Connect with us

AUTOMOTO

Οι αναμνήσεις ξαναγυρίζουν με το νέο Suzuki GSX1100S Katana

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Suzuki εμπλουτίζει τη φαρέτρα της με ένα υπερπολύτιμο όπλο. Το Katana. Το θρυλικό μοντέλο επιστρέφει στην παραγωγή με το χαρακτηριστικό σπαθί να κοσμεί το φέρινγκ και την έγχρωμη LCD οθόνη του.

Και υπόσχεται πολλές συγκινήσεις τόσο στους νέους που δεν γνωρίζουν τι εστί Katana, όσο και στους πρεσβύτερους, εκείνους που ξεροστάλιαζαν έξω από βιτρίνες για να το χαζεύουν με τις ώρες…

Το νέο GSX1100S Katana παρουσιάστηκε επίσημα στην έκθεση Intermot 2018 που διεξάγεται από 2 έως 7 Οκτωβρίου στην Κολωνία. Εκεί, άλλωστε, πριν από 38 χρόνια είχε πρωτοεμφανιστεί το πρώτο Katana που είχε προκαλέσει αίσθηση με την ριζοσπαστική του σχεδίαση.

Εκείνο έφερε την υπογραφή του Γερμανού σχεδιαστή Hans Muth, το νέο αποτελεί παιδί του Ιταλού Rodolfo Frascoli.

Βασίζεται στο GSX-S1000 και εφοδιάζεται με τον κινητήρα του GSX-R1000 Κ5 (τετρακύλινδρος σε σειρά χωρητικότητας 999 κ. εκ.), ο οποίος όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το ιαπωνικό εργοστάσιο, έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές και έχει «εκμοντερνιστεί» με το βάρος να πέφτει στη χρήση στο δρόμο. Η απόδοση του μοτέρ ανέρχεται σε 150 hp @ 10.000 σ.α.λ και η μέγιστη ροπή στα 108Nm @ 9.500 σ.α.λ.

Οι αναρτήσεις είναι της KYB και αποτελούνται από πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι USD 43mm και μονό αμορτισέρ πίσω με προφόρτιση και επαναφορά. Το σύστημα πέδησης είναι της Brembo και περιλαμβάνει δίσκους 310mm και τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες monblock εμπρός.

Το νέο Katana εξοπλίζεται με φώτα LED, ABS της Bosch και traction control που ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα και που μπορεί να απενεργοποιηθεί επιτρέποντας στον αναβάτη να εξερευνήσει τα όρια της μοτοσυκλέτας.

Στο κέντρο του τιμονιού δεσπόζει η έγχρωμη οθόνη LCD που παρέχει όλες τις πληροφορίες που θέλει ο αναβάτης σχετικά με τη μοτοσυκλέτα. Και εδώ βέβαια αυτό που κλέβει την παράσταση είναι το νέο λογότυπο Katana που προβάλλεται στην οθόνη.

Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Hamamatsu και οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν την άνοιξη του 2019.

«Ο ρόλος μας στη Suzuki είναι να δημιουργούμε προϊόντα που χρειάζονται οι άνθρωποι, φέρνοντας μια πηγή διασκέδασης και ενθουσιασμού στη ζωή τους. Το ολοκαίνουργιο Katana είναι μια εξαιρετική επίδειξη του μέλλοντος της Suzuki», ανέφερε μεταξύ άλλων κατά την συνέντευξη Τύπου της εταιρείας στην Intermot, ο πρόεδρος της Suzuki Motor Corporation, Toshihiro Suzuki.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

Πώς θα διαμορφωθούν τα πρόστιμα με τον νέο ΚΟΚ

Δημοσιεύτηκε

στις

Ριζικές αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας αναμένεται να φέρει το  υπουργείο Μεταφορών.

Σύμφωνα με το «Έθνος της Κυριακής», ο νέος αναθεωρημένος ΚΟΚ θα περιλαμβάνει ελαφρύτερες διοικητικές κυρώσεις αλλά και αυξομειώσεις στα προβλεπόμενα πρόστιμα, εξαιρουμένων των σοβαρών παραβάσεων για τις οποίες οι οικονομικές ποινές θα αυξηθούν.

Παράλληλα εξετάζεται η απαλοιφή εξοντωτικών κυρώσεων, όπως η διά βίου αφαίρεση της άδειας οδήγησης σε περίπτωση υποτροπής στην ίδια παράβαση, ενώ τα πρόστιμα που θα επιβάλλονται για κάθε παράβαση θα είναι ενιαία και δεν θα ακολουθούν εισοδηματικά κριτήρια, όπως προβλέπει ο σημερινός ΚΟΚ, παρά το γεγονός ότι εκκρεμεί ακόμα η εφαρμογή της διάταξης.

Περισσότερες λεπτομέρειες στο Έθνος της Κυριακής που κυκλοφορεί

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Τέλη κυκλοφορίας 2020 | Πώς θα τα εκτυπώσετε

Δημοσιεύτηκε

στις

Το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας 2020 στο Taxisnet, τα οποία παραμένουν αμετάβληματα σε σχέση με πέρυσι.

Στη σχετική εφαρμογή μπορείτε να δείτε πόσο θα πληρώσετε αλλά και να εκτυπώσετε το έντυπο. 

Δείτε βήμα – βήμα πώς θα εκτυπώσετε τα τέλη:

Αρχικά μπαίνετε στην εφαρμογή του Taxisnet (εδώ).

 

1

 

Αφού πατήσετε “ΕΙΣΟΔΟΣ”, συμπληρώνετε το ΑΦΜ και τον Αριθμό Κυκλοφορίας του ιδιοκτήτη του οχήματος. 

 

2

 

Στη συνέχεια, αφού πατήσετε αναζήτηση εμφανίζετε το μήνυμα «Επιτυχής αναζήτηση» και τότε μπορείτε να πατήσετε εκτύπωση και να κατεβάσετε την φόρμα. 

Σημειώνεται πως θα πρέπει να εξοφληθούν μέχρι την 31 Δεκεμβρίου 2019.

Και φέτος δεν θα υπάρξει καμία ελάφρυνση, αφού στα ταμεία του Δημοσίου υπολογίζεται ότι θα εισρεύσουν 1,2 δισ. ευρώ καθώς οι ιδιοκτήτες των οχημάτων καλούνται να πληρώσουν από 22 ευρώ έως 1.380 ευρώ ανάλογα με τον τύπο και το έτος ταξινόμησης.

Υπενθυμίζεται ότι για όσους θα πληρώσουν μέσω web banking απαιτείται μόνο η Ταυτότητα Οφειλής που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο, ενώ οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών με επαρκές πιστωτικό υπόλοιπο μπορούν να εξοφλήσουν τα τέλη κάνοντας χρήση προγραμμάτων έως και 12 άτοκων δόσεων. Τα πρόστιμα

Τα πρόστιμα  

Τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να πληρωθούν έως το τέλος του έτους, όπως κάθε χρόνο. Σε διαφορετική περίπτωση η εκπρόθεσμη πληρωμή συνεπάγεται πρόστιμο στο 100% των τελών που αναλογούν στο όχημα.

Αναλυτικά καταβάλλεται:

  • Ισόποσο των τελών, αν το όχημα είναι δίκυκλο/τρίκυκλο Ι.Χ. ή επιβατικό Ι.Χ.
  • Το ήμισυ των τελών, αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ. ή φορτηγό ή λεωφορείο.
  • 0 ευρώ, αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.

Κατάθεση πινακίδων

Όπως κάθε χρόνο, δεν θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας όσοι καταθέσουν τις πινακίδες μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου θέτοντας το όχημά τους σε ακινησία.

Όσοι υποβάλουν δηλώσεις ακινησίας και καταθέσουν τις πινακίδες των οχημάτων τους στις ΔΟΥ μέχρι τις 31-12-2019 θα αποφύγουν την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας για το 2020, τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης που πληρώνουν οι κάτοχοι Ι.Χ. κυβισμού 1.929 κυβικών εκατοστών και άνω, αλλά και τα τεκμήρια διαβίωσης.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Τα σχέδια για την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Fiat Chrysler και ο όμιλος PSA, στον οποίο ανήκει η Peugeot, σχεδιάζουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους μέσω μιας ανταλλαγής μετοχών σε ποσοστό 50-50 προκειμένου να δημιουργήσουν την τέταρτη μεγαλύτερη στον κόσμο αυτοκινητοβιομηχανία, όπως ανακοίνωσαν σήμερα, πυροδοτώντας ένα νέο κύμα συγκέντρωσης στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η Fiat Chrysler (FCA) και η PSA ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν να καταλήξουν σε μια δεσμευτική συμφωνία για τη δημιουργία μια εταιρίας αξίας 50 δισ. δολαρίων με έδρα την Ολλανδία, με τις μετοχές της να τελούν υπό διαπραγμάτευση στο Παρίσι, το Μιλάνο και τη Νέα Υόρκη, με τον Κάρλος Ταβάρες της PSA στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου και τον Τζον Έλκαν της FCA στη θέση του προέδρου.

Η κίνηση αυτή γίνεται λιγότερο από πέντε μήνες αφού η FCA εγκατέλειψε τις συνομιλίες συγχώνευσης με την γαλλική ανταγωνίστρια της PSA, τη Renault, και θα δώσει στις δύο εταιρίες το μέγεθος που θα τις βοηθήσει να διαχειριστούν τη μείωση της ζήτησης διεθνώς καθώς και τις νέες δαπανηρές επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, όπως τα οχήματα αυτόνομης οδήγησης και τα πιο καθαρά μοντέλα προκειμένου να πληρούν τους νέους κανόνες για τις εκπομπές ρύπων.

Μια συνένωση των δυνάμεων με την PSA θα δώσει στην FCA πρόσβαση στις πιο σύγχρονες και πιο ευέλικτες πλατφόρμες οχημάτων του γαλλικού ομίλου και θα τη βοηθήσει να πληροί τους νέους αυστηρούς κανόνες για τις εκπομπές ρύπων. Παράλληλα, η συμφωνία θα δώσει στην PSA, που έχει μεγαλύτερη εστίαση στην Ευρώπη, τη δυνατότητα να επωφεληθεί από τις κερδοφόρες δραστηριότητες της FCA στις ΗΠΑ.

Η μετοχή της FCA κατέγραψε άλμα έως και 11% στην αρχή της σημερινής συνεδρίασης, στο υψηλό έτους των 14,248 ευρώ. Η μετοχή της PSA υποχώρησε περίπου κατά 13%, στο χαμηλό δύο εβδομάδων των 22,77 ευρώ, όπως αναφέρουν Reuters και Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων και αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

«Οι μέτοχοι της PSA αναλαμβάνουν μεγαλύτερο ρίσκο στην αγορά από αυτούς της FCA», ο Φιλίπ Ουσουά, αναλυτής της Jefferies, προσθέτοντας μια συμφωνία FCA-PSA είναι ωστόσο ο πιο λογικός και ελκυστικός συνδυασμός στη βιομηχανία.

Οι διοικητικές ομάδες των FCA και PSA θα επιδιώξουν να οριστικοποιήσουν τις συζητήσεις τις επόμενες εβδομάδες για να δημιουργήσουν έναν όμιλο με ετήσιες πωλήσεις 8,7 εκατ. οχημάτων, που θα τον κατατάσσεται στην τέταρτη θέση παγκοσμίως πίσω από τις Volkswagen, Toyota και τη συμμαχία Renault-Nissan. Η συμφωνία έχει στόχο να εξοικονομηθούν 3,7 δισεκ. ευρώ, χωρίς να κλείσουν εργοστάσια, και το 80% του στόχου αυτού να επιτευχθεί εντός τεσσάρων ετών με εφάπαξ κόστος 2,8 δισεκ. ευρώ, όπως ανακοίνωσαν οι δύο εταιρίες. Ο νέος όμιλος θα περιλαμβάνει τα εμπορικά σήματα Fiat, Dodge, Ram, Chrysler, Alfa Romeo, Maserati, Peugeot, DS, Opel και Vauxhall.

Ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μπρουνό Λεμέρ χαιρέτισε τη συμφωνία, λέγοντας ότι είναι μια καλή είδηση για τη Γαλλία και την Ευρώπη αλλά ότι θα παρακολουθεί για τυχόν περικοπές θέσεων εργασίας.

«Αυτή η συγχώνευση μεταξύ της Peugeot και της Fiat μπορεί να δημιουργήσει τον τέταρτο μεγαλύτερο στον κόσμο πρωταθλητή της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τους δίνει το κρίσιμης σημασίας μέγεθος για να αντιμετωπίσουν τη διπλή πρόκληση των οχημάτων αυτόνομης οδήγησης και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων», δήλωσε ο Λεμέρ σε δημοσιογράφους στο γαλλικό υπουργείο Οικονομικών. Ο υπουργός δεν επιβεβαίωσε εάν το γαλλικό Δημόσιο θα διατηρήσει τη θέση του στο διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρίας όταν ρωτήθηκε σχετικά από δημοσιογράφο. Αναφορικά με την περίπτωση ο όμιλος να εδρεύει στην Ολλανδία, ο ίδιος είπε ότι είναι πολύ νωρίς να πει κανείς πού θα βρίσκονται τα κέντρα λήψης αποφάσεων και ότι η γαλλική κυβέρνηση θα είναι σε επαγρύπνηση για το θέμα αυτό.

Το Παρίσι, που έχει ποσοστό 12% στην PSA, θεωρήθηκε υπεύθυνο για την κατάρρευση των συνομιλιών συγχώνευσης της FCA με τη Renault καθώς ζήτησε από τη γαλλική εταιρία να επικεντρωθεί στην υφιστάμενη συμμαχία της με την ιαπωνική Nissan. Η γαλλική κυβέρνηση έχει επίσης ποσοστό 15% στη Renault.

Ωστόσο, η συμφωνία FCA-PSA θα βρεθεί υπό τον αυστηρό έλεγχο των ρυθμιστικών αρχών, ενώ Ρώμη, Παρίσι αλλά και τα συνδικάτα των εργαζομένων είναι πιθανόν να εκφράσουν ανησυχίες για απώλειες θέσεων εργασίας. Ο Ιταλός υπουργός Βιομηχανίας Στέφανο Πατουανέλ δήλωσε ότι η συμφωνία είναι μια καλή είδηση υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα επηρεάζει θέσεις εργασίας στην Ιταλία.

Ο νέος όμιλος θα έχει 11μελές συμβούλιο, με έξι μέλη να προέρχονται από την PSA, μεταξύ των οποίων ο διευθύνων σύμβουλος Ταβάρες, και πέντε από την FCA, συμπεριλαμβανομένου του προέδρου Έλκαν.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Νέος κολοσσός γεννιέται στην αυτοκινητοβιομηχανία

Δημοσιεύτηκε

στις

Σε συμφωνία για τη συγχώνευση των δραστηριοτήτων τους κατέληξαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες Fiat Chrysler Automobiles NV και PSA, μητρική εταιρεία της Peugeot, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal που επικαλείται ανώνυμες πηγές.

Η συμφωνία της ιταλικής και της γαλλικής εταιρείας δημιουργεί έναν κολοσσό στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αξίας 50 δισ. δολαρίων, σύμφωνα πάντα με το ίδιο δημοσίευμα.

Οι δύο εταιρείες επιβεβαίωσαν νωρίτερα σήμερα ότι βρίσκονται σε συνομιλίες με απώτερο στόχο τη συγχώνευσή τους, ενώ σύμφωνα με την WSJ κατέληξαν σε συμφωνία μετά τις συνεδριάσεις των διοικητικών τους συμβουλίων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Peugeot, Κάρλος Ταβάρες, αναμένεται να αναλάβει επικεφαλής της συγχωνευθείσας εταιρείας
Βάσει των όρων, που συμφωνήθηκαν, ο πρόεδρος της Fiat Chrysler, Τζον Έλκαν, θα είναι πρόεδρος της νέας εταιρείας και ο διευθύνων σύμβουλος της Peugeot, Κάρλος Ταβάρες, θα αναλάβει επικεφαλής της συγχωνευθείσας εταιρείας.

Η Peugeot θα κατέχει έξι θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρείας, με τη Fiat Chrysler θα κρατά τις υπόλοιπες πέντε.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

TAP

teliko filiagkos-plio
HOLIDAY-Car-Rental-banner
professional camera ad
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ