Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

ΔΕΗ: Τι γίνεται με όσους δεν μπορούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους

Οι περιορισμοί και τα μέτρα λόγω Κορωνοϊού έχουν φέρει πολλούς σε κατάσταση αδυναμίας πληρωμής λογαριασμών της ΔΕΗ, είτε γιατί δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν μέσω web banking, είτε γιατί η οικονομική κατάστασή τους, αυτή την περίοδο, δεν τους το επιτρέπει.

Με αφορμή παλαιότερη απόφαση της ΔΕΗ, σε συνθήκες τότε οικονομικής κρίσης, πού είχε να κάνει με «κατανόηση» ως προς τις καθυστερήσεις στην πληρωμή λογαριασμών και κόψιμο της παροχής, επικοινωνήσαμε με «πηγές» της εταιρείας για να πληροφορηθούμε αν υπάρχει ανάλογο σκεπτικό για αυτή την περίοδο.

«Στην παρούσα φάση, δεν θα ήταν σωστή μια οριζόντια απόφαση αναστολής πληρωμών, γιατί αυτό καταλαβαίνετε ότι θα έφερνε σε πολύ δύσκολη θέση τη ΔΕΗ, που όλο αυτό το διάστημα δίνει τη δική της μάχη σε συνδυασμό με τη διασφάλιση της ενεργειακής επάρκειας της χώρας και αυτή είναι, άλλωστε και η “γραμμή” αρμόδιου υπουργείου. Αν γινόταν κάτι τέτοιο, όχι μόνο θα κινδύνευε η ΔΕΗ, αλλά θα επωφελούνταν και οι στρατηγικοί κακοπληρωτές», τονίζουν οι ίδιες «πηγές».

Και προσθέτουν:

Η ΔΕΗ ωστόσο, έχει λάβει σειρά έκτακτων μέτρων για την ελάφρυνση των καταναλωτών.

Στα έκτακτα μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης και βελτίωσης της εξυπηρέτησης περιλαμβάνονται τα εξής:

-Δωρεάν πάγιο για όλους

-€5 έκπτωση σε πελάτες e-bill

-Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες και σε καταναλώσεις πάνω από 2.000 KWh

-Διεύρυνση ωραρίου 11770

-Ηλεκτρονικές πληρωμές χωρίς προμήθειες

Τι γίνεται όμως με όσους ηλικιωμένους δεν έχουν πρόσβαση στο web banking και δεν μπορούν να πληρώσουν τις οφειλές τους;

Η απάντηση:

 «Στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr/epayment όλοι οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν απλά και γρήγορα χωρίς καμία επιπλέον προμήθεια με όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες. Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εξυπηρετεί όσους πελάτες δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές πληρωμές δίνοντάς τους οδηγίες βήμα-βήμα για την πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ. Το τηλεφωνικό κέντρο 11770 θα μπορεί, σε περίπτωση που ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής υπερβαίνει τα 3 λεπτά, να καλεί όσους πελάτες το επιθυμούν, ώστε να βελτιωθεί η διαδικασία εξυπηρέτησής του».

Κλείνοντας, από τη ΔΕΗ διαβεβαίωσαν ότι κατανοούν τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στη χώρα και η κάθε περίπτωση οφειλέτη, εξετάζεται διεξοδικά, πριν οποιαδήποτε κίνηση, με βάση το «προφίλ» και το «ιστορικό» του.

Όσο για τις εταιρείες «υπενθύμισης οφειλών» -και οι ίδιες-, όπως αναφέρουν «πηγές» της ΔΕΗ, καλούν οφειλέτες με βάση το ιστορικό και το «προφίλ» τους, προσπαθώντας όχι μόνο να τους υπενθυμίσουν την οφειλή αλλά και να βρουν λύσεις.

«Σε κάθε περίπτωση, κοιτάμε να βοηθήσουμε με όποιο τρόπο μπορούμε», καταλήγουν.

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Στυλιανίδης | Διεκδικούμε την αναβάθμιση των τελωνείων της Περιφέρειας ΑΜΘ

Μετά από συνάντηση εργασίας, που ειχε ο Βουλευτής Ροδόπης Ευριπίδης Στυλιανίδης με τους εργαζόμενους στα τελωνεία Κομοτηνής, Ξάνθης, Δράμας και Έβρου καθώς και με επιχειρήσεις της περιοχής προχώρησε σε παρέμβαση προς την ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών και την ΑΑΔΕ ζητώντας τεκμηριωμένα την αναβάθμιση των εν λόγω τελωνείων. Κατήγγειλε ως άδικη και ακατανόητη την απόφαση της προηγούμενης Κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ να υποβαθμίσει τα τελωνεία της περιοχής σε Β' τάξη, την ώρα μάλιστα που προστάτευσε άλλα
τελωνεία μικρότερης σημασίας. Διεκδίκησε τεκμηριωμένα την εκ νέου αναβάθμισή τους επισημαίνοντας ότι κάτι τέτοιο στην περιφέρεια της χώρας με τις περισσότερες συνοριακές εισόδους θα περιορίσει το παρεμπόριο, θα προστατεύσει αποτελεσματικότερα τους καταναλωτές, θα διευκολύνει τις εξαγωγικές επιχειρήσεις, θα επιτύχει καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα για το
Κράτος και θα δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για την προσέλκυση και εγκατάσταση στην περιοχή νέων προσοντούχων υπαλλήλων με τις οικογένειες τους, ενισχύοντας δημογραφικά την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.  Την επιστολή του ο Ευριπίδης Στυλιανίδης απηύθυνε στον Υπουργό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταϊκούρα, στον αρμόδιο Υφυπουργό κ. Βεσυρόπουλο καθώς και Διοικητή της ΑΑΔΕ κ. Πιτσιλή, ξεκαθαρίζοντας ότι θα επιμείνει στο θέμα αυτό μέχρι να δρομολογηθούν θετικές εξελίξεις.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

ΚΚΕ | Σοβαρή έλλειψη μόνιμου πλοίου επιφυλακής για τα έκτακτα περιστατικά μεταφοράς ασθενών

Για άλλη μια φορά έρχεται στην επικαιρότητα, με τραγικό τρόπο, η σοβαρή έλλειψη μόνιμου πλοίου επιφυλακής για τα έκτακτα περιστατικά
μεταφοράς ασθενών μετά το πέρας των δρομολογίων.

Πιο συγκεκριμένα την Τρίτη 19/10/21 το βράδυ ένας ασθενής έχριζε άμεσης διακομιδής στο νοσοκομείο Καβάλας, όμως δεν υπήρχε πλοίο επιφυλακής για την μεταφορά, αφού για πολλοστή φορά γνωστός πλοιοκτήτης, αρνήθηκε να βάλει βάρδια πλοίου επιφυλακής μεταφοράς ασθενούς.

Με αποτέλεσμα να κληθεί το λιμενικό να κάνει την διακομιδή, με μεγάλη χρονική καθυστέρηση αφού το πλοίο ξεκίνησε από την Καβάλα και ταυτόχρονα διαπιστώθηκε και βλάβη, ώστε να φτάσει στο νοσοκομείο της Καβάλας μετά από πολύωρη καθυστέρηση, με σοβαρό κίνδυνο για την ζωή του ασθενή.

Το σοβαρό πρόβλημα έλλειψης πλοίου επιφυλακής έχει καταγγελθεί με πάμπολλες ανακοινώσεις τόσο από σωματεία και φορείς του νησιού, όσο και από την ΤΕ Θάσου του ΚΚΕ. Το ΚΚΕ ανέδειξε το θέμα και με ερωτήσεις στην Βουλή, με την πιο πρόσφατη στις 4/3/21 που αφορούσε τα προβλήματα του ΚΥ Πρίνου, όπου αναδείκνυε και το ζήτημα έλλειψης πλοίου επιφυλακής,
ερώτηση που δεν απαντήθηκε ποτέ!!! από το αρμόδιο υπουργείο. Διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις μέχρι σήμερα δίνουν «γη και ύδωρ «στους εφοπλιστές προκειμένου να «αυγατύνουν» την κερδοφορία τους. Από το αφορολόγητο πετρέλαιο, το χτύπημα τον συνδικαλιστικών και εργασιακών δικαιωμάτων των ναυτεργατών, τον καθορισμό των δρομολογίων από τις ίδιες
τις ναυτιλιακές εταιρίες μέχρι και την άρση της υποχρεωτικότητας να υπάρχει πλοίο επιφυλακής 365 μέρες το χρόνο από την προηγούμενη κυβέρνηση του
ΣΥΡΙΖΑ.

Λύση δεν αποτελεί οι διακομιδές των ασθενών να γίνονται είτε από σκάφη του λιμενικού, είτε από ρυμουλκά, αφού τα πλοία αυτά είναι ακατάλληλα για τέτοια περιστατικά και συν τις άλλης δεν μπορεί να ταξιδέψει μαζί και το ασθενοφόρο.

Καλούμε τα σωματεία του νησιού, τους μαζικούς φορείς να εντείνουν την πάλη τους και να απαιτήσουν από την κυβέρνηση:  Την άμεση επίλυση του προβλήματος, με την επαναφορά της
υποχρεωτικότητας στις ναυτιλιακές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στις γραμμές Θάσου – Καβάλας, να εκτελούν βάρδια πλοίου επιφυλακής 365 μέρες το χρόνο.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Η Θεανώ Φωτίου στην Καβάλα

Τη Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2021, η Βουλευτής Β’ Αθήνας Αν. Τομεάρχης Κοινωνικής Πρόνοιας ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Θεανώ Φωτίου θα επισκεφτεί την Καβάλα, με
σκοπό να συνομιλήσει με φορείς και ανθρώπους του τομέα Κοινωνικής Πρόνοιας, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η περιοχή και η χώρα γενικότερα, καθώς και να τους
ενημερώσει για τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία.

Το πρόγραμμα της κ. Θ. Φωτίου είναι το εξής:

10.30 π.μ. Επίσκεψη στο Κέντρο Πρόνοιας Α.Μ.Θ

11:30 π.μ. Επίσκεψη στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Καβάλας.

12:30 μ.μ. Συνάντηση με το Δήμαρχο Καβάλας κ. Θ. Μουριάδη

19:00 μ.μ. Εκδήλωση-συζήτηση με θέμα: «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ – ΝΕΑ ΑΡΧΗ» που διοργανώνει στο καφέ Chocolat στο Εμπορικό Κέντρο Καβάλας η Νομαρχιακή
Επιτροπή και το τμήμα Κοινωνικής Πρόνοιας του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία
Καβάλας.

Δηλώσεις θα γίνουν μετά το τέλος της συνάντησης με το Δήμαρχο Καβάλας στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου. Σημειώνεται ότι θα τηρηθούν αυστηρά όλα τα υγειονομικά μέτρα κατά της εξάπλωσης του COVID-19.

Καβάλα, 19/10/2021
Η Νομαρχιακή Επιτροπή
ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία Καβάλας.

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

Αρέσει σε %d bloggers: