Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δίκη Χρυσής Αυγής | Με ειρωνικές εκφράσεις και ηθικές αξιολογήσεις έδωσε τη «μάχη των ελαφρυντικών» η υπεράσπιση

Απ’ όλα είχε η «μάχη» της υπεράσπισης για αναγνώριση ελαφρυντικών στους κατηγορούμενους για την υπόθεση της Χρυσής Αυγής.

Νομικές ερμηνείες και επιχειρήματα, ηθικές αξιολογήσεις, βολές κατά προσώπων και κοινωνικών ομάδων, ειρωνικές εκφράσεις, ενώ όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, εκατοντάδες ήταν τα επιχειρήματα που ανέπτυξαν οι συνήγοροι υπεράσπισης για να στοιχειοθετήσουν τα αιτήματα τους για ελαφρυντικά είτε για το ελαφρυντικό του σύννομου βίου, είτε για αυτό της καλής συμπεριφοράς μετά την πράξη, είτε της ειλικρινούς μεταμέλειας, είτε του «μη εύλογου χρόνου της δίκης» που αναφέρεται σε βλάβη εξαιτίας μεγάλης χρονικής διάρκειας της δίκης.

Επί έντεκα ώρες αμέσως μετά την απόφαση επί της ενοχής, οι συνήγοροι ανέπτυξαν τις θέσεις τους προβάλλοντας ό,τι έκριναν πως θα ευνοήσει τους εντολείς τους στην μείωση της ποινής .

Η πρόταση της Εισαγγελέως επί των ελαφρυντικών, που ουσιαστικά απέκλεισε την διευθυντική ομάδα από κάθε εύνοια στον καταλογισμό της ποινής -πρότεινε ελαφρυντικό για όσους δεν αντιμετωπίζουν και επιμέρους κακούργημα – πυροδότησε στις δευτερολογίες έναν νέο πιο έντονο και μαχητικό γύρο αγορεύσεων συνολικής διάρκειας περίπου 12 ωρών .

Οι συνήγοροι, ανάλογα με το προσωπικό ύφος και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ο καθένας, σκιαγράφησαν τους εντολείς τους στο δικαστήριο τονίζοντας τα στοιχεία της προσωπικότητας και της ζωής τους που έκριναν πως θα έχουν θετικό αποτέλεσμα.

Η υπεράσπιση με τις αγορεύσεις φαίνεται να κινήθηκε γενικά σε δύο άξονες. Ο πρώτος σχετίζεται με την εξατομικευμένη παράθεση στοιχείων για την επίτευξη της αναγνώρισης του σύννομου βίου και άλλων ελαφρυντικών. Ο δεύτερος διαμορφώθηκε είτε στη βάση των ήδη εκφρασμένων θέσεων κατηγορουμένων περί πολιτικής δίωξης είτε στη βάση την «περιρρέουσα» ατμόσφαιρα της δίκης πριν από την έκδοση της απόφασης επί της ενοχής.

Το «χαρτί» του σύννομου βίου

Οι ισχυρισμοί συνηγόρων για τους λόγους που αιτήθηκαν -κυρίως το ελαφρυντικό του σύννομου βίου- έτυχαν εκτός δικαστηρίου πολλών σχολίων κυρίως με περιπαικτική διάθεση. Ωστόσο το ζήτημα δεν στερείται νομικού ενδιαφέροντος, ειδικά αν το δικαστήριο αναγνωρίσει σε κατηγορούμενους το συγκεκριμένο ελαφρυντικό. Ενώ ήδη εξελίσσεται η διαμόρφωση μίας πάγιας νομολογίας για την νομική οριοθέτηση του «σύννομου» έναντι του «έντιμου» βίου που ίσχυε με τον παλαιότερο Ποινικό Κώδικα. Είναι απολύτως βέβαιο πως θα τύχει μεγάλης προσοχής η οποιαδήποτε αιτιολόγηση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων σε περίπτωση που αναγνωρίσει το συγκεκριμένο ελαφρυντικό.

Μπορεί να εκπλήσσουν, να προκαλούν μειδιάματα και να γίνονται hashtang σε κοινωνικά δίκτυα τα «ελαφρυντικά της Χρυσής Αυγής», όμως σε μία δικαστική απόφαση που υποχρεωτικά αιτιολογεί την αναγνώριση ή μη ελαφρυντικού, όλα έχουν αξία και στον παρόντα αλλά στον μέλλοντα χρόνο καθώς κάθε δικαστική κρίση συντελεί στην διαμόρφωση δικαίου .

Η υπεράσπιση των κατηγορουμένων παρείχε στο δικαστήριο όσα πιο πολλά κριτήρια μπορούσε θέτοντας υπόψη των δικαστών στοιχεία της προσωπικότητας των κατηγορουμένων με πληροφορίες και ηθικού περιεχομένου και κοινωνικής προσφοράς ( που τονίζονταν επί του προγενέστερου «πρότερου εντίμου» βίου) .

Σε αυτό το πλαίσιο ακούστηκαν οι πληροφορίες περί «εθελοντισμού», «αγάπης για τα ζώα», «γάμου και οικογένειας», «γάμου με την ίδια γυναίκα δύο φορές» ακόμη και «επικείμενου γάμου τον Δεκέμβριο διότι δεν περίμενε πως θα τύχει τέτοια σκληρής μεταχείρισης». Ακούστηκαν όμως και εκφράσεις όπως «ποιος έχει το σύννομο; ο Γεωργιανός;» που αφορά γνωστή υπόθεση δολοφονίας ή αναφορές σε «εγώ έχω κάνει ένα παιδί, δεν υιοθέτησα μαυράκι» και άλλες.

Αντίστοιχα προβλήθηκε ιδιαίτερα η βουλευτική ιδιότητα ως προς την «αποδοχή μέρους της κοινωνίας στο πρόσωπο του κατηγορουμένου», ως προς την προσφορά κατηγορουμένων βουλευτών σε κοινωνικό αλλά και «εθνικό επίπεδο».

Οι ακραίες τοποθετήσεις, οι βολές για την απόφαση και η αναγγελία των επόμενων κινήσεων

Οι αγορεύσεις κινήθηκαν όμως και σε έναν δεύτερο άξονα που περιείχε δεικτικές εκφράσεις, έντονη πολιτική κριτική, ειρωνικές εκφράσεις, ακόμη και έμμεσες αιτιάσεις για την κρίση του δικαστηρίου. Από πολλές τοποθετήσεις δεν έλειψαν οι προαναγγελίες προσφυγών, με ήρεμους αλλά και υψηλούς τόνους, εναντίον της απόφασης .

Κορυφαίο από αυτά τα θέματα που τέθηκαν στο δικαστήριο είναι «η προσβολή του τεκμηρίου αθωότητας» εξαιτίας των δηλώσεων πολιτικών προσώπων που προηγήθηκαν της απόφασης καθώς και της κινητοποίησης με το σύνθημα «δεν είναι αθώοι». Υπονοήθηκε επίσης εκ μέρους κατηγορούμενου, πως δεν είναι εκτός του σχεδιασμού της επόμενης ημέρας και μία προσφυγή για κακοδικία: «δεν θα πληρώσει το κράτος , θα πληρώσετε εσείς».

Στο πλαίσιο αυτών των τοποθετήσεων υπήρξαν στο δικαστήριο καταγγελίες και ευθείες βολές για την αντιμετώπιση των κατηγορουμένων από τα ΜΜΕ, για την Πολιτική Αγωγή «που δίνει έξω πρες κόφερανς» αλλά και απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί για την συγκέντρωση πολιτών έξω από το Εφετείο κατά την ανακοίνωση της απόφασης επί της ενοχής.

Οι χιλιάδες συγκεντρωθέντες πολίτες χαρακτηρίστηκαν «όχλος», «ξυπόλυτοι», «παρακμιακοί και ύποπτοι», «αυτοί που θα έκαιγαν τα πάντα αν δεν τους άρεσε η απόφαση». Η δυναμική των κινητοποιήσεων αυτών και οι πολιτικές δηλώσεις, υπονοήθηκε με μικρή ή μεγαλύτερη έμφαση, πως επηρέασε την κρίση του δικαστηρίου. Ενδεικτικά ειπώθηκε πως το δικαστήριο «αποφάσισε υπό καθεστώς πολιορκίας».

Η απόφαση σε ό,τι αφορά τη διάσταση της δράσης της οργάνωσης ενάντια στη δημοκρατία αντιμετωπίστηκε και με ειρωνική διάθεση με φράσεις όπως «κινδυνεύει η Δημοκρατία από το καφάσι του Μπαρμαρούση» και άλλες.

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΠΕΔ ΑΜ-Θ | Με εννέα θέματα στην ημερήσια διάταξη ολοκληρώθηκε η πρώτη δια ζώσης συνεδρίαση

Με εννέα θέματα στην ημερήσια διάταξη ολοκληρώθηκε η πρώτη δια ζώσης – μετά τα μέτρα κατά της πανδημίας – συνεδρίαση των μελών του ΔΣ της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αν. Μακεδονίας και Θράκης, το Σάββατο 25/06 στην πόλη της Ορεστιάδας.

Σημειώνεται πως μετά από σχετική απόφαση του σώματος της ΠΕΔ ΑΜ-Θ, συνεδριάσεις από τούδε και στο εξής θα γίνονται σε διαφορετικές πόλεις της Περιφέρειας και όχι μόνο στην έδρα της ΠΕΔ ΑΜ-Θ (Κομοτηνή).

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο ιδιαίτερα σημαντικό θέμα των εξελίξεων εξόρυξης χρυσού στις Σάπες. Το θέμα εισηγήθηκε ο Δήμαρχος Μαρωνείας – Σαπών Ντίνος Χαριτόπουλος, ενώ τοποθετήσεις έγιναν τόσο από τον Δήμαρχο της Αλεξανδρούπολης Γιάννη Ζαμπούκη και τον Δήμαρχο Κομοτηνής Γιάννη Γκαράνη,
αλλά και τον Πρόεδρο της ΠΕΔ, Δήμαρχο Ορεστιάδας Βασίλη Μαυρίδη.

Σημειώνεται πως το θέμα επανήλθε στην επικαιρότητα μετά την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ να ακυρώσει προηγούμενη απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης σχετικά με τις 16 γεωτρήσεις για έρευνες χρυσού στην περιοχή του Δήμου Μαρωνείας – Σαπών. Το σώμα του ΔΣ της ΠΕΔ ΑΜ-Θ,
αποφάσισε ομόφωνα την πρόσληψη νομικών συμβούλων ώστε να υπάρξει τεκμηριωμένη άποψη – θέση απέναντι στις εξελίξεις που δρομολόγησε η παραπάνω απόφαση του Στε.

Μάλιστα όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά, τίθεται ένα σοβαρό πολιτικό ζήτημα, καθώς οι τοπικές κοινωνίες φαίνεται πως δεν έχουν λόγο και φωνή σε τέτοια ζητήματα σύμφωνα με το ΣτΕ. Σε κάθε περίπτωση, το σώμα του ΔΣ της ΠΕΔ ΑΜ- Θ, τόνισε πως δεν πρόκειται για ένα τοπικό θέμα αλλά αντίθετα, είναι υπερτοπικό, καθώς το ζήτημα των εξορύξεων αφορά όλους τους δήμους της Περιφέρειας, δεδομένου ότι το περιβάλλον δεν έχει σύνορα.

Όπως τόνισαν οι εκπρόσωποι των δήμων της ΠΑΜΘ, οι τοπικές κοινωνίες πρέπει να είναι σε εγρήγορση, ενώ κατέληξαν στο γεγονός πως όλοι μαζί, τάσσονται ΚΑΤΑ των εξορύξεων χρυσού. Τέλος, τα υπόλοιπα θέματα της ημερήσιας διάταξης που συζητήθηκαν και ψηφίστηκαν ομόφωνα, είχαν
κατά κύριο λόγο διαδικαστικό περιεχόμενο.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Πάτρα | Ο εισαγγελέας κάλεσε την Ρούλα Πισπιρίγκου να καταθέσει ως ύποπτη για τους θανάτους Μαλένας – Ιριδας

Με την ιδιότητα της υπόπτου καλείται η Ρούλα Πισπιρίγκου για την υπόθεση των ανθρωποκτονιών της Ίριδας και της Μαλένας.

Αρμόδιοι αξιωματικοί, αναμένεται άμεσα να μεταβούν στις φυλακές Κορυδαλλού, όπου κρατείται η 33χρονη προκειμένου να την ενημερώσουν και να της δώσουν προθεσμία.

Οι δύο εισαγγελείς πρωτοδικών Αντώνης Ελευθεριάνος και Απόστολος Ανδρέου, αφού μελέτησαν το φάκελο της προανακριτικής δικογραφίας, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η μοναδική ύποπτη για τη δολοφονία των δύο κοριτσιών είναι η μητέρα των παιδιών.

Αναλυτικότερα οι δύο εισαγγελείς διαβίβασαν παραγγελία προς το Τμήμα Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας ζητώντας να λάβουν ανωμοτί κατάθεση από την ήδη προφυλακισμένη Ρούλα Πισπιρίγκου με την ιδιότητα της ύποπτης τέλεσης αξιοποίνων πράξεων.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ο φάκελος της δικογραφίας εκτός από την ιατροδικαστική έκθεση , που διαπιστώνει ως αιτία θανάτου των παιδιών την ασφυξία, περιλαμβάνονται και πάνω από πενήντα καταθέσεις γιατρών , νοσηλευτών, τραυματιοφορέων και προσώπων από το συγγενικό περιβάλλον της Πισπιρίγκου.

Οι ιατροδικαστές, χρησιμοποίησαν δύο μεθόδους για να συντάξουν το πόρισμά τους. Με την πρώτη μέθοδο αξιοποίησαν οποιοδήποτε εύρημα είχαν στη διάθεσή τους , όπως ιστολογικές εξετάσεις, φωτογραφίες κ.λ.π και με τη δεύτερη προσέγγισαν την υπόθεση αποκλείοντας μία σειρά αιτιών θανάτου . Έτσι, απέκλεισαν το ενδεχόμενο η αιτία θανάτου της μικρής Μαλένας να ήταν η ηπατική ανεπάρκεια, όπως αρχικά είχε διαγνωστεί . Σε ό,τι αφορά την 6,5 μηνών Ίριδα οι ιατροδικαστές είχαν στη διάθεσή τους περισσότερα ευρήματα που ξαναμπήκαν στο μικροσκόπιο.

Μετά τις εξηγήσεων από την Ρούλα Πισπιρίγκου, η οποία αρνείται ότι έχει τελέσει οποιαδήποτε αξιοποινη πραξη σε βαρος των παιδιών της, η δικογραφία θα επιστρέψει στους εισαγγελείς, οι οποίοι και θα αποφασίσουν για την άσκηση ή μη ποινικής δίωξης ις βάρος της

Ολοκληρώθηκε η ανάκριση για την Τζωρτζινα

Την ίδια ώρα η 18η τακτική ανακρίτρια Χριστίνα Σαλάππα ολοκλήρωσε εντοπς μόλις σε 2,5 μηνών την ανάκριση για την υπόθεση της δολοφονίας της 9χρονης Τζωρτζίνας. Έτσι τις επόμενες ημέρες η δικογραφία θα διαβιβαστεί στον εισαγγελέα για να προτείνει προς το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών το οποίο με με βούλευμά του θα αποφασίσει για την παραπομπή ή μη της κατηγορούμενης σε δίκη.

Πηγή : in.gr

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Απόστολος Παύλος | Ο Απόστολος των Εθνών που απο την Καβάλα εκχριστιάνισε την Ευρώπη

Ασπάστηκε τον Χριστιανισμό μετά τον θάνατο και την ανάσταση του Ιησού και αναδείχθηκε σε έναν από τους ηγέτες του, με καθοριστικό ρόλο στην εξάπλωσή του πέραν των ορίων του ιουδαϊσμού, ώστε να καταστεί οικουμενική θρησκεία. Η μνήμη του εορτάζεται απ’ όλες τις ομολογίες του Χριστιανισμού στις 29 Ιουνίου, μαζί με τον Απόστολο Πέτρο.

Ο ιουδαϊκού θρησκεύματος Παύλος γεννήθηκε στην Ταρσό της Κιλικίας το 5 και προτού γίνει χριστιανός ονομαζόταν Σαούλ ή Σαύλος στα ελληνικά. Επειδή, όμως, απέκτησε την ιδιότητα του Ρωμαίου πολίτη είχε και δεύτερο όνομα, το ρωμαϊκό Πάουλους (Παύλος στα ελληνικά). Στην πατρίδα του έμαθε την ελληνική γλώσσα και στα Ιεροσόλυμα σπούδασε εβραϊκή θεολογία κοντά στον σοφό Γαμαλιήλ. Επίσης, σύμφωνα με τις συνήθειες της εποχής έμαθε και μία τέχνη, αυτή του σκηνοποιού.

Έλαβε μέρος στον λιθοβολισμό του Στέφανου και ήταν γεμάτος έχθρα κατά των χριστιανών. Όταν έμαθε ότι στη Δαμασκό υπήρχαν πολλοί χριστιανοί, πήγε στους αρχιερείς και πήρε την άδεια και συνοδούς να πάει να τους συλλάβει και να τους φέρει δεμένους στα Ιεροσόλυμα. Ένα όραμα που είδε καθ’ οδόν προς τη Δαμασκό τον έκανε να μεταστραφεί στον χριστιανισμό.

Ένα μεσημέρι, καθώς έτρεχε με το άλογό του προς τη Δαμασκό, μία τρομερή λάμψη τον χτύπησε στο πρόσωπο και τον έριξε στο έδαφος. Μια φωνή ακούστηκε να του λέει:

– «Σαούλ, Σαούλ γιατί με καταδιώκεις;»
Κατατρομαγμένος ο Σαούλ απάντησε: «Ποιος είσαι, Κύριε;»

– «Εγώ είμαι ο Ιησούς, που συ καταδιώκεις. Είναι σκληρό για σένα να λακτίζεις πάνω στα καρφιά», απάντησε η φωνή.

Τότε ο Σαούλ είδε ολοζώντανο τον Ιησού να του λέει:
– «Σήκω επάνω Σαούλ και πήγαινε στη Δαμασκό. Εκεί θα μάθεις τι πρέπει να κάμεις».

Ο Σαούλ σηκώθηκε, μα δεν έβλεπε. Ήταν τυφλός. Οι συνοδοί του καταφοβισμένοι τον πήραν από το χέρι και τον έφεραν στην πόλη, στο σπίτι του Ιούδα. Εκεί έμεινε τρεις ημέρες νηστικός, τυφλός, χωρίς να μπορεί να διακρίνει τίποτα μπροστά του. Την τρίτη ημέρα κατά διαταγή του Χριστού πήγε και τον βρήκε ο Ανανίας και του είπε:

– «Σαούλ αδελφέ μου, παρουσιάσθηκε σε μένα ο Χριστός και με διέταξε να έλθω να σε γιατρέψω.
Πράγματι, ο Ανανίας έβαλε τα χέρια του στο κεφάλι του Σαούλ και αμέσως μετά άνοιξαν τα μάτια του, φωτίστηκε με Άγιο Πνεύμα, πίστεψε στον Χριστό και από τρομερός διώκτης του χριστιανισμού έγινε ο θερμότερος κήρυκας του Ευαγγελίου.

Δεν πέρασαν πολλές μέρες και ο Σαούλ ξεχύθηκε στους δρόμους και τις συναγωγές της Δαμασκού, κηρύττοντας το Χριστό. Επειδή, όμως, οι Ιουδαίοι σκέπτονταν να τον πιάσουν και να τον σκοτώσουν, οι χριστιανοί τον έκρυψαν σ’ ένα σπίτι στην άκρη της πόλης και τη νύχτα τον κατέβασαν μ’ ένα καλάθι από τα τείχη έξω από την πόλη.

Από τη Δαμασκό ο Παύλος πήγε στα Ιεροσόλυμα, όπου γνωρίστηκε με πολλούς χριστιανούς, που τον υποδέχθηκαν έμπλεοι χαράς. Αμέσως άρχισε να κηρύττει τον Λόγο του Θεού, αλλά και πάλι προκάλεσε το μίσος και την οργή των Ιουδαίων, οι οποίοι έψαχναν τρόπο να τον σκοτώσουν. Τότε, ο Σαούλ αναγκάστηκε να φύγει για την Καισάρεια της Παλαιστίνης κι αργότερα για την πατρίδα του, την Ταρσό.

Από εκεί με τον Βαρνάβα πήγε στην Αντιόχεια της Συρίας για να κηρύξει. Εκεί, οι οπαδοί του Χριστού πήραν για πρώτη φορά το όνομα Χριστιανοί. Στην Αντιόχεια, ο Σαούλ κατάστρωσε τα σχέδιά του για τη διάδοση και εξάπλωση του χριστιανισμού. Για τον σκοπό αυτό διάλεξε τις μεγάλες πόλεις της εποχής και έκανε τέσσερις περιοδείες.

Πρώτη Περιοδεία

Το 45 ο Παύλος μαζί με τον Βαρνάβα και τον ευαγγελιστή Μάρκο ξεκίνησαν από την Αντιόχεια για τη Σελεύκεια, όπου κήρυξαν. Κατόπιν με πλοίο πήγαν στην Κύπρο, όπου ίδρυσαν χριστιανικές εκκλησίες. Στην Πάφο ο πρώτος που πίστεψε ήταν ο Ρωμαίος διοικητής Σέργιος Παύλος. Από την Κύπρο με πλοίο επισκέφθηκαν την Πέργη της Μικράς Ασίας, το Ικόνιο, τα Λύστρα και τη Δέρβη, όπου πίστεψε ο Τιμόθεος. Το 48 ο Παύλος πήγε στα Ιεροσόλυμα και πήρε μέρος στην Αποστολική Σύνοδο.

Δεύτερη Περιοδεία

Το 52, ξεκινώντας από την Αντιόχεια, επισκέφθηκε πόλεις της Μικράς Ασίας κι έφθασε ως την Τροία. Στην αποστολή συμμετείχαν ο Τιμόθεος, ο Σίλας και ο ευαγγελιστής Λουκάς. Από την Τροία με πλοίο πήγε στην Καβάλα κι από εκεί στους Φιλίππους, όπου ίδρυσε εκκλησία. Η πρώτη που πίστεψε ήταν η Λυδία με την οικογένειά της. Ακολουθώντας την Εγνατία οδό έφθασε στη Θεσσαλονίκη και στη Βέροια. Κατόπιν πήγε στην Αθήνα, όπου κήρυξε στον Άρειο Πάγο τον αληθινό θεό. Στην Αθήνα πίστεψε ο Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης και η γυναίκα του Δάμαρις. Κατόπιν, πήγε στην Κόρινθο και κατέληξε στην Έφεσο.

Τρίτη Περιοδεία

Το 56 επισκέφθηκε μέρη της Μικράς Ασίας, της Ελλάδας (Κόρινθο και Μακεδονία) και κατόπιν τα Ιεροσόλυμα. Εκεί τον έπιασαν οι Ιουδαίοι, αλλά ο Ρωμαίος διοικητής τον έστειλε στην Καισάρεια της Παλαιστίνης, όπου έμεινε φυλακισμένος για δύο έτη. Τότε, επικαλέστηκε την ιδιότητα του Ρωμαίου πολίτη και τον έστειλαν συνοδεία στη Ρώμη για να δικασθεί. Στη Ρώμη, αφού έμεινε δύο χρόνια στη φυλακή, τελικά δικάσθηκε και αθωώθηκε.

Τέταρτη Περιοδεία

Αφού απελευθερώθηκε, επισκέφθηκε πόλεις της Μικράς Ασίας, της Κρήτης και της Ηπείρου. Το 67 πήγε στη Ρώμη και σύμφωνα με ορισμένες πηγές συναντήθηκε με τον Απόστολο Πέτρο. Τότε, όμως, τον συνέλαβε ο Νέρων και τον θανάτωσε στις 29 Ιουνίου, οπότε γιορτάζεται η μνήμη του.

Εκτός από το κήρυγμα 30 περίπου ετών, ο Παύλος συνέγραψε και 14 επιστολές, στις οποίες διδάσκει ποια πρέπει να είναι η συμπεριφορά των χριστιανών, σύμφωνα με το Ευαγγέλιο.

Πηγή: sansimera.gr

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: