Connect with us

ΟΜΟΡΦΙΑ

Πώς να καταπολεμήσετε τις ρυτίδες

Δημοσιεύτηκε

στις

Χρήσιμες συμβουλές για να παραμείνει το δέρμα σας λείο.

Οι ρυτίδες μπορεί να έχουν σημαντική επίδραση σε ένα πρόσωπο. Το αποτέλεσμα των ρυτίδων είναι οι λεπτές γραμμές και τα βαθιά αυλάκια και εμφανίζονται κυρίως στο πρόσωπο, το λαιμό, τα χέρια και τα μπράτσα.

Μερικές από τις πιο γνωστές μεθόδους για να πολεμήσετε τις ρυτίδες είναι οι παρακάτω:

Χυμό λεμονιού: Κάντε μασάζ με χυμό λεμονιού σε όλο το δέρμα σας για να απαλλαγείτε από τις ρυτίδες. Ο χυμός λειτουργεί σαν ένα βαθύ μέσο καθαρισμού ενώ έχει στυπτικές ιδιότητες και μπορεί να βοηθήσει το δέρμα να παραμείνει καθαρό και τεντωμένο.

Χυμός από λάχανο: Κάντε μαλάξεις με το χυμό του λάχανου πάνω από το δέρμα του προσώπου και αφήστε να στεγνώσει. Μετά, ξεπλύνετε με χλιαρό νερό. Ο χυμός από το λάχανο σφίγγει τους μυς του προσώπου.

Ροδόνερο: Μια άλλη αντιγηραντική θεραπεία είναι η εφαρμογή μιας πάστας που αποτελείται από ροδόνερο, μέλι και κουρκούμη. Χρησιμοποιήστε αυτό το μείγμα για την απολέπιση του δέρματος και αφαιρέστε το νεκρό δέρμα και τις ρυτίδες.

Παπάγια: Λιώνουμε μια ώριμη παπάγια και εφαρμόζουμε τον πολτό στο πρόσωπο και το λαιμό. Οι απαραίτητες βιταμίνες που βρέθηκαν στην παπάγια βοηθούν να παραμείνει το δέρμα λείο.

Ασπράδια αυγών: Αυτή είναι μια δημοφιλής θεραπεία για τη γήρανση του δέρματος. Εφαρμόστε ασπράδια αυγού σε συνδυασμό με λάδι καρύδας και αφήστε το να στεγνώσει πριν το ξεπλύνετε. Αυτό βοηθά στη διατήρηση της ελαστικότητας του δέρματος και στην εξάλειψει των σημαδιών της γήρανσης. Το λάδι καρύδας λειτουργεί ως μια ενυδατική κρέμα και αποτρέπει την αφυδάτωση του δέρματος.

Ανανάς: Ο ανανάς είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικά και είναι ένα φρούτο γνωστό για τις αντι-γήραντικές του ιδιότητες. Εφαρμόστε το χυμό ανανά σε όλο το δέρμα και αφήστε το για πέντε λεπτά πριν ξεπλύνετε.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΟΜΟΡΦΙΑ

Ρυτίδες | 4 λύσεις για να τις μειώσετε χωρίς πανάκριβες κρέμες

Δημοσιεύτηκε

στις

Ρυτίδες εκδηλώνονται κυρίως στα μέρη του σώματος που εκτίθενται περισσότερο στον ήλιο, όπως στο πρόσωπο, τον λαιμό, τα χέρια και τους ώμους.

Οι ρυτίδες εμπίπτουν σε γενικά δύο κατηγορίες: λεπτές γραμμές στην επιφάνεια της επιδερμίδας και βαθύτερες αυλακώσεις στο δέρμα.

Αν οι ρυτίδες είναι ένα πρόβλημα που σας απασχολεί, ή αν ψάχνετε τρόπους για να τις μειώσετε, τότε έχετε μερικές επιλογές, τις οποίες μάλλον δεν φαντάζεστε…

  • Να κοιμάστε ανάσκελα. Ο ύπνος σε ορισμένες θέσεις κάθε νύχτα οδηγεί στις λεγόμενες “γραμμές ύπνου” στο δέρμα, δηλαδή ρυτίδες που σχηματίζονται στα ανώτερα στρώματα του δέρματος και δεν ξεθωριάζουν όταν σηκώνεστε. Όταν κοιμάστε στο πλάι κάνετε ρυτίδες στο μάγουλο και το σαγόνι, ενώ το να κοιμάστε μπρούμυτα σας δημιουργεί πρόβλημα στο μέτωπο.
  • Να τρώτε περισσότερα ψάρια, όπως ο σολομός. Ο σολομός (μαζί με άλλα ψάρια) είναι μια μεγάλη πηγή πρωτεΐνης, ένα από τα δομικά στοιχεία της υγιούς επιδερμίδας. Είναι επίσης μια σπουδαία πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Οι ειδικοί λένε ότι τα απαραίτητα λιπαρά οξέα θρέφουν το δέρμα και το διατηρούν πιο παχουλό και νεανικό, βοηθώντας την ελαχιστοποίηση των ρυτίδων.
  • Μην σουφρώνετε τα μάτια σας – Πάρτε γυαλιά ανάγνωσης! Αν κάνετε τις ίδιες εκφράσεις ξανά και ξανά -όπως το να εστιάζετε τα μάτια σας για να διαβάσετε κάτι- υπερλειτουργείτε τους μυς του προσώπου, δημιουργώντας αυλάκια κάτω από την επιφάνεια του δέρματος. Τελικά τα αυλάκια αυτά γίνονται ρυτίδες. Αν έχετε πρόβλημα στο διάβασμα πάρτε γυαλιά ανάγνωσης. Και, φυσικά, να φοράτε πάντοτε γυαλιά ηλίου, όταν είστε έξω, αφού προστατεύουν το δέρμα γύρω από τα μάτια από τον ήλιο.
  • Μην πλένετε υπερβολικά συχνά το πρόσωπό σας. Όσο αντιφατικό και αν σας ακούγεται, το νερό αφυδατώνει την επιδερμίδα και μειώνει τα φυσικά έλαια που προστατεύουν από τις ρυτίδες. Αν πλένετε το πρόσωπό σας πάρα πολύ συχνά, τότε μειώνετε την φυσική του προστασία απέναντι στις ρυτίδες.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΓΥΝΑΙΚΑ

Ρυτίδες | 3 μέθοδοι απομάκρυνσης με σειρά αποτελεσματικότητας

Δημοσιεύτηκε

στις

Όταν πρόκειται για την καταπολέμηση των ρυτίδων, υπάρχει μια τεράστια ποικιλία από θεραπείες και προϊόντα που ισχυρίζονται, ότι μπορούν να αντιστρέψουν την επίδραση του χρόνου στην επιδερμίδα, ενώ πολλές από αυτές τις μεθόδους και προϊόντα έχουν και αρκετά υψηλό κόστος.

Αλλά ποια από αυτά για τις ρυτίδες είναι στ’ αλήθεια αποτελεσματικά; Και πόσο; Το περιοδικό Women’s Health ρώτησε κορυφαίους δερματολόγους να βάλουν σε σειρά την κάθε μέθοδο, ανάλογα με την σημαντικότητα και αποτελεσματικότητά της.

Δείτε που κατέληξε η μίνι έρευνα:

Αντηλιακό

Ίσως να μην το περιμένατε στην κορυφή της λίστας, αλλά όλοι οι δερματολόγοι είπαν ότι είναι η πιο κρίσιμη επιλογή για την αποφυγή και πρόληψη των ρυτίδων. Αν φοράτε αντηλιακό καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, ακόμα και τς μέρες που έχει συννεφιά, τότε προστατεύετε το δέρμα σας με τον καλύτερο τρόπο. Ωστόσο, αυτό θα το πετύχετε μόνο αν το αντηλιακό σας είναι πάντα με δείκτη προστασίας 30 και πάνω. Και μην ξεχνάτε να το βάζετε και στον λαιμό!

Ενέσεις με Botox, Dysport και Xeomin

Γνωστές και ως “νευρορυθμιστές”, αυτές οι τρεις δημοφιλείς ενέσιμες ουσίες βοηθούν στην μείωση των μυϊκών νευρικών σημάτων. Αυτό αποδυναμώνει και εμποδίζει την μυϊκή συστολή, η οποία οδηγεί σε χαλάρωση του δέρματος και δημιουργία ρυτίδων συν τω χρόνω. Το Botox εξακολουθεί να είναι η #1 ελάχιστα επεμβατική διαδικασία για τις ρυτίδες. Τα αποτελέσματα συνήθως διαρκούν από τρεις έως τέσσερις μήνες προτού χρειασθεί επανάληψη της διαδικασίας.

Ρετινόλη και αντιοξειδωτικά

Από όλα τα συστατικά περιποίησης του δέρματος, η ρετινόλη, ένα παράγωγο της βιταμίνης Α, είναι εκείνη που έχει μελετηθεί περισσότερο επιστημονικά και έχει γίνει ξακουστή για τις ιδιότητές της κατά της δημιουργίας ρυτίδων και υπέρ της αναζωογόνησης της επιδερμίδας. Η ρετινόλη “χτίζει” ένα παχύτερο στρώμα κολλαγόνου που κάνει το δέρμα να φαίνεται πιο μαλακό και πιο νεανικό. Άλλα κορυφαία αντιοξειδωτικά που λειτουργούν το ίδιο καλά περιλαμβάνουν πεπτίδια, αυξητικούς παράγοντες, σταθεροποιημένη βιταμίνη C και χαλκό. Όταν χρησιμοποιούνται στη διάρκεια της ημέρας, βοηθούν το αντηλιακό να λειτουργήσει καλύτερα στην πρόληψη των βλαβών, και όταν χρησιμοποιούνται το βράδυ, βοηθούν στην αποκατάσταση των ζημιών του δέρματος από τον ήλιο, τη ρύπανση και το στρες.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΟΜΟΡΦΙΑ

Κολλαγόνο | Ποιες τροφές το αυξάνουν με φυσικό τρόπο

Δημοσιεύτηκε

στις

Το κολλαγόνο είναι μία φυσική ινώδης πρωτεΐνη που είναι σημαντική για τη διατήρηση της υγείας και της ζωτικότητας του συνδετικού ιστού.

Το κολλαγόνο βρίσκεται σχεδόν σε όλα τα όργανα του σώματος, όπως στα οστά, το δέρμα, τους τένοντες, τους συνδέσμους και τους χόνδρους.

Το κολλαγόνο συνδυάζεται με την ελαστίνη, μια άλλη δομική πρωτεΐνη, για τη διατήρηση της ελαστικότητας του συνδετικού ιστού. Καταστρέφεται από φλεγμονώδεις διεργασίες και η σύνθεση του στο σώμα εξαρτάται από την αφθονία αμινοξέων. Οι ίνες κολλαγόνου παράγονται με τη βοήθεια από δύο βασικά αμινοξέα, την λυσίνη και την προλίνη, καθώς και από θρεπτικά συστατικά προώθησης του κολλαγόνου, όπως η βιταμίνη C.

Αμινοξέα

Η παραγωγή κολλαγόνου στο συνδετικό ιστό του σώματος εξαρτάται από τα επαρκή επίπεδα αμινοξέων. Υπάρχουν εννέα απαραίτητα αμινοξέα, τα οποία δεν μπορεί να κατασκευάσει από μόνο του το σώμα και πρέπει να λαμβάνονται μέσω της διατροφής. Γενικά, ζωικές πηγές όπως πουλερικά, ψάρια, τυρί, γάλα και αυγά παρέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα.

Λυσίνη και προλίνη

Οι ίνες κολλαγόνου αποτελούνται σε μεγάλο βαθμό από υδροξυλυσίνη και υδροξυπρολίνη. Αν και δεν υπάρχουν επαρκή επιστημονικά στοιχεία για τις τροφές με αυτά τα συστατικά και την αύξηση στην σύνθεση του κολλαγόνου, εντούτοις πιστεύεται ότι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε αυτά τα αμινοξέα ευνοούν το σχηματισμό του κολλαγόνου. Η λυσίνη είναι ένα βασικό αμινοξύ και πρέπει να λαμβάνονται μέσω της διατροφής. Η προλίνη, από την άλλη πλευρά, είναι ένα μη απαραίτητο αμινοξύ που μπορεί να κατασκευαστεί από το σώμα. Καλές πηγές της λυσίνης περιλαμβάνουν το άπαχο κρέας και τα όσπρια. Για βέλτιστη σύνθεση κολλαγόνου, ωστόσο, πρέπει να προσθέσετε διαιτητικές πηγές και της προλίνης, όπως τα ασπράδια των αυγών και η φύτρα σιταριού.

Ανθοκυανιδίνες

Αυτό το είδος βιοφλαβονοειδών έχει αποδειχτεί ότι συνδέει τις ίνες κολλαγόνου και υποστηρίζει τον συνδετικό ιστό της μήτρας στη γυναίκα. Οι ανθοκυανιδίνες βρίσκονται σε τροφές με βαθύ κόκκινο και μοβ χρώμα, όπως τα κεράσια, τα βατόμουρα και τα σμέουρα. Οι ανθοκυανιδίνες αυξάνουν τα επίπεδα της βιταμίνης C στα κύτταρα, προστατεύουν από τις ελεύθερες ρίζες και βοηθούν στην αποτροπή της καταστροφής του κολλαγόνου στο δέρμα και τον συνδετικό ιστό.

Άλλα θρεπτικά συστατικά

Θρεπτικά συστατικά, όπως η βιταμίνη C και ο χαλκός έχουν ιδιαίτερη σημασία στην παραγωγή του κολλαγόνου και την επισκευή των ιστών. Γι’ αυτό είναι καλό να επιλέγετε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, όπως ακτινίδια, μπρόκολο, κάρδαμο, πορτοκάλια, πιπεριές, πεπόνια και πικραλίδα.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΓΥΝΑΙΚΑ

Ποια βασικά λάθη κάνουμε στο λούσιμο

Δημοσιεύτηκε

στις

Πολλές γυναίκες παραπονιούνται ότι τα μαλλιά τους δεν είναι λαμπερά και μαλακά και η πραγματικότητα είναι πως και τα δύο φύλα κάνουν αρκετά λάθη στην περιποίηση των μαλλιών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η πιο μεγάληφθορά των μαλλιών και ιδίως των γυναικείων προκαλείται κυρίως από τα πιστολάκια και τις συσκευές με θερμές πλάκες. Ακόμη όμως και στις απλές διαδικασίες περιποίησης των μαλλιών μας όπως στο λούσιμο και αυτό συμβαίνει σε άνδρες και γυναίκες.

Υπάρχουν πάντα εκείνα τα μικρά λάθη που κάνουμε χωρίς να το καταλαβαίνουμε και αυτά οφείλονται πολλές φορές η ψαλίδα, η λιπαρότητα και η κακή ποιότητα των μαλλιών.

Διαβάστε τα πιο συχνά λάθη που κάνουμε στο λούσιμο…

1. Το καθημερινό λούσιμο

Το καθημερινό λούσιμο όχι μόνο δεν βοηθά τα μαλλιά και το τριχωτό της κεφαλής αλλά αντίθετα το επιβαρύνει. Οι κομμωτές συστήνουν να λουζόμαστε καλύτερα μια φορά στις τρεις ημέρες καθώς θα πρέπει να υπάρχει κάποια λιπαρότητα πριν πλυθούν.

2. Όχι καλό ξέπλυμα

Το διεξοδικό ξέπλυμα είναι μια από τις βασικές διαδικασίες του λουσίματος. Πολλές γυναίκες βλέπουν στα μαλλιά τους κατάλοιπα του σαμπουάν επειδή δεν το έχουν απομακρύνει τελείως στο ξέβγαλμα πράγμα που τα ταλαιπωρεί όλες τις επόμενες μέρες. Επιπλέον δεν χρειάζονται πολλές φορές προσθήκη σαμπουάν και ξέπλυμα ανά φορά. Μία είναι αρκετή.

3. Υπερβολή σε σαμπουάν και κοντίσιονερ

Τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών σίγουρα βοηθούν ανάλογα με τον τύπο των μαλλιών σας αλλά δεν θα πρέπει να υπερβάλλετε. Ιδιαίτερα το πολύ conditioner και κυρίως στις ρίζες μπορεί να τα κάνει ιδιαίτερα λιπαρά και να φαίνονται «άλουστα» μέσα σε λίγες ώρες.

4. Πολύ ζεστό νερό

Το κρύο νερό στο τέλος του λουσίματος βοηθάει τις άκρες να κρατήσουν την υγρασία οπότε καλύτερα να αποφεύγετε το σχεδόν καυτό ή καυτό νερό και το ιδανικό είναι να τα ξεπλένετε με κρύο για να είναι πάντα λαμπερά και υγιή και να μην σπάνε.

baby

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
Island-thassos-banner
professional camera ad
filippidis marmara banner
nikos keramika banner
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ

Αρέσει σε %d bloggers: