Connect with us

SEX

Απολαύστε τη πιο σεξυ Ελληνίδα ηθοποιό να κανει αχαλήνωτο σεξ με μικρότερο της!

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Χριστίνα Παππά μια απο τις ωραιότερες Ελληνίδες ηθοποιούς. 

Απολαύστε την σε ακρως ερωτικές σκηνές μετά το 8:10.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=DDmTobVLylI[/youtube]

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

SEX

Συνηθισμένοι λόγοι που ένα ζευγάρι απέχει από το σεξ

Δημοσιεύτηκε

στις

Η σεξουαλική ζωή ενός ζευγαριού αποτελεί ένα βασικό στοιχείο της υγιούς σχέσης μεταξύ των δύο προσώπων.

Υπάρχουν, ωστόσο, περίοδοι που το ζευγάρι απομακρύνεται σεξουαλικά και περνάνε μέρες ακόμη και αρκετές εβδομάδες χωρίς να βρεθούν ερωτικά.

Δείτε παρακάτω τρεις συχνούς λόγους που οδηγούν ένα ζευγάρι στην αποχή από το σεξ…

1: Στρες

Ο πιο συχνός λόγος είναι οι στρεσογόνοι παράγοντες που δεν αφήνει το ζευγάρι ελεύθερο με αποτέλεσμα να αντί να χαλαρώνει, να συσσωρεύεται μεγαλύτερη πίεση και ένταση. Ίσως πρέπει να απομακρύνετε όσο μπορείτε τις αρνητικές σκέψεις και να κλείσετε για λίγο κινητό και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές που μπορεί να σας επηρεάζουν.

2: Έντονη σωματική κούραση

Μετά από μια έντονα κουραστική μέρα, το σεξ είναι μάλλον το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε. Η λύση σε αυτό είναι να σταματήσετε να σκέφτεστε ότι το σεξ πρέπει να γίνει μόνο τη νύχτα. Αδιαμφισβήτητα δεν θα κάνετε σεξ τόσο συχνά όσο στην αρχή της σχέσης σας αλλά τουλάχιστον θα βρίσκατε ξανά την χαμένη οικειότητα.

3: Η εικόνα του σώματος

Σε μια εποχή που οι γυναίκες βομβαρδίζονται με εξωπραγματικές εικόνες σώματος, είτε είναι μέσω της πλαστικής χειρουργικής είτε διάφορων προτύπων που βλέπουν είναι λογικό σε πολλές περιπτώσεις να μπλοκάρουν. Όταν αυτές οι εικόνες παρουσιάζονται ως ιδανικές για το σωματότυπο, είναι εύκολο αυτές να αισθάνονται άσχημα για τον εαυτό σας. Πολλές γυναίκες αποφεύγουν να βρεθούν ερωτικά με το σύντροφό τους επειδή νιώθουν ανασφάλεια για το σώμα τους. Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία προσπαθήστε να αναδείξετε τα μέρη του σώματός σας με τα οποία εσείς αισθάνεστε καλά.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

SEX

Δέκα οφέλη αν κάνετε σεξ κάθε μέρα

Δημοσιεύτηκε

στις

Σίγουρα δεν είναι εύκολο να έχει κάποιος σεξουαλική δραστηριότητα κάθε μέρα, ειδικά όταν είναι αυξημένες οι επαγγελματικές και προσωπικές υποχρεώσεις.

Ωστόσο, η επιστήμη έχει μιλήσει και αναφέρει ότι τα οφέλη από το καθημερινό σεξ είναι πολλά περισσότερα απ’ ό,τι φανταζόμαστε. Δείτε παρακάτω δέκα οφέλη αν είστε από αυτούς που κάνετε ή θέλετε να κάνετε κάθε μέρα σεξ…

  1. Βοηθά στην σωματική και ψυχική εκτόνωση
  2. Δίνει ενέργεια
  3. Είναι αγχολυτικό
  4. Διευκολύνει τον ύπνο
  5. Βελτιώνει τη διάθεση
  6. Βοηθά στην καλή λειτουργία της καρδιάς
  7. Βοηθά το ανοσοποιητικό μας, άρα και στην μακροζωία
  8. Βοηθά στην καλή κατάσταση των μυών και των οστών
  9. Μειώνει τα συμπτώματα του προεμμηνορυσιακού συνδρόμου και τις κράμπες
  10. Ρυθμίζει τις διατροφικές συνήθειες

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

SEX

Τρεις βασικές κινήσεις που πρέπει να κάνετε μετά το σεξ

Δημοσιεύτηκε

στις

Η υγιής σεξουαλική δραστηριότητα αποτελεί μια απολαυστική και εκτονωτική δραστηριότητα και χαλαρώνει άνδρες και γυναίκες. 

Εκτός αυτού, αρκετές έρευνες έχουν δείξει ότι η ικανοποιητική ερωτική ζωή έχει και άλλα οφέλη για την υγεία μας!

Πολύ σημαντικοί σε αυτό είναι και οι κανόνες υγιεινής ώστε να μην γίνει μια δυσάρεστη ανάμνηση και στις δύο πλευρές. Δείτε παρακάτω τρεις συγκεκριμένους κανόνες υγιεινής και καλές συνήθειες που δεν θα αφήσουν εύκολα τα μικρόβια να κάνουν την εμφάνισή τους στην ευαίσθητη περιοχή.

1. Πιείτε αρκετό νερό

Οπως ακριβώς μετά την άσκηση πρέπει να ενυδατώνουμε τον οργανισμό με νερό, έτσι και μετά το σεξ πρέπει να καταναλώνουμε μια «γενναία» ποσότητά του. Μην παραλείψετε να πιείτε τουλάχιστον δύο ποτήρια νερό μετά την πράξη.

2. Καλό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι

Τα βακτήρια που μπορεί εμφανιστούν μετά την σεξουαλική πράξη στα δάχτυλα μπορούν να προκαλέσουν λοίμωξη. Η πλύση με σαπούνι και το στέγνωμα με μια καθαρή πετσέτα είνααι ένας αποτελεσματικός τρόπος να προστατευτείς.

3. Ζεστό ντους

Ενα ζεστό μπάνιο με αφρόλουτρο θα ενυδατώσει το σώμα μετά την πράξη αλλά θα προστατεύσει επίσης από κάποια λοίμωξη που μπορεί να εμφανιστεί.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

SEX

Πέντε στάσεις για μεγαλύτερη διάρκεια στο σεξ

Δημοσιεύτηκε

στις

Ο πιο απλός τρόπος για να παρατείνεις τον πολύτιμο χρόνο της απόλαυσης.

Όσοι είναι πάνω από 30-35 χρόνων κι έχουν ζήσει την εποχή που κυριαρχούσαν τα περιοδικά, ίσως θυμούνται τα φοβερά αφιερώματα που παρουσίαζαν το σεξ λίγο σαν το Netflix. Σαν ένα μαραθώνιο με άπειρες επιλογές / εναλλαγές και με την απαραίτητη βαθμολογία για να ξέρουμε πού βαδίζουμε.

Στις μέρες μας, ευτυχώς, τα πράγματα είναι λίγο πιο ‘γήινα’ και σε ό,τι αφορά στο σεξ λίγο πιο κοντά στην πραγματικότητα των των αγοριών, των κοριτσιών, των ανδρών, των γυναικών και των ζευγαριών. Έχουμε ξεμπερδέψει, πχ, με τους περισσότερους μύθους για το πέος και το μέγεθός του, δεν αντιμετωπίζουμε τον γυναικείο οργασμό σαν μυθικό κήτος βγαλμένο από τον ωκεανό του Κθούλου, ενώ έχουμε κατανοήσει ότι μια μέση συνουσία δεν χρειάζεται να διαρκεί για ώρες για να είναι ικανοποιητική και για τους δύο συμμετέχοντες.

Ξέρουμε, επίσης, ότι στις μέρες μας όλα διορθώνονται. Τα πραγματικά προβλήματα λύνονται από την ιατρική (ή τη Χημεία), μικροβελτιώσεις μπορούν να προκύψουν μέσα από πολύ απλές πρακτικές, ενώ σε ο,τι αφορά στη διάρκεια, το πρώτο πράγμα που μπορεί να κάνει ο καθένας από εμάς για να κερδίσει μερικά πολύτιμα δευτερόλεπτα, ή για να στείλει το ματς σε μια πολύ χορταστική παράταση είναι να ακολουθήσει κάποιες βασικές αρχές της ανατομίας.

Σύμφωνα με τα όσα γράφει στον τελευταίο της οδηγό η διάσημη Αμερικανίδα sex therapist Vanessa Marin, ο πιο πρακτικός (και απολαυστικός, γιατί όχι δηλαδή;) τρόπος να ‘αντέχεις’ λίγο περισσότερο και να παρατείνεις την εκσπερμάτισή σου είναι να δοκιμάσεις κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξεις στάσεις που Α. Δεν επιτρέπουν πολύ βαθιά διείσδυση. Β. Περιορίζουν τις κινήσεις σου και σε οδηγούν σε πιο αργές ωθήσεις και Γ. Είναι λίγο πιο κουραστικές ή απαιτούν περισσότερη ισορροπία. Ενδεικτικά, η Dr. Marin προτείνει κάποιες στάσεις με διάφορους βαθμούς δυσκολίας (σε κλίμακα 1-5) οπότε μπορείς από σήμερα κιόλας να δοκιμάσεις τις αντοχές σου (κυριολεκτικά) και να δεις τι ‘λειτουργεί’ καλύτερα σε σένα και στη σύντροφό σου.

Στάση ‘Κουταλάκι’

Βαθμός δυσκολίας: 2

Τεχνική: Η σύντροφός σου ξαπλώνει στο πλάι κι εσύ κολλάς πίσω της. Για να επιτευχθεί η διείσδυση φρόντισε το δικό σου σώμα να είναι λίγο πιο χαμηλά απ’ το δικό της και σήκωσέ της ελαφρά το ελεύθερο πόδι.

Πώς λειτουργεί: Όσο παραμένεις κολλημένος στην πλάτη της (μπορείς και να την αγκαλιάζεις), τόσο περιορίζεται το περιθώριο των κινήσεών σου. Η στάση των σωμάτων σε υποχρεώνει σε μια αργή, ρηχή διείσδυση. Παρότι στα περιοδικά που αναφέραμε νωρίτερα η συγκεκριμένη στάση περιγραφόταν με το περίπλοκο ‘ψιλοαβανταζέ’, η μόνη δυσκολία της εντοπίζεται στην αρχή, μέχρι να διεισδύσεις. Από εκεί και πέρα όλα τσουλάνε από μόνα τους. Αργά και ηδονικά.

Πλαϊνή μετωπική
Βαθμός δυσκολίας: 3

Τεχνική: Εκείνη ξαπλώνει στο πλάι κι εσύ κάνεις το ίδιο, αλλά αυτήν τη φορά όχι πίσω της, αλλά απέναντί της. Face to face. Το σώμα σου είναι και πάλι λίγο χαμηλότερα απ’ το δικό της, για την αρχική διείσδυση θα χρειαστεί να ανασηκώσει ελαφρώς το ελεύθερο πόδι της και κάποιος απ’ τους δύο θα πρέπει να καθοδηγήσει με το χέρι του το πέος στο αιδοίο.

Πώς λειτουργεί: Βασικά, δεν λειτουργεί. Εσύ είσαι εγκλωβισμένος κι εκείνη πολύ περιορισμένη. Η διείσδυση είναι πολύ ρηχή και οι κινήσεις τόσο περιορισμένες που -πρακτικά- είστε σχεδόν ακίνητοι. Ιδανική στάση για τις στιγμές που αισθάνεσαι ότι η ώρα της κορύφωσης πλησιάζει και χρειάζεσαι ένα διάλειμμα για να πέσουν οι σφυγμοί.

Το επίπεδο Doggy

Βαθμός δυσκολίας: 2

Τεχνική: Εκείνη παίρνει την κλασική θέση για Doggy Style (στηρίζεται στα γόνατα και τις παλάμες της) κι εσύ την κλασική θέση πίσω της. Μετά τη διείσδυση και τις πρώτες ωθήσεις, όμως, εκείνη αρχίζει να χαμηλώνει, μέχρι να βρεθεί μπρούμυτα στο κρεβάτι. Εσύ ακολουθείς την κίνησή της, μέχρι να βρεθείς κολλημένος στην πλάτη της.

Πώς λειτουργεί: Το παραδοσιακό Doggy είναι η κατ’ εξοχήν στάση που ευνοεί τις βαθιές διεισδύσεις και τις γρήγορες και έντονες ωθήσεις. Η συγκεκριμένη παραλλαγή συνεχίζει να σου προσφέρει την αίσθηση ότι εσύ έχεις τον έλεγχο και ορίζεις τον ρυθμό, αλλά περιορίζει πολύ τόσο τις κινήσεις σου όσο και τον ρυθμό σου. Παραμένει μια στάση ‘από πίσω’, που πάντα σε ερεθίζει εγκεφαλικά, αλλά η διέγερση του πέους σου είναι λιγότερο έντονη. Αντίθετα, η συγκεκριμένη στάση προσφέρει πολύ έντονη διέγερση στη σύντροφο, οπότε, αν εκτελεστεί σωστά, τα ωφέλη της είναι διπλά.

Εκείνη από πάνω
Βαθμός δυσκολίας: 1

Τεχνική: Εσύ απλώς ξαπλώνεις. Για να είσαι πιο άνετα, φρόντισε να υπάρχει κι ένα μαξιλάρι διαθέσιμο για το κεφάλι σου. Εκείνη ανεβαίνει πάνω σου, κάθεται πάνω στη στύση σου και ρίχνει το βάρος της μπροστά, προς τον κορμό σου, μέχρι να στηριχτεί στους αγκώνες της.

Πώς λειτουργεί: Εσύ δεν κάνεις τίποτα. Εκείνη ελέγχει τον ρυθμό και την ένταση της διείσδυσης. Όσο παραμένει γερμένη προς το μέρος σου, η διείσδυση παραμένει σχετικά ρηχή, οι δικές σου δυνατότητες για ωθήσεις τις λεκάνης περιορίζονται πολύ, ενώ σου στερεί και τη ‘θέα’ που πάντα λειτουργεί διεγερτικά. Εννοείται ότι συγκεκριμένη στάση μπορεί να λειτουργήσει κι εντελώς αντίστροφα, να ‘εκβιάσει’ την εκσπερμάτιση – αρκεί εκείνη να σηκώσει τον κορμό της και να στηριχτεί στις πατούσες της. Θα φτάσετε κι εκεί, φυσικά, αλλά πάρτε λίγο τον χρόνο σας νωρίτερα. Αυτό είναι το ζητούμενο, άλλωστε.

Καθιστοί

Βαθμός δυσκολίας: 5

Τεχνική: Εσύ κάθεσαι οκλαδόν, εκείνη κάθεται πάνω σου, τυλίγοντας τα πόδια και τα χέρια της γύρω σου.

Πώς λειτουργεί: Η διείσδυση στη συγκεκριμένη στάση είναι βαθιά, αλλά το περιθώριο για έντονες ωθήσεις μηδενικό. Στην πραγματικότητα εκείνη ελέγχει απόλυτα τον ρυθμό, ανάλογα με τη στάση του σώματός της (όσο πιο πολύ απομακρύνεται από σένα γέρνοντας πίσω, τόσο πιο έντονος γίνεται ο ερεθισμός). Εσύ το μόνο που κάνεις είναι να κουράζεσαι από το βάρος της και από τη διαρκή προσπάθεια να βρεις ισορροπία. Εν προκειμένω αυτό είναι καλό, γιατί σε εμποδίζει να συγκεντρωθείς, οπότε ο ερεθισμός και η κορύφωσή σου καθυστερεί.

Υπάρχουν κι άλλες αντίστοιχες στάσεις (αρκετές) για να δοκιμάσεις, αλλά οι περισσότερες είναι παραλλαγές αυτών των πέντε. Επίσης, εννοείται ότι μπορείς να πειραματιστείς και να επινοήσεις αμέτρητες άλλες. Αν, μάλιστα, δεις ότι οι πειραματισμοί σου πηγαίνουν, ίσως συνειδητοποιήσεις ότι έχει έρθει η ώρα να περάσεις και σε κάποιο επόμενο level.

(Illustrations: 123RF)

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
teliko filiagkos-plio
HOLIDAY-Car-Rental-banner
professional camera ad
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ