Quantcast
Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Ξεκινάει καμπάνια ενημέρωσης για τον κορωνοϊό | Οι ανακοινώσεις του Στέλιου Πέτσα

Σε ανακοίνωσή του ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας αναφέρεται στην Εκστρατεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης για τον κορωνοϊό COVID-19.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ξεκινάει την ανακοίνωση με τη φράση του Ιπποκράτη «Κάλλιον του θεραπεύειν, το προλαμβάνειν», όπως εξάλλου υποστηρίζει και η κυβέρνηση από την αρχή της κρίσης του κορωνοϊού με τα μέτρα προστασίας που έλαβε και συνεχίζει να λαμβάνει προκειμένου να προλάβει την εξάπλωση του ιού.

Η ανακοίνωση του Στέλιου Πέτσα

Αντιμέτωπη με μια πρωτοφανή, για τις τελευταίες δεκαετίες υγειονομική κρίση, την πανδημία του κορονοϊού (COVID – 19), η Κυβέρνηση ξεδιπλώνει τις πολιτικές αντιμετώπισης της κρίσης σε τρεις άξονες:

Πρώτον, την ανάσχεση της διασποράς του ιού. 

Δεύτερον, την ενίσχυση του συστήματος υγείας. 

Τρίτον, τη στήριξη των επιχειρήσεων και των εργαζομένων που πλήττονται, καθώς και  τη λήψη μέτρων για τη βελτίωση της δύσκολης καθημερινότητας των πολιτών. Σε ό,τι αφορά τον τρίτο άξονα, η Κυβέρνηση έχει ήδη ανακοινώσει 3 δέσμες μέτρων με τη συνολική ταμειακή επιβάρυνση των μέτρων να ανέρχεται στα 6 δισ. ευρώ, μόνο για τον Μάρτιο και τον Απρίλιο. Το  δημοσιονομικό κόστος διαμορφώνεται πλέον στα 4,7 δισ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 2,5% του Α.Ε.Π., υψηλότερο δηλαδή από τον μέσο ευρωπαϊκό όρο. Και θα συνεχίσει η Κυβέρνηση να διευρύνει τη σχετική περίμετρο, με βάση τις εξελίξεις στην οικονομία.

Σε αυτές τις δημοσιονομικές παρεμβάσεις, περιλαμβάνεται και η απαραίτητη εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης που αφορά στη λήψη των αναγκαίων μέτρων προστασίας και τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού. Γιατί ένα από τα σημαντικότερα όπλα που έχουμε για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού είναι η ενημέρωση των πολιτών. Ενημέρωση που πρέπει να γίνει με κάθε δυνατό τρόπο, ώστε τα μηνύματα να φθάσουν και να καταφέρουν να αγγίξουν μικρούς και μεγάλους. Γιατί είναι απολύτως κρίσιμη και για τις αντοχές του ίδιου του συστήματος υγείας η πρόληψη, πριν φτάσουμε στη νοσηλεία.

Συνεπώς η ύπαρξη ενός συνεκτικού και κατανοητού επικοινωνιακού μίγματος αποτελεί οριζόντιο μέτρο που δρα συμπληρωματικά και στους τρείς άξονες δράσεων.

Παρέχεται ενημέρωση για τους τρόπους μετάδοσης του κορωνοϊού και τα μέτρα ατομικής πρόληψης και προστασίας, ώστε να περιορίσουμε στο ελάχιστο τη διασπορά του ιού.

Μέσω της πρόληψης και του περιορισμού της διασποράς παρέχεται στο Εθνικό Σύστημα Υγείας και στους εργαζομένους σε αυτό ο απαραίτητος χώρος και χρόνος προκειμένου να συνεχίσουν να παρέχουν περίθαλψη σε όσους τη χρειάζονται.

Τέλος η πρόληψη, ο περιορισμός της διασποράς, η συγκράτηση σε ελεγχόμενα επίπεδα του αριθμού αυτών που χρίζουν νοσηλείας και η μείωση του χρόνου νοσηλείας, θα μειώσουν κατ’ επέκταση και το δημοσιονομικό αποτύπωμα της πανδημίας, ώστε να επιστρέψουμε στην κανονικότητα το ταχύτερο δυνατό και με τις μικρότερες δυνατές συνέπειες.

 

Μέχρι σήμερα, η σχετική επιτυχία των προληπτικών μέτρων που έχουμε λάβει, έναντι αντίστοιχων μέτρων άλλων χωρών, βασίζεται και στους παρακάτω δυο άξονες:

• #μένουμε_σπίτι παρά την αναπόφευκτη κόπωση, και

• συνεχίζουμε να επικοινωνούμε τη σημασία που έχει η υπεύθυνη, έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.

Αυτό δεν μπορεί να βασίζεται μόνο στο φιλότιμο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των εργαζομένων σε αυτά. Έχουμε ευθύνη ως οργανωμένη Πολιτεία να διαμορφώσουμε μια επαγγελματική εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης. Τα πλέον δύσκολα είναι μπροστά μας και ο εφησυχασμός αποτελεί κακό σύμβουλο. Όσο περνά ο καιρός τόσο σημαντικότερη καθίσταται η ύπαρξη συνεχούς και συνεπούς ενημέρωσης.

Στο πλαίσιο αυτό, η εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης που έχουμε σχεδιάσει αναπτύσσεται σε δύο φάσεις (βλέπε Παράρτημα), ενώ η συνολική πίστωση για την πραγματοποίησή της ανέρχεται στα 11 εκατομμύρια ευρώ, αφορά δηλαδή στο 0,23% των δημοσιονομικών παρεμβάσεων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού που έχουν μέχρι στιγμής αποφασιστεί.

Συνεπώς, το πεδίο της υγείας και της ασφάλειας των πολιτών δεν προσφέρεται για μικροκομματική αντιπαράθεση. Κάποιες αντιπολιτευτικές κορώνες ελπίζουμε να αποτελούν πρώτη αντίδραση από κεκτημένη αντιπολιτευτική ταχύτητα και θα μπουν στην άκρη μπροστά στο κοινό καλό.

Η Κυβέρνηση διαβεβαιώνει ότι θα κάνει ό,τι χρειαστεί για τον περιορισμό των συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού, με γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας, με την πεποίθηση ότι κάθε ανθρώπινη ζωή που σώζεται έχει ανεκτίμητη αξία, καθώς και με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στα χρήματα των φορολογουμένων.

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Ι. Α’ Φάση της εκστρατείας ενημέρωσης.
ΑΡΘΡΟ ΤΡΙΑΚΟΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ ΠΝΠ 14.03.2020 (Α΄64)
Μετάδοση ενημερωτικών μηνυμάτων:
«1. Οι δημόσιοι και ιδιωτικοί ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί ελεύθερης λήψης πανελλήνιας και περιφερειακής εμβέλειας υποχρεούνται να μεταδίδουν ενημερωτικά μηνύματα διάρκειας έως ενός (1) λεπτού για την προστασία της δημόσιας υγείας και τα μέτρα για την αποφυγή της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

Η ανωτέρω μετάδοση διενεργείται δωρεάν και απαλλάσσεται από κάθε τέλος.

Με απόφαση του μέλους της Κυβέρνησης ή του Υφυπουργού που ασκεί την αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, προβλέπεται η συχνότητα μετάδοσης των μηνυμάτων της παρ. 1 και θεσπίζονται όλες οι αναγκαίες λεπτομέρειες για την εφαρμογή της παρούσας.»

Το άρθρο αυτό αφορά σε ενημερωτικά μηνύματα που:
• μεταδίδονται μόνο από ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς.
• Έχουν διάρκεια έως ένα (1) λεπτό
• Ορίστηκε ρητά ότι θα μεταδίδονται δωρεάν

Η δωρεάν μετάδοσή τους ορίστηκε ρητά. Έτσι, διαφοροποιήθηκαν από τα μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου για τα οποία δίνει έγκριση δωρεάν μετάδοσης το ΕΣΡ (ν. 2328/1995 και ΚΥΑ 1686/2018), ώστε να μην υπάρχει καμία απολύτως καθυστέρηση στην άμεση μετάδοση των ενημερωτικών μηνυμάτων λόγω της κατεπείγουσας ανάγκης αποτροπής της διασποράς του κορονοιού.

Κατ’ εξουσιοδότηση της παρ. 3 του εν λόγω άρθρου, την αμέσως επόμενη ημέρα για την άμεση ανταπόκριση στις κατεπείγουσες συνθήκες, εκδόθηκε η ΥΑ 179/15.3.2020 (Β 861) του Υφυπουργού στον Πρωθυπουργό που όριζε τον τρόπο μετάδοσης των ενημερωτικών μηνυμάτων από ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς (ώρες, συχνότητα κλπ).

ΙΙ. Β’ Φάση της εκστρατείας ενημέρωσης.

ΑΡΘΡΟ ΤΡΙΑΚΟΣΤΟ ΤΗΣ ΠΝΠ 14.03.2020 (Α΄64)

Κατεπείγουσες διατάξεις για την ενημέρωση του κοινού στο πλαίσιο της αποτροπής διασποράς του κορωνοϊού.

«1. Εφόσον εξακολουθεί να υφίσταται άμεσος κίνδυνος εμφάνισης και διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, η έλλειψη του οποίου βεβαιώνεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας, και πάντως για χρονικό διάστημα που δεν μπορεί να υπερβαίνει την 31η.5.2020, είναι δυνατή η ανάθεση υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών προς τον σκοπό αυτό, καθώς και κάθε συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την υλοποίηση της εκστρατείας, κατά παρέκκλιση των κείμενων εθνικών διατάξεων.

Με κοινή απόφαση του μέλους της Κυβέρνησης ή του Υφυπουργού που ασκεί την αρμοδιότητα της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης και του Υπουργού Οικονομικών καθορίζονται όλες οι αναγκαίες λεπτομέρειες για την εφαρμογή του παρόντος, καθώς και η διαδικασία διάθεσης των σχετικών πιστώσεων για την κάλυψη της προκαλούμενης δαπάνης.»

Αυτή η διάταξη συμπληρώνει την προηγούμενη του άρθρου 31. Δεν πρόκειται για την πρώτη, άμεση αντίδραση, στην ανάγκη ευαισθητοποίησης, αλλά πλέον για μια συνολική καμπάνια επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών για την προστασία της δημόσιας υγείας και τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού. Η δεύτερη αυτή φάση ενημέρωσης θα διαρκέσει μέχρι και την 31η Μαϊου 2020.

Κατ’ εξουσιοδότηση της παρ. 3, εκδόθηκε η ΚΥΑ 227 (Β 948) του Υφυπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού στον Πρωθυπουργό για τον καθορισμό της διαδικασίας ανάθεσης υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, λαμβάνοντας υπόψη την κατεπείγουσα ανάγκη ευαισθητοποίησης όλων των πολιτών για τα ατομικά και συλλογικά μέτρα πρόληψης που πρέπει να λαμβάνονται για τον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού και στοχευμένης ενημέρωσης για την άμεση αντιμετώπιση των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού. Η εκστρατεία αυτή θα περιλαμβάνει:

• Το σχεδιασμό, τη δημιουργία και την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού.
• Την κατάρτιση πρότασης για τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ανά κατηγορία, τον τρόπο και τη συχνότητα μετάδοσης ή καταχώρησης σε αυτά, προς το σκοπό της επιλογής των κατάλληλων μέσων ανακοίνωσης και προβολής του ενημερωτικού υλικού και την πρόταση κατανομής της προϋπολογιζόμενης δαπάνης του επικοινωνιακού προγράμματος στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
• Λοιπές συμβουλευτικές και υποστηρικτικές υπηρεσίες.
Η εκστρατεία αυτή είναι ποσοτικά και ποιοτικά διαφορετική από την πρώτη φάση και καλύπτει επιπλέον ως προς τα ΜΜΕ:
• Εφημερίδες, διαδικτυακά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία δεν ήταν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 31.
• Ενημερωτικά μηνύματα τα οποία θα μεταδίδονται από ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς με διάρκεια πάνω από ένα (1) λεπτό.
Η συνολική δαπάνη της εκστρατείας ενημέρωσης κατά τη Β’ Φάση δεν μπορεί να υπερβεί τα 11 εκατομμύρια ευρώ και αφορά σε: οπτικοακουστικό υλικό, κατάρτιση media plan, διαρκή έλεγχο τήρησης και επικαιροποίησή του, αμοιβή της εταιρίας και δαπάνη των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (έντυπα, ραδιοφωνικά, τηλεοπτικά και διαδικτυακά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης). Επίσης, έχει ληφθεί ειδική μέριμνα για τις επιχειρήσεις των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης και έχει προβλεφθεί ρητά η συμμετοχή στην κατανομή της συνολικής δαπάνης των τοπικών και περιφερειακών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, κάθε κατηγορίας.
iefimerida

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Ξεκινά η παρουσίαση του ευρωψηφοδελτίου της Νέας Δημοκρατίας – Παρών και ο Ν. Παναγιωτόπουλος

Το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας για τις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου παρουσιάζει στις 18.30 ο πρωθυπουργός και Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης.

Συνολικά 42 πρόσωπα θα συνθέσουν το ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ. Στο Ωδείο Αθηνών όπου θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση έχουν φθάσει οι πρώτοι υποψήφιοι ευρωβουλευτές.

Continue Reading

ΔΡΑΜΑ

Επιμελητήριο Δράμας | Εκδήλωση με θέμα “Τα Επιμελητήρια και ο ρόλος τους στην προώθηση της καινοτομίας”

Με Μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με θέμα “Τα Επιμελητήρια και ο ρόλος τους στην προώθηση της καινοτομίας” Παράδειγμα στήριξης της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας χαρακτήρισε τη δομή Lab 40 του Επιμελητήριου Δράμας ο Υπουργός Ανάπτυξης κ Κώστας Σκρέκας

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 13 Απριλίου 2024, στον χώρο της Δομής Επιχειρηματικότητας – Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων Lab40, η εκδήλωση με θέμα:

«Τα Επιμελητήρια και ο ρόλος τους στην προώθηση της καινοτομίας» την οποία διοργάνωσε το Επιμελητήριο Δράμας. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Κώστας Σκρέκας αποδεχόμενος την πρόσκληση του Προέδρου του Επιμελητηρίου Δράμας κ. Στέφανου Γεωργιάδη καθώς και ο κ. Φραγκίσκος Θεοφύλακτος Διευθύνων Σύμβουλος της Elevate Greece, στην οποία είναι μέλος ο Επιταχυντής & η Θερμοκοιτίδα Lab40 του Επιμελητηρίου Δράμας.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους: ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης ο οποίος συμμετείχε και στις θεματικές εισηγήσεις και με την ιδιότητα του Πρόεδρου του Επιμελητηρίου Έβρου, ο Βουλευτής Δράμας κ. Δημ. Κυριαζίδης, ο Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος κ. Γιάννης Μασούτης, οι Πρόεδροι Ροδόπης Ν. Αγγελίδης και Α. Γραβάνης, Καβάλας Μ. Δέμπας, Σερρών Α. Μαλιαράς, Χαλκιδικής Ι. Κουφίδης, Λέσβου Ε. Μυρσινιάς, ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Γιώργος Καρανίκας, ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Μιχάλης Μουρβετίδης, ο Δήμαρχος Δράμας κ. Γιώργος Παπαδόπουλος ο οποίος στον χαιρετισμό του αναφέρθηκε στην συνεργασία Δήμου –Επιμελητηρίου , ως επικεφαλής εταίρος, στο ΣΒΑΑ Δράμας, στο οποίο εταίρος είναι και το Επιμελητήριο με την Δομή Lab40, ο Δήμαρχος Δοξάτου κ. Γιώργος Βογιατζής, ο Δήμαρχος Κ. Νευροκοπίου κ. Λευτέρης Ταμπουρίδης, ο Δήμαρχος Προσοτσάνης Θεόδωρος Αθανασιάδης, ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης
Κοινωνικής Πολιτικής κ. Αλέξης Παναγιωτίδης, ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας, Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Αργύρης Πατακάκης, ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος σε θέματα Επαγγελματικής Κατάρτισης κ. Κώστας Κόντος, ο Πρύτανης του ΔΠΘ κ. Φ. Μάρης και η Αντιπρύτανης ΔΠΘ κ. Μ. Μιχαλοπούλου, ο Γραμματέας ΠΦΕ ΝΔ κ. Χριστόφορος Μπάφας και στελέχη, ο Πρόεδρος ΔΕΕΠ Δράμας κ. Α. Γεωργιάδης, καθώς και μεγάλος αριθμός επιχειρηματιών και νεοφυών επιχειρήσεων.

Αρχικά ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου ξενάγησε τον Υπουργό Ανάπτυξης και τον Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ Χριστόδουλο Τοψίδη καθώς και τους συναδέλφους Προέδρους των φιλοξενούμενων Επιμελητηρίων, στους χώρους της Δομής Lab40, καθώς και στο κτίριο του Επιμελητηρίου, του οποίου οι κτιριακές & ψηφιακές υποδομές το συγκαταλέγονται στις καλύτερες πανελλαδικά.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν έργα από νεοφυείς επιχειρήσεις που υποστηρίζονται από το Lab40 και άλλες επιμελητηριακές δομές, έργα νεοφυών επιχειρήσεων του eMT Cluster ΑΜ-Θ με το οποίο συνεργάζεται το Επιμελητήριο και άριστες καινοτομίες υφιστάμενων επιχειρήσεων μελών του Επιμελητηρίου.

Ακολούθησε σύσκεψη των Προέδρων των Επιμελητηρίων που συμμετείχαν στην εκδήλωση με τον Υπουργό Ανάπτυξης στην αίθουσα του ΔΣ, όπου τέθηκαν ζητήματα αρμοδιότητας του Υπουργού, που απασχολούν τις επιχειρήσεις και προωθούν προς επίλυση τα Επιμελητήρια . Αποφασίστηκε να υπάρξει ο συντονισμός από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος για την συνολική αντιμετώπιση τους.

Τέλος υπογράφηκαν και δύο μνημόνια συνεργασίας του Lab40 με αντίστοιχες δομές του οικοσυστήματος της Περιφέρειας ΑΜ-Θ. Πρώτα με την θερμοκοιτίδα THINC
του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (ΔΠΘ), και με το EIT FOOD HUB ειδικευμένο στον τομέα της αγροδιατροφής του ΔΠΘ. Τα μνημόνια υπογράφηκαν από τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Δράμας και την Αντιπρύτανη του ΔΠΘ υπεύθυνης για την καινοτομία.

Στέφανος Γεωργιάδης: “Με αρωγό το Υπουργείο Ανάπτυξης στηρίζουμε την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα με απτά αποτελέσματα”

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δράμας κ. Στέφανος Γεωργιάδης σημείωσε: «Έχω τη χαρά να υποδέχομαι τον Υπουργό Ανάπτυξης, τον Κώστα Σκρέκα. Τον ευχαριστώ
πάρα πολύ για την παρουσία του εδώ στη θερμοκοιτίδα του Επιμελητηρίου, το Lab40. Θέλω να επισημάνω ότι οι προσπάθειες τις οποίες έχουμε καταβάλει το τελευταίο διάστημα, σε συνεργασία με το Υπουργείο, έχουν απτά αποτελέσματα όσον αφορά και την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα. Ο ρόλος των Επιμελητηρίων στην επιχειρηματικότητα και στην καινοτομία ειδικά είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Το Υπουργείο είναι αρωγός σε αυτή την προσπάθεια. Θα προχωρήσουμε μπροστά με γνώμονα πάντα το αποτελεσματικό μας project, το οποίο έχουμε έτσι και αλλιώς ως Επιμελητήρια στα θέματα καινοτομίας»

Κώστας Σκρέκας: “Θέλουμε όλα τα Επιμελητήρια της χώρας να γίνουν θερμοκοιτίδες προώθησης της νέας επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας – παράδειγμα από αυτό το οποίο έχει συμβεί στη Δράμα μέσα από το Lab40’’

Ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Κώστας Σκρέκας, μιλώντας στα τοπικά Μ.Μ.Ε., ανέφερε: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που βρίσκομαι στον πανέμορφο τόπο της Δράμας, με τον καλό φίλο, τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Στέφανο Γεωργιάδη, και τον καλό συνάδελφο Δημήτρη Κυριαζίδη για να συζητήσουμε ποιο είναι το νέο παραγωγικό μοντέλο το οποίο πρέπει να ακολουθήσει η χώρα μας για να διασφαλίσουμε βιώσιμους και σταθερούς υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Τα Επιμελητήρια θα παίξουν ένα σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της χώρας μας.

Εμείς θέλουμε όλα τα Επιμελητήρια της χώρας να γίνουν θερμοκοιτίδες προώθησης της νέας επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας. Για να μπορέσουμε να προβάλουμε τα
ιδιαίτερα τοπικά χαρακτηριστικά του τόπου μας. Για να μπορέσουμε να συνδέσουμε την παράδοση και τον πολιτισμό με προϊόντα και τελικά με υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, θα πρέπει όλοι μαζί να δουλέψουμε και πέρα και πάνω από όλα, να εντάξουμε την έρευνα και την καινοτομία, τη διαφοροποίηση δηλαδή σε όλη αυτή την προσπάθεια.

Το Επιμελητήριο της Δράμας έχει προχωρήσει σε μια πραγματικά καινοτόμα ιδέα. Έχει δημιουργήσει ένα χώρο, μια θερμοκοιτίδα προώθησης νεοφυών επιχειρήσεων, νέων δηλαδή επιχειρήσεων, όπου πραγματικά παράγουν προϊόντα τα οποία είναι διαφοροποιημένα, καινοτόμα, υψηλής προστιθέμενης αξίας. Θέλουμε να δούμε τους νέους και τις νέες να υλοποιούν τις ιδέες τους και να δημιουργούν επιχειρήσεις οι οποίες θα είναι βιώσιμες. Κι ακριβώς αυτό κάνει σήμερα το Επιμελητήριο της Δράμας. Εμείς λαμβάνουμε παράδειγμα από αυτό το οποίο έχει συμβεί στη Δράμα μέσα από το Lab40, όπου είναι ένας χώρος με τις απαραίτητες υποδομές, αλλά και τη συμβουλευτική την οποία παρέχει, έτσι ώστε πραγματικά ένας νέος να μπορεί να υλοποιήσει την επιχειρηματική ιδέα την οποία έχει.

Και με αυτόν τον τρόπο τελικά να συμβάλλει στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας και στη στήριξη της κοινωνίας. Θέλω να συγχαρώ τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου για την
πρωτοποριακή ιδέα που είχε. Αυτό το οποίο έχει γίνει εδώ στη Δράμα, εμείς θέλουμε να το επεκτείνουμε σε όλα τα Επιμελητήρια της χώρας, θερμοκοιτίδες προώθησης νέας επιχειρηματικότητας σε συνδυασμό με την έρευνα και την καινοτομία».

Το Επιμελητήριο Δράμας συνεχίζει καθημερινά να προωθεί την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και οι κλάδοι της τοπικής οικονομίας και ειδικότερα οι μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ταυτόχρονα μέσα από δράσεις και ενέργειες του αλλά και ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχεδιασμό προωθεί την εξωστρέφεια, την καινοτομία και γενικότερα την ανάπτυξη. Οι σύγχρονες προκλήσεις που καθημερινά αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις αποτελούν το πεδίο των δράσεων του Επιμελητηρίου Δράμας, το οποίο οργανωμένα και συντονισμένα και σε συνεργασία με τους άλλους φορείς προωθεί τον αναπτυξιακό του σχεδιασμό για το όφελος των μελών του και της κοινωνίας της Δράμας.

Τέλος ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δράμας ευχαρίστησε τον Υπουργό Ανάπτυξης για το ενδιαφέρον του και την τιμή να παρευρεθεί στην εκδήλωση, τον Περιφερειάρχη Χριστόδουλο Τοψίδη για την αμέριστη υποστήριξη του και την συνεργασία του για την ανάπτυξη της περιοχής μας, τον Δήμαρχο Δράμας κ. Γ. Παπαδόπουλο για την συνεργασία του στο ΣΒΑΑ, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Elevate Greece κ. Φραγκίσκο Θεοφύλακτο, τον Βουλευτή Δράμας κ. Δ. Κυριαζίδη, τους Δημάρχους, αντιπεριφερειάρχες, επισήμους, φορείς και ειδικά τους επιχειρηματίες και τις νεοφυείς επιχειρήσεις καθώς και όλους τους παρευρισκομένους στην εκδήλωση.

 

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Μάκης Παπαδόπουλος | «Ας πει επιτέλους την αλήθεια η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας για τις συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ!»

Η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας δήλωσε ότι η πρόταση της Κεντρικής Ένωσης Δήμων (ΚΕΔΕ) για τις συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ δεν προτείνει συγχωνεύσεις σε νομαρχιακό επίπεδο.

Αντίθετα, πολλοί Δήμαρχοι της Περιφέρειάς μας μαζί με την Περιφερειακή Ένωση Δήμων ΑΜ-Θ δηλώνουν ξεκάθαρα (με την απόφαση 35/2024 του ΔΣ της ΠΕΔ ΑΜ-Θ) πως η πρόταση της ΚΕΔΕ προωθεί τη συγχώνευση των ΔΕΥΑ σε νομαρχιακό επίπεδο, και μάλιστα εκφράζουν την έντονη διαφωνία τους με την πρόταση αυτή της ΚΕΔΕ, η οποία έχει και την έγκριση της Ένωσης των ΔΕΥΑ της χώρας (ΕΔΕΥΑ).

Ρωτούμε λοιπόν ευθέως τον Δήμαρχο Καβάλας και τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ:

 Ποιος λέει την αλήθεια για την ουσία της πρότασης της ΚΕΔΕ – ΕΔΕΥΑ;

 Η Διοίκηση του Δήμου Καβάλας, που είναι υπέρ της πρότασης της ΚΕΔΕ;

 Ή οι Δήμαρχοι μαζί με την Περιφερειακή Ένωση Δήμων ΑΜ-Θ, που είναι κατά της πρότασης της ΚΕΔΕ;

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en