Connect with us

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ

Βομβάρδισαν σχολείο του ΟΗΕ στη Γάζα

Πολλοί οι νεκροί, μεταξύ των οποίων και ένα βρέφος ενός έτους

Πολλοί Παλαιστίνιοι που είχαν καταφύγει σε ένα σχολείο του ΟΗΕ στη βόρεια Λωρίδα της Γάζας σκοτώθηκαν σήμερα το απόγευμα, όταν η περιοχή βομβαρδίστηκε από τον ισραηλινό στρατό.

Το τηλεοπτικό κανάλι al-Aqsa TV της Χαμάς μετέδωσε ότι από τον βομβαρδισμό του σχολείου της UNRWA (της υπηρεσίας του ΟΗΕ για την αρωγή των Παλαιστινίων προσφύγων) στη Μπέιτ Χανούν σκοτώθηκαν τουλάχιστον 10 άνθρωποι ενώ πολλοί άλλοι τραυματίστηκαν.

«Μια νέα σφαγή διαπράχθηκε όταν ισραηλινά άρματα έπληξαν ένα σχολείο της UNRWA στη Μπέιτ Χανούν, όπου έχουν βρει καταφύγιο δεκάδες Παλαιστίνιοι», ανέφερε το κανάλι της παλαιστινιακής ισλαμιστικής οργάνωσης που ελέγχει τη Λωρίδα της Γάζας.

Σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο που επικαλείται την καταμέτρηση των θυμάτων που έκανε ένας φωτορεπόρτερ του, οι νεκροί από τον βομβαρδισμό αυτό είναι τουλάχιστον εννέα, μεταξύ των οποίων και ένα βρέφος ενός έτους. Όλα τα θύματα έχουν μεταφερθεί στο νοσοκομείο της Τζαμπαλίγια.

Ένας εκπρόσωπος του ΟΗΕ, ο Κρις Γκάνες, επιβεβαίωσε ότι υπάρχει «ένας αριθμός νεκρών και τραυματιών» από την οβίδα που έπεσε στις 14:50 «πάνω ή κοντά» στο σχολείο, χωρίς να δώσει περισσότερες διευκρινίσεις.

Η εκπρόσωπος του ισραηλινού στρατού ανέφερε ότι οι ένοπλες δυνάμεις του Ισραήλ προσπαθούν να επαληθεύσουν την πληροφορία αυτή.

newsbeast.gr

Click to comment

Απάντηση

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ

Καβάλα | Σενάρια για δίκτυο λαθρεμπορίας όπλων πίσω από το «Αντόνοφ»

Μπορεί κατά τη διάρκεια της εβδομάδας ο Σέρβος πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς να δήλωσε ότι «όλα στην υπόθεση του “Αντόνοφ” είναι καθαρά σαν δάκρυ», πληροφορίες όμως που φτάνουν από τη Σερβία οδηγούν στο συμπέρασμα ότι πίσω από το αεροσκάφος που συνετρίβη στην Καβάλα, παρασύροντας στον θάνατο τους 8 επιβαίνοντες, κρύβονται εταιρείες-φαντάσματα και επιχειρηματίες που διώκονται για λαθρεμπόριο όπλων. Η μη ενημέρωση των ελληνικών αρχών για τη φύση του φορτίου αποδεικνύεται μόλις η κορυφή του παγόβουνου.

Το παλιό αεροσκάφος ανήκε σε ουκρανική μεταφορική εταιρεία με την επωνυμία Meridian Air Cargo. Απογειώθηκε το βράδυ του περασμένου Σαββάτου από τη σερβική πόλη Νις μεταφέροντας βλήματα όλμων βάρους 11,5 τόνων με προορισμό το Μπανγκλαντές. Ενώ πετούσε στο ελληνικό FIR αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και παρεξέκλινε της πορείας του προκειμένου να πραγματοποιήσει αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο της Καβάλας. Τελικά συνετρίβη στην περιοχή των Αντιφιλίππων.

Το πρωί της Κυριακής, ο Σέρβος υπουργός Αμυνας Νεμπόισα Στεφάνοβιτς παραχώρησε συνέντευξη Τύπου κατά την οποία ανακοίνωσε ότι το φορτίο αποτελείτο από εκπαιδευτικούς και φωτιστικούς όλμους με αποδέκτη την κυβέρνηση του Μπανγκλαντές. Τα παραπάνω επιβεβαίωσε και ο εκπρόσωπος των Ενόπλων Δυνάμεων της ασιατικής χώρας, ενώ ο υπουργός Εξωτερικών της χώρας επεσήμανε ότι το Μπανγκλαντές προμηθεύεται συχνά στρατιωτικό υλικό από τη Σερβία.

Η αποστολή πάντως των βλημάτων δεν έγινε μέσω της κρατικής εταιρείας εξαγωγών (SDPR), όπως –κατά πληροφορίες– συνέβαινε μέχρι πρότινος, αλλά μέσω μιας σερβικής εταιρείας με εμπορική επωνυμία «Valir». Πληροφορίες και δημοσιεύματα στον Τύπο της Σερβίας συνδέουν τη συγκεκριμένη εταιρεία με τον επιχειρηματία Σλόμπονταν Τέσιτς, ο οποίος έχει συσχετιστεί με λαθρεμπόριο όπλων.

Εις βάρος του το 2003 είχε επιβάλει κυρώσεις ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών, κατηγορώντας τον ότι τροφοδοτούσε με όπλα τον πρώην πρόεδρο της Λιβερίας, πολέμαρχο Τσαρλς Τέιλορ, κατά παράβαση του εμπάργκο. Κυρώσεις εναντίον του Τέσιτς έχει επιβάλει από το 2017 και το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών, χαρακτηρίζοντάς τον «έναν από τους μεγαλύτερους ντίλερ όπλων και πυρομαχικών στα Βαλκάνια». Εις βάρος του εκκρεμεί ακόμα ένταλμα σύλληψης από τις Αρχές της Τυνησίας για ξέπλυμα χρήματος και διαφθορά.

Σύνδεση Valir με Τέσιτς

Πώς όμως συνδέεται η Valir με τον Σλόμπονταν Τέσιτς; Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία συστάθηκε στις 20 Δεκεμβρίου 2019, μόλις 11 ημέρες μετά την επιβολή από τις ΗΠΑ νέων κυρώσεων εις βάρος του Τέσιτς και ακόμη δέκα συνεργατών του. Ως ιδρυτής και διευθυντής της Valir εμφανιζόταν ο τότε 27χρονος Στεφάν Κούπκοβιτς. Ο νεαρός εμφανιζόταν επίσης ως συνιδρυτής μιας ακόμη εταιρείας με επωνυμία Elvante ltd, από κοινού με τον Γκόραν Αντριτς, εναντίον του οποίου οι ΗΠΑ έχουν επιβάλει κυρώσεις, θεωρώντας τον έναν από τους σημαντικότερους συνεργάτες του Τέσιτς. Επιπλέον, η Elvante ltd δηλώνει κοινή έδρα με την εταιρεία Lusor, στην οποία μετέχει ένας ακόμη συνεργάτης του Τέσιτς, με καταγωγή από την Υεμένη.

Πληροφορίες που έχουν φέρει στο φως βαλκανικές ομάδες ερευνητικής δημοσιογραφίας (OCCRP και KRIK) και αναδημοσιεύονται από τα ΜΜΕ της Σερβίας, αναφέρουν ότι ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας διατηρεί προνομιακές σχέσεις με την πολιτική ηγεσία της χώρας. Γράφουν επίσης ότι χάρη στις σχέσεις του αυτές κατάφερε να βγει από τη λίστα κυρώσεων του ΟΗΕ και να γίνει κάτοχος διπλωματικού διαβατηρίου.

Ενα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο αποκαλύπτεται από τους πίνακες με τα οικονομικά αποτελέσματα της Valir: συστάθηκε με κεφάλαιο 0,85 ευρώ και το 2021 έκανε τζίρο 55 εκατομμύρια.

Μυστήριο καλύπτει όμως και την ουκρανική εταιρεία Meridian Air Cargo, στην οποία ανήκε το μοιραίο «Αντόνοφ». Εχει δηλωμένη έδρα την οδό Νταρβίνα, στο Κίεβο, ωστόσο από επιτόπια αυτοψία που πραγματοποίησε η «Κ» με τη βοήθεια δημοσιογράφου που βρίσκεται στην ουκρανική πρωτεύουσα, προέκυψε ότι στο κτιριακό συγκρότημα όπου υποτίθεται ότι έχει την έδρα της λειτουργεί μόνο ένα κατάστημα περιποίησης νυχιών. Εκπρόσωπός της, που ρωτήθηκε σχετικά, δήλωσε ότι λόγω του πολέμου οι υπάλληλοι εργάζονται από το σπίτι τους.

Διάβημα χωρίς απάντηση

Σύμφωνα με πληροφορίες, από το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών η σερβική κυβέρνηση δεν έχει απαντήσει στο διάβημα διαμαρτυρίας για τη μη ενημέρωση των ελληνικών αρχών σχετικά με την επικινδυνότητα του φορτίου. Στο σημείο της συντριβής πάντως τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων (ΤΕΝΞ) έχουν εντοπίσει εκπαιδευτικά και φωτιστικά βλήματα όλμων διαμετρήματος 60 και 82 χιλιοστών. Παράλληλα, παραμένει ανοικτό το ενδεχόμενο στο φορτίο να υπήρχαν και εκρηκτικά πυρομαχικά όλμων. Το τελευταίο εξάλλου σενάριο ενδεχομένως δίνει απάντηση στις ενστάσεις που διατυπώνουν στη διάρκεια της εβδομάδας πηγές στη Σερβία και πρώην υπάλληλοι της κρατικής εταιρείας εξαγωγών όπλων. Επισημαίνουν ότι στο παρελθόν τα εκπαιδευτικά και φωτιστικά βλήματα στέλνονταν στο Μπανγκλαντές με πλοία καθώς λόγω της χαμηλής τιμής τους (τέσσερις φορές φθηνότερα από τα εκρηκτικά πυρομαχικά) η επιλογή της αεροπορικής μεταφοράς καθίσταται ασύμφορη.

kathimerini.gr

Continue Reading

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ

Τουρκικός τύπος: Η Τουρκία έχει ακόμα κυριαρχία σε 9 νησιά, όπως η Λέσβος, η Χίος και η Σάμος

Λένε πως έχει παραχωρηθεί… δικαίωμα χρήσης στην Ελλάδα! – 22 νησιά είναι στρατιωτικοποιημένα και καθιστούν «απειλή για την Τουρκία», γράφει η Yeni Safak – Μόνο η Χάλκη είναι αποστρατιωτικοποιημένη, λένε

Σε ένα άνευ προηγουμένου ανθελληνικό παραλήρημα με ανυπόστατες διεκδικήσεις προβαίνει ο τουρκικός Τύπος μετά τις απανωτές προκλήσεις του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και της κυβέρνησής του. Αυτή την φορά φτάνουν μάλιστα στο σημείο οι τουρκικές εφημερίδες, να… «ενημερώνουν» το κοινό λέγοντας πως υπάρχουν 22 νησιά στο ανατολικό Αιγαίο τα οποία μπορεί να διεκδικήσει η Άγκυρα και έχουν δοθεί στην Ελλάδα με… δικαίωμα χρήσης υπό τον όρο της αποστρατιωτικοποίησης.

Όπως γράφουν οι τουρκικές εφημερίδες, η Άγκυρα μπορεί να προχωρήσει στη διεκδίκηση 22 νησιών βάσει της Συνθήκης της Λωζάνης,  με τη Yeni Safak, μάλιστα, να περνά σε άλλο επίπεδο την προπαγάνδα, λέγοντας πως η Τουρκία έχει την κυριαρχία σε 9 ελληνικά νησιά!

Συγκεκριμένα, η Milliyet γράφει πως «κάποια από τα νησιά που μπορεί να διεκδικήσει η Τουρκία λόγω της στρατιωτικοποίησης είναι η Ρόδος, η Χίος και η Λέσβος».

miliet

Από την πλευρά της, η Yeni Safak αναφέρει ότι 22 από τα 23 νησιά είναι στρατιωτικοποιημένα και καθιστούν «απειλή για την Τουρκία», ενώ μονάχα η Χάλκη είναι αποστρατιωτικοποιημένη.

nisia_safak

Επιπλέον, το ίδιο δημοσίευμα αναφέρει πως η Τουρκία έχει την κυριαρχία 9 νησιών (όπως η Λήμνος, η Λέσβος, η Σάμος, η Χίος, η Ικαρία, η Ρόδος) και πως στην Ελλάδα… έχει παραχωρηθεί το δικαίωμα χρήσης.

safak_1

Continue Reading

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ

Στην ατζέντα Βερολίνου και Αθήνας τα τεθωρακισμένα BMP-1

Πολύτιμη πολλαπλά αποδεικνύεται η αμυντική συνδρομή της Ελλάδας στην εξέλιξη των στρατιωτικών επιχειρήσεων στο μέτωπο της Ουκρανίας, όπως διαφάνηκε από τη χθεσινή συνάντηση του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη με το Γερμανό Καγκελάριο, Όλαφ Σολτς.

Ειδικότερα, στη διμερή ατζέντα της συνάντησης, στην οποία περιλαμβανόταν όλα τα μείζονα περιφερειακά ζητήματα της περιόδου, το ζήτημα της ρωσικής επίθεσης στην Ουκρανία βρέθηκε αρκετά ψηλά και για λόγους όχι μόνο συμβολικούς ή πολιτικούς. Αντίθετα, δρομολογήθηκε μεταξύ των δύο πλευρών η ανταλλαγή Τεθωρακισμένων Οχημάτων Μάχης ανατολικογερμανικής προελεύσεως τύπου ΒΜΡ-1 του Ελληνικού Στρατού με ίσο αριθμό Τεθωρακισμένων Οχημάτων Μάχης γερμανικής κατασκευής, τύπου Marder, προκειμένου τα ελληνικά τεθωρακισμένα να διατεθούν για τις ανάγκες των ουκρανικών ενόπλων δυνάμεων.

Η υψηλή ζήτηση των Ουκρανών σε άρματα μάχης καταγράφηκε από τις πρώτες κιόλας ημέρες της ρωσικής εισβολής στη χώρα τον περασμένο Φεβρουάριο και σχετίζεται ευθέως με το ανάγλυφό της. Πρόκειται για τη δεύτερη μεγαλύτερη χώρα της Ευρώπης με έκταση 600.000 τ.χ. και σχεδόν εξ’ ολοκλήρου επίπεδη, καθιστώντας τα τεθωρακισμένα βασικό εργαλείο για την επιτυχή έκβαση των χερσαίων επιχειρήσεων. Εξάλλου, η ρωσική εισβολή βασίστηκε σε πολύ μεγάλο μέρος στα άρματα μάχης το πρώτο διάστημα (πριν την έναρξη των μαζικών βομβαρδισμών ακόμη και εντός πόλεων για πολιτικούς κυρίως λόγους), με αποτέλεσμα η Δύση να εφοδιάζει διαρκώς τον ουκρανικό στρατό με φορητούς αντιαεροπορικούς πυραύλους Stinger και αντιαρματικούς Javellin.

Στην ελληνική περίπτωση, τα τεθωρακισμένα οχήματα μάχης BMP-1 (ΤΟΜΑ στα ελληνικά) είναι ρωσικής κατασκευής του 1966, ενώ η Αθήνα τα προμηθεύτηκε το 1994, από το απόθεμα της Ανατολικής Γερμανίας. Το γεγονός ότι αποτελούν οχήματα μάχης ρωσικής κατασκευής συνιστά το κρισιμότερο στοιχείο για τους Ουκρανούς, καθώς η ρωσική πολεμική τεχνολογία τους είναι εξαιρετικά οικεία (πάνω σε αυτή έχει εκπαιδευθεί πολύ μεγάλο μέρος -αν όχι όλο- των ουκρανικών ενόπλων δυνάμεων), οπότε δεν απαιτείται επιπλέον χρόνος για εκπαίδευση, όπως και ιδιαίτερη προσπάθεια εξοικείωσης των χειριστών τους με τις δυνατότητές τους. Επίσης, καθώς πρόκειται για τεθωρακισμένα, τα οποία αναπτύχθηκαν στις αρχές του Ψυχρού Πολέμου, απηχούν πλήρως το ψυχροπολεμικό πυρηνικό δόγμα, δηλαδή προστατεύουν με ειδικά συστήματά τους το πλήρωμα από βιολογικά και πυρηνικά όπλα (NBC protection system). Παρότι βαριά οπλισμένο, το BMP-1 θεωρείται ξεπερασμένο τεχνολογικά ως όχημα μάχης, αν και θεωρητικά είναι και αμφίβιο, ως προς τις τεχνικές του προδιαγραφές.

Στον αντίποδα, στα τέλη του Ψυχρού Πολέμου τοποθετείται η έναρξη του προγράμματος κατασκευής των Τεθωρακισμένων Οχημάτων Μάχης, τύπου Marder, που αναβαθμίστηκε το 1988. Σαφώς πιο σύγχρονα από το BMP-1, τα τεθωρακισμένα τύπου Marder αποτελούν τα βασικά ΤΟΜΑ (Τεθωρακισμένα Οχήματα Μάχης) του γερμανικού στρατού, μολονότι από φέτος οι γερμανικές ένοπλες δυνάμεις έχουν αρχίσει να παραλαμβάνουν τα υπερσύγχρονα Puma. Και στην περίπτωση των γερμανικών τεθωρακισμένων προβλέπεται προστασία του πληρώματος από πυρηνικά και βιολογικά όπλα, ενώ ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά τους, το οποίο καθιστά την παραχώρησή τους δελεαστική για την Αθήνα, είναι το γεγονός ότι φέρουν αντιαρματικούς πυραύλους MILAN που χρησιμοποιούνται εδώ και δεκαετίες στον ελληνικό στρατό, οπότε είναι εύκολη η ενσωμάτωσή τους, για τους χειριστές.

Το χρονικό της ανταλλαγής

Στο ενδιάμεσο, τη συμφωνία της ανταλλαγής των τεθωρακισμένων επιβεβαίωσε χθες ο Γερμανός Καγκελάριος, Όλαφ Σόλτς, εξηγώντας πως συμφώνησε να προχωρήσει με την Αθήνα σε μια συνεργασία ανάλογη με αυτήν της Γερμανίας με την Τσεχία, στο πλαίσιο της οποίας η τελευταία παραδίδει στην Ουκρανία τεθωρακισμένα από το απόθεμα του πρώην Συμφώνου της Βαρσοβίας, τα οποία κατόπιν αντικαθίστανται με αντίστοιχα γερμανικά εξοπλιστικά συστήματα.

«Ξέρετε για τις αντίστοιχες, πολύ συγκεκριμένες διευθετήσεις που έχουμε βρει με την Τσεχία. Έχω αποφασίσει τώρα με τον Έλληνα πρωθυπουργό ότι θέλουμε να κάνουμε το ίδιο με την Ελλάδα, η οποία διαθέτει τέτοιο εξοπλισμό, και θα τους παράσχουμε Γερμανικά τεθωρακισμένα οχήματα μεταφοράς προσωπικού για το σκοπό αυτό. Αυτό θα συζητηθεί πλέον πολύ συγκεκριμένα μεταξύ των Υπουργείων Άμυνας μέχρι τέλους και στη συνέχεια μπορεί επίσης να εφαρμοστεί γρήγορα» ανέφερε σχετικά ο Γερμανός καγκελάριος και πρόσθεσε πως «έχω μιλήσει και με τον Πολωνό συνάδελφό μου για το πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι οι καλές συμφωνίες που έχουμε με την Τσεχία και οι οποίες ετοιμάζονται τώρα με την Ελλάδα και άλλες μεμονωμένες χώρες, μπορούν να προχωρήσουν και με την Πολωνία. Και οι δύο Θέλουμε να το πετύχουμε αυτό με την καλύτερη, καλή συνεργασία επίσης».

Με την υλοποίηση της συμφωνίας να περνά τώρα σε επίπεδο των αρμόδιων Υπουργείων, για το περιεχόμενό της τοποθετήθηκε χθες και το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, αναφέροντας πως «οι λεπτομέρειες θα διευθετηθούν στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα ανάμεσα στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Άμυνας της Γερμανίας».

Η ανακοίνωση του ΥΠΕΘΑ:

«Από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας γίνεται γνωστό ότι κατόπιν προηγουμένων συζητήσεων και μετά τη σημερινή συνάντηση του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Καγκελάριο της Γερμανίας κ. Όλαφ Σολτς (Olaf Scholz) συμφωνήθηκε η παραχώρηση Τεθωρακισμένων Οχημάτων Μάχης ανατολικογερμανικής προελεύσεως τύπου ΒΜΡ-1 (παραλαβής 1994), προκειμένου να σταλούν στην Ουκρανία και η ταυτόχρονη αντικατάστασή τους με ίσο αριθμό Τεθωρακισμένων Οχημάτων Μάχης γερμανικής κατασκευής τύπου Marder.

Οι λεπτομέρειες θα διευθετηθούν στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα ανάμεσα στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Άμυνας της Γερμανίας, προκειμένου η συμφωνία να τεθεί το ταχύτερο δυνατό σε εφαρμογή».

Σφοδρές αντιδράσεις

Την ίδια ώρα, τα βέλη της αξιωματικής αντιπολίτευσης συγκέντρωσε η διμερής συμφωνία Ελλάδας- Γερμανίας για την ανταλλαγή των τεθωρακισμένων, με την Κουμουνδούρου να επισημαίνει πως «η κυβέρνηση αυξάνει την επικίνδυνη εμπλοκή της Ελλάδας στον πόλεμο με αποστολή τεθωρακισμένων». Επιπλέον, «θεωρούμε αδιανόητο την είδηση αυτή να τη μαθαίνει ο ελληνικός λαός από τον Γερμανό Καγκελάριο» τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, καλώντας την κυβέρνηση Μητσοτάκη «να σταματήσει να παίρνει αποφάσεις εν κρυπτώ για κρίσιμα εθνικά θέματα».

Στο ζήτημα των τεθωρακισμένων επανήλθαν αργά χθες το βράδυ και οι Τομεάρχες Εθνικής Άμυνας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Θοδωρής Δρίτσας και Γιώργος Τσίπρας, θέτοντας σειρά από ερωτήματα προς την κυβέρνηση, μεταξύ των οποίων το εάν υπάρχει οικονομικό κόστος για την Ελλάδα λόγω της ανταλλαγής, όπως και «από ποιες μονάδες θα σταλούν τα οχήματα στην Ουκρανία; Μήπως από τα νησιά εν μέσω πιέσεων για την αποστρατιωτικοποίηση τους;», διερωτώνται.

Σε υψηλούς τόνους κυμάνθηκε και η αντίδραση της Χαριλάου Τρικούπη, εγκαλώντας τον Πρωθυπουργό για μυστική συμφωνία. «Όπως πληροφορηθήκαμε από τον Γερμανό Καγκελάριο, Όλαφ Σολτς, ο Έλληνας Πρωθυπουργός συμφώνησε στην παράδοση ελληνικών τεθωρακισμένων οχημάτων στην Ουκρανία, που στη συνέχεια θα αντικατασταθούν από γερμανικά» παρατήρησε σε ανακοίνωσή του το ΠΑΣΟΚ -ΚΙΝΑΛ, καταλήγοντας πως «η κυβέρνηση οφείλει να ενημερώσει τα πολιτικά κόμματα για όλες τις πτυχές της εν λόγω συμφωνίας, την οποία ο κ. Μητσοτάκης αποσιώπησε κατά τις δηλώσεις του στους δημοσιογράφους προκαλώντας εύλογα ερωτηματικά για το πραγματικό περιεχόμενο της συνάντησης με τον κ. Σολτς».

protothema.gr

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: