Connect with us

AUTOMOTO

Μάσκα στο αυτοκίνητο | Πότε και πώς πρέπει να την φοράμε στο αυτοκίνητο | Τα πρόστιμα

Η χρήση μάσκας στα αυτοκίνητα είναι ένα ζήτημα που δημιούργησε αλαλούμ αναφορικά με το τι ισχύει και τους ελέγχους της Τροχαίας στην Αττική.

Μάλιστα, η ΕΛΑΣ πρόστιμα επιβάλλει όχι μόνο για τη μη χρήση μάσκας για τον κορωνοϊό στο αυτοκίνητο, αλλά και για μη σωστή χρήση μάσκας. Δηλαδή, να καλύπτει σωστά και την μύτη.

Πότε και πώς πρέπει να φοράμε μάσκα στο αυτοκίνητο
Αυτό που ισχύει λοιπόν για τη χρήση της μάσκας στα αυτοκίνητα είναι το εξής:

Στα ταξί η μάσκα είναι υποχρεωτική για οδηγό και πελάτες.

Στο ΙΧ αυτοκίνητο η μάσκα δεν είναι υποχρεωτική όταν ο οδηγός είναι μόνος του στο όχημα και όταν οι επιβάτες είναι συγγενείς πρώτου βαθμού (σύζυγοι, γονείς με παιδιά).

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση ο οδηγός και οι επιβάτες θα πρέπει να φορούν μάσκα.

Υποχρεωτική η χρήση της μάσκας είναι και στα επαγγελματικά οχήματα όταν υπάρχουν συνεπιβάτες.

Η μάσκα θα πρέπει να φοριέται σωστά και όχι απλώς να τοποθετείται στο πρόσωπο. Θα πρέπει να καλύπτει το στόμα και τη μύτη, αλλιώς επιβάλλεται πρόστιμο.

Σε ό,τι αφορά τις μοτοσικλέτες, υπενθυμίζεται πως οδηγός και συνεπιβάτης πρέπει να φορούν κράνος, οπότε η μάσκα μέσα από το κράνος δεν είναι υποχρεωτική.

Υπενθυμίζεται πως στις «κίτρινες» περιοχές ο μέγιστος αριθμός επιβαινόντων σε ΙΧ είναι τα 4 άτομα, ενώ στις «κόκκινες» τα 3.

«Με έγραψαν γιατί τη φορούσα κάτω από τη μύτη»
Κάποιοι από τους οδηγούς που πλέον θα κληθούν να πληρώσουν το πρόστιμο των 150 ευρώ, αν και παραδέχθηκαν το λάθος τους, εξέφρασαν την αντίδρασή τους για το μέτρο. Ενδεικτικά ανέφεραν: «Είχα βγάλει τη μάσκα για να πιω τον καφέ μου και να κάνω το τσιγάρο μου».
«Με έγραψαν γιατί η μάσκα δεν ακουμπούσε τη μύτη. ΟΚ, έχουν δίκιο κι αυτοί, αλλά κάπου είναι υπερβολή, και το μέτρο γίνεται πλέον εισπρακτικό».
Πηγή: iefimerida

Click to comment

Απάντηση

AUTOMOTO

Ελλάδα | Το diesel… πέθανε

Σε μόλις 16,6% περιορίστηκε το ποσοστό επί του συνόλου των πωλήσεων για τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα ενώ τα υβριδικά πέρασαν στην δεύτερη θέση.

Σε… ελεύθερη πτώση φαίνεται ότι βρέθηκαν και τον Οκτώβριο οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων diesel σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ).

Παράλληλα οι πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων φαίνεται ότι βρέθηκαν πολύ ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών και των εταιρειών καθώς βρέθηκαν στην δεύτερη θέση καταλαμβάνοντας το 27,4% του συνόλου της αγοράς πίσω από τα βενζινοκίνητα οχήματα (43%) ενώ στην τρίτη ακολουθούν τα diesel ΙΧ.

Ειδικότερα οι πωλήσεις καινούριων οχημάτων diesel τον Οκτώβριο του 2021 σημείωσαν το υψηλότερο ποσοστό πτώσης 10,1% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020! Τον δέκατο μήνα του τρέχοντος έτους τα diesel αυτοκίνητα αφορούσαν σε μόλις 16,6% του συνόλου των πωλήσεων ενώ πέρυσι τον αντίστοιχο μήνα το εν λόγω ποσοστό κυμαίνονταν σε 26,7%.

Σε επίπεδο 10μήνου οι πωλήσεις αυτοκινήτων diesel αφορούσαν στο 17,7% του συνόλου χάνοντας 8,7 μονάδες σε σχέση με το 26,5% που κατείχαν τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Όμως πέραν της μεγάλης πτώσης που σημείωσαν τα αυτοκίνητα diesel πτωτική πορεία (-5,6%) κατέγραψαν και οι πωλήσεις αυτοκινήτων βενζίνης τον Οκτώβριο του 2021 καθώς κατέλαβαν το 43% του συνόλου έναντι 48,6% που είχαν καταλάβει τον αντίστοιχο μήνα του 2020. Τις ίδιες ακριβώς μονάδες -5,6% έχασαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων βενζίνης και στο 10μηνο καθώς στο σύνολο των πωλήσεων του συγκεκριμένου διαστήματος τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα κατέλαβαν το 50,4% έναντι 56% το αντίστοιχο διάστημα του 2020.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα φαίνεται ότι κέρδισαν τους καταναλωτές τον Οκτώβριο καθώς κατέγραψαν αύξηση 9,8% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020. Ειδικότερα τα υβριδικά μοντέλα κατέλαβαν το 27,4% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 17,6% τον αντίστοιχο μήνα του 2020 σημειώνοντας άνοδο 9,8%.

Σε επίπεδο 10μήνου τα υβριδικά μοντέλα κατάφεραν να αυξηθούν κατά 9 μονάδες καθώς κατέλαβαν το 22,7% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 13,7% το αντίστοιχο διάστημα του 2020.

Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και plug-in hybrid μοντέλων σημείωσαν επίσης ανοδική πορεία κατά 5,8% καθώς τον Οκτώβριο κατέλαβαν το 9% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 3,2% τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Στο 10μηνο οι πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων κέρδισαν 4,4 μονάδες καθώς κατέλαβαν το 6,1% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 1,7% που είχαν καταλάβει το αντίστοιχο διάστημα του 2020.

Οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων με Φυσικό Αέριο (αμιγώς ή διπλό καύσιμο) κατέγραψαν οριακή μεταβολή (-0,2%) καταλαμβάνοντας τον Οκτώβριο του 2021 το 1,4% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 1,6% τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Σε επίπεδο 10μήνου η οριακή πτώση των οχημάτων με φυσικό αέριο διατηρήθηκε στο 0,4% καθώς το ποσοστό τους αφορούσε στο 1,3% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 1,7% το αντίστοιχο διάστημα του 2020.

Τέλος τα οχήματα με υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) σημείωσαν οριακή άνοδο 0,3% καθώς τον Οκτώβριο κατέλαβαν το 2,7% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 2,4% τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Στο 10μηνο αντίστοιχα τα αυτοκίνητα με υγραέριο κατέλαβαν το 1,7% από 0,5% που είχαν το αντίστοιχο διάστημα του 2020 κερδίζοντας 1,2 μονάδες.

newsauto.gr

Continue Reading

AUTOMOTO

Κλειστό το Δημόσιο ΚΤΕΟ Καβάλας λόγω συντήρησης

Από την Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Π.Ε. Καβάλας ανακοινώθηκε ότι το Δημόσιο ΚΤΕΟ Καβάλας θα παραμείνει κλειστό από τις 27 Δεκεμβρίου έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2021 λόγω συντήρησης.

Continue Reading

AUTOMOTO

Ρεκόρ Γκίνες: Το Kia EV6 κάλυψε 4.635 χλμ. με 7 ώρες φόρτιση

Δικό του έκανε ένα από τα ρεκόρ Γκίνες (Guinness) το Kia EV6, το οποίο κάλυψε μία συγκεκριμένη απόσταση όντας συνδεδεμένο λιγότερο από κάθε άλλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε φορτιστή!

Το αμιγώς ηλεκτρικό Kia EV6 δεν έχει πολύ καιρό που είναι μαζί μας, ωστόσο αυτό δεν το δυσκόλεψε να καταρρίψει ένα από τα ρεκόρ Γκίνες. Συγκεκριμένα όπως έγινε γνωστό, το κορεατικό ηλεκτρικό οδήγησε στις Ηνωμένες Πολιτείες με τον μικρότερο χρόνο φόρτισης από οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα.

Από τη Νέα Υόρκη στο  Λος `Αντζελες

Η Kia οδήγησε ένα EV6 από τη Νέα Υόρκη στο Λος Άντζελες για επτά ημέρες και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού των 2.880,5 μιλίων (περίπου 4.635 χιλιόμετρα) το αυτοκίνητο ήταν συνδεδεμένο στην πρίζα μόνο για 7 ώρες, 10 λεπτά και 1 δευτερόλεπτο. Ο χρόνος αυτός επέτρεψε στο Kia EV6 να νικήσει το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε ένα Tesla στις 12 ώρες, 48 λεπτά και 19 δευτερόλεπτα.

«Το ρεκόρ του EV6 είναι το πιο πρόσφατο μήνυμα ότι η Kia θα είναι ηγέτης στη διάδοση των ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε ο αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Kia America, Russell Wager. «Όλη η παγκόσμιας κλάσης μηχανική και εμπειρία της Kia στα ηλεκτρικά οχήματα θα εφαρμοστεί στην ηλεκτροκίνηση. Η ίδια προσοχή στη λεπτομέρεια, τη σχεδίαση, την ποιότητα, την τεχνολογία και τη δυναμική οδήγησης για την οποία έχει γίνει γνωστή η Kia, θα υπάρχει σε κάθε νέο ηλεκτρικό όχημα που φέρνουμε στην αγορά», κατέληξε.

Μέσος όρος χρόνου φόρτισης κάτω από 20 λεπτά

Η κατάκτηση ενός παγκόσμιου ρεκόρ Γκίνες είναι ένα εντυπωσιακό επίτευγμα για το Kia EV6, το οποίο πωλείται παγκοσμίως, ενώ επίσης χρησιμεύει για να δείξει πόσο καλύτεροι έχουν γίνει οι σταθμοί φόρτισης εκτός της Tesla στην Αμερική τα τελευταία δύο χρόνια. Μάλιστα επισημαίνει πως ο μέσος όρος χρόνου που διήρκησαν οι φορτίσεις του μοντέλου κατά τη διάρκεια του ταξιδίου ανήλθε κάτω από τα 20 λεπτά.

Από τη μία άκρη των ΗΠΑ στην άλλη!
-Το Kia EV6 πήγε από τη Νέα Υόρκη στο Λος Άντζελες με μόλις 7 ώρες και 10 λεπτά φόρτισης.
-4.635 χιλιόμετρα το ταξίδι του σε 7 ημέρες.
-Μέσος όρος χρόνου φορτίσεων κάτω από τα 20 λεπτά
Τελικά μήπως το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά δεν είναι η αυτονομία αλλά οι υποδομές και η ταχύτητα των φορτιστών;

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: