Connect with us

ΠΑΙΔΕΙΑ

Το «ράβε -ξήλωνε» των Πανελλαδικών | Νέο σύστημα, αλλά από το… 2020

Δημοσιεύτηκε

στις

Αλλαγές επί αλλαγών έχουν γίνει τα τελευταία 30 χρόνια στο σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, με τους υποψηφίους να προσπαθούν κάθε φορά να εξασφαλίσουν την πολυπόθητη φοιτητική ιδιότητα. Στην βασική “ταυτότητα” των αλλαγών περιλαμβάνεται οτι από το 1980 ονομάζονται Πανελλήνιες Εξετάσεις, από 1984 Γενικές Εξετάσεις με το σύστημα των δεσμών, από το 1999 Πανελλαδικές Εξετάσεις Ενιαίου Λυκείου και από το 2005 μετονομάζονται Πανελλαδικές Εξετάσεις Γενικού Λυκείου. 

Το συνεχές “ράβε-ξήλωνε” των Πανελλαδικών Εξετάσεων δημιουργεί αβεβαιότητα σε γονείς και μαθητές , καθώς υπάρχει έλλειψη σχεδιασμού για το σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια και οι μαθητές μετατρέπονται σε “πειραματόζωα” , ενώ οι γονείς αναγκάζονται να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να ανταπεξέλθουν στις συνεχείς αλλαγές. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε οτι όλοι οι υπουργοί Παιδείας θέλησαν να συνδέσουν το όνομα τους με μία μεταρρύθμιση στο εξεταστικό σύστημα που συνήθως “μεταφραζόταν” σε άγχος για τους μαθητές. 

Δύο μήνες πριν από την έναρξη των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου εξέφρασε την πρόθεση από τον Ιούνιο του 2020 να ισχύσει ένα νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με βάση το βαθμό απολυτηρίου. «Ως κυρίαρχη λογική, η πρόσβαση στα ΑΕΙ θα εξαρτάται από τον βαθμό του απολυτηρίου, σε ένα σχολείο, στο οποίο θα υπάρχει μία εντελώς νέα Β’ και Γ’ λυκείου», είπε και συμπλήρωσε ότι η Γ’ λυκείου θα είναι «ένα είδος προπαρασκευαστικού έτους». Αναφέρθηκε, επίσης, στις αλλαγές στα προγράμματα σπουδών των μαθημάτων κορμού του λυκείου, χαρακτηρίζοντας «μεγάλο βήμα» για τη μεταρρύθμιση του λυκείου, τις αλλαγές στη Γλώσσα, τα Μαθηματικά, την Ιστορία και τις Φυσικές Επιστήμες. «Θα προχωρήσουμε με συντηρητικά βήματα και με ήπια μετάβαση, αλλά θα προχωρήσουμε», τόνισε.

Τα τελευταία χρόνια οι βασικές αλλαγές εστιάζονται σε: 

 

1983. Στην Γ’ Λυκείου θεσπίζονται δέσμες μαθημάτων από τον τότε υπουργό Παιδείας Απόστολο Κακλαμάνη. Οι δέσμες των μαθημάτων ήταν 5 και οι εξετάσεις διενεργούνταν τον Ιούνιο. Ο μαθητής αλλά και ο απόφοιτος προηγούμενων ετών που επιθυμούσε να συμμετάσχει στις εξετάσεις, έπρεπε να υποβάλει τον Μάρτιο το μηχανογραφικό του δελτίο με το οποίο επέλεγε τις σχολές της αρεσκείας του. Προβλεπόταν κατοχύρωση επ’ αόριστον της βαθμολογίας μέχρι και σε 3 μαθήματα της δέσμης.

1988. Ο τότε υπουργός Παιδείας Γιώργος Παπανδρέου προχωρά σε αλλαγές προκειμένου οι γενικές εξετάσεις να αποδεσμευτούν από το Λύκειο και να γίνουν εισαγωγικές εξετάσεις. Η συμμετοχή σε αυτές των τελειόφοιτων μαθητών δεν ήταν πλέον υποχρεωτική. Καταργήθηκε η συμμετοχή της μέσης γενικής βαθμολογίας των τριών τάξεων του Λυκείου στα κριτήρια επιλογής (25%).

1991. Προχωρά επί υπουργίας Γιώργου Σουφλιά σε νέες αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης και ορίζεται συντελεστής για το βασικό μάθημα 1,15 και 0,95 για καθένα από τα άλλα τρία μαθήματα.
Καταργήθηκαν οι επί μέρους ομάδες και ο υποψήφιος μπορούσε να επιλέξει μέχρι και 60 τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ από αυτά που περιλαμβάνονταν στην Ομάδα που αντιστοιχούσε στη Δέσμη του καθώς και αυτά της κοινής ομάδας. Καταργήθηκε η βάση στο βασικό μάθημα ως προϋπόθεση εισαγωγής.

1996. Καταργήθηκαν οι ειδικές διατάξεις που προέβλεπαν της χωρίς εξέταση εισαγωγή στα ΤΕΙ των αποφοίτων τμημάτων ειδικότητας ΤΕΛ και καθιερώθηκαν ειδικές εξετάσεις για αυτούς τους αποφοίτους σε τρία μαθήματα.

1998. Στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση Αρσένη, η οποία συνοδεύτηκε από αναταραχή στον χώρο της εκπαίδευσης, προβλεπόταν ενίσχυση της γενικής παιδείας με την εξέταση όλων των μαθημάτων σε πανελλαδικές εξετάσεις για τη Β’ και τη Γ’ Λυκείου από τα αποτελέσματα των οποίων θα εισάγονταν οι μαθητές στα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Το μέτρο ίσχυσε το 1999 για τη Β’ Λυκείου και το 2000 για τη Γ’ Λυκείου. 

2001. Ο τότε υπουργός Παιδείας Πέτρος Ευθυμίου μείωσε τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα σε 9 για τη Β’ Λυκείου και 9 ή 10 (μάθημα επιλογής για τις «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας») για τη Γ’ Λυκείου. Τα υπόλοιπα πέντε εξετάζονταν ενδοσχολικά.

Η Μαριέττα Γιαννάκου ως υπουργός Παιδείας από το 2004 έως το 2007κατήργησε τις πανελλαδικές εξετάσεις στη Β’ Λυκείου, ενώ από την επόμενη σχολική χρονιά οι μαθητές της Γ’ Λυκείου θα εξετάζονται στις πανελλαδικές εξετάσεις σε έξι μαθήματα αντί των εννέα . Ταυτόχρονα εισήχθη και το βαθμολογικό όριο του δέκα, με άριστα το 20, στον βαθμό πρόσβασης για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. 

2010. Eπί υπουργίας Άννας Διαμαντοπούλου καταργείται το βαθμολογικό πλαφόν του 10 με αποτέλεσμα να αρχίσουν να εισάγονται χιλιάδες φοιτητές στα πανεπιστήμια και τα τεχνολογικά ιδρύματα με λιγότερα από 10.000 μόρια. Το 2013 ο τότε υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος θεσπίζει την Τράπεζα Θεμάτων για τις προαγωγικές εξετάσεις, αρχής γενομένης από τους μαθητές της Α’ Λυκείου. Οι εξετάσεις πραγματοποιούνται κατά 50% μέσω κλήρωσης από την Τράπεζα θεμάτων. 

Το «νέο» σύστημα προς εφαρμογή στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2016αποτελεί τροποποίηση του συστήματος του Νέου Λυκείου αλλά στην ουσία είναι σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, που προσομοιάζει με το σύστημα των δεσμών.Στη Β΄ τάξη του Γενικού Λυκείου οι μαθητές επιλέγουν μία από τις δύο ομάδες προσανατολισμού (Ανθρωπιστικών ή Θετικών Σπουδών). 

Φέτος πάντως οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν υπόψη τους ότι υπάρχουν δύο μεγάλες αλλαγές. Η πρώτη είναι η κατάργηση του 4ου Επιστημονικού Πεδίου, το οποίο περιελάμβανε όλες τις Παιδαγωγικές Σχολές, οι οποίες από φέτος θα είναι προσβάσιμες από όλα τα επιστημονικά πεδία. Η δεύτερη αφορά την ίδρυση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, το οποίο προκύπτει από τη συγχώνευση των δύο ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά. Οι βάσεις στις Παιδαγωγικές φέτος θα έχουν ιδιαίτερη σημασία, καθώς είναι η πρώτη φορά που οι υποψήφιοι μπορούν να διεκδικήσουν μία θέση σε αυτές τις σχολές από όλα τα επιστημονικά πεδία. Εφέτος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, οι υποψήφιοι θα διεκδικήσουν 74.692 θέσεις στα ΑΕΙ (46.663 στα πανεπιστήμια -πλην Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής-, 23.396 στα ΤΕΙ και 4.633 στο ΠΔΑ). Η έναρξη των εξετάσεων στις 8 Ιουνίου για τα γενικά λύκεια και στις 7 Ιουνίου για τα Επαγγελματικά Λύκεια, θα γίνει με την εξέταση της Νεοελληνικής Γλώσσας . Ωστόσο, η διάρκεια των Εξετάσεων φέτος θα είναι κατά δύο ημέρες μικρότερη για τα ΓΕΛ, εξαιτίας της κατάργησης της εξέτασης στα μαθήματα της Ιστορίας και των Μαθηματικών Γενικής Παιδείας.

Υπενθυμίζεται, ότι φέτος τα Επιστημονικά Πεδία θα είναι συνολικά 4, μετά την κατάργηση του Πεδίου των Επιστημών της Εκπαίδευσης και θα είναι αριθμημένα ως εξής:

1ο Επιστημονικό Πεδίο: Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες
2ο Επιστημονικό Πεδίο: Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες
3ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Υγείας και Ζωής
4ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορική.

Οι υποψήφιοι για την εισαγωγή σε ένα Επιστημονικό Πεδίο, θα εξεταστούν σε 4 μαθήματα, ενώ οι υποψήφιοι για εισαγωγή σε δύο Επιστημονικά Πεδία, θα εξεταστούν σε ένα επιπλέον μάθημα, Γενικής Παιδείας ή Προσανατολισμού. Οι Πανελλαδικές των ΓΕΛ θα διαρκέσουν από τις 8 έως τις 19 Ιουνίου, ενώ για τα ΕΠΑΛ από τις 7 έως τις 21 Ιουνίου. Οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων θα πραγματοποιηθούν από τις 22 έως και τις 30 Ιουνίου και οι πρακτικές δοκιμασίες και υγειονομικές εξετάσεις, για όσους επιθυμούν να εισαχθούν στα ΤΕΦΑΑ, θα διεξάγονται από τις 19 μέχρι και τις 29 Ιουνίου. Πριν από τις Πανελλαδικές, θα διεξαχθούν οι απολυτήριες εξετάσεις στα λύκεια, σε τέσσερα μαθήματα: Γλώσσα και Λογοτεχνία ,Ιστορία, Μαθηματικά και Βιολογία.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πανελλήνιες 2019 | Τελευταία ημέρα αύριο για τα μηχανογραφικά

Δημοσιεύτηκε

στις

Λήγει αύριο, Τετάρτη, η προθεσμία τελικής υποβολής του μηχανογραφικού δελτίου για τους υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων μετά και τη διήμερη παράταση που δόθηκε από το υπουργείο Παιδείας. Όπως αναφερόταν σε σχετική ανακοίνωση, η αυριανή προθεσμία είναι οριστική και μετά την παρέλευσή της δεν θα γίνει δεκτή καμία αλλαγή στα μηχανογραφικά.

Αυτό σημαίνει πως αύριο κλειδώνει οριστικά η εφαρμογή προκειμένου να ξεκινήσει η ηλεκτρονική επεξεργασία των μηχανογραφικών δελτίων. Οι υποψήφιοι θα έχουν στο εξής πρόσβαση στην ηλεκτρονική διεύθυνση διεύθυνση http://exams.it.minedu.gov.gr, μόνο για να βλέπουν την οριστικοποιημένη μορφή του μηχανογραφικού δελτίου, το οποίο φέρει αριθμό πρωτοκόλλου. Αντιστοίχως, οι υποψήφιοι μπορούν να τυπώσουν την οριστικοποιημένη μορφή ή να την αποθηκεύσουν στον υπολογιστή τους.

Η πλατφόρμα άνοιξε στις 21 Ιουνίου, ημέρα από την οποία οι υποψήφιοι για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, μπορούσαν να αποκτήσουν τον προσωπικό κωδικό τους από το λύκειό τους. Η προθεσμία οριστικοποίησης έληγε στις 15 Ιουλίου. Ωστόσο εξετάστηκε από τη νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας το ενδεχόμενο να δοθεί παράταση προκειμένου να εξεταστούν τυχόν αδυναμίες σε νέα Ιδρύματα.

Υπενθυμίζεται πως δικαίωμα υποβολής έχουν όσοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσειςΓΕΛ ή ΕΠΑΛ του 2019, όσοι απόφοιτοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις των ημερησίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ τα έτη 2017 ή 2018, διεκδικώντας φέτος το 10% των θέσεων εισακτέων, χωρίς νέα εξέταση και όσοι απόφοιτοι είναι υποψήφιοι για το 10%, συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής με τα μόρια που είχαν επιτύχει στην τελευταία τους εξέταση.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Βάσεις 2019 | Πού θα κυμανθούν σε 100 τμήματα ΑΕΙ

Δημοσιεύτηκε

στις

Καμία αλλαγή δεν θα γίνει τελικά στα μηχανογραφικά δελτία των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων και όλοι οι υποψήφιοι για τα πανεπιστήμια μπορούν να οριστικοποιήσουν κανονικά τις επιλογές τους.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «Τα Νέα», σήμερα, αναμένεται να φτάσουν στο υπουργείο Παιδείας όλες οι απαντήσεις από την πλευρά των διοικήσεων των ΑΕΙ, από τις οποίες η νέα υπουργός Νίκη Κεραμέως ζήτησε την περασμένη εβδομάδα ενημέρωση για το ποια από τα νέα τμήματα τους έχουν εγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών και ποια δεν έχουν.

Παράλληλα, σήμερα όλα τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας θα είναι ανοικτά (ώρες σχολείων), προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους υποψηφίους για το Μηχανογραφικό τους Δελτίο.

Υπενθυμίζεται ότι δόθηκε παράταση δύο ημερών στην υποβολή των μηχανογραφικώνδελτίων, δηλαδή έως την Τετάρτη 17 Ιουλίου.

Οι υποψήφιοι που έχουν ήδη οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό δελτίο θα έχουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams.it.minedu.gov.gr μόνο για να βλέπουν την οριστικοποιημένη μορφή του Μηχανογραφικού Δελτίου, το οποίο φέρει αριθμό πρωτοκόλλου.

 

VASEIS1

 

VASEIS1

 

Πού θα κινηθούν οι βάσεις σε 100 τμήματα

Στο 1ο επιστημονικό πεδίο οι βάσεις θα εμφανίσουν ελαφρές αυξομειώσεις και θα κυμανθούν στα επίπεδα του 2018 αλλά στην πλειονότητα θα υπερτερεί το θετικό πρόσημο και όχι το αρνητικό.

Στο 2ο πεδίο θετικών επιστημών θα δούμε τις βάσεις να παίρνουν τον κατήφορο που τις σπρώχνουν τα δυσκολότερα θέματα που δόθηκαν φέτος στη Χημεία και στη Φυσική.

Στο 3ο επιστημονικό πεδίο επιστημών υγείας και ζωής, αναμένεται μικρή πτώση που προκλήθηκε και εδώ από τα θέματα της Φυσικής και της Χημείας αλλά εξομαλύνθηκε κάπως από τα ευκολότερα θέματα της Βιολογίας. Πάντως, αναμένεται ήπια πτώση βάσεων, σε καμία όμως περίπτωση δεν θα προσεγγίζει την πτώση του 2ου πεδίου θετικών επιστημών.

ΣΤΟ 4ο επιστημονικό πεδίο σπουδών οικονομίας και πληροφορικής θα υπάρξει σταθερότητα και μικρές αυξομειώσεις γιατί τα θέματα είχαν στο σύνολο τους βαθμό δυσκολίας που δεν διαφέρει σημαντικά από τον αντίστοιχο της περασμένης χρονιάς, με εξαίρεση το μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας που ήταν περισσότερο απαιτητικό. Σημειώνουμε ότι στο πεδίο αυτό διατέθηκαν οι περισσότερες θέσεις από τις 4.000 περίπου που δόθηκαν σε όλα τα επιστημονικά πεδία και εδώ υπάρχουν οι πιο πολλές Σχολές, όχι μόνο στην Αθήνα, αλλά και σε όλη την περιφέρεια και αυτός θα είναι ο σπουδαιότερος παράγοντας που θα χαμηλώσει τις βάσεις, κυρίως στην περιφέρεια.

Η κατάθεση του μηχανογραφικού

Υπενθυμίζεται ότι οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται να υποβάλουν μηχανογραφικό δελτίο, μπαίνοντας με τον προσωπικό κωδικό τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams.it.minedu.gov.gr, καλούνται να «κλειδώσουν» τι επιλογές τους στο τελικό μηχανογραφικό τους (επιλέγοντας «οριστικοποίηση») μέχρι και την Τετάρτη 17/7/2019.

Μετά την οριστικοποίηση, το μηχανογραφικό καταχωρείται στη βάση του υπουργείου Παιδείας και καμία τροποποίηση από τους υποψηφίους δεν είναι πλέον δυνατή, χωρίς τη μεσολάβηση της σχολικής μονάδας. Προτείνεται οι υποψήφιοι να εκτυπώσουν ή και να αποθηκεύσουν στον υπολογιστή τους το οριστικοποιημένο μηχανογραφικό (που θα έχει αποκτήσει αυτόματα και αριθμό πρωτοκόλλου), ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορούν να δουν τις τελικές προτιμήσεις τους.

Τονίζεται, ότι μετά την παρέλευση της προθεσμίας κανένας υποψήφιος δεν θα μπορεί να οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό δελτίο.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κυριάκος Μητσοτάκης | Δίνουμε έμφαση στην ποιοτική δημόσια Παιδεία

Δημοσιεύτηκε

στις

Νωρίς το πρωί της Παρασκευής 12 Ιουλίου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφτηκε το υπουργείο Παιδείας για την προγραμματισμένη συνάντησή του με την υπουργό Νίκη Κεραμέως. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης  πήρε μέρος στη σύσκεψη, που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο, με θέμα συζήτησης τις προτεραιότητες, τις οποίες έχει θέσει η κυβέρνηση για την Παιδεία.

Στις δηλώσεις που έκανε μετά τη σύσκεψη, η οποία πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο με τη συμμετοχή της υπουργού, Νίκης Κεραμέως, των δύο υφυπουργών, Σοφίας Ζαχαράκη και Κώστα Διγαλάκη και του υπουργού Επικρατείας, Γιώργου Γεραπετρίτη, που τον συνόδευε στην επίσκεψή του, σημείωσε πως «είναι μεγάλη χαρά που ξεκινώ τις επισκέψεις από το υπουργείο Παιδείας». Ο πρωθυπουργός ευχήθηκε στη νέα υπουργό και στους υφυπουργούς καλή επιτυχία και δύναμη στην επιτέλεση του έργου τους.

Ο κ. Μητσοτάκης έδωσε έμφαση στη ταχύτητα και αποτελεσματικότητα στις δράσεις του υπουργείου για μία ποιοτική δημόσια εκπαίδευση για όλα τα Ελληνόπουλα και για αναβαθμισμένα πανεπιστήμια με σύνδεση με την αγορά εργασίας.

«Έχουμε θέσει -ως πρωθυπουργικό γραφείο- στόχους και χρονοδιαγράμματα για όλα τα υπουργεία», σημείωσε και εξέφρασε την απόλυτη «εμπιστοσύνη του σε όλους τους εκπαιδευτικούς που εκτελούν με αυταπάρνηση και αγάπη το καθήκον τους». «Είναι σύμμαχοί μας στην προσπάθεια να προσφέρουμε όσο το δυνατόν καλύτερη παιδεία στα παιδιά για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός δύσκολου κόσμου που αλλάζει συνεχώς», πρόσθεσε.

Τέλος, ο πρωθυπουργός τόνισε ότι μετά τη σημερινή πρώτη επίσκεψη θα ακολουθήσει κύκλος επισκέψεων σε όλα τα υπουργεία, επισημαίνοντας ότι έκλεισε η πρώτη εβδομάδα στην κυβέρνηση και υπογράμμισε πως η έμφαση δίνεται πάντα στο αποτέλεσμα και όχι στην επικοινωνία, και «στόχος είναι το πώς θα κάνουμε τις ζωές όλων καλύτερες».

 

 

 

 

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κεραμέως | Παράταση για τα μηχανογραφικά, δεν αλλάζει το εξεταστικό σύστημα

Δημοσιεύτηκε

στις

Σημαντικές ειδήσεις έβγαλαν οι δηλώσεις της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως μετά τη συνάντηση που είχε με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στο υπουργείο.

Όπως είπε η κα Κεραμέως, δεν θα αλλάξει το εξεταστικό σύστημα στους βασικούς του άξονες και τα παιδιά που θα πάνε τώρα τρίτη λυκείου θα εξεταστούν με το σύστημα που διαμόρφωσε η προηγούμενη κυβέρνηση. Προανήγγειλε ωστόσο πως η ηγεσία του υπουργείου θα προχωρήσει άμεσα σε διορθωτικές κινήσεις και κυρίως σε εξορθολογισμό της ύλης, η κάλυψη της οποίας δεν είναι εφικτή, όπως είπε.

Η υπουργός Παιδείας επανέλαβε πως στο πρώτο νομοσχέδιο της κυβέρνησης, που θα έρθει στις 23 Ιουλίου στη Βουλή, περιλαμβάνεται ρύθμιση για την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου και για το θέμα έχουν ήδη αρχίσει διαβουλεύσεις.

Η κα Κεραμέως ανακοίνωσε και παράταση στην υποβολή μηχανογραφικών δελτίων, για να εξεταστεί, όπως είπε, αν υπάρχουν αδυναμίες στα νέα τμήματα σε προσωπικό ή υποδομές. Σήμερα, σύμφωνα με την υπουργό, θα ανακληθεί και η απόφαση για το πρόγραμμα σπουδών στη νομική Πάτρας. Βασικό μέλημα, όπως είπε, είναι να γεφυρώσει η κυβέρνηση την εκπαίδευση με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς εργασίας. «Η χώρα μας δεν χρειάζεται τέταρτη Νομική Σχολή» ξεκαθάρισε.

Αναφορικά με τη συνάντησή της με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, συζήτησαν, όπως είπε, και μακροπρόθεσμους στόχους και το επόμενο διάστημα θα διαμορφωθεί νέο θεσμικό πλαίσιο για την πρωτοβάθμια, τη δευτεροβάθμια και την τριτοβάθμια εκπαίδευση με στόχο να δοθεί μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία και στα σχολεία και στα πανεπιστήμια. «Θέλουμε να απεμπολήσουμε εξουσίες και αρμοδιότητες και να τις δώσουμε στον φυσικό τους χώρο» κατέληξε.

 

 

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
teliko filiagkos-plio
HOLIDAY-Car-Rental-banner
aigaion
Island-thassos-banner
professional camera ad
filippidis marmara banner
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ