί τοποθετούνται εκτός των ορίων των διαμορφούμενων διαδρόμων κυκλοφορίας. Οι καλωδιώσεις φθάνουν στα φωτιστικά σημεία υποδαπέδια (προστατευμένα εντός μεταλλικών στεγανών σωληνώσεων – καναλιών) ή, αν δεν είναι εφικτό διαφορετικά, εναέρια με ασφαλή, καλαίσθητο και συντεταγμένο τρόπο. Για το σκοπό αυτό συνιστάται η ηλεκτροδότηση με χαμηλή τάση 48 V (ΙΡ65).
  13.  Εφόσον τοποθετεί ηχητικά συστήματα, ρυθμίζει αυτά σε χαμηλή ένταση στον παραχωρούμενο χώρο. Όταν ο παραχωρούμενος χώρος συνορεύει με οικιστικές περιοχές η παραγόμενη στάθμη θορύβου από μουσική ή σχετικές χρήσεις της κύριας επιχείρησης οφείλει να μην ξεπερνάει τα πενήντα (50) ντεσιμπέλ σε οποιοδήποτε σημείο της παραχωρούμενης επιφάνειας. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις, η παραγόμενη στάθμη θορύβου από μουσική ή σχετικές χρήσεις της κύριας επιχείρησης οφείλει να μην υπερβαίνει τα ογδόντα (80) ντεσιμπέλ.
  14. Στην περίπτωση που τοποθετεί αυτοκινούμενα ή ρυμουλκούμενα τροχήλατα αναψυκτήρια (καντίνες), απαιτείται να είναι εφοδιασμένος με κατάλληλη άδεια λειτουργίας .Ο μέγιστος χώρος που μπορεί να καταλαμβάνει το τροχήλατο αναψυκτήριο δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 15 τ.μ.. Οι καντίνες πρέπει να απέχουν τουλάχιστον εκατό (100) μέτρα από τις εγκατεστημένες επιχειρήσεις (ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, κέντρα αναψυχής κ.λ.π.) και επίσης τουλάχιστον (100) εκατό μέτρα μεταξύ τους.
  15. Μην μεταβιβάσει με οποιονδήποτε τρόπο το παραχωρούμενο δικαίωμα της απλής χρήσης των κοινοχρήστων χώρων, πλην μόνο υπό τις προϋποθέσεις της εκάστοτε ισχύουσας νομοθεσίας.
  16. Εγκατασταθεί στον παραχωρούμενο χώρο μετά την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης, χωρίς να καταλαμβάνει χώρο πέραν του μισθωμένου.
  17. Συνδράμει τα αρμόδια όργανα του Δημοσίου για την προστασία και τη διατήρηση του κοινόχρηστου χαρακτήρα του αιγιαλού και της παραλίας σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en