Connect with us

AUTOMOTO

Ανατροπές στα τέλη κυκλοφορίας του 2017

Δημοσιεύτηκε

στις

Τα σενάρια που εξετάζονται από το υπουργείο Οικονομικών.

Σε νέες αλλαγές των τελών κυκλοφορίας προσανατολίζεται το υπουργείο Οικονομικών, με σκοπό να εισπράξει 1,1 δισ. ευρώ.

Τα νέα σενάρια που εξετάζονται από το επιτελείο του Υπουργείου Οικονομικών, περιλαμβάνουν αλλαγές στις κλίμακες υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, με το όριο εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα να πέφτει από τα 90 g/km στα 85 g/km.

Άλλο ένα σενάριο που βρίσκεται σε συζητήσεις αφορά τη μείωση των τελών κυκλοφορίας για οχήματα μεγάλου κυβισμού και ηλικίας άνω των 15 ετών προκειμένου να δοθεί κίνητρο στους ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει πινακίδες να τις παραλάβουν εκ νέου.

Ωστοσο, σχεδόν βέβαιο είναι ότι επιβαρύνσεις θα έχουν όσοι έχουν στην κατοχή τους ΙΧ 9ετίας.

Στο σενάριο που δείχνει να επικρατεί, προβλέπεται επέκταση του συστήματος επιβολής των τελών που καθορίζεται με τους εκπεμπόμενους ρύπους. Όπως όλα δείχνουν σε αυτό το σύστημα θα συμπεριληφθούν τα αυτοκίνητα που έχουν πρώτη ημερομηνία αδείας την 1η Ιανουαρίου 2007 και μετά.

Όσοι έχουν αυτοκίνητο με ημερομηνία κυκλοφορίας προγενέστερη του 2007 θα πληρώνουν τέλη με βάση τον κυβισμό.

Όποιος έχει αυτοκίνητο με ημερομηνία κυκλοφορίας μεταγενέστερη του 2007 θα πληρώνει με βάση τις εκπομπές αερίων ρύπων.

Για παράδειγμα για τα Ι.Χ. με κυβισμό από 1.072 έως 1.357 κυβικά εκατοστά, γλυτώνουν έως 53 ευρώ οι οδηγοί με οχήματα που εκπέμπουν γύρω στα 90 γραμμάρια ρύπων.

Επιβαρύνονται οι οδηγοί τα οχήματα των οποίων εκπέμπουν πάνω από 120 γραμμάρια ρύπους. Οι επιβαρύνσεις ξεκινούν από τα 10 ευρώ και ξεπερνούν ακόμη και τα 150 ευρώ για τα πιο ρυπογόνα οχήματα.

Για τα Ι.Χ. με κινητήρες από 1.358 έως 1.548 κ.εκ., επιβαρύνονται οι έχοντες όχημα που εκπέμπει πάνω από 140 γραμμάρια. Από τα 160 γραμμάρια και πάνω οι επιβαρύνσεις ξεπερνούν τα 140 ευρώ.

Τα τέλη κυκλοφορίας αναμένεται να πληρωθούν και εφέτος από τον Νοέμβριο έως και το τέλος Δεκεμβρίου.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

Skoda Kamiq, το compact SUV που σχεδίασε Έλληνας

Δημοσιεύτηκε

στις

Με το Kamiq, η Skoda μπαίνει για πρώτη φορά στην γρήγορα αναπτυσσόμενη κατηγορία των compact SUV, ενώ παράλληλα προσθέτει ένα τρίτο μοντέλο στην επιτυχημένη ευρωπαϊκή γκάμα των SUV της.

Το Kamiq συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης κατηγορίας (όπως αυξημένη απόσταση από το έδαφος, υπερυψωμένες θέσεις), με την ευελιξία ενός μικρού σε διαστάσεις μοντέλου. Με τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και infotainment, τους άνετους χώρους και τα πολλά στοιχεία simply clever, το νέο μικρό τσέχικο SUV θα ικανοποιήσει τους πελάτες που θέλουν να καλύψουν τις οικογενειακές τους ανάγκες, αλλά και αυτούς που έχουν έναν πιο δυναμικό lifestyle.

Το όνομα Kamiq προέρχεται από τη γλώσσα των Inuit, ανθρώπων που ζουν στο βόρειο Καναδά και τη Γροιλανδία και σημαίνει «κάτι που ταιριάζει τέλεια σε κάθε κατάσταση» -σαν ένα δεύτερο δέρμα. Το όνομα του ξεκινά επίσης με το γράμμα K και τελειώνει σε Q και συνεπώς συνεχίζει την ομοιόμορφη ονοματολογία των SUV μοντέλων της μάρκας.

Σχεδιαστικά, οι διαχωρισμένοι προβολείς του Kamiq, με τα φώτα ημέρας πάνω από το κύριο σώμα των προβολέων, δημιουργούν νέα, ιδιαίτερα οπτικά χαρακτηριστικά. Με μήκος 4.241 χιλιοστών είναι πολύ πιο compact από τα δύο μεγαλύτερα SUV της μάρκας και σε συνδυασμό με τις υπερυψωμένες θέσεις των καθισμάτων είναι ιδανικό για άνετη οδήγηση στον αστικό ιστό, αλλά «νιώθει» το ίδιο άνετα και σε περιπετειώδη ταξίδια. Ταυτόχρονα, σαν γνήσιο Skoda, βάζει νέα σημεία αναφοράς για τα compact SUV σε ότι αφορά τους χώρους.

Το νέο μικρό SUV διαθέτει επίσης μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, άνετους χώρους (παρά τις compact διαστάσεις του), υψηλό επίπεδο λειτουργικότητας και μεγάλες δυνατότητες διασύνδεσης. Είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο, οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον και δείχνει για πολύ καλή σχέση τιμής-απόδοσης.

Εξωτερικό

 

 

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και οι μεγάλοι τροχοί των 16 έως 18 ιντσών προσδίδουν στο Kamiq επιβλητική εμφάνιση, που αποπνέει έντονο χαρακτήρα και δυναμισμό. Η οικογενειακή γραμμή είναι ορατή με την πρώτη ματιά, αλλά κάποια χαρακτηριστικά διαχωρίζουν την εικόνα του, όπως για παράδειγμα, το ανάγλυφο καπό που υπογραμμίζει την ξεχωριστή του ταυτότητα.

Είναι το πρώτο Skoda με διαχωρισμένους προβολείς LED με φώτα ημέρας τοποθετημένα ψηλά και στην έκδοση full LED με δυναμικά φλας μπροστά και πίσω. Προαιρετικά, διατίθεται και μια πανοραμική οροφή, ενώ όπως σε όλα τα καινούργια μοντέλα της μάρκας στην πίσω πόρτα, αντί για το λογότυπο υπάρχει η πλήρης αναγραφή, σε κεφαλαία, του ονόματος «Skoda».

Εσωτερικό

 

 

Το Kamiq διαθέτει την καινούργια φιλοσοφία σχεδίασης του εσωτερικού, με επικεφαλής σχεδιασμού και σε αυτό το μοντέλο τον Έλληνα, Δημήτρη Δαρκούδη. Η ψηλότερα τοποθετημένη θέση των καθισμάτων και οι άνετοι χώροι του compact SUV κάνουν πιο εύκολη την είσοδο και έξοδο από το αυτοκίνητο και παρέχουν μια συνολικά πολύ καλή ορατότητα, καθώς και ακόμα καλύτερη εργονομία.

Πίσω, το εσωτερικό ύψος είναι 1.003 χιλιοστά, το εσωτερικό πλάτος 1.425 χιλιοστά και ο χώρος για τα γόνατα 73 χιλιοστά, τιμές που αποτελούν ρεκόρ για την κατηγορία. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 400 λίτρων, η οποία μπορεί να αυξηθεί στα 1.395 λίτρα με την αναδίπλωση της ασύμμετρης (σε αναλογία 60:40) πλάτης του πίσω καθίσματος, που προαιρετικά μπορεί να διαθέτει και κεντρικό υποβραχιόνιο.

Μια άλλη προαιρετική επιλογή, η δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού, επιτρέπει τη μεταφορά ιδιαίτερα ογκωδών αντικειμένων μήκους έως και 2.447 χιλιοστών. Οι έξυπνοι αποθηκευτικοί χώροι στο εσωτερικό εξασφαλίζουν επιπλέον 26 λίτρα για την αποθήκευση μικροαντικειμένων.

Τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό και στις επενδύσεις των εμπρός θυρών δημιουργούν ευχάριστο περιβάλλον, κάτι που ισχύει και για τις καινούργιες επενδύσεις από Suedia με τα νέα σχέδια των καθισμάτων. Αν το επιθυμεί ο πελάτης, το Kamiq μπορεί να εξατομικευτεί και άλλο με περιβαλλοντικό εσωτερικό φωτισμό, ιδιαίτερα διακοσμητικά και ραφές που δημιουργούν αντιθέσεις καθώς και με το πακέτο εξοπλισμού Dynamic.

Το επίπεδο άνεσης μπορεί να αυξηθεί περισσότερο με το προαιρετικό Virtual Cockpit, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, καθώς και με το Climatronic, το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού όπως και με τα θερμαινόμενα παρμπρίζ και τιμόνι. Το σήμα που εκπέμπεται από το Kessy, το σύστημα Κeyless Εntry, τίθεται αυτόματα εκτός λειτουργίας έπειτα από 15 λεπτά χωρίς κίνηση, αυξάνοντας έτσι την ασφάλεια.

Κινητήρες και αναρτήσεις

 

 

Είναι διαθέσιμοι δύο κινητήρες βενζίνης TSI με χωρητικότητα 1,0 ή 1,5 λίτρων, ο πρώτος απόδοσης 95 ή 116 ίππους, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε και έξι σχέσεων αντίστοιχα, ο δεύτερος 150 ίππους.

Ο πετρελαιοκινητήρας είναι ο γνωστός TDI 1,6 λίτρων, 116 ίππων. Τόσο ο πιο ισχυρός βενζινοκινητήρας όσο και ο πετρελαιοκινητήρας θα διατίθενται στην Ελλάδα αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Αργότερα, θα λανσαριστεί και ο 1.0 G-TEC των 90 ίππων, ο πρώτος κινητήρας που λειτουργεί με φιλικό προς το περιβάλλον φυσικό αέριο (CNG) σε SUV της Skoda, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών Euro 6d-TEMP.

H ανάρτηση εξασφαλίζει στο μικρό SUV 39 χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το Scala, καθώς και γωνίες προσέγγισης και διαφυγής 18,7 και 28,4 μοιρών αντίστοιχα. Προαιρετικά, είναι διαθέσιμο και με το Sport Chassis Control, δηλαδή μία κατά 10 χιλιοστά χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση που μπορεί να μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά της μεταξύ Normal και Sport με τη χρήση του Driving Mode Select.

Πλαίσιο, συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης

 

 

Το Kamiq βασίζεται στο πλαίσιο MQB-A0 του ομίλου VW και παρέχει το υψηλότερο δυνατό επίπεδο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Είναι εξοπλισμένο με έως και εννέα αερόσακους, στους οποίους συμπεριλαμβάνονται αερόσακος για τα γόνατα του οδηγού καθώς και πλευρικοί αερόσακοι πίσω, διαθέτει υπερσύγχρονα συστήματα υποβοήθησης καθώς και άνετους χώρους. Έχει μήκος 4,241 χιλιοστών, πλάτος 1,793 χιλιοστών και ύψος 1,553 χιλιοστών (μαζί με τις ράγες οροφής). Σχεδόν το 80% του αμαξώματός του αποτελείται από χάλυβα υψηλής αντοχής και θερμής έλασης. Οι προβολείς LED και τα αντίστοιχα πίσω φώτα είναι στάνταρ, ενώ η προαιρετική έκδοση full LED διαθέτει επιπλέον AFS και δυναμικά φλας εμπρός και πίσω.

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει Lane Assist (Υποβοήθηση Λωρίδας), Front Assist με City Emergency Brake και Predictive Pedestrian Protection (Εμπρός Υποβοήθηση με Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης στην πόλη και Προληπτική Προστασία Πεζών) καθώς και Multi-Collision Brake (Πέδηση Αποφυγής Πολλαπλών Συγκρούσεων).

Infotainment και συνδεσιμότητα

 

 

Τα συστήματα Swing, Bolero και Amundsen ανήκουν στην τρίτη γενιά των συστημάτων infotainment του ομίλου, έχουν οθόνες με διαγώνιο από 6,5 έως 9,2 ίντσες και μπορούν να εξοπλιστούν με το προαιρετικό σύστημα Skoda Sound System που έχει δέκα ηχεία. Το Kamiq είναι πάντα συνδεδεμένο και online χάρη σε μια ενσωματωμένη LTE eSIM. Αυτό, για παράδειγμα, επιτρέπει τη συνεχή βελτιστοποίηση της πλοήγησης. Η ψηφιακή βοηθός (Digital Assistant) της μάρκας, που ονομάζεται Laura, μπορεί να ανταποκριθεί στις φωνητικές εντολές και υποστηρίζεται από online δεδομένα, εκτός από τις απλές εντολές καταλαβαίνει επίσης φράσεις και προτάσεις που εκφέρονται κανονικά.

Το eSIM δεν ενεργοποιεί μόνο τη λειτουργία eCall, αλλά παρέχει και πρόσβαση στις κινητές ηλεκτρονικές υπηρεσίες Skoda Connect. Οι εφαρμογές Infotainment μπορούν να μεταφορτωθούν από το αυτοκίνητο μέσω του Shop. Επίσης διαθέσιμες είναι η τεχνολογία SmartLink για τη σύνδεση συσκευών μέσω του Apple CarPlay, του Android Auto ή του MirrorLink ™ (προαιρετικό το Wireless SmartLink), ένα Wi-Fi hotspot, δύο θύρες USB-C μπροστά και δύο πίσω και ένα Phone Box που επιτρέπει την ασύρματη φόρτιση smartphones.

Simply Clever

 

 

Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της μάρκας, μια σειρά από στοιχεία Simply Clever κάνουν την καθημερινότητα με το Kamiq πιο άνετη. Η προαιρετική, αυτόματη προστασία άκρων στις πόρτες, η ηλεκτρική πόρτα πορτμπαγκάζ με λειτουργία Tip-To-Close και ένας ηλεκτρικά αναδιπλούμενος κοτσαδόρος, είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που κάνουν την ζωή οδηγού και επιβατών πιο εύκολη.

Επίσης, από το επίπεδο εξοπλισμού Ambition και πάνω, υπάρχει αποσπώμενος φακός LED στο πορτμπαγκάζ, ενώ το ενσωματωμένο χωνί στο δοχείο του πλυστικού υγρού για το παρμπρίζ, η ξύστρα πάγου στο πορτάκι του ρεζερβουάρ καυσίμου με το μετρητή βάθους πέλματος και η θήκη ομπρέλας (περιλαμβάνει και την ομπρέλα) στην πόρτα του οδηγού είναι και αυτά, στοιχεία Simply Clever.

Περισσότερα σε λίγες ημέρες όταν θα οδηγήσουμε εκτός Ελλάδος το Kamiq, για να σας μεταφέρουμε και τις οδηγικές μας εντυπώσεις.

 

 

Νίκος Τσάδαρης

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Ξεκινούν οι έλεγχοι για ανασφάλιστα οχήματα και δίκυκλα

Δημοσιεύτηκε

στις

Νέο σαφάρι για τον εντοπισμό ανασφάλιστων Ι.Χ. και δικύκλων ξεκινά από τις αρχές Σεπτεμβρίου η ΑΑΔΕ, συγκρίνοντας τη δική της βάση δεδομένων με αυτή του υπουργείου Μεταφορών και των ασφαλιστικών εταιριών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, παρότι με βάση το νόμο ο έλεγχος για ανασφάλιστα θα έπρεπε να γίνεται δύο φορές το χρόνο, η τελευταία φορά που έγινε έλεγχος ήταν τον Απρίλιο του 2018, οπότε το τωρινό σαφάρι θα έρθει να καλύψει το κενό περίπου 1,5 χρόνου αναφέρει το ρεπορτάζ του «Ελεύθερου Τύπου».

Η προηγούμενη διασταύρωση αποκάλυψε 436.653 ανασφάλιστα οχήματα, στους ιδιοκτήτες των οποίων επιβλήθηκαν και τα ανάλογα πρόστιμα με τη γνωστή μορφή του παραβόλου. Το ύψος του προστίμου για ανασφάλιστο όχημα διαμορφώνεται ως εξής:

  • Στα 100 ευρώ για δίκυκλα οχήματα έως 250 κ. εκ.
  • Στα 150 ευρώ για δίκυκλα οχήματα από 251 κ. εκ. και άνω.
  • Στα 200 ευρώ για αυτοκίνητα έως 1.000 κ. εκ.
  • Στα 250 ευρώ για αυτοκίνητα από 1.001 κ. εκ. και άνω.

Για την πληρωμή του οφειλόμενου παραβόλου έχει δημιουργηθεί παράβολο από την ΑΑΔΕ για κάθε ΑΦΜ ιδιοκτήτη, το οποίο φέρει τον ίδιο αριθμό με τον αριθμό πρωτοκόλλου της ειδοποίησης που λαμβάνει ο ιδιοκτήτης.

Στους ιδιοκτήτες των οχημάτων που εντοπίζονται ανασφάλιστα θα αποστέλλεται ειδοποίηση, με την οποία θα καλείται ο κάτοχος εντός 8 ημερών να πληρώσει το ανάλογο παράβολο και να ασφαλίσει το όχημά του. Αν το αγνοήσει, οι ποινές θα είναι βαρύτερες.

Συγκεκριμένα προβλέπεται:

  • Αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων του οχήματος για 6 μήνες με πράξη της Αστυνομικής Αρχής.
  • Σε περίπτωση εμπλοκής οχήματος σε ατύχημα, αφαίρεση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας για 2 χρόνια και επί υποτροπής για 3 χρόνια. Για την επιστροφή των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας μετά την παρέλευση των ανωτέρω περιόδων απαιτείται η προσκόμιση από τον ενδιαφερόμενο του σχετικού συμβολαίου ασφάλισης.
  • Χρηματικό πρόστιμο με πράξη της Αστυνομικής Αρχής, 1.000 ευρώ για τα λεωφορεία και τα ΦΔΧ, 500 ευρώ για τα επιβατικά και 250 ευρώ για τα δίκυκλα.
  • Φυλάκιση από δύο μήνες έως 1 χρόνο και χρηματική ποινή έως 3.000 ευρώ σε περίπτωση εμπλοκής σε ατύχημα.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Πότε επιστρέφεται το τέλος ταξινόμησης για απόσυρση αυτοκίνητου

Δημοσιεύτηκε

στις

Μετά τη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, για την επιστροφή του τέλους ταξινόμησης λόγω απόσυρσης η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων με εγκύκλιο της προς τα τελωνεία δίνει οδηγίες για τις περιπτώσεις που θα πρέπει να επιστραφούν τα τέλη ταξινόμησης και για όσες δεν δύνανται να γίνει επιστροφών των ποσών.

Ειδικότερα:

  1. Δεν επιστρέφονται τέλη για τις περιπτώσεις αυτοκινήτων για τα οποία το τέλος ταξινομήσεως, λόγω αποσύρσεως, βεβαιώθηκε πριν από την ημερομηνία ενάρξεως ισχύος των διατάξεων του άρθρου 20 παρ. 1 και 2 του ν.4002/2011, ήτοι πριν τις 22 Αυγούστου 2011, η δε είσπραξή του ανεστάλη και, στη συνέχεια, αυτό καταβλήθηκε ολόκληρο μετά την 22α Αυγούστου 2011. Οι εκκρεμείς αιτήσεις επιστροφής του καταβληθέντος τέλους ταξινομήσεως δεν δύνανται να ικανοποιηθούν.
  2. Επιστρέφονται τέλη για τις περιπτώσεις αυτοκινήτων για τα οποία το τέλος ταξινομήσεως λόγω αποσύρσεως βεβαιώθηκε μετά την ημερομηνία ενάρξεως ισχύος των διατάξεων του άρθρου 20 παρ. 1 και 2 του ν.4002/2011, ήτοι μετά την 22α-8-2011, καταβλήθηκε άμεσα το μη απαλλασσόμενο μέρος αυτού, σύμφωνα με τις προαναφερθείσες διατάξεις, μετά την 22α- 8-2011 και για τα οποία στη συνέχεια καταβλήθηκε η διαφορά του τέλους ταξινομήσεως εντός της προθεσμίας των έξι (6) μηνών. Οι εκκρεμείς αιτήσεις επιστροφής του καταβληθέντος τέλους ταξινομήσεως δύνανται να ικανοποιηθούν
  3. Δεν επιστρέφονται τέλη για τις περιπτώσεις αυτοκινήτων για τα οποία το τέλος ταξινομήσεως λόγω αποσύρσεως, βεβαιώθηκε ολόκληρο, καταβλήθηκε άμεσα το μη απαλλασσόμενο μέρος αυτού, σύμφωνα με τις προαναφερθείσες διατάξεις μετά τις 22-8-2011 και για τα οποία στη συνέχεια καταβλήθηκε η διαφορά του τέλους ταξινομήσεως, μετά την παρέλευση της προθεσμίας των έξι (6) μηνών με τις νόμιμες προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής και την τήρηση των προβλεπόμενων κυρώσεων.  Οι εκκρεμείς αιτήσεις επιστροφής του καταβληθέντος τέλους ταξινομήσεως δεν δύνανται να ικανοποιηθούν.

Σύμφωνα με τη  γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους στις παραπάνω περιπτώσεις για τις οποίες δύνανται να ικανοποιηθούν οι εκκρεμείς αιτήσεις επιστροφής του τέλους ταξινόμησης, εφαρμογή έχουν οι διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 19 του ν.2873/2000, σύμφωνα με το οποίο «Έμμεσοι φόροι που καταβλήθηκαν αχρεωστήτως ή παρά το νόμο δεν επιστρέφονται αν έχουν επιρριφθεί στην κατανάλωση. Το βάρος απόδειξης έχει εκείνος που ζητάει την επιστροφή».

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Αλλαγές στα διπλώματα οδήγησης

Δημοσιεύτηκε

στις

Επανέρχεται για τουλάχιστον έξι μήνες το παλαιό καθεστώς έκδοσης διπλωμάτων οδήγησης προκειμένου να ξεμπλοκάρει το πρόβλημα που έχει δημιουργήσει το νέο σύστημα δήλωσε σήμερα ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Όπως εξήγησε σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΙ, ο νέος νόμος που εφαρμόζεται από το φθινόπωρο έχει δημιουργήσει καθυστερήσεις στην έκδοση 100 χιλιάδων διπλωμάτων με αποτέλεσμα ο κόσμος να ταλαιπωρείται. Η σχετική νομοθετική ρύθμιση, είπε, θα ενσωματωθεί σε ένα από τα νομοσχέδια της κυβέρνησης που θα κατατεθούν το επόμενο διάστημα στη βουλή. Σε κάθε περίπτωση διαβεβαίωσε ότι ο νέος νόμος που προβλέπει τη διαδικασία έκδοσης διπλωμάτων με παρακολούθηση του υποψήφιου οδηγού με κάμερες θα εφαρμοστεί όταν το υπουργείο είναι έτοιμο.

Ο κ. Κεφαλογιάννης ανακοίνωσε επίσης ότι μέσα στις επόμενες μέρες θα αλλάξει η διοίκηση του ΟΑΣΘ «είτε ο κ. Παππάς είναι στη Θεσσαλονίκη είτε όχι.» Όπως εξήγησε ο υφυπουργός, πριν από λίγες μέρες ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς έστειλε στη νέα ηγεσία του υπουργείου επιστολή με διάφορα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο Οργανισμός και «ουσιαστικά υπέβαλε έμμεσα την παραίτηση του και μας ενημέρωνε ότι θα λείψει για λίγες μέρες από τη Θεσσαλονίκη.»

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
teliko filiagkos-plio
HOLIDAY-Car-Rental-banner
aigaion
Island-thassos-banner
professional camera ad
filippidis marmara banner
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ