ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εμπλέκει και πολιτικούς ο Κάντας στις μίζες -Ονόματα που θα προκαλέσουν πάταγο

Αποκαλύψεις που θα προκαλέσουν πάταγο φέρεται διατεθειμένος να κάνει ο Αντώνης Κάντας στην υπόθεση με τις μίζες των εξοπλιστικών προγραμμάτων. Στην πολύωρη απολογία του την Τετάρτη ενέπλεξε δύο σημαντικά πολιτικά πρόσωπα, από τα οποία το ένα είναι εν ενεργεία…
Ο πρώην διευθυντής Εξοπλισμών “φωτογράφισε» και δεν κατονόμασε τους συγκεκριμένους εμπλεκόμενους στην απολογία του. Σύμφωνα με πληροφορίες του “Βήματος» πρόκειται για σημαντικά πρόσωπα, από τα οποία το ένα μπορεί να προκαλέσει πολιτικό “σεισμό» αν επιβεβαιωθεί ο κατηγορούμενος.
Ενώπιον των ανακριτών Σπύρου Γεωργουλέα και Χριστόφορου Μάρκου ο κ. Κάντας εκτίμησε πως τα συγκεκριμένα πρόσωπα “δεν θα μπορούσαν να αγνοηθούν από τις γερμανικές εταιρείες για να ευοδωθεί η υπογραφή της συγκεκριμένης προμήθειας των 1,9 εκατ. ευρώ που αφορούσε τα πυροβόλα όπλα από τη γερμανική εταιρεία Krauss Maffei». Επιπλέον, κατονόμασε κι άλλα μέλη επιτροπών του υπουργείου Αμυνας που είχαν κρίσιμο ρόλο στις προμήθειες.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως ο κ. Κάντας στην απολογία του περιέγραψε πώς στήθηκε το “δίχτυ» των offshore από τον Ελβετό τραπεζίτη Φάνη Λυγινό και τον Σπύρο Μεταξά για τη διακίνηση των εκατομμυρίων από τις μίζες και διαβεβαίωσε τους ανακριτές πως γνώριζαν ότι τα ποσά διακινούνταν στην Ελβετία μέσω των τραπεζών Dresdner και UΒΡ αποτελούσαν μίζες και προϊόντα εγκλήματος.
Πηγή: arouraios.gr
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Άφιξη πολεμικού πλοίου των ΗΠΑ στο νέο λιμάνι – Παραμένει μέχρι την Κυριακή
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
COSMOTE TELEKOM: Μια νέα εποχή στις τηλεπικοινωνίες με ενωμένες δυνάμεις

Η COSMOTE περνά σε μια νέα ιστορική φάση, ενώνοντας τις δυνάμεις της με την TELEKOM και δημιουργώντας το νέο εμπορικό σήμα COSMOTE TELEKOM, εγκαινιάζοντας έτσι μια φιλόδοξη καινοτόμα εποχή για τις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα.
Η ένωση των δύο brands παρουσιάστηκε επίσημα με νέο λογότυπο και ένα συγκινητικό τηλεοπτικό σποτ που αναδεικνύει την εξέλιξη της COSMOTE και την ενίσχυση των συνδέσεων με τους ανθρώπους και την κοινωνία. Με μήνυμα «Συνδέουμε τον κόσμο σου», η νέα μάρκα φιλοδοξεί να προσφέρει ακόμα πιο δυνατές και αξιόπιστες υπηρεσίες επικοινωνίας, εστιάζοντας στη δύναμη της ενότητας και της καινοτομίας.
Οι στόχοι της νέας εποχής COSMOTE TELEKOM
Όπως επισημάνθηκε στην ανακοίνωση, η COSMOTE, μια από τις ισχυρότερες και δημοφιλέστερες μάρκες στην Ελλάδα, συνεργάζεται πλέον επίσημα με την κορυφαία παγκόσμια εταιρεία TELEKOM για να προσφέρουν:
-
Ακόμη πιο ανταγωνιστικές υπηρεσίες
-
Βελτιώσεις στην καθημερινότητα των πολιτών και των επιχειρήσεων
-
Ενίσχυση της τεχνολογικής υποδομής και της προσβασιμότητας
Το όραμα πίσω από την ένωση
Η νέα εμπορική στρατηγική βασίζεται στην τεχνογνωσία και την καινοτομία της TELEKOM, και στο ήδη υψηλό επίπεδο υπηρεσιών της COSMOTE. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου ΟΤΕ, Κώστα Νεμπή, πρόκειται για μια ένωση που δημιουργεί νέα προστιθέμενη αξία για πελάτες και συνεργάτες, ενώ διαφοροποιεί ακόμη περισσότερο την εταιρεία από τον ανταγωνισμό.
Η στρατηγική επιλογή σηματοδοτεί την ένταξη της Ελλάδας σε ένα ευρύτερο ευρωπαϊκό και διεθνές πλαίσιο ψηφιακής ανάπτυξης, με στόχο όχι μόνο να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της εποχής αλλά και να τις ξεπερνά.
TELEKOM – Ένας παγκόσμιος κολοσσός
Η TELEKOM, με πάνω από 261 εκατομμύρια πελάτες κινητής, 25 εκατομμύρια σταθερές συνδέσεις και παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες, είναι ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς διεθνώς. Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται μέσω του Ομίλου ΟΤΕ από το 2008, με τη συμβολή της COSMOTE να θεωρείται πλέον κομβική για την ισχυροποίηση της TELEKOM στην Ευρώπη.
Το συγκινητικό μήνυμα της καμπάνιας
Μέσα από αυθεντικές ιστορίες και προσωπικές αφηγήσεις, το σποτ της νέας καμπάνιας COSMOTE TELEKOM δείχνει ότι όταν συνδεόμαστε πραγματικά —με την κοινωνία, την τεχνολογία και τους ανθρώπους— μπορούμε να φτάσουμε ψηλότερα, τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο.
Το νέο σύνθημα «Συνδέουμε τον κόσμο σου» συμβολίζει τη μετάβαση στην εποχή των ισχυρότερων συνδέσεων, της πιο ανθρώπινης τεχνολογίας και της αληθινής πρόθεσης να ενώνονται άνθρωποι, ιδέες και δυνατότητες για ένα καλύτερο αύριο.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ο Δήμος Αριστοτέλη «χτίζει γέφυρες» με τη Γεωργία για τον πολιτιστικό τουρισμό

Στρατηγικά βήματα για την ενίσχυση του πολιτιστικού τουρισμού και τη στήριξη των μικρών τοπικών καταλυμάτων πραγματοποιεί ο Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής, με στοχευμένη παρέμβαση στην αναπτυσσόμενη τουριστική αγορά της Γεωργίας.
Στο πλαίσιο του ευρύτερου σχεδιασμού για άνοιγμα προς τις δορυφορικές αγορές της Ρωσίας, η νέα δράση του Δήμου έρχεται να προστεθεί στις επιτυχημένες επαφές με χώρες όπως το Καζακστάν και το Αζερμπαϊτζάν, εστιάζοντας τώρα στη Γεωργία, μια αγορά με αυξανόμενη ζήτηση στον πολιτιστικό και οινικό τουρισμό.
Πολιτιστική γέφυρα Ελλάδας – Γεωργίας
Η προσέγγιση έγινε μέσω προγράμματος επαγγελματικών επαφών D2D που πραγματοποιήθηκε από τις 14 έως τις 18 Απριλίου 2025, στην Τιφλίδα και τη Ρουστάβη. Εκπρόσωπος του Δήμου Αριστοτέλη ήταν η Σύμβουλος Τουριστικού Marketing Μαρία Πάππα, η οποία παρουσίασε ολοκληρωμένο πρόγραμμα πολιτισμού, αναψυχής και γαστρονομίας.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, πραγματοποιήθηκαν εννέα επαγγελματικές συναντήσεις, μέσα από τις οποίες τέθηκαν οι βάσεις για συνεργασίες με τουριστικούς πράκτορες, πολιτιστικούς οργανισμούς και θεσμικούς φορείς.
Πυλώνες συνεργασίας
Η παρουσίαση εστίασε σε δύο βασικές θεματικές ενότητες:
-
“Mount Athos – Caucasus: the wine project”: πρόγραμμα με έμφαση στον θρησκευτικό και οινικό τουρισμό, με κοινή πολιτιστική ταυτότητα.
-
Αναβίωση των «Αριστοτελείων»: ανάδειξη της τοπικής ιστορίας και πολιτιστικής κληρονομιάς.
Αμφότερες οι δράσεις εντάσσονται στους άξονες μιας ευρύτερης πολιτιστικής δικτύωσης μεταξύ του Δήμου Αριστοτέλη και του Δήμου Ρουστάβης.
Συνεργασία με τον οργανισμό MG TRAVEL
Ιδιαίτερη σημασία έχει η συμφωνία με τον τουριστικό οργανισμό MG TRAVEL, ο οποίος διακινεί ετησίως χιλιάδες Γεωργιανούς καλλιτέχνες στην Ευρώπη μέσω φεστιβάλ και εκδηλώσεων. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας:
-
Το 2025 θα διοργανωθούν τρεις πολιτιστικές εκδηλώσεις σε Ιερισσό, Μεγάλη Παναγία και Ουρανούπολη.
-
Την Άνοιξη του 2026, θα πραγματοποιηθεί πολυήμερο πολιτιστικό forum με τίτλο “Mount Athos – Caucasus: the wine project”
Ενίσχυση μικρών καταλυμάτων και επαγγελματικών καταλόγων
Παράλληλα, στοχευμένα fam trips για τουριστικούς πράκτορες της Γεωργίας θα πραγματοποιηθούν τον Σεπτέμβριο, με στόχο την ένταξη της Ανατολικής Χαλκιδικής στους επαγγελματικούς καταλόγους τουριστικών γραφείων.
Η άμεση αεροπορική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με το Κουτάισι, αλλά και οι συχνές πτήσεις μέσω Κωνσταντινούπολης και Αθήνας, ενισχύουν περαιτέρω την προσβασιμότητα του προορισμού για τους Γεωργιανούς ταξιδιώτες.