Quantcast
Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Καμμένος | Αν έρθει στη Βουλή η Συμφωνία των Πρεσπών, οι ΑΝΕΛ αποχωρούν

Η Συμφωνία των Πρεσπών έχει πεθάνει γιατί την αναιρεί διαρκώς ο Ζάεφ με τις δηλώσεις του. Εκτός αν έχει κάνει άλλη συμφωνία “κάτω από το τραπέζι” με τον Κοτζιά. Εμείς τέτοια συμφωνία δεν ξέρουμε» τόνισε ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων και υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος, στη ομιλία του στη Βουλή.

Εξέφρασε ταυτόχρονα την ικανοποίηση του διότι ο πρωθυπουργός ξεκαθάρισε ότι δεν θα γίνει δεκτή οποιαδήποτε ερμηνεία της Συμφωνίας των Πρεσπών. Και προσέθεσε ότι όσο η ηγεσία της γειτονικής χώρας κάνει λόγο για «μακεδονική εθνότητα», «μακεδονική μειονότητα» και «μακεδονική γλώσσα» δεν μπορεί να έλθει προς κύρωση η Συμφωνία στη Βουλή.

Επανέλαβε ότι σε περίπτωση που η Συμφωνία έλθει προς κύρωση, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες θα αποχωρήσουν από την κυβέρνηση και την κυβερνητική πλειοψηφία. Δε συμφωνούμε με την χρήση του όρου «Μακεδονία», αν έλθει η ώρα να χωρίσουν οι δρόμοι μας (με τον ΣΥΡΙΖΑ), θα χωρίσουν», είπε ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Ο κ. Καμμένος κάλεσε από το βήμα της Βουλής τον πρόεδρο της ΝΔ, Κυρ. Μητσοτάκη, να δηλώσει δημόσια εάν αποδέχεται τον όρο «Μακεδονία» και εάν σε περίπτωση που εκλεγεί πρωθυπουργός θα καταργήσει τη Συμφωνία των Πρεσπών, ενώ σε αποστροφή του λόγου του υπενθύμισε ότι «νονός» του όρου «Βόρεια Μακεδονία», είναι η Ντόρα Μπακογιάννη.

«Αν η ΝΔ τα πιστεύει να το δηλώσει δημόσια, αν όμως ψάχνουν άλλοθι για να προκαλέσουν κυβερνητική αστάθεια στο όνομα της Μακεδονίας, να ψάξουν αλλού» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ταυτόχρονα είπε ότι παραμένει ανοιχτό το ζήτημα της σύγκλησης συμβουλίου των πολιτικών αρχηγών υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Και επισήμανε ότι από τα υπόλοιπα κόμματα εκείνο που έχει ξεκάθαρη θέση επί του ζητήματος είναι η Ένωση Κεντρώων, προσθέτοντας «σε αυτό θα συμπορευθούμε κ. Λεβέντη».

Στην αρχή της ομιλίας του ο κ. Καμμένος είπε ότι η ΝΔ την οποία υπηρέτησε ο ίδιος «ήταν η ΝΔ του Κωνσταντίνου Καραμανλή, του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, του Μιλτιάδη Έβερτ και του Κώστα Καραμανλή, (η ΝΔ) που δεν συνεργάστηκε με τα άκρα».

Αναφέροντας τα ονόματα των Μ. Βορίδη, Α. Γεωργιάδη και Θ. Πλεύρη και απευθυνόμενος στον Κυρ. Μητσοτάκη είπε: «Αυτά είναι τα άκρα που σας καθοδηγούν στην σημερινή κατάντια ενός ιστορικού κόμματος».

Ως προς το θέμα της συζήτησης στη Βουλή, είπε ότι προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η προστασία των πιο αδύναμων, εν αντιθέσει με την θέση της ΝΔ που είναι η απόρριψη του κοινωνικού κράτους και η υιοθέτηση της λογικής των αγορών.

Απαντώντας στην αποστροφή του πρόεδρου της ΝΔ για τη συνεργασία της κυβέρνησης με στελέχη του ΠΑΣΟΚ, ο κ. Καμμένος ρώτησε ρητορικά αν «ακούστηκε ποτέ τίποτα για τον Σπίρτζη, τον Κουρουμπλή ή τον Παναγιώτη Σγουρίδη». «Στη φυλακή είναι ο Παπαντωνίου που υπερασπιζόταν η ΝΔ» σημείωσε ενώ ανέφερε και τα ονόματα των Γ. Στουρνάρα και Ευ. Βενιζέλου λέγοντας «αυτό είναι το ΠΑΣΟΚ στο οποίο η ΝΔ του Σαμαρά έδωσε άλλοθι».

«Αν τα έκανε αυτά ο ΣΥΡΙΖΑ οι πρώτοι που θα το καταγγέλλαμε θα ήμασταν εμείς» είπε ο πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛΛ, προσθέτοντας «ο Ανδρέας Παπανδρέου δεν είχε σχέση με την συμμορία του Σημίτη, είχε σχέση με το λαϊκό κίνημα και την αποκατάσταση της δικαιοσύνης. Το δίκαιο των ανίσχυρων υπερασπιζόμαστε και εμείς σήμερα».

Στον κ. Καμμένο απάντησε ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, Άδωνις Γεωργιάδης, αναφέροντας ότι σέβεται την μνήμη του πατέρα του προέδρου των ΑΝ. ΕΛΛ για να προσθέσει: «Ο πατέρας σας πέθανε σε ηλικία 86 ετών, σε λίγες ημέρες έχουμε το μνημόσυνο του Βασίλη Μπεσκένη που πέθανε σε ηλικία 43 ετών γιατί “έσκασε” από την κατηγορία για παράνομη πρόσληψη στο ΚΕΕΛΠΝΟ. Δεν άκουσα ούτε μια λέξη γι’ αυτό». Και συνέχισε: «Για εσάς, κ. Καμμένε, όλα είναι θέατρο. Η ιστορία θα γράψει ότι το όνομα “Μακεδονία” παραδόθηκε με υπουργό Άμυνας τον Πάνο Καμμένο».

«Το ποιος θα σταματήσει αυτή τη Συμφωνία θα το δούμε. Όχι μαθήματα πατριωτισμού σε εμένα» ανταπάντησε ο πρόεδρος των ΑΝ.ΕΛΛ και υπουργός Εθνικής Άμυνας.

Click to comment

Απάντηση

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κασσελάκης για έκθεση Στέιτ Ντιπάρτμεντ | Χρέος μας να ανακόψουμε τον θεσμικό κατήφορο

Σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση εξαπολύει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης, με αφορμή την έκθεση του Στέιτ Ντιπάρτμεντ για τα ανθρώπινα δικαιώματα στη χώρα μας, η οποία είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας.

Ο κ. Κασσελάκης, σε ανάρτησή του στο twitter, σημειώνει πως «δύο μήνες μετά το ψήφισμα – κόλαφο του Ευρωκοινοβουλίου για το κράτος δικαίου στην Ελλάδα, έρχεται τώρα η έκθεση – κόλαφος του State Department για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Ελλάδα».

 

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης | Η ΝΔ αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα

Τα τμήματα του Ε65 Λαμία -Ξυνιάδα και Τρίκαλα -Καλαμπάκα που θα ενωθούν με το «τυφλό»κομμάτι του αυτοκινητόδρομου (Ξυνιάδα -Τρίκαλα) παραδόθηκαν το πρωί της Τρίτης από την ΤΕΡΝΑ σε εκδήλωση παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη, με τον πρωθυπουργό να τονίζει ότι η Νέα Δημοκρατία είναι η παράταξη που έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη, αυτή που κράτησε την Ελλάδα στην Ευρώπη και αυτή που αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα.

Δείτε την εκδήλωση

Eκδήλωση για την παράδοση του τμήματος Λαμία - Καλαμπάκα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65

«Είναι μια σπουδαία ημέρα για την Κεντρική Ελλάδα, την Μακεδονία. Γνωρίζω ότι ειδικά για την δυτική Θεσσαλία πόσο σημαντικός είναι ο δρόμος αυτός και πώς αποτελούσε όνειρο πολλών δεκαετιών. 2,5 ώρες για να πάει από την Αθήνα στην Καρδίτσα, 3 ώρες για τα Τρίκαλα, προσβασισμότητα για ένα τόσο όμορφο και δοκιμασμένο κομμάτι της πατρίδας μας. Ένας δρόμος τεράστιας αναπτυξιακής σημασίας» είπε ο κ. Μητσοτάκης ξεκινώντας τον χαιρετισμό του.

«Ένα έργο που πέρασε από 40 κύματα, δοκιμάστηκε στην κρίση, έφτασε στο σημείο να είναι κολοβό με το βόρειο τμήμα να είναι σε χρηματοδοτικό κενό. Αν δεν ήταν η επιμονή της κυβέρνησης και η πολύ σκληρή διαπραγμάτευση με την Ευρωπαική Επιτροπή δεν θα το είχαμε ολοκληρώσει για να παραδοθεί εκτιμούμε σε 2 χρόνια» συμπλήρωσε ο πρωθυπουργός.

«Ξέρουμε καλά οτι κάθε φορά που παραδίδεται ένας αυτοκινητόδρομος μειώνεται ο αριθμός των ατυχημάτων με στόχο να έχουν μειωθεί στο μισό τα δυστυχήματα έως το 2030», συνέχισε ο κ. Μητσοτάκης τονίζοντςα ότι «το έργο αυτό και άλλα πολλά δεν θα είχαν υλοποιηθεί χωρίς τη στήριξη της ΕΕ».

«Η Νέα Δημοκρατία είναι η παράταξη που έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη, την κράτησε στην Ευρώπη και αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα μεταφράζοντας τη χρηματοδότηση σε απτά έργα. Εδώ βλέπετε τη συμβολή του ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης» υπογράμμισε ο πρωθυπουργός.

Όπως υπενθύμισε, «το 2019 είχαμε δεσμευθεί να κάνουμε την Ελλάδα απέραντο εργοτάξιο και τώρα τα έργα υλοποιούνται προς όφελος των τοπικών κοινωνιών. Αλλά ο σχεδιασμός των μεγάλων έργων είναι μια συνεχής διαδικασία. Κλείνουμε τις εκκρεμότητες των παρελθόντων ετών με τους αυτοκινητοδρόμους. Ταυτόχρονα δρομολογούνται και άλλα έργα περιφερειακής σημασίας».

Κλείνοντας ο πρωθυπουργός ευχαρίστησε όλους και όλες που έβαλαν το λιθαράκι και φυσικά την κατασκευάστρια εταιρεία που παραδίδει το νότιο τμήμα πριν τη συμβατική ημερομηνία παράδοσης. Το έργο αυτό δεν εχει να ζηλέψει τίποτα από αντίστοιχα έργα του εξωτερικού και οι κατασκευαστικές εταιρείες είναι συμμέτοχες σε μια προσπάθεια βιώσιμης ανάπτυξης.

Σταϊκούρας

Για αυτοκινητόδρομο που αποτελεί τη ραχοκοκαλία της συγκοινωνιακής υποδομής της Κεντρικής Ελλάδας έκανε λόγο ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας. Όπως είπε «το νότιο τμήμα που παραδίδεται ξεκινά από τον ΠΑΘΕ, διασχίζει τον νομό Φθιώτιδας και καταλήγει στην Ξυνιάδα. Το δεύτερο τμήμα, το βόρειο, συνδέει τα Τρίκαλα με την Εγνατία Οδό με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και σήμερα παραδίδονται τα πρώτα 25χλμ.». Το έργο είναι εξαιρετικά σημαντικό, συνέχισε ο κ. Σταϊκούρας «γιατί επιτυγχάνονται ταχύτερες και οικονομικότερες μετακινήσεις, ενισχύεται η ασφάλεια των οδικών μετακινήσεων και μεταφορών, προωθείται η περιφερειακή ανάπτυξη και ο τουρισμός συμβάλλοντας στην μείωση της ανεργίας, διευκολύνεται η πρόσβαση στο εξωτερικό καθώς μέσω της Εγνατίας συνδέεται με το εξωτερικό». 

Ο κ. Σταϊκούρας ευχαρίστησε τις προηγούμενες κυβερνήσεις που συνέβαλαν για την υλοποίηση του έργου, τους πρώην υπουργούς Σουφλία, Σπίρτζη, Καραμανλή καθώς και την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που «τήρησε τα χρονοδιαγράμματα και υλοποίησε ένα ακόμη έργο ευρωπαϊκών δεδομένων» ενώ τόνισε την «προσωπική συμβολή του Μητσοτάκη στην άντληση επιπλέον πόρων από το Ταμείο Ανάκαμψης που ήταν κομβική».Πρόεδρος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Ο πρόεδρος διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γιώργος Περιστέρης εξηγώντας τόνισε ότι ο αυτοκινητόδρομος κεντρικής Ελλάδος είναι ο πιο οικονομικός και σύντομος τρόπος για να μετακινηθεί από την κεντρική Ελλάδα προς την Αθήνα.  Παράλληλα ευχαρίστησε τον Κυριάκο Μητσοτάκη «όταν αντιλήφθηκε την παρέλκυση του έργου γιατί χωρίς αυτή θα συνεχιζόταν ακόμα η ανταλλαγή εγγράφων» ενώ τόνισε ότι «εμείς θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να επιταχύνουμε την παράδοση του βόρειου τμήματος παρακάμπτοντας συμβατικά μας δικαιώματα».

«Το εργό αυτό πιστώνεται στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ο Ε65 είναι θρυαλλίδα ανάπτυξης για την περιοχή» σημείωσε ο υφυπουργός Μεταφορών Νίκος Ταχιάος στον χαιρετισμό του. «Το επόμενο βήμα μετά τα εγκαίνια είναι η ανακοίνωση του προγράμματος Θεσσαλία από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.

Το έργο

Πρόκειται για τα 136 χιλιόμετρα από τα συνολικά 182 χιλιόμετρα της παραχώρησης του Άξονα Κεντρικής Ελλάδος, με την παράδοση των οποίων ο Ε65 γίνεται ένας σύγχρονος και ασφαλής αυτοκινητόδρομος από την Λαμία έως και την Καλαμπάκα, καλύπτοντας σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς της χώρας όπως τα Μετέωρα, η λίμνη Πλαστήρα, το Καρπενήσι και τα Τρίκαλα. Επιπλέον με τον Ε65 θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την κεντρική Ευρώπη με το λιμάνι του Βόλου, διευκολύνοντας έτσι τις διεθνείς επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές.

Το έργο ολοκληρώθηκε μετά πολλών εμποδίων καθώς το νότιο τμήμα του Άξονα Κεντρικής Ελλάδας βρέθηκε αντιμέτωπο με τις πλημμύρες του Ιανού και του Daniel αλλά και με την αλλαγή της χάραξης λίγο χιλιόμετρα πριν τη σήραγγα της Όθρυος λόγω κατασκευαστικών αστοχιών σε σιδηροδρομική σήραγγα της ΕΡΓΟΣΕ. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η παράδοσή του να καθυστερήσει κατά περίπου 2,5 χρόνια.

Με τον νέο αυτοκινητόδρομο το ταξίδι από το λιμάνι του Πειραιά προς τα Βαλκάνια, θα μειωθεί κατά δυο ώρες ενώ αντίστοιχα το ταξίδι από τη Λαμία έως και την Εγνατία θα έχει διάρκεια 1 ώρα και 45 λεπτά. Ο οδικός άξονας περιορίζει την απόσταση και για άλλους προορισμούς, καθώς για το Αθήνα -Γρεβενά και Αθήνα -Μέτσοβο, το ταξίδι θα μειωθεί σε περίπου 4 ώρες ενώ η μετάβαση στην Καστοριά και στην Κοζάνη θα έχει διάρκεια 4,5 ωρών. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας παραχώρησης και λειτουργίας της Κεντρικής Οδού κ. Ροδιανό Αντωνακόπουλο η απόσταση Αθήνα-Γιάννενα με το νέο αυτοκινητόδρομο θα χρειάζεται τον ίδιο χρόνο που απαιτείται για το ταξίδι μέσω της Ιόνιας Οδού δηλαδή μέσω του Ρίου-Αντίρριου. Σε ό,τι αφορά το κόστος των διοδίων από Λαμία έως Καλαμπάκα θα ανέρχεται σε 8,2 ευρώ.

Απομένει το βόρειο τμήμα του έργου μήκους 70,5 χλμ από το οποίο τα 25 χιλιόμετρα παραδίδονται σήμερα μαζί με το κομμάτι από τον κόμβο Καρπενησίου έως τον κόμβο Ξυνιάδας συνολικού μήκους 18 χλμ. Το βόρειο τμήμα του Ε65 προβλέπεται να παραδοθεί το 2026, αργότερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα λόγω καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις του έργου.

Νέοι σταθμοί διοδίων

Με την παράδοση σε κυκλοφορία των 42,5 χλμ στους σταθμούς διοδίων θα προστεθεί μόνο ο μετωπικός Λιανοκλαδίου (λειτουργούν ήδη οι μετωπικοί σταθμοί Σοφάδων και Τρικάλων) και με την λειτουργία και του βόρειου τμήματος θα συμπεριληφθεί και ο σταθμός της Οξύνεια στην περιοχή των Γρεβενών.

Σύμφωνα με την εταιρεία λειτουργίας με την ολοκλήρωση του έργου, το οποίο θα κοστίσει συνολικά 1,39 δισεκατομμύρια η μέση ημερήσια κυκλοφορία υπολογίζεται μεταξύ 9.000 έως 10.000.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αντίστοιχη κυκλοφορία για το κομμάτι Λαμία Ξυνιάδα που είναι και το πρώτο κομμάτι του οδικού άξονα που παραδόθηκε στην κυκλοφορία ανέρχεται σε 5000 ημερησίως.

Παράλληλα κατασκευάζονται από την Τέρνα τα τελευταία 46 km του αυτοκινητόδρομου που θα ξεκινούν από τον ανισόπεδο κόμβο Καλαμπάκας και θα φτάνουν στην Εγνατία οδό δυτικά των Γρεβενών.

Για την κατασκευή τους λειτουργούν δύο κεντρικές και δύο υποστηρικτικές εγκαταστάσεις με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά. Από το τμήμα του Ε65 που παραδίδεται σήμερα υπολογίζεται να απελευθερωθούν 200 άτομα προσωπικό, τα οποία θα διοχετευτούν στην κατασκευή του βόρειου άξονα του αυτοκινητοδρόμου και σε άλλα έργα.

Σήραγγα Όθρυος

Στον Ε65 περιλαμβάνεται και η δίδυμη σήραγγα μήκους 3 km της Όθρυος πλάτους 11 μέτρων και τυπικής διατομής ανά κλάδο πλάτους 3,75 μέτρων. Πρόκειται για σήραγγα που διαπερνά τον ορεινό όγκο της Όθρυος μέσα από περιοχές με έντονη υδροφορία. Η σήραγγα είναι εξοπλισμένη με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και διαχείρισης κυκλοφορίας.

Όλα τα συστήματα μέσω δικτύου οπτικών ινών έχουν ενοποιηθεί και απεικονίζονται στο κεντρικό σύστημα ελέγχου του αυτοκινητόδρομου που βρίσκεται στους Σοβάδες. Σε περίπτωση που για τον οποιοδήποτε λόγο χαθεί η επικοινωνία της σήραγγας με το κέντρο διοίκησης υπάρχει δυνατότητα παρακολούθησης και ελέγχου της από το τοπικό κέντρο που βρίσκεται στην είσοδο της σήραγγας Τ2. Η σήραγγα διαθέτει σύστημα πυρόσβεσης, συστήματα αερισμού και εκ-καπνισμού, συστήματα καμερών εφοδιασμένα με αυτόματο σύστημα ανίχνευσης συμβάντων, συστήματα φωτισμού και σύστημα RDS για την αδιάλειπτη εκπομπή ραδιοφωνικών σταθμών. Η σήραγγα έχει αδειοδοτηθεί προς χρήση από την διοικητική αρχή σηράγγων.

Πηγή: protothema.gr

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Κ. Μητσοτάκης από τη Λαχαναγορά του Ρέντη: Συνεχής η μάχη για την καταπολέμηση της ακρίβειας

Περιοδεία σε όλες τις περιφέρειες της χώρας θα πραγματοποιήσει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης το αμέσως προσεχές διάστημα, εν όψει των ευρωεκλογών. Θα εστιάσει στην καθημερινότητα των πολιτών και στη μάχη για την ακρίβεια που δίνει σε πολλά επίπεδα η κυβέρνηση τόσο με την εντατικοποίηση των ελέγχων, τα πρόστιμα, όσο με τα μέτρα που έχουν ληφθεί για την συγκράτηση των τιμών με τη βοήθεια των καλαθιών. To πρωϊ επισκέφθηκε την Λαχαναγορά του Ρέντη στην καρδιά της εφοδιαστικής αλυσίδας της χώρας.

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ενημερώθηκε για την επάρκεια στα προϊόντα και για τις τιμές στα οπωροκηπευτικά, εκπέμποντας το μήνυμα ό,τι ο αγώνας κατά της ακρίβειας είναι συνεχής. Έχουμε ενθαρρυντικά σημάδια ότι ο πληθωρισμός αποκλιμακώνεται, τόνισε o Κυριάκος Μητσοτάκης. Να προσφέρουμε προϊόντα σε τιμές αντίστοιχες ή και χαμηλότερες από τις περσινές, επισήμανε χαρακτηριστικά.

Υπενθυμίζεται ότι βρίσκεται σε ισχύ ήδη το «καλάθι της Σαρακοστής», ενώ το «καλάθι του Πάσχα» αποτελεί επέκταση του «καλαθιού του νοικοκυριού», καθώς προστίθενται τέσσερις νέες κατηγορίες τροφίμων, ώστε να αποτελέσει μια επιπλέον διέξοδο για τους καταναλωτές ενόψει της εορταστικής περιόδου.

Πηγή: businessnews.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en