Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κώστας Καραμανλής | To 2021 θα είναι έτος υποδομών

Η δουλειά που έχει γίνει επί 18 μήνες τώρα αποδίδει καρπούς – Η δική μας κυβέρνηση δεν λαϊκίζει για τα μεγάλα έργα

Τα έργα που είχαν τελματώσει, τώρα ξεμπλοκάρουν 

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα γίνει το μεγάλο λιμάνι εξόδου για όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη

Μία διαφορετική αντίληψη για τα έργα, μακριά από το λαϊκισμό, περιέγραψε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στο 4ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλονίκης, που διοργανώνει το «Ελληνικό Ινστιτούτο Έρευνας και Ανάπτυξης».

«Η δική μας κυβέρνηση δεν λαϊκίζει για τα μεγάλα έργα. Δεν λέμε μεγάλα λόγια χωρίς αντίκρισμα για αυτό και κάθε έργο, το οποίο δεσμευόμαστε ότι θα κάνουμε, έχει ένα ολοκληρωμένο πλάνο, δεν είναι απλώς μία ωραία ιδέα, ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα. Κάθε έργο το οποίο ανακοινώνουμε, δεσμευόμαστε ότι διαθέτει συγκεκριμένο σχέδιο χρηματοδότησης και ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης», τόνισε ο κ. Καραμανλής και δήλωσε ότι: «Βρισκόμαστε σε ένα κομβικό σημείο, όπου η δουλειά που έχει γίνει επί 18 μήνες αποδίδει καρπούς και το 2021 θα είναι το έτος των υποδομών».

Υπενθύμισε την κατάσταση που παρέλαβε στο χώρο των υποδομών: Καμία ώριμη μελέτη για νέα έργα. Και κρίσιμα έργα, μπλοκαρισμένα.

«Αυτή την πραγματικότητα, λοιπόν, επί 18 μήνες, δουλεύουμε συστηματικά για να την αλλάξουμε. Γι’ αυτό και έχουμε εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο, μεγάλων αλλά και μικρότερων έργων υποδομής, που έχει ανάγκη ο τόπος. Πλάνο έργων συνολικού ύψους άνω των 13 δισ. ευρώ» πρόσθεσε.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε δε τη μεγάλη ευκαιρία που δημιουργεί το Ταμείο Ανάκαμψης για επενδύσεις σε τομείς, που η χώρα μας έχει συγκριτικό πλεονέκτημα, λόγω της στρατηγικής της θέσης.

Όπως είναι:

  • Τα logistics,
  • Οι συνδυασμένες μεταφορές, με τα σιδηροδρομικά έργα και τα λιμάνια μας που μπορούν να γίνουν μεγάλα εμπορευματικά κέντρα, όπως άλλωστε απέδειξε και η επένδυση που έκανε η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας το 2008 φέρνοντας την Cosco στο λιμάνι του Πειραιά. Ο κ. Καραμανλής σημείωσε μάλιστα πως πλέον: «Είναι καιρός και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να γίνει το μεγάλο λιμάνι εξόδου για όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη».
  • Η νέα γενιά έργων υποδομής που θα αναζωογονήσουν την αγορά και θα αλλάξουν την εικόνα της χώρας. Έργα που υπηρετούν το νέο παραγωγικό μοντέλο.

«Αυτή είναι η νέα εθνική στρατηγική: Η Ελλάδα να εξελιχθεί σε κόμβο υποδομών της ευρύτερης περιοχής», υπογράμμισε ο κ. Καραμανλής.

Το μεγαλύτερο πλάνο έργων από τους Ολυμπιακούς Αγώνες και την περίοδο 2004-2009 

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι το πλάνο έργων άνω των 13 δισ. ευρώ είναι το μεγαλύτερο που έχει δει η χώρα, μετά την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων και την περίοδο 2004-2009 που ξεκίνησαν οι νέοι αυτοκινητόδρομοι. Και τόνισε ότι πρώτα το Υπουργείο Υποδομών θέτει τις βάσεις, με κρίσιμες θεσμικές παρεμβάσεις.

«Θέλουμε καλύτερα έργα, που να γίνονται στην ώρα τους, με διαφάνεια και απόλυτο σεβασμό στα χρήματα των φορολογούμενων. Κι αυτό θέλω να είναι απολύτως σαφές σε όποιον ενδιαφέρεται να επενδύσει στη χώρα μας», υπογράμμισε και αναφέρθηκε στην αναθεώρηση του νόμου 4412.

Τα έργα που είχαν τελματώσει, αλλά τώρα ξεμπλοκάρουν 

 Ο κ. Καραμανλής διάκρινε τα έργα σε δυο μεγάλες κατηγορίες:

Από τη μία πλευρά, τα μεγάλα έργα που η Κυβέρνηση βρήκε τελματωμένα αλλά κατάφερε να τα σώσει. Με πιο χαρακτηριστικό το Μετρό της Θεσσαλονίκης, όπου μετά από 4,5 χρόνια πολιτικών αντιπαραθέσεων δόθηκε λύση, για να παραδοθεί ολόκληρο το έργο το 2023 σε λειτουργία.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε μάλιστα ότι το πρόβλημα με το μεγάλο αυτό έργο δεν ήταν πότε θα τελείωνε, αλλά εάν θα τελείωνε, καθώς δεν είχε γίνει το παραμικρό στο σταθμό Βενιζέλου.

«Είναι σπουδαίο νέο για την οικονομία μας ότι μετά από τόσα χρόνια καταφέραμε να ξεμπλοκάρουμε και το διαγωνισμό για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας. Το μεγαλύτερο έργο υποδομής που πρόκειται να κατασκευαστεί τα επόμενα χρόνια στην πατρίδα μας, προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ. Μετά από παλινωδίες και καθυστερήσεις ετών, μπήκε στην τελική φάση. Ενώ μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021 ξεκινούν οι πρόδρομες εργασίες, δηλαδή τα πρώτα εργοτάξια», πρόσθεσε.

Αναφέρθηκε επίσης στα οδικά έργα, που ξεμπλοκάρουν, με πρώτο τον Ε-65, αλλά και το Πάτρα – Πύργος, και το Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τον οποίο κατατέθηκε προχθές και σύντομα θα παρουσιαστεί η τελική χάραξη, καθώς και το Άκτιο – Αμβρακία.

Η νέα γενιά έργων, που αναζωογονεί την αγορά 

Στη συνέχεια ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στη νέα γενιά έργων, τα οποία αντιμετωπίζουν προβλήματα που υφίστανται σε όλη τη χώρα και ταυτόχρονα αναζωογονούν την αγορά:

  • Το νέο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων. Το μεγαλύτερο που έχει σχεδιαστεί στη χώρα, ύψους 3,3 δισ. ευρώ, με έμφαση ιδίως στην εμπορική μεταφορά, με συνδέσεις σε λιμάνια και αεροδρόμια και στην ολοκλήρωση του κορμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας στον άξονα της ΠΑΘΕ.
  • Μεγάλα έργα αντιπλημμυρικής θωράκισης, συνολικού ύψους 1,2 δισ. ευρώ. Ο σχεδιασμός αυτός περιλαμβάνει 10 αντιπλημμυρικά έργα που χρηματοδοτούνται από ΕΤΕπ και CEB και τα αντιπλημμυρικά έργα που θα εκτελέσουν οι παραχωρησιούχοι των 5 αυτοκινητοδρόμων.
  •  Σημαντικά έργα στην Αττική. Όπως είναι οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού και η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς τη Δυτική Αττική.
  • Το νέο Πρόγραμμα Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας που περιλαμβάνει σημειακές παρεμβάσεις σε 7000 επικίνδυνα σημεία σε όλη τη χώρα.
  •  Πακέτο έργων αναβάθμισης αεροδρομίων, λιμανιών, διασύνδεσης υποδομών μας και συνδυασμένων μεταφορών.
  • Και μια σειρά από μικρότερα ή μεγαλύτερα έργα που αλλάζουν την πραγματικότητα ολόκληρων περιοχών και ταυτόχρονα δίνουν τεράστια αναπτυξιακή ώθηση. Από το Καλαμάτα – Ριζόμυλος, έως το Δράμα – Αμφίπολη . Από τα εγγειοβελτιωτικά έργα Αμβρακίας – Αμφιλοχίας, έως το φράγμα του Μύρτου στο Λασίθι ή τα έργα ύδρευσης στην Κέρκυρα. «Έργα που λύνουν προβλήματα, κάνουν καλύτερη την καθημερινότητα των πολιτών, στηρίζουν την οικονομία», όπως υπογράμμισε.

Η Θεσσαλονίκη θα είναι πολύ διαφορετική σε λίγα χρόνια 

Πριν κλείσει, ο κ. Καραμανλής στάθηκε σε ορισμένα έργα που προβλέπει το πλάνο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ιδιαίτερα για τη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή.

«Χωρίς μεγάλα λόγια, ας σκεφτούμε πόσο διαφορετική θα είναι η Θεσσαλονίκη σε λίγα χρόνια. Με το Μετρό σε λειτουργία. Με πολύ περισσότερα, πάνω από 600, σύγχρονα λεωφορεία στους δρόμους, με την ολοκλήρωση του σχεδίου μας για τον ΟΑΣΘ που υλοποιούμε μέρα με τη μέρα. Και με μια εντελώς διαφορετική Ανατολική Περιφερειακή Οδό, το flyover. Αυτό είναι το σχέδιό μας, για να διασφαλίσουμε πρώτα απ’ όλα καλύτερη καθημερινότητα στη Θεσσαλονίκη», τόνισε.

Ο κ. Καραμανλής εστίασε ιδίως στην ενίσχυση του στρατηγικού ρόλου του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, κυρίως προς τις εξαγωγές. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και το κομβικής σημασίας έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης του 6ου εμπορευματικού προβλήτα Θεσσαλονίκης με το διαρκώς αναβαθμιζόμενο σιδηροδρομικό δίκτυο, έργο προϋπολογισμού 40 εκ ευρώ. Η διαγωνιστική διαδικασία, η οποία αναμένεται εδώ και χρόνια, θα ξεκινήσει εντός του 2021.

 

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στο μικροσκόπιο της εφορίας οι καταθέσεις του 2015!

Με ένα «σκανάρισμα» στο ύψος των καταθέσεων των φορολογούμενων όπως αυτές διαμορφωνόταν το 2015 η Ανεξάρτητη Αρχή Εσόδων (ΑΑΔΕ) επιχειρεί να εντοπίσει πληρωμές, αγορές, μεταβιβάσεις χρημάτων, οι άλλες συναλλαγές που δεν συνάδουν με δηλωθέντα εισοδήματα τους.

Συγκρίνονται δηλαδή οι τραπεζικές καταθέσεις με τις δηλώσεις εισοδήματος, ΕΝΦΙΑ, ΦΠΑ, όπως επίσης εάν οι καταθέσεις αυτές αυξήθηκαν από κάποια είσπραξη που δεν έχει φορολογηθεί (πχ αναδρομικά μισθωτών ή συνταξιούχων, ενοίκια AirBnB κ.λπ)

Στόχος είναι να εξεταστούν όλες οι υποθέσεις πους θα παραγραφούν στις 31/12/2021 και πλέον η εφορία δεν θα μπορεί να τους καταλογίσεις φόρους και πρόστιμα σε περίπτωση φοροδιαφυγής. Η κινητοποίηση έρχεται λόγω της απόφασης του ΣτΕ σύμφωνα με την οποία το δημόσιο χάνει το δικαίωμα επιβολής φόρων και προστίμων σε περίπτωση που εντός του προβλεπόμενου από τη νομοθεσία χρονικού διαστήματος για την παραγραφή δεν κοινοποιήσει στο φορολογούμενο τη καταλογιστική πράξη. Με βάση την απόφαση αυτή οι υποθέσεις του 2014 και πίσω, έχουν παραγραφεί, λόγω της πενταετίας.

Οι έλεγχοι στις τραπεζικές καταθέσεις γίνονται με το «Ειδικό Λογισμικό Ελέγχου Προσαύξησης Περιουσίας», το οποίο χρησιμοποιείται από τον Μάιο του 2017 για τον προσδιορισμό της συνολικής καθαρής ατομικής/οικογενειακής τραπεζικής περιουσίας για κάθε ΑΦΜ και τη σύγκρισή της με τα δηλωθέντα ατομικά/οικογενειακά εισοδήματα κατ’ έτος, έτσι ώστε εξάγεται εκτίμηση αποκρυβείσας ή μη φορολογητέας ύλης.

Μέσω αυτοματοποιημένων λογιστικών αλγορίθμων, το σύστημα μπορεί να συσχετίζει τα στοιχεία των πρωτογενών καταθέσεων με τα δηλωθέντα εισοδήματα μέσα σε λίγη ώρα, οδηγώντας σε κάποιες πρώτες ενδείξεις πιθανής φοροδιαφυγής, που αποτελούν το έναυσμα για τον ενδελεχή φορολογικό έλεγχο. Επιπλέον, οι ελεγκτές ζητούν και λαμβάνουν πρόσθετα στοιχεία, από το «Σύστημα Μητρώων Τραπεζικών Λογαριασμών και Λογαριασμών Πληρωμών», που αφορούν στις κινήσεις των τραπεζικών λογαριασμών του ελεγχόμενου.

Τα στοιχεία που αντλούνται συγκρίνονται με τα εισοδήματα που έχει δηλώσει ο φορολογούμενος για τα συγκεκριμένα έτη. Όπου διαπιστωθεί ότι οι καταθέσεις είναι περισσότερες από τα δηλωθέντα εισοδήματα, η Εφορία προχωρεί στη βεβαίωση φόρου εισοδήματος, εισφοράς αλληλεγγύης, προστίμων και προσαυξήσεων και κοινοποιεί στον φορολογούμενο την Πράξη Προσδιορισμού Φόρου. Ο υπόχρεος, μπορεί να αμφισβητήσει τις διαπιστώσεις της Εφορίας, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά, στη ΔΟΥ ή στο Ελεγκτικό Κέντρο. Εάν δεν πείσει του ελεγκτές, τότε μπορεί να προσφύγει στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών της ΑΑΔΕ ή στα φορολογικά δικαστήρια.

Ειδικότερα, οι υποθέσεις που τίθενται στο επίκεντρο των φορολογικών ελέγχων των ελεγκτικών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ είναι οι εξής:

  • Υποθέσεις φορολογουμένων που δεν δήλωσαν ή δήλωσαν ανακριβώς αναδρομικά ποσά αποδοχών τα οποία εισέπραξαν μέσα στο 2015 αλλά αφορούν παλαιότερα έτη.
  • Υποθέσεις επιχειρήσεων που δήλωσαν ψευδή στοιχεία για τα ακαθάριστα έσοδα ή τις δαπάνες κατά τη διαχειριστική περίοδο του 2015.
  • Υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος για τη χρήση του 2012, για τις οποίες υποβλήθηκαν αρχικές εκπρόθεσμες δηλώσεις εντός του 2018. Για τις υποθέσεις αυτές η αρχική 5ετής προθεσμία παραγραφής, η οποία έληγε κανονικά στις 31-12-2018 (5 χρόνια από τη λήξη του έτους 2013 στο οποίο έπρεπε να είχε υποβληθεί η αρχική εμπρόθεσμη δήλωση), παρατάθηκε για 3 ακόμη χρόνια, μέχρι τις 31-12-2021, επειδή οι αρχικές δηλώσεις υποβλήθηκαν στο τελευταίο έτος της κανονικής 5ετούς περιόδου παραγραφής.
  • Υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος και ΦΠΑ για τη χρήση του έτους 2010 για τις οποίες μετά τη λήξη της κανονικής 5ετούς περιόδου παραγραφής, δηλαδή μετά την 31η-12-2016, περιήλθαν σε γνώση των αρμοδίων φορολογικών αρχών «συμπληρωματικά στοιχεία» για απόκρυψη φορολογητέας ύλης
  • Υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος που αφορούν τη χρήση του έτους 2005, για τις οποίες δεν είχε υποβληθεί ποτέ η οικεία δήλωση. Για τις υποθέσεις αυτές προβλέπεται 15ετής περίοδος παραγραφής, η οποία άρχισε να «τρέχει» αμέσως μετά το τέλος του έτους εντός του οποίου έπρεπε να υποβληθούν οι αρχικές εμπρόθεσμες δηλώσεις, δηλαδή από την 1η-1-2007 και λήγει στις 31-12-2021.

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι επόμενες κυβερνητικές κινήσεις για την αντιμετώπιση της ακρίβειας

Ένα δίχτυ ασφαλείας, που θα έχει ως στόχο να προστατεύσει τα νοικοκυριά από τις αυξήσεις των τιμών στην ενέργεια και βασικά αγαθά, επιχειρεί να απλώσει η κυβέρνηση.

Ο πρωθυπουργός με δηλώσεις του, έδωσε το στίγμα των προθέσεων της Πολιτείας με την αναφορά του, ότι θα δοθεί η δυνατότητα σε εκείνους που θα δουν υπέρμετρα αυξημένους λογαριασμούς, να τους εξοφλήσουν σε δόσεις, αναφερόμενος προφανώς στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος και του φυσικού αερίου.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης σημείωσε ότι «τα μέτρα τα οποία προτείνει η Επιτροπή κινούνται ακριβώς στην κατεύθυνση των ήδη νομοθετημένων πρωτοβουλιών της ελληνικής κυβέρνησης» και τόνισε την έμφαση που δίνει η κυβέρνηση στη στήριξη των νοικοκυριών και ιδιαίτερα των ευάλωτων όσον αφορά τις τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος και το κόστος της θέρμανσης τον χειμώνα που έρχεται.

«Κρατώ από τις παρατηρήσεις της Επιτροπής κάτι το οποίο το θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό και θα το υιοθετήσουμε και εμείς: Τη δυνατότητα να μπορέσουν οι συμπολίτες μας, οι οποίοι θα δουν ενδεχομένως μία απότομη αύξηση στο κόστος θέρμανσης, να αποπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, μέσω ενός συστήματος ρυθμίσεων, έτσι ώστε να μην είναι πολύ μεγάλη η οικονομική επιβάρυνση κατά τη διάρκεια του χειμώνα» τόνισε ο πρωθυπουργός μεταξύ άλλων.

Παράλληλα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σημείωσε ότι θα πρέπει να εξεταστούν προτάσεις «όπως η δυνατότητα αγοράς φυσικού αερίου, ως Ευρωπαϊκή Ένωση, να ξανακάνουμε δηλαδή στο φυσικό αέριο αυτό το οποίο κάναμε εξαιρετικά επιτυχημένα στα εμβόλια».

Νέες παρεμβάσεις σε δύο κατευθύνσεις

Στο υπουργείο Οικονομικών γίνονται διάφορες σκέψεις και εξετάζονται εναλλακτικά σενάρια, τα οποία θα τεθούν σε εφαρμογή, ανάλογα αφενός με την πορεία των διεθνών τιμών στην ενέργεια, αλλά και τον δημοσιονομικό χώρο που θα διαμορφωθεί απόρροια του ρυθμού ανάπτυξης που θα επιτευχθεί.

Δύο είναι οι βασικοί άξονες της προσπάθειας τόνωσης των εισοδημάτων. O πρώτος μέσω φορολογικών ελαφρύνσεων και ο άλλος μέσω ενισχύσεων (κοινωνικό μέρισμα). Οριστικές αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί ακόμη και αυτό θα γίνει είτε μέσω του τελικού κειμένου του προϋπολογισμού για το 2022, που θα κατατεθεί στις 21 Νοεμβρίου, είτε ακόμη και αργότερα μέσα στον Δεκέμβριο, προκειμένου να υπάρξει καλύτερη εικόνα για την εκτέλεση του προϋπολογισμού.

Πάντως όποια μέτρα και να ληφθούν πολύ δύσκολα θα έχουν μόνιμο χαρακτήρα, κάτι που περιορίζει εξαιρετικά τις όποιες παρεμβάσεις. Οπότε, είτε θα έχει χαρακτήρα επιδόματος, είτε εφάπαξ καταβολής (κοινωνικό μέρισμα σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες).

Τα πρώτα δείγματα πάντως είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Τα έσοδα από φόρους, τόσο σε επίπεδο μηνός (Σεπτέμβριος 2021), όσο και στο 9μηνο (Ιανουάριος – Σεπτέμβριος) είναι σημαντικά πάνω από τον στόχο, όπως αυτός περιγράφεται στο Μεσοπρόθεσμο, με δύο βασικές πηγές, τον τουρισμό και την πορεία των επιχειρηματικών κερδών.

Κατά συνέπεια είναι εξαιρετικά πιθανό, μέχρι την τελικά κατάθεση του προϋπολογισμού το Νοέμβριο, να υπάρξει εκ νέου αναθεώρηση του στόχου για ρυθμό ανάπτυξης 6,1% το 2021.

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς διαμορφώνονται τα οριστικά επιδόματα για ρεύμα και θέρμανση

Η χώρα κινείται σε χειμερινούς ρυθμούς, με αποτέλεσμα θέρμανση, φυσικό αέριο και ρεύμα να έρχονται στο προσκήνιο, την ώρα που τα νοικοκυριά περιμένουν τα επιδόματα για την αντιμετώπιση των αυξήσεων.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ που μεταδόθηκε στην πρωινή εκπομπή του MEGA, ως προς το επίδομα ρεύματος, θα υπάρχει διαφορά στο επίδομα ανάλογα τον μήνα.

Για τον Σεπτέμβριο, η επιδότηση από το κράτος είναι 9 ευρώ τον μήνα, ενώ από τον Οκτώβριο και μέχρι το τέλος του 2021 θα είναι 18 ευρώ τον μήνα.

Η πραγματική μέση αύξηση θα είναι 2 με 3 ευρώ τον μήνα, αντί για 20 ή 50 ευρώ. Οι δικαιούχοι είναι όσοι καταναλώνουν μηνιαία έως 300 κιλοβατώρες.

Σε υψηλότερες καταναλώσεις, από 300 έως 600 κιλοβατώρες δηλαδή, θα υπάρχει έκπτωση από τη ΔΕΗ και άλλους παρόχους, η οποία δεν έχει ανακοινωθεί μέχρι στιγμής.

Ως προς τα κοινωνικά τιμολόγια, η επιδότηση θα είναι 24 ευρώ τον μήνα, το οποίο σημαίνει μηδενική αύξηση στον λογαριασμό.

Σημειώνεται πως αυτές οι επιδοτήσεις θα φανούν στον επόμενο λογαριασμό.

Στο φυσικό αέριοη έκπτωση θα είναι 15% στο κόστος και θα μεταφερθεί σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις.

Για παράδειγμα, το κόστος για να βάλει ένας φορολογούμενος πετρέλαιο 2.000 λίτρων για όλη την χρονιά, ήταν 0,80 ευρώ το λίτρο, φτάνοντας συνολικά τα 1.600 ευρώ. Φέτος το κόστος ανέρχεται σε 2.200 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι αυξήθηκε κατά 600 ευρώ, ενώ το μέσο επίδομα φτάνει τα 300 ευρώ.

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

Αρέσει σε %d bloggers: