Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η ελληνική «Τerranova» διάδοχος του Twitter;

Το ελληνικό δαιμόνιο “κρύβεται» πίσω από την δημιουργία της νέας μηχανής αναζήτησης Terranova, που θα παρουσιαστεί στο παγκοσμίου φήμης διαδραστικό φεστιβάλ SXSW (South by South West) στο Όστιν του Τέξας που θα γίνει μεταξύ 7 και 11 Μαρτίου 2014.

Εκεί θα κάνει την “επίσημη πρεμιέρα» και η πρωτοποριακή ιδέα του Έλληνα επιστήμονα της πληροφορικής Γιώργου Στόικου.

Η ελληνικής έμπνευσης “κοινωνική» μηχανή αναζήτησης Terranova συνδέει το χρήστη με ανθρώπους, τόπους, εκδηλώσεις και δραστηριότητες.

Τι είναι η Terranova

H πρωτοποριακή ιδέα του Έλληνα επιστήμονα της πληροφορικής Γιώργου Στόικου, επελέγη ανάμεσα σε περισσότερες από 500 άλλες καινοτόμες ιδέες και προϊόντα, για να παρουσιαστεί ως φιναλίστ στην κατηγορία “κοινωνικών» (social) τεχνολογιών του φεστιβάλ.

Η Terranova, όπως υπογραμμίζεται, είναι ένας έξυπνος προσωπικός βοηθός για συσκευές iOS (Apple iPhone και iPad) και Android και σύντομα για το διαδίκτυο, που φιλοδοξεί να γίνει “one-stop-shop» για κάθε δραστηριότητα.

Oι επόμενες εκδόσεις της στοχεύουν στη νέα γενιά προϊόντων τεχνολογίας που φοριούνται (wearable computing), όπως τα γυαλιά της Google και το έξυπνο ρολόι της Samsung Galaxy.

Ως παραδείγματα αναφέρονται: πες ή γράψε στην Terranova τι θέλεις να κάνεις -για παράδειγμα, “βρες μου δραστηριότητες με ζωντανή μουσική», “εντόπισε VIP clubs», “αγόρασε εισιτήρια μπάσκετ», “βρες μου ταξί», “βρες μου προσωπικό γυμναστή»- και η εφαρμογή θα σε φέρει σε επαφή με ανθρώπους, μέρη και δραστηριότητες γύρω σου, σχετικές με την αναζήτησή σου.

Ακόμα, η οριζόντια πλατφόρμα της Terranova δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της εφαρμογής να έρχονται σε επαφή μεταξύ τους για ποικίλες δραστηριότητες, στους τομείς της κοινωνικής δικτύωσης, ψυχαγωγίας και διασκέδασης, αθλητισμού, υγείας και ομορφιάς, εστίασης, εμπορίου, ταξιδιών και μετακινήσεων κ.ά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα έξυπνα τηλέφωνα και οι ταμπλέτες έχουν ήδη πάρει τη θέση των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των laptop, ως η πρωταρχική συσκευή για τις υπολογιστικές, αλλά κυρίως για τις επικοινωνιακές ανάγκες του χρήστη (με βάση έρευνα της Gartner), η Terranova αποτελεί το επόμενο άλμα στις τεχνολογίες κινητής τηλεφωνίας που προσφέρουν έξυπνες κοινωνικές υπηρεσίες, όπως η Siri της Apple και το Google Now.

Η διαφορά είναι ότι ενώ οι δύο τελευταίες συνδέουν τους χρήστες με πληροφορίες που βρίσκονται στο διαδίκτυο, η Terranova συνδέει τους χρήστες μεταξύ τους βασισμένη στις δραστηριότητες του κάθε ατόμου, σε επίπεδο εντοπιότητας και με τρόπο πιο προσωπικό, πιο ολοκληρωμένο και πιο ουσιαστικό.

Η εφαρμογή είναι ήδη διαθέσιμη πιλοτικά στην Ελλάδα στο App Store (Terranova!) της Apple και στο Google Play (AppTerranova) και οδηγίες για τη χρήση της υπάρχουν στην ιστοσελίδα της εταιρίας www.appterranova.com.

ΣΤ

Η σημασία του Φεστιβάλ

Στο ίδιο φεστιβάλ πρωτοπαρουσιάστηκαν το Twitter και το Foursquare , ενώ αρκετές άλλες εταιρείες που έχουν παρουσιαστεί στο φεστιβάλ, όπως η Siri που υπάρχει σε κάθε iPhone, εξαγοράστηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από κολοσσούς του χώρου, όπως η Google και η Apple.

Στο φεστιβάλ θα είναι ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Apple, John Sculley, ενώ μεταξύ των ομιλητών θα είναι, μέσω τηλεδιάσκεψης, και ο Τζούλιαν Ασάνζ, ο ιδρυτής του ιστότοπου WikiLeaks.

Το ετήσιο αυτό Διαδραστικό Φεστιβάλ, το οποίο ξεκίνησε το 1994, ως αποκλειστικά μουσικό γεγονός, έχει καταστεί εδώ και μια δεκαετία το κορυφαίο γεγονός παγκοσμίως.

Ποιος είναι ο Γ. Στόικος

Ο Γ. Στόικος γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1970, σπούδασε φυσικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο και συνέχισε τις μεταπτυχιακές σπουδές του στην πληροφορική στο Πανεπιστήμιο Imperial College του Λονδίνου. Ξεκίνησε την καριέρα του στη SAP, παίρνοντας μέρος σε μεγάλα έργα πληροφορικής για πολυεθνικές εταιρίες, όπως η Colgate-Palmolive και η Beiersdorf (Nivea) και συνέχισε ως ειδικός σύμβουλος για την StatOil, την General Motors και την Deutsche Bank.

Σήμερα ζει στις ΗΠΑ, μεταξύ Νέας Υόρκης και Σαν Φρανσίσκο και φιλοδοξεί να κάνει την Terranova, όπως δήλωσε, το κορυφαίο, παγκοσμίου φήμης ελληνικό “success story» στον τομέα της υψηλής τεχνολογίας.

Click to comment

Απάντηση

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΑΠΘ | Καινοτόμο σύστημα πρόβλεψης της εκλογικής τάσης, που βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Το «Πολιτικό Βαρόμετρο» θα παρουσιαστεί αύριο 1η Μαρτίου, σε συνέντευξη Τύπου στο πλαίσιο του «Συμποσίου Υπολογιστικής Πολιτικής», το οποίο διοργανώνεται διαδικτυακά από το Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης και Ανάλυσης Πληροφοριών του ΑΠΘ.

Δεν χρειάζεται να γνωρίζει κάποιος προσωπικά τον Γ.Δ., 32 ετών, μόνιμο κάτοικο Θεσσαλονίκης, για να γνωρίζει τι σκέφτεται να ψηφίσει στις εθνικές εκλογές του 2023. Αρκεί να παρακολουθεί τον λογαριασμό του στο Twitter, που δίνει επαρκή πληροφορία για τις κομματικές του προτιμήσεις, αφού τα tweets του «μαρτυρούν» προς ποιο κόμμα κλίνει και τι σκοπεύει να ψηφίσει όταν οι κάλπες ανοίξουν. Με περισσότερους από 700.000 χρήστες και χρήστριες -άνω των 13 ετών- στην Ελλάδα στις αρχές του 2022, το Twitter αποτελεί εξαιρετική δεξαμενή άντλησης πληροφορίας για τις προτιμήσεις του εκλογικού σώματος στη χώρα μας.

Ιδίως όταν ένας αλγόριθμος μπορεί να συλλέγει ανώνυμα -και να αναλύει αυτόματα- χιλιάδες «tweets» 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, επτά ώρες εβδομαδιαίως, το Twitter μπορεί να δώσει χρήσιμη «πρώτη ύλη» προς επεξεργασία από πολιτικούς επιστήμονες, αναλυτές, δημοσιογράφους και εκπροσώπους κομμάτων, αλλά και να προσφέρει αντικείμενο συζήτησης ακόμα και σε απλούς πολίτες, που θέλουν να μάθουν περισσότερα για την τρέχουσα πρόθεση ψήφου και τις τάσεις για τις επερχόμενες εκλογές.

Σε μια συζήτηση για κοινωνικά δίκτυα και πολιτική, δεν μπορεί να «μείνει απ’ έξω» η υπολογιστική πολιτική, ένας σχετικά νέος κλάδος, που αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια στη «διασταύρωση» της Πολιτικής Επιστήμης και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Και σε μια συζήτηση για την υπολογιστική πολιτική αυτές τις μέρες, δεν μπορεί να λείπει ίσως μια αναφορά σε ένα σημαντικό νέο εργαλείο της, την πλατφόρμα «Πολιτικό Βαρόμετρο», την οποία ανέπτυξε το Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης και Ανάλυσης Πληροφοριών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Πρόκειται για μια πλατφόρμα, που χρησιμοποιώντας μαθηματικά μοντέλα και τεχνητή νοημοσύνη (συναισθηματική ανάλυση κειμένων) κατατάσσει (ανώνυμα) τα tweets των πολιτών για τα πολιτικά κόμματα σε θετικά, αρνητικά και ουδέτερα και τα αναλύει αυτομάτως, ώστε στη συνέχεια με αυτή την πρώτη ύλη, να μπορεί να επιχειρηθεί πρόβλεψη των εκλογικών αποτελεσμάτων.

Όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής του Εργαστηρίου, καθηγητής Ιωάννης Πήτας, για τον σκοπό αυτό καθημερινά συγκεντρώνονται (ανώνυμα) πάνω από 2000 tweets, τα οποία αναφέρονται σε πολιτικά κόμματα του ελληνικού κοινοβουλίου. «Αντίστοιχα συστήματα χρησιμοποιήθηκαν κυρίως μετά τις εκλογές του 2016 στις ΗΠΑ, αλλά από όσο γνωρίζω εγώ, το δικό μας στο ΑΠΘ είναι το μοναδικό που παρέχει πληροφορίες προς επιστημονική ανάλυση 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, επτά ώρες την εβδομάδα και μάλιστα δωρεάν. Είναι ένα εργαλείο, που -λόγω της αδιάλειπτης συλλογής των tweets- μπορεί να δείξει την άμεση απόκριση του κοινού σε ένα πολιτικό ερέθισμα και πολιτικό γεγονός», λέει και προσθέτει ότι, βάσει των μέχρι στιγμής αναλύσεων στο διάστημα από την έναρξη της λειτουργίας της πλατφόρμας τον Μάιο του 2022 και μέχρι σήμερα, «δεν υπάρχει σοβαρή απόκλιση, σε σύγκριση με τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων». Η συναισθηματική ανάλυση των tweets, εξηγεί ο κ.Πήτας, γίνεται με μεθόδους τεχνητής νοημοσύνης, ενώ η πρόσβαση στα αποτελέσματα των αναλύσεων είναι ανοιχτή σε όλους.

Βots και trolls

Πάντως, την ίδια ώρα που χιλιάδες άνθρωποι στην Ελλάδα «τουϊτάρουν» …εντίμως σχετικά με τις πολιτικές και κομματικές τους επιλογές, τα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιούνται συχνότατα ως μέσο για «εκλεπτυσμένες» και ενίοτε δύσκολο να τις αντιληφθεί κάποιος, καμπάνιες πολιτικής προπαγάνδας, από ανθρώπους που -υποδυόμενοι κανονικούς χρήστες- κινητοποιούν ορδές bots και trolls, ασκώντας έτσι πολιτική επιρροή. Πώς προσεγγίζεται το ενδεχόμενο κάποια από τα tweets που συγκεντρώνουν οι αλγόριθμοι προς αξιολόγηση να προέρχονται στην πραγματικότητα από trolls, αλλοιώνοντας την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων; «Δυστυχώς αυτό είναι ένα από τα τρωτά σημεία του συστήματος. Δεν μπορούμε να αποφύγουμε τέτοιους λογαριασμούς, αν και προς το παρόν δεν μας έχουν δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα ως προς τα αποτελέσματα» λέει ο κ.Πήτας και συμπληρώνει ότι ένα άλλο ζήτημα είναι ότι η πλατφόρμα «δεν πιάνει» την τάση για τα πολύ μικρά κόμματα, καθώς για αυτά δεν υπάρχει επαρκής αριθμός tweets για την αξιόπιστη στοιχειοθέτηση μιας τάσης.

Το «Πολιτικό Βαρόμετρο» θα παρουσιαστεί αύριο 1η Μαρτίου, σε συνέντευξη Τύπου στο πλαίσιο του «Συμποσίου Υπολογιστικής Πολιτικής», το οποίο διοργανώνεται διαδικτυακά από το Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης και Ανάλυσης Πληροφοριών του ΑΠΘ. Το Συμπόσιο, που περιλαμβάνει 11 διαλέξεις από επιστήμονες και εξειδικευμένους νέους ερευνητές, είναι η τρίτη έκδοση της σειράς «AI Mellontology Symposium» και διοργανώνεται στο πλαίσιο του έργου «Horizon2020 AI4media», υπό την αιγίδα της Διεθνούς Ακαδημίας Διδακτορικών Σπουδών στην Τεχνητή Νοημοσύνη (International AI Doctoral Academy, AIDA) και του ερευνητικού δικτύου COST LITHME.

 

Πηγή: newsbomb.gr

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Google | Aπό την εικόνα στο βίντεο – Πώς η τεχνητή νοημοσύνη οπτικοποιεί τις αναζητήσεις

Με τη νέα γενιά τεχνολογίας που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), η αναζήτηση των πληροφοριών οπτικοποιείται και γίνεται ακόμη πιο απλή, όπως ανακοίνωσε η Google με την ευκαιρία των νέων λειτουργιών ΑΙ που προστέθηκαν στα Google Search, Google Maps και Google Translate.

Από τις πρώτες μέρες το Google Search, όπως αναφέρει η Elizabeth Reid, Vice President & GM Search, η τεχνητή νοημοσύνη βοήθησε στην κατανόηση της γλώσσας, καθιστώντας τα αποτελέσματα πιο χρήσιμα. Με την πάροδο του χρόνου, έχει ενισχυθεί η επένδυση της εταιρίας στην τεχνητή νοημοσύνη και πλέον μπορούμε να κατανοήσουμε τις πληροφορίες στις πολλές διαφορετικές μορφές της – από την κατανόηση της γλώσσας, μέχρι την κατανόηση της εικόνας, του βίντεο – ακόμη και την κατανόηση του πραγματικού κόσμου.

Αν μπορείς να το δεις, μπορείς και να το ψάξεις

Οι κάμερες έχουν μετατραπεί σε ένα ισχυρό εργαλείο που βοηθά την εξερεύνηση και την κατανόηση του κόσμου γύρω μας. Στην πραγματικότητα, το Google Lens χρησιμοποιείται πλέον περισσότερες από 10 δισεκατομμύρια φορές το μήνα, καθώς οι άνθρωποι αναζητούν αυτό που βλέπουν, χρησιμοποιώντας την κάμερα ή τις φωτογραφίες τους. «Με το Lens, θέλουμε να σας συνδέσουμε με τις πληροφορίες όλου του κόσμου, χρησιμοποιώντας μόνο μια εικόνα τη φορά. Ήδη, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Lens για να πραγματοποιήσετε αναζήτηση από την κάμερα ή τις φωτογραφίες σας, απευθείας από την επιλογή αναζήτησης. Ολοένα, προχωράμε σε μια σημαντική ενημέρωση για να σας βοηθήσουμε να αναζητήσετε και ό,τι υπάρχει στην οθόνη του κινητού σας», αναφέρει η Elizabeth Reid.

Όπως επισημαίνεται στους επόμενους μήνες θα υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του Lens για να πραγματοποιήσει «αναζήτηση οθόνης» στο Android. Με αυτήν την τεχνολογία, οι πολίτες θα μπορούν να αναζητήσουν όποια εικόνα ή όποιο βίντεο βλέπουν στις ιστοσελίδες και στις εφαρμογές που γνωρίζουν, όπως στις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων και βίντεο – χωρίς να χρειάζεται να βγουν από το περιβάλλον της εφαρμογής και να διακόψουν την εμπειρία τους.

Ένα παράδειγμα:

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι ένας φίλος σας, σας στέλνει ένα μήνυμα που περιέχει ένα βίντεο το οποίο τον δείχνει να εξερευνά το Παρίσι. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με ένα μνημείο που εντοπίζετε στο παρασκήνιο, μπορείτε απλώς να πατήσετε παρατεταμένα το κουμπί λειτουργίας ή το κουμπί της αρχικής οθόνης στο Android κινητό σας (το οποίο με τον τρόπο αυτό ενεργοποιεί το Google Assistant) και, στη συνέχεια, να πατήσετε στην «οθόνη αναζήτησης». Έτσι, το Lens αναγνωρίζει το μνημείο ως Palais du Luxembourg – και μπορείτε να κλικάρετε για να μάθετε περισσότερα. Ή ίσως παρατηρήσετε μια ενδιαφέρουσα καρέκλα στο βίντεο του φίλου σας και θέλετε να βρείτε πού μπορείτε να την αγοράσετε ή να εντοπίσετε άλλες καρέκλες που μοιάζουν με αυτήν. Απλώς, πατήστε παρατεταμένα το κουμπί λειτουργίας ή το κουμπί της αρχικής οθόνης στο κινητό σας (το οποίο ενεργοποιεί το Google Assistant) και, στη συνέχεια, πατήστε στην «οθόνη αναζήτησης» για να δείτε τις διαθέσιμες επιλογές.

Τρόποι αναζήτησης:

Με τη λειτουργία πολλαπλής αναζήτησης μπορούν οι χρήστες να πραγματοποιήσουν αναζήτηση με μια εικόνα και ένα κείμενο ταυτόχρονα – ανοίγοντας έτσι νέους τρόπους έκφρασης. Σήμερα, η πολλαπλή αναζήτηση είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε κινητά, σε όλες τις γλώσσες και σε όλες τις χώρες όπου το Lens είναι διαθέσιμο. Πρόσφατα εξελίχθηκε ακόμη περισσότερο η λειτουργία πολλαπλής αναζήτησης, προσθέτοντας τη δυνατότητα τοπικής αναζήτησης. Οι χρήστες μπορούν να τραβήξουν μια φωτογραφία και να προσθέσουν στην αναζήτησή τους τις λέξεις «κοντά μου» για να βρουν αυτό που χρειάζονται. Αυτή τη στιγμή η συγκεκριμένη λειτουργία είναι διαθέσιμη στα αγγλικά, στις ΗΠΑ, ενώ τους επόμενους μήνες θα επεκταθεί παγκοσμίως. Επίσης, μερικές φορές, οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιούν ήδη μια αναζήτηση και να βρουν κάτι που θα τραβήξει το βλέμμα τους. Τους επόμενους μήνες θα μπορούν να χρησιμοποιούν τη λειτουργία πολλαπλής αναζήτησης παγκοσμίως, για οποιαδήποτε εικόνα βλέπουν στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης του κινητού τους.

Πλέον, όπως αναφέρει η Google, δημιουργούνται εμπειρίες αναζήτησης που είναι πιο απλές και πιο οπτικοποιημένες από ποτέ. Στο μέλλον, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης AI, οι δυνατότητες θα είναι άπειρες.

Το Multisearch (πολλαπλή αναζήτηση) κυκλοφορεί παγκοσμίως σε όλες τις γλώσσες. Επιπλέον, προστέθηκε και η δυνατότητα τοπικής αναζήτησης το Maps Immersive View (εμβυθιστική προβολή στο Maps) που έρχεται στη Βενετία, τη Φλωρεντία, το Άμστερνταμ και το Δουβλίνο. Το Search with Live View έρχεται και στη Βαρκελώνη, τη Μαδρίτη και το Δουβλίνο, το Indoor Live View που περιλαμβάνει πλέον 1.000 νέα αεροδρόμια, σταθμούς τρένων και εμπορικά κέντρα καθώς και νέες ή περισσότερες λειτουργίες σχετικά με τα ηλεκτρικά οχήματα στο Maps – πως να βρείτε σταθμούς ταχείας ή κανονικής φόρτισης εντός της διαδρομής σας.

 

Πηγή: real.gr

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Νέα μάχη γιγάντων στις μηχανές αναζήτησης | Η τεχνητή νοημοσύνη τρελαίνει τους κολοσσούς τεχνολογίαςΗ Microsoft πετάει το γάντι στη Google με τη νέα έξυπνη Bing

Η τεχνητή νοημοσύνη τρελαίνει τους κολοσσούς τεχνολογίας.

Νέα μάχη γιγάντων στις μηχανές αναζήτησης: Η Microsoft παρουσίασε μια βελτιωμένη έκδοση της δικής της μηχανής αναζήτησης Bing, η οποία ενσωματώνει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης τύπου ChatGPT. Μάλιστα ανακοίνωσε ότι η Bing θα ενσωματώνει τεχνολογία της OpenAI (το λεγόμενο μοντέλο «Προμηθέας») που είναι ακόμη πιο εξελιγμένη από εκείνη του ChatGPT.

Ο αμερικανικός κολοσσός έχει επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στην επίσης αμερικανική εταιρεία OpenAI, δημιουργό του ChatGPT, και πλέον αρχίζει να αξιοποιεί την έξυπνη τεχνολογία της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, που μπορεί να δίνει έτοιμες απαντήσεις με μορφή κειμένου. Πρόκειται για μια ακόμη σημαντική πρόκληση για τη Google, ηγετική δύναμη εδώ και πολλά χρόνια στις μηχανές αναζήτησης παγκοσμίως, καθώς η εμφάνιση του ChatGPT έχει πλέον πυροδοτήσει ένα νέο ανταγωνισμό «γιγάντων».

Ο επικεφαλής της Microsoft Σάτια Ναντέλα δήλωσε ότι «η κούρσα ξεκινάει σήμερα», καθώς η εταιρεία του διαβλέπει επιτέλους ένα παράθυρο ευκαιρίας να κοντράρει τη Google σε ένα πεδίο όπου οι μηχανές αναζήτησης θα προσφέρουν πια περισσότερα πράγματα από όσα σήμερα κάνουν- πρωτίστως «ανθρώπινες» απαντήσεις στα ερωτήματα των χρηστών. Μετά από χρόνια στη σκιά της Google, τουλάχιστον στις μηχανές αναζήτησης και στα προγράμματα πλοήγησης (browsers), η δημιουργός των Windows ευελπιστεί ότι θα έχει ξανά το πάνω χέρι.

Ο Ναντέλα δήλωσε ότι χάρη στην δημιουργική και διαλογική τεχνητή νοημοσύνη η φύση των online αναζητήσεων -και όχι μόνο- πρόκειται να αλλάξει (όπως έδειξε και η εμπειρία του ChatGPT) και εκτίμησε ότι «αυτή η τεχνολογία θα μεταμορφώσει σχεδόν κάθε κατηγορία λογισμικού που ξέρουμε».

 

 

Τι θα κάνει πλέον η έξυπνη Bing:

Η εξυπνότερη Bing δεν θα δίνει πλέον μόνο παραπομπές σε ιστοσελίδες, αλλά πιο λεπτομερείς και σαφείς απαντήσεις, έχοντας συνθέσει περιεχόμενο από διάφορες διαδικτυακές πηγές. Οι χρήστες θα μπορούν επίσης να συνδιαλέγονται (chat) μαζί της, ώστε να διευκρινίζουν καλύτερα τι θέλουν να μάθουν. Η νέα Bing θα είναι άμεσα διαθέσιμη για επιτραπέζιους υπολογιστές, αλλά με περιορισμένο αριθμό αναζητήσεων για κάθε χρήστη, ενώ στις κινητές συσκευές, όπως τα smartphones, θα αρχίσει να διατίθεται μετά από μερικές εβδομάδες.

Παράλληλα, το Microsoft Teams θα προσφέρει πια τη δυνατότητα ενσωμάτωσης του ChatGPT, ενώ κάτι ανάλογο θα γίνει με το πρόγραμμα πλοήγησης Edge των Windows, αλλά και με τις υπηρεσίες που η Microsoft παρέχει στο cloud καθώς και σε άλλα προϊόντα της, όπως αναφέρει το δημοσίευμα του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, επικαλούμενο το BBC και το Reuters.

Η Google ετοιμάζεται να σηκώσει το γάντι και ήδη ανακοίνωσε το chatbot τεχνητής νοημοσύνης Bard ως απάντηση στο ChatGPT και πλέον στη Bing. Αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του σε μερικές εβδομάδες, αφού ολοκληρωθούν οι δοκιμές του. Παράλληλα η μηχανή αναζήτησής της θα ενσωματώσει και αυτή πιο έξυπνη τεχνολογία. Για τη Google πρόκειται για ζήτημα ζωής ή θανάτου, όσον αφορά το μέλλον της, καθώς η Microsoft δείχνει αποφασισμένη αυτή τη φορά να επικρατήσει εκείνη στο πεδίο της τεχνητής νοημοσύνης.

 

Πηγή: newsbeast.gr

 

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: