Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ξεκινούν οι διακοπές ρεύματος για απλήρωτους λογαριασμούς | 500 εντολές την ημέρα!

Αυξάνονται συνεχώς οι αιτήσεις για διακανονισμούς των «φουσκωμένων» λογαριασμών ρεύματος που καταφθάνουν στα σπίτια με τις χειμερινές καταναλώσεις. Μέσα σε κλίμα πανικού και απόγνωσης, εκατοντάδες θα είναι και εκείνοι που θα έρθουν αντιμέτωποι με διακοπές ρεύματος, που θα αρχίσουν από αύριο κιόλας.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον πρόεδρο Τεχνικών της ΔΕΗ Κώστα Μανιάτη, δίνονται καθημερινά πάνω από 500 εντολές για διακοπές ρεύματος με τους παρόχους να πιέζουν για την άμεση πληρωμή τους.

Μόνο στα ευάλωτα νοικοκυριά υπάρχει πρόβλεψη και δεν κόβεται το ρεύμα. Ωστόσο, οι εκρηκτικές αυξήσεις στις τιμές του ρεύματος έχει καταστήσει πολύ μεγάλο αριθμό νοικοκυριών σε ευάλωτα χωρίς όμως να πληρούν τις προϋποθέσεις.

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οι εργαζόμενοι στην Εγνατία Οδό καλούν τους Φορείς να πάρουν θέση για την ιδιωτικοποίησή της

Θα υπερδιπλασιαστούν τα διόδια και θα κοπούν οι απαλλαγές επισημαίνει σε επιστολή του Περιφέρειες, Δήμους και Επιμελητήρια που ανήκουν στη ζώνη διέλευσης της Εγνατίας Οδού, καλεί ο Σύλλογος Εργαζομένων της εταιρείας του Δημοσίου να λάβουν θέση διά των συλλογικών τους οργάνων στην εν εξελίξει παραχώρηση σε ιδιώτη του αυτοκινητόδρομου.

Όπως εξηγούν σε επιστολή τους «η παραχώρηση αυτή είναι ενάντια στο Δημόσιο συμφέρον αφενός διότι το έργο είναι πλήρως κατασκευασμένο και λειτουργικό ήδη από το 2010 και αποπληρώνει τμήμα του Δημόσιου Χρέους, αφετέρου διότι παρά το χαμηλότερο τίμημα διοδίων από όλους τους άλλους αυτοκινητοδρόμους, παράγει έσοδα τα οποία καλύπτουν πλήρως τα έξοδα λειτουργίας και συντήρησής του, ενώ εξασφαλίζει και υπερβάλλον κεφάλαιο που μπορεί να διατεθεί σε άλλα έργα ή επενδύσεις».

Έχοντας πει αυτά, ο Σύλλογος Εργαζομένων καταθέτει την απορία του «σε ένα έργο που έχει ήδη ολοκληρωθεί, ποιο θα ήταν το εύλογο τίμημα παραχώρησης, ώστε να μην θεωρηθεί “ξεπούλημα” δημόσιας περιουσίας;» και παράλληλα αναρωτιέται λαμβάνοντας υπόψη και τις παλιότερες συμβάσεις παραχώρησης , αλλά και την περίοδο του covid, όπου αποζημιώθηκαν όλοι οι ιδιωτικοί αυτοκινητόδρομοι για διαφυγόντα κέρδη, «ποιος νοήμων άνθρωπος μπορεί να πει ότι τελικά αυτό που συμβασιοποιείται αρχικά εφαρμόζεται ή τελικά έχουμε λεόντειες συμβάσεις όπου τα κέρδη (ως εξασφαλισμένα) πάνε στους ιδιώτες και οι ζημιές στο δημόσιο;»

«Η παραχώρηση της Εγνατίας οδού και των καθέτων αξόνων θα επηρεάσει κυρίως τις τοπικές κοινωνίες από τις οποίες διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος, αυξάνοντας υπέρμετρα το κόστος των μεταφορών και της μετακίνησης των πολιτών, λαμβάνοντας υπόψη και τις τρέχουσες τιμές των καυσίμων που κανείς δεν γνωρίζει πού θα φτάσουν» ξεκαθαρίζει ο Σύλλογος για να υπογραμμίσει πως με την παραχώρηση η τιμή των διοδίων θα υπερδιπλασιαστεί.

Όπως εξηγείται στην επιστολή, «σήμερα η χρέωση των διοδίων είναι 0,03€/χλμ, και υπάρχουν αρκετές απαλλαγές για τις τοπικές κοινωνίες καθώς και δυνατότητα διεύρυνσής τους. Πριν από την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης, σύμφωνα με το ΦΕΚ 2018/25.5.2020, θα πρέπει το Δημόσιο να αυξήσει την χρέωση στα 0,04€/χλμ. Μετά την παραχώρηση η χρέωση θα είναι άμεσα 0,05€/χλμ, σύμφωνα με το άρθρο 19.2.2(ii) του σχεδίου σύμβασης παραχώρησης και μετά την 5η τμηματική προθεσμία 0,063€/χλμ, σύμφωνα με το άρθρο 19.2.2(i) του σχεδίου σύμβασης παραχώρησης. Δηλαδή θα υπερδιπλασιαστεί το κόμιστρο όλων των διοδίων, θα κοπούν όλες οι απαλλαγές και ακόμη αν θα κρατήσουν κάποιες αυτές θα είναι εις βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, μιας που η σύμβαση δεν τις προβλέπει.

Ακόμη και η εφαρμογή πλήρως αναλογικού συστήματος χρέωσης και αν γίνει (άραγε ποιος θα πληρώσει το κόστος του συστήματος) το κόστος χρήσης ανά χιλιόμετρο δεν θα αλλάξει».

«Πιστεύουμε ότι τώρα που διανύουμε περίοδο προεκλογική θα ήταν δόκιμο να πάρουν θέση για το ζήτημα αυτό όλες οι παρατάξεις σε μία συζήτηση στην επόμενη συνεδρίαση των συμβουλίων σας. Εφόσον και εσείς το κρίνετε σκόπιμο, μπορεί ο σύλλογός μας να συνδράμει και να σας παρουσιάσουμε τις απόψεις , αλλά και να διερευνήσουμε κοινές δράσεις για να διασφαλισθεί το δημόσιο συμφέρον και η ασφαλής και προσβάσιμη (λόγω κόστους) μετακίνηση των πολιτών της περιοχής σας» επισημαίνει κλείνοντας ο Σύλλογος Εργαζομένων της Εγνατίας Οδού.

paratiritis-news.gr

Continue Reading

ΕΒΡΟΣ

Αλεξανδρούπολη ” Ηλικιωμένος «ξανάνιωσε» με τα θρακιώτικα και χορεύει με «Πι»

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει ένα viral βίντεο από την Αλεξανδρούπολη, το οποίο δείχνει έναν ηλικιωμένο να χρησιμοποιεί «Πι» και να χορεύει θρακιώτικα μαζί με τη σύζυγο του, όπως γράφει το evros24.gr

Το βίντεο αναρτήθηκε από τον Αντιπεριφερειάρχη Έβρου Δημήτριο Πέτροβιτς στο Facebook και στη λεζάντα της ανάρτησης έγραψε το εξής:

«Συγκίνησε και χειροκροτήθηκε χθες το ζευγάρι των ηλικιωμένων που χόρεψαν θρακιώτικα στην κοπή πίτας του Σταυρίδειου Εκκλησιαστικού Ίδρύματος Περιθάλψεως Χρονίως Πασχόντων “Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΠΡΙΑΝΟΣ” της Ιεράς Μητροπόλεως Αλεξανδρουπόλεως. Να είναι πάντα γεροί και να μας εμπνέουν!».

Δείτε το βίντεο που αποδεικνύει ότι η διασκέδαση… χρόνια δεν κοιτά:

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Συγκλονίζει ο αντιπτέραρχος Ιατρίδης για το ατύχημα με το φλεγόμενο Phantom

Συγκλονίζει ο αντιπτέραρχος Ιατρίδης περιγράφοντας πώς σώθηκε ο ίδιος πιλοτάροντας ένα φλεγόμενο Phantom, σε ένα τρομερό ατύχημα που είχε πριν από 39 χρόνια – «Xρωστάω τη ζωή μου στον προφήτη Ηλία» λέει ο απόστρατος αξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας.

Ο αντιπτέραρχος ε.α., Κωνσταντίνος Ιατρίδης, θυμάται και εξιστορεί μια δική του σοκαριστική εμπειρία που είχε ως πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας.

Ο αντιπτέραρχος περιγράφει πώς διασώθηκε μετά από συντριβή Phantom σε ένα τρομερό ατύχημα που σημειώθηκε τον Ιούνιο του 1984 όταν το αεροσκάφος που πιλοτάριζε πήρε φωτιά.

Φέρνει ξανά στην επιφάνεια τις ώρες αγωνίας που πέρασε, τις δραματικές στιγμές που πάλευε στη θάλασσα για να κρατηθεί στη ζωή όταν το μαχητικό που πιλοτάριζε κατέπεσε νύχτα με ανέμους 7 μποφόρ.

Ο ίδιος πάλευε για έξι ολόκληρες ώρες με τα κύματα μέσα στο σκοτάδι, έως ότου τελικά διασωθεί. Μια ιστορία που μοιάζει σαν να είναι βγαλμένη από ταινία.

«Ενώ ήμουν μέσα στο κόκπιτ, άναψε το φωτάκι του δεξιού κινητήρα που σημαίνει φωτιά. Μετά άναψε και το αριστερό λαμπάκι που σημαίνει φωτιά στον άλλο κινητήρα και στη συνέχεια άναψε και το “overheat” που σημαίνει υπερθέρμανση. Δεν υπήρχε άλλη λύση και εκεί είπα στον συγκυβερνήτη μου “τελικά είμαστε πολύ γκαντέμηδες» ανέφερε.

Τελικά, αποφάσισε να εγκαταλείψει το αεροσκάφος. Όπως είπε ο κ. Ιατρίδης, όταν εκτινάχθηκαν από το κόκπιτ και άνοιξε το αλεξίπτωτο, χάρηκε που βγήκε από το φλεγόμενο αεροπλάνο. Ωστόσο, πολύ γρήγορα η χαρά μετατράπηκε σε αγωνία όταν είδε τη μανιασμένη θάλασσα και αναρωτιόταν πώς θα διασωθεί. «Άνοιξα το κυτίο διασώσεως. Βρήκα τον ασύρματο και έδωσα αναφορά πως είχα σωθεί» συνέχισε την αφήγησή του.

«Πολλές σκέψεις ήρθαν στο μυαλό μου. Έλεγα “γιατί να τύχει αυτό σε μένα; Γιατί Θεέ μου να πεθάνω τόσο νωρίς; Έχω παιδί, έχω γυναίκα, έχω οικογένεια, έχω γονείς, έχω συναδέλφους που με περιμένουν. Δεν μπορεί να πεθάνω, είναι άδικο».

«Δεν υπήρχαν όμως τότε ελικόπτερα νυχτερινής διάσωσης, τύπου Super Puma, και έπρεπε να περιμένω να έρθει το καραβάκι από το Κατάκολο για να έρθει να μας διασώσει. Άρχισα να κρυώνω, ο αέρας πιρούνιαζε τα κόκαλά μου και τουρτούριζα αλλά σκεφτόμουν ότι έπρεπε να ζήσω, λαχταρούσα να ζήσω… Ευτυχώς ο Προφήτης Ηλίας μας έσωσε» κατέληξε.

 

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: