Quantcast
Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Περιφέρεια Α.Μ.-Θ. επενδύει 2,1 εκ. ευρώ στην τουριστική προβολή

Ο περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος υπέγραψε την σύμβαση για ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και φιλόδοξα έργα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης.

Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εστάλει στα ΜΜΕ, πρόκειται για το έργο: «Ενέργειες προώθησης τουριστικού προϊόντος Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης», με προϋπολογισμό 2,1 εκατομμύρια ευρώ (€), το οποίο χρηματοδοτείται από το Ε.Σ.Π.Α.

Το έργο σχεδιάστηκε σε έξι άξονες, είδη τουρισμού, τα οποία η διοίκηση της Περιφέρειας επιδιώκει να αναδείξει: τον φυσιολατρικό τουρισμό, τον παραθαλάσσιο τουρισμό, τον πολιτιστικό τουρισμό, τον θρησκευτικό τουρισμό, τον γαστρονομικό και οινικό τουρισμό, τον τουρισμό πόλεων. Στην βάση των έξι αυτών ειδών τουρισμού, θα υλοποιηθούν σύγχρονες δράσεις προβολής και δικτύωσης, οι οποίες σχεδιάστηκαν μετά από διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς.

Αναλυτικά το έργο περιλαμβάνει:

-Την τουριστική φωτογράφηση του συνόλου της περιοχής.

-Την παραγωγή γενικών και θεματικών video προώθησης, καθώς και τηλεοπτικών σποτ.

-Την επιλογή και προμήθεια διαφημιστικών και προωθητικών δώρων που απευθύνονται σε επαγγελματίες του τουρισμού και σε επίσημους προσκεκλημένους.

-Την κατασκευή και εγκατάσταση προωθητικών τουριστικών panel σε επιλεγμένα αεροδρόμια της χώρας.

-Την δημιουργία πολυτελούς αναμνηστικού λευκώματος.

-Τουριστικές καταχωρήσεις σε έντυπα Μέσα Ενημέρωσης (offline διαφήμιση).

-Ηλεκτρονική καμπάνια στο διαδίκτυο (internet), στα κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), καθώς και σε εξειδικευμένους τουριστικούς διαδικτυακούς τόπους (online διαφήμιση).

-Ειδικές δράσεις προβολής εντός και εκτός Ελλάδας.

-Τον σχεδιασμό και την παραγωγή έντυπου πολυσέλιδου οδηγού, που θα απευθύνεται σε επαγγελματίες του τουρισμού.

-Την συμμετοχή σε B2B Workshops και σε εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

-Την οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης και φιλοξενίας (fam & press trips) με αποδέκτες επαγγελματίες του τουρισμού και διαμορφωτές κοινής γνώμης.

-Την κατασκευή ψηφιακών εφαρμογών για διάφορες πλατφόρμες (π.χ. internet, εφαρμογές για κινητές συσκευές, virtual tours κ.λπ.).

-Την παραγωγή γενικού εντύπου τουριστικής προβολής μαζικής διανομής.

Την διενέργεια ερευνών με στόχο την αξιοποίηση των τουριστικών δεδομένων της περιοχής.

Οι στόχοι που έθεσε η διοίκηση της Περιφέρειας στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση των συγκεκριμένων δράσεων είναι οι ακόλουθοι:

-Η προώθηση της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης ως ενιαίου και αναγνωρίσιμου προορισμού τεσσάρων εποχών.

-Η επέκταση της τουριστικής περιόδου.

-Η αύξηση του αριθμού και της ποιότητας των επισκεπτών.

-Η διείσδυση τόσο στις ώριμες, όσο και στις νέες και ανερχόμενες τουριστικές αγορές.

Με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης του έργου, ο περιφερειάρχης συμμετείχε σε σύσκεψη με τον εντεταλμένο περιφερειακό σύμβουλο τουρισμού, Θανάση Τσώνη και τον υπεύθυνο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, Γιώργο Σγούρο.

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έξοδος της Ελλάδας στις αγορές | Άνοιξε το βιβλίο προσφορών για το 30ετές ομόλογο

Άνοιξε το βιβλίο προσφορών για την έκδοση του νέου 30ετούς ομολόγου, λήξης 15 Ιουνίου 2054, με το αρχικό επιτόκιο να διαμορφώνεται περί του 4,3%.

Υπενθυμίζεται ότι την τελευταία φορά που το Ελληνικό Δημόσιο είχε δανειστεί μέσω 30ετούς ομολόγου ήταν το 2021, ενώ η τελευταία έξοδος του Δημοσίου στις αγορές με την έκδοση ομολόγων ήταν τον περασμένο Ιανουάριο όταν είχε αντλήσει 4 δισ. ευρώ, ενώ είχε συγκεντρώσει προσφορές ύψους 35 δισ. ευρώ.

Συνολικά στοχεύει σε δανεισμό 10 δισ. ευρώ για ολόκληρο το έτος. Το μέγεθος της νέας έκδοσης του 30ετούς ομολόγου εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται στα 2 έως 3 δισ. ευρώ.

Η νέα έξοδος του Δημοσίου στις αγορές με μία τόσο μακροχρόνια έκδοση διευκολύνεται μετά την πρόσφατη αναβάθμιση των προοπτικών της ελληνικής οικονομίας στην κατηγορία «θετικές» από τον οίκο αξιολόγησης Standard & Poor’s.

Σημειώνεται ότι όλες οι εταιρείες αξιολόγησης με εξαίρεση τη Moody’s Ratings επανέφεραν την Ελλάδα στη ζώνη επενδυτικής βαθμίδας πέρυσι, μια θέση που χάθηκε το 2010 όταν ξεκίνησε η κρίση χρέους.

Η S&P Global Ratings αύξησε τις προοπτικές της Ελλάδας σε θετικές από σταθερές την Παρασκευή, λόγω των προσδοκιών ότι η συνέχιση της αυστηρής δημοσιονομικής πολιτικής θα μειώσει αναλογικά πολύ περισσότερο το Δημόσιο Χρέος της Ελλάδος, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας θα παραμείνει υψηλότερος από εκείνον των άλλων χωρών της ευρωζώνης.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Ενεργοποιείται από σήμερα η Κάρτα του Αγρότη | Οι παροχές που περιλαμβάνει

Από σήμερα και έως το Σεπτέμβριο θα είναι ενεργοποιημένη η «Κάρτα του Αγρότη» όπως γνωστοποίησε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Θα διατεθεί στους παραγωγούς (γεωργούς και κτηνοτρόφους), δικαιούχους αγροτικών επιδοτήσεων, εφόσον το επιθυμούν, μόνο με την αίτηση του ενδιαφερομένου προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα που τηρεί τον λογαριασμό του.

Επίσης, μέσω της «Κάρτας του Αγρότη» παρέχεται στον δικαιούχο η δυνατότητα να κάνει αγορές από επιχειρήσεις οι οποίες εντάσσονται στις κατηγορίες αυτών που εμπορεύονται προϊόντα τα οποία σχετίζονται με την κάλυψη των γεωργικών αναγκών των παραγωγών (αγροεφόδια αναλώσιμα, όπως σπόροι, φάρμακα, λιπάσματα, ζωοτροφές, κτηνιατρικά φάρμακα, πρόσθετα ζωοτροφών, καύσιμα κίνησης ελκυστήρων, αγροτικό ρεύμα, ανταλλακτικά – συνεργείο αγροτικών μηχανημάτων), αλλά και να εξοφλεί οφειλές του σε πιστοποιημένους φορείς υποβολής Δήλωσης Ενιαίας Ενίσχυσης.

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Καλάθι των Νονών» | Ποια προϊόντα περιλαμβάνει – Οι 12 κατηγορίες

Τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν πιο οικονομικά τις αγορές τους έχουν οι καταναλωτές και καταναλώτριες μέχρι και τις 4 Μαΐου 2024, με το «Καλάθι των Νονών» στα καταστήματα παιχνιδιών.

Το μέτρο εφαρμόζεται για δεύτερη συνεχή χρονιά στην αγορά, προκειμένου να διευκολύνει τις αγορές των καταναλωτών και ιδιαίτερα των νονών προς τα βαφτιστήρια τους κατά την πασχαλινή περίοδο.
Στο μέτρο συμμετέχουν υποχρεωτικά οι επιχειρήσεις που εξειδικεύονται στη διάθεση προς πώληση παιδικών παιχνιδιών, των οποίων ο συνολικός ετήσιος κύκλος εργασιών υπερβαίνει το 1.000.000 ευρώ ετησίως, βάσει των οικονομικών καταστάσεων της αμέσως προηγούμενης διαχειριστικής περιόδου. Προαιρετικά μπορούν επίσης να συμμετάσχουν και όσες μικρότερες επιχειρήσεις το επιθυμούν.

Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν, υποχρεούνται να εντάσσουν ένα τουλάχιστον προϊόν από κάθε κατηγορία προϊόντων που περιλαμβάνεται στο «Καλάθι των νονών», εφόσον διαθέτουν προϊόντα αυτής της κατηγορίας και να το διαθέτουν σε προσιτή τιμή, ιδίως συγκριτικά με τα υπόλοιπα προϊόντα της ίδιας κατηγορίας, ενημερώνοντας τους καταναλωτές ως προς τη σύνθεση του «καλαθιού» που προτείνουν.

Οι 12 κατηγορίες

Το υπουργείο Ανάπτυξης έχει διαμορφώσει συνολικά 12 κατηγορίες προϊόντων.

Συγκεκριμένα:

  • Πασχαλινές λαμπάδες – παιχνίδια
  • Επιτραπέζια / Παζλ
  • Παιχνίδια με κούκλες, κουκλόσπιτα και άλλα αξεσουάρ (παιχνίδια μίμησης)
  • Βρεφικά παιχνίδια
  • Φιγούρες δράσης
  • Παιχνίδια κατασκευών και δημιουργίας (π.χ. παιχνίδια με τουβλάκια)
  • Οχήματα – Τηλεκατευθυνόμενα
  • Ηλεκτρονικά παιχνίδια
  • Αθλητικά παιχνίδια (π.χ. μπάλες, παιδικές μπασκέτες και τέρματα)
  • Λούτρινα
  • Μουσικά παιχνίδια
  • Σοκολατένια αυγά και αντίστοιχα προϊόντα (προαιρετικά)

Πηγή: protothema.gr , naftemporiki.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en