Quantcast
Connect with us

BUSINESS-STORIES

30 χρόνια στα θρανία με την ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ!

Από το 1994, όταν τα πρώτα προϊόντα της ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ εμφανίστηκαν στο ράφι, μέχρι σήμερα έχουν περάσει 30 χρόνια. Σαν να λέμε …μια ολόκληρη γενιά!

Μια γενιά που “παρηγορήθηκε” στην πρώτη Δημοτικού με το σοκολατούχο γάλα της ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ και αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο με μια φέτα ανάμεσα σε δύο φέτες ψωμί. Αγόρια και κορίτσια που έπειτα έκαναν οικογένεια και σήμερα φροντίζουν να μη λείψει το παραμικρό από το Κυριακάτικο τραπέζι.

Μια γενιά που – εδώ και τρεις δεκαετίες – έμαθε να εμπιστεύεται τη διατροφή της στην ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ και να συμπορεύεται στις αξίες της: την αγάπη για τον Άνθρωπο, το Περιβάλλον και την τοπική κοινωνία.

Όμως, αυτά τα 30 χρόνια ήταν και για εμάς ένα μεγάλο σχολείο: μάθαμε να σεβόμαστε τις ανάγκες του καταναλωτή, επενδύσαμε στην ποιότητα και την υγιεινή διατροφή, αντιληφθήκαμε πρώτοι τι σημαίνει η ευζωία για το κοπάδι των αγελάδων μας, αναπτυχθήκαμε και μεγαλώσαμε.

Φυσικά, το δικό μας “σχολείο” δεν σταματά εδώ, καθώς κάθε μέρα που περνά κάνει την ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ ακόμη καλύτερη!

Στο ξεκίνημα αυτής της σχολικής χρονιάς, υποδεχόμαστε στο θρανίο – δίπλα μας – την επόμενη γενιά και ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές, κάθε ηλικίας, το πείσμα και η υπομονή τους να πιάσει τόπο και να κατακτήσουν τους στόχους τους.

Click to comment

Απάντηση

BUSINESS-STORIES

Κατανάλωση | Μετά την Black Friday σειρά παίρνουν Cyber Monday και Travel Tuesday

H Black Friday, η οποία τα τελευταία χρόνια κυριαρχεί και στη χώρα μας, πέρασε δίνοντας σημαντική ανάσα στην αγορά. Ακολούθησε μια ημέρα μετά η -όχι και τόσο γνωστή για τα ελληνικά δεδομένα- Small Business Saturday, που ωθεί τους καταναλωτές να επιλέγουν για τις αγορές τους μικρότερα τοπικά μαγαζιά. Για την ιστορία υπάρχει και η Γκρίζα Πέμπτη, που συμπίπτει με την Ημέρα των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ. Aκολουθεί σήμερα αρκετά σκωπτικά η «No Clever Name For It Sunday» (η Κυριακή χωρίς κάποιο έξυπνο όνομα) και αύριο, ξημερώνει η Cyber Monday.

Η Cyber Monday λαμβάνει χώρα την Δευτέρα μετά την ημέρα των Ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες. Είναι μια πρωτοβουλία των λιανοπωλητών, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν τα έσοδα από πωλήσεις στο διαδίκτυο.

Ο όρος επινοήθηκε από την Έλεν Ντέιβις της Εθνικής Ομοσπονδία Λιανικής και τον Σκοτ Σίλβερμαν. Ο όρος πρωτοεμφανίστηκε στις 28 Νοεμβρίου 2005 σε δελτίο τύπου του Shop.org.

Η Cyber Monday έχει γίνει το διαδικτυακό ισοδύναμο της Black Friday και προσφέρει μια ευκαιρία σε μικρότερους διαδικτυακούς λιανοπωλητές να ανταγωνιστούν τις μεγαλύτερες αλυσίδες

Και η «παράδοση» με τις ημέρες δεν σταματά εδώ

Μετά το πέρας της φρενίτιδας των αγορών ήρθε η ώρα να δώσουμε…(αν βέβαια έχει μείνει κάτι στις τσέπες μας -τέλος του μήνα γαρ…)

Η GivingTuesday, που συχνά διατυπώνεται με το hashtag #GivingTuesday είναι η Τρίτη μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Διαφημίζεται ως «παγκόσμιο κίνημα γενναιοδωρίας που απελευθερώνει τη δύναμη των ανθρώπων και των οργανώσεων να μεταμορφώσουν τις κοινότητές τους και τον κόσμο».

Το GivingTuesday ξεκίνησε ως μια απλή ιδέα το 2012: είναι μια μέρα που ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κάνουν το καλό. Η πρωτοβουλία ήταν το πνευματικό τέκνο του Henry Timms στην 92nd Street Y στη Νέα Υόρκη. Συνιδρυτής ήταν το Ίδρυμα των Ηνωμένων Εθνών, με ισχυρή υποστήριξη από το BLK SHP (Black Sheep).

Ένα παρόμοιο concept παρουσιάστηκε επίσης το 2011 στη μη κερδοσκοπική Mary-Archie Theatre Company στο Σικάγο από τον τότε παραγωγό σκηνοθέτη Carlo Lorenzo Garcia, ο οποίος προέτρεψε τους αγοραστές μέσω της The Huffington Post να υιοθετήσουν μια διαφορετική προσέγγιση: να εξετάσουν το ενδεχόμενο να κάνουν δωρεές σε φιλανθρωπικούς σκοπούς αφού είχαν τελειώσει τις αγορές τους στην Cyber ​​Monday.

Το GivingTuesday έχει λάβει υποστήριξη από το Ίδρυμα Bill & Melinda Gates, το Craig Newmark Philanthropies, το Emerson Collective, το Fidelity Charitable, το Ίδρυμα Ford, την Ford Motor Company, την PayPal, και το Ίδρυμα William and Flora Hewlett.

Ή μήπως Travel Tuesday;

Κατά πολλούς η ημέρα μετά την Cuber Monday είναι Travel Tuesday, ή αλλιώς η ταξιδιωτική Τρίτη:μια ολόκληρη μέρα αφιερωμένη στις καλύτερες ταξιδιωτικές ευκαιρίες στην αγορά.

Πρόκειται για μία ημέρα κατά την οποία πτήσεις , ξενοδοχεία , κρουαζιέρες και άλλα βλέπουν μειωμένες τιμές για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Η δημιουργία του Travel Tuesday αποδίδεται στην Hopper, μια ταξιδιωτική πλατφόρμα που χρησιμοποιείται από εκατομμύρια παγκοσμίως. Ενώ προσφέρθηκαν ειδικές ταξιδιωτικές προσφορές μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών πολύ πριν επινοηθεί ο όρος επίσημα το 2017, αποτελεί πλέον ένα κρίσιμο μέρος του εκτεταμένου Σαββατοκύριακου της Μαύρης Παρασκευής για όσους αναζητούν στην αγορά πτήσεις και διαμονή σε ξενοδοχεία και όχι ηλεκτρονικά είδη και δώρα .

Το Travel Tuesday θα μπορούσε να θεωρηθεί το πιο πρόσφατο αγαπημένο παιδί της εμπορικότητας, αλλά το νέο ξεφάντωμα κρατήσεων για διακοπές αντιπροσωπεύει επίσης τις επιθυμίες των καταναλωτών να ξοδέψουν χρήματα σε εμπειρίες αντί για φυσικά αντικείμενα.

 

Και η Τετάρτη;

Το 2016 η Ring.com ίδρυσε την Εθνική Ημέρα Προστασίας Πακέτων στις ΗΠΑ, καλώντας τους πολίτες να είναι σε επαγρύπνηση και να προστατεύσουν τις πολύτιμες αγορές τους, μετά την καταναλωτική φρενίτιδα των προηγούμενων ημερών.  Η Εθνική Ημέρα Προστασίας Πακέτων ενθαρρύνει τους ιδιοκτήτες σπιτιού να παραμείνουν σε εγρήγορση και να προστατεύσουν τα σπίτια τους από την κλοπή δεμάτων, η οποία γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένη κατά τη διάρκεια των εορτών.

Το Διαδίκτυο έχει διευκολύνει την εύρεση προσφορών και την αποστολή πακέτων απευθείας στα σπίτια μας. Αλλά αυτό διευκολύνει επίσης τους κλέφτες να αρπάζουν τις παραδόσεις μας απευθείας από τα κατώφλια μας. Η Cyber ​​Monday, ειδικότερα, είναι μια μεγάλη ημέρα αγορών μέσω διαδικτύου όπου οι περισσότερες αγορές αποστέλλονται απευθείας στο σπίτι του αγοραστή.

Με την έλευση της Μαύρης Παρασκευής και της Κυβερνο Δευτέρας, έγινε η ανάγκη για μια μέρα που θα ευαισθητοποιήσει για την κλοπή πακέτων και θα βοηθήσει τους ιδιοκτήτες σπιτιού να προστατευτούν από τους κλέφτες. Και κάπως έτσι, γεννήθηκε η Ημέρα Προστασίας Πακέτων.

Small Business Saturday

Η Small Business Saturday είναι μια αμερικανική «εορτή αγορών» που πραγματοποιείται το Σάββατο  μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, δηλαδή σαν χθες…

Η Small Business Saturday, ενθαρρύνει τους καταναλωτές να υποστηρίξουν τις τοπικές και μικρότερες επιχειρήσεις . Η πρώτη εκδήλωση δημιουργήθηκε από την American Express, σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό National Trust for Historic Preservation , τον δήμαρχο της Βοστώνης Thomas M. Menino και τη Roslindale Village Main Street.

Hashtag

Το hashtag του Twitter #SmallBusinessSaturday υπήρχε από τις αρχές του 2010 και χρησιμοποιήθηκε για την προώθηση μικρών επιχειρήσεων κάθε Σάββατο (όχι μόνο εκείνο το Σάββατο μεταξύ Black Friday και Cyber ​​Monday). Το hashtag χρησιμοποιείται με τρόπο παρόμοιο με το #FollowFriday για να τονίσει τις αγαπημένες τοπικές επιχειρήσεις.

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

Tetra Pak & Κρι Κρι | Στρατηγική συνεργασία για την επέκταση της παραγωγής γιαουρτιού στην Ελλάδα

Δημιουργία νέας εγκατάστασης, του μεγαλύτερου παστεριωτή γιαουρτιού στην Ελλάδα, που διπλασιάζει τη χωρητικότητα παραλαβής και αποθήκευσης γάλακτος.

ΗTetra Pak, παγκόσμιος ηγέτης σε λύσεις επεξεργασίας και συσκευασίας τροφίμων, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για τη χρήση ταχέως αναπτυσσόμενων τεχνολογιών και τη δημιουργία καινοτόμων λύσεων, προχώρησε στην επέκταση παραγωγής γιαουρτιού της Κρι Κρι, δημιουργώντας μία νέα μονάδα με διπλάσια δυνατότητα υποδοχής και αποθήκευσης γάλακτος, με την εγκατάσταση του μεγαλύτερου παστεριωτή γιαουρτιού στην Ελλάδα.

Με αφετηρία την καινοτομία ως θεμελιώδη αξία, η Tetra Pak συνεχίζει να επενδύει σε τεχνολογίες αιχμής, συνεργαζόμενη στενά με σημαντικούς «παίκτες» της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών, όπως η κορυφαία ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι, αναπτύσσοντας λύσεις και καινοτόμες προσεγγίσεις που προσαρμόζουν την παραγωγή στις αυξανόμενες απαιτήσεις για ελληνικό γιαούρτι, το οποίο εξάγεται παγκοσμίως.

Ο Βασίλης Ξενογιάννης, Project Manager της Tetra Pak, δηλώνει: «Πρόκειται για ένα έργο γεμάτες προκλήσεις καθώς η επέκταση ήταν μία ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία, και το ζητούμενο δεν ήταν απλώς να προστεθεί άλλη μία γραμμή παραγωγής. Η υλοποίηση έπρεπε να γίνει με την ελάχιστη δυνατή διακοπή της λειτουργίας του εργοστασίου, το οποίο λειτουργεί σχεδόν 24/7 για να ανταποκριθεί στη ζήτηση της αγοράς.»

Ο Δημήτρης Μπαρμπούτης, Διευθυντής Εργοστασίου της Κρι Κρι, υπογραμμίζει: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που μαζί με την Tetra Pak με την οποία συνεργαζόμαστε πλέον 16 χρόνια, ενσωματώσαμε επιτυχώς μια ακόμα τεχνολογική καινοτομία υψηλών προδιαγραφών, συμβάλλοντας στην ταχεία ανάπτυξη της Κρι Κρι. Πρόκειται για μία νέα εγκατάσταση που αλλάζει τα δεδομένα της παραγωγής του γιαουρτιού και μας βοηθά να ανταποκρινόμαστε στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς.»

Παράλληλα, Tetra Pak και Κρι Κρι πρωτοπορούν με μία ακόμα καινοτόμο λύση καθώς προχωρούν στην εγκατάσταση ενός νέου συστήματος ταχείας κατάψυξης υψηλής χωρητικότητας για οικογενειακές συσκευασίες και κύπελλα παγωτών, προκειμένου να υποστηριχθεί η αυξανόμενη ζήτηση στην ελληνική και διεθνή αγορά. Οι εργασίες πρόκειται να ξεκινήσουν σύντομα με στόχο να έχουν ολοκληρωθεί στις αρχές του 2025.

Για την Tetra Pak, η συνεργασία με την Κρι Κρι αποτελεί απόδειξη της υποστήριξης της προς τους συνεργάτες της, δημιουργώντας καινοτομίες και εξερευνώντας νέες μεθόδους παραγωγής, που ενισχύουν τις δραστηριότητές τους.

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

Ανοδική πορεία για την Arla Foods Ελλάς με «ναυαρχίδα» το Lurpak

Σε πορεία ανάπτυξης κινήθηκε το 2023 η Arla Foods Ελλάς.

Όπως προκύπτει από τις επίσημες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, ο καθαρός κύκλος εργασιών ανήλθε σε 64,2 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 5,24% σε σχέση με τα 61 εκατ. ευρώ του 2022. To μικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 6,04% και ανήλθε σε 17,6 εκατ. ευρώ από 16,6 εκατ. ευρώ το 2022. Τα κέρδη προ φόρων ξεπέρασαν τα 1,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 8,01% ενώ ανάλογη άνοδο (8,36%) γνώρισαν και τα κέρδη μετά από φόρους, τα οποία ανήλθαν σε 981.496 ευρώ.

Το Lurpak παραμένει το σημαντικότερο προϊόν της εταιρείας και, όπως σημειώνεται στην οικονομική έκθεση, συνεχίζει να «αναπτύσσεται σημαντικά». Επίσης, στις οικονομικές καταστάσεις τονίζεται πως «σημαντική παραμένει και η ανάπτυξη στις άλλες κατηγορίες προϊόντων της εταιρείας» και συγκεκριμένα στην κατηγορία τυριών και σε εκείνη των έτοιμων ροφημάτων.

Όσον αφορά τη συνέχεια, η διοίκηση της εταιρείας σημειώνει στην οικονομική έκθεση πως το 2024, η αύξηση της τιμής γάλακτος οδήγησε σε προσεκτική αύξηση των τιμών καταναλωτή, έτσι ώστε η Αrla Foods να διατηρήσει τη θέση της στην αγορά, την ανταγωνιστικότητά της και τις πωλήσεις της. «Η εταιρεία θα συνεχίσει την επιτυχημένη προωθητική υποστήριξη για τα προϊόντα Lurpak, τα τυριά Arla καθώς και τα προϊόντα Starbucks και Protein», αναφέρεται επίσης στην οικονομική έκθεση, ενώ τονίζεται πως στόχος της είναι να παραμείνει κερδοφόρα και το 2024.

Ακόμη υπογραμμίζεται πως «θα συνεχίσει να αναπτύσσει τις πωλήσεις στοχευμένα σε συγκεκριμένα προϊόντα και κανάλια πωλήσεων, με στόχο τη συνεχή βελτίωση βασικών οικονομικών δεικτών της επιχειρησιακής της λειτουργίας».

Βασικούς πυρήνες «θα αποτελέσουν η μόχλευση εντός των καναλιών λειτουργίας της, με στόχο τη διασφάλιση της κερδοφορίας της, η οποία το 2024 αναμένεται να κινηθεί σταθερά ανοδικά, καθώς και η ανάληψη όλων των απαραίτητων μέτρων για τη διασφάλιση του cash flow και του καθαρού κεφαλαίου κίνησης, το οποίο, επίσης, αναμένεται να κινηθεί σε καλύτερα επίπεδα σε σχέση με το 2023.

Πηγή : businessnews

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
text about elections
letters AG as logo
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en