Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Προϊόντα που άλλαξαν την ψηφιακή βιομηχανία

Δημοσιεύτηκε

στις

Το να επιλέξει κανείς τα καλύτερα προϊόντα που άλλαξαν το σκηνικό στον τομέα της ψηφιακής βιομηχανίας μέσα στις τελευταίες δύο δεκαετίες δεν είναι εύκολη υπόθεση, αν αναλογιστεί κανείς την ταχύτητα με την οποία προχωρούν οι επιστημονικές ανακαλύψεις και ξεπηδούν τα νέα, καινοτόμα, προϊόντα τεχνολογίας.

Έχοντας υπόψη δύο απλά κριτήρια (ευκολία στη χρήση και πώς επηρέασαν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που ακολούθησαν) ο αρθρογράφος της Wall Street Journal, Walt Mossberg, συνέταξε μια λίστα με 12 από αυτά:

1. Newton MessagePad (1993)

Μπορεί να μην ήταν και τόσο επιτυχημένο ως προϊόν, όμως είχε ένα χαρακτηριστικό που αποτέλεσε τον προάγγελο της προηγμένης τεχνολογίας του σήμερα: μια πρώιμη μορφή τεχνητής νοημοσύνης.

2. Netscape Navigator (1994)


Το πρώτο επιτυχημένο πρόγραμμα περιήγησης στον παγκόσμιο ιστό, που στη συνέχεια “κατατροπώθηκε» από το Internet Explorer της Microsoft. Άφησε όμως “βαριά κληρονομιά» και η επιρροή που είχε στην ψηφιακή βιομηχανία ήταν τεράστια.

3. Windows 95 (1995)


Το λειτουργικό σύστημα της Microsoft που παγίωσε το γραφικό περιβάλλον του χρήστη και το “ποντίκι» ως τον τρόπο που λειτουργεί ένας υπολογιστής.

Μπορεί τα Macintosh της Apple να χρησιμοποιούσαν το σύστημα για μια δεκαετία και να ακολούθησαν κι άλλες εκδόσεις των Windows, όμως τα Windows 95 ήταν πιο εκλεπτυσμένα και εξαπλώθηκαν σε μεγαλύτερο κοινό απ’ ό,τι είχαν κάνει τα Mac.

4. Palm Pilot (1997)


Ήταν ο πρώτος επιτυχημένος ψηφιακός, προσωπικός βοηθός: ο πρώτος υπολογιστής χεριού. Ακολούθησε η δημιουργία των πρώτων smartphones, Treo και οι βιβλιοθήκη εφαρμογών τους αποτέλεσαν τον πρόδρομο των σημερινών app stores.

5. Google Search (1998)


Ήταν πιο γρήγορη από τις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης και είναι ακόμη και τώρα σχεδόν αδύνατο να εκτιμήσει κανείς τη σημασία της.

6. iPod (2001)


Το iPod της Apple ήταν το πρώτο digital media player, που μπορούσε να χωρέσει 1.000 τραγούδια σε μια συσκευή στο μέγεθος μιας τράπουλας.

7. Facebook (2004)


Όπως το Netscape άνοιξε το δρόμο του διαδικτύου, έτσι και το Facebook μετέτρεψε το διαδίκτυο σε ένα κοινωνικό μέσο δικτύωσης. Σήμερα, το χρησιμοποιούν πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες.

8. Twitter (2006)


Πολλοί το περιγράφουν ως τον “κύριο ανταγωνιστή» του Facebook, όμως το Twitter είναι κάτι διαφορετικό: κάτι σαν ένα παγκόσμιο σύστημα ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων. Χρησιμοποιείται κάθε δευτερόλεπτο προειδοποιώντας τεράστια ακροατήρια για τα πάντα: από επαναστάσεις μέχρι ενδιαφέρουσες απόψεις, ή ασήμαντες αναγγελίες… αρκεί να χωρούν σε 140 χαρακτήρες.

9. iPhone (2007)


Ήταν το πρώτο πραγματικά “έξυπνο» smartphone. Είναι ένας μικρός υπολογιστής-iPod-τηλέφωνο… σε μία συσκευή. Μετέτρεψε τον κόσμο του διαδικτύου δραματικά, αφήνοντας στην άκρη τους κλασικούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές και δείχνοντας το δρόμο στις κινητές συσκευές.

10. Android (2008)


Η Google ακολούθησε γρήγορα το δρόμο που άνοιξε το iPhone με το λειτουργικό του σύστημα. Πλέον το Android είναι η κυρίαρχη πλατφόρμα των smartphone με τη δική του τεράστια γκάμα εφαρμογών.

11. MacBook Air (2008)


Όταν το πρωτοπαρουσίασε ο Steve Jobs το έβγαλε μέσα από ένα… φάκελο. Ήταν ένα πολύ λεπτό και ελαφρύ laptop… που πλέον το συναντά κανείς… σχεδόν παντού, όπου γυρίσει το βλέμμα του!

12. iPad (2010)


Αντικαθιστά σταδιακά τη χρήση των laptop και το προτιμούν από μικρά παιδιά μέχρι επιτυχημένοι CEOs σε μεγάλες πολυεθνικές. Οι κατασκευαστές έχουν δημιουργήσει σχεδόν 500.000 εφαρμογές για το iPad, πιο πολλές από οποιαδήποτε άλλη ταμπλέτα.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Στα χέρια Ελλήνων και Κυπρίων πέρασε πλέον ο χειρισμός του Hellas Sat 4

Δημοσιεύτηκε

στις

Είχε συμβεί το ίδιο και στο παρελθόν και με τους προηγούμενους δύο δορυφόρους.

Ο δορυφόρος Hellas Sat 4, που βρίσκεται σε τροχιά στα 36.000 χιλιόμετρα από την επιφάνεια της Γης, ελέγχεται πλέον από τα κέντρα ελέγχου της Hellas Sat στο Κορωπί και στην Κοφίνου στην Κύπρο. Κοινώς, οι τεχνικοί στην Αθήνα, Έλληνες μηχανολόγοι μηχανικοί, ειδικοί στο aerospace engineering, μαθηματικοί, ηλεκτρολόγοι μηχανικοί και φυσικοί, αφού το διάστημα χρειάζεται όλες τις ειδικότητες, ανέλαβαν πλέον τον χειρισμό του δορυφόρου, κάτι που συνέβη ήδη στο παρελθόν και με τον Hellas Sat 2 και με τον Hellas Sat 3 στο συγκεκριμένο αντίστοιχο στάδιο της διαδικασίας, που οδηγεί στον πλήρη επιχειρησιακό έλεγχο ενός δορυφόρου του είδους.

«Έχει ολοκληρωθεί η ειδική διαδικασία, δηλαδή να βρεθεί σε γεωστατική τροχιά ο δορυφόρος μετά την εκτόξευση. Ο δορυφόρος Hellas Sat 4 είχε βρεθεί στη γεωστατική τροχιά και δη στις 39 μοίρες ανατολικά από τα τέλη του περασμένου Μαΐου και όλο αυτό το διάστημα διενεργούσαμε τις λεγόμενες δοκιμές σε τροχιά, τα “in orbit tests”», εξήγησε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων ο διευθύνων σύμβουλος της Hellas Sat, Χριστόδουλος Πρωτοπαπάς.

Τι σημαίνει το handover σε Ελλάδα και Κύπρο

Mε τη διαδικασία να έχει ολοκληρωθεί και τεχνικά τις τελευταίες ώρες, ο νέος Hellas Sat μπορεί πλέον «να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή, όπως και στη Νότιο Αφρική. Με την ύπαρξη του Hellas Sat 4 στη συγκεκριμένη τροχιακή θέση, από τη μια παρέχονται καινοτόμες υπηρεσίες, από την άλλη πλέον θα υπάρχουν δύο δορυφόροι στην τροχιακή θέση (στην ίδια θέση είναι από το 2017 ο επίσης νέος Hellas Sat 3), με τον έναν δορυφόρο να συμπληρώνει τον άλλον» σημειώνει ο κ.Πρωτοππαπάς, που μάλιστα εξήγησε πως η τροχιακή αυτή θέση “είναι πάρα πολύ ελκυστική για μετάδοση τηλεοπτικού προγράμματος”.

Σε ό,τι αφορά τώρα τα κέρδη για την ελληνική πολιτεία, ο κ.Πρωτοπαπάς περιέγραψε τις παραμέτρους αυτών των συμφωνιών με την Ελλάδα και την Κύπρο στις οποίες πλέον προσφέρει τις υπηρεσίες του ο δορυφόρος. «Με βάση τη σύμβαση που έχουμε υπογράψει ήδη με το ελληνικό δημόσιο από τον προπερασμένο χρόνο με τον Hellas Sat 4 θα ξεκινήσουμε να παρέχουμε πλέον τις υπηρεσίες προς το ελληνικό δημόσιο οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για την άμυνα, και την παρακολούθηση συνόρων, και για τις τηλεπικοινωνίες έκτακτης ανάγκης του ίδιου του δημοσίου και πολλές άλλες χρήσεις. Μπορεί μετά από ένα π.χ σεισμό ή μια άλλη καταστροφή να υπάρξουν διακοπές στα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα, τότε όμως θα υπάρχει ο δορυφόρος μέσω του οποίου δεν μπορεί να διακοπεί η επικοινωνία με τίποτα», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Hellas Sat.

Η συγκεκριμένη διαδικασία και ειδικά η ολοκλήρωση της παράδοσης (handover) του δορυφόρου μέσα στον Ιούλιο αν και η εκτόξευση έγινε στις αρχές του έτους οφείλεται στο ότι ο Hellas Sat 4 χρησιμοποιεί και για τη μετακίνησή του στη θέση της Ελλάδας και της Κύπρουαλλά και «για την παραμονή του εκεί για 23 χρόνια» μια νέας, υψηλής τεχνολογίας τεχνολογία πρόωσης, «μια ηλεκτρική πρόωση», όπως τόνισε ο κ. Πρωτοπαπάς. Έτσι, από τη στιγμή της εκτόξευσής του ο Hellas Sat 4 «χρειάστηκε αυτό το χρονικό διάστημα για να βρεθεί σε τροχιά και στη θέση για την οποία προοριζόταν, θέση στις 39 μοίρες ανατολικά, μέσα από τη διαδικασία που είχαμε προβλέψει», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Hellas Sat.

Μάλιστα, πρόσθεσε πως από τον Μάιο μέχρι και σήμερα έγιναν οι έλεγχοι. Πρόκειται για ειδικούς ελέγχους «των τεχνολογικών διατάξεων, του σκάφους και του επικοινωνιακού φορτίου (payload), σε συνεργασία με την εταιρία που κατασκεύασε τον Hellas Sat 4», ελέγχων που ήταν απαραίτητοι για έναν επιπλέον ένα λόγο, καθότι πρόκειται για έναν τύπο δορυφόρου που διαθέτει επιπλέον των συμβατικών και στοιχεία τεχνολογικά που εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά σε έναν λειτουργικό τηλεπικοινωνιακό δορυφόρο του είδους και της κατηγορίας του.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ποια είναι η εφαρμογή που δίνει λύση στη γρήγορη εξυπηρέτηση στα beach bar

Δημοσιεύτηκε

στις

Δώστε την παραγγελία σας από απόσταση μέσω της εφαρμογής The Butler App για να εξυπηρετηθείτε όσο το δυνατόν γρηγορότερα και δίχως ταλαιπωρία στα beach bar της χώρας μας.    
H εφαρμογής που βάζει τέλος στον εκνευρισμό που δημιουργεί η πολύωρη αναμονή στα beach bar της χώρας μας

Ο εμπνευστής της εφαρμογής Νίκος Τσακνής αναφέρει ότι η δική του ταλαιπωρία σε beach bar της Χαλκιδικής έμελλε να είναι η απαρχή μίας εφαρμογής που βάζει τέλος στον εκνευρισμό που δημιουργεί η πολύωρη αναμονή στα beach bar της χώρας μας.

Τί αφορά η εφαρμογή The Butler App και που απευθύνεται;

Το The Butler App είναι μια εφαρμογή παραγγελιοληψίας η οποία ήρθε για να δώσει μια καινούργια μορφή εξυπηρέτησης στον πελάτη. Απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις εστίασης κατά κύριο λόγο όμως σε ξενοδοχεία, beach bar και καφέ. Η ολοκαίνουργια αυτή εφαρμογή δίνει την δυνατότητα στον πελάτη να δώσει απομακρυσμένα την παραγγελία του στην επιχείρηση για να έχει τη γρηγορότερη και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Από την άλλη πλευρά, είναι το καταλληλότερο εργαλείο για μία επιχείρηση ώστε να δέχεται άμεσα τις παραγγελίες των πελατών χωρίς να χρειάζεται η φυσική παρουσία κάπου σερβιτόρου, από εκεί είναι εμπνευσμένο άλλωστε και το όνομα της εφαρμογής. Έχεις πλέον τον προσωπικό σου butler με ένα κλικ!

Γιατί κάποιος να την χρησιμοποιεί;

Το The Butler App δημιουργήθηκε για να βελτιστοποιήσει τη λειτουργεία της επιχείρησης, την εμπειρία του πελάτη καθώς και την μεταξύ τους αλληλεπίδραση. Ο μοντέρνος και πρωτοποριακός αυτός τρόπος παραγγελίας εξασφαλίζει στις επιχειρήσεις αποσυμφόρηση του φόρτου εργασίας καθώς και αύξηση της απόδοσης του προσωπικού. Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα προβολής των επιχειρήσεων (φωτογραφικό υλικό της εκάστοτε επιχείρησης) αλλά και τον κατάλογο τους απευθείας από την εφαρμογή και κάνει την επικοινωνία με τους ξενόγλωσσους πελάτες πολύ εύκολη λόγω της δυνατότητας επιλογής γλώσσας προβολής.

Για τον πελάτη είναι μια μοναδική εμπειρία καθώς μπορεί μέσα από την εφαρμογή να δει πληροφορίες για την επιχείρηση που έχει επιλέξει και να έχει όλο τον τιμοκατάλογο ανά πάσα στιγμή στην οθόνη του κινητού του. Η ακρίβεια της παραγγελίας του είναι εγγυημένη διότι το The Butler App δεν αφήνει περιθώρια λάθους. Ο πελάτης αποστέλλει την παραγγελία του όποτε θέλει ο ίδιος έχοντας όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται  όπως η διαθεσιμότητα και οι τιμές των προϊόντων στο κινητό του σε πραγματικό χρόνο.

Πόσο καιρό σας πήρε να την φτιάξετε;

Η ιδέα γεννήθηκε πέρσι το καλοκαίρι όταν σαν πελάτης προσπάθησα να σκεφτώ έναν τρόπο για να στείλω την παραγγελία μου άμεσα στην επιχείρηση που βρισκόμουν χωρίς να χρειαστεί να περιμένω να έρθει κάποιος σερβιτόρος. Από τότε σε συνεργασία και με την SOFTWeb Adaptive I.T. solutions δουλέψαμε πάνω στη δημιουργία μιας εφαρμογής όπου στο επίκεντρο βρίσκονται οι ανάγκες του πελάτη και της επιχείρησης. Και κάπως έτσι, 6 μήνες μετά το The Butler App πήρε σάρκα και οστά.

Πώς μπορεί κάποιος να την αποκτήσει; Τί κόστος έχει;

Με τον πιο απλό τρόπο! Η εφαρμογή κατεβαίνει εύκολα, άμεσα και χωρίς κόστος μέσα από το Play Store για συσκευές Android και σύντομα θα είναι διαθέσιμη και για συσκευές iOS.

Είναι δύσκολη στη χρήση της;

Η εφαρμογή πέρασε μέσα από πολλά στάδια ανάπτυξης καθώς στόχος μας ήταν όλες οι λειτουργίες και δυνατότητες της να είναι όσο πιο εύκολες και κατανοητές προς τον χρήστη γίνεται. Φροντίσαμε ώστε να μην χρειάζονται πολλά βήματα από το άνοιγμα μέχρι την αποστολή της παραγγελίας και σχεδιάσαμε το περιβάλλον του χρήστη με την απλότητα και την αμεσότητα κατά νου.

www.ka-business.gr

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Διέρρευσαν προσωπικά δεδομένα 49 εκατ. χρηστών από λάθος του Instagram

Δημοσιεύτηκε

στις

Ένα λάθος, που είχε ως αποτέλεσμα να διαρρεύσουν προσωπικά δεδομένα 49 εκατομμυρίων χρηστών του, μεταξύ των οποίων και celebrities, έκανε το τεχνικό τμήμα του Instagram.

Οπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα “The Sun”, πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες διαρροές προσωπικών στοιχείων που έχουν καταγραφεί σε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Η βάση δεδομένων που διέρρευσε στο κοινό περιείχε βιογραφικά, τηλεφωνικούς αριθμούς, email, διευθύνσεις και πολλά ακόμη ευαίσθητα στοιχεία. Το Facebook βαρύνεται με σειρά σκανδάλων διαρροής προσωπικών δεδομένων με αποκορύφωμα την Cambridge Analytica.

Τη διαρροή ανακάλυψε ο ειδικός ασφαλείας δικτύων Ανουραγκ Σεν. Ο Σεν διαπίστωσε ότι ήταν εκτεθειμένα τα προσωπικά δεδομένα (email, προσωπικοί αριθμοί τηλεφώνου, διευθύνσεις κ.ά.) 49 εκατ. χρηστών, και πως σταδιακά ο αριθμός αυτός αυξανόταν! Επικοινώνησε με την εταιρεία TechCrunch η οποία εντόπισε ως υπαίτια της διαρροής την ινδική εταιρεία marketing Chtrbox, που πληρώνει influencers προκειμένου να αναρτούν προϊόντα και υπηρεσίες εταιρειών στο Instagram.

26 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό

Η ινδική εταιρεία δημιούργησε μια βάση δεδομένων για να υπολογίζει τα ποσά που πρέπει να διαθέτει για κάθε influencer, βάσει των followers, των likes, των κλικ κλπ, και γι’ αυτό εκτιμάται ότι περισσότερο από τη διαρροή στο Instagram επηρεάστηκαν λογαριασμοί που έχουν μεγάλο αριθμό ακολούθων.

Facebook: Εξετάζουμε το θέμα

Η Facebook εξέδωσε μια ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία «εξετάζουμε το θέμα για να καταλάβουμε αν τα δεδομένα που περιγράφηκαν -email και τηλεφωνικοί αριθμοί- σχετίζονται με το Instagram ή με άλλες πηγές». Η Facebook αναφέρει ότι βρίσκεται σε συνεννόηση με τη Chtrbox για να διαπιστώσει από που προήλθαν όλα αυτά τα δεδομένα και πως έγιναν διαθέσιμα δημοσίως.

«Σε κάθε περίπτωση η πιθανότητα τρίτοι παράγοντες να κακοδιαχειρίστηκαν πληροφορίες χρηστών είναι και που παίρνουμε πολύ σοβαρά» προσθέτει η εταιρεία.

Σημειώνεται ότι ιδρυτής της Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ, που βρέθηκε πρόσφατα και στη χώρα μας, επιθυμεί την περαιτέρω ενσωμάτωση των Instagram, Messenger και WhatsApp στο Facebook, κάτι που προκαλεί ανησυχίες για την ασφάλεια των δημοφιλών εφαρμογών.

 

Matt Navarra

@MattNavarra

Millions of Instagram influencers had their private contact data scraped and exposed – TechCrunch

A massive database containing contact information of millions of Instagram influencers, celebrities and brand accounts has been found online. The database, hosted by Amazon Web Services, was left…

techcrunch.com

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πόσο κοστίζουν πλέον κλήσεις και μηνύματα

Δημοσιεύτηκε

στις

Μείωση των χρεώσεων για κλήσεις και γραπτά μηνύματα εντός της Ε.Ε. εφαρμόστηκε από χθες Τετάρτη 15 Μαΐου.

Συγκεκριμένα νέες μειωμένες χρεώσεις ισχύουν από χθες για διεθνείς κλήσεις και διεθνή SMS, που πραγματοποιούνται από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, εντός της ΕΕ.

Σύμφωνα με ενημέρωση της ΕΕΤΤ προς τους καταναλωτές, οι νέες μειωμένες χρεώσεις ισχύουν για διεθνείς κλήσεις και διεθνή SMS που πραγματοποιούνται από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) προς άλλη χώρα της ΕΕ, καθώς επίσης προς τη Νορβηγία, το Λιχτενστάιν και την Ισλανδία.

Ειδικότερα, οι καταναλωτές εντός της ΕΕ, θα πληρώνουν για κάθε κλήση από και προς σταθερό ή κινητό, έως 0,19 ευρώ/λεπτό προ ΦΠΑ και για κάθε SMS έως 0,06 ευρώ/SMS προ ΦΠΑ.

Σημειώνεται ότι η νέα αυτή ρύθμιση αφορά τους οικιακούς καταναλωτές που είναι κάτοχοι συμβολαίου και καρτοκινητής και δεν ισχύει για εταιρικούς πελάτες (επαγγελματίες και επιχειρήσεις).

«Η ΕΕΤΤ ελέγχει τη συμμόρφωση των τηλεπικοινωνιακών παρόχων στους νέους κανόνες και παρακολουθεί τις εξελίξεις στην αγορά των διεθνών κλήσεων εντός ΕΕ, σε συνεργασία με το Σώμα Ευρωπαίων Ρυθμιστών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών (BEREC) και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή» επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Η ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, μετά την κατάργηση των τελών περιαγωγής τον Ιούνιο του 2017, αυτά τα νέα ανώτατα όρια τιμών για τις διεθνείς κλήσεις και τα SMS εντός της ΕΕ αποτελούν μέρος της αναθεώρησης των κανόνων για τις τηλεπικοινωνίες σε επίπεδο ΕΕ με σκοπό την ενίσχυση του συντονισμού των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και την αναβάθμιση του ρόλου του Φορέα Ευρωπαϊκών Ρυθμιστικών Αρχών για τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (BEREC).

«Τα ανώτατα όρια τιμών για κλήσεις εντός ΕΕ αποτελούν απτό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η ψηφιακή ενιαία αγορά συμβάλλει πραγματικά στην καθημερινή ζωή των πολιτών. Χάρη στη δημιουργία της ψηφιακής ενιαίας αγοράς, έχουν κατοχυρωθεί 35 νέα ψηφιακά δικαιώματα και ελευθερίες. Συνολικά, οι νέοι κανόνες για τις τηλεπικοινωνίες θα βοηθήσουν την ΕΕ να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες ανάγκες συνδεσιμότητας των Ευρωπαίων και θα ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα της ΕΕ», δήλωσε σχετικά ο Άντρους Άνσιπ, αντιπρόεδρος της Επιτροπής αρμόδιος για την ψηφιακή ενιαία αγορά.

Από την πλευρά της η Μαρίγια Γκαμπριέλ, επίτροπος Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας, με την κατάργηση των τελών περιαγωγής το 2017 και τη μείωση των τιμών των διεθνών κλήσεων «οι Ευρωπαίοι καταναλωτές είναι πλέον πλήρως προστατευμένοι από φουσκωμένους λογαριασμούς όταν καλούν οποιονδήποτε ευρωπαϊκό αριθμό, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό».

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση της Επιτροπής, με τους νέους κανόνες για τις διεθνείς κλήσεις αντιμετωπίζονται οι μεγάλες τιμολογιακές αποκλίσεις που υπήρχαν μεταξύ των κρατών μελών. Κατά μέσον όρο, η συνήθης τιμή μιας ενδοενωσιακής κλήσης από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο ήταν τρεις φορές υψηλότερη από τη συνήθη τιμή μιας εγχώριας κλήσης και η συνήθης τιμή για την αποστολή μηνύματος SMS σε άλλη χώρα της ΕΕ ήταν πάνω από δύο φορές υψηλότερη σε σχέση με την τιμή για την εγχώρια αποστολή μηνύματος. Σε ορισμένες περιπτώσεις η συνήθης τιμή μιας ενδοενωσιακής κλήσης μπορεί να είναι μέχρι και δέκα φορές υψηλότερη από τη συνήθη τιμή για εγχώριες κλήσεις.

Σχετική έρευνα του Ευρωβαρόμετρου για τις διεθνείς κλήσεις δείχνει ότι τέσσερις στους δέκα ερωτηθέντες (42%) απάντησαν ότι επικοινώνησαν με κάποιον που βρισκόταν σε άλλη χώρα της ΕΕ κατά τον προηγούμενο μήνα. Επίσης, το 26% δήλωσε ότι χρησιμοποίησε σταθερό τηλέφωνο, κινητό τηλέφωνο ή SMS για να επικοινωνήσει με κάποιον σε άλλη χώρα της ΕΕ.

Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών σε ολόκληρη την ΕΕ θα πρέπει να ενημερώσουν τους καταναλωτές για τα νέα ανώτατα όρια τιμών. Οι κανόνες θα ισχύουν και στις 28 χώρες της ΕΕ από τις 15 Μαΐου, ενώ σύντομα θα τεθούν σε ισχύ και στη Νορβηγία, την Ισλανδία και το Λιχτενστάιν.

Το όριο της ανώτατης τιμής ισχύει μόνο για προσωπική χρήση, δηλαδή για ιδιώτες πελάτες. Οι εταιρικοί πελάτες αποκλείονται από την εν λόγω τιμολογιακή ρύθμιση, δεδομένου ότι αρκετοί πάροχοι διαθέτουν ειδικές προσφορές, οι οποίες είναι ιδιαίτερα ελκυστικές για τους εταιρικούς πελάτες.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
teliko filiagkos-plio
HOLIDAY-Car-Rental-banner
professional camera ad
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ