20η εθελοντική αιμοδοσία στο επιμελητήριο Καβάλας

Ο σύλλογος αιμοδοτών επιμελητηρίου Καβάλας πραγματοποίησε την Παρασκευή 6 και το Σάββατο 7 Μαϊου στον δεύτερο όροφο του επιμελητηρίου την 20η εθελοντική αιμοδοσία, με τους εθελοντές αιμοδότες να αγκαλιάζουν ακόμα μία τέτοιου είδους προσπάθεια.

Παράλληλα όπως τόνισε ο πρόεδρος του συλλόγου εθελοντών αιμοδοτών επιμελητηρίου Αντώνης Καραγιαννίδης η κίνηση ήταν ικανοποιητική, ενώ σημείωσε ότι πρόκειται να πραγματοποιηθούν και άλλες εκδηλώσεις προς τα τέλη του καλοκαιριού.

 

[youtube]https://youtu.be/TjQJj0xLIFE[/youtube]