Connect with us

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

“Γεύσεις και Αρώματα της Θρακικής Γης” μια προσπάθεια με μεγάλη επιτυχία!

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης – Π.Ε. Ξάνθης και το Επιμελητήριο Ξάνθης, με την υποστήριξη του Δήμου Ξάνθης, διοργανώνουν την Έκθεση Τοπικών Προϊόντων και Οικοτεχνίας με τίτλο: “Γεύσεις και Αρώματα της Θρακικής Γης”, με τη συμμετοχή παραγωγικών και μεταποιητικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή. Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί στο Γήπεδο Α.Ο.Ξ. (Βασ. Σοφίας 25), από την Δευτέρα 03 έως την Πέμπτη 06 Σεπτεμβρίου 2018.

Πλήθος κόσμου με την ευκαιρία των εορτών της Παλιάς Πόλης της Ξάνθης, επισκέπτεται την έκθεση και έχει την ευκαιρία να δεί και να δοκιμάσει τοπικά προϊόντα, να γνωρίσει και να μιλήσει με τους παραγωγούς και τους επιχειρηματίες.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ελένη Πετρουλάκη: Η δίαιτα αποτοξίνωσης που ξεφουσκώνει την κοιλιά μέσα σε λίγες μέρες

Δημοσιεύτηκε

στις

Ελένη Πετρουλάκη η γνωστή Ελληνίδα γυμνάστρια μοιράζεται με τις αναγνώστριες ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης τριών ημερών. Μετά τις διακοπές “επιβάλλεται” να το ακολουθήσετε για να αποκτήσετε και πάλι επίπεδη κοιλιά. Πέρα από αυτό αν το ακολουθήσετε παράλληλα με τις συμβουλές της Ελένης Πετρουλάκη, θα έχετε απώλεια βάρους.

“Θα πρέπει να αποφύγετε υδατάνθρακες και ό, τι είναι σχετικό με μακαρόνια και ρύζι. Όσοι επιθυμούν είναι καλό να ακολουθήσουν μια καθαρά πρωτεϊνική δίαιτα, σε συνδυασμό με ένα πρόγραμμα γυμναστικής.

Για να χάσουμε λίπος, οι τελευταίες έρευνες έχουν δείξει ότι θα πρέπει να κάνουμε γυμναστική το πρωί -ακόμα και περπάτημα- χωρίς να έχουμε φάει, ενώ το τελευταίο γεύμα θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι και τις επτά το βράδυ”, λέει η Ελένη Πετρουλάκη.

ΠΡΩΙΝΟ

– Δημητριακά ολικής άλεσης με άπαχο γάλα ή γάλα χωρίς λακτόζη.

– Αβγά ποσέ. Παίρνετε ασπράδια αβγών, τα οποία τοποθετείτε στο τηγάνι με λίγο νερό, προσθέτοντας στο τέλος μια κουταλιά λάδι.

– Δυο φρυγανιές σικάλεως και ένα κομμάτι τυρί άπαχο ή με μέλι και ανθότυρο, για ενέργεια καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

– Ένα φιλέτο κοτόπουλο ή ένα κομμάτι ψάρι ή μια μπριζόλα με πράσινη σαλάτα.

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ

– Ένα γιαούρτι.

– Αποξηραμένα φρούτα με λίγα αμύγδαλα και κάσιους.

– Ένα μήλο ή εναλλακτικά μία μπανάνα.

ΒΡΑΔΙΝΟ

Το καλύτερο θα είναι να αποφευχθεί το βραδινό. Στην πιθανότητα που αισθάνεστε απαραίτητο να φάτε οτιδήποτε, ας επιλέξετε είτε μία σαλάτα είτε ένα σκέτο φιλέτο. “Υπάρχουν συμπληρώματα διατροφής, που μπορούμε να πάρουμε, προκειμένου να μας βοηθήσουν να ενεργοποιήσουμε τον μεταβολισμό μας”, αναφέρει η Ελένη Πετρουλάκη.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Κιλά της καραντίνας: 10 tips για να φύγουν γρήγορα

Δημοσιεύτηκε

στις

Η καραντίνα έφυγε, αλλά τα κιλά της έμειναν και δεν χρειάζεται ούτε καν να επιβεβαιωθεί αυτό από την ζυγαριά. Το περιμέναμε άλλωστε, αφού είχαμε περιορίσει την άσκηση, το περπάτημα, αυξάνοντας ταυτόχρονα τις ώρες στον καναπέ και το φαγητό.

Αλλά ό,τι έγινε έγινε. Το θέμα είναι τώρα τι κάνουμε. Υπάρχει τρόπος να χάσουμε γρήγορα τα κιλά της καραντίνας; Ο *Άκης από τη CTfivepercent Nutrition Team απαντά «ναι» και παρουσιάζει 10 tips για τον σκοπό αυτό:

  1. Προσπαθήστε να μειώσετε τους υδατάνθρακες και τη ζάχαρη: Είναι σημαντικό ώστε να μειώσετε το βάρος σας.Τα επεξεργασμένα προϊόντα όπως το λευκό ψωμί, τα ζυμαρικά αλλά και τα μπισκότα, τα ντόνατς και τα κέικ δεν είναι ο τρόπος που θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Συμπεριλάβετε περισσότερα προϊόντα ολικής αλέσεως και θα δείτε διαφορά.
  2. Μειώστε αμέσως το αλάτι: Η υπερβολική πρόσληψη αλατιού συνδέεται με την κατακράτηση. Ως εκ τούτου, είναι καλύτερο να ληφθεί μόνο η απαιτούμενη ποσότητα.
  3. Συμπεριλάβετε στη διατροφή σας όσα καλοκαιρινά φρούτα είναι δυνατόν: Προσπαθήστε να τρώτε τουλάχιστον 2-3 φρούτα κάθε μέρα.Τα περισσότερα από αυτά τα φρούτα μαζί με τα λαχανικά είναι εμπλουτισμένα με ίνες που προάγουν την απώλεια βάρους.
  4. Να πίνετε πολύ νερό: Μερικές φορές το σώμα σας μπερδεύει το αίσθημα της πείνας με αυτό της δίψας.Το πόσιμο  νερό σας βοηθά να μείνετε μακριά από ένα ανθυγιεινό σνακ γιατί σας κόβει την όρεξη.
  5. Διαιρέστε τα μεγάλα γεύματα σε μικρά γεύματα: Είναι σημαντικό να κάνετε πολλά μικρά γεύματα αντί λίγα μεγάλα, αυτό σας βοηθά να παρακολουθείτε τις θερμίδες και είναι επίσης καλό για το μεταβολισμό.
  6. Μειώστε το delivery και τα έτοιμα φαγητά, τα περισσότερα από τα οποία δεν κάνουν καλό στο σώμα σας.
  7. Ξεκινήστε τη μέρα σας με μέλι, λεμόνι και νερό: Αυτό το “μαγικό φίλτρο” θα σας βοηθήσει να
  8. εξαφανίσετε τις τοξίνες από το σώμα σας και θα είναι και ένα φυσικό λυποδιαλιτικό.
  9. Αποφυγή ακραίων λύσεων: Πιθανότατα ακραίες και πολλά υποσχόμενα «δίαιτες» να αποτελούν μεγάλο πειρασμό τη δεδομένη χρονική στιγμή. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να αποφευχθούν.Το μόνο που θα προσφέρουν είναι αίσθημα ατονίας, κούρασης, κακής διάθεσης, ευερεθιστικότητας, υπνηλίας και πολλών άλλων δυσάρεστων καταστάσεων, με το πιο σημαντικό, τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, την εξασθένιση του ανοσοποιητικού συστήματος.
  10. Άσκηση: Ακόμη και τώρα που τα γυμναστήρια δεν έχουν ανοίξει, η άρση των περιορισμών της κυκλοφορίας διευκολύνει την άσκηση σε ανοιχτούς χώρους. Είναι σημαντικό λοιπόν, μετά από τον εγκλεισμό, να αποκτήσουμε καλή φυσική κατάσταση.
  11. Επαναπρογραμματισμός: Το πιο σημαντικό, μετά από μια τόσο δύσκολη και πρωτόγνωρη κατάσταση, είναι ο επαναπρογραμματισμός. Ειδικά, αν η επιστροφή στη δουλειά έχει ήδη έρθει, είναι απαραίτητη η αναδιοργάνωση του διατροφικού μοτίβου. Με απλά λόγια, επαναπροσδιορισμός των ωρών που μπορούν τα γεύματα να καταναλωθούν. Με απώτερο σκοπό να προσφέρουν το μέγιστο θρεπτικό όφελος, αλλά και την απαιτούμενη σωματική και συναισθηματική πληρότητα.Να και ένα παράδειγμα ημερήσιου διατροφικού πλάνου που θα σας βοηθήσει να χάσετε πιο γρήγορα τα περιττά κιλά της καραντίνας ειδικά αν το εφαρμόζετε συχνά:
    • Πρωινό:1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου + 1 μπανάνα + 1 κ.γ. ταχίνι-μέλι + 1 κ.σ. βρώμη.
    • Σνακ: 5 φράουλες + 1/2 χούφτα mix ξηρών φρούτων-καρπών.
    • Μεσημεριανό: 1 μερίδα ψάρι ψημένο στο φούρνο σε λαδόκολλα μαζί με εποχιακά λαχανικά και γλυκοπατάτα.
    • Σνακ:1 ακτινίδιο + 1/2 χούφτα mix ξηρών φρούτων-καρπών.
    • Βραδινό:1 γιαούρτι 2%  με βρώμη και σταφίδες.

    Τα κιλά χάνονται εύκολα, αρκεί να ακολουθηθεί ο σωστός τρόπος. Δεν χρειάζεται να σάς πιάνει πανικός και να αναζητείτε «ανορθόδοξες» λύσεις. Με τα σωστά βήματα το καλοκαίρι θα εμφανιστείτε στις παραλίες με το σώμα που θέλετε.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΓΥΝΑΙΚΑ

Πώς να μαγειρέψετε ψάρι στο γκριλ χωρίς να σας κολλήσει

Δημοσιεύτηκε

στις

Τοποθετήστε το φιλέτο ψαριού πάνω σε φέτες λεμόνι και έτσι δε θα κολλήσει στη σχάρα. Θα δώσει μια ενδιαφέρουσα γεύση στο ψάρι αλλά κυρίως δε θα χρειαστεί μετά να τρίβετε.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

9 τροφές που θα σας γεμίσουν θετική ενέργεια και θα σας φτιάξουν τη διάθεση

Δημοσιεύτηκε

στις

Πολλοί άνθρωποι περνούν δύσκολες φάσεις στη ζωή τους. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να τους παίρνει από κάτω. Ακόμη κι αν έχει συμβεί αυτό, υπάρχει λύση. Μια ισορροπημένη διατροφή βοηθά στη δημιουργία και τη διατήρηση καλής ψυχολογίας, δηλαδή στη διατήρηση καλής διάθεσης.

Αναλυτικότερα, οι τροφές για να το πετύχετε:

– Σοκολάτα: Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, συμπεριλαμβανομένου του μαγνησίου, τα οποία προκαλούν διαστολή των αγγείων και μείωση της αρτηριακής πίεσης, αυξάνοντας την κυκλοφορία του αίματος. Λίγη σοκολάτα με 70% περιεκτικότητα σε κακάο μειώνει το άγχος και ανακουφίζει από τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου, την κατάθλιψη και την κόπωση.

– Καφές: Αυξάνει τα επίπεδα ντοπαμίνης και σεροτονίνης, δύο νευροδιαβιβαστών που μπορούν να σας ανακουφίσουν από αρνητικά συναισθήματα.

– Σολομός: Είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία αντιμετωπίζουν τις εναλλαγές τις διάθεσης και βοηθούν στη διαχείριση των συμπτωμάτων της κατάθλιψης. Ωμέγα-3 περιέχουν και τα καρύδια, η συστηματική κατανάλωση των οποίων ενισχύει τη μνήμη και αυξάνει τη συγκέντρωση.

– Αυγά: Αποτελούν εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών που βοηθούν στην ανάκτηση και διατήρηση της μυϊκής μάζας μετά το γυμναστήριο. Τα αυγά περιέχουν επίσης βιταμίνη D, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία του ανοσοποιητικού συστήματος, στη βελτίωση της διάθεσης και στην απώλεια βάρους.

– Μούρα: Περιέχουν ανθοκυανίνες που μειώνουν τη φλεγμονή στο σώμα και τα ποσοστά κατάθλιψης. Φράουλες, σμέουρα, βατόμουρα, μύρτιλα σταθεροποιούν τη διάθεση και συμβάλλουν στην αντιγήρανση λόγω των αντιοξειδωτικών τους.

– Καρύδια: Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι, ειδικά τα καρύδια, είναι πλούσιοι σε θερμίδες και λιπαρά, αλλά ζωτικής σημασίας για μια υγιεινή ισορροπημένη διατροφή. Τα καρύδια περιέχουν μελατονίνη, η οποία διευκολύνει τον ύπνο και μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, προλαμβάνει τον διαβήτη και καταπολεμά την κορτιζόλη, την ορμόνη του στρες. Σας βοηθούν επίσης να έχετε λαμπερή επιδερμίδα και λαμπερά μαλλιά.

– Αβοκάντο: Ρυθμίζει τη σεροτονίνη, την ορμόνη της διάθεσης και καταπολεμά την κόπωση. Είναι πλούσιο σε καλά λιπαρά που κάνει την επιδερμίδα να λάμπει και βοηθούν στην πέψη.

– Μπανάνες: Είναι πλούσιες σε κάλιο που μειώνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας, εγκεφαλικού και αρθρίτιδας, αλλά και βιταμίνη B, η οποία συμβάλλει στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης.

– Μακαρόνια: Οι υδατάνθρακες είναι γνωστό ότι αυξάνουν τα επίπεδα ενέργειας. Τα μακαρόνια περιέχουν λίγα λιπαρά και πολλούς σύνθετους υδατάνθρακες που προκαλούν κορεσμό και την απελευθέρωση σεροτονίνης. Μια μέτρια μερίδα ζυμαρικών ολικής αλέσεως ενισχύει τις ενδορφίνες και απελευθερώνει βιταμίνη Β στο σώμα.

Πηγή: enimerotiko

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

.

Menoume Spiti

Monopolio Delivery

Popular posts:

PABTEBOY ME GIATRO

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Mladen Group 16

Free Group 01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ