Connect with us

AUTOMOTO

Έρχονται πρόστιμα για ντίζελ αυτοκίνητα

Δημοσιεύτηκε

στις

«Stop» στην κυκλοφορία των παλιών ντίζελ που ταξινομήθηκαν και κυκλοφορούν παράνομα θα επιχειρήσουν να βάλουν τα συναρμόδια υπουργεία.

Μεγάλες διαστάσεις φαίνεται πως έχει πάρει το φαινόμενο «νομιμοποίησης» των παλιών ντίζελ στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, επιτρέπεται η ταξινόμηση και κυκλοφορία ντίζελ Ι.Χ. επιβατικών οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αν είναι τεχνολογίας Euro5 ή μεταγενέστερης αντιρρυπαντικής οδηγίας.

Ωστόσο, η μεγάλη ζήτηση για φθηνό και οικονομικό ντίζελ οδήγησε σε αθρόες εισαγωγές παλιών πετρελαιοκίνητων τα οποία πουλήθηκαν και κυκλοφορούν με ψευδείς βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας (ο υποψήφιος αγοραστής κάνει μια δήλωση πως διαμένει προσωρινά και χρησιμοποιεί το παλιό ντίζελ σε κάποια πόλη της περιφέρειας, χωρίς αυτό να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα).

Έτσι, σε συνδυασμό με τους ανύπαρκτους ελέγχους της Αστυνομίας, αυτή τη στιγμή στις δύο μεγάλες πόλεις της χώρας κυκλοφορεί ένας μεγάλος αριθμός ντίζελ αυτοκινήτων που πρακτικά απαγορεύεται από το νόμο.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, με αφορμή το πρόσφατο σκάνδαλο σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα για τα οποία δεν είχαν καταβληθεί ΦΠΑ & Τέλη Ταξινόμησης, οι αρμόδιες υπηρεσίες θα ελέγξουν-διασταυρώσουν όλα τα στοιχεία αυτοκινήτων diesel Euro4 & παλαιότερων που αποκτήθηκαν με ξεχωριστές δηλώσεις μονίμου κατοικίας.

Έτσι, για μεταχειρισμένα ντίζελ που εισήχθησαν από το 2011 και μετά, το λογισμικό θα ελέγχει τα παρακάτω στοιχεία: τα τελευταία εκκαθαριστικά σημειώματα του ιδιοκτήτη, τη διεύθυνση κατοικίας που έχει δηλωθεί για να βγει η άδεια κυκλοφορίας και τα στοιχεία του εμπόρου.

Αν εντοπίζεται αναντιστοιχία και αποδεικνύεται ότι το αυτοκίνητο κυκλοφορεί παράνομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τότε θα προβλέπεται χρηματικό πρόστιμο ή ακόμη και ακινητοποίηση σύμφωνα με τις ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες.

Επίσης, εξετάζονται και έξτρα ποινές για εμπόρους που ασχολούνται «συχνά» με βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας. Εξελίξεις το συγκεκριμένο ζήτημα αναμένουμε τις επόμενες μέρες, καθώς φαίνεται πως οι ελεγκτικοί μηχανισμοί έχουν αποφασίσει να δράσουν άμεσα και να καταπολεμήσουν το πρόβλημα.

aftodioikisi.gr

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

Έφυγε από τη ζωή ο θρύλος της F1, Νίκι Λάουντα

Δημοσιεύτηκε

στις

Έφυγε από τη ζωή, πριν από λίγες ώρες, σε ηλικία 70 ετών ο θρύλος της αυτοκίνησης και της Formula 1, Νίκι Λάουντα.

Ο Νίκι Λάουντα άφησε την τελευταία του πνοή, πέντε μήνες μετά τη μεταφορά του σε νοσοκομείο, με βαριάς μορφής γρίπης.

«Με βαθιά θλίψη ανακοινώνουμε ότι ο αγαπημένος μας Νίκι πέθανε ήσυχα, τη Δευτέρα 20ή Μαΐου 2019, με την οικογένειά του πλάι του», ανέφεραν οι οικείοι του θρυλικού πιλότου της F1 και αργότερα πολυσχιδούς επιχειρηματία σε ηλεκτρονικό μήνυμά τους που μεταδόθηκε από αυστριακά ΜΜΕ.

Η αγωνιστική ζωή του μύθου της Formula 1 μόνο εύκολη δεν ήταν.

«Κολλημένος» με τη σπορ οδήγηση από τα μικράτα του, ο Λάουντα ξεκίνησε την καριέρα του σε νεαρή ηλικία, για να προσχωρήσει στη Ferrari το 1974 και να γράψει μια από τις χρυσές σελίδες του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Μόλις έναν χρόνο αργότερα θα κατακτήσει το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα, αν και η πορεία του πιλότου της F1 έμελλε να πάρει μια ζοφερή τροπή τον Αύγουστο του 1976, όταν το φρικτό ατύχημα στην πίστα θα τον άφηνε σε κώμα.

Παρά το τραγικό γεγονός και τα σοβαρά εγκαύματά του, ο ίδιος θα επιστρέψει στο βολάν του μονοθέσιού του μόλις 6 βδομάδες αργότερα, για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα της χρονιάς από τον άσπονδο εχθρό του Τζέιμς Χαντ.

Ο Λάουντα αποσύρθηκε το 1979 για να ιδρύσει μια αεροπορική εταιρεία, αν και οι μέρες του στη Formula 1 δεν είχαν ακόμα τελειώσει: το 1982 θα επιστρέψει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, κατακτώντας το πρωτάθλημα για τελευταία φορά το 1984!

Ο Νίκι Λάουντα κατέκτησε τρεις φορές τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή, δύο με τη Ferrari, το 1975 και το 1977 και μία με τη McLaren, το 1984.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Έλληνας ο σχεδιαστής της Alfa Romeo Tonale

Δημοσιεύτηκε

στις

Ο κ. Αλέξανδρος Λιώκης, Lead Exterior Designer της Alfa Romeo Tonale, βρέθηκε στη χώρα μας και προσκεκλημένος της ΦΙΛΠΑ (Φίλοι του Παλαιού Αυτοκινήτου) παρουσίασε σε σχετική εκδήλωση την ιστορία πίσω από το εντυπωσιακό πρωτότυπο που σχεδίασε.

Το πρωτότυπο Alfa Romeo Tonale αποτέλεσε μία από τις σημαντικότερες εκπλήξεις της φετινής έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης. Η ΦΙΛΠΑ (Φίλοι του Παλαιού Αυτοκινήτου) διοργάνωσε μία ξεχωριστή εκδήλωση αφιερωμένη στον κ. Αλέξανδρου Λιώκη, Lead Exterior Designer της Tonale,  όπου παρουσιάστηκε η φιλοσοφία και η ιστορία πίσω από τη δημιουργία του εντυπωσιακού πρωτοτύπου.

Ο Έλληνας σχεδιαστής μίλησε για το πως η πλούσια ιστορία της μάρκας σε συνδυασμό με τη συνεχή αναζήτηση νέων ιδεών αποτέλεσαν την έμπνευση για το σχεδιασμό της Tonale. Με βασικό άξονα τις καθαρές γραμμές, την απλότητα και βέβαια την υψηλή αισθητική, η Tonale είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως μία πραγματική Alfa Romeo, χωρίς παράλληλα να αποτελεί μια επανάληψη άλλων μοντέλων της μάρκας. Η σκληρή δουλειά, η αγωνία και τελικά η χαρά της επιβράβευσης μετά από την εξαιρετική υποδοχή που επιφύλαξε το κοινό στο πρωτότυπο, εξιστορήθηκαν από τον κ. Λιώκη, ο οποίος στο τέλος της εκδήλωσης δημιούργησε μπροστά στο κοινό ένα σχέδιο της πρόσφατης δημιουργίας του.

Το συντονισμό της παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε στο φιλόξενο χώρο της ΦΙΛΠΑ στο Γέρακα, είχε ο δημοσιογράφος και μηχανολόγος μηχανικός κ. Τάκης Πουρναράκης, ενώ την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Εμπορικός Ακόλουθος της Ιταλικής Πρεσβείας Αθηνών, κ. Enrico Barbato, καθώς και πλήθος φίλων του αυτοκινήτου.

Νίκος Τσάδαρης

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Σοκ! Στα 2 ευρώ η αμόλυβδη και στο 1,6 ευρώ το diesel | «Φωτιά» και τα διόδια

Δημοσιεύτηκε

στις

Απαγορευτικό θα είναι το κόστος για πολλούς Έλληνες το ταξίδι με αυτοκίνητο φέτος το Πάσχα εξαιτίας των τιμών στα καύσιμα αλλά και των διοδίων.

Πανάκριβα αναμένεται να στοιχίσει η έξοδος του Πάσχα στους εκδρομείς που θα μεταβούν με τα αυτοκίνητά τους σε κάποιο τουριστικό θέρετρο ή στην εξοχική τους κατοικία σε κάποιο χωριό καθώς ήδη οι τιμές των καυσίμων έχουν χτυπήσει «κόκκινο» όπως επίσης και οι τιμές στα διόδια.

Ήδη στην Σαντορίνη καταγράφηκε η υψηλότερη τιμή πώλησης ανά λίτρο αμόλυβδης στο 1,98 ευρώ, στην Πάρο εμφανίστηκε η δεύτερη ακριβότερη τιμή με 1,88 ευρώ και στην τρίτη θέση βρέθηκε η Ρόδος με 1,85 ευρώ το λίτρο της αμόλυβδης!

Αντίστοιχα στο πετρέλαιο κίνησης το ρεκόρ κατέχει η Σαντορίνη, με τη μέση τιμή του απλού diesel να κυμαίνεται στο 1,606 και την ανώτατη έως και το 1,65 ευρώ το λίτρο!

Στην Πάρο και τη Μύκονο η τιμή του diesel ανέρχεται σε 1,618, στη Ρόδο το 1,549 ευρώ το λίτρο, στα Χανιά 1,499 ευρώ το λίτρο, στην Πάτρα 1,479 ευρώ, στη Θεσσαλονίκη 1,429 ευρώ και στην Αθήνα 1,419 ευρώ το λίτρο.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών η αμόλυβδη βενζίνη βρισκόταν στις 22 Απριλίου στα 1,639 ευρώ ανά λίτρο, από 1,483 ευρώ στο τέλος του 2018 καταγράφοντας αύξηση άνω του 10%.

Διεθνείς αναλυτές εκτιμούν ότι λόγω των γεωπολιτικών εντάσεων η διεθνής τιμή του πετρελαίου μπορεί να «σκαρφαλώσει» πολύ υψηλότερα των 80 δολ. το βαρέλι.

Να υπενθυμίσουμε πως τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα από τις αρχές του έτους έχει ήδη αυξηθεί πάνω από 10%, ενώ αναμένονται περαιτέρω αυξήσεις στις αντλίες εφόσον οι ΗΠΑ προχωρήσουν σε επιβολή κυρώσεων σε άλλες χώρες- μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα- συνεχίσουν να αγοράζουν πετρέλαιο από το Ιράν.

Η χώρα μας έχει ήδη την τρίτη ακριβότερη αμόλυβδη στην Ευρώπη μετά από φόρους. Στην αντίστοιχη σύγκριση των τιμών χωρίς φόρους η Ελλάδα βρίσκεται πιο κοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο και έχει τη 10η ακριβότερη τιμή της αμόλυβδης μεταξύ των 28 κρατών- μελών της Ε.Ε.

Πάντως σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Τιμών η μέση τιμή της αμόλυβδης στις Κυκλάδες έχει ξεπεράσει το 1,81 ευρώ το λίτρο, στα Δωδεκάνησα η αμόλυβδη έχει πάνω από 1,75 ευρώ το λίτρο, ενώ επίσης πάνω από 1,70 ευρώ το λίτρο κοστίζει η αμόλυβδη σε Ευρυτανία, Λασίθι, Κεφαλλονιά, Ρέθυμνο και Σάμο.

Αντίστοιχα στις παραπάνω περιοχές έχουν καταγραφεί και οι υψηλότερες μέσες τιμές στο πετρέλαιο κίνησης που ανέρχονται σε πάνω από 1,5 ευρώ το λίτρο!

Μοναδική λύση φαντάζει το υγραέριο κίνησης αλλά και το φυσικό αέριο (όπου υπάρχουν πρατήρια) με τα οποία οι οδηγοί μπορούν να μειώσουν το κόστος χρήσης.

«Φωτιά» και τα διόδια – Αναλυτικά παραδείγματα

Πέραν των καυσίμων οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα πρέπει να συνυπολογίσουν και το κόστος διοδίων που αν μη τι άλλο κοστίζουν πάρα πολλά χρήματα με αποτέλεσμα το κόστος της Πασχαλινής εξόδου να κυμαίνεται σε απαγορευτικά επίπεδα.

Ενδεικτικά θα αναφέρουμε πως το κόστος διοδίων από Αθήνα για Θεσσαλονίκη ανέρχεται σε 31,25 ευρώ ενώ η επιστροφή θα κοστίσει ακόμη 31,25 ευρώ. Δηλαδή μόνο για διόδια ο κάτοχος ενός ΙΧ για Θεσσαλονίκη θα πληρώσει 62,50 ευρώ!

Το κόστος διοδίων από Αθήνα για Πάτρα ανέρχεται σε 11,80 ευρώ και άλλα τόσα για την επιστροφή. Δηλαδή σε 23,60 ευρώ ανέρχεται το συνολικό κόστος διοδίων.

Αν κάποιος θέλει να πάει από την Αθήνα στην Καλαμάτα τότε το κόστος των διοδίων ανέρχεται σε 13,95 ευρώ. Η επιστροφή θα κοστίσει άλλα 13,95 ευρώ. Συνολικά δηλαδή τα διόδια για Καλαμάτα μετ΄επιστροφής κοστίζουν 27,90 ευρώ.

Τώρα αν κάποιος θέλει να πάει από την Αθήνα προς Αγρίνιο ή Ιωάννινα μέσω της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου τότε θα πρέπει να υπολογίζει πως τα διόδια μαζί με την γέφυρα κοστίζουν 28,3 και 38 ευρώ αντίστοιχα! Αν συνυπολογίσει κανείς και την επιστροφή τότε το κόστος ανέρχεται σε 56,6 ευρώ για Αγρίνιο και 74 ευρώ για Ιωάννινα!

Αν κάποιος τώρα μένει στη Θεσσαλονίκη και θέλει να μεταβεί στην Ηγουμενίτσα το κόστος των διοδίων ανέρχεται σε 9 ευρώ ενώ μαζί με την επιστροφή το κόστος διπλασιάζεται στα 18 ευρώ.

Αν τώρα θέλει κάποιος από Θεσσαλονίκη να μεταβεί στην Αλεξανδρούπολη το κόστος στα διόδια ανέρχεται σε 8,4 ευρώ δηλαδή με την επιστροφή τα διόδια θα κοστίσουν 16,8 ευρώ.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

«Βόμβα» στα διπλώματα οδήγησης | Ποιοι θα δώσουν ξανά εξετάσεις

Δημοσιεύτηκε

στις

Παράβολο συνολικού κόστους 113 ευρώ πρέπει να πληρώσουν ηλεκτρονικά οι οδηγοί ηλικίας άνω των 74 ετών που θέλουν να ανανεώσουν το δίπλωμα οδήγησής τους, ενώ θα πρέπει να δώσουν και πάλι τις σχετικές εξετάσεις.

Στα ηλεκτρονικά παράβολα κόστους 113 ευρώ συμπεριλαμβάνονται αναλυτικά τα εξής:

  • Ανανέωση άδειας οδήγησης 50 ευρώ (κωδικός e-παραβόλου «23»).
  • Εκτύπωση εντύπου άδειας οδήγησης 30 ευρώ (κωδικός e-παραβόλου «28»).
  • Χαρτόσημο ανανέωσης άδειας οδήγησης 18 ευρώ (κωδικός e-παραβόλου «65»).
  • Δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς (Πρακτική εξέταση) 15 ευρώ (κωδικός e-παραβόλου «2038»).

Σημείωση: Υπάρχει επιπλέον χρέωση (προμήθεια) για κάθε παράβολο από οποιαδήποτε τράπεζα.

Επίσης, αν η άδεια οδήγησης είναι φθαρμένη ή έχουμε αλλαγή στοιχείων, χρειάζεται επιπλέον παράβολο 9,02 ευρώ.

Τι ισχύει για την πρακτική εξέταση

Η πρακτική εξέταση ξεκινά με τον έλεγχο από τον εξεταστή των απαραίτητων εγγράφων του οδηγού (όπως ταυτότητα, διαβατήριο και άδεια οδήγησης) και του οχήματος (άδεια κυκλοφορίας, δελτίο τεχνικού ελέγχου, κάρτα καυσαερίων, ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή ειδικό σήμα ασφάλισης, απόδειξη πληρωμής τελών κυκλοφορίας) και έπειτα ακολουθεί η ουσιαστική πρακτική εξέταση από τον εξεταστή.

Σε έγγραφο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών προς τις Διευθύνσεις Μεταφορών αλλά και τις ασφαλιστικές εταιρείες τονίζεται, ότι, κατά την πρακτική εξέταση των οδηγών άνω των 74 ετών, δεν διενεργούνται οι ειδικές δοκιμασίες, εξαιρουμένων:

  • του ελέγχου για την προετοιμασία του οχήματος και επιπλέον, κατά την εξέταση με δίκυκλο, του ελέγχου για τη χρήση κράνους και λοιπών προστατευτικών.
  • του ελέγχου για τη λήψη μέτρων ασφαλείας κατά την έξοδο από το όχημα, ή αντιστοίχως, κατά την εξέταση με δίκυκλο, του ελέγχου για την ακινητοποίηση, στάθμευση δικύκλου και ασφαλή απομάκρυνση από αυτό.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
papadopoulos spot
Mouraidhs-Syxronos-Dhmos_banner
o-topos-tis-zois-mas_banner
stefanidoy-υποψήφια
AGANIKOLAS KARTA laos
ΓΚΡΙΤΖΕΛΑΚΗΣ ΚΑΡΤΑ
ypop-gior
GAKHS
dimotikos-symboulos
Talidhs_Akhs_banner
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έρχονται πρόστιμα για ντίζελ αυτοκίνητα

Δημοσιεύτηκε

στις

«Stop» στην κυκλοφορία των παλιών ντίζελ που ταξινομήθηκαν και κυκλοφορούν παράνομα θα επιχειρήσουν να βάλουν τα συναρμόδια υπουργεία.

Μεγάλες διαστάσεις φαίνεται πως έχει πάρει το φαινόμενο «νομιμοποίησης» των παλιών ντίζελ στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, επιτρέπεται η ταξινόμηση και κυκλοφορία ντίζελ Ι.Χ. επιβατικών οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αν είναι τεχνολογίας Euro5 ή μεταγενέστερης αντιρρυπαντικής οδηγίας.

Ωστόσο, η μεγάλη ζήτηση για φθηνό και οικονομικό ντίζελ οδήγησε σε αθρόες εισαγωγές παλιών πετρελαιοκίνητων τα οποία πουλήθηκαν και κυκλοφορούν με ψευδείς βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας (ο υποψήφιος αγοραστής κάνει μια δήλωση πως διαμένει προσωρινά και χρησιμοποιεί το παλιό ντίζελ σε κάποια πόλη της περιφέρειας, χωρίς αυτό να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα).

Έτσι, σε συνδυασμό με τους ανύπαρκτους ελέγχους της Αστυνομίας, αυτή τη στιγμή στις δύο μεγάλες πόλεις της χώρας κυκλοφορεί ένας μεγάλος αριθμός ντίζελ αυτοκινήτων που πρακτικά απαγορεύεται από το νόμο.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, με αφορμή το πρόσφατο σκάνδαλο σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα για τα οποία δεν είχαν καταβληθεί ΦΠΑ & Τέλη Ταξινόμησης, οι αρμόδιες υπηρεσίες θα ελέγξουν-διασταυρώσουν όλα τα στοιχεία αυτοκινήτων diesel Euro4 & παλαιότερων που αποκτήθηκαν με ξεχωριστές δηλώσεις μονίμου κατοικίας.

Έτσι, για μεταχειρισμένα ντίζελ που εισήχθησαν από το 2011 και μετά, το λογισμικό θα ελέγχει τα παρακάτω στοιχεία: τα τελευταία εκκαθαριστικά σημειώματα του ιδιοκτήτη, τη διεύθυνση κατοικίας που έχει δηλωθεί για να βγει η άδεια κυκλοφορίας και τα στοιχεία του εμπόρου.

Αν εντοπίζεται αναντιστοιχία και αποδεικνύεται ότι το αυτοκίνητο κυκλοφορεί παράνομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τότε θα προβλέπεται χρηματικό πρόστιμο ή ακόμη και ακινητοποίηση σύμφωνα με τις ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες.

Επίσης, εξετάζονται και έξτρα ποινές για εμπόρους που ασχολούνται «συχνά» με βεβαιώσεις μονίμου κατοικίας. Εξελίξεις το συγκεκριμένο ζήτημα αναμένουμε τις επόμενες μέρες, καθώς φαίνεται πως οι ελεγκτικοί μηχανισμοί έχουν αποφασίσει να δράσουν άμεσα και να καταπολεμήσουν το πρόβλημα.

aftodioikisi.gr

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Ένταση στο στρατόπεδο Ασημακοπούλου λόγω νέων προσφύγων

Δημοσιεύτηκε

στις

Σύμφωνα με πληροφορίες ένταση έχει προκαλέσει η έλευση νέων προσφύγων από τον προσφυγικό καταυλισμό των Βρασνών στους πρόσφυγες που διαμένουν στο στρατόπεδο Ασημακοπούλου. Σύμφωνα με έγκυρες πηγές οι πρόσφυγες είναι γύρω στους 20 και όλοι είναι ενήλικες ενώ φαίνεται ότι προκαλούσαν προβλήματα στον προσφυγικό καταυλισμό των Βρασνών. Η Ένταση προκλήθηκε λόγω μη-αποδοχής εισόδου των συγκεκριμένων προσφύγων στο στρατόπεδο Ασημακοπούλου, με αποτέλεσμα να δημιουργήσουν ένα ανθρώπινο “τοίχος” στην είσοδο του στρατοπέδου. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχουν στηθεί σκηνές εντός του στρατοπέδου για την φιλοξενία των προσφύγων ωστόσο πλέον αναμένεται πολιτική βούληση για το που τελικά θα μείνουν οι συγκεκριμένοι πρόσφυγες.

Αναλυτικό ρεπορτάζ στα δελτία ειδήσεων του ENA Channel

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

“Λευκός Καπνός” για την Ακτή Καλαμίτσας ;

Δημοσιεύτηκε

στις

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, τις επόμενες ημέρες θα υπάρξουν θετικές εξελίξεις και ανακοινώσεις για την υπόθεση της Ακτής Καλαμίτσας ενώ για φέτος θα ισχύσει το περσινό καθεστώς της λειτουργίας της Ακτής σαν Λαϊκή πλαζ, και υπάρχουν δεδομένα για να λυθεί οριστικά το ιδιοκτησιακό ζήτημα που αφορά την ακτή. Αναμένονται νεότερες πληροφορίες τις επόμενες ημέρες.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σήμερα αποφασίζει ο Άρειος Πάγος για την άδεια στον Δημήτρη Κουφοντίνα

Δημοσιεύτηκε

στις

Σήμερα Τρίτη καλείται να αποφασίσει το Ποινικό Τμήμα του Αρείου Πάγου για την αναίρεση ή όχι του βουλεύματος του Δικαστικού Συμβουλίου Βόλου που είπε «όχι» στην χορήγηση άδειας στον Δημήτρη Κουφοντίνα.

Το θέμα θα κριθεί από τον Άρειο Πάγο μετά την αναίρεση που άσκησε, το βράδυ της Παρασκευής, η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ξένη Δημητρίου. Μάλιστα, η κ. Δημητρίου θα είναι η εισαγγελέας  που θα προτείνει στους αρεοπαγίτες οι οποίοι έχουν τον τελευταίο λόγο για την αναίρεση.

Στην περίπτωση που οι αρεοπαγίτες του Ποινικού Τμήματος αναιρέσουν το βούλευμα η υπόθεση θα οδηγηθεί και πάλι ενώπιον του αρμόδιου Συμβουλίου το οποίο, με διαφορετική σύνθεση, θα κρίνει εκ νέου το αίτημα του πολυισοβίτη κρατούμενου για νέα άδεια.

Τι επικαλείται η κ. Ξένη Δημητρίου για την άδεια στον Κουφοντίνα

Tρεις παλαιότερες γνωμοδοτήσεις της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου αλλά και μια πρόσφατη δημοσίευση σύμφωνα με τις οποίες οι πολυισοβίτες, εφόσον έχουν εκτίσει συγκεκριμένο χρόνο κράτησης, δικαιούνται άδεια επικαλείται, σύμφωνα με πληροφορίες, η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ξένη Δημητρίου στο έγγραφο της αναίρεσης της απόφαση του Δικαστικού Συμβουλίου Βόλου που είπε «όχι» στην άδεια του Δημήτρη Κουφοντίνα.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως στο σκεπτικό της εισαγγελικής αναίρεσης η κ. Δημητρίου αναφέρεται σε γνωμοδοτήσεις από το 1993 έως το 2011 αλλά και σχετική δημοσίευση του αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Παναγιώτη Μπρακουμάτσου. Η ανώτατη εισαγγελική λειτουργός, παράλληλα, επισημαίνει ότι το αρμόδιο δικαστικό Συμβούλιο ερμήνευσε εσφαλμένα τις διατάξεις του σωφρονιστικού κώδικα προσθέτοντας πως αφού με το βούλευμα του δέχτηκε ότι δεν υπήρχαν οι τυπικές προϋποθέσεις για τη χορήγηση άδειας, κακώς προχώρησε στην εξέταση των ουσιαστικών προϋποθέσεων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου ο οποίος είχε αναλάβει να μελετήσει την υπόθεση από τις 15 Μαΐου εξέφρασε σήμερα την άποψη ότι δεν πρέπει να ασκηθεί αναίρεση.  Ο αντεισαγγελέας φέρεται να αναφέρει στο σκεπτικό του ότι εκτός από τα νομικά θέματα το επίμαχο βούλευμα «έχει εμπεριστατωμένη αιτιολογία ως προς τη μη συνδρομή των προβλεπόμενων ουσιαστικών προϋποθέσεων», δηλαδή ότι ο πολυισοβίτης είναι επικίνδυνος και αμετανόητος.

Αποφυλακίζεται ο Νίκος Ρωμανός

Ανοίγει ο δρόμος για την αποφυλάκιση του Νίκου Ρωμανού μετά την ομόφωνη απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων της Αθήνας το οποίο ευθυγραμμίστηκε με την κρίση του Αρείου Πάγου που του αναγνώρισε το ελαφρυντικό της καλής συμπεριφοράς μέσα στη φυλακή με αποτέλεσμα να μειώσει την ποινή του, για κατοχή και τοποθέτηση εκρηκτικών  μηχανισμών το 2012, από 18 σε 14 χρόνια κάθειρξη.

Μετά την συγκεκριμένη απόφαση ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την αποφυλάκιση του Νίκου Ρωμανού, ο οποίος βρίσκεται στη φυλακή τα τελευταία έξι χρόνια. Ο νεαρός είχε συλληφθεί τον Φεβρουάριο του 2013 μαζί με τρία ακόμη άτομα για απόπειρα ένοπλης ληστείας στην Αγροτική Τράπεζα και στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο στο Βελβεντό Κοζάνης.

Ο νεαρός αθωώθηκε από το δικαστήριο για την κατηγορία της συμμετοχής στους «Πυρήνες της Φωτιάς» ωστόσο καταδικάστηκε από το Εφετείο σε ποινή κάθειρξης 11 ετών όπως και σε 18 χρόνια για κατοχή και τοποθέτηση εκρηκτικών  μηχανισμών χωρίς να του αναγνωριστεί κανένα ελαφρυντικό.

Ακολούθησε η προσφυγή του κατηγορούμενου στον Άρειο Πάγου όπου ο συνήγορος του Θ. Μαντάς έδωσε «μάχη» επικαλούμενος το γεγονός ότι ο εντολέας του κατάφερε να αποφοιτήσει από το Λύκειο στο σχολείο των φυλακών και στη συνέχεια να περάσει στη Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθήνας.

Μάλιστα, μέχρι σήμερα έχει περάσει με επιτυχία περίπου 20 μαθήματα τα οποία παρακολουθεί καθώς από το 2016, και ενώ είχε προηγηθεί απεργία πείνας, λαμβάνει σε καθημερινή βάση εκπαιδευτικές άδειες με ηλεκτρονική επιτήρηση. «Τους όρους της χορήγησης των αδειών αυτών τηρεί απαρέγκλιτα, χωρίς να έχει δημιουργηθεί ποτέ το οποιοδήποτε θέμα με την ηλεκτρονική επιτήρησή του» όπως επεσήμανε ο συνήγορος του συμπληρώνοντας πως ο νεαρός βρίσκεται κοντά στο στάδιο ολοκλήρωσης των σπουδών του, σαν προστάδιο, μάλιστα, της μελλοντικής ομαλής κοινωνικής του επανένταξης στην κοινωνία.

Σχολιάζοντας την απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου ο συνήγορος υπεράσπισης του Νίκου Ρωμανού τόνισε πως «εκτός από το γεγονός ότι ανοίγει το δρόμο σε λίγες μέρες να αποφυλακιστεί ο Νίκος Ρωμανός, είναι σημαντική γιατί αναγνωρίζει και επιβραβεύει τη συμπεριφορά μέσα στις φυλακές όταν αυτή έχει θετικά χαρακτηριστικά». Όπως επεσήμανε ο κ. Μαντάς η επίμαχη απόφαση δημιουργεί και «ένα εξαιρετικό νομικό προηγούμενο σε αντίστοιχες υποθέσεις να τύχουν του ευεργετήματος της θετικής συμπεριφοράς μέσα στις φυλακές».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Δικαστήριο αναγνώρισε και σε έναν ακόμη συγκατηγορούμενο του ελαφρυντικό με αποτέλεσμα η ποινή του να μειωθεί στα 20 χρόνια με αποτέλεσμα να αποφυλακιστεί σε λίγους μήνες.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πατέρας γνωστού ηθοποιού ο 53χρονος που εξέδιδε την κόρη του στη Λαμία

Δημοσιεύτηκε

στις

Η υπόθεση συγκλόνισε τη Λαμία, καθώς ο άντρας εξέδιδε την κόρη με νοητική υστέρηση σε φίλους του. Οπως αποκαλύφθηκε η νεαρή ζούσε εφιαλτικές στιγμές από το 2013 όταν και ήταν 15 χρόνων. Εις βάρος της, μάλιστα, είχαν ασελγήσει εκτός από τους δύο συλληφθέντες φίλους του 53χρονου πατέρα της και αλλοδαποί, οι οποίοι εργάζονταν γι’ αυτόν.

Οι αποκαλύψεις για τον πατέρα στη Λαμία προκαλούν φρίκη. Μάλιστα, ο 53χρονος, όπως αποκάλυψε το κεντρικό δελτίο του Star με τη Μάρα Ζαχαρέα, είναι πατέρας γνωστού ηθοποιού. Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο, ο ηθοποιός δήλωσε πως ζούσε τον εφιάλτη από τα 5 του χρόνια.

«Το τι περνάω εγώ όλα αυτά τα χρόνια πραγματικά δεν το ξέρει κανείς… Σπούδασα μόνος μου, ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ, δεν με ρώτησε κανείς αν ζω ή αν πέθανα. Έχω πάρα πολύ θυμό μέσα μου. Εγώ έφυγα το 2011. Πάλευα τόσα χρόνια να κάνω πράγματα αλλά δε γινόταν. Εμείς έχουμε μεγαλώσει με πάρα πολλά ψυχολογικά και τα τέσσερα αγόρια», είπε ο γνωστός ηθοποιός, που έχει συμμετάσχει σε σίριαλ και θεατρικές παραστάσεις. «Με έδερνε, ήθελε να με κλείσει σε ίδρυμα, με έβριζε, με άφηνε νηστικό και βρώμικο. Έφθασε στο σημείο να βάλει Αλβανούς να με βιάσουν!» αποκάλυψε στους αστυνομικούς.

Ο ηθοποιός άλλαξε το όνομά του λόγω του πατέρα του

Ο ηθοποιός, που έβλεπε τις επισκέψεις του γείτονα στην αδελφή του, προσπάθησε να την γλιτώσει, όπως και τα αδέλφια του. Εκείνος έφυγε από τη Λαμία και άλλαξε το όνομά του και κατάφερε να κάνει καριέρα στον καλλιτεχνικό χώρο.

Ελάχιστοι είναι εκείνοι που γνωρίζουν τι συνέβαινε στην οικογένειά του στη Λαμία. Πλέον, όπως τόνισε, αισθάνεται ανακούφιση.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ

Αρέσει σε %d bloggers: