Quantcast
Connect with us

ΤΑΞΙΔΙ

Γιατί το Glamping κερδίζει όλο και περισσότερο το ελληνικό κοινό αυτό το καλοκαίρι

Το Glamour Camping -ή αλλιώς Glamping– δεν είναι μία καινούρια επιλογή διακοπών στην Ελλάδα αφού εδώ και κάποια καλοκαίρια, η ξεχωριστή αυτή επιλογή για όσους «ακροβατούν» μεταξύ κάμπινγκ και ξενοδοχείου έφτασε δειλά δειλά και στη χώρα μας.

Το Glamping φαίνεται να κερδίζει έδαφος το φετινό καλοκαίρι, στη μετά-Covid εποχή, καθώς συνδυάζει, όπως λένε οι ειδικοί του χώρου, όλα όσα χρειάζεται κανείς για να περάσει ευχάριστες διακοπές, χωρίς να χρειάζεται να ανησυχεί για τις συνθήκες υγιεινής.

Τι κάνει το Glamping τόσο ξεχωριστό; «Είναι η επαφή με τη φύση. Στην ουσία, στο Glamping έχουμε λειτουργία κάμπινγκ αλλά με ολοκληρωμένες υποδομές, με σκηνές που είναι, σε μεγάλο βαθμό, επιπλωμένες, χώρους προσεγμένους που συχνά διαφέρουν ο ένας από τον άλλον, περιορισμένη χωρητικότητα σε επισκέπτες», εξήγησε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού- Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» ο Ελπιδοφόρος Χρυσοβέργης, που διαχειρίζεται έναν από τους πρώτους χώρους αυτού του τύπου, που έχουν δημιουργηθεί στην Ελλάδα.

«Ενδεικτικά να σας πω ότι εμείς προσφέρουμε δυνατότητα διαμονής σε δεντρόσπιτο, σε ένα “σπίτι” από χώμα και άχυρο, όπως αυτό που θα δει κανείς σε άλλες ηπείρους, μέχρι και σε μπανγκαλόου από κορμούς δέντρων. Μια άλλη “σκηνή”, όπου όμως υπάρχει ιδιωτικό μπάνιο, για όποιον θέλει μια σχετική αυτονομία», αναφέρει ο κ. Χρυσοβέργης.

Μάλιστα, αναλύοντας την κατάσταση στον τουρισμό στη «σκιά» της Covid-19, εξηγεί ότι για τους παρόχους Glamping υποδομών στη χώρα δεν αλλάζουν και πολλά σε μια τέτοια εγκατάσταση, αφού ούτως ή άλλως η οργάνωση τέτοιου κάμπινγκ δίνει συνθήκες αυτονομίας, αναφέρει το ΑΠΕ.

«Σε κάθε σκηνή, ο επισκέπτης θα δει πως έχει τοποθετηθεί ακόμη και μικρός κήπος οπότε και μπορεί κανείς να ετοιμάσει το πρωινό του μόνος, ενώ υπάρχει και υπηρεσία tent-service, αν κανείς επιλέξει να είναι αυτόνομος», αναφέρει χαρακτηριστικά. Επισημαίνει, δε, ότι και στην Ελλάδα έχει δημιουργηθεί μία έντονη τάση για επιστροφή στη φύση, για δραστηριότητες στην ύπαιθρο (όπως πεζοπορία πεζοπορία κ.ά), και εξηγεί ότι το κόστος διαμονής δεν είναι υψηλό. Μάλιστα, σε κάποιες περιπτώσεις, σε τέτοιου τύπου υποδομές στην Ελλάδα, περιλαμβάνεται και πρωινό.

Σε ό,τι αφορά το πελατολόγιο, ο κ. Χρυσοβέργης εξηγεί πως για τις συγκεκριμένες διακοπές, το target group είναι «νέες οικογένειες που θέλουν να πάρουν τα παιδιά τους και να είναι σε διακοπές όπου μπορούν να υπάρξουν και δραστηριότητες ενώ δεν έχουν κάνει ποτέ ξανά κάμπινγκ, αλλά και νεαρά ζευγάρια καθώς και επισκέπτες από το εξωτερικό όπου είναι πολύ πιο γνωστό ήδη το Glamping».

Σημαντικό είναι, σύμφωνα με τον ίδιο, πως «ο ΕΟΤ πλέον αναγνωρίζει το συγκεκριμένο τουριστικό προϊόν ως κάτι ξεχωριστό».

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στο «κόκκινο» η πληρότητα στους χριστουγεννιάτικους προορισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό

Υψηλή είναι η πληρότητα που αναμένεται να καταγράψουν και φέτος οι χειμωνιάτικοι προορισμοί στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό το δεκαπενθήμερο των εορτών (Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά και Φώτα). Οι κρατήσεις, όπως αναφέρουν παράγοντες του κλάδου, φτάνουν μάλιστα το 90%.

Όπως επισήμανε σε σχετικό της ρεπορτάζ το πρωί της Πέμπτης (14/12) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, άλλοι προτιμούν τα παραδοσιακά Χριστούγεννα με τα σαλέ και το πολύ χιόνι, άλλοι τα πιο… εμπορικά με τις τεράστιες αγορές.

Την τιμητική τους τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά έχουν τα Ζαγοροχώρια και τα Γιάννενα με την τιμή ανά άτομο για 4 ημέρες διακοπών να ξεκινά από τα 380 ευρώ. Ακολουθούν το Πήλιο, τα Καλάβρυτα, ο Παλαιός Άγιος Αθανάσιος (Καίμακτσαλάν) και τα Τζουμέρκα.

Ποιους χριστουγεννιάτικους προορισμούς του εξωτερικού επιλέγουν οι Έλληνες

Πρώτη στη λίστα των επιλογών των Ελλήνων για το εξωτερικό είναι η Βιέννη, που κοστίζει από 600 ευρώ το άτομο για 5 με 7 ημέρες, ενώ ακολουθεί το Βερολίνο με 620 ευρώ κόστος για τις ίδιες ημέρες το άτομο.

Τρίτο στις προτιμήσεις έρχεται το Λονδίνο και ακολουθούν το Παρίσι, η Πράγα, η Βουδαπέστη και η Βαρκελώνη.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ

 

Continue Reading

ΤΑΞΙΔΙ

Ανάδειξη των ιστορικών μεταλλείων της Σίφνου που ανήκουν στα αρχαιότερα του κόσμου

Αναδεικνύεται για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό η πλούσια, αρχαιομεταλλευτική και μεταλλουργική πολιτιστική κληρονομιά που άνθισε πριν από χιλιετίες, στη Σίφνο.

Έντονο διεθνές ενδιαφέρον είχε η συμμετοχή του Δήμου Σίφνου στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “Ferien Messe”, όπου παρουσιάστηκε το έργο «ΜΕΤΑΛΛΩΝ ΤΟΠΟΙ: Σταυροδρόμια πολιτισμού στην Ανατολική Μεσόγειο». Στο πλαίσιο του έργου αναδεικνύεται για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό η πλούσια, αρχαιομεταλλευτική και μεταλλουργική πολιτιστική κληρονομιά που άνθισε πριν από χιλιετίες, στη Σίφνο, τη Σέριφο, την Κύθνο και στην Κοινότητα Ασγάτας Κύπρου.

Πλήθος φίλων του περιπατητικού και πολιτιστικού – αρχαιολογικού τουρισμού ανταποκρίθηκαν στην «επίσημη πρώτη» του Δήμου Σίφνου και ενημερώθηκαν για τις περιηγητικές διαδρομές που οδηγούν στα αρχαία μεταλλεία αργύρου στον ‘Αγιο Σώστη και στα διάσημα χρυσωρυχεία της Σίφνου στην περιοχή του Φάρου.

Η δράση «ταξίδεψε» το κοινό χιλιετίες πίσω, καθώς η μεταλλουργική και μεταλλευτική δραστηριότητα στη Σίφνο ξεκίνησε από την 3η χιλιετία π.Χ. Τα αρχαία λατομεία της Σίφνου θεωρούνται από τα πρώτα οργανωμένα λατομεία στον κόσμο και σύμφωνα με τον Ηρόδοτο, η Σίφνος ήταν στην αρχαιότητα από τις πλουσιότερες οικονομίες της ανθρωπότητας! Στο πλαίσιο της εκθεσιακής συμμετοχής, πληροφοριακό υλικό διανεμήθηκε σχετικά με την αρχαία μεταλλευτική κληρονομιά των νησιών Σίφνου, Σερίφου και Κύθνου.

Η Πράξη «ΜΕΤΑΛΛΩΝ ΤΟΠΟΙ – Σταυροδρόμια πολιτισμού στην Ανατολική Μεσόγειο», εγκρίθηκε και υλοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος Συνεργασίας INTERREG V-A Ελλάδα – Κύπρος 2014-2020 και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ε.Τ.Π.Α.) και από Εθνικούς πόρους της Ελλάδας και της Κύπρου.

 

Πηγή: newsbomb.gr

Continue Reading

ΤΑΞΙΔΙ

Mirror | Η Σκόπελος στις 10 πιο εμβληματικές κινηματογραφικές τοποθεσίες του κόσμου

Στη δεκάδα με τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως που ταυτίστηκαν με διαχρονικές κινηματογραφικές επιτυχίες, κατατάσσεται η Σκόπελος σύμφωνα με μεγάλη έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο διαδίκτυο και τα social media, την οποία αναδεικνύει σε πρόσφατο άρθρο της η Βρετανική εφημερίδα Mirror.

Στις πρώτες θέσεις της λίστας βρίσκονται οι περιοχές σε Νέα Ζηλανδία, Σκωτία, Αγγλία, ΗΠΑ και Ιρλανδία, που πραγματοποιήθηκαν τα γυρίσματα των ταινιών «Ο ‘Αρχοντας των Δαχτυλιδιών», «Χάρι Πότερ», «Η Λάμψη» του Στήβεν Κινγκ, «Ο Λόγος του Βασιλιά», «’Αυπνοι στο Σηάτλ», «Λυκόφως», «Ο Πόλεμος των ‘Αστρων» και «Τζόκερ».

Τη 10η θέση καταλαμβάνει η Σκόπελος για την κινηματογραφική μεταφορά του μιούζικαλ «Mamma Mia».

Σύμφωνα με την έρευνα, ο προορισμός σημειώνει εξαιρετικές επιδόσεις σε hashtags στο instagram με 220.000 θεάσεις και εντυπωσιάζει τους ταξιδιώτες με τις θεματικές εκδρομές Mamma Mia στο νησί. Σημειώνεται πως για το ίδιο διάστημα, η Σκόπελος και η δημοφιλής μουσικοχορευτική και γαστρονομική παράσταση Mamma Mia The Party ψηφίστηκαν ως η δεύτερη καλύτερη πρόταση για ψυχαγωγία των Λονδρέζων μέσα στο χειμώνα, ανάμεσα σε 20 πρωτότυπες ιδέες για διασκέδαση.

Το προηγούμενο διάστημα είχε προηγηθεί ειδική συνεργασία προβολής στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ του Δήμου Σκοπέλου και των διοργανωτών της επιτυχημένης παράστασης. Για τις ανάγκες του Mamma Mia The Party έχει δημιουργηθεί εξολοκλήρου ένα νησιώτικό γραφικό σκηνικό με σοκάκια, σιντριβάνια, σπίτια και ταβέρνα που θυμίζουν Σκόπελο στην «καρδιά» του Λονδίνου, στον υπερσύγχρονο πολυχώρο O2! «Μέσα από ευρηματικούς τρόπους προβολής προσπαθούμε να κρατάμε ζωντανό το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών σχετικά με τη σύνδεση του Mamma Mia με τη Σκόπελο. Σε αυτό έχουν συμβάλει και οι πρωτότυπες εκδρομές στο νησί, σε σημεία που έγιναν τα γυρίσματα της ταινίας. Οι προβλέψεις για την επισκεψιμότητα το 2023 είναι αισιόδοξες.

Η Σκόπελος παρουσιάζει ένα βάθος και μια ποικιλία ενδιαφερόντων που δεν αφήνουν ασυγκίνητους τους επισκέπτες από το εξωτερικό», δήλωσε η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού, Ιωάννα Ευσταθίου.

 

Πηγή: real.gr

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en