58ο διήμερο εθελοντικής αιμοδοσίας από τον σύλλογο “Στέλλα Μανώλα Κούρτη” (Video)
Με αυξημένη προσέλευση άρχισε το πρωί της Παρασκευής (10/11) το 58ο διήμερο εθελοντικής αιμοδοσίας, του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών και Δωρητών Οργάνων Σώματος «Στέλλα Μανώλα – Κούρτη», το οποίο συνεχίζεται και το Σάββατο (11/11), στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Καβάλας. «Αισίως συνεχίζουμε με την 58η εθελοντική αιμοδοσία του Συλλόγου μας. Το κλίμα είναι ευχάριστο για άλλη μια φορά, ενώ και ο καιρός είναι σύμμαχός μας. Από νωρίς το πρωί της Παρασκευής οι εθελοντές αιμοδότες, βρέθηκαν στη Λέσχη Αξιωματικών και πιστεύουμε ότι έτσι θα πάει και το Σάββατο, ανάλογα βέβαια και με τις καιρικές συνθήκες που θα επικρατήσουν. Δεχόμαστε τα συγχαρητήρια των αιμοδοτών για την προσπάθεια μας, τους ευχαριστούμε με τη σειρά μας και θέλουμε να πετύχουμε τον στόχο που με όλη την καρδιά μας βάζουμε για τον συνάνθρωπό μας, να ξεπερνάμε δηλαδή κάθε φορά τους ασκούς της προηγούμενης αιμοδοσίας, για να βοηθάμε όλους τους πολίτες», τόνισε χαρακτηριστικά στις δηλώσεις που έκανε, ο πρόεδρος του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών και Δωρητών Οργάνων Σώματος «Στέλλα Μανώλα – Κούρτη», Γιώργος Βασιλειάδης.