Connect with us

ΓΥΝΑΙΚΑ

Τα συστατικά που κάθε γυναίκα πρέπει να συμπεριλάβει στη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας της

Όποιον δερματολόγο κι αν ρωτήσετε, αν θέλετε η επιδερμίδα σας να είναι σταθερά λαμπερή, καθαρή και πλούσια το μόνο που θα σας πει είναι ότι πρέπει να εντάξετε στην καθημερινή ρουτίνα περιποίησης του προσώπου σας τρία συγκεκριμένα προϊόντα. Τη ρετινόλη, τη Βιταμίνη Α και το αντιηλιακό σας για την προστασία σας κατά του ήλιου.

Ρετινόλη

Η ρετινόλη (μία από τις κύριες μορφές βιταμίνης Α) έχει μια αξιοσημείωτη ικανότητα να μεταμορφώνει το δέρμα. Όπως δήλωσε στο goodhousekeeping.com ο Dan Isaacs, Διευθυντής Έρευνας στο Medik 8 «Η ρετινόλη δεν αναδύει μόνο το δέρμα, βελτιώνει επίσης την παραγωγή κολλαγόνου για την καταπολέμηση των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων, μειώνει τα βακτήρια που προκαλούν βλάβες και εμποδίζει το σχηματισμό περίσσειας μελανίνης για μια πιο φωτεινή πιο, ομοιόμορφη χροιά». Επειδή έχει τη φήμη ότι προκαλεί ερεθισμό και ευαισθησία, ξεκινήστε χρησιμοποιώντας το προϊόν ρετινόλης μία φορά την εβδομάδα και στη συνέχεια αυξήστε τη χρήση της σταδιακά.

Βιταμίνη C

Ως αντιοξειδωτικό, η βιταμίνη C δρα εξουδετερώνοντας τη γήρανση των μορίων ελεύθερων ριζών στο δέρμα, τα οποία προκαλούνται από έκθεση στο ηλιακό φως, σωματίδια ρύπανσης και ακόμη και το στρες. Χρησιμοποιείται, συνήθως, για να βοηθήσει στην απομάκρυνση των ανώμαλων κηλίδων του δέρματος και να φωτίσει σημεία κατά της μελάγχρωσης, αλλά τα οφέλη της δεν είναι μόνο αυτά. Από την ενίσχυση της παραγωγής κολλαγόνου, η οποία κάνει το δέρμα να φαίνεται πιο γεμάτο και πιο ελαστικό, έως τη μείωση της φλεγμονής του δέρματος, εάν δεν έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ βιταμίνη C στο παρελθόν τώρα είναι η ώρα να ξεκινήσετε!

Δείκτης προστασίας κατά του ήλιου

Με αντιηλιακά που αισθάνονται ελαφριά και εξαιρετικά άνετα στην εφαρμογή, δεν υπάρχει δικαιολογία να μην ενσωματώσετε την καθημερινή τους χρήση στη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας σας. «Η μη προστατευμένη έκθεση σε ακτίνες UVA μπορεί να οδηγήσει σε πρόωρη γήρανση του δέρματος και ρυτίδες (φωτογήρανση), και καταστολή του ανοσοποιητικού συστήματος, ενώ οι ακτίνες UVB καίνε συνήθως τα επιφανειακά στρώματα του δέρματος», ανέφερε στο goodhousekeeping.com ο δερματολόγος Δρ. Anjali Mahto.

Click to comment

Απάντηση

ΓΥΝΑΙΚΑ

Τα μυστικά των ανθρώπων που έχουν πάντα ένα καθαρό και τακτοποιημένο σπίτι

Ηκλίση στην καθαριότητα και τις δουλειές του σπιτιού δεν είναι κάτι με το οποίο γεννιούνται οι άνθρωποι. Αντιθέτως, από τους περισσότερους θεωρείται καταναγκαστικό έργο, γι’ αυτό και τα αποτελέσματα δεν είναι πάντα τα επιθυμητά όταν καταπιάνεστε με τις δουλειές του σπιτιού.

Το μόνο που χρειάζεται πραγματικά είναι λίγη ευρηματικότητα και δημιουργικότητα και σύντομα θα αποκτήσετε το σπίτι που πάντα θέλατε. Ή να «κλέψετε» κάποια από τα μυστικά των ανθρώπων που έχουν πάντα ένα καθαρό και τακτοποιημένο σπίτι.

Ξέρουν πώς να κάνουν χώρο

Ακόμα κι αν δεν θεωρείτε τον εαυτό σας συλλέκτη «αντικειμένων», πολλά αντικείμενα, ρούχα, αξεσουάρ κ.α. φαίνεται να συσσωρεύονται στις ντουλάπες και τα ράφια σας. «Ξεκινήστε να ακολουθείτε τον κανόνα ένα μέσα, ένα έξω», λέει η Nancy Haworth της On Task Organizing σύμφωνα με το Readers’s Digest. «Όταν αγοράζετε κάτι καινούργιο, πετάτε, πουλάτε ή δωρίζετε ένα παλαιότερο αντικείμενο για να δημιουργήσετε χώρο για το νέο απόκτημά σας».

Διατηρούν άδειες τις διάφορες επιφάνειες

Τα συρτάρια όπου έχετε αποθηκεύσει διάφορα και ετερόκλητα μεταξύ τους αντικείμενα έχουν τη συνήθεια να «ξεχειλίζουν». Οι πάγκοι και τα τραπέζια ουσιαστικά «παρακαλούν» να γεμίσουν με την αλληλογραφία σας και άλλα αντικείμενα. Θέματα που οι άνθρωποι με καθαρά σπίτια αντιμετωπίζουν αμέσως. «Όταν διατηρείτε τις μεγάλες, επίπεδες επιφάνειες καθαρές, όχι μόνο είναι πιο ελκυστικές οπτικά, αλλά και πιο εύκολο να σκουπιστούν», λέει η Carrie Higgins, συγγραφέας του Organization Hacks και ιδρυτής του site Making Lemonade.

Έχουν συγκεκριμένο πρόγραμμα

Τα καθαρά σπίτια δεν καθαρίζονται μόνα τους ως εκ θαύματος. Οι τακτοποιημένοι άνθρωποι έχουν ένα «πρωτόκολλο» για να διατηρούν τα πράγματα στο σπίτι τους συντηρημένα και τακτοποιημένα. «Οι άνθρωποι με τακτοποιημένα σπίτια τείνουν να έχουν πρόγραμμα καθαρισμού και ρουτίνες, έτσι ώστε η σκόνη και τα ρούχα να μην έχουν χρόνο να συσσωρευτούν», λέει η Higgins. «Για παράδειγμα, ορίζουν μια καθορισμένη ημέρα για να σκουπίζουν ή να συμμαζεύουν το υπνοδωμάτιό τους, ώστε αυτές οι βασικές δουλειές να μην παραλείπονται ποτέ». Μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί να κάνετε κάτι μικρό κάθε μέρα, αλλά τα αποτελέσματα σίγουρα θα είναι ανακουφιστικά.

Ξέρουν πώς να αναθέτουν εργασίες

Αν δεν ζείτε μόνοι σας, το χάος και η ακαταστασία είναι μια ομαδική προσπάθεια. Ως εκ τούτου, ο καθαρισμός θα πρέπει επίσης να είναι μια ομαδική προσπάθεια. Ο καθένας πρέπει να έχει εβδομαδιαίες δουλειές (ξεσκόνισμα, άδειασμα σκουπιδιών, σκούπισμα, σφουγγάρισμα κ.λπ.) που όχι μόνο δημιουργούν υπεύθυνους ενήλικες από παιδιά, αλλά και διευκολύνουν το να διατηρείται το σπίτι καθαρό -κάτι για το οποίο πρέπει να νοιάζονται όλοι στο σπίτι.

Χρησιμοποιούν καθημερινά αντικείμενα για να διατηρούν τα πράγματα καθαρά

Μην αναβάλλετε τον καθαρισμό του σπιτιού σας γιατί δεν έχετε τα απαραίτητα εφόδια. «Μπορείτε να καθαρίσετε τα παράθυρα χωρίς να αφήσετε ραβδώσεις με τη βοήθεια ενός φίλτρου καφέ», αναφέρει το Reader’s Digest. Τα φίλτρα καφέ και τα παλιά βαμβακερά μπλουζάκια λειτουργούν επίσης καλά για να αφαιρέσουν το υπόλοιπο χνούδι που έχει μείνει από τα στεγνά πανιά. Άλλη μια επαγγελματική συμβουλή; Εάν σκουπίσατε κάθετα έξω, βεβαιωθείτε ότι έχετε σκουπίσει οριζόντια στο εσωτερικό. Στη συνέχεια, θα ξέρετε αν το χαμένο σημείο είναι μέσα ή έξω.

Κάνουν τον καθαρισμό να μοιάζει λιγότερο με αγγαρεία

Εάν δεν είστε και πολύ των δουλειών του σπιτιού, είναι δύσκολο να φανταστείτε ότι θα μπορούσατε να τις κάνετε με έναν διασκεδαστικό τρόπο. Υπάρχουν όμως τρόποι για να ολοκληρώσετε μια εργασία ενώ αποσπάτε την προσοχή σας με κάτι που σας αρέσει. «Κάντε τον καθαρισμό ευχάριστο ακούγοντας τον αγαπημένο σας ραδιοφωνικό σταθμό, εκπομπή ή μουσική», λέει η Tisha Morris, συγγραφέας του Clutter Intervention: How Your Stuffing Keeping You Stucking. «Πάρτε ασύρματα ακουστικά Bluetooth για να έχετε την ελευθερία να μετακινηθείτε σε όλο το σπίτι, ενώ μπορείτε ακόμη και να παρακολουθείτε το αγαπημένο σας πρόγραμμα γυμναστικής κάνοντας όσα περισσότερα βήματα μπορείτε, για να θεωρηθεί ως προπόνηση».

Continue Reading

ΓΥΝΑΙΚΑ

Ποιες τροφές κατά της τριχόπτωσης να εντάξω στη διατροφή μου;

Η υγιεινή διατροφή πέρα από το σώμα μας μπορεί να ωφελήσει και τα μαλλιά μας. Για να έχουμε υγιή μαλλιά πρέπει και το τριχωτό της κεφαλής μας να είναι εξίσου υγιές. Δεν μπορεί το ένα να υπάρξει χωρίς το άλλο.

Στις νεότερες ηλικίες η τριχόπτωση είναι πιο πιθανή εξαιτίας της κακής διατροφής, ενώ οι γυναίκες στην ηλικία των 50 ετών μπορεί να εμφανίσουν απώλεια μαλλιών λόγω των ορμονών.

Φυσικά, δεν είναι μόνο η διατροφή και οι ορμονικές διαταραχές. Το κάπνισμα και η έλλειψη ύπνου μπορούν επίσης να επηρεάσουν την υγεία των μαλλιών.

Συμπεριλάβετε στη διατροφή σας τις παρακάτω super τροφές που θα ενισχύσουν τη δύναμη των μαλλιών σας και δείτε αποτελέσματα μέσα στις πρώτες έξι εβδομάδες:

Αυγά

Όπως κι αν τα σερβίρετε -ομελέτα, τηγανητά ή βραστά- τα αυγά είναι μία από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης που μπορείτε να βρείτε. Είναι «φορτωμένα» με τέσσερα βασικά μέταλλα: ψευδάργυρο, σελήνιο, θείο και σίδηρο. Ο σίδηρος είναι ιδιαίτερα σημαντικός, γιατί βοηθά τα κύτταρα να μεταφέρουν οξυγόνο στους θύλακες των τριχών.

Πουλερικά

Το κοτόπουλο και η γαλοπούλα παρέχουν υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη, η οποία θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε τα υγιή μαλλιά που ονειρεύεστε. Η έλλειψη πρωτεΐνης μπορεί να κάνει τα μαλλιά σας εύθραυστα, ενώ σε ακραίες περιπτώσεις να επηρεάσει το χρώμα τους. Τα πουλερικά αποτελούν επίσης πλούσια πηγή σιδήρου, που μπορεί να απορροφηθεί εύκολα από τον οργανισμό.

Ξηροί καρποί

Τα καρύδια περιέχουν άλφα-λινολενικό οξύ, το οποίο ανήκει στην κατηγορία των Ω-3 λιπαρών οξέων και μπορεί να βοηθήσει τα μαλλιά σας. Επίσης, καταπληκτική πηγή ψευδαργύρου αποτελούν τα κάσιους και τα αμύγδαλα. Η έλλειψη ψευδαργύρου μπορεί να οδηγήσει σε πτώση των μαλλιών, οπότε φροντίστε να τρώτε ξηρούς καρπούς ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Φασόλια

Τα όσπρια όπως τα φασόλια και οι φακές πρέπει να αποτελούν σημαντικό μέρος της διατροφής για την περιποίηση των μαλλιών μας. Τα φασόλια συγκεκριμένα, δεν είναι μόνο πλούσια σε πρωτεΐνες αλλά περιέχουν άφθονες ποσότητες σιδήρου, ψευδαργύρου και βιοτίνης για την ανάπτυξη των μαλλιών.

Σκούρα λαχανικά

Το σπανάκι, το μπρόκολο και τα σέσκουλα αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμινών Α και C που χρειάζεται το σώμα μας για να παράγει σμήγμα. Αυτή η λιπαρή ουσία, που εκκρίνεται από τα θυλάκια της τρίχας, αποτελεί το φυσικό μαλακτικό προϊόν των μαλλιών που παράγει το τριχωτό της κεφαλής μας.

Καρότα

Τα καρότα είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α, η οποία πέρα από την καλή όραση προωθεί το υγιές τριχωτό της κεφαλής που είναι απαραίτητο για λαμπερά και ενυδατωμένα μαλλιά. Συμπεριλάβετε τα καρότα στην καθημερινή διατροφή σας, είτε ως σνακ είτε ως επικάλυψη στη σαλάτα σας.

Γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών

Το παραδοσιακό πρόβειο γιαούρτι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, ασβέστιο, βιταμίνη D και βιταμίνη Β5 ή αλλιώς παντοθενικό οξύ, το οποίο μπορείτε να βρείτε στις ετικέτες στο πίσω μέρος των προϊόντων περιποίησης μαλλιών. Μια καλή εναλλακτική θα μπορούσε να αποτελέσει και το τυρί cottage.

Continue Reading

ΓΥΝΑΙΚΑ

«Πάχυνα ή είναι το πρήξιμο της περίοδου;» Ποια είναι η σωστή απάντηση;

Περιμένεις να αδιαθετήσεις και καθώς πλησιάζει η μέρα της εμμηνορρυσίας, βλέπεις το σώμα σου να αλλάζει δραματικά.

Σίγουρα οι περισσότερες έχετε παρατηρήσει πως τις μέρες πριν την περίοδο μετά βίας μπαίνετε στα παντελόνια σας. Αν μάλιστα ζυγιστείτε, θα δείτε ιδίοις όμμασι τον δείκτη της ζυγαριάς απειλητικά ανεβασμένο.

Αυτή ακριβώς είναι η ώρα που αναρωτιέστε: «Πάχυνα ή είναι το πρήξιμο της περίοδου;»

Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, αυτή η αύξηση του βάρους είναι πραγματική. Μάλιστα, κάποιες γυναίκες μπορούν να πάρουν έως και 2,5- 3 κιλά στη διάρκεια της περιόδου, σύμφωνα με τη Lauren Streicher, καθηγήτρια μαιευτικής και γυναικολογίας στη Σχολή Ιατρικής Feinberg και διευθύντρια του Κέντρου Σεξουαλικής Ιατρικής και Εμμηνόπαυσης του Πανεπιστημίου Northwestern.

Ωστόσο, μην πανικοβάλλεστε! Μεγάλο μέρος του βάρους είναι νερό, καθώς πριν την περίοδο το σώμα κάνει κατακράτηση υγρών. Υπεύθυνη γι΄αυτό είναι μία ορμόνη, η προγεστερόνη, τα επίπεδα της οποίας αυξάνονται δραστικά όταν περιμένετε περίοδο. Η ορμόνη αυτή επιτρέπει το νερό που υπάρχει στο σώμα να περάσει πιο εύκολα στους ιστούς, προκαλώντας το γνωστό πρήξιμο. Γι΄ αυτό άλλωστε πολλές γυναίκες βλέπουν και το στήθος τους να μεγαλώνει!

Η προγεστερόνη ευθύνεται επιπλέον για τα νεύρα, την ακμή, τις λιγούρες και τα υπόλοιπα συμπτώματα του προεμμηνορυσιακού συνδρόμου.

Πώς μπορούμε να αποφύγουμε την κατακράτηση υγρών;

Πίνετε άφθονα υγρά, καθώς η ενυδάτωση κατά τη διάρκεια της περιόδου είναι ίσως το πιο σημαντικό, αφού εξαιτίας της αιμορραγίας είναι μεγαλύτερος ο κίνδυνος αφυδάτωσης.

Τις μέρες πριν και κατά την περίοδο πολλές γυναίκες λόγω της κούρασης που αισθάνονται, πίνουν μεγαλύτερες ποσότητες καφεΐνης απ’ ό,τι συνήθως. Προσπαθήστε να αντισταθείτε σ΄αυτήν την… παρόρμηση, καθώς διαταράσσεται το πεπτικό σύστημα και θα παρατηρήσετε φούσκωμα και αισθήματα δυσφορίας την περιοχή της κοιλιάς.

Αντισταθείτε στα αλμυρά και γλυκά σνακ που λιγουρεύεστε. Τόσο το αλάτι όσο και η ζάχαρη προκαλούν κατακράτηση υγρών και προσθέτουν… κιλά!

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: