Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Στρατηγική marketing (Μέρος 1ο)

Το Marketing, περιλαμβάνει ορισμένα βασικά στοιχεία, όπως: το όνομα της επιχείρησης, τα χαρακτηριστικά & την συσκευασία του προϊόντος, τον τρόπο διανομής του προϊόντος,  την τιμολόγηση και την συσκευασία, την τοποθεσία της επιχείρησης κ.α.

Ποια είναι όμως τα βασικά στοιχεία ενός επιτυχημένου marketing;

Το πιο βασικό από όλα είναι, ότι οι υπάρχοντες  και πιθανοί πελάτες, να ανήκουν σε ένα τμήμα της αγοράς, που χαρακτηρίζεται από τις ανάγκες τους. Πετυχαίνοντας λοιπόν την κατάλληλη ομάδα και καθορίζοντας τις ανάγκες τους, πιο πετυχημένα από τους άλλους ανταγωνιστές, τους τοποθετούμε στο επίκεντρο της στρατηγικής μας.

Εδώ είναι συνήθως που όλοι σχεδόν οι επαγγελματίες κάνουν το ίδιο λάθος: προσπαθούν να πουλήσουν τα προϊόντα τους  ή τις υπηρεσίες τους στους καταναλωτές, απευθυνόμενοι σε όλους. Αυτό όμως δεν είναι «πάντα» το σωστό, αφού για να ξεκινήσουμε μια στρατηγική πώλησης, θα πρέπει πρώτα να εντοπίσουμε τις ανάγκες των καταναλωτών, να εντοπίσουμε τα σημεία «στρες»  που τους διακατέχουν, και των προβλημάτων που χρειάζονται επίλυση, και που θέλει βέβαια να λύσει.

Σ’ αυτό το σημείο, θα πρέπει να του προσφέρουμε το ανάλογο προϊόν,  που θα του λύσει το πρόβλημα. Έτσι καθορίζοντας τις ανάγκες και τις επιθυμίες της αγοράς, μπορούμε να δημιουργήσουμε σχέση εμπιστοσύνης.

Σε αυτό το σημείο θα ήταν χρήσιμο, όταν αναπτύσσουμε μια στρατηγική marketing, θα πρέπει να επικεντρωθούμε σε ορισμένες βασικές ερωτήσεις, που έχουν να κάνουν όχι μόνο με τους πελάτες υπάρχοντες ή μη, αλλά και με την επιχείρησή μας…..

Ποια είναι όμως εκείνα τα ερωτήματα που θα μας βοηθήσουν;

  • Τι αλλαγές συντελούνται στο περιβάλλον της αγοράς;
  • Οι αλλαγές που συντελούνται είναι ευκαιρίες ή απειλές;
  • Ποιες είναι οι δυνάμεις μας και ποιες οι αδυναμίες μας;
  • Μπορώ να επεκτείνω την λίστα των προϊόντων μου;
  • Τη θέλω να πετύχω;
  • Τη ψάχνουν οι πελάτες;
  • Ποιες οι ανάγκες τους & ποια προβλήματα θέλουν να λύσουν;
  • Ποιοι πελάτες πληρώνουν καλύτερα;
  • Γιατί ενδιαφέρονται οι πελάτες μου; Ποιότητα; αξιοπιστία; Service;
  • Πως μπορώ να διανείμω καλύτερα τα προϊόντα μου;
  • Πως στοχεύω τους πιθανούς πελάτες;
  • Υπάρχουν ομάδες ή κατηγορίες πελατών που μπορώ να στοχεύσω καλύτερα;
  • Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος διαφήμισης;

Ένα πρόβλημα – άγχος που συνήθως αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και ιδιαίτερα οι νέες επιχειρήσεις είναι το πώς θα προσεγγίσουν πελάτες, πως θα διαφημίσουν το προϊόν τους, και ποιοι πελάτες θα πάρουν το προϊόν τους;

Όσο καλό και εάν είναι ένα προϊόν κανείς δεν θα το αγοράσει εάν δεν το χρειάζεται ή εάν πιστεύει ότι του χρειάζεται, και κανέναν δεν πρόκειται να πείσετε για αυτό. Βασικά θα πρέπει να γνωρίζουμε ποιοι είναι οι πελάτες μας.

Αυτό λοιπόν που πρέπει να κάνουμε είναι να χωρίσουμε την αγορά σε μικρότερα τμήματα. Αυτό βοηθάει ως εξής:

  • Έχω οργανωμένο πελατολόγιο κατανεμημένο σε τμήματα, όπως γεωγραφική περιοχή , ηλικία, τρόπος πληρωμής κ.α.
  • Προσδιορίζουμε ευκολότερα τους περισσότερους και λιγότερο κερδοφόρους πελάτες σας.
  • Αποφεύγουμε τους πελάτες που μας «δημιουργούν» προβλήματα
  • Δημιουργούμε σχέσης εμπιστοσύνης.
  • Χρησιμοποιούμε τις πηγές της επιχείρησης, με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
  • Βελτιώνουμε τα υπάρχοντα προϊόντα, ώστε να καλύψουμε τις ανάγκες των πελατών μας.
  • Μας δίνετε η δυνατότητα να κερδίσουμε περισσότερους πελάτες.

Σ’ αυτό το σημείο θα πρέπει να εφαρμόσουμε την μέθοδο της «σαλαμοποίησης», δηλαδή των περιορισμό ή «τεμαχισμό» της αγοράς των πελατών, έτσι ώστε στο  «κομμάτι» που μας αναλογεί να έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, που θα έχουν προκύψει από τα κάτωθι κριτήρια:

  • Γεωγραφικά κριτήρια: Το προϊόν μας απευθύνεται σε τοπική, εθνική ή παγκόσμια αγορά;
  • Δημογραφικά κριτήρια: Το προϊόν μας απευθύνεται σε άνδρες ή γυναίκες; και ποιάς ηλικίας;
  • Ψυχολογικά κριτήρια: Λαμβάνουμε υπόψη των τρόπο ζωής των πελατών μας, την κοινωνική τάξη, τις δραστηριότητες και τα ενδιαφέροντά τους.
  • Συμπεριφοράς: Οι πελάτες με ποιόν τρόπο πληρώνουν; Μετρητά, επιταγές ή δόσεις; Με ποια συχνότητα αγοράζουν; Και σε τι ποσότητες αγοράζουν;

Ποια είναι εκείνα τα σημεία που θα πρέπει να γνωρίζουμε για να αναπτύξουμε την στρατηγική Marketing;

  • Δέσμευση: Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι κάνοντας μια καμπάνια Marketing, είμαστε σε θέση να ολοκληρώσουμε αυτό που ξεκινήσουμε.
  • Επένδυση: Το Marketing δεν είναι έξοδο αλλά επένδυση. Υπάρχει το μέσο για να κερδίσετε χρήματα, και επενδύοντας σε αυτό, θα κερδίσετε ακόμα περισσότερα. Αυτό θα συμβεί γιατί επενδύοντας στο Marketing, θα κερδίσουμε πελάτες και έτσι θα αυξήσουμε της πωλήσει.
  • Συνέπεια: Ένα επίσης σημαντικό να γνωρίζετε ότι, για να σας μάθουν οι πελάτες και να σας εμπιστευτούν, θα περάσει αρκετός χρόνος. Θα πρέπει να διατηρούμε σταθερά το logo, την ταυτότητα, το προφίλ.
  • Εμπιστοσύνη: Σε έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί, για τα κριτήρια που οι πελάτες επιλέγουν επιχειρήσεις και αγοράζουν, στην πρώτη θέση βρίσκεται η εμπιστοσύνη που έχουν οι πελάτες προς τις επιχειρήσεις που αγοράζουν, στην δεύτερη θέση η ποιότητα των προϊόντων, στην τρίτη θέση βρίσκεται η εξυπηρέτηση, στην τέταρτη θέση βρίσκεται η ποικιλία των προϊόντων, ενώ στην πέμπτη θέση η τιμή.
  • Υπομονή: Έχοντας υπομονή και σε συνδυασμό με το πρώτο σημείο που αναφέραμε πιο πάνω, δηλαδή την δέσμευση, θα καταλήξουμε στο σημείο τρία, δηλαδή την συνέπεια, οπότε και θα πείσουμε την αγορά, να μας εμπιστευθεί (σημείο τέσσερα).

Click to comment

Απάντηση

AUTOMOTO

Ρεκόρ Γκίνες: Το Kia EV6 κάλυψε 4.635 χλμ. με 7 ώρες φόρτιση

Δικό του έκανε ένα από τα ρεκόρ Γκίνες (Guinness) το Kia EV6, το οποίο κάλυψε μία συγκεκριμένη απόσταση όντας συνδεδεμένο λιγότερο από κάθε άλλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε φορτιστή!

Το αμιγώς ηλεκτρικό Kia EV6 δεν έχει πολύ καιρό που είναι μαζί μας, ωστόσο αυτό δεν το δυσκόλεψε να καταρρίψει ένα από τα ρεκόρ Γκίνες. Συγκεκριμένα όπως έγινε γνωστό, το κορεατικό ηλεκτρικό οδήγησε στις Ηνωμένες Πολιτείες με τον μικρότερο χρόνο φόρτισης από οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα.

Από τη Νέα Υόρκη στο  Λος `Αντζελες

Η Kia οδήγησε ένα EV6 από τη Νέα Υόρκη στο Λος Άντζελες για επτά ημέρες και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού των 2.880,5 μιλίων (περίπου 4.635 χιλιόμετρα) το αυτοκίνητο ήταν συνδεδεμένο στην πρίζα μόνο για 7 ώρες, 10 λεπτά και 1 δευτερόλεπτο. Ο χρόνος αυτός επέτρεψε στο Kia EV6 να νικήσει το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε ένα Tesla στις 12 ώρες, 48 λεπτά και 19 δευτερόλεπτα.

«Το ρεκόρ του EV6 είναι το πιο πρόσφατο μήνυμα ότι η Kia θα είναι ηγέτης στη διάδοση των ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε ο αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Kia America, Russell Wager. «Όλη η παγκόσμιας κλάσης μηχανική και εμπειρία της Kia στα ηλεκτρικά οχήματα θα εφαρμοστεί στην ηλεκτροκίνηση. Η ίδια προσοχή στη λεπτομέρεια, τη σχεδίαση, την ποιότητα, την τεχνολογία και τη δυναμική οδήγησης για την οποία έχει γίνει γνωστή η Kia, θα υπάρχει σε κάθε νέο ηλεκτρικό όχημα που φέρνουμε στην αγορά», κατέληξε.

Μέσος όρος χρόνου φόρτισης κάτω από 20 λεπτά

Η κατάκτηση ενός παγκόσμιου ρεκόρ Γκίνες είναι ένα εντυπωσιακό επίτευγμα για το Kia EV6, το οποίο πωλείται παγκοσμίως, ενώ επίσης χρησιμεύει για να δείξει πόσο καλύτεροι έχουν γίνει οι σταθμοί φόρτισης εκτός της Tesla στην Αμερική τα τελευταία δύο χρόνια. Μάλιστα επισημαίνει πως ο μέσος όρος χρόνου που διήρκησαν οι φορτίσεις του μοντέλου κατά τη διάρκεια του ταξιδίου ανήλθε κάτω από τα 20 λεπτά.

Από τη μία άκρη των ΗΠΑ στην άλλη!
-Το Kia EV6 πήγε από τη Νέα Υόρκη στο Λος Άντζελες με μόλις 7 ώρες και 10 λεπτά φόρτισης.
-4.635 χιλιόμετρα το ταξίδι του σε 7 ημέρες.
-Μέσος όρος χρόνου φορτίσεων κάτω από τα 20 λεπτά
Τελικά μήπως το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά δεν είναι η αυτονομία αλλά οι υποδομές και η ταχύτητα των φορτιστών;

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διαθέσιμες οι υπηρεσίες «Ψηφιακή Βεβαίωση Εγγράφου» και «Ιδιωτικού Συμφωνητικού»

Διαθέσιμες είναι από την Παρασκευή οι υπηρεσίες «Ψηφιακή Βεβαίωση Εγγράφου» και «Ψηφιακή Βεβαίωση Ιδιωτικού Συμφωνητικού».

Πρόκειται για δύο νέες υπηρεσίες που επιτρέπουν στους πολίτες να βεβαιώνουν ψηφιακά την υπογραφή τους σε κάθε είδους έγγραφο ή συμφωνητικό και έρχονται να πλαισιώσουν τις εμβληματικές υπηρεσίες της ψηφιακής έκδοσης Υπεύθυνης Δήλωσης και Εξουσιοδότησης. Ολοκληρώνεται, έτσι, πλήρως η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών που σχετίζονται με το γνήσιο της υπογραφής για το σύνολο των ιδιωτικών εγγράφων που συντάσσουν πολίτες και επιχειρήσεις.

Οι νέες υπηρεσίες παρουσιάστηκαν στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης το πρωί της Παρασκευής. Όπως ανέλυσε στην παρουσίαση ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης, η «Ψηφιακή Βεβαίωση Εγγράφου» αφορά έγγραφα με έναν υπογράφοντα και η «Ψηφιακή Βεβαίωση Ιδιωτικού Συμφωνητικού» έγγραφα με δύο ή και περισσότερους συνυπογράφοντες.

Οι δύο νέες υπηρεσίες μαζί με την ψηφιακή έκδοση Εξουσιοδότησης και Υπεύθυνης Δήλωσης είναι διαθέσιμες στο docs.gov.gr, το οποίο θα λειτουργεί εφεξής ως το σημείο συγκέντρωσης όλων των υπηρεσιών για τη βεβαίωση γνησίου υπογραφής. Επίσης, είναι προσβάσιμες και μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα». Η πλατφόρμα υλοποιήθηκε από το από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Η λειτουργία των δύο υπηρεσιών είναι ιδιαίτερα απλή. Αρχικά, για την ταυτοποίησή του ο πολίτης ακολουθεί τα ίδια βήματα με εκείνα που απαιτούνται για τη συμπλήρωση Εξουσιοδότησης ή Υπεύθυνης Δήλωσης, δηλαδή αυθεντικοποιείται:

  • είτε μέσω των κωδικών Taxisnet, εφόσον ο πολίτης έχει επιβεβαιωμένο αριθμό κινητού τηλεφώνου,
  • είτε με τους κωδικούς web banking (Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Τράπεζα Πειραιώς, Alpha Bank, Eurobank, Attica Bank, Παγκρήτια Τράπεζα, Τράπεζα Ηπείρου, Συνεταιριστική Τράπεζα Καρδίτσας, Τράπεζα Κεντρικής Μακεδονίας, Τράπεζα Χανίων ή Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων).

Στη συνέχεια, ο πολίτης αναρτά σε μορφή pdf το έγγραφο στο οποίο θέλει να βεβαιώσει την υπογραφή του. Η διαδικασία ολοκληρώνεται μόλις συμπληρώσει τον κωδικό μιας χρήσης (OTP – One Time Password), ο οποίος αποστέλλεται στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει. Αμέσως μετά, το έγγραφο καταχωρείται στη θυρίδα του στο my.gov.gr και είναι διαθέσιμο για αποθήκευση, εκτύπωση ή αποστολή σε φορέα του Δημοσίου.

Στις περιπτώσεις που το έγγραφο υπογράφεται από περισσότερα πρόσωπα, ο πρώτος χρήστης καταχωρεί τον ΑΦΜ και το ονοματεπώνυμο των συνυπογραφόντων, οι οποίοι αποκτούν τη δυνατότητα να υπογράψουν το έγγραφο ακολουθώντας τα ίδια βήματα. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία και από τον τελευταίο συνυπογράφοντα, τότε το έγγραφο εμφανίζεται ψηφιακά βεβαιωμένο στις θυρίδες τους στο my.gov.gr.

Η ψηφιακή βεβαίωση του γνησίου υπογραφής/ών τίθεται στο τέλος κάθε εγγράφου που δημιουργείται από τις δύο νέες υπηρεσίες. Επιπλέον, στο τέλος κάθε σελίδας αναγράφονται ο μοναδικός κωδικός και ο κωδικός QR του εγγράφου, ώστε να ελέγχεται εύκολα ως προς την εγκυρότητά του. Η επαλήθευση γίνεται μέσω του docs.gov.gr/validate. Ενισχύεται με αυτό τον τρόπο η ασφάλεια των συναλλαγών και η αξιοπιστία των εγγράφων που διακινούνται τόσο μεταξύ πολιτών, όσο και μεταξύ πολιτών και Δημοσίου.

H υπηρεσία του ιδιωτικού συμφωνητικού ξεκινά υποστηρίζοντας μέχρι δύο συνυπογράφοντες. Μέσα στις αμέσως επόμενες ημέρες, πρόκειται να προστεθεί και η δυνατότητα για παραπάνω πρόσωπα, καθώς και η δυνατότητα το κείμενο της ψηφιακής βεβαίωσης να εμφανίζεται και στα αγγλικά.

Υπενθυμίζεται ότι η εξουσιοδότηση και η υπεύθυνη δήλωση αποτέλεσαν τις πρώτες υπηρεσίες που σχεδιάστηκαν στο νέο περιβάλλον του ΤΕΧΝκαι τέθηκαν σε λειτουργία τον Μάρτιο του 2020. Έκτοτε, περισσότερες από 6 εκατομμύρια εξουσιοδοτήσεις και υπεύθυνες δηλώσεις έχουν συνταχθεί ηλεκτρονικά, εξοικονομώντας ισάριθμες επισκέψεις σε ΚΕΠ ή Αστυνομικά Τμήματα.

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Στρατηγική Marketing ( Μέρος 3ο )

Η σπουδαιότερη απόφαση ίσως, που πρέπει να πάρει μια εταιρεία, είναι το πώς θα δημιουργήσει στο marketing, το σύνολο όλων εκείνων των παραγόντων που χρειάζονται, για να έχουμε το βέλτιστο και καλύτερο αποτέλεσμα. Η διαχείριση όλων αυτών των πόρων προϋποθέτει την βελτιστοποίηση της διαχείρισης των πόρων αυτών, που περιλαμβάνει μεταβλητές ελεγχόμενες και μη από τις επιχειρήσεις.

Οι ελεγχόμενες μεταβλητές, αφορούν τα εξής:

  • Προϊόν & Τιμή
  • Διανομή & Προώθηση
  • Ανθρώπινο Δυναμικό

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να τονίσουμε, ότι υπάρχει και το ηλεκτρονικό marketing, που είναι ο συνδυασμός, η  αξιοποίηση και  η εφαρμογή του διαδικτύου, με τις νέες τεχνολογίες και τα ηλεκτρονικά μέσα, για την υλοποίηση των στόχων του marketing.

Μέσα από το Internet,  η ανατροφοδότηση των επιχειρήσεων,  πραγματοποιείται µε τρόπο που συμβάλλει στην παροχή εξατομικευμένων προϊόντων και υπηρεσιών. Επομένως, επιχειρήσεις και καταναλωτές επωφελούνται από την εφαρμογή εξατομικευμένων υπηρεσιών κερδίζοντας χρόνο και χρήμα.

Πιά είναι όμως άραγε τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού marketing, που βοηθούν περισσότερο τις επιχειρήσεις;

  • Καλύτερη επικοινωνία & αξιολόγηση, με τους πελάτες.
  • Αποτελεσματικότερη επιλογή αγορών.
  • Μείωση κόστους διαφήμισης.
  • Καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Το στρατηγικό marketing, περιλαμβάνει το όραμα και την αποστολή της επιχείρηση, το εξωτερικό  &  εσωτερικό  περιβάλλον της επιχείρησης, τους στρατηγικούς στόχους, και την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων.

Τα στάδια της διαδικασίας ανάπτυξης του marketing, είναι τα εξής:

  • Επιλογή συνδυασμών προϊόντων – αγορών.
  • Επιλογή της στρατηγικής για το πώς η επιχείρηση θα ανταγωνιστεί στην αγορά.
  • Σχεδιασμός της προσφοράς της επιχείρησης προς τον καταναλωτή.
  • Προσδιορισμός της διανομής της αξίας στους καταναλωτές.

Από ποιους παράγοντες όμως επηρεάζεται το marketing μιας επιχείρησης;

  • Εξωτερικό περιβάλλον: Κοινωνικό, φυσικό, οικονομικό περιβάλλον
  • Εσωτερικό περιβάλλον: Σχεδιασμός & οργάνωση marketing
  • Marketing επιχείρησης: Προϊόν, τιμή, διάθεση, επικοινωνία

Για την υλοποίηση και το σχεδιασμό του πλάνου marketing, σημαντικό ρόλο έχει η διαδικασία λήψης αποφάσεων. Τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα, δημιουργούν νέες εμπορικές προσφορές, μετασχηματίζοντας τους κανόνες του ανταγωνισμού.

Ποια είναι τα στοιχεία εκείνα όμως, που βοηθούν στην ανάπτυξη στρατηγικής marketing στο διαδίκτυο;

  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη της ανάλυση SWOT: Ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος μιας επιχείρησης.
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη της ανάλυσης PEST: Ανάλυση μακροπεριβάλλοντος μιας επιχείρησης.
  • Καθορισμός Ανταγωνιστικών Ικανοτήτων: Η επιχείρηση ψάχνει να βρει που υπερτερεί έναντι του ανταγωνισμού.
  • Ανάπτυξη σχεδίου για την πραγμάτωση των επιχειρηματικών στόχων: Εδώ καθορίζεται το σχέδιο δράσης, που θα αναλάβει η επιχείρηση, για την πραγμάτωση των στόχων της.

Ποια όμως είναι τα πλεονεκτήματα που αποκτά μια επιχείρηση όταν δραστηριοποιείται ηλεκτρονικά:

  • Πιο γρήγορη είσοδο στην αγορά
  • Αναγνωσιμότητα εμπορικών σημάτων
  • Ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες
  • Ανάπτυξη διαδικτυακών οικονομικών κλίμακας.

Απαραίτητο εργαλείο για την δημιουργία και την ανάπτυξη του διαδικτυακού marketing, είναι η χρήση του Internet και των social media. Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που δημιουργούνται μέσα από τα social media, έχουν αντίκτυπο, όχι μόνο στο προφίλ της επιχείρησης, στις προσδοκίες και στην συμπεριφορά των καταναλωτών, αλλά και στο μοντέλο των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων.

Γιατί όμως τα social media είναι το πιο παραγωγικό μέσο,  για την επίτευξη πολυάριθμων στόχων marketing της επιχείρησης:

  • Διαχείριση και έλεγχος της καλής φήμης της επιχείρησης: Η επιχείρηση μπορεί να παρακολουθήσει τη «λέγεται» στα social media, και έτσι της δίνετε η δυνατότητα να διαχειριστεί αυτά τα σχόλια.
  • Ενίσχυση και προώθηση εμπορικών σημάτων: Η επιχείρηση συμμετέχει, δίνοντας έμφαση στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των καταναλωτών. Τροφοδοτώντας με πληροφορίες τους καταναλωτές, ενισχύοντας το εμπορικό της σήμα, διασφαλίζοντας την αναγνωσιμότητα και το κύρος του σήματος
  • Προσέλκυση & διατήρηση των πελατών: Μία ενέργεια που μπορεί να κάνει, ώστε να διατηρήσει μια επιχείρηση το πελατολόγιο της και ταυτόχρονα να αυξήσει τους πελάτες της, είναι μια ηλεκτρονική διάδοση των δελτίων τύπου της, ώστε μέσα από την αλληλεπίδραση των social media, κάθε ενδιαφερόμενος καταναλωτής, να δει την δημοσιεύσει της επιχείρησης. Έτσι δημιουργείται μία συζήτηση γύρω από την επιχείρηση, προσελκύοντας επισκεψιμότητα, και δημιουργώντας πελάτες.
  • Εξυπηρέτηση του πελάτη: Η ιστοσελίδα μιας εταιρείας, μπορεί να σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, που να συνδυάζει πολλές τεχνολογίες, ώστε να επηρεάζει το επίπεδο εξυπηρέτησης του πελάτη.
  • Ανάπτυξη νέου προϊόντος: Η επιχείρηση μπορεί να εκμεταλλευτεί και να αξιοποιήσει την ανατροφοδότηση από το καταναλωτικό κοινό της, την ανάπτυξη νέων προϊόντων ή και την βελτίωση των ήδη υπαρχόντων.
  • Έρευνα αγοράς & δημιουργία προφίλ καταναλωτών: Μέσω των κοινωνικών δικτύων, μπορούν να δημιουργηθούν έρευνες σχετικά με την συμπεριφορά των καταναλωτών. Μέσα από τις έρευνες αυτές μπορούμε να αντλήσουμε πληροφορίες σχετικά με τους καταναλωτές και έχουν να κάνουν με τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Συμπερασματικά, λοιπόν θα λέγαμε ότι για να αποφασίσουμε ποια στρατηγική marketing θα επιλέξουμε, εξαρτάται από το ποιους πελάτες θα στοχεύσουμε, και σε ποια αγορά θα τοποθετήσουμε τα προϊόντα μας. Για το που θα προωθήσουμε τα προϊόντα μας εξαρτάται από την ανάλυση του ανταγωνισμού, των πόρων και της αγοράς. Επιπλέον θα πρέπει να γνωρίζουμε το επίπεδο «ωριμότητας» του προϊόντος, αλλά και από την ευκαιρία ανάπτυξης ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων.

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: