Connect with us

AUTOMOTO

Ως πότε ισχύει η παράταση για τα τέλη κυκλοφορίας

Δημοσιεύτηκε

στις

Παράταση δόθηκε τελικά για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας για το έτος 2019, όπως ανακοίνωσε επισήμως το υπουργείο Οικονομικών.

Πιο συγκεκριμένα, για την διευκόλυνση των πολιτών η προθεσμία παρατείνεται έως και την Παρασκευή 11 Ιανουαρίου.

Το υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε ότι «προς διευκόλυνση των πολιτών ότι παρατείνεται έως και την Παρασκευή 11.1.2019 η προθεσμία για την εμπρόθεσμη καταβολή των τελών κυκλοφορίας έτους 2019 καθώς και για τη θέση των οχημάτων σε εκούσια ακινησία».

Πάντως πολλοί φορολογούμενοι επέλεξαν και φέτος να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματός τους για να γλιτώσουν από την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας, το τεκμήριο αλλά και το φόρο πολυτελούς διαβίωσης ο οποίος επιβάλλεται στους έχοντες Ι.Χ. άνω των 1.928 κυβικών.

Υπενθυμίζεται ότι αν δεν καταβληθούν εμπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας, εκτός από τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας, επιβάλλεται και πρόστιμο που είναι ισόποσο των τελών, αν το όχημα είναι δίκυκλο ή τρίκυκλο ΙΧ ή επιβατικό ΙΧ, το ήμισυ των τελών, αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ. ή φορτηγό ή λεωφορείο και 30 ευρώ αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

Πιθανή, αλλά όχι σίγουρη, η παράταση για τα τέλη κυκλοφορίας

Δημοσιεύτηκε

στις

Ο παράγοντας που θα καθορίσει την απόφαση του υπουργείου Οικονομικών…

Ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο παράτασης για την καταβολή των φετινών τελών κυκλοφορίας, η προθεσμία για την οποία λήγει στις 31 Δεκεμβρίου.

Η ολιγοήμερη αυτή παράταση είναι κάτι που συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να εξυπηρετηθούν πολίτες που για οποιονδήποτε λόγο δεν πρόλαβαν εγκαίρως να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας και να γλιτώσουν το πρόστιμο της εκπρόθεσμης πληρωμής, που ισούται με το ποσό των τελών κυκλοφορίας για τους οδηγούς ΙΧ επιβατικών και δίκυκλων. Δηλαδή, όσοι πληρώσουν εκπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας, θα πρέπει να τα πληρώσουν διπλά.

Ο κύριος παράγοντας που θα καθορίσει το αν θα δοθεί παράταση είναι η πορεία των εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας, αν δηλαδή το κράτος έχει εισπράξει ένα ποσό που είναι κοντά στα προσδοκώμενα έσοδα των 1,15 δισ. ευρώ. Αν η πορεία των εσόδων κριθεί ικανοποιητική, τότε δεν θα υπάρξει παράταση και η 31η Δεκεμβρίου θα είναι η τελευταία μέρα για εμπρόθεσμη πληρωμή. Σε αντίθετη περίπτωση, θα δοθεί μία μικρή παράταση λίγων ημερών.

«Την τελευταία στιγμή, αν χρειαστεί, αν προκύψει ανάγκη, θα υπάρξει παράταση», δήλωσε στον ΑΝΤ1 την περασμένη Παρασκευή η αρμόδια υφυπουργός Οικονομικών, Κατερίνα Παπανάτσιου. «Δεν είναι σίγουρο ότι θα το κάνουμε».

Υπενθυμίζεται ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι τα ίδια με τα περσινά, και οι ιδιοκτήτες οχημάτων, ανάλογα με τα κυβικά και το έτος πρώτης κυκλοφορίας του οχήματός τους, θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας που κυμαίνονται από 22 έως 1.230 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν έως το 2000, από 22 έως 1.260 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2001 έως 2005, από 22 έως 1.380 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2006 έως 2010 και για τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από την 1η Νοεμβρίου 2010 και μετά τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές ρύπων.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Πιθανή, αλλά όχι σίγουρη, η παράταση για τα τέλη κυκλοφορίας

Δημοσιεύτηκε

στις

Ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο παράτασης για την καταβολή των φετινών τελών κυκλοφορίας, η προθεσμία για την οποία λήγει στις 31 Δεκεμβρίου.

Η ολιγοήμερη αυτή παράταση είναι κάτι που συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να εξυπηρετηθούν πολίτες που για οποιονδήποτε λόγο δεν πρόλαβαν εγκαίρως να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας και να γλιτώσουν το πρόστιμο της εκπρόθεσμης πληρωμής, που ισούται με το ποσό των τελών κυκλοφορίας για τους οδηγούς ΙΧ επιβατικών και δίκυκλων. Δηλαδή, όσοι πληρώσουν εκπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας, θα πρέπει να τα πληρώσουν διπλά.

Ο κύριος παράγοντας που θα καθορίσει το αν θα δοθεί παράταση είναι η πορεία των εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας, αν δηλαδή το κράτος έχει εισπράξει ένα ποσό που είναι κοντά στα προσδοκώμενα έσοδα των 1,15 δισ. ευρώ. Αν η πορεία των εσόδων κριθεί ικανοποιητική, τότε δεν θα υπάρξει παράταση και η 31η Δεκεμβρίου θα είναι η τελευταία μέρα για εμπρόθεσμη πληρωμή. Σε αντίθετη περίπτωση, θα δοθεί μία μικρή παράταση λίγων ημερών.

«Την τελευταία στιγμή, αν χρειαστεί, αν προκύψει ανάγκη, θα υπάρξει παράταση», δήλωσε στον ΑΝΤ1 την περασμένη Παρασκευή η αρμόδια υφυπουργός Οικονομικών, Κατερίνα Παπανάτσιου. «Δεν είναι σίγουρο ότι θα το κάνουμε».

Υπενθυμίζεται ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι τα ίδια με τα περσινά, και οι ιδιοκτήτες οχημάτων, ανάλογα με τα κυβικά και το έτος πρώτης κυκλοφορίας του οχήματός τους, θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας που κυμαίνονται από 22 έως 1.230 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν έως το 2000, από 22 έως 1.260 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2001 έως 2005, από 22 έως 1.380 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2006 έως 2010 και για τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από την 1η Νοεμβρίου 2010 και μετά τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές ρύπων.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Το σχέδιο για την «αποβολή» των ντίζελ αυτοκινήτων από τις ελληνικές πόλεις

Δημοσιεύτηκε

στις

Από το 2011 που απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τα ντίζελ αυτοκίνητα έχουν σημειώσει μεγάλη αύξηση πωλήσεων στην Ελλάδα.

Ειδικότερα ήταν 29 Νοεμβρίου του 2011 όταν με μόλις 90 λέξεις απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση καθώς δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως η σχετική απόφαση.

Συγκεκριμένα, το άρθρο 50 όπως δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ από τότε αναφέρει:

«1. Τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης μικτού βάρους μέχρι τεσσάρων χιλιάδων (4.000) χιλιογράμμων και τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης εξαιρούνται των περιορισμών κυκλοφορίας στις περιοχές των Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης, που καθορίστηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 26 του ν.1959/1991 (Α’ 123), εφόσον η τεχνολογία τους πληροί εκ κατασκευής τις προδιαγραφές του Κανονισμού (ΕΚ) 715/2007 της 20ής Ιουνίου 2007 (Euro V και Euro VI) ή μεταγενέστερου.

2. Οι διατάξεις του παρόντος αρχίζουν από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως».

Η κυβέρνηση πλέον ετοιμάζει σχέδια για την σταδιακή έξωση των πετρελαιοκίνητων οχηµάτων και τη µείωση των βενζινοκίνητων -τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τα µεγάλα αστικά κέντρα- µε παράλληλη ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης, µέσω της παροχής κινήτρων, προκειµένου να επιτευχθεί ο ευρωπαϊκός στόχος της ελαχιστοποίησης του αποτυπώµατος του άνθρακα.

«Το ντίζελ είναι κάτι από το οποίο αποµακρυνόµαστε, όπως είναι το πετρέλαιο και η βενζίνη. Εµείς, ως Πολιτεία, θα δώσουµε έµφαση στα θέµατα των αυτοκινήτων και των µεταφορών, µε στόχο να φύγουµε σταδιακά από τη λογική των ντίζελ οχηµάτων», επισηµαίνει με δήλωσή του στο «Εθνος» ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Σταθάκης.

Στο πλαίσιο αυτό, η ηγεσία του υπουργείου αναµένεται τις προσεχείς ηµέρες να ανακοινώσει «πακέτο» κινήτρων για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης

Στα µέτρα αυτά εντάσσονται:

  • Η 10ετής προσαρµογή της αγοράς στην ηλεκτροκίνηση.
  • Η επιδότηση της τοποθέτησης ρευµατοδοτών (φορτιστών ηλεκτρικών οχηµάτων)
  • Η συνεργασία µε τις εταιρείες ηλεκτρισµού για την τοποθέτηση ρευµατοδοτών κατά µήκος των αυτοκινητοδρόµων.

Οι «καθαρές» και ασφαλείς µετακινήσεις αποτελούν, άλλωστε, προτεραιότητα για την ΕΕ, µε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις να έχουν ήδη προγραµµατίσει απαγόρευση κυκλοφορίας των οχηµάτων µε κινητήρες ντίζελ.

Στο πρόσφατο πρώτο άτυπο Συµβούλιο Υπουργών Υποδοµών και Περιβάλλοντος, οι Ελληνες εκπρόσωποι Χρήστος Σπίρτζης και Σωκράτης Φάµελλος χαρακτήρισαν σηµαντική την παροχή φορολογικών κινήτρων από την ΕΕ για την αγορά ηλεκτροκίνητων τουλάχιστον στις επαγγελµατικές κατηγορίες οχηµάτων, όπως τα ταξί και τα λεωφορεία: «Προτάθηκε η µείωση φόρων ειδικά για τοµείς όπου αυτό είναι σχετικά εύκολο, όπως τα ταξί και τα λεωφορεία, και µε αντικίνητρα που θα αποθαρρύνουν τη χρήση ρυπογόνων οχηµάτων».

Οι δύο υπουργοί πρότειναν οικονοµικά κίνητρα για τη γρήγορη ανάπτυξη υποδοµών για δηµόσιες µεταφορές, αλλά και υποδοµών ρευµατοδότησης για ηλεκτροκίνηση.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Το DS 3 Crossback είναι ένα SUV με ξεχωριστό στιλ

Δημοσιεύτηκε

στις

Το DS 3 Crossback είναι ένα αυτοκίνητο με ξεχωριστό στυλ. Χάρη στις ισορροπημένες διαστάσεις και την ανάλογη κατανομή των όγκων, το νέο μοντέλο της DS που είναι διαθέσιμο και σε 100% ηλεκτρική έκδοση E-Tense, προσφέρει προηγμένη τεχνολογία μαζί με κομψότητα και φινέτσα.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πόλης που μπορεί να καλύψει και μεγάλες αποστάσεις.

Το DS 3 Crossback είναι ένα compact SUV, με μήκος 4,12 μ., μεγάλους τροχούς 18” και αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Στο μπροστινό μέρος, τα DS Wings σχηματίζουν ένα κομψό πλαίσιο για τις χυτές κατακόρυφες γραμμές της γρίλιας DS. Τα DRL (Daytime Running Lights) με τα κατακόρυφα LED και τους κωνικούς προβολείς του συστήματος DS Matrix Led Vision ορίζουν ένα σύγχρονο σύνολο με συγκριτικό πλεονέκτημα στην απόδοση.

Η προσοχή στη λεπτομέρεια αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα της μάρκας DS και είναι ορατή παντού, ξεκινώντας από το εξωτερικό του οχήματος με τις «αόρατες» ελαστικές προσθήκες στα πλαίσια θυρών και παραθύρων, τις κομψές αναδιπλούμενες χειρολαβές στις πόρτες και την οροφή χωρίς ορατή κεραία. Το πίσω μέρος είναι κομψό με υψηλής τεχνολογίας φωτισμό που καλύπτει ολόκληρο το πλάτος μέσω της ταινίας με το όνομα Crossback.

Με 10 επιλογές σχεδίων για τις ζάντες, 10 χρώματα αμαξώματος και τρία χρώματα για την  οροφή, ο καθένας μπορεί να φτιάξει το δικό του ξεχωριστό DS 3 Crossback.

Αναφορικά με το διάκοσμο της καμπίνας, οι επιλογές είναι 5 (Montmartre, Bastille, Performance Line, Rivoli και Opera), ενώ θα υπάρχει και έκδοση λανσαρίσματος, η La Premuere. Αυτές οι επιλογές συνδυάζουν τα χρώματα και τα υλικά μέσα και έξω από το αυτοκίνητο, για να ικανοποιηθούν όλες οι απαιτήσεις και οι ιδιαίτερες προτιμήσεις. Το  κομψό και μοντέρνο αποτέλεσμα, τονίζεται από το δέρμα Nappa που συνδυάζεται με Alcantara και χάρη στην ιδιαίτερη ραφή το αποτέλεσμα απογειώνει την αισθητική.

Στην κεντρική κονσόλα, με τα χειριστήρια του κιβωτίου ταχυτήτων και το ηλεκτρικό χειρόφρενο, υπάρχει παράλληλα και  μια σειρά αποθηκευτικών χώρων. Ταυτόχρονα στον ίδιο χώρο υπάρχει και η δυνατότητα φόρτισης smartphone, ενώ πιο πίσω βρίσκεται το πολύ χρήσιμο συρόμενο υποβραχιόνιο.

Η υψηλού επιπέδου άνεση για τους επιβάτες ξεκινά από τα καθίσματα που αγκαλιάζουν το σώμα του οδηγού αλλά και του κάθε επιβάτη ξεχωριστά. Διαθέτουν καινοτόμο αφρό υψηλής πυκνότητας για μεγαλύτερη ποιότητα, ενώ υπάρχουν και οι λειτουργίες μασάζ και ηλεκτρικών ρυθμίσεων. Με το αυτοκίνητο εν κινήσει η μόνωση NVH (για θόρυβο και κραδασμούς) παρέχει ιδιαίτερη άνεση χάρη και στη νέα πλατφόρμα του μοντέλου. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ηχομόνωση με τις υψηλότερες προδιαγραφές για τα πάνελ των θυρών, τις γυάλινες επιφάνειες με μεγαλύτερο πάχος και το ανάλογα σχεδιασμένο εμπρόσθιο παρμπρίζ. Όσον αφορά στην ηχομόνωση και την ακουστική της καμπίνας των επιβατών, οι μηχανικοί της DS ένωσαν τις δυνάμεις τους με τη γαλλική εταιρεία Focal για να δουλέψουν στο υψηλής ποιότητας σύστημα ήχου.

Με την υπογραφή Electra στο σχετικό σύστημα, η Focal συνεργάστηκε με την DS και ανέπτυξε ένα σύστημα Hi-Fi με 12 τα ηχεία στις ιδανικές θέσεις για την καλύτερη δυνατή απόδοση, με συνολική ισχύ 515 watts.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών. Το Active Safety Brake στην αναβαθμισμένη έκδοση που φρενάρει αυτόματα έχοντας τη δυνατότητα να αναγνωρίσει δίκυκλα αλλά ακόμα και πεζούς, κάνει το επίπεδο της ασφάλειας των μετακινήσεων να είναι το υψηλότερο δυνατό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το Active Safety Brake λειτουργεί σε ένα εύρος ταχυτήτων από τα 5 έως και τα 140 χλμ/ώρα και έτσι η κάλυψη που προσφέρει στον οδηγό είναι πλήρης για κάθε περίπτωση, ανεξαρτήτως συνθηκών.

DS 3 Crossback E-Tense

Το πρώτο 100% ηλεκτρικό μοντέλο της DS, είναι το DS 3 Crossback E-Tense. Αυτή η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση θα είναι διαθέσιμη το β’ εξάμηνο του 2019, με αυτονομία που θα ξεπερνά τα 300 χλμ και λειτουργία ταχυφόρτισης της μπαταρίας για να φτάνει στο 80% μόλις σε 30 λεπτά. Ένα ακόμα πλεονέκτημα της ηλεκτρικής έκδοσης, είναι πως δεν έχει καμία διαφορά στους χώρους που προσφέρει για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς οι συσσωρευτές τοποθετούνται κάτω από το πάτωμα. Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και μπαταρίες ιόντων λιθίου 50kWh.

Κινητήρες

Το DS 3 Crossback είναι το πρώτο αυτοκίνητο που διαθέτει την τελευταία αναβάθμιση του PureTech βενζινοκινητήρα που αποδίδει 155 ίππους και συνδυάζεται με το EAT8 αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (με 8 σχέσεις). Παράλληλα, τη γκάμα των κινητήρων του μοντέλου συμπληρώνουν οι εκδόσεις του PureTech των 1,2 λίτρων με απόδοση 100 και 130 ίππων, που είναι σύμφωνοι με τα πλέον πρόσφατα πρότυπα ρύπων Euro 6.3.

Οι επιλογές diesel περιλαμβάνουν τις δύο εκδόσεις του συνόλου των 1,5 λίτρων BlueHDi με απόδοση 100 και 130 hp.

Διαστάσεις

Μήκος: 4.118 χλστ

Πλάτος: 1.791 χλστ

Ύψος: 1.534 χλστ

Μεταξόνιο: 2.558 χλστ

Χώρος αποσκευών: 350 λίτρα

Νίκος Τσάδαρης

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ

Αρέσει σε %d bloggers: