Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στις Σέρρες ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Την Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2020, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο Διοικητήριο Σερρών μετά από πρόσκληση του Υπουργού Υποδομών & Μεταφορών, Κων/νου Καραμανλή με θέμα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του Νομού μας από την πανδημία του Covid- 19.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Σερρών, Παναγιώτης Σπυρόπουλος ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Χρήστος Μέγκλας η Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ν. Σερρών, Κυριακή Μηλίγκα και ο Πρόεδρος της ΟΕΒΕΣΣ κ Κοτσαμπάς Σωτήριος.

Η κ. Μηλίγκα κατά την τοποθέτησή της τόνισε τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις των Σερρών με την αμφιλεγόμενη πρακτική τύπου click away.

Ζήτησε

 Tην εφαρμογή κανόνων ισοτιμίας, ισονομίας και ισοπολιτείας για όλους τους κλάδους του λιανικού εμπορίου.

 Το πάγωμα όλων των φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων μέχρι την επαναφορά της ομαλότητας στην αγορα και την ένταξή τους σε μία γενναία ρύθμιση.

 Την άμεση αναστολή όλων των δόσεων επιχειρηματικών δανείων και την ρύθμιση του μεγάλου όγκου επιταγών που έχουν εκδοθεί με την προσδοκία του εορταστικού τζίρου. Την άμεση απόδοση έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης στους μικρομεσαίους εμπόρους, για να μπορέσουμε να ζήσουμε εμείς και οι οικογένειές μας.

 Την κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος, καθότι δεν μπορεί να γίνει λόγος για άσκηση επιτηδεύματος με τα καταστήματα κλειστά.

Η Πρόεδρος τόνισε ότι η απώλεια του εορταστικού τζίρου, τον οποίο περιμένανε όλοι οι έμποροι ως μάνα εξ’ ουρανού, θέτει νέα δεδομένα, ενόψει των οποίων η Κυβέρνηση θα πρέπει πλέον να αρχίσει να σκέφτεται σοβαρά την διαγραφή χρεών, ως άμεση, αποτελεσματική και κυρίως ρεαλιστική λύση.

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Στυλιανίδης | Διεκδικούμε την αναβάθμιση των τελωνείων της Περιφέρειας ΑΜΘ

Μετά από συνάντηση εργασίας, που ειχε ο Βουλευτής Ροδόπης Ευριπίδης Στυλιανίδης με τους εργαζόμενους στα τελωνεία Κομοτηνής, Ξάνθης, Δράμας και Έβρου καθώς και με επιχειρήσεις της περιοχής προχώρησε σε παρέμβαση προς την ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών και την ΑΑΔΕ ζητώντας τεκμηριωμένα την αναβάθμιση των εν λόγω τελωνείων. Κατήγγειλε ως άδικη και ακατανόητη την απόφαση της προηγούμενης Κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ να υποβαθμίσει τα τελωνεία της περιοχής σε Β' τάξη, την ώρα μάλιστα που προστάτευσε άλλα
τελωνεία μικρότερης σημασίας. Διεκδίκησε τεκμηριωμένα την εκ νέου αναβάθμισή τους επισημαίνοντας ότι κάτι τέτοιο στην περιφέρεια της χώρας με τις περισσότερες συνοριακές εισόδους θα περιορίσει το παρεμπόριο, θα προστατεύσει αποτελεσματικότερα τους καταναλωτές, θα διευκολύνει τις εξαγωγικές επιχειρήσεις, θα επιτύχει καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα για το
Κράτος και θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για την προσέλκυση και εγκατάσταση στην περιοχή νέων προσοντούχων υπαλλήλων με τις οικογένειες τους, ενισχύοντας δημογραφικά την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.  Την επιστολή του ο Ευριπίδης Στυλιανίδης απηύθυνε στον Υπουργό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταϊκούρα, στον αρμόδιο Υφυπουργό κ. Βεσυρόπουλο καθώς και Διοικητή της ΑΑΔΕ κ. Πιτσιλή, ξεκαθαρίζοντας ότι θα επιμείνει στο θέμα αυτό μέχρι να δρομολογηθούν θετικές εξελίξεις.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

ΚΚΕ | Σοβαρή έλλειψη μόνιμου πλοίου επιφυλακής για τα έκτακτα περιστατικά μεταφοράς ασθενών

Για άλλη μια φορά έρχεται στην επικαιρότητα, με τραγικό τρόπο, η σοβαρή έλλειψη μόνιμου πλοίου επιφυλακής για τα έκτακτα περιστατικά
μεταφοράς ασθενών μετά το πέρας των δρομολογίων.

Πιο συγκεκριμένα την Τρίτη 19/10/21 το βράδυ ένας ασθενής έχριζε άμεσης διακομιδής στο νοσοκομείο Καβάλας, όμως δεν υπήρχε πλοίο επιφυλακής για την μεταφορά, αφού για πολλοστή φορά γνωστός πλοιοκτήτης, αρνήθηκε να βάλει βάρδια πλοίου επιφυλακής μεταφοράς ασθενούς.

Με αποτέλεσμα να κληθεί το λιμενικό να κάνει την διακομιδή, με μεγάλη χρονική καθυστέρηση αφού το πλοίο ξεκίνησε από την Καβάλα και ταυτόχρονα διαπιστώθηκε και βλάβη, ώστε να φτάσει στο νοσοκομείο της Καβάλας μετά από πολύωρη καθυστέρηση, με σοβαρό κίνδυνο για την ζωή του ασθενή.

Το σοβαρό πρόβλημα έλλειψης πλοίου επιφυλακής έχει καταγγελθεί με πάμπολλες ανακοινώσεις τόσο από σωματεία και φορείς του νησιού, όσο και από την ΤΕ Θάσου του ΚΚΕ. Το ΚΚΕ ανέδειξε το θέμα και με ερωτήσεις στην Βουλή, με την πιο πρόσφατη στις 4/3/21 που αφορούσε τα προβλήματα του ΚΥ Πρίνου, όπου αναδείκνυε και το ζήτημα έλλειψης πλοίου επιφυλακής,
ερώτηση που δεν απαντήθηκε ποτέ!!! από το αρμόδιο υπουργείο. Διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις μέχρι σήμερα δίνουν «γη και ύδωρ «στους εφοπλιστές προκειμένου να «αυγατύνουν» την κερδοφορία τους. Από το αφορολόγητο πετρέλαιο, το χτύπημα τον συνδικαλιστικών και εργασιακών δικαιωμάτων των ναυτεργατών, τον καθορισμό των δρομολογίων από τις ίδιες
τις ναυτιλιακές εταιρίες μέχρι και την άρση της υποχρεωτικότητας να υπάρχει πλοίο επιφυλακής 365 μέρες το χρόνο από την προηγούμενη κυβέρνηση του
ΣΥΡΙΖΑ.

Λύση δεν αποτελεί οι διακομιδές των ασθενών να γίνονται είτε από σκάφη του λιμενικού, είτε από ρυμουλκά, αφού τα πλοία αυτά είναι ακατάλληλα για τέτοια περιστατικά και συν τις άλλης δεν μπορεί να ταξιδέψει μαζί και το ασθενοφόρο.

Καλούμε τα σωματεία του νησιού, τους μαζικούς φορείς να εντείνουν την πάλη τους και να απαιτήσουν από την κυβέρνηση:  Την άμεση επίλυση του προβλήματος, με την επαναφορά της
υποχρεωτικότητας στις ναυτιλιακές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στις γραμμές Θάσου – Καβάλας, να εκτελούν βάρδια πλοίου επιφυλακής 365 μέρες το χρόνο.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Προχωρά το οδικό έργο «Δράμα – Αμφίπολη» ύψους 150 εκατ. ευρώ

Λίγες ημέρες μετά την έναρξη των διεργασιών ώστε να προκηρυχθεί προσεχώς ένα σημαντικό για τη Βόρεια Ελλάδα οδικό έργο, το τμήμα Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προωθεί τις διαδικασίες και για έναν ακόμα κομβικό αυτοκινητόδρομο στην περιοχή, το οδικό τμήμα «Κάθετος άξονας Δράμα – Αμφίπολη», που θα γίνει επίσης με μοντέλο ΣΔΙΤ.

Η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου υπέβαλε αίτημα για έγκριση δέσμευσης ποσού 172.360 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%) για τη σύναψη σύμβασης παροχής υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου για την υποβοήθηση της Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης στην κατάρτιση και υποβολή φακέλου για την ένταξη του Έργου: «Κάθετος Άξονας Δράμα – Αμφίπολη» στις διατάξεις του σχετικού νόμου (3389/2005), με σκοπό την υλοποίησή του ως έργο Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα, καθώς επίσης και για την υποστήριξή της για το σύνολο της διαδικασίας ανάθεσης της Σύμβασης Σύμπραξης του Έργου.

Το έργο αφορά στην αναβάθμιση της Εθνικής Οδού Δράμας – Αμφίπολης, είτε με αποκατάσταση και διαπλάτυνση τμημάτων της υπάρχουσας οδού είτε με κατασκευή εντελώς νέων τμημάτων κατά μήκος του τμήματος από Παλιοκώμη σε Μαυρολεύκη, και από Μαυρολεύκη σε Δράμα συνολικού μήκους 43 χλμ. Συγκεκριμένα, η κύρια αρτηρία θα αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο με αποκατάσταση της υπάρχουσας οδοποιίας για περίπου 13,5 χλμ. και κατασκευή περίπου 29,5 χλμ. νέων τμημάτων. Τα κύρια χαρακτηριστικά του έργου περιλαμβάνουν την αναβάθμιση της κύριας αρτηρίας, την κατασκευή δύο νέων τμημάτων και τη σύνδεση με τις υφιστάμενες οδούς με 9 κόμβους. Στη σύμβαση θα προβλέπεται η λειτουργία και συντήρηση του οδικού άξονα μήκους 43 χλμ., για περίοδο 27 ετών που θα εκκινεί μετά την τριετή κατασκευαστική περίοδο του έργου.

Όπως αναφέρονταν σε σχετικό ΦΕΚ (περασμένου Αυγούστου), όπου το οδικό έργο είχε χαρακτηριστεί ως Εθνικού Επιπέδου, η ένωση της Δράμας με τις γύρω μεγάλες πόλεις με ένα σύγχρονο και ασφαλή οδικό άξονα, όπως είναι η Εγνατία Οδός, αποτελεί ένα χρόνιο πρόβλημα για όλους τους διερχόμενους οδηγούς, αλλά και όσους εισέρχονται στη χώρα μας από τα βόρεια σύνορά. Η δε επίλυσή του με την κατασκευή ενός καινούριου και βασισμένου στα σύγχρονα πρότυπα κάθετου οδικού άξονα, αφενός θα εξυπηρετήσει τους πολίτες, αφετέρου θα διευκολύνει την μετακίνηση εισαγόμενων και εξαγόμενων εμπορικών προϊόντων, μιας και αποτελεί τον οδικό δίαυλο επικοινωνίας με τα μεγάλα αστικά κέντρα και λιμάνια της χώρας. Επιπλέον θα μειώσει το χρόνο μετακίνησης, αλλά και θα εξασφαλίσει μια πιο ασφαλή διέλευση των οχημάτων, εφόσον αυτά δε θα διέρχονται μέσω κατοικημένων περιοχών.

Το συνολικό κόστος του τμήματος Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη εκτιμάται στα 150 εκατομμύρια ευρώ. Αναμένεται να μειωθεί σημαντικά κατά 30 περίπου λεπτά για τα επιβατικά και κατά 45 περίπου λεπτά για τα βαρέα οχήματα η κίνηση στον οδικό άξονα Δράμα – Αμφίπολη.

Πρόκειται, όπως αναφέραμε, για το ένα από τα δύο έργα που μάλιστα είχε ανακοινώσει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την επίσκεψή του στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προ ολίγων μηνών, δηλαδή την αναβάθμιση δύο σημαντικών οδικών αξόνων στη Βόρεια Ελλάδα, του άξονα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και του άξονα Δράμα – Αμφίπολη.

Στα δύο νέα έργα δεν θα υπάρχει επιβολή διοδίων, αφού τα έργα θα υλοποιηθούν ως μη ανταποδοτικό ΣΔΙΤ. Αλλά μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής τους, ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης θα έχει την ευθύνη για τη λειτουργία και τη συντήρησή τους για 27 χρόνια. Έτσι, θα έχουμε δρόμους καλοσυντηρημένους, φωτισμένους και με υψηλά στάνταρντς λειτουργίας και ασφαλείας, τα οποία θα διασφαλίζονται με πολύ αυστηρό έλεγχο.

Σε απάντηση του αρμόδιου υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κ. Καραμανλή, σε ερώτηση που τέθηκε στη Βουλή (τον περασμένο Μάρτιο), για οδικά έργα στη Βόρεια Ελλάδα και ειδικότερα για τη σύμβαση για το τμήμα Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού Δράμας – Αμφίπολη, είχε γίνει γνωστό ότι το έργο θα προκηρυχθεί εντός του 2021, ενώ προχωρούσε η εκπόνηση της μελέτης για την ανάλυση κόστους – οφέλους. Το συνολικό κόστος του τμήματος Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη εκτιμάται στα 150 εκατομμύρια ευρώ.

πηγη | insider

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

Αρέσει σε %d bloggers: