Quantcast
Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κίνημα Αλλαγής | Το παρασκήνιο της αντικατάστασης Λοβέρδου

Η αντίδραση του πρώην πλέον κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του Κινήματος Αλλαγής και η στάση των… δελφίνων

Η αντικατάσταση του Ανδρέα Λοβέρδου από τους κκ. Σκανδαλίδη και Κατρίνη στην κοινοβουλευτική εκπροσώπηση του Κινήματος Αλλαγής θα μπορούσε να θεωρηθεί μια απόφαση «ρουτίνας» της αρχηγού του κόμματος, εάν δεν είχε προηγηθεί η εκδήλωση της πρόθεσης του γνωστού συνταγματολόγου να διεκδικήσει την ηγεσία της Χαριλάου Τρικούπη.

Αυτός είναι άλλωστε για τους περισσότερους εντός ΚΙΝΑΛ ο βασικός λόγος που η Φώφη Γεννηματά αποφάσισε να «καρατομήσει» τον πρώην υπουργό, αντί να παρατείνει την θητεία του στο κρίσιμο για την εκπροσώπηση του κόμματος πόστο. «Δεν είναι ένας αλλά πολλοί οι λόγοι», υποστηρίζουν όσοι εστιάζουν στην εξέλιξη της σχέσης μεταξύ της αρχηγού του ΚΙΝΑΛ και του Ανδρέα Λοβέρδου μέσα στους τελευταίους μήνες. «Όταν ξέσπασε η υπόθεση της Novartis και στοχοποιήθηκε ο Λοβέρδος, είχε την απόλυτη στήριξη της Γεννηματά», λένε στενοί συνεργάτες της, θυμίζοντας έτσι και μια περίοδο έντονων αντιπαραθέσεων της Χαριλάου Τρικούπη με τον ΣΥΡΙΖΑ και το τότε Μέγαρο Μαξίμου. Σε κάθε περίπτωση- σημειώνουν- δεν μπορεί ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος να δίνει με τις παρεμβάσεις του την αίσθηση ότι δυσφορεί ή ότι διαφοροποιείται ενίοτε από την κεντρική «γραμμή» της Χαριλάου Τρικούπη. Μπορεί ένα τουίτ που είχε κάνει ο κ. Λοβέρδος όταν ανακοινώθηκε από τον πρωθυπουργό η υποψηφιότητα της Άννας Διαμαντοπούλου για τη θέση του επικεφαλής του ΟΟΣΑ να αποτέλεσε την αιτία της αντίστροφης μέτρησης για την «καρατόμησή» του; Ενδέχεται αλλά μοιάζει περισσότερο με αφορμή, παρά για την αιτία της «αιφνιδιαστικής» κίνησης της Γεννηματά τη δεδομένη στιγμή.

Εδώ και μήνες, η μεν πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ δεν έκρυβε στους συνομιλητές της την δυσφορία της για πτυχές της «γραμμής» εκπροσώπησης που εξέφραζε εντός βουλής ο πρώην υπουργός και ο δε Ανδρέας Λοβέρδος προχωρούσε σταθερά στην ανάδειξη του πλαισίου, που κατά την άποψή του έπρεπε να ακολουθεί κάθε φορά το κόμμα του για την εμπέδωση μιας ρεαλιστικής αλλά και μαχητικής αντιπολιτευτικής τακτικής. Μάλιστα οι ίδιοι άνθρωποι, που υποστηρίζουν ότι ο έμπειρος πολιτικός θα κρατήσει χαμηλούς τόνους αντί να συγκρουστεί μετωπικά με την ηγεσία του κόμματος στην παρούσα φάση, επισημαίνουν το «ύφος» και την προσεκτική διατύπωση της απάντησης του κ. Λοβέρδου στην ανακοίνωση της αρχηγού του ΚΙΝΑΛ. «Η αντικατάστασή μου ως Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου του Κινήματος Αλλαγής υπήρξε επιλογή και απόφαση της Προέδρου κ. Φ. Γεννηματά, την οποία και ευχαριστώ για τη δυνατότητα που μου παρείχε να εκπροσωπώ στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής επί πεντέμισι έτη», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Λοβέρδος ο οποίος έχει προαναγγείλει ότι θα διεκδικήσει την ηγεσία του ΚΙΝΑΛ στις εσωκομματικές εκλογές που εκτός απροόπτου ή άλλου σχεδιασμού, έχουν προγραμματιστεί να γίνουν τον προσεχή Νοέμβρη.

Για την χθεσινή εξέλιξη -κάποιοι εκτιμούν ότι «εξυπηρετεί» και τους δύο– ο Ανδρέας Λοβέρδος ενημερώθηκε αρμοδίως, από την κυρία Γεννηματά η οποία τον κάλεσε στο γραφείο της λίγες ώρες πριν. Ακολούθησε μια γρήγορη συζήτηση. Λίγες λέξεις και καμία «εικόνα» αιφνιδιασμού. Η αρχηγός του ΚΙΝΑΛ ανακοίνωσε την απόφασή της και ο κ. Λοβέρδος της απάντησε «μάλιστα πρόεδρε αν νομίζεις ότι θα κάνει καλό στο κόμμα».

loverdos_fofi

«Μυρίζει» μορατόριουμ μεταξύ των δύο; Η πρώτη αντίδραση δείχνει καταρχάς ότι ο Ανδρέας Λοβέρδος δεν θέλει να αντιδράσει σε πρώτο χρόνο. Ωστόσο έχει ξεκαθαρίσει ότι είναι αντίθετος σε κάθε προοπτική διαλόγου με τον ΣΥΡΙΖΑ, ότι στηρίζει την πολιτική των μεταρρυθμίσεων, την οποία και «υπενθύμισε» πρόσφατα με αφορμή την παρουσίαση του βιβλίου του από τον Ευάγγελο Βενιζέλο και τον πρώην πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά. Θα έχει επίσης την ευκαιρία να τοποθετείται εφ΄ όλης της ύλης ως μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του κόμματος, όπου και θα παρουσιάζει εφεξής τις προτάσεις του.

Στο έντονο εν τω μεταξύ παρασκήνιο που τροφοδοτούν και τα στοιχεία στασιμότητας του ΚΙΝΑΛ στα τελευταία γκάλοπ εντάσσονται πληροφορίες που υπογραμμίζουν την «διαρκή» ανταλλαγή απόψεων μεταξύ κορυφαίων στελεχών για την προοπτική του κόμματος και τα αναγκαία βήματα μπροστά στις νέες προκλήσεις που η πανδημία επιβάλλει. Ο Νίκος Ανδρουλάκης για παράδειγμα, που θεωρείται βέβαιο ότι θα διεκδικήσει εκ νέου την ηγεσία του ΚΙΝΑΛ, στις εσωκομματικές εκλογές, όποτε κι αν γίνουν, προτιμά κινήσεις για τις οποίες δεν μπορεί να κατηγορηθεί ότι πυροδοτούν εσωκομματική εσωστρέφεια. Διατηρεί ανοιχτές γέφυρες με στελέχη ανά την Ελλάδα (όπως και ο Ανδρέας Λοβέρδος), ενώ κάνει συχνά δημόσιες παρεμβάσεις με φόντο τα καθήκοντά του στην ευρωβουλή. Στα ονόματα που ακούγονται ότι μπορεί να διεκδικήσουν την ηγεσία υπό συνθήκες είναι του Παύλου Γερουλάνου, του Μιχάλη Κατρίνη (που μόλις ανέλαβε καθήκοντα κοινοβουλευτικού εκπροσώπου…) κα. Κρίσιμο ρόλο στο παζλ διαθέτει ο Γιώργος Παπανδρέου και οι «παπανδρεϊκοί» για το ποιον ή ποια θα στηρίξουν στην κούρσα- στα τελευταία σενάρια καταγράφεται ως πιθανή η υποψηφιότητα του Χάρη Καστανίδη.

Click to comment

Απάντηση

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κασσελάκης για έκθεση Στέιτ Ντιπάρτμεντ | Χρέος μας να ανακόψουμε τον θεσμικό κατήφορο

Σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση εξαπολύει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης, με αφορμή την έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για τα ανθρώπινα δικαιώματα στη χώρα μας, η οποία είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας.

Ο κ. Κασσελάκης, σε ανάρτησή του στο twitter, σημειώνει πως «δύο μήνες μετά το ψήφισμα – κόλαφο του Ευρωκοινοβουλίου για το κράτος δικαίου στην Ελλάδα, έρχεται τώρα η έκθεση – κόλαφος του State Department για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Ελλάδα».

 

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης | Η ΝΔ αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα

Τα τμήματα του Ε65 Λαμία -Ξυνιάδα και Τρίκαλα -Καλαμπάκα που θα ενωθούν με το «τυφλό»κομμάτι του αυτοκινητόδρομου (Ξυνιάδα -Τρίκαλα) παραδόθηκαν το πρωί της Τρίτης από την ΤΕΡΝΑ σε εκδήλωση παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη, με τον πρωθυπουργό να τονίζει ότι η Νέα Δημοκρατία είναι η παράταξη που έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη, αυτή που κράτησε την Ελλάδα στην Ευρώπη και αυτή που αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα.

Δείτε την εκδήλωση

Eκδήλωση για την παράδοση του τμήματος Λαμία - Καλαμπάκα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65

«Είναι μια σπουδαία ημέρα για την Κεντρική Ελλάδα, την Μακεδονία. Γνωρίζω ότι ειδικά για την δυτική Θεσσαλία πόσο σημαντικός είναι ο δρόμος αυτός και πώς αποτελούσε όνειρο πολλών δεκαετιών. 2,5 ώρες για να πάει από την Αθήνα στην Καρδίτσα, 3 ώρες για τα Τρίκαλα, προσβασισμότητα για ένα τόσο όμορφο και δοκιμασμένο κομμάτι της πατρίδας μας. Ένας δρόμος τεράστιας αναπτυξιακής σημασίας» είπε ο κ. Μητσοτάκης ξεκινώντας τον χαιρετισμό του.

«Ένα έργο που πέρασε από 40 κύματα, δοκιμάστηκε στην κρίση, έφτασε στο σημείο να είναι κολοβό με το βόρειο τμήμα να είναι σε χρηματοδοτικό κενό. Αν δεν ήταν η επιμονή της κυβέρνησης και η πολύ σκληρή διαπραγμάτευση με την Ευρωπαική Επιτροπή δεν θα το είχαμε ολοκληρώσει για να παραδοθεί εκτιμούμε σε 2 χρόνια» συμπλήρωσε ο πρωθυπουργός.

«Ξέρουμε καλά οτι κάθε φορά που παραδίδεται ένας αυτοκινητόδρομος μειώνεται ο αριθμός των ατυχημάτων με στόχο να έχουν μειωθεί στο μισό τα δυστυχήματα έως το 2030», συνέχισε ο κ. Μητσοτάκης τονίζοντςα ότι «το έργο αυτό και άλλα πολλά δεν θα είχαν υλοποιηθεί χωρίς τη στήριξη της ΕΕ».

«Η Νέα Δημοκρατία είναι η παράταξη που έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη, την κράτησε στην Ευρώπη και αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα μεταφράζοντας τη χρηματοδότηση σε απτά έργα. Εδώ βλέπετε τη συμβολή του ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης» υπογράμμισε ο πρωθυπουργός.

Όπως υπενθύμισε, «το 2019 είχαμε δεσμευθεί να κάνουμε την Ελλάδα απέραντο εργοτάξιο και τώρα τα έργα υλοποιούνται προς όφελος των τοπικών κοινωνιών. Αλλά ο σχεδιασμός των μεγάλων έργων είναι μια συνεχής διαδικασία. Κλείνουμε τις εκκρεμότητες των παρελθόντων ετών με τους αυτοκινητοδρόμους. Ταυτόχρονα δρομολογούνται και άλλα έργα περιφερειακής σημασίας».

Κλείνοντας ο πρωθυπουργός ευχαρίστησε όλους και όλες που έβαλαν το λιθαράκι και φυσικά την κατασκευάστρια εταιρεία που παραδίδει το νότιο τμήμα πριν τη συμβατική ημερομηνία παράδοσης. Το έργο αυτό δεν εχει να ζηλέψει τίποτα από αντίστοιχα έργα του εξωτερικού και οι κατασκευαστικές εταιρείες είναι συμμέτοχες σε μια προσπάθεια βιώσιμης ανάπτυξης.

Σταϊκούρας

Για αυτοκινητόδρομο που αποτελεί τη ραχοκοκαλία της συγκοινωνιακής υποδομής της Κεντρικής Ελλάδας έκανε λόγο ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας. Όπως είπε «το νότιο τμήμα που παραδίδεται ξεκινά από τον ΠΑΘΕ, διασχίζει τον νομό Φθιώτιδας και καταλήγει στην Ξυνιάδα. Το δεύτερο τμήμα, το βόρειο, συνδέει τα Τρίκαλα με την Εγνατία Οδό με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και σήμερα παραδίδονται τα πρώτα 25χλμ.». Το έργο είναι εξαιρετικά σημαντικό, συνέχισε ο κ. Σταϊκούρας «γιατί επιτυγχάνονται ταχύτερες και οικονομικότερες μετακινήσεις, ενισχύεται η ασφάλεια των οδικών μετακινήσεων και μεταφορών, προωθείται η περιφερειακή ανάπτυξη και ο τουρισμός συμβάλλοντας στην μείωση της ανεργίας, διευκολύνεται η πρόσβαση στο εξωτερικό καθώς μέσω της Εγνατίας συνδέεται με το εξωτερικό». 

Ο κ. Σταϊκούρας ευχαρίστησε τις προηγούμενες κυβερνήσεις που συνέβαλαν για την υλοποίηση του έργου, τους πρώην υπουργούς Σουφλία, Σπίρτζη, Καραμανλή καθώς και την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που «τήρησε τα χρονοδιαγράμματα και υλοποίησε ένα ακόμη έργο ευρωπαϊκών δεδομένων» ενώ τόνισε την «προσωπική συμβολή του Μητσοτάκη στην άντληση επιπλέον πόρων από το Ταμείο Ανάκαμψης που ήταν κομβική».Πρόεδρος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Ο πρόεδρος διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γιώργος Περιστέρης εξηγώντας τόνισε ότι ο αυτοκινητόδρομος κεντρικής Ελλάδος είναι ο πιο οικονομικός και σύντομος τρόπος για να μετακινηθεί από την κεντρική Ελλάδα προς την Αθήνα.  Παράλληλα ευχαρίστησε τον Κυριάκο Μητσοτάκη «όταν αντιλήφθηκε την παρέλκυση του έργου γιατί χωρίς αυτή θα συνεχιζόταν ακόμα η ανταλλαγή εγγράφων» ενώ τόνισε ότι «εμείς θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να επιταχύνουμε την παράδοση του βόρειου τμήματος παρακάμπτοντας συμβατικά μας δικαιώματα».

«Το εργό αυτό πιστώνεται στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ο Ε65 είναι θρυαλλίδα ανάπτυξης για την περιοχή» σημείωσε ο υφυπουργός Μεταφορών Νίκος Ταχιάος στον χαιρετισμό του. «Το επόμενο βήμα μετά τα εγκαίνια είναι η ανακοίνωση του προγράμματος Θεσσαλία από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.

Το έργο

Πρόκειται για τα 136 χιλιόμετρα από τα συνολικά 182 χιλιόμετρα της παραχώρησης του Άξονα Κεντρικής Ελλάδος, με την παράδοση των οποίων ο Ε65 γίνεται ένας σύγχρονος και ασφαλής αυτοκινητόδρομος από την Λαμία έως και την Καλαμπάκα, καλύπτοντας σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς της χώρας όπως τα Μετέωρα, η λίμνη Πλαστήρα, το Καρπενήσι και τα Τρίκαλα. Επιπλέον με τον Ε65 θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την κεντρική Ευρώπη με το λιμάνι του Βόλου, διευκολύνοντας έτσι τις διεθνείς επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές.

Το έργο ολοκληρώθηκε μετά πολλών εμποδίων καθώς το νότιο τμήμα του Άξονα Κεντρικής Ελλάδας βρέθηκε αντιμέτωπο με τις πλημμύρες του Ιανού και του Daniel αλλά και με την αλλαγή της χάραξης λίγο χιλιόμετρα πριν τη σήραγγα της Όθρυος λόγω κατασκευαστικών αστοχιών σε σιδηροδρομική σήραγγα της ΕΡΓΟΣΕ. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η παράδοσή του να καθυστερήσει κατά περίπου 2,5 χρόνια.

Με τον νέο αυτοκινητόδρομο το ταξίδι από το λιμάνι του Πειραιά προς τα Βαλκάνια, θα μειωθεί κατά δυο ώρες ενώ αντίστοιχα το ταξίδι από τη Λαμία έως και την Εγνατία θα έχει διάρκεια 1 ώρα και 45 λεπτά. Ο οδικός άξονας περιορίζει την απόσταση και για άλλους προορισμούς, καθώς για το Αθήνα -Γρεβενά και Αθήνα -Μέτσοβο, το ταξίδι θα μειωθεί σε περίπου 4 ώρες ενώ η μετάβαση στην Καστοριά και στην Κοζάνη θα έχει διάρκεια 4,5 ωρών. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας παραχώρησης και λειτουργίας της Κεντρικής Οδού κ. Ροδιανό Αντωνακόπουλο η απόσταση Αθήνα-Γιάννενα με το νέο αυτοκινητόδρομο θα χρειάζεται τον ίδιο χρόνο που απαιτείται για το ταξίδι μέσω της Ιόνιας Οδού δηλαδή μέσω του Ρίου-Αντίρριου. Σε ό,τι αφορά το κόστος των διοδίων από Λαμία έως Καλαμπάκα θα ανέρχεται σε 8,2 ευρώ.

Απομένει το βόρειο τμήμα του έργου μήκους 70,5 χλμ από το οποίο τα 25 χιλιόμετρα παραδίδονται σήμερα μαζί με το κομμάτι από τον κόμβο Καρπενησίου έως τον κόμβο Ξυνιάδας συνολικού μήκους 18 χλμ. Το βόρειο τμήμα του Ε65 προβλέπεται να παραδοθεί το 2026, αργότερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα λόγω καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις του έργου.

Νέοι σταθμοί διοδίων

Με την παράδοση σε κυκλοφορία των 42,5 χλμ στους σταθμούς διοδίων θα προστεθεί μόνο ο μετωπικός Λιανοκλαδίου (λειτουργούν ήδη οι μετωπικοί σταθμοί Σοφάδων και Τρικάλων) και με την λειτουργία και του βόρειου τμήματος θα συμπεριληφθεί και ο σταθμός της Οξύνεια στην περιοχή των Γρεβενών.

Σύμφωνα με την εταιρεία λειτουργίας με την ολοκλήρωση του έργου, το οποίο θα κοστίσει συνολικά 1,39 δισεκατομμύρια η μέση ημερήσια κυκλοφορία υπολογίζεται μεταξύ 9.000 έως 10.000.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αντίστοιχη κυκλοφορία για το κομμάτι Λαμία Ξυνιάδα που είναι και το πρώτο κομμάτι του οδικού άξονα που παραδόθηκε στην κυκλοφορία ανέρχεται σε 5000 ημερησίως.

Παράλληλα κατασκευάζονται από την Τέρνα τα τελευταία 46 km του αυτοκινητόδρομου που θα ξεκινούν από τον ανισόπεδο κόμβο Καλαμπάκας και θα φτάνουν στην Εγνατία οδό δυτικά των Γρεβενών.

Για την κατασκευή τους λειτουργούν δύο κεντρικές και δύο υποστηρικτικές εγκαταστάσεις με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά. Από το τμήμα του Ε65 που παραδίδεται σήμερα υπολογίζεται να απελευθερωθούν 200 άτομα προσωπικό, τα οποία θα διοχετευτούν στην κατασκευή του βόρειου άξονα του αυτοκινητοδρόμου και σε άλλα έργα.

Σήραγγα Όθρυος

Στον Ε65 περιλαμβάνεται και η δίδυμη σήραγγα μήκους 3 km της Όθρυος πλάτους 11 μέτρων και τυπικής διατομής ανά κλάδο πλάτους 3,75 μέτρων. Πρόκειται για σήραγγα που διαπερνά τον ορεινό όγκο της Όθρυος μέσα από περιοχές με έντονη υδροφορία. Η σήραγγα είναι εξοπλισμένη με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και διαχείρισης κυκλοφορίας.

Όλα τα συστήματα μέσω δικτύου οπτικών ινών έχουν ενοποιηθεί και απεικονίζονται στο κεντρικό σύστημα ελέγχου του αυτοκινητόδρομου που βρίσκεται στους Σοβάδες. Σε περίπτωση που για τον οποιοδήποτε λόγο χαθεί η επικοινωνία της σήραγγας με το κέντρο διοίκησης υπάρχει δυνατότητα παρακολούθησης και ελέγχου της από το τοπικό κέντρο που βρίσκεται στην είσοδο της σήραγγας Τ2. Η σήραγγα διαθέτει σύστημα πυρόσβεσης, συστήματα αερισμού και εκ-καπνισμού, συστήματα καμερών εφοδιασμένα με αυτόματο σύστημα ανίχνευσης συμβάντων, συστήματα φωτισμού και σύστημα RDS για την αδιάλειπτη εκπομπή ραδιοφωνικών σταθμών. Η σήραγγα έχει αδειοδοτηθεί προς χρήση από την διοικητική αρχή σηράγγων.

Πηγή: protothema.gr

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κ. Μητσοτάκης από τη Λαχαναγορά του Ρέντη: Συνεχής η μάχη για την καταπολέμηση της ακρίβειας

Περιοδεία σε όλες τις περιφέρειες της χώρας θα πραγματοποιήσει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης το αμέσως προσεχές διάστημα, εν όψει των ευρωεκλογών. Θα εστιάσει στην καθημερινότητα των πολιτών και στη μάχη για την ακρίβεια που δίνει σε πολλά επίπεδα η κυβέρνηση τόσο με την εντατικοποίηση των ελέγχων, τα πρόστιμα, όσο με τα μέτρα που έχουν ληφθεί για την συγκράτηση των τιμών με τη βοήθεια των καλαθιών. To πρωϊ επισκέφθηκε την Λαχαναγορά του Ρέντη στην καρδιά της εφοδιαστικής αλυσίδας της χώρας.

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ενημερώθηκε για την επάρκεια στα προϊόντα και για τις τιμές στα οπωροκηπευτικά, εκπέμποντας το μήνυμα ό,τι ο αγώνας κατά της ακρίβειας είναι συνεχής. Έχουμε ενθαρρυντικά σημάδια ότι ο πληθωρισμός αποκλιμακώνεται, τόνισε o Κυριάκος Μητσοτάκης. Να προσφέρουμε προϊόντα σε τιμές αντίστοιχες ή και χαμηλότερες από τις περσινές, επισήμανε χαρακτηριστικά.

Υπενθυμίζεται ότι βρίσκεται σε ισχύ ήδη το «καλάθι της Σαρακοστής», ενώ το «καλάθι του Πάσχα» αποτελεί επέκταση του «καλαθιού του νοικοκυριού», καθώς προστίθενται τέσσερις νέες κατηγορίες τροφίμων, ώστε να αποτελέσει μια επιπλέον διέξοδο για τους καταναλωτές ενόψει της εορταστικής περιόδου.

Πηγή: businessnews.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en