Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μπιλ Γκέιτς: Μέχρι το 2035 καμία χώρα δεν θα είναι φτωχή

Γεμάτος αισιοδοξία, ο πλουσιότερος άνθρωπος του πλανήτη, Μπιλ Γκέιτς, έστειλε ένα μήνυμα που γεμίζει ελπίδα όλο τον κόσμο, πως σε 21 χρόνια από τώρα, κανένα κράτος δεν θα είναι φτωχό.Συγκεκριμένα, στην ετήσια επιστολή του που δημοσίευσε στην ιστοσελίδα της φιλανθρωπικής οργάνωσης “Bill & Melinda Gates Foundation», ο Αμερικανός επιχειρηματίας, εκφράζει την εκτίμηση πως μέχρι το 2035 κανένα από τα 35 κράτη που η Παγκόσμια Τράπεζα εντάσσει στην κατηγορία των χωρών χαμηλού εισοδήματος, δεν θα είναι πλέον φτωχό.

Μάλιστα, σημειώνει πως οι περισσότερες χώρες θα έχουν μεγαλύτερο κατά κεφαλήν εισόδημα από όσο έχει σήμερα η Κίνα. Πώς θα το επιτύχουν αυτό; Επωφελούμενες από τις πιο παραγωγικές γειτονικές τους χώρες και από καινοτομίες, όπως νέα εμβόλια ή και την ψηφιακή επανάσταση.

“Σχεδόν από κάθε άποψη, ο κόσμος είναι καλύτερος από ό,τι ήταν ποτέ. Οι άνθρωποι ζουν περισσότερο και με περισσότερη υγεία. Πολλά έθνη που χρειάζονταν εξωτερική βοήθεια, τώρα είναι αυτάρκη. Μπορεί να θεωρείτε πως οι πανηγυρισμοί θα έπρεπε να είναι μεγάλοι για μία τέτοια πρόοδος, όμως στην πραγματικότητα, η Μελίντα (η σύζυγος του Γκειτς) και εγώ συγκλονιζόμαστε από το πόσοι άνθρωποθ θεωρούν ότι τα πράγματα πηγαίνουν χειρότερα. Η πεποίθηση πως ο κόσμος δεν μπορεί να λύσει την εκτεταμένη φτώχεια και τις επιδημίες, δεν είναι απλώς λαθεμένη, αλλά και επιβλαβής». Με αυτό σκεπτικό ξεκινά ο Μπιλ Γκέιτς την επιχειρηματολογία του, θέλοντας να καταρρίψει τρεις μύθους που εμποδίζουν την πρόοδο για τις φτωχές χώρες.

Οι τρεις μύθοι είναι οι εξής:

1. Οι φτωχές χώρες είναι καταδικασμένες να μείνουν φτωχές.
2. Η ξένη βοήθεια πηγαίνει εντελώς χαμένη.
3. Το να σώζονται ζωές οδηγεί σε υπερπληθυσμό.

Η “Bill & Melinda Gates Foundation», από το 1997, έχει χρηματοδοτήσει με 28,3 δισ. δολ. ενέργειες που σχετίζονται με την υγεία, την ανάπτυξη και την εκπαίδευση.

Πηγή : ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χρήστος Μέτιος | Σημαντικοί πόροι για έργα υποδομών τα επόμενα χρόνια στην ΠΑΜΘ

Συνάντηση με τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών κ. Θεόδωρο Σκυλακάκη είχε ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστος Μέτιος στο γραφείο του στην Κομοτηνή.

Αντικείμενο της συνάντησης ήταν οι προοπτικές ανάπτυξης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Οι κ. Σκυλακάκης και Μέτιος τόνισαν ότι τα επόμενα χρόνια θα διατεθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας σημαντικοί πόροι για έργα υποδομών, τα οποία, σε συνδυασμό με την αξιοποίηση των πόρων του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης και της νέας Κοινής Αγροτικής Πολιτικής, καθώς επίσης των αυξημένων πόρων του νέου ΕΣΠΑ, θα συμβάλλουν ουσιαστικά στην ενίσχυση της περιφερειακής οικονομίας, στην προστασία του περιβάλλοντος και στην αναβάθμιση του ρόλου της Περιφέρειας ΑΜΘ ως γεωπολιτικού κόμβου στις μεταφορές, στην ενέργεια και στο εμπόριο.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Μεγάλες διακρίσεις από Καβαλιώτικες επιχειρήσεις εστίασης στην Αθήνα

Πιο συγκεκριμένα την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2022 στο ΕΒΕΑ (Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών) έγιναν οι βραβεύσεις επιχειρήσεων και οργανισμών και φορέων από το Ινστιτούτο Βιωσιμότητας και Αειφόρου Ανάπτυξης “INBIAN”, αποκλειστικό εκπρόσωπο του Ευρωπαϊκού Ιδρύματος Διαχείρισης Ποιότητας (EFQM).

Ανάμεσα στις επιχειρήσεις και τους Οργανισμούς που βραβεύτηκαν ήταν και τα εστιατόρια ΑΠΙΚΟ, ΨΑΡΑΚΙ αλλά και το Κουτούκι του Σαρρή.

Μάλιστα ο Γιάννης Σαρρής προχώρησε στην παρακάτω ανακοίνωση :

«Τίποτα δε θα ήταν το ίδιο χωρίς αυτήν την ομάδα! Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου κάθε έναν και κάθε μία που είναι δίπλα μου καθημερινά και προσπαθούν για ένα άψογο αποτέλεσμα. Αυτό το διεθνές βραβείο είναι αναγνώριση της προσπάθειας όλων μας»

Continue Reading

ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Το προαναγγελθέν ναυάγιο οδήγησε σε παράταση του διαγωνισμού για την υπόγεια αποθήκη αερίου στη Ν. Καβάλα

Παράταση 4 μηνών έδωσε το ΤΑΙΠΕΔ στην τελική φάση του διαγωνισμού παραχώρησης της Υπόγειας Αποθήκης Φυσικού Αερίου Νότιας Καβάλας.

Το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων έκανε αποδεκτό αίτημα του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για τη μετάθεση χρονικά της τελικής φάσης της υποβολής δεσμευτικών προσφορών. Κανονικά χθες 28 Νοεμβρίου οι υποψήφιοι επενδυτές (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – ΔΕΣΦΑ και Energean) θα έπρεπε να καταθέσουν τις οικονομικές προσφορές τους.

Υπό το φόβο ενός …ναυαγίου, η κυβέρνηση αποφάσισε τη χορήγηση κι άλλης, πολλοστής, παράτασης στον διαγωνισμό παραχώρησης, καθώς σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες κανείς από τους μνηστήρες δεν επρόκειτο να συμμετάσχει στην τελική φάση του διαγωνισμού.

Μπροστά σε ένα τέτοιο αδιέξοδο δόθηκε παράταση λίγων μηνών, καθώς η κυβέρνηση δεν είχε κανένα λόγο να «πεθάνει» το διαγωνισμό και να δημιουργήσει ένα ακόμα επικοινωνιακό πρόβλημα. Στο διάστημα της παράτασης το οικονομικό επιτελείο ευελπιστεί πως οι διεκδικητές θα έχουν περισσότερο χρόνο να αξιολογήσουν τα δεδομένα για την παραχώρηση και λειτουργία της ΥΑΦΑ, υπό το πρίσμα των συνθηκών της αγοράς αερίου, όπως αυτή θα έχει διαμορφωθεί τους προσεχείς μήνες.

«Αγκάθι» στην παραχώρηση αποτελεί το ποσοστό κοινωνικοποίησης 50% που όρισε η ΡΑΕ στον Κανονισμό Τιμολόγησης, θέτοντας μάλιστα πλαφόν στα 160 εκατ. ευρώ για το Απαιτούμενο Έσοδο το οποίο είναι εγγυημένο ως συνολικό ποσό προς ανάκτηση για όλα τα έτη λειτουργίας της Υπόγειας Αποθήκης.

Το πλαφόν αυτό ωστόσο υπολογίσθηκε από την Αρχή με οικονομικά στοιχεία του 2020. Είναι ενδεικτικό ότι σε αυτό συνυπολογίζονται μόλις 47-60 εκατ. ευρώ για το μη αντλήσιμο αέριο (cushion gas), τη στιγμή που σήμερα η τιμή του καυσίμου είναι πολλαπλάσια από ό,τι πριν από μία διετία. Επομένως, το ανώτατο αυτό όριο στην πράξη δεν αντιστοιχεί στο 50% της επένδυσης για την ανάπτυξη της υποδομής.

Κατά τη δημόσια διαβούλευση του Κανονισμού Τιμολόγησης, στις τοποθετήσεις τους και οι δύο μνηστήρες είχαν υποστηρίξει πως το πλαίσιο της ΡΑΕ είναι μακριά από το να θεωρείται ικανοποιητικό.

Παράλληλα, πρόσκομμα στην ελκυστικότητα της επένδυσης αποτελούν τα συνοδά έργα του ΔΕΣΦΑ στο σύστημα μεταφοράς, ώστε να μπορεί η αποθήκη να λειτουργεί απρόσκοπτα. Η εικόνα αναφορικά με τα έργα επαύξησης του Συστήματος είναι ασαφής καθώς ο Διαχειριστής θα τρέξει αργότερα το σχετικό market test.

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: