Ρεπορτάζ της τουρκικής τηλεόρασης περιγράφει «εισβολή στον Έβρο»!
Σε ένα παραλήρημα της τουρκικής τηλεόρασης (κρατικής και CNN Τurk) στο οποίο ευθέως γινόταν αναφορά σε «επιτυχημένη εισβολή μετά από την διάβαση των τουρκικών ”αμφιβίων” μέσω του ποταμού Έβρου» παρουσιάστηκαν όλα τα τουρκικά αμφίβια οχήματα ζεύξης υδάτινων κωλυμάτων με πρώτο και κύριο το AZMIM ( Αμφίβιο Θωρακισμένο Όχημα Μηχανικού).
«Χάρη στην αμφίβιο Θωρακισμένο Όχημα Μηχανικού ο χρόνος διάβασης των αμφίβιων οχημάτων του πεζικού στην απέναντι όχθη των ποταμών μειώνεται και αυξάνεται το ποσοστό επιτυχίας της επιδρομής-εισβολής!
Ο ρεπόρτερ περιέγραφε το AZMIM ότι «λειτουργεί σαν ένας κάστορας στην ακτή των ποταμών» δηλαδή δημιουργεί χερσαίες προσβάσεις σε υδάτινο περιβάλλον και η δυνατότητά του αυτή «είναι ιδιαίτερα πολύτιμη κατά την επίθεση σε ”γειτονικά” εδάφη”.
Το AZMIM διαμορφώνει κατάλληλα το έδαφος στις όχθες των ποταμών (κλίση, πλάτος, σκληρότητα και την επιφανειακή ομαλότητα του εδάφους) σύμφωνα με τις ανάγκες των οχημάτων του Μηχανοκίνητου Πεζικού που ακολουθεί.
Η υψηλού επιπέδου παρουσία στην τελετή προφανώς αιτιολογείται από το γεγονός ότι το AZMIM αποτελεί προίον αποκλειστικά τουρκικής σχεδίασης και παραγωγής, και μάλιστα αποτελεί το δεύτερο κατά σειρά μετά την αυτοκινούμενη αμφίβια γέφυρα εφόδου.
Ηδη έχουν παραδοθεί συνολικά 12 οχήματα του τύπου, που αποτελούν την πρώτη παρτίδα, στις μονάδες μηχανικού μάχης της 1ης Τουρκικής Στρατιάς, προσδίδοντας πρωτόγνωρες για αυτές επιχειρησιακές δυνατότητες ζεύξης κωλυμάτων, και ολοκληρώνουν τον σχεδιασμό ζεύξης της αντιαρματικής τάφρου του Έβρου…
Φόβοι για την παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα από την κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη
Φόβοι για σημαντικές διαταραχές στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα εκφράζονται μετά τη σύγκρουση πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με γέφυρα στη Βαλτιμόρη των ΗΠΑ. Το πλοίο Dali προσέκρουσε σε κολόνα στήριξης της γέφυρας Francis Scott Key τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης, με αποτέλεσμα να καταρρεύσει. Η γέφυρα κάλυπτε την είσοδο στο λιμάνι της Βαλτιμόρης, το πιο πολυσύχναστο λιμάνι των ΗΠΑ για εξαγωγές αυτοκινήτων και το ένατο πιο πολυσύχναστο συνολικά.
Έξι άνθρωποι αγνοούνται και θεωρούνται νεκροί.
Η αμερικανική ακτοφυλακή ανέστειλε την επιχείρηση έρευνας και διάσωσης και ξεκίνησε αποστολή ανέλκυσης. Το ενδιαφέρον στρέφεται τώρα στην έρευνα για το τι πήγε στραβά, με μια ομάδα εμπειρογνωμόνων για την ασφάλεια των μεταφορών να ελπίζει να επιβιβαστεί στο πλοίο και να ανακτήσει τον καταγραφέα δεδομένων του, σύμφωνα με το BBC.
Αλλάζει η ώρα την τελευταία Κυριακή του Μαρτίου, πλησιάζει η θερινή | Μία ώρα μπροστά οι δείκτες
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τηναλλαγή της ώρας και το πέρασμα στη θερινή ώρα. Αυτό θα γίνει την τελευταία Κυριακή του Μαρτίου, δηλαδή 31 του μηνός.
Πιο συγκεκριμένα, στις 03:00 τα ξημερώματα οι δείκτες θα γυρίσουν μία ώρα μπροστά, άρα θα χάσουμε μία ώρα… ύπνου. Ωστόσο, θα κερδίσουμε περισσότερες ώρες με το φως του ήλιου.
Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αναφέρει: «Σας υπενθυμίζουμε ότι, την Κυριακή 31 Μαρτίου 2024, λήγει η εφαρμογή του μέτρου της χειμερινής ώρας, σύμφωνα με την Οδηγία 2000/84 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19/01/2001, σχετικά με τις διατάξεις για τη χειμερινή ώρα.
Οι δείκτες των ρολογιών πρέπει να μετακινηθούν μία ώρα μπροστά, δηλαδή από 03:00 π.μ. σε 04:00 π.μ.».
Σεισμική δόνηση σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης 26 Μαρτίου στην Κέρκυρα.
Σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο Αθηνών ο σεισμός ήταν μεγέθους 3,6 Ρίχτερ με επίκεντρο 33 χιλιόμετρα νότια νοτιοδυτικά των Οθωνών. Το εστιακό βάθος υπολογίζεται στα 6 χιλιόμετρα.
Σημειώνεται ότι χθες και σήμερα έχουν προηγηθεί κι άλλοι σεισμοί μικρότερης έντασης.