12 Μαΐου 2017 | Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτών-τριών
Άλλη μία επέτειος της Ημέρας του Νοσηλευτή μας βρίσκει να στενάζουμε κάτω από έναν πρωτοφανή εργασιακό ζυγό αλλά και με ένα 4ο Μνημόνιο υπό ψήφιση στο Εθνικό μας Κοινοβούλιο!
Τα παράνομα εξαντλητικά και ευτελώς κοστολογημένα ωράρια, διαδέχονται το ένα τ΄ άλλο ενώ τα οφειλόμενα ρεπό και οι άδειες στις περισσότερες περιπτώσεις παρελθόντων ετών συνθέτουν το σκηνικό της εντατικοποίησης.
Η κόπωση του γερασμένου πλέον ΕΣΥ επιτείνεται με την αύξηση των κενών οργανικών θέσεων σε όλες τις βαθμίδες του νοσηλευτικού προσωπικού και τον ευτελισμό του επαγγέλματος με εισαγωγή μεθόδων “απασχόλησης” ποικίλων ταχυτήτων…
Η ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, σε ρόλο περιφερόμενου θιάσου χειρουργικών επεμβάσεων και κοπής κορδελών, μετά από πολλές παλινωδίες και προσπάθειες εμπαιγμού των συναδέλφων έθεσε ημερομηνία λήξης στο πολυπόθητο ανθυγιεινό επίδομα που θεσπίστηκε μόλις προ 5ετίας υπακούοντας πρόθυμα στις μνημονιακές επιταγές.
Ασφαλώς δε γίνεται καμία κουβέντα για την αυτονόητη άμεση και χωρίς όρους ένταξη στα ΒΑΕ ενώ από την άλλη τριπλασιάζεται το κόστος για την εξαγορά ασφαλιστικού χρόνου.
Οι «σημερινοί εθνοπατέρες μας βομβαρδίζουν» σε κατάλληλες για εκείνους περιόδους με πλήθος τηλεοπτικών προκηρύξεων που δε φτάνουν ποτέ στα υποστελεχωμένα νοσοκομεία και προνοιακά ιδρύματα της χώρας προωθώντας έτσι την αποψίλωση του νοσηλευτικού προσωπικού του ΕΣΥ ώστε να στρέψουν την υγεία προς την ιδιωτικοποίηση (ΑΕΜΥ, ΕΣΑΝ) και τα συμφέροντα των μεγαλοεπιχειρηματιών της Υγείας!!
Το Υπουργείο Υγείας συνεχίζει τις ωμές παρεμβάσεις υποτίμησης του επαγγέλματός μας τόσο στον τομέα της εκπαίδευσης όσο και στον εργασιακό μας τομέα !
ΔΥΣΤΥΧΩΣ! μνημόσυνο μιας ανθρωπιστικής επιστήμης κατάντησε εν έτη 2017 η απόδοση τιμών στον αλτρουισμό και την αυτοθυσία της Florence Nightingale…
Καλούμε τους συναδέλφους σε συστράτευση:
– Για ανάκτηση των Μισθολογικών Απωλειών του Νοσηλευτικού Προσωπικού
– Για έγκαιρη και αξιοπρεπή αποζημίωση νυχτερινών-αργιών-εξαιρεσίμων
– Για ουσιαστική οικονομική αναβάθμιση και ορισμό καθηκόντων για τον εφημερεύοντα νοσηλευτή
– Για άμεση προκήρυξη των αναγκαίων μόνιμων θέσεων
– Για εκπαιδευτική και επιστημονική αναβάθμιση του κλάδου με στόχο την μία ενιαία τριτοβάθμια νοσηλευτική
– Ενιαίο κλάδο Νοσηλευτικού Προσωπικού και διέξοδο στην Ενιαία Τριτοβάθμια Εκπαίδευση του ΔΕ Νοσηλευτικού Προσωπικού
– Μετατροπή Συμβάσεων σε Αορίστου Χρόνου όλων των εργαζομένων που υπηρετούν στο ΕΣΥ, την Πρόνοια, το ΕΚΑΒ με οποιαδήποτε σχέση εργασίας ή έργου αφού αποδεδειγμένα καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
– Κατάργηση Μνημονίων για ανάκτηση Απωλειών
Με το βλέμμα στο μέλλον συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε με τον πολίτη για τον πολίτη!
Ας είναι αυτή η 12η Μάη η αφετηρία στο δρόμο της δικαίωσης!