4 Ιανουαρίου τα πρώτα εμβόλια στην Καβάλα

Την Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2021 τα πρώτα εμβόλια στην Καβάλα

Όσον αφορά την Καβάλα, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας, Κωνσταντίνο Κλειτσιώτη στο KAVALA POST, τα πρώτα εμβόλια φτάνουν την Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2021 στο Νοσοκομείο και θα αντιστοιχούν στον αριθμό του προσωπικού το οποίο δήλωσε ότι θα εμβολιαστεί, ένας αριθμός ο οποίος σύμφωνα με τον κ. Κλειτσιώτη είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικός στο σύνολο των 960 εργαζομένων στο Ίδρυμα και εκτιμά ότι θα ανέβει έτι περισσότερο.

Οι εμβολιασμοί θα ξεκινήσουν αμέσως μετά την παραλαβή των εμβολίων, ήτοι τη Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2021. «Πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά και θα βγούμε νικητές από αυτόν τον εφιάλτη. Εύχομαι να έχουμε μια καλή χρονιά γεμάτη υγεία, ένα αγαθό τόσο πολύτιμο το οποίο πρέπει να προστατεύσουμε», αναφέρει ο κ. Κλειτσιώτης.