Α.Ο. Καβάλα: Αποχώρησε ο Γιώργος Μάρα

Την αποχώρηση του Γιώργου Μάρα από την ομάδα ανακοίνωσε η ΠΑΕ Α.Ο. Καβάλα, για προσωπικούς λόγους.

Η διοίκηση της ομάδας τον ευχαριστεί για την έως τώρα προσφορά του και τη συνεργασία, ευχόμενη ό,τι καλύτερο στη συνέχεια της πορείας του.

Παράλληλα, υπογραμμίζεται ότι το πρωτάθλημα συνεχίζεται και τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμη, με την ομάδα να παραμένει συγκεντρωμένη στον στόχο της παραμονής, δίνοντας τη μάχη μέχρι το τέλος.