Connect with us

AUTOMOTO

Οδηγούμε την 10η γενιά Honda Civic

Δημοσιεύτηκε

στις

Το Honda Civic είναι το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, που μπορούσε να σταθεί δίπλα σε κάποια ευρωπαϊκά μοντέλα, όταν πρωτοεμφανίστηκε, 45 χρόνια πριν.

Σήμερα έχουμε να κάνουμε με την 10η γενιά του μοντέλου (το πιο γνωστό ιαπωνικό παγκοσμίως μαζί με το Toyota Corolla), που παρουσιάσαμε εκτενώς πριν λίγους μήνες και ήδη είναι το 4ο πιο καλοπουλημένο μοντέλο στον κόσμο.

Αιρετικό αισθητικά, με ιδιαίτερα άκαμπτο αμάξωμα, μικρούς προβόλους και εξαιρετική αεροδυναμική, το φρέσκο 5θυρο Civic hatchback (κατασκευάζεται στην Μεγάλη Βρετανία) απευθύνεται στα εκατομμύρια χρηστών που το έχουν δοκιμάσει στο παρελθόν και δεν το αλλάζουν.

Η νέα φαρδύτερα και μακρύτερη πλατφόρμα δημιουργεί ένα ευρύχωρο εσωτερικό, το οποίο χαρακτηρίζεται από μία απλή δομή, χωρίς περιττά στοιχεία, νέες τεχνολογίες, εξαιρετική ποιότητα και υλικά υψηλών προδιαγραφών. Η χαμηλωμένη θέση των καθισμάτων αποτελεί μία σημαντική αλλαγή σε σχέση με την ένατη γενιά του μοντέλου.

Ο οδηγός έχει καλύτερη αίσθηση επαφής με το όχημα, που επιτείνεται από τη βελτιωμένη ορατότητα στο εμπρός τμήμα. Το νέο Civic είναι ένα όχημα που συνδυάζει μεγάλους χώρους επιβατών και αποσκευών με πρακτική χρηστικότητα. Η δεύτερη γενιά του συστήματος ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας της Honda περιλαμβάνει ενσωμάτωση των εφαρμογών Apple CarPlay και Android Auto.

Επιπλέον, η σειρά τεχνολογιών προηγμένης ασφάλειας & υποστήριξης οδηγού Honda Sensing που διατίθεται με όλες τις εκδόσεις, διασφαλίζει ότι το αυτοκίνητο είναι από τα ασφαλέστερα στην κατηγορία του.

Μετά την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου, οδηγήσαμε για πολλά χιλιόμετρα, τόσο την έκδοση με τον 3κύλινδρο 1000άρη κινητήρα των 130 ίππων (με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο), όσο και αυτό με τον δυνατό (183 ίππους) κινητήρα βενζίνης των 1500 κ.εκ, με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο (με δυο χαρτογραφήσεις, drive & sport).

Από αυτή μας την εμπειρία, είναι αλήθεια ότι σχεδόν «ερωτευτήκαμε» την έκδοση με τον 1000άρη βενζινοκινητήρα, που κινεί αξιοπρεπώς και βάλε τ0 βάρους 1300+ κιλών αμάξωμα με μέση κατανάλωση 7,3 λίτρων/100 χλμ. (εδώ παίζει τον ρόλο του και το σύστημα start/stop). Με εξαιρετική ροπή από τις 1200 στροφές, το 3κύλινδρο σύνολο στροφάρει εύκολα μέχρι τον κόφτη και δίνει στο οικογενειακό όχημα σβελτάδα και ευελιξία. Την ίδια στιγμή η αίσθηση του τιμονιού και η ακρίβεια του μοχλού αλλαγής ταχυτήτων, είναι σημεία αναφοράς για την κατηγορία και όχι μόνο.

Αυτό όμως που ξαφνιάζει ευχάριστα, είναι η οδική συμπεριφορά. Το 1000άρι Civic 10ης γενιάς, συμπεριφέρεται σαν καρτ! Άμεσο, ακριβές, ουδέτερο στο στρίψιμο και σε όλες τις περιπτώσεις (ακόμα και στο χώμα) ένα κομμάτι, δίνει την εικόνα μιας απόλυτα πετυχημένης συνταγής.

Από την πλευρά της η δυνατή έκδοση των 183 ίππων (χωρίς start/stop), είναι μεν γρήγορη, πολύ γρήγορη, αλλά όχι τόσο ισορροπημένη σε οδική συμπεριφορά. Στην πίεση, το μεγάλο αμάξωμα τείνει να υποστρέψει, αλλά επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά συστήματα και δεν το αφήνουν.

Με μέση κατανάλωση 7,7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, με σαφώς πιο δυνατά φώτα από το 1000άρι, πολύ δυνατά φρένα (χωρίς αυτό να σημαίνει πως το 1000άρι υστερεί) και διπλή μπούκα εξάτμισης στο κέντρο του διαχύτη πίσω, το Civic των 1500 κ.εκ. θεωρούμε ότι είναι μια πιο σπορτίφ παρά οικογενειακή επιλογή, χωρίς όμως η οδική συμπεριφορά να το υποστηρίζει.

Ο λόγος της διαφοράς αυτής, είναι –κατά τους έλληνες τεχνικούς- το ότι, ο 1000άρης κινητήρας, πιο ελαφρύς και τοποθετημένος πιο πίσω από τον εμπρός άξονα (σε σχέση με τον 1500άρη), συντελεί σε ένα πιο ομοιογενές και ισορροπημένο σύνολο, που μεταφράζεται σε υποδειγματική οδική συμπεριφορά.

Κατά τα λοιπά, το ευρύχωρο και καλοφτιαγμένο εσωτερικό, χωρά άνετα 5 επιβάτες, έχει πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και καλή εργονομία με εξαίρεση την κάπως δύσκολη στην χρήση της (χρειάζεται εξοικείωση) κεντρική οθόνη πληροφοριών, ενώ δεν έχει (και στις δυο περιπτώσεις) ρεζέρβα αλλά μόνο κιτ επισκευής ελαστικού (και ο θεός βοηθός…).

Στα μείον και η περιορισμένη ορατότητα του οδηγού προς τα πίσω (ας όψεται η αεροδυναμική), αλλά και το χαμηλό αμάξωμα που συχνά πυκνά, αν δεν προσέχεις, έρχεται σε επαφή με τα εξογκώματα των δρόμων.

Πάντως οι άνθρωποι της αντιπροσωπείας μας διαβεβαίωσαν ότι, οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν το 1500, ενώ υπάρχει δυσκολία παράδοσης της έκδοσης hatchback, καθώς η παραγωγή του εργοστασίου της Αγγλίας είναι ήδη προπουλημένη.

Πιο πρόσφατη εμπειρία από το σύγχρονο Civic, η οδήγηση για μερικά χιλιόμετρα εντός Αττικής, της νέας έκδοσης πετρελαιοκινητήρα κινητήρα 1.600 κ.εκ. (1.6i-DTEC) που έλειπε από το μοντέλο και ήρθε να συμπληρώσει την γκάμα.

Ο τετρακύλινδρος i-DTEC diesel 1.597cc αποδίδει μέγιστη ισχύ 120 ίππων στις 4.000 rpm και μέγιστη ροπή 300Nm στις 2.000 rpm, επιταχύνοντας το Civic από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 10,5 δεύτερα. Οι εκπομπές CO2 (σύμφωνα με τα νέα πρότυπα δοκιμών NEDC *) ξεκινούν από 91 γρ/χλμ (Sedan) και 93 γρ/χλμ (Hatchback), σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Οι τιμές κατανάλωσης μικτού κύκλου σύμφωνα με τις νέες συνθήκες δοκιμών είναι 3,4λτ/100 χλμ (Sedan) και 3,5λτ/100 χλμ (Hatchback).

Όσον αφορά την δοκιμή μας, η μέση κατανάλωση ήταν στα 5,7 λτ/100 χλμ., απόκλιση που κρίνεται λογική αν σκεφτούμε πως οι μετρήσεις του κατασκευαστή γίνονται με ιδανικές συνθήκες.

Οι βελτιώσεις στον 1.6 diesel περιλαμβάνουν μείωση τριβών στους κυλίνδρους, πιο αποδοτική μετατροπή των οξειδίων του αζώτου NOx, και περαιτέρω αναβάθμιση της οδηγησιμότητας. Οι μηχανικοί έχουν εφαρμόσει νέες διαδικασίες παραγωγής, με πρωτοποριακά υλικά και εξαρτήματα επόμενης γενιάς για να δημιουργήσουν έναν πλήρως ανανεωμένο κινητήρα, ενώ κύριος στόχος τους ήταν να μειώσουν τη μηχανική τριβή του diesel σε επίπεδα βενζινοκινητήρα.

Ο κινητήρας αυτός χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρομαγνητικό σύστημα μπεκ καυσίμου που μπορεί να λειτουργεί σε υψηλή πίεση 1800bar. Όσο υψηλότερη είναι η πίεση τόσο μεγαλύτερη η ταχύτητα ψεκασμού, ενώ το σπρέι αναμιγνύεται καλύτερα με τον αέρα στο θάλαμο καύσης. Αυτό μεταφράζεται σε καθαρότερη και αποδοτικότερη καύση για την επίτευξη χαμηλότερων εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης.

Συνολικά, ο νέος 1.6 i-DTEC είναι ένας από τους πρώτους κινητήρες που δοκιμάζονται επίσημα μέσω της διαδικασίας Real Driving Emission (RDE) για τον έλεγχο των εκπομπών NOx και σωματιδίων.

Οι δοκιμές Real Driving Emission (RDE) μετράνε ρύπους όπως τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) στο δρόμο. Οι δοκιμές RDE τρέχουν παράλληλα με εργαστηριακούς κύκλους δοκιμών όπως οι NEDC και WLTP προκειμένου να εξασφαλίζονται χαμηλά επίπεδα ρύπων από τα οχήματα στο δρόμο σε όλη την Ευρώπη.

Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με το ανανεωμένο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, που έχει αναβαθμισμένα συγχρονιζέ. Επίσης, η τριβή κατά την αλλαγή σχέσεων έχει μειωθεί κατά 40% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Civic και είναι τώρα από τα καλύτερα στην κατηγορία.

Ένας μηχανισμός όπισθεν με ελικοειδή γρανάζια μόνιμης εμπλοκής μειώνει σημαντικά το θόρυβο και το βολάν διπλής μάζας και βελτιώνει περαιτέρω τα χαρακτηριστικά θορύβων, κραδασμών και τριγμών (NVH).

Πέραν αυτού, ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων θα προστεθεί στις επιλογές του Civic από τον Σεπτέμβριο του 2018.

Επιπλέον το σύστημα Sensing προσφέρεται πλέον σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου, ενώ οι βελτιώσεις σε τομείς της ασφάλειας που έκαναν πρόσφατα οι τεχνικοί της μάρκας, έδωσαν στο Civic και το πέμπτο αστέρι στις δοκιμές του Euro NCAP.

Οδηγικά, το Civic με τον νέο πετρελαιοκινητήρα, είναι αυτό που ταιριάζει στον μέσο οικογενειάρχη που διανύει πολλά χιλιόμετρα ανά έτος. Σχεδόν αθόρυβο, με ροπή από χαμηλά, χωρίς εξάρσεις του κινητήρα και με χαμηλή κατανάλωση, είναι αυτό που λέμε «αυτοκίνητο ζωής» και προβάλει σαν μια από τις πλέον «τίμιες» αγορές της κατηγορίας.

Με οδική συμπεριφορά που ταιριάζει περισσότερο στην έκδοση των 1500 κ.εκ. βενζίνης που προαναφέραμε, θα πωλείται σε 7 διαφορετικά χρώματα και δυο εκδόσεις εξοπλισμού Comfort με Navi (22.120 ευρώ) & Elegance (25.250 ευρώ). Οι τιμές αυτές γίνονται ακόμα καλύτερες αν συνυπολογίσουμε την 5ετή εγγύηση και Οδική Βοήθεια που συνοδεύει την αγορά.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

Πώς θα διαμορφωθούν τα πρόστιμα με τον νέο ΚΟΚ

Δημοσιεύτηκε

στις

Ριζικές αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας αναμένεται να φέρει το  υπουργείο Μεταφορών.

Σύμφωνα με το «Έθνος της Κυριακής», ο νέος αναθεωρημένος ΚΟΚ θα περιλαμβάνει ελαφρύτερες διοικητικές κυρώσεις αλλά και αυξομειώσεις στα προβλεπόμενα πρόστιμα, εξαιρουμένων των σοβαρών παραβάσεων για τις οποίες οι οικονομικές ποινές θα αυξηθούν.

Παράλληλα εξετάζεται η απαλοιφή εξοντωτικών κυρώσεων, όπως η διά βίου αφαίρεση της άδειας οδήγησης σε περίπτωση υποτροπής στην ίδια παράβαση, ενώ τα πρόστιμα που θα επιβάλλονται για κάθε παράβαση θα είναι ενιαία και δεν θα ακολουθούν εισοδηματικά κριτήρια, όπως προβλέπει ο σημερινός ΚΟΚ, παρά το γεγονός ότι εκκρεμεί ακόμα η εφαρμογή της διάταξης.

Περισσότερες λεπτομέρειες στο Έθνος της Κυριακής που κυκλοφορεί

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Τέλη κυκλοφορίας 2020 | Πώς θα τα εκτυπώσετε

Δημοσιεύτηκε

στις

Το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας 2020 στο Taxisnet, τα οποία παραμένουν αμετάβληματα σε σχέση με πέρυσι.

Στη σχετική εφαρμογή μπορείτε να δείτε πόσο θα πληρώσετε αλλά και να εκτυπώσετε το έντυπο. 

Δείτε βήμα – βήμα πώς θα εκτυπώσετε τα τέλη:

Αρχικά μπαίνετε στην εφαρμογή του Taxisnet (εδώ).

 

1

 

Αφού πατήσετε “ΕΙΣΟΔΟΣ”, συμπληρώνετε το ΑΦΜ και τον Αριθμό Κυκλοφορίας του ιδιοκτήτη του οχήματος. 

 

2

 

Στη συνέχεια, αφού πατήσετε αναζήτηση εμφανίζετε το μήνυμα «Επιτυχής αναζήτηση» και τότε μπορείτε να πατήσετε εκτύπωση και να κατεβάσετε την φόρμα. 

Σημειώνεται πως θα πρέπει να εξοφληθούν μέχρι την 31 Δεκεμβρίου 2019.

Και φέτος δεν θα υπάρξει καμία ελάφρυνση, αφού στα ταμεία του Δημοσίου υπολογίζεται ότι θα εισρεύσουν 1,2 δισ. ευρώ καθώς οι ιδιοκτήτες των οχημάτων καλούνται να πληρώσουν από 22 ευρώ έως 1.380 ευρώ ανάλογα με τον τύπο και το έτος ταξινόμησης.

Υπενθυμίζεται ότι για όσους θα πληρώσουν μέσω web banking απαιτείται μόνο η Ταυτότητα Οφειλής που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο, ενώ οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών με επαρκές πιστωτικό υπόλοιπο μπορούν να εξοφλήσουν τα τέλη κάνοντας χρήση προγραμμάτων έως και 12 άτοκων δόσεων. Τα πρόστιμα

Τα πρόστιμα  

Τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να πληρωθούν έως το τέλος του έτους, όπως κάθε χρόνο. Σε διαφορετική περίπτωση η εκπρόθεσμη πληρωμή συνεπάγεται πρόστιμο στο 100% των τελών που αναλογούν στο όχημα.

Αναλυτικά καταβάλλεται:

  • Ισόποσο των τελών, αν το όχημα είναι δίκυκλο/τρίκυκλο Ι.Χ. ή επιβατικό Ι.Χ.
  • Το ήμισυ των τελών, αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ. ή φορτηγό ή λεωφορείο.
  • 0 ευρώ, αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.

Κατάθεση πινακίδων

Όπως κάθε χρόνο, δεν θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας όσοι καταθέσουν τις πινακίδες μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου θέτοντας το όχημά τους σε ακινησία.

Όσοι υποβάλουν δηλώσεις ακινησίας και καταθέσουν τις πινακίδες των οχημάτων τους στις ΔΟΥ μέχρι τις 31-12-2019 θα αποφύγουν την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας για το 2020, τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης που πληρώνουν οι κάτοχοι Ι.Χ. κυβισμού 1.929 κυβικών εκατοστών και άνω, αλλά και τα τεκμήρια διαβίωσης.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Τα σχέδια για την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Fiat Chrysler και ο όμιλος PSA, στον οποίο ανήκει η Peugeot, σχεδιάζουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους μέσω μιας ανταλλαγής μετοχών σε ποσοστό 50-50 προκειμένου να δημιουργήσουν την τέταρτη μεγαλύτερη στον κόσμο αυτοκινητοβιομηχανία, όπως ανακοίνωσαν σήμερα, πυροδοτώντας ένα νέο κύμα συγκέντρωσης στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η Fiat Chrysler (FCA) και η PSA ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν να καταλήξουν σε μια δεσμευτική συμφωνία για τη δημιουργία μια εταιρίας αξίας 50 δισ. δολαρίων με έδρα την Ολλανδία, με τις μετοχές της να τελούν υπό διαπραγμάτευση στο Παρίσι, το Μιλάνο και τη Νέα Υόρκη, με τον Κάρλος Ταβάρες της PSA στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου και τον Τζον Έλκαν της FCA στη θέση του προέδρου.

Η κίνηση αυτή γίνεται λιγότερο από πέντε μήνες αφού η FCA εγκατέλειψε τις συνομιλίες συγχώνευσης με την γαλλική ανταγωνίστρια της PSA, τη Renault, και θα δώσει στις δύο εταιρίες το μέγεθος που θα τις βοηθήσει να διαχειριστούν τη μείωση της ζήτησης διεθνώς καθώς και τις νέες δαπανηρές επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, όπως τα οχήματα αυτόνομης οδήγησης και τα πιο καθαρά μοντέλα προκειμένου να πληρούν τους νέους κανόνες για τις εκπομπές ρύπων.

Μια συνένωση των δυνάμεων με την PSA θα δώσει στην FCA πρόσβαση στις πιο σύγχρονες και πιο ευέλικτες πλατφόρμες οχημάτων του γαλλικού ομίλου και θα τη βοηθήσει να πληροί τους νέους αυστηρούς κανόνες για τις εκπομπές ρύπων. Παράλληλα, η συμφωνία θα δώσει στην PSA, που έχει μεγαλύτερη εστίαση στην Ευρώπη, τη δυνατότητα να επωφεληθεί από τις κερδοφόρες δραστηριότητες της FCA στις ΗΠΑ.

Η μετοχή της FCA κατέγραψε άλμα έως και 11% στην αρχή της σημερινής συνεδρίασης, στο υψηλό έτους των 14,248 ευρώ. Η μετοχή της PSA υποχώρησε περίπου κατά 13%, στο χαμηλό δύο εβδομάδων των 22,77 ευρώ, όπως αναφέρουν Reuters και Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων και αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

«Οι μέτοχοι της PSA αναλαμβάνουν μεγαλύτερο ρίσκο στην αγορά από αυτούς της FCA», ο Φιλίπ Ουσουά, αναλυτής της Jefferies, προσθέτοντας μια συμφωνία FCA-PSA είναι ωστόσο ο πιο λογικός και ελκυστικός συνδυασμός στη βιομηχανία.

Οι διοικητικές ομάδες των FCA και PSA θα επιδιώξουν να οριστικοποιήσουν τις συζητήσεις τις επόμενες εβδομάδες για να δημιουργήσουν έναν όμιλο με ετήσιες πωλήσεις 8,7 εκατ. οχημάτων, που θα τον κατατάσσεται στην τέταρτη θέση παγκοσμίως πίσω από τις Volkswagen, Toyota και τη συμμαχία Renault-Nissan. Η συμφωνία έχει στόχο να εξοικονομηθούν 3,7 δισεκ. ευρώ, χωρίς να κλείσουν εργοστάσια, και το 80% του στόχου αυτού να επιτευχθεί εντός τεσσάρων ετών με εφάπαξ κόστος 2,8 δισεκ. ευρώ, όπως ανακοίνωσαν οι δύο εταιρίες. Ο νέος όμιλος θα περιλαμβάνει τα εμπορικά σήματα Fiat, Dodge, Ram, Chrysler, Alfa Romeo, Maserati, Peugeot, DS, Opel και Vauxhall.

Ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μπρουνό Λεμέρ χαιρέτισε τη συμφωνία, λέγοντας ότι είναι μια καλή είδηση για τη Γαλλία και την Ευρώπη αλλά ότι θα παρακολουθεί για τυχόν περικοπές θέσεων εργασίας.

«Αυτή η συγχώνευση μεταξύ της Peugeot και της Fiat μπορεί να δημιουργήσει τον τέταρτο μεγαλύτερο στον κόσμο πρωταθλητή της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τους δίνει το κρίσιμης σημασίας μέγεθος για να αντιμετωπίσουν τη διπλή πρόκληση των οχημάτων αυτόνομης οδήγησης και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων», δήλωσε ο Λεμέρ σε δημοσιογράφους στο γαλλικό υπουργείο Οικονομικών. Ο υπουργός δεν επιβεβαίωσε εάν το γαλλικό Δημόσιο θα διατηρήσει τη θέση του στο διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρίας όταν ρωτήθηκε σχετικά από δημοσιογράφο. Αναφορικά με την περίπτωση ο όμιλος να εδρεύει στην Ολλανδία, ο ίδιος είπε ότι είναι πολύ νωρίς να πει κανείς πού θα βρίσκονται τα κέντρα λήψης αποφάσεων και ότι η γαλλική κυβέρνηση θα είναι σε επαγρύπνηση για το θέμα αυτό.

Το Παρίσι, που έχει ποσοστό 12% στην PSA, θεωρήθηκε υπεύθυνο για την κατάρρευση των συνομιλιών συγχώνευσης της FCA με τη Renault καθώς ζήτησε από τη γαλλική εταιρία να επικεντρωθεί στην υφιστάμενη συμμαχία της με την ιαπωνική Nissan. Η γαλλική κυβέρνηση έχει επίσης ποσοστό 15% στη Renault.

Ωστόσο, η συμφωνία FCA-PSA θα βρεθεί υπό τον αυστηρό έλεγχο των ρυθμιστικών αρχών, ενώ Ρώμη, Παρίσι αλλά και τα συνδικάτα των εργαζομένων είναι πιθανόν να εκφράσουν ανησυχίες για απώλειες θέσεων εργασίας. Ο Ιταλός υπουργός Βιομηχανίας Στέφανο Πατουανέλ δήλωσε ότι η συμφωνία είναι μια καλή είδηση υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα επηρεάζει θέσεις εργασίας στην Ιταλία.

Ο νέος όμιλος θα έχει 11μελές συμβούλιο, με έξι μέλη να προέρχονται από την PSA, μεταξύ των οποίων ο διευθύνων σύμβουλος Ταβάρες, και πέντε από την FCA, συμπεριλαμβανομένου του προέδρου Έλκαν.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Νέος κολοσσός γεννιέται στην αυτοκινητοβιομηχανία

Δημοσιεύτηκε

στις

Σε συμφωνία για τη συγχώνευση των δραστηριοτήτων τους κατέληξαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες Fiat Chrysler Automobiles NV και PSA, μητρική εταιρεία της Peugeot, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal που επικαλείται ανώνυμες πηγές.

Η συμφωνία της ιταλικής και της γαλλικής εταιρείας δημιουργεί έναν κολοσσό στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αξίας 50 δισ. δολαρίων, σύμφωνα πάντα με το ίδιο δημοσίευμα.

Οι δύο εταιρείες επιβεβαίωσαν νωρίτερα σήμερα ότι βρίσκονται σε συνομιλίες με απώτερο στόχο τη συγχώνευσή τους, ενώ σύμφωνα με την WSJ κατέληξαν σε συμφωνία μετά τις συνεδριάσεις των διοικητικών τους συμβουλίων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Peugeot, Κάρλος Ταβάρες, αναμένεται να αναλάβει επικεφαλής της συγχωνευθείσας εταιρείας
Βάσει των όρων, που συμφωνήθηκαν, ο πρόεδρος της Fiat Chrysler, Τζον Έλκαν, θα είναι πρόεδρος της νέας εταιρείας και ο διευθύνων σύμβουλος της Peugeot, Κάρλος Ταβάρες, θα αναλάβει επικεφαλής της συγχωνευθείσας εταιρείας.

Η Peugeot θα κατέχει έξι θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρείας, με τη Fiat Chrysler θα κρατά τις υπόλοιπες πέντε.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

TAP

teliko filiagkos-plio
HOLIDAY-Car-Rental-banner
professional camera ad
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ