Quantcast
Connect with us

ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Στα 105.000 ευρώ το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Κομοτηνής για το 2017

Χωρίς κάποια σημαντική καινοτόμα δράση και με το 30% του ποσού να δίνεται για έντυπα και ΜΜΕ – Βασικοί άξονες η πολυπολιτισμικότητα και προσβασιμότητα των ΑμΕΑ

Εγκρίθηκε από το δημοτικό συμβούλιο Κομοτηνής το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής και Δράσεων του Δήμου Κομοτηνής για το 2017, συνολικού προϋπολογισμού 105.000 ευρώ.

Το ποσό του προγράμματος αυτού κατά 30% θα σπαταληθεί στη δημιουργία εντύπων και καταχωρήσεων σε ΜΜΕ ενώ το υπόλοιπο θα δοθεί σε δράσεις, οι οποίες όμως δεν παρουσιάζουν κάποια καινοτομία καθώς οι πιο πολλές εξ αυτών πραγματοποιούνται ήδη χωρίς σημαντική συμβολή στην ενίσχυση του τουρισμού στον Δήμο.

Χαρακτηριστικά, στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η «Λευκή Νύχτα», τα «Ελευθέρια Θράκης», το Φεστιβάλ Μπύρας, οι Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις και η Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής ενώ εντύπωση προκαλεί η αναφορά στη δημιουργία της εμπορικής έκθεσης «Θράκη» χωρίς ωστόσο να διευκρινίζεται αν πρόκειται για κάποια συμμετοχή του Δήμου στην γνωστή εμπορική έκθεση που διοργανώνει η Περιφέρεια ΑΜ-Θ ή σε κάποια άλλη καινούρια που νομοτελειακά όμως θα δημιουργήσει διασπαστικές παρά ενωτικές τάσεις μεταξύ των δύο φορέων και του επαγγελματικού κόσμου.

Στόχος του Προγράμματος είναι ο σχεδιασμός της αποδοτικότερης προβολής του Δήμου Κομοτηνής και των Τουριστικών Επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή και η βελτίωση της εικόνας και της θέσης του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, ώστε με την ανάδειξη των σημείων ενδιαφέροντος και αξιοθεάτων, αφενός η περιοχή μας να αποτελέσει πόλο έλξης για τουρίστες και επισκέπτες και αφετέρου να επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις τουριστικής προβολής σε Ελλάδα και Εξωτερικό, καθώς και δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του Τουριστικού Marketing και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιοχής μας, ενώ επιδιώκεται να αξιοποιηθούν όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης.

Στόχος είναι ακόμη η αποδοτικότερη ενίσχυση των υποδομών που σχετίζονται με τον τουρισμό και την προσβασιμότητα και η αντιμετώπιση καθημερινών προβλημάτων, τόσο στον αστικό ιστό της Κομοτηνής, όσο και στην παράκτια ζώνη του Δήμου Κομοτηνής, ιδιαίτερα κατά την καλοκαιρινή περίοδο.

ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Η φιλοσοφία για τη δημιουργία της «ιδιαίτερης τουριστικής ταυτότητας» του Δήμου Κομοτηνής, βασίζεται σε 4 κυρίαρχα στοιχεία, τα οποία αποτελούν και τους βασικούς άξονες του προγράμματος για την προβολή του Τουριστικού Προϊόντος του Δήμου Κομοτηνής, ήτοι:

α) Στο γεγονός ότι η Κομοτηνή συνιστά ένα σταυροδρόμι πολιτισμών. Η ύπαρξη πολυπολιτισμικού περιβάλλοντος εμπλουτίζει την πολιτιστική εμπειρία για τον επισκέπτη και διευρύνει τις δυνατότητες για πολιτιστική παραγωγή. Και αυτή η πλευρά του Δήμου Κομοτηνής δεν είναι μουσειακή και στάσιμη, αλλά πρόκειται για έναν ζωντανό οργανισμό, καθώς αποτελεί μια καθημερινότητα για τους κατοίκους του Δήμου Κομοτηνής και των γύρω περιοχών.

β) Στην κομβική γεωγραφική θέση που έχει η Κομοτηνή και η οποία αποτελεί βασικό πλεονέκτημα της περιοχής, καθώς είναι στο κέντρο της Θράκης και συγχρόνως βρίσκεται πολύ κοντά σε μεγάλες πόλεις και πρωτεύουσες γειτονικών χωρών (Τουρκία, Βουλγαρία, Ρουμανία) και μπορεί να διεκδικήσει ένα αξιόλογο μερίδιο από τουρίστες προερχόμενους από τις ως άνω χώρες και όχι μόνο. Η Κομοτηνή είναι η πρώτη πόλη κατά την είσοδο επισκεπτών από τις Βαλκανικές χώρες (Βουλγαρία, Ρουμανία κλπ) στην Ελλάδα μέσω του Κάθετου Άξονα της Νυμφαίας, ενώ παράλληλα μέσω του Άξονα αυτού δίνεται στους επισκέπτες η δυνατότητα άμεσης και γρήγορης πρόσβασης στην παραθαλάσσια ζώνη του Δήμου Κομοτηνής, γεγονός που αποτελεί σημαντική παράμετρο για να αναδειχθεί ο Δήμος μας σε πόλο έλξης επισκεπτών. Υπολογίζεται ότι η διάνοιξη του κάθετου άξονα Κομοτηνής – Μακάζα έφερε σε απόσταση δύο ωρών περίπου 2.000.000 Βούλγαρους πολίτες, ενώ μεγάλες πόλεις (Σόφια, Φιλιππούπολη, Βουκουρέστι, Αδριανούπολη, Κωνσταντινούπολη) και τα αντίστοιχα αεροδρόμιά τους βρίσκονται πλέον σε κοντινή απόσταση από την Κομοτηνή.

γ) Στο πλούσιο περιβαλλοντικό και πολιτισμικό τουριστικό απόθεμα του Δήμου Κομοτηνής, που εξασφαλίζει στον επισκέπτη πλούτο επιλογών δράσεων και του δίνει τη δυνατότητα να συνδυάσει την επίσκεψη στον ορεινό όγκο με τα δάση, με την παράκτια ζώνη και τους υδροβιότοπους αλλά και την επίσκεψη σε μια σύγχρονη πόλη γεμάτη νέους, που συνιστά διοικητικό, εμπορικό, πολιτιστικό κέντρο της Θράκης, έδρα της Περιφέρειας ΑΜΘ και του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης με έντονη πολιτιστική δραστηριότητα.

δ) Στην ανάπτυξη της προσβασιμότητας και του προσβάσιμου τουρισμού για όλους με επίκεντρο τα άτομα με κινητικά προβλήματα. Ο Δήμος της Κομοτηνής, τόσο στον αστικό ιστό, όσο και στην παράκτια ζώνη, έχοντας κάνει αρκετά βήματα στον τομέα της προσβασιμότητας (ιδιαίτερα συγκρινόμενη η πόλη μας με άλλες πόλης της Ελλάδας), μπορεί να αναδειχθεί σε ένα τουριστικό προορισμό προσβάσιμο για όλους, τον οποίο μπορούν με περισσότερη ευκολία να επισκεφθούν τουρίστες που αντιμετωπίζουν προβλήματα κινητικά κλπ και οι οποίοι θέτουν ω ς προϋπόθεση για την επιλογή ορισμένου ταξιδιωτικού προορισμού το αυξημένο ή έστω ικανοποιητικό επίπεδο προσβασιμότητας σε αξιοθέατα, καταλύματα, τουριστικές υποδομές, παραλίες, λοιπά σημεία ενδιαφέροντος κοκ και την παροχή υπηρεσιών ικανοποιητικού επιπέδου.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - ΕΠΑΡΣΗ ΣΗΜΑΙΑΣ

Προτεινόμενες δράσεις:

– Δημιουργία τουριστικού εντύπου για την πόλη της Κομοτηνής: 6.000 ευρώ

– Δημιουργία τουριστικού χάρτη της πόλης της Κομοτηνής: 5.000 ευρώ

– Δημιουργία εντύπου με ειδικό περιεχόμενο για τον προσβάσιμο τουρισμό: 3.000 ευρώ

– Δημιουργία εντύπου για την προβολή της παραθαλάσσιας ζώνης: 5.000 ευρώ

– Δημιουργία Αφισών / Banners: 2.000 ευρώ

– Δημιουργία διαφημιστικών τσαντών: 1.000 ευρώ

– Δημιουργία διαφημιστικών spots: 4.000 ευρώ

– Δημιουργία λογότυπου Τουριστικής Επιτροπής: 500 ευρώ

– Αναβάθμιση του www.komotini.gr και δημιουργίας σελίδας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης: 1.000 ευρώ

– Επιλεκτικές καταχωρήσεις σε έντυπα: 5.000 ευρώ

– Συμμετοχή σε διεθνείς ευρωπαϊκές τουριστικές εκθέσεις: 3.000 ευρώ

ΛΕΥΚΗ ΝΥΧΤΑ

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

– Καρναβαλικές Εκδηλώσεις 2017

– Ελευθέρια Κομοτηνής

– Διεθνές Φεστιβάλ Κιθάρας

– Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

– Φεστιβάλ Μπύρας

– FUNari Summer Festival

– Καλοκαίρι με θέα στη θάλασσα

– Λευκή Νύχτα

– Εμπορική Έκθεση «ΘΡΑΚΗ»

– Χριστουγεννιάτικες Εκδηλώσεις

– Ανάδειξη της Κομοτηνής σε «BIKE FRIENDLY CITY»

– Ανάδειξη της τοπικής κουζίνας

– Σειρά εκδηλώσεων στην πόλη και στους οικισμούς του Δήμου Κομοτηνής με αφορμή θρησκευτικές εορτές

Προϋπολογισμός κόστους: 20.000 ευρώ

ΔΡΑΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΩΝ

– Διοργάνωση επισκέψεως εξοικείωσης (Fam Trips) και σεμιναρίου για τους επαγγελματίες του τουρισμού με τη φιλοξενία δημοσιογράφων και τουριστικών πρακτόρων: 4.000 ευρώ

– Οργάνωση συνεδρίου Τουριστικού Χαρακτήρα: 7.000 ευρώ

– Προμήθεια Ενθυμίων και Ειδικών Αναμνηστικών Δώρων: 1.500 ευρώ

– Λειτουργία σημείου πληροφόρησης στην πόλη της Κομοτηνής: 3.000 ευρώ

– Τοποθέτηση πληροφοριακών πινακίδων στην είσοδο/έξοδο στην Ελλάδα από το Συνοριακό Σταθμό της Νυμφαίας: 500 ευρώ

ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Προτείνεται να εντοπιστούν και να καταγραφούν τα αξιοθέατα, μουσεία και λοιπά σημεία ενδιαφέροντος στην πόλη της Κομοτηνής, που δεν είναι προσβάσιμα με στόχο να καταστούν προσβάσιμα και να γίνει μια μελέτη για τα έξοδα και τις ενέργειες που απαιτούνται για κάθε επιμέρους σημείο, ώστε να γίνει προσβάσιμο.

Προϋπολογισμός: 10.000 ευρώ

ΙΜΑΡΕΤ

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ & ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Προτείνεται η ανάπτυξη του θρησκευτικού τουρισμού, ώστε μέσω της ανάδειξης των μνημείων και σημείων θρησκευτικού ενδιαφέροντος αλλά και των λοιπών συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής σε συνεργασία με τους λοιπούς εμπλεκόμενους φορείς (Ιερά Μητρόπολη Μαρωνείας και Κομοτηνής) να επιτευχθεί η αύξηση της επισκεψιμότητας.

Προϋπολογισμός: 2.000 ευρώ

ΦΑΝΑΡΙ

ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΖΩΝΗΣ

Συντονισμός ενεργειών και παρέμβαση προς την ΕΤΑΔ ΑΕ με στόχο την αξιοποίηση των εκτάσεων που ανήκουν σ’ αυτήν: 1.000 ευρώ

Δράσεις για την οργάνωση των παραλιών

Δημοπράτηση θέσεων στην παραλία Αρωγής για τη λειτουργία τροχήλατων αναψυκτηρίων / Προμήθεια και τοποθέτηση χημικών τουαλετών: 17.000 ευρώ

Καθαρισμός Παραλιακής ζώνης: 10.000 ευρώ

Συντήρηση παραλιακού δρόμου, πεζόδρομου και ποδηλατοδρόμου Αρωγής – Μέσης

Τοποθέτηση πινακίδων σήμανσης κατά μήκος της παραλιακής ζώνης: 1.000 ευρώ

Συνολικός προϋπολογισμός: 112.500 ευρώ

Το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής και Δράσεων του Δήμου Κομοτηνής για το 2017 εγκρίθηκε από το δημοτικό συμβούλιο κατά πλειοψηφία με ψήφους 31 υπέρ και 1 κατά. Ο μοναδικός που μειοψήφησε ήταν ο επικεφαλής του «Σπάρτακου», Κώστας Καραΐσκος, ο οποίος υποστήριξε ότι ο ∆ήµος δεν είναι σε θέση να προχωρήσει σε προβολή του «προϊόντος» του τουρισµού, καθώς αυτό δεν έχει διαµορφωθεί ακόµη επαρκώς. Ο τελικός προϋπολογισμός του προγράμματος διαμορφώθηκε, κατόπιν προτάσεως του δημάρχου, στα 105.000 ευρώ.

fonirodopis.gr

Click to comment

Απάντηση

ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Χειμερινές Διακοπές | Αιτήσεις για Voucher Κοινωνικού Τουρισμού ΔΥΠΑ

Οι κάτοχοι επιταγών (voucher) κοινωνικού τουρισμού μπορούν να πραγματοποιήσουν χειμερινές διακοπές σε τουριστικά καταλύματα του Μητρώου Παρόχων της ΔΥΠΑ. 

Υπενθυμίζεται ότι οι διακοπές με το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού 2023-24 μπορούν να πραγματοποιηθούν έως τις 30 Ιουνίου 2024. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα ιδιαίτερα ενισχυμένο και ελκυστικό, τόσο για τους δικαιούχους όσο και για τους παρόχους, καθώς χαρακτηρίζεται από μειωμένη έως μηδενική ιδιωτική συμμετοχή για τους δικαιούχους στο κόστος της διανυκτέρευσης στα τουριστικά καταλύματα και αυξημένες τιμές επιδότησης στους παρόχους. 

Οι δικαιούχοι και ωφελούμενοι μπορούν να πραγματοποιήσουν έως 6 διανυκτερεύσεις σε τουριστικό κατάλυμα που επιλέγουν από το Μητρώο Παρόχων της ΔΥΠΑ,  κατόπιν  απευθείας συνεννόησής τους με τον πάροχο.  

Ειδικά για καταλύματα σε Λέρο, Λέσβο, Χίο, Κω και στο νομό Έβρου μπορούν να πραγματοποιηθούν έως 10 διανυκτερεύσεις με μηδενική ιδιωτική συμμετοχή, ενώ στα καταλύματα της Ρόδου, της Β. Εύβοιας και της Σάμου, μπορούν να πραγματοποιηθούν έως 12 διανυκτερεύσεις εντελώς δωρεάν.

Εκτός από την διαμονή σε τουριστικά καταλύματα επιδοτούνται και τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια. Η συμμετοχή της γενικής κατηγορίας των δικαιούχων ανέρχεται σε 25%, των πολυτέκνων σε 20%. Για  ΑμεΑ τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια διατίθενται δωρεάν.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ηλεκτρονική διεύθυνση www.dypa.gov.gr/koinonikos-toyrismos 

Continue Reading

ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Αμμόλοφοι Καβάλας | To πρώτο μπάνιο για φέτος…με ”άρωμα” κορωνοϊού και χωρίς ξαπλώστρες

Δείτε τις φωτογραφίες 

Αυξημένη ηταν η κινηση στα beach bar των Αμμόλοφων , παρα το γεγονός οτι δεν υπηρχαν πουθενά ξαπλώστρες και αλκοόλ για τους πελάτες. Οι ιδιοκτήτες και το προσωπικό αναμένουν το επομενο διαστημα ωστε να μπορέσουν να τοποθετήσουν τις ξαπλώστρες σύμφωνα με τα μετρα ασφάλειας της κυβέρνησης.

Continue Reading

ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Με ελάχιστο κόσμο οι παραλίες στο Παλιό Καβάλας

Ελάχιστη ηταν οι λουόμενοι στο Παληό Καβάλας και στην αλάνα της νεας Ηρακλειτσας, καθώς τα λιγοστά beach bar που άνοιξαν δεν παρείχαν στους πελάτες ξαπλώστρες και αλκοόλ. Ενω οι ιδιοκτήτες των παραθαλάσσιων μπαρ φρόντισαν να διατηρήσουν τις προβλεπόμενες αποστάσεις μεταξύ των ομπρελών.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en