Quantcast
Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Βίντεο – γροθιά στο στομάχι | «Ο αδερφός μου» του Θ. Παπαδουλάκη

Ένα συγκλονιστικό video γροθιά στο στομάχι με την υπογραφή Θοδωρή Παπαδουλάκη.

Μέσα από μία ταινία μικρού μήκους διάρκειας όχι παραπάνω των  3 λεπτών με τίτλο «Ο αδερφός μου», ο καταξιωμένος σκηνοθέτης προκαλεί προβληματισμό, οργή αλλά και συγκίνηση

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία , ο καταξιωμένος σκηνοθέτης στέλνει ένα πολύ δυνατό μήνυμα με πρωταγωνιστή έναν έφηβο που η αδερφή  του είναι άτομο με… ξεχωριστές ικανότητες.

Όλα ξεκινούν με τον ίδιο να φορά να φορά κουκούλα και κρατώντας λοστό να προκαλεί χάος και φθορές στο πέρασμα του

Στη συνέχεια όμως η ιστορία μας γύριζει πισω. Στο πώς ξεκίνησαν όλα ,με την απάθεια , την περιφρόνηση, αλλά και την ασέβεια να έρχονται σε πρώτο πλάνο.

Δίνοντας παράλληλα και την εξήγηση ότι η οργή του νεαρού είναι απολύτως δικαιολογημένη…. Δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε γιατί …

Όπως εξηγούν οι συντελεστές:

Πριν μερικά χρόνια η Αλεξάνδρα Μανουσάκη μετακόμισε στα Χανιά από τη Νέα Υόρκη με σκοπό να αναλάβει το οινοποιείο των γονιών της. Όταν η αγαπημένη της αδερφή Taty ήρθε στα Χανιά για να παραστεί στο γάμο της Αλεξάνδρας, οι δύο αδερφές βγήκαν για μια βόλτα. Η Αλεξάνδρα ήθελε να δείξει στην αδερφή της τις ομορφιές της πόλης των Χανίων. Δυστυχώς όμως αυτό δεν ήταν δυνατό. Γιατί; Η Taty κάθεται σε αναπηρικό καροτσάκι και το να διασχίσει τους δρόμους και τα πεζοδρόμια των Χανίων ήταν σχεδόν αδύνατον.

Η Αλεξάνδρα αμέσως ανέλαβε δράση δημιουργώντας το #RespectLife(www.respectlife.gr), μια διαδικτυακή καμπάνια με σκοπό να διαδώσει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν άτομα με κινητικά προβλήματα στην προσπάθεια τους να κινηθούν στην πόλη των Χανίων. Οχήματα πάνω σε ράμπες αναπήρων, εστιατόρια και καφετέριες που κλείνουν τα πεζοδρόμια με τραπέζια, καρέκλες, ταμπέλες… Είναι μεν αποτέλεσμα κακού πολεοδομικού σχεδιασμού, αλλά, πάνω απ’ όλα, είναι ένδειξη τεράστιας ασέβειας προς τους συνανθρώπους μας.

Η Αλεξάνδρα Μανουσάκη, οικογενειακή επιχείρηση, η Παγκρήτια Ένωση Αμερικής (Pancretan Association of America (PAA))  και η  Indigo View Productions ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν μια ταινία μικρού μήκους με σκοπό την ευαισθητοποίηση των ανθρώπων και την ανάδειξη αυτού του προβλήματος σε πανελλαδικό επίπεδο.

Για την παραγωγή της ταινίας στραφήκαμε στην κοινότητα μέσω Crowd sourcing και η ανταπόκριση ήταν πραγματικά εντυπωσιακή. “Ο Αδελφός μου” γυρίστηκε τελικά με τη συμμετοχή πάνω από 80 εθελοντών και τη στήριξη τοπικών καταστημάτων των Χανίων. Παίχτηκε σε φεστιβάλ όπως στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας και στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων.

Είναι μια ταινία που μας ζητάει να αλλάξουμε τις κακές μας συνήθειες, να σκεφτόμαστε πέρα από τη δική μας ευκολία και να μοιραζόμαστε την κοινότητα μας και τους δρόμους μας με ίσους όρους για όλους. Ο κάθε ένας από εμάς μπορεί να κάνει τη διαφορά, αλλάζοντας συνήθειες και δημιουργώντας καλύτερα πρότυπα. Αφορά την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και μας αφορά όλους.

Έπαιξαν οι:

Αδερφός – Γιώργος Χριστουλάκης
Αδερφή – Νίκη Γιακουμάκη
Μητέρα – Ελένη Παπαδάκη
Πατέρας – Θεόφιλος Χριστουλάκης
Κινηματογραφική ομάδα:
Σκηνοθεσία – Θοδωρής Παπαδουλάκης
Σενάριο – Παναγιώτης Παπουτσάκης
Παραγωγός – Δημήτρης Ξενάκης, Ιωάννα Δάβη, Αλεξάνδρα Μανουσάκη
Διευθυντής Φωτογραφίας – Βαγγέλης Κατριτζιδάκης
Μοντάζ – Θοδωρής Παπαδουλάκης, Μανόλης Κολοκοτρώνης
Διευθυντής Παραγωγής – Θοδωρής Θωμαδάκης
1η Βοηθός Σκηνοθέτη – Ναυσικά Ταραζή
2η Βοηθός Σκηνοθέτη – Ανδρονίκη Ελληνικάκη
Casting – Αρχόντισσα Κοκοτσάκη
Οπερατέρ – Γιώργος Πανταζής
Focus puller – Γιώργος Μπομπολάκης
Gaffer – Αργύρης Κουλιζάκης
Steady Cam Operator – Γιώργος Γραμματικός
Λήψη Ήχου – Pasquale Valle, Δημήτρης Περόντσης
Βοηθοί Παραγωγής – Μάνος Στεφανάκης, Σπύρος Καρακώστας, Νικόλας Ρούβαλης
Σκηνογράφος – Douglas Foote
Props – Νίκος Πυροβολάκης
Ενδυματολόγος – Γιούλα Αβραμοπούλου
Βοηθός Ενδυματολόγου – Δήμητρα Φουντουλάκη
Color correction / Visual Effects –Μανόλης Κολοκοτρώνης
Sound design – Pasqualle Valle
Παραγωγή 2018
Indigo View Productions
Αλεξάνδρα Μανουσάκη

 

www.neakriti.gr

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Υπουργείο Ανάπτυξης: Στο στόχαστρο της ΕΕ οι influencers – Σαρώνουν τα social, στη λίστα για παραπλάνηση των καταναλωτών και 20 Έλληνες

Τους influencers έβαλαν στο στόχαστρο οι αρμόδιες ευρωπαϊκές υπηρεσίες, καθώς διαπιστώνεται ολοένα και συχνότερα ότι επιστρατεύουν πρακτικές παραπλάνησης των καταναλωτών. Μέσα σε ένα μόλις μήνα, οι ελεγκτικοί μηχανισμοί 22 χωρών, ανάμεσά τους και εκείνες του ελληνικού υπουργείου Ανάπτυξης, εντόπισαν 576 influencers στους οποίους αρχικά η Κομισιόν δια των κρατικών αρχών θα… τραβήξει το αυτί, επισημαίνοντάς τους τις παραβάσεις και έπεται συνέχεια αν δεν συμμορφωθούν.

Ειδικότερα, όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο Ανάπτυξης, από τους ελέγχους εντοπίστηκαν οι 576 influencers και οι 20 εξ αυτών προέρχονται από τη χώρα μας. Το αμέσως προσεχές διάστημα θα λάβουν επιστολή από το υπουργείο Ανάπτυξης με την οποία θα ενημερώνονται επισταμένως και θα καλούνται να προβούν άμεσα στις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις ώστε οι δραστηριότητές τους να είναι προσαρμοσμένες σε όσα προβλέπει η ευρωπαϊκή  νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών.

Ο έλεγχος, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, πραγματοποιήθηκε από τις 27 Οκτωβρίου του 2023 έως και τις 30 Νοεμβρίου του 2023 και συμμετείχαν 22 αρμόδιες αρχές των κρατών μελών της Ένωσης.

Ο συντονισμός των ελέγχων έγινε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω του Δικτύου συνεργασίας των αρμόδιων εθνικών αρχών των κρατών μελών για την επιβολή της καταναλωτικής νομοθεσίας (Consumer Protection Cooperation Network).

Ειδικότερα, στην επιστολή που θα λάβουν οι 20 Έλληνες influencers από το υπουργείο Ανάπτυξης:

(α) επισημαίνονται η νομοθεσία της Ε.Ε. καθώς και το δίκαιο για την προστασία του καταναλωτή στην Ελλάδα που ισχύουν στις περιπτώσεις των εμπορικών επικοινωνιών όλων των influencers

(β) υπογραμμίζονται τα σημεία στις αναρτήσεις των influencers, όπου χρήζουν βελτίωσης, ιδίως όσον αφορά τις περιπτώσεις γνωστοποίησης (disclosure) της εμπορικής επικοινωνίας με σκοπό την προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών, ώστε να συμβάλλουν με αυτό τον τρόπο στην διαμόρφωση μιας σωστής εμπορικής επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό, που θα διέπεται από διαφάνεια και

(γ) προτείνονται συστάσεις για την χρήση της κατάλληλης επισήμανσης, με δεδομένο ότι η εμπορική επικοινωνία για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας θα πρέπει να προβάλλεται με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι άμεσα ξεκάθαρο στο καταναλωτικό κοινό ότι πρόκειται για διαφημιστική ενέργεια. Στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει οι influencers να χρησιμοποιούν τα hashtag #διαφήμιση ή #advertisement ή #advertising, καθώς τα ειδικά εργαλεία γνωστοποίησης που διατίθενται από τις ίδιες τις πλατφόρμες: «συνεργασία επί πληρωμή», «συνεργασία επί αμοιβή», «paid partnership», ώστε να διασφαλίζεται ότι το καταναλωτικό κοινό γνωρίζει ότι η επικοινωνία για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας έχει διαφημιστικό περιεχόμενο.

Τα αποτελέσματα των ελέγχων στους Έλληνες influencers

Από τον έλεγχο στους Έλληνες influencers, διαπιστώθηκε, μεταξύ άλλων, ότι ενώ το 100% ασκεί εμπορική δραστηριότητα, μόνο το 25% – και όχι πάντα με απόλυτα ξεκάθαρο τρόπο – γνωστοποιεί στον καταναλωτή ότι το περιεχόμενο των αναρτήσεων έχει εμπορικό σκοπό (π.χ. περιλαμβάνει διαφημίσεις).
Σε ποσοστό 50% δεν παρέχουν σαφή ενημέρωση στον καταναλωτή σχετικά με την εμπορική τους ταυτότητα, ενώ από αυτούς που διατηρούν δικές τους ιστοσελίδες πώλησης το 50% δηλώνει ότι είναι εγγεγραμμένοι στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.ΜΗ.).

Έρευνα για παραβάσεις

Όλα τα στοιχεία των ελέγχων που πραγματοποιήθηκαν θα διαβιβαστούν και στις αρμόδιες υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων για εντοπισμό πιθανών φορολογικών παραβάσεων.

Για τις περιπτώσεις εκείνες των influencers που έχουν τις δικές τους ιστοσελίδες πώλησης και συνάπτουν συμβάσεις από απόσταση με τους καταναλωτές και για τις οποίες έχουν διαπιστωθεί παραβάσεις θα επιβληθούν οι διοικητικές κυρώσεις που προβλέπονται από την καταναλωτική νομοθεσία.

Οι έρευνες στην Ευρώπη

-Από το 97% των ελεγχόμενων influencers των οποίων το περιεχόμενο των αναρτήσεων είναι εμπορικό, μόνο το 20% γνωστοποιεί με ξεκάθαρες φράσεις στον καταναλωτή ότι πρόκειται για ανακοινώσεις διαφημιστικού ή εμπορικού χαρακτήρα.

-To 78% των influencers ασκούν εμπορική δραστηριότητα, ωστόσο μόνο το 36% αυτών είναι εγγεγραμμένοι σε εμπορικό μητρώο στη χώρα τους, στο βαθμό που αυτό προβλέπεται από την εθνική νομοθεσία του κράτους μέλους.

-Σε ποσοστό 30% οι influencers δεν παρέχουν πλήρη στοιχεία σχετικά με την εταιρεία τους, όπως εμπορική επωνυμία, γεωγραφική διεύθυνση, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ή και αριθμό εγγραφής.

-Σε ποσοστό 38% δεν χρησιμοποιούν στις αναρτήσεις τους τα ειδικά εργαλεία γνωστοποίησης που διατίθενται από τις πλατφόρμες, όπως την ένδειξη «paid partnership (συνεργασία επί πληρωμή)» στο Instagram. Αντιθέτως, επιλέγουν διαφορετική διατύπωση, όπως «collaboration (συνεργασία)» (16%), «partnership» (15%) ή λοιπές, γενικές ευχαριστίες προς τις εταιρείες (brands) με τις οποίες συνεργάζονταν (11%).

-Το 40% των influencers διατηρεί ορατή τη γνωστοποίηση του εμπορικού χαρακτήρα καθ’ όλη τη διάρκεια της εμπορικής επικοινωνίας.

-Το 34% των influencers παραθέτει τις γνωστοποιήσεις με τρόπο ώστε να είναι άμεσα εμφανείς, χωρίς να χρειάζονται επιπρόσθετα βήματα από τον καταναλωτή, όπως κάποιο κλικ στην ένδειξη «read more (διαβάστε περισσότερα)» ή μετάβαση στο κάτω μέρος της σελίδας.

-Το 40% των influencers προβάλλει και προωθεί δικά τους προϊόντα και υπηρεσίες. Ωστόσο το 60% αυτών δεν παρέχουν ξεκάθαρη και με σαφήνεια ενημέρωση ότι πρόκειται για εμπορική δραστηριότητα και προβολή των δικών τους προϊόντων.

Ως αποτέλεσμα του EU Sweep 2023, από τους 576 influencers που ελέγχθηκαν σε 1η φάση, για τους 358 influencers προβλέπεται περαιτέρω έρευνα από τις αρμόδιες αρχές για την επιβολή της καταναλωτικής νομοθεσίας σε εθνικό επίπεδο.

Οι influencers και οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται από τον ιστότοπο/βιβλιοθήκη πληροφοριών (Influencer Legal Hub) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο οποίος περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, μια σειρά από εκπαιδευτικά βίντεο και πληροφορίες από διάφορες πηγές που παρουσιάζουν τις νομικές υποχρεώσεις, τις θεμιτές εμπορικές πρακτικές και τα ισχύοντα Ευρωπαϊκά πρότυπα για την προστασία των καταναλωτών.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Προβλήματα αντιμετωπίζουν οι αστυνομικοί με τους χαμηλούς μισθούς

Δεν  είναι μόνο οι υπάλληλοι του ιδιωτικού τομέα που αντιμετωπίζουν θέματα με τους χαμηλούς μισθούς αλλά από ότι φαίνεται είναι και οι αστυνομικοί της χώρας. Για μια τόσο απαιτητική και υπό δύσκολες συνθήκες εργασία, η αμοιβή τους δεν επαρκεί όπως οι ίδιοι δηλώνουν.

Γεγονός μάλιστα που φάνηκε να αληθεύει με αφορμή και τον θάνατο του άτυχου αστυνομικού το πρωί της Τρίτης 16 Απριλίου ο οποίος αναγκάζονταν να δουλεύει σε οικοδομή και να μπορέσει να βγάζει τα προς το ζην.

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Διευρυμένη σύσκεψη του Συντονιστικού Οργάνου Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

Συνεδρίασε για πρώτη φορά φέτος το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας (ΠΕΣΟΠΠ) για την αντιμετώπιση των κινδύνων από δασικές πυρκαγιές. Στο ΠΕΣΟΠΠ προήδρευσε ο περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Χριστόδουλος Τοψίδης.

Η σύγκληση του Οργάνου έγινε το πρωί της Τετάρτης 17 Απριλίου στην αίθουσα συσκέψεων της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης, μετά από πρόσκληση της αυτοτελούς Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας Περιφέρειας ΑΜΘ, προκειμένου να συζητηθούν οι δράσεις πρόληψης και η προετοιμασία – ετοιμότητα των εμπλεκομένων φορέων ενόψει της αντιπυρικής περιόδου.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en