Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πως λειτουργούν οι Δημόσιες Υπηρεσίες βάσει νέας ΚΥΑ ανά χρωματικό επίπεδο

Με Κοινή Υπουργική Απόφαση, που δημοσιεύθηκε στο Φ.Ε.Κ. Β’ 4709/23.10.2020(ημ/νία κυκλοφορίας 24.10.2020 και επανακυκλοφορίας λόγω σφάλματος 24.10.2020), καθορίστηκαν, μεταξύ άλλων, τα μέτρα που ισχύουν στις Δημόσιες Υπηρεσίες σε κάθε ένα από τα 4 επίπεδα προληπτικών μέτρων.

Βάσει του Πίνακα της ΚΥΑ ισχύουν τα εξής:

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:

1)Επίπεδο «χαμηλό» (πράσινο)

– Υποχρεωτική χρήση μάσκας από υπαλλήλους και κοινό (σύμφωνα με το άρθρο 2*).

– Προστασία Υπαλλήλων που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες / αυξημένου κινδύνου με απασχόληση backofficeή εξ αποστάσεως εργασία.

– Τήρηση απόστασης 1,5 μέτρου.

2)Επίπεδο «μέτριο» (κίτρινο)

– Υποχρεωτική χρήση μάσκας από υπαλλήλους και κοινό (σύμφωνα με το άρθρο 2*).

– Υποχρεωτική τηλεργασία στο 20% επιπλέον των Υπαλλήλων που ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου.

– Εξυπηρέτηση κοινού κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν ραντεβού.

– Τήρηση απόστασης 1,5 μέτρου.

3)Επίπεδο «υψηλό» (πορτοκαλί)

– Υποχρεωτική χρήση μάσκας από υπαλλήλους και κοινό (σύμφωνα με το άρθρο 2*).

– Υποχρεωτική τηλεργασία στο 40% επιπλέον των Υπαλλήλων που ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου.

– Εξυπηρέτηση κοινού με προτεραιότητα σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

– Τήρηση απόστασης 1,5 μέτρου.

4)Επίπεδο «πολύ υψηλό» (κόκκινο)

– Υποχρεωτική χρήση μάσκας από υπαλλήλους και κοινό (σύμφωνα με το άρθρο 2*).

– Παροχή εργασίας με αυτοπρόσωπη παρουσία με το απολύτως απαραίτητο προσωπικό και παροχή εξ αποστάσεως εργασίας ανεξαρτήτως ποσοστού.

– Υποχρεωτική προστασία Υπαλλήλων που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου με παροχή εξ αποστάσεως εργασίας, όπου είναι εφικτό ή χορήγηση ειδικής άδειας.

– Εξυπηρέτηση κοινού μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού.

– Τήρηση 1,5 μέτρου απόσταση μεταξύ Υπαλλήλων.

 

* Το άρθρο 2 «Υποχρέωση χρήσης μάσκας» της ΚΥΑορίζει ότι: «1] Υπό την επιφύλαξη τυχόν ειδικότερων διατάξεων, επιβάλλεται η υποχρέωση χρήσης μη ιατρικής μάσκας, ως εξής: α)Σε όλατα επιδημιολογικά επίπεδα της παρ.1 του αρ.1, επιβάλλεται μάσκα σε όλους τους εσωτερικούς χώρους εργασίας, εξαιρουμένων όσων εργάζονται σε ατομικό χώρο χωρίς την παρουσία οποιουδήποτε άλλου προσώπου. β) Σε περίπτωση που μια περιοχή εντάσσεται στη στήλη με το χαμηλό ή το μέτριο επιδημιολογικό επίπεδο της παρ.1 του αρ.1, επιβάλλεται μάσκα και σε όλους τους εξωτερικούς χώρους, όπου δεν είναι δυνατή η τήρηση απόστασης 1,5 μέτρου μεταξύ των ατόμων. γ) Σε περίπτωση που μια περιοχή εντάσσεται στη στήλη με το υψηλό ή το πολύ υψηλό επιδημιολογικό επίπεδο της παρ.1 του αρ.1, επιβάλλεται μάσκα και σε όλους τους εξωτερικούς χώρους, ανεξαρτήτως της συνδρομής της προϋπόθεσης τήρησης απόστασης της περ.(β), καθώς και σε όλους τους χώρους των σημείων 15 και 16 της παρ.1 του αρ.1, εξαιρουμένων των καθήμενων στα τραπεζοκαθίσματα ή στο μπαρ.  2]Από την υποχρέωση χρήσης μάσκας κατά την παρούσα εξαιρούνται:α) τα άτομα για τα οποία η χρήση μάσκας δεν ενδείκνυται για ιατρικούς λόγους που αποδεικνύονται με τα κατάλληλα έγγραφα, όπως λόγω αναπνευστικών προβλημάτων και β) τα παιδιά ηλικίας κάτω των 4 ετών »

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Kick-iT | Έναρξη υποβολής αιτήσεων για τον δεύτερο κύκλο του προγράμματος επιτάχυνσης επιχειρήσεων της Δομής Στήριξης Επιχειρηματικότητας

Η Δομή Στήριξης της Επιχειρηματικότητας με τίτλο «Kick-iT» είναι ο νέος επιχειρηματικός επιταχυντής του Επιμελητηρίου Καβάλας που έχει ως στόχο να βοηθήσει και να υποστηρίξει επιχειρηματικές ομάδες της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας στην ανάπτυξη και υλοποίηση των επιχειρηματικών ιδεών τους στον τομέα της πολιτιστικής και δημιουργικής βιομηχανίας.

Ο πρώτος κύκλος της Δομής ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2022 με 31 επιχειρηματικές ομάδες και μετρώντας τουλάχιστον 10 ώριμες επιχειρηματικές ιδέες. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν συνολικά 35 ωφελούμενοι οι οποίοι έλαβαν υποστήριξη από μια ομάδα εξειδικευμένων μεντόρων, συμβούλων ανάπτυξης και επιχειρηματιών.

Η Δομή Kick-iT παρέχει 4 διαφορετικές υπηρεσίες: Εκπαίδευση Γενικής Κατάρτισης, Εκπαίδευσης Εξειδικευμένης Κατάρτισης,

1 προς 1 Συμβουλευτικές Υπηρεσίες και Οριζόντιες Υπηρεσίες επίλυσης συγκεκριμένων ζητημάτων.

Συγκεκριμένα, στον πρώτο κύκλο διεξήχθησαν 108 ώρες Εκπαίδευσης Γενικής Κατάρτισης από έμπειρους εκπαιδευτές, πραγματοποιήθηκαν 216 ώρες Εκπαίδευσης Εξειδικευμένης Κατάρτισης από ειδικούς διαφόρων κλάδων, παρουσιάστηκαν 10 success stories και διενεργήθηκαν 20 συμμετοχικά εργαστήρια πάνω σε θέματα επιχειρηματικής ανάπτυξης, διαχείρισης χρόνου και πόρων, πωλήσεων, αξιολόγησης και χρηματοοικονομικής ανάλυσης.

Μερικές από τις θεματικές που αναπτύσσονται και στους δύο κύκλους είναι: branding, digital marketing, λογιστική για επιχειρηματίες, κατοχύρωση διπλώματος ευρεσιτεχνίας,
εύρεση πηγών χρηματοδότησης και διαχείριση πόρων.

Χρονοδιάγραμμα

Η έναρξη του δεύτερου κύκλου συμβουλευτικής θα ξεκινήσει το φθινόπωρο του 2022. Ως εκ τούτου, η ηλεκτρονική πλατφόρμα της Δομής «Kick-iT» ανοίγει και θα είναι διαθέσιμη από τη Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022 έως την Τετάρτη 31 Αυγούστου 2022, καλώντας όλους τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους στο δεύτερο κύκλο τουπρογράμματος επιτάχυνσης.

Ωφελούμενοι

Μπορούν να υποβάλλουν αίτηση όσοι ενδιαφερόμενοι επιθυμούν να αναπτύξουν μία
επιχειρηματική ιδέα με την υποστήριξη της Δομής στον τομέα της πολιτιστικής και
δημιουργικής βιομηχανίας είτε είναι άνεργοι είτε εργαζόμενοι είτε αυτό-
απασχολούμενοι.

Παρεχόμενες υπηρεσίες υποστήριξης

Ενδεικτικά, η Δομή Kick-iT παρέχει υπηρεσίες που αφορούν σε

 γενική και εξειδικευμένη εκπαίδευση σε θέματα επιχειρηματικότητας και καινοτομίας,

 καθοδήγηση,

 δράσεις δικτύωσης,

 εύρεση καναλιών χρηματοδότησης,

 αξιολόγηση της συνολικής επιταχυνόμενης προόδου.

Αναμενόμενα οφέλη

 Η συμβολή στη δημιουργία βιώσιμων επιχειρηματικών μοντέλων.

 Η καλλιέργεια της επιχειρηματικής κουλτούρας και ειδικών γνώσεων των ωφελουμένων.

 Η ενθάρρυνση της συνεργασίας του συνόλου των φορέων της τετραπλούς έλικας της καινοτομίας.

 Η ανάπτυξη του τομέα των πολιτιστικών και δημιουργικών βιομηχανιών.
Χώρος

Η Δομή Kick-iT στεγάζεται στον τρίτο όροφο του κτηρίου επί της οδού Ομονοίας 117, κάλυψης 105τ.μ., και είναι εξοπλισμένη με όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές για την υποστήριξη των επιχειρηματικών ομάδων.
Αίτηση

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν αίτηση στη σχετική κατηγορία του website ΑΙΤΗΣΕΙΣ ή σε αυτό το link: https://forms.gle/L5dgwiUTs2i5H4Qm7

Πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.kavala-kickit.gr, στείλτε e-mail στο info@kavala-kickit.gr, τηλεφωνήστε στο 2510 839 667 (Ώρες επικοινωνίας: 09:00 – 13:00) ή/και απευθυνθείτε στο ίδιο τηλέφωνο για να κλείσετε ραντεβού για προσωπική ενημέρωση στον χώρο της Δομής.

Χρηματοδότηση

Το έργο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων μέσω της Πράξης «Δημιουργία Δομών Στήριξης Επιχειρηματικότητας ΕΚΤ», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανατολική Μακεδονία Θράκη 2014-2020», στο πλαίσιο του εγκεκριμένου σχεδίου ΣΒΑΑ Δήμου Καβάλας – Ε.Π. «Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης».

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Επιμελητηρίο Καβάλας | Ολοκληρώθηκε το πρώτο Βαρόμετρο Οικονομικής Συγκυρίας

Ολοκληρώθηκε το πρώτο Βαρόμετρο Οικονομικής Συγκυρίας του Επιμελητηρίου Καβάλας, που αφορά τις επιχειρήσεις – μέλη του και αποτελεί δίμηνη έρευνα, με ερωτήσεις επικαιρότητας και ερωτήσεις αναφορικά με την πορεία των επιχειρήσεων.

Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα 315 επιχειρήσεων το διάστημα Μαΐου- Ιουνίου από την εταιρεία δημοσκοπήσεων Interview, για λογαριασμό του Επιμελητηρίου Καβάλας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, ικανοποιητική κρίνουν 5 στους 10 καβαλιώτες επιχειρηματίες, που συμμετείχαν στην έρευνα, την κατάσταση της επιχείρησης τους για το διάστημα Μαΐου-Ιουνίου 2022, ενώ για το επόμενο εξάμηνο 4 στους 10 εκτιμούν πως η επιχείρηση τους θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα, την ώρα που, σχεδόν, αντίστοιχο ποσοστό διαβλέπει χειροτέρευση της πορείας της.

 

Continue Reading

ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Σε εξέλιξη σύσκεψη για τις καταστροφές στις αγροτικές καλλιέργειες στην Ελευθερούπολη

Σύσκεψη πολιτικών, τοπικών και αγροτικών φορέων είναι σε εξέλιξη από τις 8:30 το πρωί της Δευτέρας 4 Ιουλίου στην Ελευθερούπολη του Δήμου Παγγαίου για τις μεγάλες καταστροφές που προκλήθηκαν το προηγούμενο χρονικό διάστημα σε αγροτικές καλλιέργειες.

Το παρών στην σύσκεψη δίνουν μεταξύ αλλων ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ με αρμοδιότητα σε θέματα κρατικής αρωγής και αποκατάστασης από φυσικές καταστροφές Χρήστος Τριαντόπουλος, ο Πρόεδρος του ΕΛΓΑ Ανδρέας Λυκουρέντζος, ο Γ.Γ. του Υπουργείου Εσωτερικών Μιχάλης Σταυριανουδάκης, η Γ.Γ. του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Χ. Καλογήρου, ο Γ.Γ. Οικονομικής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών Ν. Κουλοχέρης και ο Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας Β. Παπαγεωργίου.

Παρόντες είναι επίσης οι τρεις κυβερνητικοί βουλευτές Νίκος Παναγιωτόπουλος, Γιάννης Πασχαλίδης και Μακάριος Λαζαρίδης, ο Δήμαρχος Παγγαίου Φίλιππος Αναστασιάδης ο Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Χρήστος Μέτιος και ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Αλέξης Πολίτης.

Δείτε φωτογραφίες :

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: