Quantcast
Connect with us

MEDIA

21admedia| Ανάδειξη των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης καθολικά και πολυδιάστατα

Μια νέα σελίδα ανοίγει στον περιφερειακό Τύπο με την παρουσίαση του δημοσιογραφικού – επιχειρηματικού εγχειρήματος του δημοσιογραφικού οργανισμού 21 admedia, ο οποίος μπαίνει δυναμικά στην καθημερινότητα της Θεσσαλίας.

Για πρώτη φορά στην περιφέρεια ξεδιπλώνεται μια πολύπλευρη και οργανωμένη πρωτοβουλία ανάδειξης των μέσων μαζικής ενημέρωσης καθολικά και πολυδιάστατα.

Σήμερα στο Divani Palace παρουσιάστηκε το σύνολο των δραστηριοτήτων του δημοσιογραφικού οργανισμού 21 ad media με προτεραιότητα στη νέα καθημερνή εφημερίδα της Λάρισας, την “Πολιτεία Λαρισαίων” η οποία θα κυκλοφορήσει την Κυριακή 3 Απριλίου.

Είναι η πρώτη φορά που υλοποιείται μια τέτοια πολυδιάστατη προσπάθεια στο χώρο της ενημέρωσης και αυτό επειδή ένας άνθρωπος, ο πρόεδρος της 21 admedia, κύριος Αχιλλέας Νταβέλης, την οραματίστηκε, την πίστεψε και αφοσιώθηκε στην υλοποίηση της.

Η εκδήλωσε ξεκίνησε με την παρουσίαση του εγχειρήματος από τον καταξιωμένο δημοσιογράφο Γιώργο Κουβαρά ο οποίος είχε και την ευθύνη συντονισμού της.

Μαρίνα Αποστολοπούλου
Διευθύντρια Ενημέρωσης του δημοσιογραφικού Οργανισμού 21 ADMEDIA, Διευθύντρια Σύνταξης της «Πολιτείας Λαρισαίων»

«Σήμερα, νιώθω ότι είμαστε συμμέτοχοι σε μία ιστορική στιγμή και καμπή για τον περιφερειακό τύπο. Και αυτό, εμάς, που συμμετέχουμε στο εγχείρημα του Δημοσιογραφικού Οργανισμού 21 ADMEDIA μας δίνει μεγάλη χαρά ενώ συνάμα αποτελεί τεράστια ευθύνη.

Ως δημοσιογράφος θα μου επιτρέψετε να αναφερθώ στις «ειδήσεις» της αποψινής παρουσίασης.

*«Είδηση» είναι το γεγονός ότι στην Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι η πρώτη φορά που υλοποιείται μία τέτοια πολυδιάστατη επιχειρηματική προσπάθεια στον χώρο του τύπου που περιλαμβάνει γραμμική-ψηφιακή τηλεόραση, γραμμικό-ψηφιακό ραδιόφωνο και podcast, καθημερινή εφημερίδα στην Περιφερειακή Ενότητα της Λάρισας, καθώς και ηλεκτρονική ενημερωτική ιστοσελίδα (FORMedia).
Και αυτό, επειδή ένας άνθρωπος, ο πρόεδρος της 21 ADMEDIA ο κ Αχιλλέας Νταβέλης, το οραματίστηκε, το πίστεψε και αφοσιώθηκε στην υλοποίηση του μαζί με τους συνεργάτες του.

«Είδηση» είναι η ξεχωριστή περίπτωση της καθημερινής εφημερίδας ακριβώς γιατί, στην Λάρισα επί δεκαετίες δεν έχει εκδοθεί καθημερινή εφημερίδα.

Η εφημερίδα η οποία από την Κυριακή θα βρίσκεται κοντά σας, επιδιώκει να περιλάβει και να εκφράσει το «όλον» όχι μόνον «μέρος» του αναγνωστικού κοινού. Να αποτελέσει ακριβώς την εστία της «Πολιτείας των Λαρισαίων» για αντικειμενική, ανεξάρτητη, αξιόπιστη, έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση χωρίς δεσμεύσεις. Είναι η νέα πρόταση στην ενημέρωση.

Είναι μία σύγχρονη εφημερίδα που «παντρεύει», γι’ αυτό και πέραν του «παραδοσιακού» έχει προβλεφθεί η δυνατότητα, να έχει και ψηφιακό αποτύπωμα.
Η δραστηριοποίηση ενός οργανισμού πολυμέσων δεν μπορεί παρά να λειτουργεί βασιζόμενη στην αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων.

Μια τέτοια άρρηκτη σχέση μεταξύ των μέσων, δεν μπορεί παρά να στηρίζεται στην ομαδική προσπάθεια και δουλειά. Πιστεύουμε στην ομάδα. Δουλεύουμε ως ομάδα. Γιατί όλοι ως επαγγελματίες γνωρίζουμε την σημασία και τη δύναμη της. Και θέλω να ευχαριστήσω θερμά, τους συναδέλφους δημοσιογράφους που πλαισιώνουν το εγχείρημα, γιατί πραγματικά έχουν δώσει τον καλύτερο τους εαυτό, με συνέπεια και επαγγελματισμό για την ευόδωσή του.

Προχωράμε με γνώμονα την αλήθεια και την πίστη στην έντιμη ενημέρωση με σεβασμό στον θεατή, στον ακροατή, στον αναγνώστη, στον άνθρωπο».

 

Βασίλης Δανός
Εκδότης της εφημερίδας «Θεσσαλία»

«Είμαι σήμερα εδώ γιατί όταν ο Αχιλλέας Νταβέλης και ο Γρηγόρης Παπαχαραλάμπους ήρθαν στον Βόλο και είδαν το χαρτί με το ρολό να ξετυλίγεται, κατάλαβα ότι στο αίμα του Αχιλλέα θα έτρεχε μελάνι…

Αγάπησε αμέσως αυτό που είδε και την ίδια ώρα αποφασίστηκε να δημιουργηθεί η εφημερίδα.

Η Λάρισα και ο Βόλος ήρθαν πάρα πολύ κοντά ίσως για πρώτη φορά. Αυτή η σπουδαία συνδυασμένη περιοχή πρέπει να ανταποκριθεί επάξια στις εποχές που ακολουθούν και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να συμβεί αυτό.

Το αποτέλεσμα το έχετε στα χέρια σας και είναι ορατό. Η μαγεία του χαρτιού να αποκτά εικόνα, γραφή, είδηση και να μένει συνεχώς ζωντανό.

Αυτή η συνεργασία ξεκινάει στον πολιτικοκοινωνικό, πολιτιστικό, αθλητικό επίπεδο για να δώσει πνοή και όραμα. Τα 125 χρόνια της Θεσσαλίας ήρθαν να βρουν την Πολιτεία Λαρισαίων με ένα όραμα για το μέλλον.

Το εγχείρημα του Νταβέλη έχει σκοπό να αλλάξει την ιστορία των εφημερίδων της περιφέρειας. Μοναδική και πρωτοπόρα φιλοσοφία που δίνει πνοή στη δημοσιογραφία όλων των ειδών.

Δίνουμε τις καλύτερες ευχές μας στην Πολιτεία να επεκταθεί περισσότερο. Με όλη μας την καρδιά, καλή πορεία».

 

Χρήστος Πίσσας
Υπεύθυνος του FORMedia TV

«Είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς που μοιραζόμαστε αυτές τις στιγμές μαζί σας. Η ισχύς εν τη ενώσει γίνεται πράξη μέσω του 21admedia.

Σε αυτό το εγχείρημα ενώθηκαν δημοσιογράφοι και πορείες από όλη τη Θεσσαλία και συμμετέχουμε με πρωτεργάτη τον Αχιλλέα Νταβέλη.

Αφήσαμε σε δεύτερη μοίρα το εγώ για να υλοποιήσουμε το πολύ μεγάλο όραμα, που θα έχει την εικόνα της Θεσσαλίας.

Θέλω να επισημάνω ότι κάνουμε πράξη τις συνέργειες. Σχετικά με την εφημερίδα θέλω να πω ότι όλοι είναι άξιοι συγχαρητήριων γιατί έκαναν κάτι που μέχρι πρότινος έμοιαζε σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Δίνουν ζωή στο χαρτί, σε έναν άψυχο οργανισμό μέχρι πρότινος. Ξεφυλλίζοντας το πρώτο φύλλο της εφημερίδας, θα δείτε όσα λέω.

Το TV10 τελειώνει σε λίγες μέρες και παραδίδει τη σκυτάλη στο FormediaTV. Αλλάζουν τα μέσα ενημέρωσης και προκύπτει η νέα εποχή, η ψηφιακή.

Το νέο τηλεοπτικό κανάλι θα είναι στις οθόνες σας σε λίγες ημέρες. Θα πέσουν οι τίτλοι τέλους του TV10 και θα βλέπετε στις οθόνες σας την κάρτα του FormediaTV με μια σειρά από εκπλήξεις που θα σας προϊδεάσουν.

Μέχρι 30 Ιουνίου θα έχουμε μια πρώτη γεύση από το πρόγραμμα, μέχρι 30 Αυγούστου θα έχουμε ένα καλοκαιρινό πρόγραμμα και από Σεπτέμβρη θα μπούμε σε πλήρες πρόγραμμα.

Η Νίκη Καραΐσκου και οι συνεργάτες δουλεύουν ήδη για να σας παρουσιάσουν κάτι πολύ καλό. Η Αθήνα θα ζηλέψει εμάς, αντί εμείς να ζηλέψουμε την Αθήνα.

Θα έχουμε ό,τι πιο σύγχρονο στη διάθεσή μας. Θα παρακολουθούμε τις ειδήσεις και τις εξελίξεις σε πραγματικό χρόνο. Μας δίνει τη δυνατότητα αυτή η τεχνολογία που έχουμε στη διάθεση μας. Το κανάλι θα έχει επιμόρφωση και ψυχαγωγικό τομέα, τονίζω ότι έχουμε ήδη ξεκινήσει μια σειρά από εσωτερικές παραγωγές εκπομπών και ντοκιμαντέρ.

Δουλεύουμε πάνω σε μια σειρά από ντοκιμαντέρ που φιλοδοξούμε να πάρουν μέρος σε διεθνή φεστιβάλ, που θα δουν ως επίκεντρο τη Θεσσαλία. Το FormediaTV θα έχει τα στούντιο στη Λάρισα, δύο υπερσύγχρονα στούντιο. Θα υπάρξουν στούντιο στα Τρίκαλα που θα καλύπτουν τη δυτική Θεσσαλία και εκλεκτές παρουσίες στον Βόλο και στις Σποράδες. Ψηφιακή και γραμμική θα είναι η εκπομπή του σήματος μας. Θα δείτε περισσότερα σύντομα στις οθόνες σας.

Να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Αχιλλέα Νταβέλη, τον αδερφό του Γιάννη Νταβέλη και στην ψυχή του admedia, τον Γρηγόρη παπαχαραλαμπους. Μας έχουν αγκαλιάσει από την πρώτη στιγμή και προσπαθούν να μας ωθήσουν για να υλοποιήσουμε το πολύ μεγάλο όραμα που έχουν. Έχουμε το αρτιότερο δημοσιογραφικό επιτελείο, τα τελειότερα μηχανήματα, εγκαταστάσεις που δεν τις έχουν Αθηναϊκοί σταθμοί. Είμαστε καταδικασμένοι να πετύχουμε και αυτό θα γίνει προς όφελος της Θεσσαλίας. Είμαι ιδιαίτερα συγκινημένος γιατί πριν από 4 χρόνια βρισκόμουν στο νοσοκομείο Τρικάλων. Ήμουν σε κρίσιμη κατάσταση.

Με τη βοήθεια του Θεού και χάρις στις ιατρικές προσπάθειες του προσωπικού του νοσοκομείου Τρικάλων, βρίσκομαι σήμερα κοντά σας, ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον.

Ξέχασα κάτι πολύ σημαντικό. Για πρώτη φορά περιφερειακό κανάλι θα έχει στούντιο στην πρωτεύουσα. Εκεί θα υπάρχει η καρδιά των γεγονότων, απέναντι από τη Βουλή. Πλήρως εξοπλισμένο παράρτημα για να μεταφέρεται άμεσα ο παλμός των γεγονότων. Ευχαριστώ πολύ».

 

Απόστολος Γκόγκας
Υπεύθυνος του προγράμματος του FORMedia radio και ραδιοφωνικός παραγωγός

«Είναι λίγα τα χρόνια που ασχολούμαι με τα Μέσα Ενημέρωσης και δη με το ραδιόφωνο. Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι και περήφανοι που βρισκόμαστε εδώ σήμερα. Μας δίνεται η δυνατότητα να συμμετάσχουμε σε μια επανάσταση για τον περιφερειακό τύπο. Στηριχτήκαμε στις αξίες του κ. Νταβέλη.

Η σημερινή ημέρα αποτελεί μια επανάσταση γιατί θα φέρει κάτι πρωτοποριακό σε σχέση με όσα γνωρίζαμε ως τώρα. Δεν μπορούσαμε να λείπουμε από το κάλεσμα του Αχιλλέα Νταβέλη καθώς μας δίνεται η δυνατότητα να αναπτύξουμε όσα θέλουμε.

Μας δίνονται όλα τα μέσα για να αναπτύξουμε αυτό που ζητούν οι ακροατές της Θεσσαλίας. Πλέον ανοίγεται μια νέα εποχή για τα ΜΜΕ της Θεσσαλίας. Για το ραδιόφωνο η σημερινή αρχή κρύβει πολλά μεγάλα στοιχήματα.

Ο Αχιλλέας Νταβέλης εξασφαλίζει τη λειτουργία του γραμμικού ραδιοφώνου και παράλληλα γίνεται μεγάλη δουλειά στο κομμάτι των νέων τεχνολογιών είτε μιλάμε για το ψηφιακό ραδιόφωνο είτε για το ποντκαστ.

Όλα τα χρόνια γίνεται μια προσπάθεια για να δημιουργηθεί κάτι πανθεσσαλικό, οπότε αυτό που γίνεται σήμερα είναι σημαντικό. Είναι μεγάλη τιμή που ο Αχιλλέας Νταβέλης μας συμπεριέλαβε σε αυτό το εγχείρημα, είναι μια μεγάλη επανάσταση όλο αυτό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Νταβέλη για την εμπιστοσύνη που μας δείχνει και παράλληλα να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο που θα συμμετάσχει σε όλο αυτό. Ξεκινάει μια νέα εποχή».

 

Γρηγόρης Παπαχαραλάμπους
Γενικός Διευθυντής της 21admedia

«Είμαι πολύ χαρούμενος που σας καλωσορίζω στη σημερινή εκδήλωση μας. Είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε σημαντικά πράγματα από σημαντικούς ανθρώπους. Προηγήθηκαν παρεμβάσεις που έδωσαν το στίγμα του εγχειρήματος. Βρισκόμαστε ήδη από καιρό με νέα δεδομένα στην αγορά. Τα ερωτήματα είναι πολλά και όλοι σκέφτονται τι θα γίνει με τα έντυπα; θα νικήσουν τα πίξελ το χαρτί; Αποτελούν όαση αξιοπιστίας οι εφημερίδες; Μπορούν να προσαρμοστούν στη νέα εποχή; Μπορούν να προσελκύσουν νέους σε ηλικία αναγνώστες; Πώς μπορούμε να προστατευτούμε από τα fake news; Μέσα σε αυτό το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και δυσδιάκριτο περιβάλλον, που δημιουργεί τεράστιες προοπτικές, ευθύνες και κινδύνους, ο δημοσιογραφικός οργανισμός 21admedia οργανώνει το δικό του εγχείρημα.

Επενδύσουμε στην ποιότητα, στην εγκυρότητα, στην αξιοπιστία. Στελεχώνουμε τον δημοσιογραφικό μας οργανισμό με πάνω από 40 άτομα όλων των ειδικοτήτων. Συνεργαζόμαστε με εκδοτικές εταιρείες με εμπειρία και γνώση. Εξοπλίζουμε με μηχανήματα ένα υπερσύγχρονο κτίριο στο κέντρο της Λάρισας. Συνεργαζόμαστε με μόνιμα ανταποκριτή στις Βρυξέλλες. Έχουμε παράρτημα στην Αθήνα στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας.

Ετοιμάζουμε ένα πακέτο παροχών για τους ανθρώπους που εμπιστεύονται την ενημέρωση και την ψυχαγωγία τους σε εμάς.

Στόχος να παράγουμε ειδήσεις και όχι να αναπαράγουμε ειδήσεις και δελτία τύπου. Θα αφήσουμε συνειδητά εκτός όλα τα σκουπίδια, γιατί υπάρχουν πολλά και στον χώρο της ενημέρωσης. Θα επιδιώξουμε να ψυχαγωγήσουμε, να ενημερώσουμε. Να προβάλλουμε τον τόπο μας, τις παραδόσεις, τον πολιτισμό της περιοχής μας. Όλα αυτά με απόλυτο σεβασμό στο κοινό μας, με τιμιότητα, χωρίς υπερβολές και ανήθικους υπαινιγμούς. Δεν επιθυμούμε να δημιουργήσουμε ρήγματα και προβληματισμούς. Θα επιδιώξουμε τον δημιουργικό ανταγωνισμό. Σεβόμαστε όσους παράγουν ενημέρωση. Με τη λειτουργία μας ανεβάζουμε τον πήχη και βοηθάμε τον κλάδο να ανασυνταχτεί σε όλα τα επίπεδα. Στον χώρο των εφημερίδων τίποτα δεν έχει μείνει ίδιο σε σχέση με δέκα χρόνια πριν. Έχουν κλείσει μεγάλες μονάδες. Το site λειτουργεί τους τελευταίους μήνες, γνωρίζαμε ότι η ενημέρωση είναι ταχύτατη μέσω του διαδικτύου. Οι ανάγκες είναι αυξημένες.

Η ενημέρωση είναι αμφίδρομη στις ιστοσελίδες. Δημιουργήσαμε ένα site με πλούσιο ειδησεογραφικό υλικό. Έχουμε συνεχή ενημέρωση, άμεση παρουσία στον τόπο των γεγονότων και ελεύθερα ρεπορτάζ για την προβολή της περιοχής μας. Έχουμε δυνατότητα Web TV και podcast. Κάθε άνθρωπος που είναι στο site έχει τη δυνατότητα της ακουστικής ενημέρωσης, αφορά και τα άτομα με ειδικές ικανότητες όπως καταλαβαίνετε. Για την τηλεόραση μια δυναμική ομάδα νέων και έμπειρων συνεργατών δημιουργεί ένα σύγχρονο πρόγραμμα για όλα τα φλέγοντα ζητήματα.

Τα δελτία ειδήσεων θα έχουν ζωντανή σύνδεση με Αθήνα, Βρυξέλλες και τους νόμους της Θεσσαλίας. Το δημοσιογραφικό έργο δεν περιορίζεται στην περιφέρεια. Θέλουμε να σαρώνουμε την περιοχή και να προβάλλουμε τα πάντα. Θα ξεκινήσουμε και την προβολή της ψηφιακής Formedia tv. Πέραν της live εκπομπής θα επιλεγεί ο καθένας να παρακολουθήσει ψυχαγωγικές εκπομπές, συναυλίες, ντοκιμαντέρ και άλλα. Διαθέτουμε 4 στούντιο εξοπλισμένα με κάμερες 4Κ. Το ραδιόφωνο είναι σύντροφος, πάθος, συνοδοιπόρος. Φιλοδοξούμε να προσφέρουμε κάτι νέο στους ακροατές μας, απόλυτα καθαρό και σταθερό σήμα σε μεγάλη γεωγραφική έκταση. Θα έχουμε μουσικές εκπομπές που θα αναδεικνύουν τάσεις, για όλα τα γούστα μουσικής. Θα συνεργαζόμαστε με τον realfm και οργανώνουμε εκπομπές που προβάλλουν την καθημερινότητα και θα είναι ένα διαδραστικό ραδιόφωνο. Μέσω διαδικτύου όποιος επιθυμεί θα παρακολουθεί live τους μουσικούς μας παραγωγούς από το στούντιο. Τέλος έχουμε την πολιτεία Λαρισαίων. Η απόφαση μας για έκδοση εφημερίδας απαίτηση μια επίπονη και σύγχρονη ανάλυση. Η ανάγκη για έκδοση στη Λάρισα μιας καθημερινής εφημερίδας ήταν δεδομένη. Οι δυσκολίες στην εποχή μας είναι τεράστιες.

Χρειάστηκε να υπερβούμε τα όρια μας πολλές φορές για να μετράμε σήμερα λίγες μέρες πριν την έκδοση της εφημερίδας. Δύο συναισθήματα μας κατακλύζουν, χαρά και αγωνία. Χαρά γιατί είμαστε σίγουροι για το αποτέλεσμα, παράλληλα αγωνία γιατί θέλουμε όλοι οι πολίτες της περιοχής να αγκαλιάσουν την προσπάθεια μας, το αναγνωστικό κοινό θέλουμε να μείνει ικανοποιημένο.

Θα παραθέσω τρεις βασικές προσκλήσεις. Θέλουμε να φέρουμε κοντά στην εφημερίδα νέους ανθρώπους, θέλουμε πίστη συνδρομητική βάση, θέλουμε να πρωτοπορήσουμε στον μετασχηματισμό των εφημερίδων. Με την εφημερίδα επιχειρούσε να φέρουμε όσο γίνεται πιο κοντά το χαρτί στις σύγχρονες τεχνολογίες και ενσωματώνουμε σε ευρεία κλίμακα τη διαδικασία του QR CODE. Όλα τα άρθρα και τα ρεπορτάζ θα παραπέμπουν στην ψηφιακή μορφή του ρεπορτάζ.

Ενσωματώνουμε δίπλα στην επικεφαλίδα κάθε άρθρου, μια ένδειξη για τον χρόνο που απαιτείται για να διαβαστεί το εκάστοτε άρθρο. Καθένας θα ξέρει πόσο χρόνο χρειάζεται για να το διαβάσει. Τοποθετούμε εμβόλιμα μικρά baner, για σημαντικά θέματα του άρθρου. Τέλος, η έκδοση μας στην ψηφιακή της μορφή pdf θα παραδίδεται σε όλους με το τέλος της σελιδοποίησης.

Δημιουργούμε νέες στήλες, συνεργαζόμαστε με φορείς και δομές, εκπαιδευτικά ιδρύματα. Προγραμματίζουμε ένα ευρύ πλάνο χορηγιών. Οι ανάγκες είναι μεγάλες θα είμαστε στο πλευρό όλων των φορέων που ζητούν τη βοήθεια μας. Είναι υποχρέωση μας να προσφέρουμε δωρεάν για όλους τους συμπολίτες τις καταχωρήσεις που αφορούν την εξόδιο ακολουθία συγγενικών τους προσώπων. Θα έχουμε δώρα, κληρώσεις και διαγωνισμούς. Για τους συνδρομητές μας οργανώσαμε κάτι πρωτόγνωρο για όλη την Ελλάδα. Για όλη την διάρκεια του έτους οργανώνουμε διαγωνισμούς με πρωτόγνωρο δώρα. Τον Δεκέμβριο γίνεται κλήρωση για ένα νεόδμητο πολυτελές διαμέρισμα 67τμ στην οδό Παναγούλη. Κάνουμε κληρώσεις για δύο αυτοκίνητα, ένα τον Σεπτέμβρη και ένα τον Ιούνιο. Ένα audi και ένα golf προσφορά της εταιρείας Παπαδόπουλος ΑΕ. τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο έχουμε κλήρωση ηλεκτρικού ρεύματος καθαρής αξίας 1000 ευρώ, σε συνεργασία με την Ηρων και τη vatt and volt. Θα έχουμε προσφορές από το animus aesthetic για περιποίηση προσώπου στους συνδρομητές μας.

Η αξία των δώρων ξεπερνά τις 250.000 ευρώ. Θέλουμε να έχουμε μια ισχυρή συνδρομητική βάση. Οι συνδρομητές μπορούν να καταχωρούν στην εφημερίδα σημαντικό αριθμό αγγελιών δωρεάν. Οδόν αφορά τη διαφημιστική προβολή των πελατών μας σχεδιάσαμε πακέτα, δίνοντας την ευκαιρία στους επιχειρηματίες να προβάλλουν τα προϊόντα τους σε όλα τα μέσα ταυτόχρονα. Το εμπορικό μας τμήμα θα βρεθεί κοντά σε κάθε επιχείρηση της περιοχής για να αναλύσει τις προτάσεις μας και να αφουγκραστεί τις ανάγκες της εποχής. Τις επόμενες ημέρες α τα μέσα θα είναι σε λειτουργία, ο κόσμος θα είναι ο κριτής μας. Ευχαριστώ τον πρόεδρο Αχιλλέα Νταβέλη γιατί βρέθηκε στο πλευρό μας, μαζί προσπαθήσαμε για αυτό το εγχείρημα.

Ευχαριστώ τη Μαρίνα Αποστολοπούλου, ζήσαμε πολλές στιγμές μαζί. Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους στην 21admedia. Ευχαριστώ όλους εσάς για τη σημερινή εντυπωσιακή μας παρουσία. Θέλω να δεσμευτώ για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Σας θέλουμε όλους κοντά μας».

 

Τα ΜΜΕ της 21 admedia

Ο ηλεκτρονικός τύπος, η υψηλή τεχνολογία και η παραδοσιακή δημοσιογραφία, συναντιούνται υπό την «ομπρέλα» της 21 ADMEDIA καλύπτοντας όλο το φάσμα των ενημερωτικών μέσων, τα οποία θα είναι πανθεσσαλικής εμβέλειας, πλην της εφημερίδας η οποία θα εκδίδεται για την Λάρισα.

  • Ήδη βρίσκεται σε λειτουργία ο δημοσιογραφικός ιστότοπος «FORMedia.gr» με πρωτογενές ποιοτικό υλικό και έγκυρη δημοσιογραφική ματιά και ακολουθούν:

*Καθημερινή εφημερίδα η οποία θα κυκλοφορήσει στην Λάρισα την Κυριακή 3 Απριλίου, εκεί όπου η έντυπη δημοσιογραφία συναντά την τεχνολογία, καθώς πέραν του «παραδοσιακού» τρόπου προβολής των ειδήσεων έχει προβλεφθεί η δυνατότητα, να έχει και ψηφιακό αποτύπωμα. Με τον QR code του ψηφιακού μετασχηματισμού, που δίνει την ευκαιρία στον αναγνώστη να «οδηγηθεί» σε οιοδήποτε ψηφιοποιημένο αρχείο της.

  • Η τηλεόραση FORMedia tv όπου η παραδοσιακή αναλογική μορφή συναντά την νέα ψηφιακή web εκδοχή
  • Το FORMedia radio με γραμμική και ψηφιακή κάλυψη των ειδήσεων.

Για να λάβει σάρκα και οστά αυτό το εγχείρημα ένωσαν τις δυνάμεις τους με την 21 ADMEDIA επιχειρηματίες του χώρου από διαφορετικές περιοχές της Θεσσαλίας, οι οποίοι μοιράστηκαν το ίδιο όραμα.

Η αξιοπιστία, η εγκυρότητα, η αναλυτική προσέγγιση των γεγονότων, η αντικειμενική ματιά, η ελεύθερη έκφραση, ο σεβασμός στον πολίτη αποτελούν την «πυξίδα» σε αυτό το πρωτοπόρο εγχείρημα στον χώρο του περιφερειακού τύπου που έρχεται να δώσει νέα διάσταση και πνοή στη ενημέρωση.

  

Πηγή:formedia.gr

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading

MEDIA

Έμφυλη Βία: Γυναικοκτονία

Ως γυναικοκτονία μπορούμε να πούμε ότι είναι ότι χειρότερο μπορεί να λάβει χώρα, ως βία κατά των γυναικών.  Η γενική έννοια της γυναικοκτονίας παραπέμπει στη δολοφονία μιας γυναίκας ή ενός κοριτσιού εξαιτίας του φύλου τους. Με τη Διακήρυξη της Βιέννης για τις Γυναικοκτονίες  ο ΟΗΕ, αναγνώρισε διαφορετικά είδη γυναικοκτονίας, όπως: η δολοφονία γυναίκας ως αποτέλεσμα συντροφικής βίας, ο βασανισμός και η δολοφονία γυναίκας ως αποτέλεσμα μισογυνισμού,  η δολοφονία γυναικών και κοριτσιών εξαιτίας του σεξουαλικού προσανατολισμού τους και της ταυτότητας φύλου, και άλλες περιπτώσεις  γυναικοκτονίας οι οποίες συνδέονται με  το οργανωμένο έγκλημα, εμπόρους ναρκωτικών, ή την εμπορία γυναικών και κοριτσιών.

Ο όρος γυναικοκτονία, έρχεται από παλιά, όταν το 1976 τον κατέγραψε η κοινωνιολόγος Diana E. H. Russel, ορίζοντας έτσι το εγκληματολογικό και ανθρωπολογικό αυτό φαινόμενο. Ο όρος «γυναικοκτονία» έγινε ευρέως γνωστός και υιοθετήθηκε από την εγκληματολογία μετά το 1992, έπειτα από μία συλλογή δεδομένων  που επιμελήθηκαν από κοινού η εγκληματολόγος Jill Radford,  και η κοινωνιολόγος  Diana. H. Russel.

Τα συστήματα συλλογής δεδομένων, ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό από το ένα κράτος μέλος της ΕΕ στο άλλο, καθώς βασίζονται σε διάφορες πηγές. Για την Ελλάδα τα δεδομένα τα έχουμε από την Ελληνική Αστυνομία και εφόσον αυτά δημοσιοποιούνται. Έτσι υπολογίζεται ότι στην Ευρώπη το 30% των γυναικών ή / και κοριτσιών, που έχουν πέσει θύμα ανθρωποκτονίας, δολοφονούνται από πρόθεση από τον ερωτικό σύντροφο.

‘Όταν μιλάμε για ερωτικό σύντροφο, εννοούμε  τον  πρώην ή νυν σύζυγος ή σύντροφος, ανεξάρτητα από το αν ο δράστης μοιράζεται ή μοιραζόταν κατά το παρελθόν την ίδια στέγη με το θύμα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας στην Ελλάδα,  το 2017,  το 35 % ήταν θύματα ανθρωποκτονίας που σχετιζόταν με ενδοοικογενειακή βία.

Ένα σημαντικό θέμα που έχει προκύψει, ώστε να επανασχεδιαστεί η νομοθεσία για να υπάρχει σημαντική αντιμετώπιση του προβλήματος, είναι η κατανόηση του προβλήματος ως προς την φύση του και την συχνότητά του, όπως επίσης και το κίνητρο της δολοφονίας.

Εάν γυρίσουμε λίγο το χρόνο προς τα πίσω, θα θυμόμαστε τα στυγερά εγκλήματα – γυναικοκτονίες  που διαπράχτηκαν στην Ελλάδα,  στο τέλος του 2018 και στην αρχή του 2019, και συγκεκριμένα  για το βιασμό και την γυναικοκτονία της Ελένης Τοπαλούδη στη Ρόδο, από δύο νεαρούς άντρες με τους οποίους αρνήθηκε να συνευρεθεί ερωτικά, και τη δολοφονία της Αγγελικής Πέτρου στην Κέρκυρα, από τον πατέρα της, ο οποίος δεν ενέκρινε  τη σχέση που είχε με άνδρα από το Αφγανιστάν.

Συνοπτικά τα τελευταία 5 έτη, έχουμε αντίστοιχα από το έτος 2019, μέχρι και σήμερα, κατά έτος αντίστοιχα: 17, 19, 31, 26, 15, 6, με τελευταία την περίπτωση,  της 28ης έξω από το Αστυνομικό Τμήμα των Αγίων Αναργύρων και την στυγερή δολοφονίας της από τον πρώην σύντροφό της.

Παγκοσμίως,  κάθε  μέρα, σε όλο τον κόσμο, δολοφονούνται 137 γυναίκες, κατά μέσο όρο, από (πρώην ή νυν) συζύγους ή συντρόφους ή από κάποιο μέλος της οικογένειας τους, ενώ το 2017,  ένα ποσοστό  58% διαπράχθηκε από (πρώην ή νυν) συζύγους ή συντρόφους ή μέλη της οικογένειας τους, με βάση τα στοιχεία  του Γραφείου των Ηνωμένων Εθνών για τα Ναρκωτικά και το Έγκλημα (UNODC).

Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΕ το 22% των γυναικών, έχει πέσει θύμα, σωματικής ή / και σεξουαλικής βίας. Οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστό  γυναικοκτονιών,  είναι η Αργεντινή, το Ελ Σαλβαδόρ, η Ινδία, η Ονδούρα και το Μεξικό, ενώ υψηλά ποσοστά καταγράφονται και στη Γουατεμάλα, την Κολομβία, τη Βραζιλία, τη Ρωσία και τη Νότια Αφρική.  Επιπλέον, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου για την Ισότητα των Φύλων, EIGE:

  • Στην Βρετανία, κάθε τρεις μέρες δολοφονείται μία γυναίκα
  • Στη Σουηδία, κάθε δέκα μέρες κακοποιείται μέχρι θανάτου από το σύζυγο ή σύντροφό της
  • Στην Ισπανία, μία γυναίκα δολοφονείται κάθε τέσσερεις μέρες, περίπου 100 τον χρόνο
  • Στην Γαλλία, μία γυναίκα δολοφονείται κάθε πέντε μέρες εξαιτίας κακοποίησης στο σπίτι
  • Στην Ελλάδα, την Πέμπτη 11/04/2024, καταγράφηκαν 103 περιστατικά, έγιναν 43 συλλήψεις με αυτόφωρη διαδικασία, ενώ 3 θύματα ζήτησαν να μεταφερθούν σε κατάλυμα, με την πλειονότητα των περιστατικών να έγιναν στη Αττική, και συγκεκριμένα έγιναν 47 καταγγελίες και 17 συλλήψεις.
  • Επίσης δημιουργήθηκε νέα πλατφόρμα, με το όνομα stop-bulling.gov.gr,  για την δημιουργία καταγγελιών φαινομένων bulling στα σχολεία, όπου γονείς και μαθητές, μπορούν να καταγράψουν τα φαινόμενα βίας όπου πέφτουν στην αντίληψή τους, ή είναι οι ίδιοι θύματα σχολικού εκφοβισμού
  • Επίσης με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ. κάθε 45 λεπτά η αστυνομία δέχεται μία καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία, ενώ 270 γυναίκες χρησιμοποίησαν το panic button

Βέβαια δεν θα πρέπει να παραλείπουμε και την δημιουργία  ειδικών διαμορφωμένων χώρων  που θα λειτουργούν ως safe houses, για την βραχυπρόθεσμη ασφαλή φιλοξενία γυναικών – θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας, καθώς και μελών της οικογένειάς  τους, σε όλη την επικράτεια. Χώροι οι οποίοι θα φυλάσσονται από την ΕΛ.ΑΣ., ενώ σε συνεργασία με τις δομές του Υπουργείου Οικογένειας και Κοινωνικής Συνοχής, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και άλλους φορείς, θα παρέχεται κάθε είδους βοήθεια και στήριξη.

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

MEDIA

Έμφυλη Βία: Σεξισμός, άγνοια ή παρανόηση

Πολλές φορές έχουμε ακούσει σε συνομιλίες, να αποκαλούν τον συνομιλητή σε μια συζήτηση σεξιστή. Αυτοί όμως που χρησιμοποιούν αυτήν την λέξη , γνωρίζουν την έννοια αυτής, ή πολύ περισσότερο, ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός ατόμου με σεξιστική συμπεριφορά, πιο άτομο είναι πραγματικά σεξιστής και τη συνεπάγεται άραγε αυτή η συμπεριφορά στο άτομο – θύμα που είναι αποδέκτης αυτής της συμπεριφοράς. Τη να εννοούμε άραγε όταν αναφέρουμε αυτή την λέξη;  Γνωρίζουμε άραγε  τις προεκτάσεις αυτής, αλλά και της επιπτώσεις που μπορεί να έχει η αβίαστη χρήση αυτής της λέξης

Με τον όρο Σεξισμό, εννοούμε,  κάθε έκφραση ή πράξη, λέξη, ή χειρονομία,  η οποία βασίζεται στην ιδέα ότι κάποια άτομα, πιο συχνά γυναίκες, είναι κατώτερα από άλλα. Αυτό προκύπτει  στην πεποίθηση ότι κάποια  άτομα, εξαιτίας του φύλου τους, ή της κοινωνικότητάς τους,  είναι διαφορετικά και συνήθως είναι τα ποιο ευάλωτα και τα πιο αδύναμα άτομα. Σε περισσότερο βαθμό επηρεάζονται οι γυναίκες και τα κορίτσια. Άρα αναφερόμαστε στην διαφορετικότητα του ατόμου τόσο ως προς το φύλλο, είτε αναφερόμαστε στην βιολογική του υπόσταση, είτε αναφερόμαστε στην κοινωνική υπόσταση. Συνδέεται άμεσα με τα στερεότυπα και τους ρόλους των φύλλων και αφορά στην πεποίθηση ότι το ένα φύλλο είναι ανώτερο από το άλλο. Η έννοια του φαινομένου αυτού περικλείει την έννοια ότι οι άνδρες είναι πιο σημαντικοί από τις γυναίκες και ότι οι γυναίκες είναι για να βοηθούν τους άνδρες.

Εδώ θα πρέπει να κάνουμε μία μικρή παρένθεση και να αναφερθούμε στον καλοήθη σεξισμό, κατά τον οποίο το ένα φύλο και ιδιαίτερα το γυναικείο, έχει ρόλους στερεότυπους και περιοριστικούς, οι οποίοι επιφανειακά φαίνονται θετικοί. Υπάρχει ένα κύμα ευγένειας προς το γυναικείο φύλλο, όμως στην πραγματικότητα οι εκφράσεις αυτές υπομονεύουν την ανωτερότητα του άνδρα. Οι υποτιθέμενες αρετές που αποδίδονται στη γυναίκα είναι πάντα αυτές που η πατριαρχία τις θέλει να έχουν, ήτοι υπομονή, αντοχή, ενσυναίσθηση, έτσι ώστε να μπορούν να επιτελούν την συναισθηματική εργασία για όλους τους άλλους, ενώ τα δικά της συναισθήματα αγνοούνται παντελώς.

Σοβαρές και βλαβερές συνέπειες, έχει το φαινόμενο του σεξισμού, τόσο σε γυναίκες, όσο και σε άνδρες, όταν αυτά τα φαινόμενα έχουν να κάνουν με εθνικότητα, ηλικία, σεξουαλικό προσανατολισμό, αναπηρία, θρησκεία ή άλλους παράγοντες.

Φαινόμενα σεξισμού συναντούμαι σε κάθε μορφή δημόσιας και ιδιωτικής δραστηριότητας. Στον χώρο της δημοσιογραφίας ένα ποσοστό 63% έχει υποστεί λεκτική βία, ενώ για τις οικιακές εργασίες οι γυναίκες αφιερώνουν διπλάσιο χρόνο από τους άνδρες. Ενώ όλες σχεδόν οι γυναίκες έχουν δεχτεί

το  φαινόμενο του mansplaining & του manterrupting,  στον χώρο εργασίας.

Ο σεξισμός βασικά ξεκινά βασικά, από την χρήση του αρσενικού γένους,  στην ομιλία. Έτσι από την ομιλία μπορούμε να συμπεράνουμε και να αναγνωρίσουμε την συγκεκριμένη συμπεριφορά, αφού εκφράζει τον τρόπο σκέψης  και τις πράξεις μας. Σημαντικό επίσης είναι και το φαινόμενο του σεξισμού στους χώρους εργασίας. Το φαινόμενο εμφανίζεται τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες, και έχει να κάνει με την εξωτερική εμφάνιση ή τον τρόπο ντυσίματος. Ο σεξισμός στο εργασιακό περιβάλλον έχει να κάνει με την υπομονεύει  την αποτελεσματικότητα των θυμάτων.

Υπομονετικά σχόλια δημιουργούν εκφοβιστική & καταπιεστική ατμόσφαιρα για αυτούς που τα αντιμετωπίζουν και μπορούν να μετατραπούν σε βία ή παρενόχληση. Τα θύματα εμφανίζουν υψηλότερα επίπεδα άγχους και κατάθλιψη.

Σε πολλούς τομείς εμφανίζονται φαινόμενα σεξισμού, όπως, όταν γίνονται συνεντεύξεις σε αθλήτριες, δεν αναφερόμαστε στο κατόρθωμα των αθλητριών, στην δεξιότητα και δύναμη των αθλητριών,  αλλά στον οικογενειακό τους ρόλο. Άλλο παράδειγμα αποτελεί η εμφάνιση των γυναικών σε πολιτιστικές ή αθλητικές εκδηλώσεις, όπου οι γυναίκες εμφανίζονται με σέξι ενδυμασία και έχουν διακοσμητικό ρόλο. Τα σεξιστικά αστεία μπορούν να εκφοβίσουν και να κάνουν τους ανθρώπους να σωπάσουν και να υπoβαθμίσουν την σεξιστική συμπεριφορά.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en