Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Λουξ|Στο πλάνο η δημιουργία νέου εργοστασίου στην Ελλάδα

Με στόχο την δημιουργία ενός νέου εργοστασίου παραγωγής αναψυκτικών θα κινηθεί εντός της επόμενης πενταετίας η Λουξ Μαρλαφέκας. Αυτό επισημαίνει μιλώντας στο Capital.gr o Πλάτων Μαρλαφέκας, αντιπρόεδρος και διευθυντής μάρκετινγκ και εξαγωγών της επιχείρησης.

“Χρειαζόμαστε μία καινούργια και σύγχρονη μονάδα παραγωγής σε κάποιο μέρος της Ελλάδας με στόχο να αυξήσουμε τις παραγωγικές μας δυνατότητες. Ο ρυθμός ανάπτυξης της εταιρείας είναι τέτοιος, γεγονός που επιβάλει την επέκτασή μας και σε νέες εγκαταστάσεις”.

Nέα πορτοκαλάδα Loux Free με φυσικά γλυκαντικά, χωρίς συντηρητικά

Η Λουξ στο πλαίσιο της φετινής έκθεσης SIAL 2022 κάνει είσοδο σε μία νέα κατηγορία, καθώς παρουσιάζει τη Loux Free πορτοκαλάδα χωρίς ανθρακικό, χωρίς συντηρητικά, χωρίς προσθήκη ζάχαρης και το μόνο χωρίς τεχνικά γλυκαντικά, με βάση φυσικά γλυκαντικά. Το συγκεκριμένο προϊόν περιέχει 20% συμπυκνωμένου χυμού πορτοκαλιού.

Ταυτόχρονα η Λουξ λανσάρει και παρουσιάζει σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο τη νέα σειρά παγωμένου τσαγιού, τρεις κωδικούς χωρίς συντηρητικά και ζάχαρη, με τη χρήση φυσικών γλυκαντικών ουσιών. Πρόκειται για κινήσεις που εκτός των άλλων στόχο έχουν να ενισχύσουν τις διεθνείς της πωλήσεις στο προσεχές διάστημα.

Στον εξαγωγικό τομέα η εταιρεία με έδρα την Πάτρα αποκομίζει το 8% του συνολικού της τζίρου από τις διεθνείς πωλήσεις. Διατηρεί δραστηριότητα σε περισσότερες από 27 χώρες με σημαντικότερες από αυτές από πλευράς πωλήσεων τη Νότια Κορέα και την Κύπρο. Ακολουθούν η Αμερική, η Ευρώπη, ο Καναδάς και η Αυστραλία από πλευράς της δυναμικής που παρουσιάζουν.

Εντός του 2023 η Λουξ θα κάνει για πρώτη φορά κίνηση φέρνοντας στην αγορά και το κουτί αλουμινίου, καθώς θα παρουσιάσει αναψυκτικά με τη συγκεκριμένη συσκευασία. Θυμίζουμε ότι έως τώρα όλα της τα προϊόντα διατίθενται σε πλαστική συσκευασία τύπου PET.

Είσοδος στην αγορά της Cola Zero

Συν τοις άλλοις ετοιμάζει ένα νέο λανσάρισμα στην κατηγορία προϊόντων τύπου Cola, εισερχόμενη και στην αγορά των προϊόντων Zero, χωρίς θερμίδες. Στόχος είναι να παρουσιάσει ένα προϊόν, το οποίο προσελκύει τη ζήτηση από πλευράς καταναλωτών, ενώ η συγκεκριμένη κατηγορία έχει αναγνωρισμένη παρουσία στην αγορά αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.

Ο κύριος Μαρλαφέκας, αναφέρεται εκτός των άλλων στην τρέχουσα χρηματοοικονομική και γεωπολιτική συγκυρία και στις εκτεταμένες επιπτώσεις που αυτή έχει. Επισημαίνει ότι λόγω της πρωτοφανούς ενεργειακής κρίσης, η εταιρεία υφίσταται την επίδραση που αυτή έχει με αύξηση του κόστους και κατ’ επέκταση με την αύξηση των τιμών στο ράφι σε συνδυασμό με την συρρίκνωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών.

“Σε μία τέτοια χρονική συγκυρία οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να παραβλέψουν τον παράγοντα που ονομάζεται καινοτομία. Αυτό ωστόσο είναι κάτι που έρχεται σε αντιπαράθεση με την υφιστάμενη κατάσταση όπου πολλοί τομείς εμφανίζουν συρρίκνωση της κατανάλωσης, με τις αγορές να ζητούν φθηνότερα προϊόντα.

Πρόκειται για μία συγκυρία που δεν μπορούμε να παραβλέψουμε. Οι καταναλωτές σε περιόδους όπως αυτές θέτουν ως βασικό κριτήριο για τις αγορές τους, τον παράγοντα που ονομάζεται τιμή. Αυτό καθιστά δυσκολότερη την εξίσωση για όλες τις εταιρείες, τη στιγμή που υπάρχει ζήτηση για φθηνότερα προϊόντα”.

Η εταιρεία προκειμένου να αντιμετωπίσει την συνολική επιβάρυνση που δέχεται σε επίπεδο λειτουργικών εξόδων έχει προχωρήσει σε συγκεκριμένες κινήσεις εξορθολογισμού του κόστους, περιορίζοντας όσες δαπάνες μπορεί να περιορίσει.

Είσοδος στο φυσικό μεταλλικό νερό με τη Δίρφυς

Θα θυμίσουμε ότι η Λουξ απέκτησε πρόσφατα το 43% της εταιρείας εμφιαλωμένου νερού, Δίρφυς. Επιδίωξή της είναι να παρουσιάσει στην αγορά ένα ακόμα μεταλλικό εμφιαλωμένο νερό, εκτός από το επιτραπέζιο νερό όπου ήδη δραστηριοποιείται. Προς αυτή την κατεύθυνση υπάρχει αδειοδοτημένη πηγή, την οποία έχουν εντοπίσει προ καιρού οι άνθρωποι της Δίρφυς.

Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις της Λουξ φέτος, αναμένεται ότι ο κύκλος εργασιών της θα υπερβεί τα 35 εκατομμύρια

Ταυτόχρονα ο όγκος πωλήσεων είναι και αυτός αυξημένος κατά 2%-3% σε σύγκριση με πέρυσι. Εκτίμηση του κ. Μαρλαφέκα είναι ότι η επιχείρηση θα παραμείνει κερδοφόρα και στη διάρκεια του 2022 (πέρυσι τα κέρδη προ φόρων ήταν 3,5 εκατ. ευρώ). Σημειώνεται πάντως ότι η επιβάρυνση που εκτιμάται ότι θα δεχτεί η Λουξ φέτος από το επιπλέον κόστος ενέργειας θα ανέλθει στα 2 εκατομμύρια ευρώ.

Εμφανίζεται ωστόσο επιφυλακτικός για τους επόμενους μήνες, αναφορικά με το πώς αυτοί θα κινηθούν και ποια θα είναι τα δείγματα που θα παρουσιάσουν. “Σε κάθε περίπτωση έρχεται ένας ισχυρός μήνας για τα αναψυκτικά, ο Δεκέμβριος, στον οποίο ποντάρουμε πολλά”.

capital.gr

 

 

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Εκτακτο | Φωτιά σε σπίτι στις Κρηνίδες

Φωτιά είναι σε εξέλιξη αυτή την ώρα σε οικία στις Κρηνιδες Καβαλας.

Περισσοτερα σε λιγο.

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανοιχτά καταστήματα σήμερα 27/11 | Το ωράριο λειτουργίας

α εμπορικά καταστήματα της χώρας θα είναι από τις 11:00 έως τις 20:00, όπως ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).

Επίπλέον τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου (Cyber Monday) τα καταστήματα θα έχουν μεγάλες προσφορές σε ποικιλία προϊόντων, με την αρτιότερη δυνατή εξυπηρέτηση και σεβασμό στον καταναλωτή.

Σε πρόσφατες δηλώσεις του ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς Βασίλης Κορκίδης, είχε δηλώσει ότι η λειτουργία συγκεκριμένα αυτής της Κυριακής 27 Νοεμβρίου, έχει ιδιαίτερη σημασία για το εμπόριο καθώς βρίσκεται μεταξύ Black Friday και Cyber Monday και οι καταναλωτές θα μπορέσουν να κάνουν την έρευνά τους προκειμένου να προχωρήσουν σε αγορές.

Οι επόμενες Κυριακές με ανοιχτά μαγαζιά και σούπερ μάρκετ το 2022 είναι η Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2022 (η προτελευταία Κυριακή πριν τα Χριστούγεννα) και η Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2022 (η τελευταία Κυριακή πριν τα Χριστούγεννα).

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγνατία Οδός: Υπεγράφη το έργο αναβάθμισης του οδικού άξονα Δράμα-Καβάλα

Υπεγράφη σύμφωνα με πληροφορίες το μεγάλο οδικό έργο αναβάθμισης του κάθετου άξονα Δράμα-Καβαλά, ένα από τα μεγαλύτερα οδικά έργα στη Βόρεια Ελλάδα. Ανάδοχο είναι το σχήμα ΙΝΤΕΡΚΑΤ-ΤΕΚΑΛ με ποσοστό έκπτωσης 14%. Η τελετή υπογραφής της σύμβασης πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Εγνατία Οδός Α.Ε. στη Θέρμη στις 14 Νοεμβρίου. Είναι ακόμα ένα μεγάλο έργο που βάζει μπρος η εταιρεία και μάλιστα σε χρόνο ρεκόρ από την δημοπράτηση του έργου.

Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός ξεκινήσε μόλις πριν από 5 μήνες, στις 23 Ιουνίου και οι προσφορές άνοιξαν στις 30 του ίδιου μήνα. Φορέας Υλοποίησης και Αναθέτουσα Αρχή είναι η Εγνατία Οδός Α.Ε. Να θυμίσουμε ότι αυτή την εποχή σε επίπεδο διαγωνισμών μεγάλων έργων τρέχει ακόμα ένα έργο για τμήμα στον κάθετο άξονα Ξάνθη-Σύνορα.

Φέτος η Εγνατία Οδός Α.Ε. “πάτησε γκάζι” καθώς μέσα στο καλοκαίρι παρέδωσε δυο έργα που αποτελούσαν χρόνιες εκκρεμότητες για τη Θεσσαλονίκη. Αναφερόμαστε στο “ορφανό χιλιόμετρο” του άξονα Μουδανιά-Ποτίδαια ενώ ολοκληρώθηκε και ο άξονας Θέρμη-Γαλάτιστα. Παράλληλα ολοκλήρωσε τρεις σημαντικούς διαγωνισμούς, ο ένας για τη Σήραγγα Κλεισούρας και ο δεύτερος για το Δράμα-Καβάλα που αναφέρθηκε παραπάνω και ο τρίτος για την παράκαμψη Προβατώνα που ολοκληρώνει τον κάθετο άξονα Αρδάνιο-Ορμένιο.

Σε επίπεδο μεγάλων οδικών έργων η Εγνατία Οδός τρέχει ακόμα την οδική σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με το δίκτυο αυτοκινητόδρομων της χώρας. To έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2024.

Δράμα-Καβάλα: Το πρώτο τμήμα που αναβαθμίζεται

Στην συγκεκριμένη εργολαβία, αντικείμενο του έργου είναι η αναβάθμιση του τμήματος Κρηνίδες-Σταυρός μήκους 8,2χλμ. Το τμήμα αυτό συνδέεται με την υφιστάμενη εθνική οδό «Δράμα – Καβάλα» δυτικά του οικισμού Κρηνίδες, και οδεύει νότια – νοτιοανατολικά καταλήγοντας επί της παλαιάς εθνικής οδού Ελευθερούπολης – Καβάλας δυτικά του οικισμού Σταυρός.

Το κόστος του έργου έχει εκτιμηθεί σε 60,76 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ (χωρίς ΦΠΑ 49 εκατ.). Η διάρκεια του έργου εκτιμήθηκε σε 30 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων – συγχρηματοδοτούμενο σκέλος – καθώς είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ 2014-2020 Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης.

Ποιος είναι ο κάθετος άξονας Δράμα-Καβάλα

Ο Κάθετος Άξονας «Σέρρες – Δράμα – Καβάλα» (Ε-61) αποτελεί τμήμα του Ελληνικού Διευρωπαϊκού Οδικού Δικτύου (Διευρωπαϊκός Άξονας 22 – Οδικό δίκτυο υπό σχεδίαση, Εκτεταμένο) και συνδέει τον Κάθετο Άξονα «Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Προμαχώνα» με τις Σέρρες, τη Δράμα και την Καβάλα και ευρύτερα με το Λιμάνι της Καβάλας, καταλήγοντας στον Α/Κ Αγ. Σύλλα στην Εγνατία Οδό. Το οδικό τμήμα του Ε-61 από Δράμα έως Καβάλα (τμήμα 61.5) αποτελεί στο μεγαλύτερο μήκος του νέα τετράιχνη οδό ταχείας κυκλοφορίας με διατομή 17,0μ, η οποία παρακάμπτει τους οικισμούς Χωριστή, Άγιος Αθανάσιος, Λυδία, Κρηνίδες, Πολύστυλο, Αμυγδαλεώνας και καταλήγει στον Α/Κ Αγ. Σύλλα της Εγνατίας οδού.

Τι θα κατασκευαστεί

Πιο αναλυτικά η κατασκευή αφορά το οδικό υποτμήμα «Άγιος Αθανάσιος – Κρηνίδες» (61.5.2) από Χ.Θ. 5+879 έως Χ.Θ. 8+700,00 και το οδικό υποτμήμα «Κρηνίδες – Αγ. Σύλλας» (61.5.3) από Χ.Θ. 0+000 (ταυτίζεται με την Χ.Θ. 8+700,00 του τμήματος 61.5.2) έως Χ.Θ. 5+440, περιλαμβάνοντας τους κλάδους εισόδου – εξόδου στην αρτηρία των κόμβων Κρηνίδων και Σταυρού έτσι, ώστε το τμήμα να είναι λειτουργικό μετά την περαίωσή του, συνδεόμενο με τις υφιστάμενες εθνικές οδούς «Δράμα – Καβάλα» και «Ελευθερούπολη – Καβάλα».

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: