1ο Φεστιβάλ «VIA EGNATIA» στην Περιφέρεια ΑΜΘ

Με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη Γ. Παυλίδη ξεκινά από τις 26 Αυγούστου το 1ο φεστιβάλ via egnatia έχοντας διάρκεια ένα μήνα έως 26 Σεπτεμβρίου 2015. Στην διάρκεια του φεστιβάλ θα γίνουν εκδηλώσεις πολιτισμού σε κάθε πρωτεύουσα Π.Ε. από την οποία περνά η εγνατία οδός.

festival-egnatia