Η Ανάσταση του Κυρίου στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Ελευθερουπόλεως
Με την προβλεπομένη εκκλησιαστική τάξη εορτάσθηκε το Άγιο Πάσχα στην Ελευθερούπολη.
Η τελετή της Αναστάσεως πραγματοποιήθηκε στην αυλή του Μητροπολιτικού Ιερού Ναού του Αγίου Νικολάου με προεξάρχοντα τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κ. Χρυσόστομο, πλαισιωμένο υπό των Ιερών του Μητροπολιτικού Ναού.

