Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Στο Πολυτεχνείο ο Αλέξης Τσίπρας | Κατάθεση στεφάνων με συνθήματα για ανατροπή

Στο Πολυτεχνείο βρέθηκε το πρωί της Τετάρτης, παραμονή της 49ης επετείου από την ημέρα της εξέγερσης για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στη χώρα ο Αλέξης Τσίπρας.

Ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης ηγήθηκε της αντιπροσωπείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, καταθέτοντας μαζί με τα υπόλοιπα μέλη του κόμματος στεφάνι στο μνημείο του Πολυτεχνείου.

Η άφιξή του έγινε εν μέσω συνθημάτων για ανατροπή, με πιο χαρακτηριστικό το “Λαέ μη τους φοβηθείς, ήρθε η ώρα της ανατροπής”.

Στο Πολυτεχνείο βρέθηκαν επίσης η Όλγα Γεροβασίλη, η Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, ο Νίκος Παππάς, ο Δημήτρης Βίτσας, ο Κώστας Ζαχαριαδης και άλλα μέλη του κόμματος.

Στο Πολυτεχνείο ο Αλέξης Τσίπρας - Κατάθεση στεφάνων με συνθήματα για ανατροπή
 EUROKINISSI
Στο Πολυτεχνείο ο Αλέξης Τσίπρας - Κατάθεση στεφάνων με συνθήματα για ανατροπή
 EUROKINISSI

Λίγο αργότερα, ο Αλέξης Τσίπρας έκανε και ανάρτηση από την κατάθεση στεφάνου, γράφοντας: “Το μήνυμα της εξέγερσης του Νοέμβρη πιο επίκαιρο από ποτέ”.

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Στο τέλος του 2023 ο διαγωνισμός για την κατασκευή της πεσμένης γέφυρας

Ο Βουλευτής Π.Ε Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης συναντήθηκε χθες με τον Αντιπρόεδρο της «Εγνατία Οδός ΑΕ», κ. Ιωάννη Χατζόπουλο, με τον οποίο συζήτησε τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το οδικό δίκτυο της Εγνατίας Οδού στην Π.Ε. Καβάλας.

Αρχικά, ο Βουλευτής αναφέρθηκε στο σοβαρό ζήτημα της πεσμένης γέφυρας που βρίσκεται στο κέντρο της Καβάλας. Υπενθυμίζεται πως η εκπόνηση μελέτης έχει ανατεθεί στην «Εγνατία Οδός ΑΕ». Ο Αντιπρόεδρος ενημέρωσε τον Βουλευτή πως η Τεχνική Μελέτη θα ολοκληρωθεί τον ερχόμενο Αύγουστο και πως ο διαγωνισμός για την κατασκευή θα λάβει χώρα στο τέλος του 2023

Εν συνεχεία, ο Βουλευτής ενημέρωσε τον Αντιπρόεδρο για ζητήματα της περιοχής του Δήμου Παγγαίου και ειδικότερα για τον μη επαρκή φωτισμό της γέφυρας που βρίσκεται στον επαρχιακό δρόμο Μεσιάς-Μέλισσας, καθώς και για το σοβαρό πρόβλημα που υπάρχει στη γέφυρα που βρίσκεται στον επαρχιακό δρόμο Μουσθένης-Σιδηροχωρίου.

Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο Βουλευτής με τον Δήμαρχο Παγγαίου κ. Φίλιππο Αναστασιάδη, παρουσία του Αντιπροέδρου, ο Δήμαρχος συμφώνησε στην διενέργεια Τεχνικής Μελέτης, βάσει της οποίας θα λυθούν αμφότερα τα ζητήματα με τη συνεργασία της «Εγνατία Οδός Α.Ε.»

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Ώρα δημιουργίας | Ο Βασιλιάς είναι πλέον γυμνός

Με αφορμή την χθεσινή συζήτηση για τα ανταποδοτικά τέλη του 2023 η δημοτική μας παράταξη έχει να σχολιάσει τα εξής:

Το 2020 με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου που προκάλεσε η αντιπολίτευση και παρά την σθεναρή αντίσταση του ίδιου του δημάρχου , μειώθηκαν τα ανταποδοτικά τέλη έτους 2021 που επέβαλε το 2019 ο κ. Μουριάδης αδικαιολόγητα , όπως και ο ίδιος παραδέχθηκε χθες .

Η εκτέλεση της απόφασης του 2020 απέφερε έσοδα που κάλυψαν τα έξοδα , αφήνοντας μάλιστα πλεόνασμα περίπου 450.000 ευρώ όπως δείχνουν και τα χθεσινά στοιχεία που μας επιδείχθηκαν .

Το 2021 η διοίκηση του δήμου εισηγήθηκε την διατήρηση των ανταποδοτικών τελών που είχαν ψηφιστεί το 2020 και για το έτος 2022.

Στην χθεσινή συζήτηση η διοίκηση, μας ενημέρωσε ότι προκειμένου να ισοσκελίσει τα έσοδα με τα έξοδα του 2022 , όχι μόνο χρησιμοποίησε όλο το πλεόνασμα , αλλά θα χρειαστεί να μεταφέρει έλλειμμα στην επόμενη χρονιά ύψους περίπου 1.100.000 ευρώ. Δηλαδή τα έξοδα του 2022 θα ξεπεράσουν τα έσοδα κατά 1.550.000 ευρώ.

Όπως αποδείχθηκε το μεγαλύτερο μέρος του ελλείμματος αυτού οφείλεται στην αύξηση του ενεργειακού κόστους , όταν λαμπτήρες εξοικονόμησης ενέργειας τύπου LED παραμένουν στις αποθήκες του δήμου , τα οδοφωτιστικά ανάβουν μέρα μεσημέρι ανεξέλεγκτα και σαν να μην φθάνει αυτό ο ίδιος ο δήμαρχος θέλει να υποθηκεύσει τα ποσά από την όποια εξοικονόμηση ενέργειας μπορούμε να επιτύχουμε στα επόμενα 12 χρόνια και μαζί τα ανταποδοτικά τέλη , στα χέρια ενός ιδιώτη. Την ίδια στιγμή μια μεγάλη μερίδα δημοτών θα κληθεί να καταβάλει
“νταβατζιλίκια”για μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα , διότι η σημερινή διοίκηση δεν φρόντισε να ενημερώσει τους δημότες κατόχους τους , ότι σε περίπτωση που δεν καταθέσουν αίτηση στον δήμο μέχρι μίας ημερομηνίας που ήδη έληξε , θα υποχρεωθούν να πληρώσουν τέλη σε βάθος πενταετίας , τα οποία σήμερα τους βεβαιώνονται από τις υπηρεσίες του δήμου .

Και ενώ αρνήθηκαν χθες να δώσουν στοιχεία στην επικεφαλή της παράταξης μας για το πόσα είναι επιτέλους τα χρήματα που αντιστοιχούν ετησίως , σύμφωνα με τις τιμές που ισχύουν σήμερα , στα τέλη όλων των τετραγωνικών μέτρων των συνδημοτών μας, ηλεκτροδοτούμενων και μη, ανερυθρίαστα ενημέρωσαν το δημοτικό συμβούλιο ότι το έτος 2023 σκοπεύουν να απογειώσουν το έλλειμμα των ανταποδοτικών στα 2.900.000 ευρώ!

Η ομολογία αυτή της πλήρους αποτυχίας της σημερινής διοίκησης του Δήμου να διαχειριστεί τα θέματα προς όφελος του δήμου και των δημοτών , δηλώνει με τον πιο περίτρανο τρόπο ότι “ο βασιλιάς είναι πλέον γυμνός” και το μόνο που τον ενδιαφέρει αυτή την στιγμή είναι οι προσεχείς δημοτικές εκλογές , όχι μόνο αδιαφορώντας για το τι θα αφήσει στους επόμενους, αλλά επιλέγοντας συνειδητά να αφήσει πίσω του "καμένη γη" , αντιλαμβανόμενος πια και ο ίδιος την επερχόμενη ήττα του .

Continue Reading

ΑΠΟΨΕΙΣ

Υποδομές και Μεταφορές | Αιχμή της ανάκαμψης

*Γράφει ο Νίκος Πάππας

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη λειτουργεί αναμφίβολα ως επιταχυντής των συνεπειών της πανδημικής και της ενεργειακής κρίσης.

Ο πρωταθλητισμός της χώρας σε μια σειρά από αρνητικούς δείκτες δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας.

Η ανεργία των νέων δεν αποκλιμακώνεται, ο πληθωρισμός είναι ασυγκράτητος και η ακρίβεια ανεξέλεγκτη, η αισχροκέρδεια παραμένει ανέλεγκτη αλλά και επιδοτούμενη, οι τιμές του ρεύματος και των καυσίμων όλο και αυξάνονται.

Οι προβλέψεις για την οικονομία και την κοινωνία είναι δυσοίωνες. Ειδικά αν συνυπολογιστεί ότι ο κ. Μητσοτάκης έχει δεσμεύσει τη χώρα στη μεγαλύτερη λιτότητα εντός Ε.Ε. για τα επόμενα χρόνια.

Η Ν.Δ. αδρανεί. Δεν υλοποιεί τις πολιτικές εκείνες που μπορούν να ανακόψουν το κύμα της καταστροφής ή και να το αντιστρέψουν.

Οι υποδομές θα μπορούσαν να παίξουν έναν τέτοιον ρόλο. Οι συνθήκες ήταν ιδανικές, αφού η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνο επανεκκίνησε και ολοκλήρωσε σπουδαία έργα, όπως οι μεγάλοι οδικοί άξονες (Ολυμπία Οδός, Ιονία Οδός, αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, μεσαίο τμήμα του Ε65, αυτοκινητόδρομος Μορέα), αλλά δρομολόγησε και έργα, όπως ο ΒΟΑΚ, το νότιο και το βόρειο τμήμα του Ε65, η Πατρών – Πύργου, το μετρό Θεσσαλονίκης.

Ως κυβέρνηση παραδώσαμε, μάλιστα, διαγωνισμούς και συμβασιοποιημένα έργα άνω των 5,5 δισ. ευρώ, με τον προγραμματισμό μας ως το τέλος του 2019 να περιλαμβάνει συμβάσεις έργων άνω των 9 δισ. ευρώ.

Με ευθύνη των κυρίων Μητσοτάκη και Καραμανλή, τα μεγάλα έργα υποδομής πάγωσαν. Και όσα ξεπάγωσαν τελευταία παρουσιάζουν σημαντικές καθυστερήσεις.

  • Το μετρό Θεσσαλονίκης θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί από το τέλος του 2020. Η Ν.Δ. «φόρτωσε» το έργο με αποζημιώσεις εκατομμυρίων ευρώ για τον ανάδοχο και μεγάλες καθυστερήσεις, στέλνοντας την ολοκλήρωσή του στο 2025.
  • Το νότιο τμήμα του Ε65, η κατασκευή του οποίου ξεκίνησε στις αρχές του 2019, θα έπρεπε να έχει παραδοθεί τον Δεκέμβριο του 2021. Η κωλυσιεργία Καραμανλή έχει οδηγήσει το έργο σε τριετή παράταση.
  • Η Πατρών – Πύργου θα έπρεπε να παραδοθεί εντός του 2023. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη ξήλωσε τα εργοτάξια, πάγωσε το έργο για τρία χρόνια και το παρέδωσε σε συγκεκριμένη κοινοπραξία με «καπέλο» 500 εκατ. ευρώ.
  • Στον ΒΟΑΚ, μετά από δύο χρόνια παλινωδιών, η Ν.Δ. επέστρεψε στον δικό μας σχεδιασμό. Αφού, όμως, πρώτα πρόσθεσε καθυστέρηση στο έργο (σ.σ.: θα έπρεπε να παραδοθεί το 2025) και διόδια για τους Κρητικούς.
  • Στον σιδηρόδρομο, η πολιτική της Ν.Δ. έχει οδηγήσει σε υποβάθμιση του δικτύου και του τρένου, καθυστερήσεις και αναβολές δρομολογίων, συχνούς εκτροχιασμούς και κατάφωρη παραβίαση των συμφερόντων του δημοσίου.

Η επιτάχυνση των μεγάλων έργων καθίσταται αναγκαία. Οι υποδομές μπορούν να λειτουργήσουν ως αμυντικό τείχος στην ύφεση και αιχμή του δόρατος στην προσπάθεια ανάκαμψης.

Η ενίσχυση του τομέα αποτελεί, παγκοσμίως, κανόνα πολιτικής όταν οι οικονομίες υφίστανται ή έχουν υποστεί μεγάλη ύφεση.

Η «Standard &Poor’s» σε μελέτη για τις ΗΠΑ, το «Institution of Civil Engineers – Policy and PublicAffairs» για το Ηνωμένο Βασίλειο, το ΔΝΤ για όλες τις χώρες και η PwC για την Ελλάδα τονίζουν τη θετική επίδραση των μεγάλων έργων υποδομής στις οικονομίες, καθώς προκαλούν τη δημιουργία χιλιάδων ή εκατομμυρίων θέσεων εργασίας (ανάλογα με το μέγεθος της επένδυσης και της χώρας), την επιστροφή -άμεσα ή έμμεσα- του 40% των εν λόγω δαπανών στο δημόσιο ταμείο και τον διπλασιασμό υπέρ της οικονομίας κάθε ευρώ που πάει σε τέτοιου είδους επενδύσεις.

Δυστυχώς, η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν έχει αυτή την προτεραιότητα.

Ευτυχώς, ο στόχος αυτός είναι πρωταρχικός για την προοδευτική κυβέρνηση της επόμενης μέρας. Και μεγάλο μας στοίχημα για την ανάκαμψη.

*Ο Νίκος Πάππας είναι τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Β3’ Νότιου Τομέα Αθηνών

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: