Connect with us

AUTOMOTO

Ως πότε ισχύει η παράταση για τα τέλη κυκλοφορίας

Δημοσιεύτηκε

στις

Παράταση δόθηκε τελικά για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας για το έτος 2019, όπως ανακοίνωσε επισήμως το υπουργείο Οικονομικών.

Πιο συγκεκριμένα, για την διευκόλυνση των πολιτών η προθεσμία παρατείνεται έως και την Παρασκευή 11 Ιανουαρίου.

Το υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε ότι «προς διευκόλυνση των πολιτών ότι παρατείνεται έως και την Παρασκευή 11.1.2019 η προθεσμία για την εμπρόθεσμη καταβολή των τελών κυκλοφορίας έτους 2019 καθώς και για τη θέση των οχημάτων σε εκούσια ακινησία».

Πάντως πολλοί φορολογούμενοι επέλεξαν και φέτος να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματός τους για να γλιτώσουν από την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας, το τεκμήριο αλλά και το φόρο πολυτελούς διαβίωσης ο οποίος επιβάλλεται στους έχοντες Ι.Χ. άνω των 1.928 κυβικών.

Υπενθυμίζεται ότι αν δεν καταβληθούν εμπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας, εκτός από τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας, επιβάλλεται και πρόστιμο που είναι ισόποσο των τελών, αν το όχημα είναι δίκυκλο ή τρίκυκλο ΙΧ ή επιβατικό ΙΧ, το ήμισυ των τελών, αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ. ή φορτηγό ή λεωφορείο και 30 ευρώ αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

Τα πολλά «πρόσωπα» του Opel Combo

Δημοσιεύτηκε

στις

Πολλά οχήματα, κυρίως τα ελαφρά επαγγελματικά (LCV), αξιοποιούν όλες τις δυνατότητές τους όταν μετατρέπονται και προσαρμόζονται για να εξυπηρετήσουν ειδικές ανάγκες με εξοπλισμό που πραγματικά χρειάζονται οι χρήστες. Η Opel προσφέρει τώρα ένα νέο πρόγραμμα μετατροπών υψηλής ποιότητας για την επιβατική έκδοση Combo Life και το ελαφρύ επαγγελματικό όχημα Combo Cargo (LCV) που θα δώσει πρόσθετη ώθηση σε αυτό το τμήμα της αγοράς. Το πρόγραμμα μετατροπών, που είναι εγκεκριμένο από το εργοστάσιο και θα διευρύνεται συνεχώς με νέες, προηγμένες λύσεις, διατίθεται τώρα από διανομείς της μάρκας σε όλη την Ευρώπη.

Η ζήτηση για μετατροπές αναμένεται να αυξηθεί ραγδαία, είτε πρόκειται για αυτοκίνητα που παρέχουν πρόσβαση σε αμαξίδια ΑΜΕΑ στον τομέα μεταφοράς επιβατών, είτε για οχήματα με θαλάμους ελεγχόμενης θερμοκρασίας. Σε συνεργασία με πιστοποιημένους ειδικούς στο χώρο των μετατροπών όπως οι AMF-Bruns, Car Fibreglass, Focaccia, Gruau, Kerstner, Lamberet, Morice Constructeur και Tripod Mobility, η Opel και το Combo έχουν σημαντικό μερίδιο σε αυτή την ανάπτυξη. Η επαγγελματική κάλυψη aftersales από το εκτενές δίκτυο της μάρκας είναι ένα πρόσθετο πλεονέκτημα για τους πελάτες.

Η Opel προσφέρει μία ευρεία γκάμα μετατροπών οχημάτων προσβάσιμων σε αμαξίδια ΑΜΕΑ για το Combo Life παρέχοντας ανεξαρτησία και έναν γεμάτο με δραστηριότητες τρόπο ζωής.

Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν μετατροπές (είτε για τη στάνταρ είτε για την XL έκδοση του Combo) με δυνατότητα εγκατάστασης έως πέντε καθισμάτων πλέον ενός αναπηρικού αμαξιδίου. Για την ασφάλεια του επιβάτη ΑΜΕΑ υπάρχουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων, καθώς και συστήματα συγκράτησης με ηλεκτρικούς και χειροκίνητους μηχανισμούς για το αμαξίδιο. Ανάλογα με την έκδοση, το Combo προσφέρει ειδικό χώρο για το αμαξίδιο ΑΜΕΑ μήκους 1,50 μ, ύψους 1,45 μ και πλάτους 85 εκ.

Για ακόμα μεγαλύτερη άνεση, το Combo που είναι προσβάσιμο σε αναπηρικά αμαξίδια διατίθεται επιπρόσθετα με πνευματική ανάρτηση που χαμηλώνει το αμάξωμα, και μία ράμπα που ασφαλίζει ηλεκτρικά, αντί χειροκίνητα, στον πίσω προφυλακτήρα.

Η Ευρώπη είναι επίσης από τις σημαντικότερες αγορές για οχήματα με θαλάμους ελεγχόμενης θερμοκρασίας. Η ζήτηση αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στους πολυάσχολους ρυθμούς ζωής και στις ποικίλες διατροφικές συνήθειες. Ένας ακόμα ιδιαίτερος πελάτης είναι οι φαρμακευτικές επιχειρήσεις, των οποίων τα προϊόντα πρέπει να προστατεύονται από τη ζέστη και τον ήλιο.

Κλιματιζόμενος θάλαμος για τη μεταφορά τροφίμων και φαρμακευτικών προϊόντων: Combo Cargo Van Of The Year

Το Combo Cargo, που ψηφίστηκε International Van Of The Year 2019 (IVOTY), πληροί όλες τις προϋποθέσεις για μετατροπή σε ιδανικό όχημα ελεγχόμενης θερμοκρασίας ή ψυγείο που μπορεί να καλύψει όλη τη διαδρομή μέχρι τον τελικό προορισμό. Η Opelπροσφέρει τη μετατροπή σε στάνταρ και XL εκδόσεις, με δύο ή τρία καθίσματα και διπλές πίσω πόρτες, με ή χωρίς μονή συρόμενη πόρτα και χωρητικότητα 1,6 ή 2,0 μ3.

Ο ισοθερμικός κλωβός του Combo (κατασκευή «σάντουιτς-πάνελ» από πολυεστέρα ενισχυμένο με υαλονήματα, με ισοθερμικό υλικό ανάμεσα στα πάνελ για μόνωση στις πόρτες) καθαρίζεται εύκολα και έχει ύψος 1.450 χλστ και πλάτος 1.255 χλστ, (1.066 χλστ ανάμεσα στους θόλους των τροχών). Ανάλογα με την έκδοση, η αντιολισθητική πόρτα του κλωβού (με φωτισμό εσωτερικού LED) έχει μήκος 1,48 ή 1,83 μ.

Επιπλέον διατίθενται πολυάριθμες επιλογές για την ακριβή προσαρμογή του Combo σε όχημα ελεγχόμενης θερμοκρασίας. Μεταξύ αυτών είναι μία μονάδα ψύξης, αφαιρούμενο δάπεδο και ρυθμιζόμενα ράφια, μία ειδική κουρτίνα με λωρίδες στις πόρτες, μία ράγα πρόσδεσης και σύστημα ξεκλειδώματος της συρόμενης πόρτας από το εσωτερικό.
Παρά την υψηλή προσαρμοστικότητα, το Combo Cargo ως όχημα ελεγχόμενης θερμοκρασίας ή ψυγείο διατηρεί πλήρη πρόσβαση στη ρεζέρβα και επιτρέπει την εγκατάσταση κοτσαδόρου.

Το πρακτικό και άνετο Combo, που βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 του Groupe PSA, προσφέρεται για μετατροπή σε στάνταρ μήκος (4,40 μ) ή XL (4,75 μ).

Η γκάμα κινητήρων πιστοποιημένων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, με δυνατά σύνολα βενζίνης και diesel που πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP, προσφέρει τις ανάλογες επιδόσεις. Οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικά κιβώτια πέντε και έξι σχέσεων. Για πρώτη φορά στην κατηγορία, διατίθεται επίσης αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο, χαμηλών τριβών.

Τόσο η επιβατική όσο και η LCV έκδοση του Combo διαθέτουν καινοτόμες τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης ασυναγώνιστα στις αντίστοιχες κατηγορίες της αγοράς. Ορισμένες εκδόσεις διατίθενται με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και προστασία κάτω μέρους αμαξώματος. Το LCV πακέτο ολοκληρώνεται με τα κατάλληλα συστήματα μεταφοράς & αποθήκευσης. Τα αρθρωτά συστήματα στην αριστερή ή/και δεξιά πλευρά του Combo Cargo και περιλαμβάνουν πρακτικά συρτάρια και κουτιά που εξασφαλίζουν ότι τα εργαλεία και υλικά βρίσκονται πάντα τακτοποιημένα και σε θέση εύκολης πρόσβασης. Ενσωματωμένα συστήματα ασφάλισης φορτίων επιτρέπουν ταχεία και εύκολη πρόσδεση και προστατεύουν το χώρο φόρτωσης από ζημιές. Πρόσθετη ασφάλεια, λειτουργικότητα και στυλ εγγυάται η πλούσια γκάμα ‘tailor-made’ αξεσουάρ της μάρκας.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Στήνουν «παγίδα» με βαριά πρόστιμα για τα ανασφάλιστα οχήματα

Δημοσιεύτηκε

στις

Νέο γύρο διασταυρώσεων για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους ετοιμάζει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. 

 Το σχέδιο της ΑΑΔΕ προβλέπει διασταύρωση των στοιχείων των οχημάτων τα οποία διαθέτουν οι φορολογικές αρχές  και το υπουργείο Μεταφορών με τα στοιχεία που έχουν οι ασφαλιστικές εταιρείες. Στόχος είναι να εντοπιστούν τα ανασφάλιστα οχήματα και να κληθούν οι κάτοχοί τους να τα ασφαλίσουν αφού πρώτα πληρώσουν το παράβολο – πρόστιμο.

Πιο συγκεκριμένα, οι κάτοχοι οχημάτων που θα εντοπιστούν να είναι ανασφάλιστοι θα παραλάβουν στη θυρίδα τους στο Taxisnet ένα τυποποιημένο μήνυμα με το οποίο θα ενημερωθούν  ότι εντοπίστηκαν ως κάτοχοι πιθανών ανασφάλιστων οχημάτων. Αν πράγματι τα οχήματά τους είναι ανασφάλιστα, μόνο η προηγούμενη πληρωμή του παραβόλου θα ανοίγει το δρόμο της ασφάλισης, ενώ αν έχει γίνει λάθος θα πρέπει να προχωρήσουν στη διόρθωσή του. Τα πρόστιμα με βάση την ισχύουσα νομοθεσία ανέρχονται σε:

– 100 ευρώ για δίκυκλα έως 250 κυβικά,

– 150 ευρώ για δίκυκλα άνω των 251 κυβικών,

– 200 ευρώ για αυτοκίνητα έως 1.000 κυβικά και

– 250 ευρώ για αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού.

Σημειώνεται ότι οι νέοι αγοραστές οχημάτων έχουν προθεσμία επτά εργάσιμων ημερών προκειμένου να ασφαλίσουν τα οχήματά τους και να μην βρεθούν αντιμέτωποι με την επιβολή προστίμου.

Η τελευταία διασταύρωση που έτρεξε η ΑΑΔΕ έβγαλε στον αφρό 436.653 ιδιοκτήτες οχημάτων τα οποία εντοπίστηκαν ως πιθανά ανασφάλιστα.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Ξεχάστε τα υπαίθρια μικρά πάρκινγκ

Δημοσιεύτηκε

στις

Στο άρθρο 19 του νομοσχεδίου ορίζεται ξεκάθαρα πως οι υπαίθριοι σταθμοί αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον 10 θέσεις!

Καμία άδεια δεν θα δίνεται πλέον σε επιχειρήσεις που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στην εκμετάλλευση της στάθμευσης αυτοκινήτων σε περίπτωση που ο υπό αδειοδότηση χώρος είναι μικρότερος από 10 θέσεις στάθμευσης.

Αυτό ορίζει το άρθρο 19 του νομοσχεδίου που κατατέθηκε στη Βουλή το βράδι της Τρίτης 29 Ιανουαρίου και αφορά στις εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το άρθρο 19: «Με την υφιστάμενη διάταξη δεν δίνεται η δυνατότητα σε επιχειρήσεις που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στην εκμετάλλευση της στάθμευσης αυτοκινήτων να λειτουργήσουν την επιχείρησή τους στην περίπτωση που ο υπό αδειοδότηση χώρος είναι μικρότερος από 10 θέσεις στάθμευσης. Αποτέλεσμα να αποκλείονται αρκετές μικρότερες ανεκμετάλλευτες εκτάσεις που μπορούν ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν ως σταθμοί αυτοκινήτων, εξυπηρετώντας παράλληλα και τους πολίτες που ενδεχομένως δεν μπορούν να βρουν άλλη εναλλακτική λύση για την στάθμευση των οχημάτων τους.

Με την προτεινόμενη διάταξη αίρονται οι περιορισμοί από πλευράς οχημάτων, δημιουργούνται περισσότερες θέσεις εργασίας και ανάπτυξη γενικότερα  και αποφεύγεται η άσκοπη μετακίνηση των οχημάτων με σκοπό την ανεύρεση θέσης στάθμευσης μειώοντας την κίνηση και την ατμοσφαιρική ρύπανση κατά συνέπεια.

Ο αριθμός των 5 αυτοκινήτων κρίνεται αναγκαίος για την κατ’ ελάχιστο λειτουργία της επιχείρησης των υπαίθριων σταθμών αυτοκινήτων και για αυτό τον λόγο προτάθηκε στην συγκεκριμένη διάταξη».

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Πιθανή, αλλά όχι σίγουρη, η παράταση για τα τέλη κυκλοφορίας

Δημοσιεύτηκε

στις

Ο παράγοντας που θα καθορίσει την απόφαση του υπουργείου Οικονομικών…

Ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο παράτασης για την καταβολή των φετινών τελών κυκλοφορίας, η προθεσμία για την οποία λήγει στις 31 Δεκεμβρίου.

Η ολιγοήμερη αυτή παράταση είναι κάτι που συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να εξυπηρετηθούν πολίτες που για οποιονδήποτε λόγο δεν πρόλαβαν εγκαίρως να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας και να γλιτώσουν το πρόστιμο της εκπρόθεσμης πληρωμής, που ισούται με το ποσό των τελών κυκλοφορίας για τους οδηγούς ΙΧ επιβατικών και δίκυκλων. Δηλαδή, όσοι πληρώσουν εκπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας, θα πρέπει να τα πληρώσουν διπλά.

Ο κύριος παράγοντας που θα καθορίσει το αν θα δοθεί παράταση είναι η πορεία των εσόδων από τα τέλη κυκλοφορίας, αν δηλαδή το κράτος έχει εισπράξει ένα ποσό που είναι κοντά στα προσδοκώμενα έσοδα των 1,15 δισ. ευρώ. Αν η πορεία των εσόδων κριθεί ικανοποιητική, τότε δεν θα υπάρξει παράταση και η 31η Δεκεμβρίου θα είναι η τελευταία μέρα για εμπρόθεσμη πληρωμή. Σε αντίθετη περίπτωση, θα δοθεί μία μικρή παράταση λίγων ημερών.

«Την τελευταία στιγμή, αν χρειαστεί, αν προκύψει ανάγκη, θα υπάρξει παράταση», δήλωσε στον ΑΝΤ1 την περασμένη Παρασκευή η αρμόδια υφυπουργός Οικονομικών, Κατερίνα Παπανάτσιου. «Δεν είναι σίγουρο ότι θα το κάνουμε».

Υπενθυμίζεται ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι τα ίδια με τα περσινά, και οι ιδιοκτήτες οχημάτων, ανάλογα με τα κυβικά και το έτος πρώτης κυκλοφορίας του οχήματός τους, θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας που κυμαίνονται από 22 έως 1.230 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν έως το 2000, από 22 έως 1.260 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2001 έως 2005, από 22 έως 1.380 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2006 έως 2010 και για τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από την 1η Νοεμβρίου 2010 και μετά τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές ρύπων.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ

Αρέσει σε %d bloggers: